5.2 #18163 (DL Qual #3984

Feb 6, 2013 4:02 PM  Disneyland Talk Land
The Hub Mw meet up, nice meeting y'all but Im still in Post Traumatic Stress Over Kill! Help!

Well done, ma'am. You know you have to pose like that in every picture now, right? - LaneSparrow316  847.0 #218 4:05PM
She stayed in the same position. See what happen when you ride the WOD for the first time. - VfxGenie  1556.7 #109 4:06PM
Lol - LoneRAYnger  4261.6 #33 4:25PM
You are awesome!! What a wonderful sport. Your pic brought happiness and laughs to many. WELL done and thank you! (Loved the talk and shop pic, too!) *hands you a churro* - misschurro  6361.3 #17 4:32PM
Season 10 looks interesting. - chris.  2511.0 #56 4:32PM
You are such a great sport I love it!! - CourtyAstroBlisters  784.0 #236 4:49PM
You, ma'am, are now my favorite newbie. You realize that single pose will be forever remembered on MouseWait. Thank you! And this is a fantastic picture by the way; the aesthetics are quite nice πŸ˜ƒ - JRDrummer_CM  875.4 #211 4:54PM
Omg she's hilarious. She needs to be the next MW Celebrity. - rbeezy  703.0 #273 11:20PM
Thank you ma'am you have made my day! Lol - PrincePhillip  203.8 #1954 12:51AM
great picture - CM_Oregon_DucksFan  2613.7 #51 4:03PM
Lol awesome pic!!! - LilMissPixie84  309.5 #860 4:03PM
Great pic and MW name! - ShariRenee  8577.6 #9 4:07PM
Awww I wish I would of met up with you guys but I'm stuck to my chair in the carthay lounge! - Wildflower  204.5 #1939 4:14PM
we can come by and see you this weekend - Murryd  300.8 #909 12:26AM
Oh darn, missed it. I would have been there if I'd known. The GD fell asleep so I didn't have to leave. I'm in the locker room charging my phone and my back up charger. Anyone want to meet up later? GD will be awake in a half hour or so. - FairyGrandmother  349.3 #677 4:15PM
Haha this made me smile! - MicheyMouse  359.3 #645 4:15PM
Love it! You all have a wonderful time! - mrscttlemstr  315.9 #821 4:16PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MermaidWithShears  1025.8 #179 4:20PM
I am so bummed I couldn't make your meetup! You and your hubby seem like a blast! Enjoy your day! - Prettynpink1023  284.3 #1020 4:24PM
Great picture! I almost didnt recognize anyone in that picture til I saw you. - pinkmonkeys  528.7 #393 4:28PM
Great pic!! - Willierose  2348.6 #67 4:28PM
Oh, I love it! You look wonderful! And of course this is the only pose we will recognize, you know. πŸ˜‚ You're a great sport! But whatever were you thinking getting in that ride in the first place? LOL. I could never do that! Eek! - MeridaFan  4243.7 #34 4:30PM
So awesome! I love it! - ribidib  1187.7 #147 4:31PM
Lol this gave me a good giggle - MarshaMouse  5036.0 #25 4:46PM
You are awesome! Thanks for making me smile! - DisLUVney  632.3 #320 4:49PM
Hahaha I love this! - ScubaSteve028  835.7 #220 4:49PM
Lol! This is great! - dessertLOVER  153.0 #2670 4:50PM
This has really made me laugh ! πŸ˜‚ - eviljules  1404.0 #124 4:55PM
You're awesome! Glad you got to have a meet up! - Starr  550.3 #370 4:57PM
Yea! Yea! Yea! - PrincessDuckie  904.9 #202 5:00PM
To the talk man in the back. Did you help a lady pushing a stroller find her way to the parks from the California Hotel today? - FairyGrandmother  349.3 #677 5:00PM
I saw this post and said wait, she's from the WOD! Plz plz make that picture your avatar. - Hagrid  189.0 #2131 5:02PM
I showed her how in person.. I think the app was getting glitchy with the android.. - Stitch_Legacy  5138.2 #23 9:13PM
Hahahahahahaha. You're such a good sport. Welcome to MW! - Jacqueline  580.0 #349 5:10PM
Lol very cool - ChristopherRobin661  274.0 #1125 5:22PM
it was nice meeting u!! hope u had an awesome rest of the day!! - Stitch_Legacy  5138.2 #23 9:15PM
Awesome! You have a great sense of humor! - PirateQueenBriezy  330.9 #743 9:15PM
This is awesome! - ElectricMayhemMom  1435.0 #119 9:16PM
I love how you have embraced your signature pose and put yourself in the lounge with the rest of us! Welcome to MW, you'll love it here and you'll fit right in.=) - MousekaNinja  422.4 #524 12:00AM
Thank you so much for being such a good sport! I absolutely loved the picture your husband took. 😁 We look foward to seeing more of your adventures in the lounge. :) - Miss_E_Mouse  1433.5 #120 12:17AM
i don't I know how we can top this. just happy to be here with all you Disney lovers, like us - Murryd  300.8 #909 12:31AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 730.67 #3  
2.Mouse4life 386.45 #100  
3.Winnie111286 248.58 #4  
4.OhanaPhoto 223.95 #24  
5.drummerkidd 146.03 #533  
6.shootanyangle 90.53 #2754  
7.happiestplace 89.9 #1105  
8.jeffandkaarina 74.13 #4059  
9.redsoxcarlos 72.09 #58  
10.Taunton 68.05 #190  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!