lakers unofficial
MR-banner600
 71.0 #3930 (DL Qual #1112

Jan 30, 2012 10:32 PM  Disneyland Talk Land
Question: Does anyone know the history of the Disneyland churro? What was Walts reason for wanting to sell churros?....besides the fact that they super yummy. Sadly, if I were to eat one right now I would probably end up in the ER ='(

DL churros = WAKATELA!!!! 😝 - MozPrincess  582.4 #316 12:03AM
better let em know about Abuelita's! - toph  2416.6 #48 12:04AM
Abuelitas hot chocolate? I love that hot chocolate. - UncoolBunny  71.0 #3930 12:17AM
Moz's Abuelita makes the best churrosπŸ˜‚ - toph  2416.6 #48 12:32AM
Lol DL churros are the best that I can get around these parts. The best I've ever had were the ones in Madrid. Churros con chocolate....yummy ☺ - Principessa  310.2 #777 12:34AM
Moz abuelita? are you talking about a place or the churro mix you can buy to make at home?... - UncoolBunny  71.0 #3930 12:56AM
My grandma makes churros from scratch and they are so YUMMY!!! When I go to meetups she usually sends me with a box!!! - MozPrincess  582.4 #316 8:00AM
Abuelita Conchita FTW - iFramedRogerRabbit  1958.0 #70 11:57AM
We just need champurrado. - sarahpie  275.3 #1011 12:36AM
I love champurrado!! - UncoolBunny  71.0 #3930 12:56AM
I have no idea what/who a champurrado is but it sounds like a chimichanga and now I'm hungry. Thanks. lol:) - Syrena  7.7 #11808 1:10AM
Champurrado is a thick creamy hot chocolate made with masa, piloncillo (Mexican brown sugar) and cinnamon. - UncoolBunny  71.0 #3930 1:13AM
Syrena, just think of it as a nice, thick, creamy hot chocolate with cinnamon. SO good with breakfast foods or tamales! - sarahpie  275.3 #1011 1:14AM
holly jolly has Abuelita. Sadly it taste just like the regular hot chocolate with some cinnamon added to it :( - ninodj  198.2 #1924 9:20AM
I just ate but now I want champurrado with tAmales.  - MsDisneyLove  168.2 #2343 12:09PM
I have never had it and never will because of the cha-mmm-pooooo-rrrraaaaaaaa-dddddooooo lady every freaking. Morning@ 7:29 and 8:29 yelling at the top of her lungs. - maxinerenton  422.7 #471 12:13PM
Lol @maxine I actually miss that! Where I live now, we don't have anyone who does that. - sarahpie  275.3 #1011 12:35PM
That would be awesome!!! - MozPrincess  582.4 #316 9:03PM
Your bunny profile pic makes me want to cry. Is that a sad little bunny?? - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:34PM
My little dog sometimes covers his eyes like he's embarrassed. Poor bunny! - bluefairy  643.3 #278 10:40PM
I don't know about this bunny but my parent's bunnies do that when they did a Non-No. Like use the fireplace as their litter box. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:44PM
I love your profile pic too. What a cute baby bunny. - BlackCanary86  55.1 #4312 12:06PM
Here is my take on Churros. DL needed something sweet and portable. Ice cream too messy and doughnuts get sticky fingers and It's super easy just warm em up toss some cinnamon sugar on them and sell for 350. I'm such a sucker for them too. That and the popcorn - angy17  181.1 #2149 10:58PM
That would make complete sense good thinking! - akeleh  293.5 #882 11:12PM
I agree...but was it Walts idea? - UncoolBunny  71.0 #3930 11:21PM
No. - SorcererBHhaha  409.0 #495 12:02AM
I seriously doubt it... Seems like a newer favorite - SteamboatMinnie  310.6 #770 12:04AM
from the FB Disneyland Churro page, (yes, Disney Churros have their own FB page), Disneyland churros were first introduced at the Disneyland Magic Kingdom theme park in the summer of 1985 on a small cart in front of Videopolis (now known as the Fantasyland Theater). They were sold along with pretzels.
- littleoysterz  242.3 #1362 1:17AM
Oh videopolis...where my older sister would fall in love with boys from around the country and cry for them when they never wrote or call... - supertracy  471.3 #407 7:45AM
Great history info - Tealtownfan  974.4 #170 8:15AM
Ooh an fb churro page. - happiestplace  150.5 #2598 9:32AM
Did HMACIF create this page on fb?? Lol... - yvetteissogoofy  194.8 #1968 11:55AM
I dunno history... but why do they make you so sick? - PinkElephants  745.7 #226 10:38PM
Pregnancy, bead eating habits, rapid weight loss and then another pregnancy resulted with me getting gall stones. =/ Whenever my gallbladder gets inflamed I can't eat anything spicy or fried. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:46PM
That is no bueno!! Churros are a must have. - PinkElephants  745.7 #226 10:49PM
Exactly! Ugh. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:56PM
Get your gall bladder removed, super easy surgery and I've never had problems since! - KelBelle  453.2 #434 11:10PM
I'm so freaked out ='( - UncoolBunny  71.0 #3930 11:19PM
KelBell how long was your recovery time? - UncoolBunny  71.0 #3930 11:20PM
I had mine out on a Friday and was back to school on Tuesday, it's really not too bad - KelBelle  453.2 #434 11:20PM
Still sore after that but I was able to do stuff pretty quickly! - KelBelle  453.2 #434 11:21PM
Hmmmm I'm going to look into it. My friend had hers out and spent 2 weeks in bed. Then it got infected and so in...yeah she freaked me out. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:24PM
Yeah mine was done laproscopically (sp?) so it was outpatient, but if they have to open you up for some reason the recovery is worse.. But it's a small chance of that - KelBelle  453.2 #434 11:26PM
I get mine out on the 22nd. I'll let you know how it goes. Don't suffer too long! It can become a life threatening situation if your gall bladder gets infected. The doctor took one look at mine and didn't give me a choice. - Disneycrazymom  137.8 #2815 11:43PM
I'm going to make an appoiment like asap then. Last time I went I had the choice of just eating healthy or surgery. If I do need surgery it needs to be done before DL high season starts. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:47PM
Disneycrazymom keep me updated. Right now the pain killer is finally kicking in. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:49PM
I feel your pain @Uncool_me I had gallstones my whole pregnancy not the best thing was in the hospital all the time! i got it removed 2 months later. I was out of the hospital same day of surgery and was up and fine 2 days later it was super easy 4 little cuts on the stomach is all it took . Im not gonna lie, I was that 1% that ends up with gallstone on the bile-duck so i had to go back for a second procedure a week later but was still super easy and 2nd time was done with a tube no cuts! I say get it removed besides leaving it in can really hurt you and can cause problems later. - Jackie211  472.7 #405 12:13AM
I meant I got it removed 2 months after I gave birth. - Jackie211  472.7 #405 12:15AM
Ohh wow. I'm going to educate myself on the gallbladder removel procedure. Thank you all so much for your imput. Btw 2 months after labor!! Wow you're a strong woman little buddy :) - UncoolBunny  71.0 #3930 12:54AM
Meds* - Jackie211  472.7 #405 1:14AM
Two years ago we went to DL and were doing a 37th Anniversary for my wife and I and the rest of the family. I had been feeling really bad as in stomach problems. Checked into DL Hotel for 3 days. Went in the parks for a few hours. Needed to eat as I hadn't all day so only thing that sounded good was Clam Chowder. Big mistake. Went to my old Doctor in Orange and they admitted me in for emergency Gall Bladder removal the next morning. Everybody had a great ime at DL and the hotel but me. Recovery wasn't bad, but the trip back to Palm Springs was awful. No rich or creamy foods when you have gall bladder issues. - splashphotoCM  885.6 #181 12:27PM
My little dog sometimes covers his eyes like he's embarrassed. Poor bunny! - bluefairy  643.3 #278 10:40PM
The more important question is:  Why can't I find a quality turkey leg anywhere else I go?  Disneylands is at least a buck cheaper and always A-MAZING!! - TheBudd  357.3 #597 10:40PM
Ewwwwww!!! - PinkElephants  745.7 #226 10:44PM
What is wrong with you people? Nobody on MW likes the turkey legs? It's like a crazy melding of smoked ham and bbq turkey! It's a meat-eaters paradise! - TheBudd  357.3 #597 10:46PM
I was told they are good but to get the really burned ones. I haven't had one yet...maybe one day. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:48PM
Just the smell of the makes me wanna hurl - PinkElephants  745.7 #226 10:50PM
for the last time, that is NOT turkey - missgoofy  371.6 #562 10:51PM
I've never had a burned one. Got one once, immediately had them exchange it. They are the best tho. I'll be sure to post of picture of one that I've eaten next time I go. It's not even gross looking, just looks like a freakin' bone that a vulture picked clean. They are seriously 98% edible meat. - TheBudd  357.3 #597 10:53PM
SPAM is also a crazy melding of ham and... stuff - cesium55  531.6 #353 10:53PM
Okay, missgoofy.. what is it then? because even if you tell me it's a babies leg, I'm still gonna eat it.. lol - TheBudd  357.3 #597 10:54PM
Please don't post a pic!!! - PinkElephants  745.7 #226 10:56PM
just for that, I'll post a video of me cleanin' one off in less than 4 minutes, and it will be DL related too because it's at the park.. hahaha j/k :P - TheBudd  357.3 #597 10:59PM
Thebudd.... That's just wrong buddy. A baby leg!? ='( - UncoolBunny  71.0 #3930 11:01PM
Oh Nooooo!! I gotta get to 200know fast so I can report it ;) - PinkElephants  745.7 #226 11:03PM
Heck yea.. "GET IN MEH BELLLAYYY" you know how it goes, lol - TheBudd  357.3 #597 11:03PM
I'm with you thebudd. One time my hubby got one and I was super disgusted but he made me try a bite and I became hooked! Super tasty!! - kritomiester  364.1 #575 11:14PM
I think everyone is the same way!!! I was terrified when my dad first bought one. It looked huge and smelled putrid! But a few years back I finally tried one. It's like their smoked with nicotine or something, I find myself lurking around my friends and family to eat the rest of theirs. - TheBudd  357.3 #597 11:23PM
I seen a family pack a loaf of bread and take afew Mayo and mustard packets from a near by restaurant and transform their turkey leg into a sammie by taking some meat from it. Good idea for anyone who has a hard time eating meat from a "turkey" bone bigger than your face and you don't have to look at the putrid looking flesh. :) Tastes yummy though. - Syrena  7.7 #11808 11:39PM
^ that's a great idea =) - UncoolBunny  71.0 #3930 11:50PM
if you think Turkey legs aren't real meat, you ain't seen nothin' yet.. *cough* school lunches and chicken mcnuggets *cough* - DonaldMissingPants  302.1 #825 12:08AM
I saw an episode of unwrapped on the food network of Disneyland food.. And the turkey leg is a turkey leg! And it's yummy!!! It's also on YouTube if u guys wanna confirm.. :) - yvetteissogoofy  194.8 #1968 12:03PM
That's a relief.. I was actually afraid some would tell me it really was baby leg.. lol, j/k. Thanks for the confirmation tho. It's nice to know it's not some processed piece of meat. - TheBudd  357.3 #597 12:17PM
http://www.youtube.com/watch?v=upOme9z2E4E - splashphotoCM  885.6 #181 12:34PM
So cool, Thanks SMCM!! I have never seen that episode. - TheBudd  357.3 #597 12:42PM
Walt? Churros? Yeah, I don't think so. - SorcererBHhaha  409.0 #495 10:41PM
Do you think it was someone else who brought churros to DL? - UncoolBunny  71.0 #3930 10:56PM
acording to Disney the Asian Culture brought over Strawberry Churros and eat them during New Years - Dave   12432.7 #2 11:23PM
Through thorough research (internet search) churros were introduced to DL in 1985. - SorcererBHhaha  409.0 #495 11:28PM
Uhh thanks - UncoolBunny  71.0 #3930 1:08AM
The Churros came to DL way after Walt passed. - splashphotoCM  885.6 #181 12:38PM
I don't know about this bunny but my parent's bunnies do that when they did a Non-No. Like use the fireplace as their litter box. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:44PM
Ewwwwww!!! - PinkElephants  745.7 #226 10:44PM
They do but in my case it's a inflamed gallbladder - UncoolBunny  71.0 #3930 10:44PM
Pregnancy, bead eating habits, rapid weight loss and then another pregnancy resulted with me getting gall stones. =/ Whenever my gallbladder gets inflamed I can't eat anything spicy or fried. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:46PM
What is wrong with you people? Nobody on MW likes the turkey legs? It's like a crazy melding of smoked ham and bbq turkey! It's a meat-eaters paradise! - TheBudd  357.3 #597 10:46PM
I will - UncoolBunny  71.0 #3930 10:46PM
I was told they are good but to get the really burned ones. I haven't had one yet...maybe one day. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:48PM
That is no bueno!! Churros are a must have. - PinkElephants  745.7 #226 10:49PM
Just the smell of the makes me wanna hurl - PinkElephants  745.7 #226 10:50PM
for the last time, that is NOT turkey - missgoofy  371.6 #562 10:51PM
I've never had a burned one. Got one once, immediately had them exchange it. They are the best tho. I'll be sure to post of picture of one that I've eaten next time I go. It's not even gross looking, just looks like a freakin' bone that a vulture picked clean. They are seriously 98% edible meat. - TheBudd  357.3 #597 10:53PM
SPAM is also a crazy melding of ham and... stuff - cesium55  531.6 #353 10:53PM
I KNEW iT! They aren't turkey... Okay yes.. I'm new... But I kept telling my sister that it was HaM and she kept saying turkey.... There is no way. - Minniesmama  4.3 #19760 10:54PM
lol. All I know is that they label it as turkey. But whenever I get one anywhere else, or try to make my own, it is lousy and I need a trip to DL afterward... - TheBudd  357.3 #597 10:57PM
Ahahah... I'm not sure WHAT it is. But it ain't turkey - PinkElephants  745.7 #226 10:58PM
Ham?... From what part of the pig? Pig legs don't look like big chicken legs. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:00PM
I think they are smoked and smoking something gives it a different flavor. Similar to ham. - LaneSparrow316  847.0 #193 11:08PM
It's disgusting is what it is - AshleyLynn22  791.2 #209 11:25PM
I feel the same way about Dole Whip to be honest.. I detest pineapple. - TheBudd  357.3 #597 11:28PM
Oh I never said I would eat one. πŸ˜‚ - LaneSparrow316  847.0 #193 11:29PM
Hahaha ever since I saw the picture of one of them in someone's pocket. I threw up a little 😷 and decided I'd never touch it. - AshleyLynn22  791.2 #209 11:32PM
Oh geez. That's no reason to find them disgusting. One time, I was working this dispatch job with I was younger, training this.. big guy (trying to be polite here). Anyway, it was about 2 hours til lunch, and he was starving. He says "Hey Budd, mind if I grab a quick bite to eat?" I tell him sure, cause it was slow. He doesn't get up, he doesn't hardly move. I just see his hand rifle around in his pants pocket real quick and out of it he pulls a Whopper. I just sat there slack-jawed in disbelief that this guy had been sitting there for nearly 2 hours with a darn hamburger IN HIS PANTS. Moral of the story: I still eat hamburgers. - TheBudd  357.3 #597 11:46PM
That's just wrong! Eew. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:50PM
Why is my block feature not working? - PrincessKristin  780.8 #213 11:51PM
You trying to block the thread or a person? - TheBudd  357.3 #597 11:53PM
Block me? ='( but but I haven't done anything. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:56PM
Sorry, this went to the wrong place! I've only ever blocked a few people, but one of them just keeps showing up . . . - PrincessKristin  780.8 #213 12:01AM
Not you, uncool :) - PrincessKristin  780.8 #213 12:02AM
Opinions are ok, Bud. They are O-K. - LaneSparrow316  847.0 #193 12:03AM
Phew! :) - UncoolBunny  71.0 #3930 12:04AM
Sparrow, I am failing to understand your comment... seriously. - TheBudd  357.3 #597 12:08AM
I kinda really want to know what that meant :( When have I ever told anyone there opinion didn't matter? - TheBudd  357.3 #597 12:16AM
Okay, missgoofy.. what is it then? because even if you tell me it's a babies leg, I'm still gonna eat it.. lol - TheBudd  357.3 #597 10:54PM
Exactly! Ugh. - UncoolBunny  71.0 #3930 10:56PM
Do you think it was someone else who brought churros to DL? - UncoolBunny  71.0 #3930 10:56PM
Please don't post a pic!!! - PinkElephants  745.7 #226 10:56PM
lol. All I know is that they label it as turkey. But whenever I get one anywhere else, or try to make my own, it is lousy and I need a trip to DL afterward... - TheBudd  357.3 #597 10:57PM
Ahahah... I'm not sure WHAT it is. But it ain't turkey - PinkElephants  745.7 #226 10:58PM
just for that, I'll post a video of me cleanin' one off in less than 4 minutes, and it will be DL related too because it's at the park.. hahaha j/k :P - TheBudd  357.3 #597 10:59PM
Ham?... From what part of the pig? Pig legs don't look like big chicken legs. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:00PM
Thebudd.... That's just wrong buddy. A baby leg!? ='( - UncoolBunny  71.0 #3930 11:01PM
Oh Nooooo!! I gotta get to 200know fast so I can report it ;) - PinkElephants  745.7 #226 11:03PM
Heck yea.. "GET IN MEH BELLLAYYY" you know how it goes, lol - TheBudd  357.3 #597 11:03PM
I think they are smoked and smoking something gives it a different flavor. Similar to ham. - LaneSparrow316  847.0 #193 11:08PM
Get your gall bladder removed, super easy surgery and I've never had problems since! - KelBelle  453.2 #434 11:10PM
That would make complete sense good thinking! - akeleh  293.5 #882 11:12PM
I'm with you thebudd. One time my hubby got one and I was super disgusted but he made me try a bite and I became hooked! Super tasty!! - kritomiester  364.1 #575 11:14PM
I'm so freaked out ='( - UncoolBunny  71.0 #3930 11:19PM
KelBell how long was your recovery time? - UncoolBunny  71.0 #3930 11:20PM
I had mine out on a Friday and was back to school on Tuesday, it's really not too bad - KelBelle  453.2 #434 11:20PM
I agree...but was it Walts idea? - UncoolBunny  71.0 #3930 11:21PM
Still sore after that but I was able to do stuff pretty quickly! - KelBelle  453.2 #434 11:21PM
I think everyone is the same way!!! I was terrified when my dad first bought one. It looked huge and smelled putrid! But a few years back I finally tried one. It's like their smoked with nicotine or something, I find myself lurking around my friends and family to eat the rest of theirs. - TheBudd  357.3 #597 11:23PM
acording to Disney the Asian Culture brought over Strawberry Churros and eat them during New Years - Dave  12432.7 #2 11:23PM
Hmmmm I'm going to look into it. My friend had hers out and spent 2 weeks in bed. Then it got infected and so in...yeah she freaked me out. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:24PM
It's disgusting is what it is - AshleyLynn22  791.2 #209 11:25PM
Yeah mine was done laproscopically (sp?) so it was outpatient, but if they have to open you up for some reason the recovery is worse.. But it's a small chance of that - KelBelle  453.2 #434 11:26PM
I feel the same way about Dole Whip to be honest.. I detest pineapple. - TheBudd  357.3 #597 11:28PM
Through thorough research (internet search) churros were introduced to DL in 1985. - SorcererBHhaha  409.0 #495 11:28PM
Oh I never said I would eat one. πŸ˜‚ - LaneSparrow316  847.0 #193 11:29PM
Hahaha ever since I saw the picture of one of them in someone's pocket. I threw up a little 😷 and decided I'd never touch it. - AshleyLynn22  791.2 #209 11:32PM
I seen a family pack a loaf of bread and take afew Mayo and mustard packets from a near by restaurant and transform their turkey leg into a sammie by taking some meat from it. Good idea for anyone who has a hard time eating meat from a "turkey" bone bigger than your face and you don't have to look at the putrid looking flesh. :) Tastes yummy though. - Syrena  7.7 #11808 11:39PM
I get mine out on the 22nd. I'll let you know how it goes. Don't suffer too long! It can become a life threatening situation if your gall bladder gets infected. The doctor took one look at mine and didn't give me a choice. - Disneycrazymom  137.8 #2815 11:43PM
Oh geez. That's no reason to find them disgusting. One time, I was working this dispatch job with I was younger, training this.. big guy (trying to be polite here). Anyway, it was about 2 hours til lunch, and he was starving. He says "Hey Budd, mind if I grab a quick bite to eat?" I tell him sure, cause it was slow. He doesn't get up, he doesn't hardly move. I just see his hand rifle around in his pants pocket real quick and out of it he pulls a Whopper. I just sat there slack-jawed in disbelief that this guy had been sitting there for nearly 2 hours with a darn hamburger IN HIS PANTS. Moral of the story: I still eat hamburgers. - TheBudd  357.3 #597 11:46PM
I'm going to make an appoiment like asap then. Last time I went I had the choice of just eating healthy or surgery. If I do need surgery it needs to be done before DL high season starts. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:47PM
Disneycrazymom keep me updated. Right now the pain killer is finally kicking in. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:49PM
That's just wrong! Eew. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:50PM
^ that's a great idea =) - UncoolBunny  71.0 #3930 11:50PM
Why is my block feature not working? - PrincessKristin  780.8 #213 11:51PM
You trying to block the thread or a person? - TheBudd  357.3 #597 11:53PM
Block me? ='( but but I haven't done anything. - UncoolBunny  71.0 #3930 11:56PM
Sorry, this went to the wrong place! I've only ever blocked a few people, but one of them just keeps showing up . . . - PrincessKristin  780.8 #213 12:01AM
Not you, uncool :) - PrincessKristin  780.8 #213 12:02AM
No. - SorcererBHhaha  409.0 #495 12:02AM
Opinions are ok, Bud. They are O-K. - LaneSparrow316  847.0 #193 12:03AM
better let em know about Abuelita's! - toph  2416.6 #48 12:04AM
Phew! :) - UncoolBunny  71.0 #3930 12:04AM
I seriously doubt it... Seems like a newer favorite - SteamboatMinnie  310.6 #770 12:04AM
Sparrow, I am failing to understand your comment... seriously. - TheBudd  357.3 #597 12:08AM
if you think Turkey legs aren't real meat, you ain't seen nothin' yet.. *cough* school lunches and chicken mcnuggets *cough* - DonaldMissingPants  302.1 #825 12:08AM
I feel your pain @Uncool_me I had gallstones my whole pregnancy not the best thing was in the hospital all the time! i got it removed 2 months later. I was out of the hospital same day of surgery and was up and fine 2 days later it was super easy 4 little cuts on the stomach is all it took . Im not gonna lie, I was that 1% that ends up with gallstone on the bile-duck so i had to go back for a second procedure a week later but was still super easy and 2nd time was done with a tube no cuts! I say get it removed besides leaving it in can really hurt you and can cause problems later. - Jackie211  472.7 #405 12:13AM
I meant I got it removed 2 months after I gave birth. - Jackie211  472.7 #405 12:15AM
I kinda really want to know what that meant :( When have I ever told anyone there opinion didn't matter? - TheBudd  357.3 #597 12:16AM
Abuelitas hot chocolate? I love that hot chocolate. - UncoolBunny  71.0 #3930 12:17AM
Moz's Abuelita makes the best churrosπŸ˜‚ - toph  2416.6 #48 12:32AM
Do SoCal locals remember Wimseys (?sp)? They were a store that sold churros. It was something that was kinda popular back in the mid eighty's. - DisneylandDan  144.4 #2701 12:33AM
Lol DL churros are the best that I can get around these parts. The best I've ever had were the ones in Madrid. Churros con chocolate....yummy ☺ - Principessa  310.2 #777 12:34AM
Ohh wow. I'm going to educate myself on the gallbladder removel procedure. Thank you all so much for your imput. Btw 2 months after labor!! Wow you're a strong woman little buddy :) - UncoolBunny  71.0 #3930 12:54AM
Moz abuelita? are you talking about a place or the churro mix you can buy to make at home?... - UncoolBunny  71.0 #3930 12:56AM
I love champurrado!! - UncoolBunny  71.0 #3930 12:56AM
Uhh thanks - UncoolBunny  71.0 #3930 1:08AM
I have no idea what/who a champurrado is but it sounds like a chimichanga and now I'm hungry. Thanks. lol:) - Syrena  7.7 #11808 1:10AM
Champurrado is a thick creamy hot chocolate made with masa, piloncillo (Mexican brown sugar) and cinnamon. - UncoolBunny  71.0 #3930 1:13AM
Syrena, just think of it as a nice, thick, creamy hot chocolate with cinnamon. SO good with breakfast foods or tamales! - sarahpie  275.3 #1011 1:14AM
Meds* - Jackie211  472.7 #405 1:14AM
Oh videopolis...where my older sister would fall in love with boys from around the country and cry for them when they never wrote or call... - supertracy  471.3 #407 7:45AM
My grandma makes churros from scratch and they are so YUMMY!!! When I go to meetups she usually sends me with a box!!! - MozPrincess  582.4 #316 8:00AM
Great history info - Tealtownfan  974.4 #170 8:15AM
holly jolly has Abuelita. Sadly it taste just like the regular hot chocolate with some cinnamon added to it :( - ninodj  198.2 #1924 9:20AM
Ooh an fb churro page. - happiestplace  150.5 #2598 9:32AM
Did HMACIF create this page on fb?? Lol... - yvetteissogoofy  194.8 #1968 11:55AM
Abuelita Conchita FTW - iFramedRogerRabbit  1958.0 #70 11:57AM
I saw an episode of unwrapped on the food network of Disneyland food.. And the turkey leg is a turkey leg! And it's yummy!!! It's also on YouTube if u guys wanna confirm.. :) - yvetteissogoofy  194.8 #1968 12:03PM
I love your profile pic too. What a cute baby bunny. - BlackCanary86  55.1 #4312 12:06PM
I just ate but now I want champurrado with tAmales.  - MsDisneyLove  168.2 #2343 12:09PM
I have never had it and never will because of the cha-mmm-pooooo-rrrraaaaaaaa-dddddooooo lady every freaking. Morning@ 7:29 and 8:29 yelling at the top of her lungs. - maxinerenton  422.7 #471 12:13PM
That's a relief.. I was actually afraid some would tell me it really was baby leg.. lol, j/k. Thanks for the confirmation tho. It's nice to know it's not some processed piece of meat. - TheBudd  357.3 #597 12:17PM
Two years ago we went to DL and were doing a 37th Anniversary for my wife and I and the rest of the family. I had been feeling really bad as in stomach problems. Checked into DL Hotel for 3 days. Went in the parks for a few hours. Needed to eat as I hadn't all day so only thing that sounded good was Clam Chowder. Big mistake. Went to my old Doctor in Orange and they admitted me in for emergency Gall Bladder removal the next morning. Everybody had a great ime at DL and the hotel but me. Recovery wasn't bad, but the trip back to Palm Springs was awful. No rich or creamy foods when you have gall bladder issues. - splashphotoCM  885.6 #181 12:27PM
http://www.youtube.com/watch?v=upOme9z2E4E - splashphotoCM  885.6 #181 12:34PM
Lol @maxine I actually miss that! Where I live now, we don't have anyone who does that. - sarahpie  275.3 #1011 12:35PM
The Churros came to DL way after Walt passed. - splashphotoCM  885.6 #181 12:38PM
So cool, Thanks SMCM!! I have never seen that episode. - TheBudd  357.3 #597 12:42PM
That would be awesome!!! - MozPrincess  582.4 #316 9:03PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
50000

2. MeridaFan
41630

3. iLOVELUCYnDISNEY
41500

4. MelodyMouse
40000

5. secretagentangel
32400

6. draven898
27050

7. DisneyGrandma
27000

8. debbiev
25750

9. PrincessCindy
25400

10. leopardditz2000
21750

 


Thanked by:   valj84DisneyAddict   Tom   conant4   Disneyland_man  

 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.1 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1438.8 #101 5:28PM
Neat app!!  . - HandMeAChurroImmaFaint  5204.6 #17 12:00PM
TimeJar! ✨ - TinkerSchelle  1443.3 #99 2:46AM

DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through May 7
Matterhorn Bobsleds closed through May 15
Innoventions closed March 31-September 30
Space Mountain closed May 5-7
Haunted Mansion closed May 4-7
Indiana Jones closed April 20-May1

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Soarin' Over California closed through May 14
Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #799 8:33AM
Looks like redwood creek will open earlier. 3/3 I think - aud2580  10.0 #9892 3:22PM
it was open when i was there on the 4th. - MsTikiMermadam  211.9 #1761 1:29AM
I have seen so many referb schedules even the dland website has something different -- does anyone know which schedule is correct? - muggywump1  7.2 #12391 8:09AM
the dl site seems to change.  hopefully for some earlier openings. - MsTikiMermadam  211.9 #1761 12:24PM
Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  10.7 #9430 10:53PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis   30 More Thanks muggywump1   WICKEDQUEEN99   Airjer  
Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1108.5 #144 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.5 #259 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5296 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1108.5 #144 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #64862 2:19PM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #758 10:04PM
- luxkitty  2422.4 #47 3:11PM
any chance you will be welcoming dogs in your outside dining area anytime soon? - MelodyMouse  4020.0 #26 12:24PM
that would be nice - DisneyDavidEMT  2059.0 #64 12:34AM
I heard a law was passed this year that permitted dogs to be allowed in any outdoor dining patio area... someone should look into if this applies lol ... - TheRealJackandSally  77.2 #0 7:08PM
My dog was welcome there for the MW striker night meet up on Mar 31! - MelodyMouse  4020.0 #26 1:45PM
Scotchie has dined there with us...but he also had his vest on - BombFrogFormerCM  841.3 #196 4:53PM
http://cchealth.org/eh/retail-food/dog-law-faq.php Β  I know folks love theiri pets but I still do not think this is sanitary Β from a food perspective. See the url for CA law. Unless they provide a designated pet area outside, dogs cannot lick the plates/utensils, who cleans up after a dog accident......No pets in at a restaurant for now (service dogs are the exception). Disney is excellent with their food cleanliness in the parks per the Public health inspections. DTD does not fare as well per Retaurarant inspection. Check the Health Care Agency for the current restaurant inspections. As a Public health nurse I always check to see who is keeping clean in their kitchens. Diners beware! - Plumiegirl  8572.9 #3 10:42AM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4020.0 #26 4:22PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  974.4 #170 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1443.3 #99 10:53PM
Wondering if 8 of you would fit in a sky bucket? 😊 - MelodyMouse  4020.0 #26 7:50PM
If I remember correct - 8 Normal people would never fit. Maybe 8 characters, fuzzy little animals - suzieq65  9.7 #10083 9:04PM
- conant4  13.6 #8169 11:51AM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here

Nice pic!! Wish I was there myself! - K2Dave  19.1 #6822 5:55PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
29.91

2. DisneylandOrBust
8.52

3. Moog
7.74

4. Goofytom
6.74

5. Tom
3.63

6. otilegna
3.15

7. richiii3
2.93

8. Lolabell4
2.26

9. CoachDisney
2.19

10. Boundin
2.13

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  93.7 #3530 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  27.9 #5658 11:33AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2121.1 #61 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  27.9 #5658 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2121.1 #61 9:42AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  304.0 #813 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5770 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
Ever thought if making a movie of this  - karieh  141.9 #2749 11:11PM
Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  304.0 #813 8:03PM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  27.9 #5658 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  93.7 #3530 3:27PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #494 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12943 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.5 #655 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 6:47PM
I'm going to have to get this - palomine96  12.9 #8422 3:29PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15297.2

2. Dave
12432.7

3. Plumiegirl
8572.94

4. Tom
8441.03

5. jacdanfan
8428.08

6. goofygal
8207.17

7. uscdisneyteacher
7347.27

8. CobbPR
7035.75

9. BaseballMickey_CM
6865.38

10. Bullseye
6757.11



Thanked by:   valj84DisneyAddict   Disneyland_man  
Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1605.8 #89 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.5 #534 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6219 3:23AM
@otilegna - pikarich  3807.5 #27 9:34AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3062.1 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  11.9 #8842 10:32PM
I am reading the book now! It is awesome I have already read the deadliest cast member series(btw awesome books!) and also read the first voyagers LOVE THE BOOKS keep up the good work! - DisneyDudeCarsten  4.0 #21942 10:14AM
- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 7:01AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. ShariRenee
380.64

2. Fantasmicfan1
306.69

3. Tom
231.12

4. WARLOCK
228.46

5. Winnie111286
189.94

6. HandMeAChurroImmaFaint
187.6

7. HARR_E
183.33

8. pikarich
174.98

9. MelodyMouse
161.48

10. grumpypapa
153.18



SEE TOP 100 LEADERS


Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 


Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1443.3 #99 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1451.3 #98 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1260.9 #115 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10587 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1443.3 #99 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10587 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1260.9 #115 7:09PM
We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1438.8 #101 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1438.8 #101 10:47PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  868.1 #189 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  668.5 #261 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1438.8 #101 6:15PM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1040.4 #159 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  593.7 #308 9:24PM
Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1040.4 #159 12:34PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.1 #8755 1:19PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 


Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15297.2

2. Dave
12432.7

3. Plumiegirl
8572.94

4. Tom
8441.03

5. jacdanfan
8428.08

6. goofygal
8207.17

7. uscdisneyteacher
7347.27

8. CobbPR
7035.75

9. BaseballMickey_CM
6865.38

10. Bullseye
6757.11


Of all time?!  Wow! - MeridaFan  3512.1 #33 3:00PM
Wow... I got some catching up to do...lol - evilemohand  625.7 #290 8:47PM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules   Tom  
Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1040.4 #159 9:42PM
  - jacdanfan  8428.1 #5 6:08AM
- Lilogirl1  78.1 #3788 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. WARLOCK
228.33

2. ShariRenee
205.18

3. MelodyMouse
148.93

4. HARR_E
109.77

5. Tom
88.83

6. Tmoneysf
82.2

7. planman
81.6

8. Coaster
81.55

9. Psychguy
71.67

10. dberryman
71.28

 

SEE THE TOP 100


Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6646

2. uscdisneyteacher
5705

3. BaseballMickey_CM
5287

4. Duchess_SMK
4869

5. Dave
4867

6. Stitch_Legacy
4683

7. Plumiegirl
4320

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4083

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2231.1 #56 9:51PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of Monday April 20, 2015

CROWD PREDICTION: Back to short hours this week, and based on our Historical Crowd Index, we see mid-70s with crowds decreasing through the end of the month. There is also a chance of rain toward the end of the week which could throw a wrench in things. Friday and Sunday's have been the busiest days, but rain on Friday could cause the crowds to be significantly less. Have a great weekend! - Admin Apr 21, 2015 11:28AM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  373.0 #559 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6933 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  122.6 #3044 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  224.3 #1588 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  362.1 #580 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1443.3 #99 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  181.2 #2148 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1443.3 #99 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1443.3 #99 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  181.2 #2148 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1512.9 #95 11:54PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6865.38

2. Stitch_Legacy
5107.66

3. RickChavez
3428.29

4. ScooterMike
1962.16

5. SPandEvLover
3489.3

6. IDVandalSkipperCM
2339.23

7. caramiapoohAKAface
3570.37

8. Dave
12432.7

9. Duchess_SMK
5936.66

10. Sweet_Irish_Cream
4386.55



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1840 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  49.8 #4482 3:57PM
- Fantasmicfan1  1040.4 #159 10:49AM
- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 10:32AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.ShariRenee 172.87 #14  
2.WARLOCK 88.28 #31  
3.Winnie111286 65.64 #37  
4.Fantasmicfan1 64.82 #159  
5.LBChica 63.53 #57  
6.MadameLeota 57.5 #56  
7.SorcererD91 52.98 #102  
8.luxkitty 50.7 #47  
9.grumpypapa 48.95 #39  
10.JollyRoger5 48.1 #29  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!