4261.4 #26 (DL Qual #11

Jan 18, 2013 12:01 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers, It's time for Disney After Dark! Everyone is welcome to join:) Hope everyone has a wonderful weekend and for those running Good luck! Get plenty of rest.

Hi.... - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:01AM
WINNER!! - RickChavez  3516.8 #37 12:01AM
:) Hello SIC :) - otilegna  2171.0 #64 12:01AM
Finally!!! - GreenLantern  746.6 #230 12:01AM
Waves hello!! - Lola027  452.5 #450 12:01AM
Nice - HanLostLeia  1098.3 #152 12:01AM
Congrats! - IMissDisney  1205.7 #130 12:01AM
You win :) - TINO  379.2 #553 12:02AM
πŸ˜‚ whoohoo!! Now I can stop bugging you all! Lol - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:02AM
It's the luck of the Irish! - GreenLantern  746.6 #230 12:02AM
2000 and First on the same nighy? Mindblown - RickChavez  3516.8 #37 12:05AM
πŸ‘‹πŸ˜ƒ Hello everyone! Hope you are all doing great! Almost the weekend!! πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:05AM
You going to the parks again this weekend? - IMissDisney  1205.7 #130 12:06AM
I bet thats a relief. πŸ˜…πŸ‘ - BambooMike  133.8 #2890 12:06AM
GL: It helps to eat your lucky charms too πŸ˜„ Rick: Right!? I feel like I should quit while I'm ahead. Haha.. - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:06AM
Hello. Congrats on 2000! - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:07AM
Something tells me that Irish blood will have you back tomorrow night lol - RickChavez  3516.8 #37 12:08AM
@SIC: I knew it!! - GreenLantern  746.6 #230 12:09AM
MyPark: I'm not sure yet. There are a couple other things going on. - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:09AM
Ok.. Just never actually met you before.. would love to. - IMissDisney  1205.7 #130 12:10AM
Told ya you could do it!!! - TinkerSchelle  1674.1 #92 12:12AM
MyPark: We haven't? Why do I feel like we have? πŸ˜‚ TS:: Thank you for believeing in me! πŸ˜„πŸ˜˜ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:15AM
LOL @ SIC... Why indeed. - IMissDisney  1205.7 #130 12:15AM
PeteandConnie could tell you. - IMissDisney  1205.7 #130 12:23AM
woot! - TheNewTrent  748.0 #229 12:25AM
MP:: 😐 Wasnt that your old screen name. Don't mess with me here, it's too easy πŸ˜‚ NewTrent:: Whoop! Thank you!πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:33AM
Yes it was - IMissDisney  1205.7 #130 12:33AM
Thought so 😏 - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:36AM
You're smarter than the average Pooh Bear. Connie is no more.. so I changed my screen name. - IMissDisney  1205.7 #130 12:39AM
I knew a LONG time ago! Haha. I think was one of the first to discover it. πŸ˜‰ It's all good. This is my 2nd name too. My first no longer exists though. - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:45AM
PeteandConnie is still out there.. I never use it. I probably should have Admin remove it. - IMissDisney  1205.7 #130 12:46AM
I guess you could drop him a note on it. Mine just went away after some time...but I think it was a couple years? - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:48AM
Yep! I will do that. - IMissDisney  1205.7 #130 12:49AM
Done - IMissDisney  1205.7 #130 12:53AM
Nice! Will probably feel good to have that closed. - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 1:11AM
Yes it will!! MyPark is a much happier MWer!! - IMissDisney  1205.7 #130 1:12AM
Whoop! Glad to help...I think I did a little 😏 - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 1:17AM
Yes! You're the best SIC! - IMissDisney  1205.7 #130 1:17AM
Glad to help. All the best to you! πŸ˜ŠπŸ€ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 1:20AM
Hey guys! I went to the doctor today and it looks like littlelost wil be here any day now!! - lostgirl7988  697.8 #252 12:13AM
Oh hey! Congrats!! - IMissDisney  1205.7 #130 12:14AM
How exciting! - Goofymom2  6.7 #13348 12:14AM
Yay I'm excited to finally meet the little guy! - RickChavez  3516.8 #37 12:15AM
I bet you're ready to be done with this part! I was anyway...😜congrats!! - MissMolly  1309.5 #115 12:18AM
Yaaayyyy!! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:18AM
Hi - HanLostLeia  1098.3 #152 12:19AM
Yay! - TheNewTrent  748.0 #229 12:25AM
πŸŽ‰Yay! πŸŽ‰How exciting for you both! πŸ‘Ά Can't wait to meet him too. 😊 - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:25AM
Yay! It seems you were just letting us know little lost was on the way!πŸŽ‰How excitingπŸŽ‰pixie dust for both of you!!!!!βœ¨πŸŒŸβœ¨πŸŒŸπŸ’—πŸŒŸβœ¨πŸŒŸβœ¨ - Boundin  610.5 #308 12:47AM
Congratulations and love the littlelost name so cute. - maxinerenton  422.7 #480 1:31AM
How exciting! Get as much sleep as you can now!! πŸ‘ΆπŸΌ - dumbbunny  626.9 #297 3:14AM
So exciting! - LisaMouse7531  410.1 #502 5:35AM
first - otilegna  2171.0 #64 12:01AM
bam! haha, i fail... - otilegna  2171.0 #64 12:01AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:02AM
Hello MyPark! - otilegna  2171.0 #64 12:07AM
Hi - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:10AM
Whats up dude...πŸ‘‹ - BambooMike  133.8 #2890 12:11AM
Hey Angelito πŸ‘‹ - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:13AM
Hola - HanLostLeia  1098.3 #152 12:17AM
i should be excited for the long weekend,,, but i am not going to the park! so im not excited! (but excited again!) - otilegna  2171.0 #64 1:28AM
You're Late! - IMissDisney  1205.7 #130 12:01AM
No you're late ;) - RickChavez  3516.8 #37 12:11AM
Well, someone is late! - IMissDisney  1205.7 #130 12:13AM
Someone's pregnant?? - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:22AM
Bahaha - RickChavez  3516.8 #37 12:26AM
Hi - GreenLantern  746.6 #230 12:01AM
Hello - TINO  379.2 #553 12:01AM
Hola - HanLostLeia  1098.3 #152 12:02AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:03AM
Well look what the cat dragged in.. - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:10AM
Hey cutie - RickChavez  3516.8 #37 12:12AM
Hi - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:14AM
Hola guapo Chavez! I know! He caught you early tonight huh Mel! :) - GreenLantern  746.6 #230 12:18AM
Hi - USCVivian  193.6 #1997 12:21AM
First - HasAnyoneSeenMyGlassSlipper  672.2 #272 12:01AM
Almost :) - TINO  379.2 #553 12:01AM
I was waiting for his post! I actually remembered tonight. - HasAnyoneSeenMyGlassSlipper  672.2 #272 12:02AM
Lol, I don't even try anymore - TINO  379.2 #553 12:03AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:03AM
Hi, My Park! - HasAnyoneSeenMyGlassSlipper  672.2 #272 12:04AM
Lol @Tino. Why sir? Hehe - RickChavez  3516.8 #37 12:07AM
Go to sleep - TINO  379.2 #553 12:01AM
Meh - HanLostLeia  1098.3 #152 12:02AM
In a bit. Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:04AM
Hi everyone - HanLostLeia  1098.3 #152 12:01AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:04AM
Hey Fredo - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:14AM
Hi - HanLostLeia  1098.3 #152 12:18AM
Hi Everyone! - IMissDisney  1205.7 #130 12:01AM
First - CM_Oregon_DucksFan  2608.5 #45 12:01AM
Um.. Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:02AM
You're way late ha, but hello :) - TINO  379.2 #553 12:04AM
I failed dang it - CM_Oregon_DucksFan  2608.5 #45 12:02AM
Hi again! - IMissDisney  1205.7 #130 12:03AM
Hi all :) not sure how long I'll make it tonight. Just got home. And finally feel like I might be able to get a decent nights sleep.. - Lola027  452.5 #450 12:02AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:03AM
Hello and goodnight if you can't stay up. I'm just up cause I drank a rockstar a while ago.:/ ha - TINO  379.2 #553 12:04AM
Good evening fellow MWers! - DisneyDavidEMT  2280.4 #56 12:03AM
Hi David! - IMissDisney  1205.7 #130 12:04AM
Hellooooo - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:11AM
Hi David! - MissMolly  1309.5 #115 12:39AM
Good evening amigos - RickChavez  3516.8 #37 12:06AM
Hi Rick - IMissDisney  1205.7 #130 12:06AM
Hola - HanLostLeia  1098.3 #152 12:08AM
Hola Fredo, Hello MyPark - RickChavez  3516.8 #37 12:09AM
Good evening! Just got to the grapevine! Brrrrr πŸ˜„ - MissMolly  1309.5 #115 12:09AM
I'm sure its cold MissMolly. Kids still asleep? - RickChavez  3516.8 #37 12:10AM
Ya Molly! Gotta get serious with the packing now! Yikes! Didn't I say that to you four hours ago???!!! - TinkerSchelle  1674.1 #92 12:13AM
Nope, but as long as their not screaming I'm ok with it!! Currently they are watching finding Nemo 🐠 - MissMolly  1309.5 #115 12:14AM
Haha, TS what have you been doing?! πŸ˜‚πŸ˜‚ - MissMolly  1309.5 #115 12:14AM
Hey Rick - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:15AM
Netflix is my friend with my kids Lol Oh and Angry Birds too. Hola Jefa how are you? - RickChavez  3516.8 #37 12:16AM
Will all of you guys be in the parks this weekend? - MissMolly  1309.5 #115 12:17AM
I'll be there for a bit tomorrow morning and I'll be there Saturday. - RickChavez  3516.8 #37 12:19AM
Baaaah! *they're. Oopsie - MissMolly  1309.5 #115 12:40AM
oh gurl when you going in the AM? we're going when it opens - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:57AM
Me too. I hope lol - RickChavez  3516.8 #37 1:02AM
O.O it only opens at 9.. lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 1:04AM
I'm not a morning person lol - RickChavez  3516.8 #37 1:05AM
tsk tsk.. - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 1:07AM
i hear you rick, 9 is early! - TheNewTrent  748.0 #229 1:15AM
πŸŽ‰It's Friday, Friday, gotta get down on Friday. Everybody looking foward to the weekend! πŸŽ‰ - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:07AM
Hi! TGIF! - IMissDisney  1205.7 #130 12:07AM
The more times you post this comment on Fridays, the more I'm becoming tolerant of it! Happy Friday! - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:16AM
Yes!!! TGIF!!! - USCVivian  193.6 #1997 12:22AM
@sleepyhead 😊lol No other song describes my emotions for Fridays as Eloquently as Ms Black does! 😁 - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:24AM
So you wake up 7 am and gotta have cereal every Friday @Miss-E-Mouse? - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:35AM
No, first I gotta be fresh!πŸ˜‚ - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:48AM
Hahaha! I knew I forgot something! - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:55AM
hey prima ;] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 1:07AM
Hi guys! I feel pressure to pack!!!! - TinkerSchelle  1674.1 #92 12:07AM
At least it's for something fun!! πŸŽ‰πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:07AM
Hi!! Packing is fun! - IMissDisney  1205.7 #130 12:08AM
See you this weekend! - RickChavez  3516.8 #37 12:09AM
πŸ“¦πŸ“¦πŸ“¦πŸ“¦!! I have no suitcase emoji 😁 - MissMolly  1309.5 #115 12:12AM
Hello. I hate packing too, but yay for your trip. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:17AM
Done! And TIRED!!!!πŸ˜£πŸ’€πŸ’€πŸ’€ - TinkerSchelle  1674.1 #92 2:56AM
hello everyone!! just stopping by to say aloha!! goodnight!!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:07AM
Hi.. Good Night! - IMissDisney  1205.7 #130 12:08AM
Go to sleep John - RickChavez  3516.8 #37 12:09AM
πŸ˜΄πŸ‘‹ - BambooMike  133.8 #2890 12:12AM
Buenas noches Juan. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:18AM
Night! Thanks for the great pics today! - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:24AM
Hello all! I'm painting my claws πŸ˜ΌπŸ’… - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:12AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:13AM
You gettin yo nailz did gurl! πŸ’…πŸ˜ - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:19AM
You gonna post them? Lol - RickChavez  3516.8 #37 12:21AM
Nice! - USCVivian  193.6 #1997 12:22AM
Haha. I've never heard that πŸ˜‚ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:25AM
@rick hahahaha of course it's part of mw101 πŸ˜‰ haha I've heard it once or twice @sic - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:38AM
can't wait to see the pic! - TheNewTrent  748.0 #229 1:16AM
Hi! - Goofymom2  6.7 #13348 12:13AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:14AM
I had my surgery today and my son now thinks I look like Sally from NBC :) he wants me to keep the look til Halloween lol - Goofymom2  6.7 #13348 12:18AM
Did you get your limbs chopped off and sewn back on?? 😳😳😳kidding of course...glad your surgery went well!! - MissMolly  1309.5 #115 12:33AM
Howdy. Had a great afternoon at the parks. - chipanddalefan  725.9 #242 12:15AM
Howdy! Hows everything? No better way to spend an afternoon! - IMissDisney  1205.7 #130 12:17AM
That's great! A fun time is always had at the parks :) - Goofymom2  6.7 #13348 12:19AM
Hi!!! - USCVivian  193.6 #1997 12:23AM
Hi - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:27AM
Hi All! Trying to find a used book online, searching for the lowest price.What websites do you recommend for textbooks? - sallyg  234.2 #1480 12:17AM
Hi Sally.. Not sure.. I've really only gone to Amazon. Haven't purchased many books online. Amazon does sell used. - IMissDisney  1205.7 #130 12:18AM
Just dropping in to say hello and goodnight! πŸ™‹πŸ’†πŸ’€ - AshleyLynn22  791.2 #211 12:17AM
Hi AshleyLynn. Goodnight! - IMissDisney  1205.7 #130 12:18AM
Good night! - Goofymom2  6.7 #13348 12:20AM
Goodnight doll! β­πŸŒ™ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 12:21AM
πŸ˜΄πŸ­πŸ’­ - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:28AM
Hello everyone! I'm a wee sick, up sipping on some tea, how are you all tonight?? - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:20AM
Hi.. I'm good. Hope you feel better... - IMissDisney  1205.7 #130 12:21AM
Oh no. 😷 Hope you feel better soon. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:29AM
Thanks MyPark and Miss-E-Mouse but its just a small cold, been fighting it all week and just accepted it! Hoping to head over to DL on Sunday though (: - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:38AM
Hi everyone! TGIF!!! - USCVivian  193.6 #1997 12:23AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:24AM
Hey Viv - RickChavez  3516.8 #37 12:24AM
Heck yeah! - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:29AM
Yoooooooooooooooo!! - TheNewTrent  748.0 #229 12:25AM
Yo Yo Yo - IMissDisney  1205.7 #130 12:26AM
Yoooooooooooooooooo!! - RickChavez  3516.8 #37 12:27AM
What up dawg - HanLostLeia  1098.3 #152 12:32AM
Hi Trent!!! - USCVivian  193.6 #1997 12:43AM
Loooooooooo? - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:30AM
Hiiiiiiiiiiii - RickChavez  3516.8 #37 12:31AM
#fail this was suppose to be under Trent's comment and won't delete. πŸ˜† - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:32AM
Loo! - IMissDisney  1205.7 #130 12:32AM
Hey hey - HanLostLeia  1098.3 #152 12:32AM
Faaaaaaiiiillllll - RickChavez  3516.8 #37 12:34AM
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!! - TheNewTrent  748.0 #229 12:49AM
Faillllllll. Lol hi! - kristian  1992.1 #69 12:36AM
Hi! - IMissDisney  1205.7 #130 12:39AM
Buenos Noches!! Who else is working? - Art2D2  211.9 #1772 12:55AM
Not me... Technically.. And I love nachos - IMissDisney  1205.7 #130 12:56AM
buenos nachos! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:59AM
Good morning everyone - Tinkerbellmom4  412.1 #499 12:58AM
Good Morning! Hows things Tink! - IMissDisney  1205.7 #130 1:01AM
Good just freezing cold and wide awake. How about you? - Tinkerbellmom4  412.1 #499 1:02AM
Good.. Might be going to DL this weekend!! - IMissDisney  1205.7 #130 1:03AM
Why so cold? - IMissDisney  1205.7 #130 1:04AM
Oregon. Our high was 37 todday. Boy I wish I was going to disneyland this weekend. I hope you have a great time if you do and can't wait to see more of your picturesπŸ˜„πŸ“· - Tinkerbellmom4  412.1 #499 1:29AM
Goodnight. Going to cuddle up in bed. It's 12 degrees here. Wish I was enjoying the California sun! - wiscogirl87  24.0 #6210 1:18AM
Wow that's cold! Good Nite! - IMissDisney  1205.7 #130 1:19AM
That makes our temperature seem warm. - Tinkerbellmom4  412.1 #499 1:30AM
Good night everyone. Need to head to bed. Bella wants to be up bright and early to go meet Tiana and Prince Naveen - RickChavez  3516.8 #37 1:30AM
Bella's coming too?? woohoo! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 1:41AM
Yeah Lol. Leaving around 11:30 though to take her to school. - RickChavez  3516.8 #37 1:43AM
daz cool. lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 1:57AM
Driving by DL right now! πŸ‘‹πŸ‘‹ hi!!! - MissMolly  1309.5 #115 1:37AM
That means you're near me as I'm only across the street :) Hi!! - RickChavez  3516.8 #37 1:39AM
Haha, hi! Do you live across the street from DL?? - MissMolly  1309.5 #115 1:43AM
Yes I do Molly :) - RickChavez  3516.8 #37 1:44AM
😳😳 Luckiest family ever!!! - MissMolly  1309.5 #115 2:00AM
Glad you got there!!! - TinkerSchelle  1674.1 #92 2:57AM
Once upon a time... - TheNewTrent  748.0 #229 2:03AM
on the island of virgins.. - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 2:11AM
(virgin islands) - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 2:11AM
there was a population of 72 people. - TheNewTrent  748.0 #229 2:17AM
People that have never bathed - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 2:29AM
And no one knew how there were so many people on an island full of virgins. It was a mystery. - MousekaNinja  422.3 #482 2:39AM
Especially since no one bathed - MousekaNinja  422.3 #482 2:39AM
until one day, the gods gave them rain and soap and they finally bathed. - TheNewTrent  748.0 #229 3:08AM
THE END! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  748.0 #229 3:08AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
5.63

2. Goofytom
2.81

3. mamabeam
1.23

4. Dolewhipped
0.32

5. MHN15
0.23

6. richiii3
0.14

7. Tom
0.1

8. Rizzobee28
0.1

9. SteveH
0.08

10. EmilyAnne
0.07

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  170.7 #2315 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  43.4 #4772 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  8987.5 #3 11:47AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2171.0 #64 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  43.4 #4772 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2171.0 #64 9:42AM
Yay I'm on the list!! First top 10 list I've ever made :) - TiggerBelle  473.9 #418 10:40AM
Probably just jinxed myself lol - TiggerBelle  473.9 #418 10:41AM
First thing I've ever been on too! ☺️ add me for a game so we can keep it up πŸ˜‰ haha - ames013  100.9 #3472 10:37AM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  16.2 #7572 10:18PM

DISNEYLAND PARK:

Innoventions closed March 31-September 30


DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.2 #7580 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #812 8:33AM
No!! Peter Pan is one of my favorites... I was hoping to ride it next weekπŸ˜₯😒 - girl97217  116.0 #3215 7:20PM
It really surprises me that they didn't have Peter Pan finished by the time the Diamond Celebration started. I'm going next week and will be sad to miss it.  - RetroMinnie  54.8 #4367 10:06PM
They definitely tried!! - NeddaSzy  41.5 #4863 6:57PM
I think it was delayed, originally supposed to be open earlier. - Sarafina  490.3 #401 12:13PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. jacdanfan
51.23

2. goofygal
45.25

3. JPatDL
38.97

4. Winnie111286
38.27

5. mikelandreth
27.63

6. DisneyDrea
21.48

7. Brian
18.52

8. JaredSkellington
15.5

9. Jess0
14.4

10. DisneyCREWmom
13.62

 

SEE THE TOP 100


Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1847 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  128.1 #2968 3:57PM
@Admin. I filled out a form for May 22nd.  I hope you got it. Thanks. - Winnie111286  4077.6 #28 2:23AM
@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  5.8 #15119 5:02PM

Here are the recent wait time leaders:

May: MelodyMouse 640.08
April: WARLOCK 228.33
March: HARR_E 290.27
February: jacdanfan 251.32
January: ShariRenee 246.23
December: MelodyMouse 303.05
November: MelodyMouse 410.98
October: jacdanfan 189.98

 Everyone for making   - Boundin  610.5 #308 10:21PM
I get great joy out of helping to fulfill the original intent of this app! (Can ya tell?) - MelodyMouse  5505.7 #16 11:00AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6697

2. uscdisneyteacher
5880

3. BaseballMickey_CM
5434

4. Dave
5233

5. Duchess_SMK
4948

6. Stitch_Legacy
4712

7. Plumiegirl
4629

8. HandMeAChurroImmaFaint
4253

9. ElSuperRaton
4197

10. pikarich
3716



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2846.6 #41 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  2846.6 #41 2:34PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of June 29, 2015

Last year, Independence Week was unusually slow. July 4 was one of the slowest days of the year, if you can believe that! Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our new MagicPlan iOS Calendar), this week averaged in the 60s, which is not very crowded at all. It is supposed to cool down a little later in the week, which could bring large crowds this weekend. To get a real-time look at how crowded the Parks are, check the MouseWait app for real-time Crowd Index averages and wait times.  - Admin Jun 29, 2015 12:52PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  422.9 #479 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.6 #7066 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  130.5 #2944 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  237.2 #1438 5:04PM
I hope to be down at the end of August or first part of September. Which would you choose? - DeneciePie  327.9 #705 10:48PM
Sounds like you'll be there for Disneyland half marathon weekend  - MarshaMouse  4390.2 #25 7:41PM
thanx for the opportunity - MommyandBash  106.1 #3393 6:18PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
7045.2

2. Stitch_Legacy
5137.84

3. RickChavez
3516.78

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3672.05

6. caramiapoohAKAface
3832.37

7. IDVandalSkipperCM
2358.77

8. Dave
12817.3

9. Duchess_SMK
6040.98

10. Sweet_Irish_Cream
4398.62



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS



Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1295.7 #118 12:34PM
I made the list last night! So cool, huh?! Congrats on the MW acknowledgement!!!  - MommyandBash  106.1 #3393 10:42PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #1965 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  334.1 #676 5:56AM
Sweet, I have 3 on this list!!  - MisFit.Mouse  618.2 #303 2:52AM
After all of this time being away and I made the list - cyndaws  257.9 #1206 1:45AM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 4 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! Then we go to the MW spot we've held in DL to watch PTN and fireworks! Everyone is welcome! - secretagentangel  1696.5 #88 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1696.5 #88 10:47PM
Thank You - suzieq65  39.4 #4946 6:20PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1674.1 #92 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1568.8 #97 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1324.0 #114 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10803 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1674.1 #92 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10803 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1324.0 #114 7:09PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  966.2 #175 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  697.4 #253 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1696.5 #88 6:15PM
The 5K is May 8th, 10K May 9th, and the Half is May 10th. - CoachDisney  79.0 #3816 2:43PM
I will for the 5k, will be there Thursday afternoon till Friday noon. - Sleepingbeautysmom  305.0 #823 8:17AM

TOP 5 THINGS to do this week at the Disneyland Resort:

1. Watch the new "Paint the Night" parade 8:50 and 11pm nightly.

2. Watch the new "Disneyland Forever" Fireworks show at 9:30pm nightly.

3. See the new "World of Color" 9pm and 10:15pm nightly.

4. Try to find a "Made with Magic" wand or paintbrush which allow you to interact with select Disney experiences and merchandise. 

5. Look for the Word of the Day displayed outside of the theme park entrances (or in the MouseWait Lounge) and text the word between 7am and 10:59am Pacific to the shortcode listed on the sign. You must be at the Disneyland Resort to enter. If you win, you will be notified around 11am via text or phone. For more info go here

And don't forget about Food! Check out our real-time Food blog to see what's new at the Resort. POST YOUR IDEAS BELOW and they could make the weekly top 5!

Come to our la  Brea sticker meetup which starts early at 4 pm then come join MWers to watch PTN and Fireworks too!  - secretagentangel  1696.5 #88 11:59PM
was bummed i did not make it two weeks ago,  see you in aug! - MsTikiMermadam  334.1 #676 6:41PM
Checkβœ”οΈfinally completed the list! I think my favorite is the new fireworks shows!!! Gives me goosebumps and brings on the happy cry.  - MinnieMyLove  189.8 #2039 9:00AM
I just need WOC - gedi0614  19.9 #6808 1:11AM
Me too! - MellyMelBB  65.0 #4115 9:26AM
Try one or more of the new Diamond desserts! - MsTikiMermadam  334.1 #676 6:40PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  246.1 #1328 9:59PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - gedi0614  19.9 #6808 12:13AM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  317.1 #757 10:04PM
- luxkitty  2637.3 #44 3:11PM
- 1Princess3Princes  422.9 #479 6:37PM
Can't make it but wanted to use my sticker! - Poisen_Ivy  275.7 #1030 12:09AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1155.4 #139 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.6 #273 6:30PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #65716 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  106.1 #3393 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  667.3 #277 2:20PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1623.1 #96 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  387.2 #541 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
@otilegna - pikarich  4108.7 #27 9:34AM
I buy pretty much everything on Amazon. Nice to know MW can get a little piece of that! - MellyMelBB  65.0 #4115 12:06AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15673.2

2. Dave
12817.3

3. Tom
8987.52

4. Plumiegirl
8972.7

5. jacdanfan
8954.11

6. goofygal
8655.26

7. uscdisneyteacher
7533.48

8. CobbPR
7089.88

9. BaseballMickey_CM
7045.2

10. Bullseye
6766.17



Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1295.7 #118 9:42PM
  - jacdanfan  8954.1 #5 6:08AM
- Lilogirl1  113.0 #3278 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #503 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #13238 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  340.9 #654 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
When is # 3 coming out? I can't wait!! I read the others way toooooo fast. Loved them. - Popcorn  5.6 #15720 5:40PM
I've read seasons 1 and 2.  Can't wait for season 3! - eeyore4me  0.6 #73360 1:08PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  473.7 #419 4:20PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3196.6 #38 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  17.8 #7231 10:32PM
Yours is much nicer than Mickeys - leopardditz2000  690.1 #259 7:34PM
After the video my 3 & 1/2 year old says, "that's cool!" It was. Very cool - MommyandBash  106.1 #3393 3:44PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
60000

2. iLOVELUCYnDISNEY
54000

3. secretagentangel
52300

4. MeridaFan
41630

5. MelodyMouse
40000

6. DisneyGrandma
38500

7. cmtahm
35650

8. debbiev
34750

9. leopardditz2000
34500

10. MinnieMyLove
33750

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  9.4 #0 2:55AM

Here are the overall MouseRank leaders for the past 6 months:

May 2015: MelodyMouse 679.4
April 2015: Fantasmicfan1 466.89
March 2015: HARR_E 423.38
February 2015: Winnie111286 364.36
January 2015: ShariRenee 408.65
December 2014: MelodyMouse 365.77
 

! - FrankenweenieVelinee  2191.0 #61 7:16AM
- MowgliLovesBaloo  58.3 #0 5:18PM
- CoachSteve  120.1 #3124 9:21PM
Congrats! - irmouse  243.0 #1373 11:28PM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  170.7 #2315 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  43.4 #4772 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  170.7 #2315 3:27PM
Is it a game? - palomine96  18.8 #7012 11:58PM
Yes!  It's a separate app.  Come play! - Moog  43.4 #4772 8:58AM
Look for me cinderella85rivas - cinderella85rivas  194.8 #1986 1:04PM
I downloaded the app but it too won't add my name so if I play as guest it doesn't give credit to my mouse wait account :(Help!  - DisneyDrea  60.8 #4218 9:08PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.5 #168 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1674.1 #92 10:53PM
There are 100's of people standing at bag check. Lines backed up to La Brea Bakery. They've stopped people here to herd over people already in DCA over to DL. And, we see 100's of those folks standing at the gates.  - thompsonsyl  5.2 #16919 2:36AM
  - mckelfam  36.3 #5119 3:09PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  624.9 #298 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5864 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
I now have both seasons on my Kindle!!!!  LOVE them!!!!  I also have both of the Voyagers!  So great!!!!!      - valj84DisneyAddict  170.7 #2315 10:57AM
- valj84DisneyAddict  170.7 #2315 9:35PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Winnie111286
85.08

2. jacdanfan
62.51

3. goofygal
51.59

4. JPatDL
38.97

5. DisneyDrea
28.03

6. mikelandreth
27.63

7. CobbPR
21.25

8. bonedaddy909
19.66

9. Brian
18.52

10. Jess0
16.11



SEE TOP 100 LEADERS


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.MelodyMouse 262.85 #16  
2.Winnie111286 131.62 #28  
3.MarshaMouse 98.52 #25  
4.MadameLeota 82.61 #41  
5.KennyV 76.65 #245  
6.jacdanfan 63.9 #5  
7.goofygal 51.7 #6  
8.Coaster 50.42 #1  
9.SorcererD91 46.02 #87  
10.TinkerSchelle 44.38 #92  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!