251.9 #1399 (DL Qual #723

Jul 12, 2011 9:40 AM  Disneyland Talk Land
I  YOU!

I know who you're talking about! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 9:41AM
Thanks!  lol - kyoto_sparkle  150.2 #2797 9:41AM
@CMBaloo-you ARE CS, so go ahead! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 9:44AM
@pinky who?? - Disney-PINcess  251.9 #1399 9:45AM
Soooo someone has a crush on someone ;) - fireflymom  60.4 #4589 9:50AM
KitKat-I was just teasing! I know how bored you are at work and was just trying to entertain you! Unless there is someone....c'mon, you can tell us, we won't tell! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 9:52AM
Yes, do tell  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 9:55AM
Hahahahaa take a guess ladies - Disney-PINcess  251.9 #1399 10:00AM
lol come on Kitkat! Spill the beans. =) - kbeenss  181.8 #2311 10:01AM
Hmmm what letter does it start with? - PinkyMouse  82.0 #4034 10:02AM
Hey you are supposed to be studying! - Tataandbeyond  83.9 #3997 10:05AM
Woah! What did I miss?? - GreenLantern  746.6 #282 10:25AM
@tataaandbeyondsf yessssssssss!!!!!! Gosh!  - Disney-PINcess  251.9 #1399 10:29AM
Congrats 30! - E-Ticket  1477.9 #124 10:31AM
@E-ticket thaaaaaank u!!!! Xoxoxox - Disney-PINcess  251.9 #1399 10:35AM
Yay!!!! - Tataandbeyond  83.9 #3997 10:37AM
Right back at ya!  - Jaedarbell  168.2 #2511 10:39AM
@KKSF...yes, tell us tell us! @HC...silly boy, why wait? - TinkKim  194.0 #2152 10:40AM
I U - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #178 10:42AM
who do you have a crush on Kitkat? - Dave  13820.5 #4 10:44AM
@hc only say it if u mean it No body wants to guess???? Cmon guys!!!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 10:51AM
I guess @captain sparrow. U have a mad crush on him... Am I right ? :) - fireflymom  60.4 #4589 10:53AM
Haha. This could be a fun thread...MW crushes! - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 10:54AM
I have a crush...soda  - StephiePooh  572.7 #384 10:55AM
I'm with fireflymom on this one! lol - GreenLantern  746.6 #282 10:55AM
Hmmmm maybe... Maybe not... @ sic I agree.. Who's ur mw crush :) @ffm I loved all the pics of u Guys in the park!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 10:56AM
I wanna play! Lets narrow the field here.....is he an AP holder? - donnievegas  1132.7 #174 10:57AM
Thx @kitkat-sf :) maybe we can meet someday :) and I think I'm right on the crush ;) u  @cs! - fireflymom  60.4 #4589 10:58AM
Lol  oh c'mon @hc lemme hear it lol - Disney-PINcess  251.9 #1399 10:59AM
Haha. Wouldn't my husband be the obvious answer? ok, now you go!  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 11:01AM
I was gonna guess the same, I just didn't want to throw you under the bus, KitKat! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 11:03AM
@sic duhh sorry no coffee yet :( hmmm well.... I've spied a few choices on here... But... I'm so shy!!!  - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:04AM
@SIC-who knows? You could've found a new guy between now and your adorable post 10 minutes ago! :) JK - PinkyMouse  82.0 #4034 11:04AM
@pinky lol thanks girl!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:05AM
Whew.. I thought she was talking about IamDisney. When ladies smell that I intoxicating fragrance coming from me that's the reaction. - IamDisney  218.4 #1828 11:05AM
It's the guy that takes world of color pictures!!! That's my guess...  - kristian  2004.9 #90 11:06AM
@iamdisney is that intoxicating fragrance Justin biebers new perfume?? Hahaha jk jk - kristian  2004.9 #90 11:07AM
@hc loow blow - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:09AM
 Pinky, shhhhh  ......Kitkat, a few huh? Hmmm....well there are some great guys on here. Maybe just go to the next meet up and you never know what might happen  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 11:09AM
Love this post! Maybe kitkat will find her Prince. But we still need you to spill the beans ;-) - kbeenss  181.8 #2311 11:09AM
Woah, hold on I take mine back. I'm actually now with @kristian on this. - GreenLantern  746.6 #282 11:11AM
@kristian LMAO!!!!!! good one. - IamDisney  218.4 #1828 11:12AM
@kitkat, regardless of who it may be. I wish u love. True love. That your prince finds u and knows exactly what kind of wonderful princess he has.  - fireflymom  60.4 #4589 11:12AM
you have a crush on Coaster KitKat? He will flattered, I hope Lori doesnt find out - Dave  13820.5 #4 11:13AM
Maybe we should make her a list of who NOT to crush on.... - PinkyMouse  82.0 #4034 11:14AM
@ffm u just made my heart miss a beat... Thats so sweet!!!!! @Dave......SSSHHHHHH!!!!!!!!! It's supposed to be a secret!!! @sic ur so right on!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:15AM
@pinky yes that would help! Then I can be sire it's safe to reveal my secret!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:17AM
Your name makes me want to sing the jingle  Gimme a break gimme a break break me off a piece of that kitkat bar  no pun intended - StephiePooh  572.7 #384 11:17AM
I think its ok to tell us, we all are on the edgess of our seats waiting to hear who gets the rose - Dave  13820.5 #4 11:18AM
Lol Dave - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #178 11:19AM
Haha. I don't know if we should list here?! Ok wait, I have one, not H3D, he would forget your on a date in 8mins....and I'm getting mixed signals, but he may or may not be married  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 11:21AM
@stephipoo lol luv that jingle!!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:22AM
If I didn't have a fiancé I'd totally have a mw crush lol - NeverlandTink  423.1 #558 11:23AM
@sic yes not on here.... Hahaha this post is turning into the mouse wait bachelorete!!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:24AM
Wait, is it......Crowd Lady?!!! I HEART her too! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 11:27AM
Who accepts this rose???  - Disney-PINcess  251.9 #1399 11:32AM
I'm dying to know! Tell us! tell us!  - kristian  2004.9 #90 11:32AM
How many 's are we starting with Kat? - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 11:32AM
does his screen name start with a Z and end with R? - Dave  13820.5 #4 11:34AM
I thought it was me :( - jon-t  190.5 #2191 11:34AM
Oh no... Not MW Bachlorette "I just don't know what I want". Please tell me it's NOT Bentley!  - TinkKim  194.0 #2152 11:38AM
Tell us what his fav snack is? Hehe - PinkyMouse  82.0 #4034 11:42AM
Ok, if it's really going to be a Bachelor/Bacheloratte...then you have talk about it all as a 'journey' say 'amazing' every other word and there needs to be a hot tub. - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 11:43AM
could I have a MW crush too?? it would be nice to have a fake virtual bf when the real bf isn't around  - legoalex  123.9 #3235 11:51AM
StarTours1 - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #178 11:51AM
@legoalex  oh dear! Haha - kristian  2004.9 #90 11:52AM
Whoa Lego! - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 11:53AM
hey hey guys cmon as long as it's looky and no touchy  hehe - legoalex  123.9 #3235 11:55AM
oh Lego, if you only knew the history of MW, its happend time and time again LOL - Dave  13820.5 #4 11:55AM
Again at legoalex  hahaha u crack me up!! - kristian  2004.9 #90 11:57AM
Ok we better get some clues soon or I will start randomly texting male MWers with the line Kitkat-sf has a crush on you! - donnievegas  1132.7 #174 11:59AM
Hold on @ Dave! You've got dirt?!? Do tell! - TinkKim  194.0 #2152 12:00PM
Well Lego, then maybe you've come to the right place. Daves right, there have been opportunities for stuff like that here, and I'm sure there always will be. Some have taken the bait and some had a hard time getting rid of it. Yo ho  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:00PM
Thanks, but I'm married and my wife VF is on MW. But I'm flattered.  - Zooter  1405.8 #134 12:00PM
Zooter will still buy you a baloon though...TinkKim, I dont speak of such things, you will never know HAHAHAH - Dave  13820.5 #4 12:01PM
Lol @DV! @KitKat...I think he'd do it too. Throw us a clue! - TinkKim  194.0 #2152 12:02PM
Ok I'm jumping in here but what about Zap? - TheRealEvilQueen  25.1 #6844 12:02PM
@Dave...ha I have my vays...muahahaha! But I'll be happy with a balloon, too.  - TinkKim  194.0 #2152 12:05PM
@sic let's just go with 3 s - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:05PM
Did someone mention zap? Lol - Krissy Marissy  411.2 #577 12:05PM
i could only imagine the dating opportunities! "honey, I'm going to work, be home later!" *calls out of work and goes to DL for a mouse date* "oh I love going on haunted mansion with you... let's go to the grand!" baha and it continues from there!  - legoalex  123.9 #3235 12:06PM
Oh and im in a long term relationship with my IPhone and it's serious - Dave  13820.5 #4 12:06PM
Kitkat, get back to your studying, and I told you no boyfriends till your 30!!! ... - Zipitydoodahdad  270.0 #1229 12:11PM
@Lego-you sound like you've really got a system down that works for you! :) you should consider publishing a manual! :) @KitKat-Zapa seems like a good guy even though I'm thinking you're steering towards the bad boy here...it's just what girls do! - PinkyMouse  82.0 #4034 12:12PM
Lol legoalex. It happens more than you know. - Krissy Marissy  411.2 #577 12:13PM
Isn't Dave the bad boy on MW? Who else could it be? - Krissy Marissy  411.2 #577 12:14PM
I had dinner with Zapa on Saturday! He sat right by me  he is a sweet kid. - Mrsblue  693.1 #309 12:14PM
@zippity oh c'mon it's just a lil crush ... - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:14PM
Studying?! - Tataandbeyond  83.9 #3997 12:14PM
If I weren't married and were ten years younger I'd follow zap around the park lol like a puppy not a creepy stalker. - Krissy Marissy  411.2 #577 12:15PM
Is MrsBlue approves then it's good to go! Hi MrsB! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 12:16PM
Great plan, Z3D. Books before romance. - rainbowlite  13.5 #9615 12:17PM
A rose should definitly go to Zapa! But you better hurry cuz I think he's already recd a few.  - TinkKim  194.0 #2152 12:17PM
aww I like zapa! never met him but cmon guys, you cod just tell he's a great guy!  great choice if its him kitkat! - legoalex  123.9 #3235 12:17PM
Oh No way Pinky Zapa is my crush. But shhh don't tell mr   - Mrsblue  693.1 #309 12:18PM
Yay for bad boys! @legoalex you got some game there, way to throw in a room @ the GC......thats a game changer! Lol - donnievegas  1132.7 #174 12:18PM
LOL @legoalex. So can't say what I am thinking. And obviously saying Zap brought Krissy out. LOL @Pinky yes Zap seems to be a gentleman so maybe not if she is looking at the bad boy. - TheRealEvilQueen  25.1 #6844 12:18PM
I'd guess Ytherum but you probably have no idea who that is. So it's gotta be Vern. - Zooter  1405.8 #134 12:19PM
[email protected] --- Daves right, his phone is "The One"...for now --- KM, bad boy? Nah! --- Whos Zapa!?!?  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:20PM
 @Zooter! SIC- Zapablast is his name  - Mrsblue  693.1 #309 12:21PM
Clue!!!! I do luv a bad boy and he is a Disney lover... One of his fave characters is Donald!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:22PM
 A clue! Awesome!! .....Thank you MrsBlue, how have I missed this? I think I need to quite my real life!  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:24PM
Is it Dopey? - JungleBum  1017.0 #201 12:25PM
the bad boy appearance is quite stunning  BUT a girl could never pass up a man in uniform!  - legoalex  123.9 #3235 12:26PM
SIC- he was there Saturday night in that group of all of us when you walked up. How did you miss him? (swoon) - Mrsblue  693.1 #309 12:26PM
@sic.... How many s left?? - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:26PM
Did you guys see the little boy on here today that looks like Zapa's son? Super cute and with Mickey ears! @MrsBlue-I'll keep it quiet but he's like 20! Aka boytoy :) - PinkyMouse  82.0 #4034 12:28PM
 I was SO tired! I don't remember much beyond the bottle rocket! That thing was awesome!!  ...ok now I'm going to look him up. Haha. ........Kat!! I don't know how many we started with?  You said there were a couple crushes? ? ? - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:29PM
@sic  - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:30PM
Zapa is my fav MWer. He's a good kid with great taste in music. - Krissy Marissy  411.2 #577 12:31PM
My boys have not stopped talking about the bottle rocket! Lol! Flyingmanpurse and Tone are their ultimate heros after that! @Pinky- i know, I like em' young. Mr is younger than me too  - Mrsblue  693.1 #309 12:31PM
Ok, so you can only give out . BUT WE HAVE TO KNOW THE NAMES OF ALL 3.  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:32PM
@Pinky...wasn't he adorable? MiniZapa! I think we need to be friends Pinky...love the way you think! Lmbo! - TinkKim  194.0 #2152 12:32PM
if i go after zapa does that make me a cougar?? haha. uhmm ok getting off track, kitkat does your bad boy have tattoos?? - legoalex  123.9 #3235 12:34PM
Well sic.... I'm getting nervous...... - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:35PM
I'm happy to say I encouraged FMP to launch it...  That was fun! ......Kat, if we did this at the park, we would do it with light up Mickey 's in front of the castle! - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:35PM
Its me. We all know it - Mickey0312  1.6 #63763 12:36PM
That was cool SIC, I'd never seen that before!  - Zooter  1405.8 #134 12:37PM
SIC- did u see the lady who came over ans asked FMP if the cart was open to sell sodas? I  myself right into an asthma attack! - Mrsblue  693.1 #309 12:37PM
Just text them to me, I promise I won't say anything. I dont know what I could do to help, but, I'd try. I did plenty of boy plotting back in the day!  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:39PM
@soc! Nooooo cuz I'd wanna keep the balloons.... Ehh ok let's do it!!!! BRING IN THE HOT TUB BOYS!!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:39PM
I'm thinking it's MW in general. - miguelg916  56.8 #4694 12:40PM
@miguelg916 Hmmmm pretty good @SIC I TEXT YOU - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:44PM
Uhh, but...but I'm married!! Haha - CadaverousPallor  270.2 #1226 12:45PM
boo the rest of us are in suspense!! - legoalex  123.9 #3235 12:46PM
@cs hahahaha - Disney-PINcess  251.9 #1399 12:52PM
Mrsblue, I thought security was going to come and escort all of us off to Disneyland jail!! Hahaha!!! The kids had sooo much fun that night. Next time, their gonna ask to do that again!!! - Zipitydoodahdad  270.0 #1229 12:53PM
If I ask, doses that make me a kid?  - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 12:55PM
Lol ZIP- you were witness to shenanigans! - Mrsblue  693.1 #309 12:56PM
Did u see when Tone closed the umbrella and it shot SUPER high? And an old man, NOT a CM yelled at him! " NO" - Mrsblue  693.1 #309 12:57PM
KitKat-text me, I want to know too! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 1:04PM
I totally missed that!! I was probably playing with Hannah! Just fell in love with her!! - Zipitydoodahdad  270.0 #1229 1:08PM
..................... - LisaKL  748.4 #279 1:23PM
@pinky!!! I text u :) @cs hiiiiiiiiiii again - Disney-PINcess  251.9 #1399 1:24PM
How much? - wicked50  102.2 #3654 1:34PM
I [box] you too - SpencerPhreak  114.6 #3429 1:37PM
Hello, hello! A little birdie told me about this, I just read everything and I was laughing the whole time :D. So there's a boy that looks like me? - Zapablast05  120.8 #3301 1:37PM
KK, does have have a job? Are the tires on his car good? Has he ever been arrested? Let him know he'll be meeting me and all my very rough and tough familia!!! Oh, and I own a shotgun and I'm not afraid to use it!!! - Zipitydoodahdad  270.0 #1229 1:38PM
Wass up zap!!! Are you in your robe this afternoon? - Zipitydoodahdad  270.0 #1229 1:39PM
Ok @ kitkat! PLEASE text me too!! - kbeenss  181.8 #2311 1:39PM
I don't think the White Rabbit is available, but he's flattered. - LisaKL  748.4 #279 1:45PM
Not in a robe right now, but I'm in some coveralls :) away thanks ITBF :). - Zapablast05  120.8 #3301 1:46PM
 Yes MrsBlue!! That was awesome! I had a new water bottle I could have sold her from the jet. - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 1:46PM
Hi Zapa! Lots of Team Zap on here. Ok lots of Team CS too. Ladies break out your tshirts! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 1:48PM
 ohh goodness - EwokLuver  74.1 #4202 1:50PM
haha team zapa!  - legoalex  123.9 #3235 1:51PM
So much fun in here :)). - Zapablast05  120.8 #3301 1:51PM
@SIC- I laughed so hard at that lady. Ask Mimi. She was like are you okay? I couldn't stop! How on earth did she think we worked there? - Mrsblue  693.1 #309 1:52PM
@PinkyMouse is there a shirt with both? How could anyone pick one over the other? LOL - TheRealEvilQueen  25.1 #6844 1:55PM
TEAM CS  - RickeyCalifornia  158.1 #2667 1:56PM
I want a cool jet soda!  - PrincessCarmen  2596.9 #59 1:57PM
I just hope he is not on "the list " I hope it's one of the good guys that's left out there - mommy_likes_minnie  270.8 #1218 2:01PM
@mlm mee too idk his rep! @zippity I haven't even met him myself !!!! - Disney-PINcess  251.9 #1399 2:03PM
MLM what is "the list" and who is on it? - Mrsblue  693.1 #309 2:07PM
@Zap- I guess we will need plaids for OUR protection when we hang with you!  - Domolover  283.4 #1099 2:08PM
So far I don't think he's on a bad list. - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 2:09PM
CRUSHED! ROSE CAN NOT BE ACCEPTED ON ACCOUNT OF MARITAL STATUS IS NOW KNOWN!!!!  - Disney-PINcess  251.9 #1399 2:14PM
Oooo mrs blue you didnt see my post huh there are about 3 males that are / were shopping for "fun" if you know what I mean - mommy_likes_minnie  270.8 #1218 2:15PM
MLM- txt me. - Mrsblue  693.1 #309 2:16PM
Kit kat I just txt you mrs blue I will txt you right now - mommy_likes_minnie  270.8 #1218 2:20PM
911 DOES ANYONE KNOW HOW TO MEND A  - Disney-PINcess  251.9 #1399 2:20PM
Yeah, I might need a plaid since someone said they'll follow me in the park. I'm at my most vulnerable at Disneyland since I'm worry free at the parks :p. - Zapablast05  120.8 #3301 2:22PM
Have you ever tried sleeping with a broken heart? - SoloSiyoNqoba  601.7 #364 2:22PM
I'll txt u @cs! :) - fireflymom  60.4 #4589 2:25PM
Ok guys... Anyone wanna offer to be my park date for anday at least??? :( - Disney-PINcess  251.9 #1399 2:40PM
 Wait what?? The crush is married?? - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 2:45PM
Riding space mountain with a broken heart sucks, trust me on that one. - Zapablast05  120.8 #3301 2:48PM
I wonder if it's good ole Hairy - Dave  13820.5 #4 2:48PM
Cs I sent you a txt  - mommy_likes_minnie  270.8 #1218 2:48PM
Zapa it was me. And it isn't in a creepy way. I'll be wearing my team zap shirt :-) - Krissy Marissy  411.2 #577 2:52PM
Isnt the good list only two people long? - Zipitydoodahdad  270.0 #1229 2:57PM
Ok why is everyone texting each other? I want a text too!!! - DizGeek  453.7 #516 3:00PM
A friend of mine had a little joke Abiut dating, not entirely true, but funny! "Men/Woman are like parking spots, all the good ones are taken and the rest are handicapped" - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 3:02PM
Thanks DFZ!!  (kissy face x2) - DizGeek  453.7 #516 3:05PM
Nobody texts me either I'm not worthy  - PIRATADELCARIBE  94.0 #3787 3:06PM
But then again I'm not on MW as often as I used to - PIRATADELCARIBE  94.0 #3787 3:07PM
Your welcome Diz!!  - DisneyFanZoe  1249.3 #149 3:07PM
Lol@ SIC. Even some of the crappy ones are taken too. Go figure!  (smiley face) but the best ones are reserved or too good to be true. - DizGeek  453.7 #516 3:08PM
 LOL @SIC!!!! Oh wait a sec...that means I'm handicapped!!!  LMAO!!!! - WhatHappensInDisneyland  2201.9 #76 3:08PM
@krissy, you can stalk me then lol. Heyyy, I'm not handicapped!! Lol. I want some text love :(. - Zapablast05  120.8 #3301 3:11PM
Your welcome takhars!!  - DisneyFanZoe  1249.3 #149 3:13PM
Oh I know I never get text love from here either. =( @Krissy I'll tag along with you. Um just to keep you company though. =P - TheRealEvilQueen  25.1 #6844 3:15PM
I was registering for my fall classes and this is what I miss, ( I want some MW texts too!!!) - socalsoftballchick  86.8 #3925 3:17PM
@Zapa...oh sure, what am I, chopped liver??? LOL - WhatHappensInDisneyland  2201.9 #76 3:21PM
I kno @socalsoftballchick I was in class and I missed the whole thread! Lol - ilovedisney77  37.6 #5596 3:24PM
Thansk @DizGeek for the text love lol - TheRealEvilQueen  25.1 #6844 3:26PM
@ilovedisney77: it's okay we r here now, so we will make up for it!!! - socalsoftballchick  86.8 #3925 3:28PM
NP Evil!!  (winky face) - DizGeek  453.7 #516 3:31PM
Lol school gets in the way of MW! - ilovedisney77  37.6 #5596 3:34PM
TheRealEvilQueen- Sweet. I'll make you a matching shirt lol - Krissy Marissy  411.2 #577 3:36PM
What you talkin' bout Willis - disneychick  235.8 #1598 3:36PM
Lol this is still going - NeverlandTink  423.1 #558 3:39PM
This thread had me laughing soo hard! Txt  to everyone! LOL!!! - Keala76  330.4 #795 5:12PM
@the people who texted me, thanks :)). @WHID lmao no! - Zapablast05  120.8 #3301 6:07PM
Bumping the post because it was all just for fun, but oh soooo much fun!! Now where's KitKat??? :) - PinkyMouse  82.0 #4034 7:11AM
I should have a pic of me in dress blues :). Team zapa for the win :D - Zapablast05  120.8 #3301 7:32AM
I think you should just form an alliance with Team CS cause you two have 2 diff sets of followers! :) - PinkyMouse  82.0 #4034 7:39AM
Lol team zapa for the win! - Krissy Marissy  411.2 #577 7:41AM
Team DizGeek here! Haha! - DizGeek  453.7 #516 7:44AM
Lol so 2 teams, 4 sets of followers? :p - Zapablast05  120.8 #3301 8:00AM
Lol whats going on??? I just woke up :P - EwokLuver  74.1 #4202 8:02AM
Team Zapa? Team CS? What is this? TwilightWait? Sorry to pop a bunch of egos, but MW'ers don't . Thankfully. - Experiment818  1647.2 #110 8:03AM
But E818-Dahulagirl told us that YOU sparkle! Don't bury our Disney dreams! :( - PinkyMouse  82.0 #4034 8:41AM
E818, you shoulda read the RMC. All I see is boxes lol. - Zapablast05  120.8 #3301 8:47AM
@Perky - I only sparkle when I stand too close to the microwave. Fine. Carry on! And, if you must know, I'm Team Crowd Lady - Experiment818  1647.2 #110 8:49AM
Goodmorning people  whats up - EwokLuver  74.1 #4202 8:49AM
I'm total Team Crowd Lady right here! I HEART! - PinkyMouse  82.0 #4034 8:51AM
Goodmorning @ewokluver  remember u are a string confidant woman. And no man can make u feel better about u like us MW-ers who care :) hug! - fireflymom  60.4 #4589 8:53AM
Hahaha okay..thanks fireflymom  - EwokLuver  74.1 #4202 8:57AM
Haha! Team crowd lady! - Tataandbeyond  83.9 #3997 8:59AM
Hey Kat, text me the other names...maybe those will work out better? - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 10:31PM
I love me too! Lol. Jk - staygoldponyboy  13.0 #9823 2:59AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1152.2 #169 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!👍👍✨✨ - TinkerSchelle  2073.4 #84 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  433.2 #542 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. 😉 - varela2892  78.2 #4123 2:38PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  7731.5 #13 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  19.6 #7803 10:32PM
  - teapotsandteacups  1400.0 #138 10:17PM
- sunvalgifts  170.5 #2478 7:40AM

Get a quick overview of the new features in MouseWait 9 for iOS, our biggest update since 2009! Get the free version here, or upgrade to Platinum here

Just installed the MW app on my new phone yesterday. This will be very helpful for me since I am used to the android version. Thank you. - teapotsandteacups  1400.0 #138 11:41PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey
8025.55

2. Stitch_Legacy
5143.16

3. RickChavez
3672.13

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
4833.42

6. caramiapoohluvsbb8
4485.49

7. DLKenCA
2940.76

8. IDVandalSkipperCM
2603.21

9. Dave
13820.5

10. LilSterner
5828.36



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

#Breaking news 🚨  This needs to be updated! - MadameLeota  4648.8 #31 3:40PM
Just a little...;) - ShariRenee  11132.8 #8 4:44PM
Okay, a little bit! Lol - MadameLeota  4648.8 #31 10:56PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! (Big Thunder pic by CJ)

Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  69.1 #4332 9:01AM
- DisneyMom13  344.6 #734 10:32AM
 to  - DisneyHeidi09  260.4 #1320 5:18PM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  398.0 #601 7:05PM
Welcome - DDTINK57  392.3 #608 11:29AM
Welcome. Enjoy your Disney day. - mrsccc2  16.2 #8672 3:11PM

Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  296.3 #998 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  159.5 #2645 3:57PM
@@@@@@@@@@@@Admin I sent an email about my stay at the Courtyard Marriott and haven't received the credits. Should I be doing this another way? Thank you! - PeppersGhost  228.7 #1690 11:30AM
@@@Admin I see the credits, thanks so much! - PeppersGhost  228.7 #1690 1:14PM
I sent you emails and support requests for my last 2 stays in May and June. I would appreciate it if you could check on them and let me know if I need to send you any additional info, please let me know. Thanks for your help @@@@@@@@@Admin - Winnie111286  21578.2 #3 10:51AM
You are awesome.  Thanks Admin - Winnie111286  21578.2 #3 1:28PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the month of June 2016
Last month (May) seemed to be quieter than last year, probably because the 60th Celebration began last May, making last summer a lot busier. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), crowds averaged in the mid 80s (approx 85% capacity) for the first two weeks of June, then it quieted down in the last two weeks of the month. We are estimating smaller crowds than last summer because the 60th Celebration is over a year old, and there are still a lot of attractions being refurbished. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Jun 3, 2016 12:07PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  643.7 #335 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  20.6 #7583 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  451.5 #521 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  183.5 #2289 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  292.9 #1022 5:04PM
There was nobody there last week on Saturday loved it Hope it's the same this week  - jkobelski  21.1 #0 9:48PM
August 17 - It was still crowded yesterday, though it starts emptying out about 9 pm since some schools are in session and others are watching PTN. These are your last week's to watch PTN and the current WOC, and the 60th fireworks nightly show. Take advantage on a weeknight if you can. And on week nights, the jazz band plays several sets up until 10:15 pm on the Matk Twain and alternate with sets while cruising the ROA on a tom sawyers raft. We saw the band on the river at 10:40 Tuesday night. Market house is closed at night for coffee, the closest coffee after park hours is Starbucks DD/ WOD. or coffee bean in Haggen Dazs DD   ice cream  store till midnight.  - secretagentangel  7926.0 #12 1:41PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  1872.7 #98 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  227.0 #1712 7:31PM
I really enjoyed reading them. I think I need to do a re read of them plus the Voyagers series. - arianwenmcb  242.0 #1525 12:45PM
I'm reading Season One now. Picked it and the first two Voyagers up at the 4th of July Sale. I am loving the intrigue and history woven together! - Ilovegoofy  123.6 #3237 8:42AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
15.63

2. DisneyMom13
5.49

3. Goofytom
5.3

4. beentoall
2.61

5. teapotsandteacups
1.79

6. mamabeam
1.45

7. DisneyDiane316
1.18

8. Dolewhipped
0.96

9. DonaldRox
0.96

10. sheridanrabbit
0.95

 

Yay @@Moog!!!! So great!  😁 - valj84DisneyDeppAddict  314.8 #880 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  97.2 #3734 11:33AM
👋❤️ - Tom  13209.4 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2805.9 #53 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  97.2 #3734 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2805.9 #53 9:42AM
I'm back:-) - beentoall  1271.5 #0 9:58PM
Hey! I made top 10!! !  - DisneyDiane316  254.8 #1374 8:29PM
Way to go, beautiful!   - Wyldsideb  97.6 #3730 1:42PM

Did you know that almost everything in MouseWait can be found with a few taps in the MagicSearch bar? Did you know that we add things to MagicSearch weekly (i.e. requests from you--see below)? MagicSearch enables ONE-THUMB searching to help you find individual menu items, vegetarian or gluten free food, reviews, wait times (even restaurant wait times), exclusive insider Disneyland tips, annual pass holder, parking info, Star Wars Park info, celebrities, Disneyland news, Hidden Mickeys, crowd forecasts (unFORECAST), Photopass, birthdays, refurbishment info, and amazing content from almost a million pages of original content in the MouseWait Lounge. 

This is an  app. Thank you @@@Admin - LiveLaughLoveDisney  301.6 #0 2:46PM
Thank you LiveLaughLoveDisney! - Admin  5:59PM
Love this tool - Chumash28  1563.5 #117 5:02PM
My main annoyance hasn't been touched yet. Thank you for everything you have donethough  admin.  - DisneylandGirl  317.4 #869 9:49PM
So cool love it glad it was posted for everyone to see  - jkobelski  21.1 #0 6:09PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
127300

2. teapotsandteacups
120000

3. jacdanfan
115000

4. leopardditz2000
98000

5. iLOVELUCYnDISNEY
88000

6. Melody_CM
65000

7. DisneyGrandma
65000

8. debbiev
64750

9. disneygrandma1
63000

10. DarthFairy
58950

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  1271.5 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  150.6 #2788 9:06PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  585.3 #374 7:43PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  585.3 #374 7:43PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  170.5 #2478 12:21PM


Hey I'm finally on this list 😄👍🎉 - Sweet_Irish_Cream  4409.9 #35 10:39PM
Your always on the list!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  5308.4 #25 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1231.8 #154 3:48PM
Fantastic!! - Ilovegoofy  123.6 #3237 4:37PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2119 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  1425.1 #131 5:56AM
Thank you to all who post from the park!! Love seeing the park when I cannot be there. - snowgrey  8.0 #13535 2:49PM
Top of the list  - buzzgoneyear92  276.2 #1162 12:09AM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Melody_CM
1200.4

2. Winnie111286
941.97

3. Coaster
499.13

4. teapotsandteacups
372.9

5. connielu
354

6. secretagentangel
353.17

7. ShariRenee
322.33

8. goofygal
195.93

9. heather77
174

10. LaPearleNoir
172.57

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. 😉 - varela2892  78.2 #4123 7:14AM
I just want to thank all the newbies who are on the list so much lately! This was started as a wait time and more app so by your starting out from the beginning doing wait times is awesome! 2/3of my points are from wait times. I make a game of it and have fun doing them. Hope everyone tries it, it helps others and you earn credits!!👏👏👏 - secretagentangel  7926.0 #12 9:06PM
Half of my points are from wait times.  - Goofytom  2890.4 #51 10:28PM
I figure it is the least my wife and i can do, plus it is great exercise! I keep saying, one of these days we will go to one of the meet-ups. We generally only go on Saturday and sometimes Sunday as well. That darn thing called 'work' just gets in the way!  - oiler2112  805.9 #248 7:07AM
Pretty much all my points are from wait times  - kimo  271.1 #1213 6:54PM
Next August I will be posting wait times I know it will help pass the time in line but with 15 to 20 of us should go pretty well thanks to you and all the people here on MW - mjpdisney67  60.5 #4587 10:10AM
I was there tues and it was so crowded I couldn't even register wait times on my phone due to poor reception - DarthFairy  585.3 #374 4:58PM
Hmmm,who is your provider? I rarely have a problem, thanks for trying! - ShariRenee  11132.8 #8 12:12AM
Sprint! The worst - DarthFairy  585.3 #374 5:16PM
I was there on Friday and it was to busy to post any times  - jkobelski  21.1 #0 9:50PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2890.4 #51 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  344.6 #734 6:28PM
Oh 😂😂 just realized that post was 2+ years old😂😂 well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  344.6 #734 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  3228.7 #48 6:30PM
Still waiting. 😂😂😂 - MeridaFan  4244.2 #39 12:59PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #69214 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  433.2 #542 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1603.7 #115 2:20PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM
thanks admin - Fantasmicfan1  5308.4 #25 9:42PM
  - JediKitty  1217.1 #158 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  344.6 #734 1:34AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. Winnie111286
7081

2. uscdisneyteacher
6961

3. CobbPR
6911

4. misschurro
6338

5. Dave
6164

6. BaseballMickey
6041

7. pikarich
5813

8. Plumiegirl
5601

9. Duchess_SMK
5546

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4648.8 #31 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  585.3 #374 8:06PM
This is so true, it never changes, what's up with that lol - itsmyglassslipper  534.4 #423 12:28PM
I know and I'm still on it😂😂😂 - Plumiegirl  10382.5 #9 5:56PM

Did you know that you can find refurb info with a quick iPhone Spotlight Search? Learn how to find updated Disneyland info fast with a few hidden tricks in MouseWait 9. Post your tips below!


DISNEYLAND PARK:

Haunted Mansion Aug 22-TBA
Great Moments with Mr. Lincoln Aug 22-TBA
Big Thunder Ranch and Barbecue CLOSED permanently
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

King Triton's Carousel Aug 8-TBA



 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  20.3 #7645 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  357.5 #692 8:33AM
Can this get updated??? I see in sept that Indy is closed so wondering how long... And also Ariel!  - brodysmommy  453.7 #515 9:30PM
Silly symphony swings are open. We went on them today (for the first time)!  - DisneyDiane316  254.8 #1374 6:50PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis   99 More Thanks DisneyDatchet   Bambim44   yipman  
See what Kate can do for you, and experience Disneyland like a VIP! Get your own Virtual Plaid in the App Store today, it's FREE! http://apple.co/1WL7y9I

- RetroDisneyPins2002  43.7 #5255 8:01AM
- CT4625  75.0 #4182 8:30PM
I use this every time I'm at the parks now and llove it!!!!  Thanks Admin - leopardditz2000  1157.2 #168 7:44PM
I don't understand why it was changed in the first place. The area was closed down and rebranded as Grizzly Peak Airfield to be more cohesive with the "California" theme of the park and then they change the ride from Soarin Over California; which is sticking pretty close to the theme of the park; to Soarin Over The World? It just doesn't make sense to me. I understand updating the video itself, which is what I wish they had done.  - 1HitchhikingGhost  292.9 #1022 7:03PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  2028.4 #87 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  460.3 #507 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Oh very cool!!  - sunvalgifts  170.5 #2478 9:45AM
I noticed this post is kind of old, but is the Amazon link still working? My hubby tried to buy something through it but it didn't work. @Admin - DisneyDiane316  254.8 #1374 7:59PM
Thanks for letting us know DisneyDiane316 the link should be fixed now for Amazon, or you can use this URL http://amzn.to/OUTbbI thanks! - Admin  4:41PM
Thanks for sending the updated link Admin. Will be shopping soon! - DisneyDiane316  254.8 #1374 6:42PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  503.8 #457 12:29PM
I love across the street. Don't need a countdown. It's awesome though for the people that do.  - DisneylandGirl  317.4 #869 2:49PM
I Loved across the street once. - nitromouse  300.6 #974 10:55PM
😂 - TinyDancerTay  566.2 #391 12:03AM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected]-- thank you for your support!

- LaPearleNoir  2566.5 #61 7:22PM
- teapotsandteacups  1400.0 #138 3:50PM
So where is this? Is it the mainst gallery? - Plumiegirl  10382.5 #9 11:11PM
- sunvalgifts  170.5 #2478 3:10PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Melody_CM
1224.48

2. Winnie111286
1153.4

3. Coaster
499.13

4. teapotsandteacups
448.41

5. secretagentangel
447.42

6. ShariRenee
434.89

7. connielu
357.52

8. jacdanfan
272.94

9. goofygal
227.62

10. LaPearleNoir
210.6



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  23026.8 #2 11:30PM
Me too - LaPearleNoir  2566.5 #61 1:11PM
Yes, yes. I know you do.  - crazyfriends  3.3 #34775 2:03AM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  1034.1 #194 9:59AM
So excited to see I managed to sneak on to the top 10.  I don't get the opportunity to post things that often.  Thank you MWers for responding to my posts:-) - beentoall  1271.5 #0 7:22PM
I have got to get myself on this list!!! - AngiMouse  151.8 #2766 11:36AM

Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

We want more books - sctoaonk75  295.3 #1002 7:42PM
- MommyandBash  433.2 #542 4:52PM
We want more books - sctoaonk75  295.3 #1002 7:42PM
- sunvalgifts  170.5 #2478 12:55PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Drop for the last time
Jan 07, 2017 08:00pm

MouseWait Meetups 2016
what is happening for one last time on aug 6? - MsTikiMermadam  1425.1 #131 12:31AM
It was January 8 I think but I left it as I think it's funny😂😂😂 I'll have to delete it😭😭 - secretagentangel  7926.0 #12 7:55PM
ok,  last time for btr....  😹 - MsTikiMermadam  1425.1 #131 6:03AM
 I changed it to August 5😂😂😂😂😂 - secretagentangel  7926.0 #12 11:07AM
I spy Christmas in July! - FrankenweenieVelinee  3776.3 #43 12:44PM
Looks like July 22! More to follow!  - secretagentangel  7926.0 #12 9:52PM
Really hoping to make it to Christmas in July - Melody_CM  23026.8 #2 11:12AM
- FrankenweenieVelinee  3776.3 #43 11:55AM
I'll add post tonight!  - secretagentangel  7926.0 #12 3:18PM
I spy Christmas in July! - FrankenweenieVelinee  3776.3 #43 12:44PM
Looks like July 22! More to follow!  - secretagentangel  7926.0 #12 9:52PM
Really hoping to make it to Christmas in July - Melody_CM  23026.8 #2 11:12AM
- FrankenweenieVelinee  3776.3 #43 11:55AM
I'll add post tonight!  - secretagentangel  7926.0 #12 3:18PM
At the tone pacific standard time will be 1215 and 00 seconds - pikarich  6320.3 #22 2:14PM
Beeeeeep - redsoxcarlos  3993.5 #42 4:12AM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  57.3 #4676 10:05PM
what is MSEP? - markchop  99.4 #3702 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  3228.7 #48 9:33AM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  43.7 #5255 1:35PM
!!! - DisneyMom13  344.6 #734 7:43PM
!!!! That is soooo cool!!! - dizzneyfan  730.6 #288 8:06AM
Nice pic!📷 - Stitchcrazy62622  22.6 #7245 10:18PM
Awesome!! - stanvoodoo  51.6 #4909 7:25PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
24020.3

2. Melody_CM
23026.8

3. Winnie111286
21578.2

4. Dave
13820.5

5. Tom
13209.4

6. jacdanfan
12683.2

7. goofygal
12258

8. ShariRenee
11132.8

9. Plumiegirl
10382.5

10. uscdisneyteacher
8701.71


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  7926.0 #12 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.4 #75 8:50AM
- EvilqueenRS  698.0 #302 9:57PM
Very nice. I'll make It on the list one of these days! - larrywong318  214.3 #1890 11:09AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.connielu 357.52 #192  
2.Winnie111286 336.24 #3  
3.secretagentangel 191.31 #12  
4.jacdanfan 165.5 #6  
5.Coaster 160.47 #1  
6.teapotsandteacups 143.91 #138  
7.heather77 128.81 #355  
8.goofygal 123.65 #7  
9.Tom 118.53 #5  
10.Melody_CM 117.24 #2  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!