lakers unofficial
MR-banner600
 4261.4 #24 (DL Qual #10

Jan 11, 2013 12:01 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers and a Happy Friday to you all! It's time for Disney After Dark! Everyone is welcome to join:)

I got a puppy today!!! Ok she's two, not really a puppy. But her name is Lillie Belle. - fairyshley  479.8 #398 12:03AM
Cute! - RickChavez  3428.3 #36 12:04AM
Cute! - MousekaNinja  422.3 #472 12:05AM
That's sweet. I'm a kitty person. - HalfCaff  426.9 #464 12:07AM
Ahh, what a cute name. What kind of puppy? - Bibba  361.0 #584 12:07AM
Cool we have 3 baby chihuahua that are I need of good homes so if anyone you know is intreated let me know - nicealex77  645.7 #276 12:08AM
We believe she's a terrier Maltese mix. We rescued her! - fairyshley  479.8 #398 12:09AM
Cute! Did u adopt her from a shelter? - Bolt22  52.6 #4384 12:09AM
So cute!!! How old/what kind? - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:16AM
Fun! My Chewey is an 11 month old Morkie (Maltese Yorkie) - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:17AM
@tinkerschele.. My Sister has a Yorkie, and she's so adorable and smart! Love yorkies! Never heard of morkies, must be a cutie! - Bolt22  52.6 #4384 12:28AM
That's great! I have a chihuahua her name is Sweetheart. They make great additions to a family - leftmyheartinwonderland  359.9 #587 12:33AM
Aww she is really cute. 😍 - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:39AM
Hi everyone. I finally made it out to the parks and meet some awesome MWers and their minis. It was a blessing. - sallyg  234.1 #1463 12:29AM
So how was your day at the parks? Sounds like the meet up went well! - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:34AM
Great meeting you earlier. - RickChavez  3428.3 #36 12:38AM
That's great! MWers are the best. - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:42AM
When I wake I will hopefully hit the big "2-0-0"!πŸŽ‰ - TinkerSchelle  1443.5 #99 1:49AM
Hi! - MousekaNinja  422.3 #472 12:02AM
Winner!! - RickChavez  3428.3 #36 12:02AM
First AND second! I don't even know how that happened. Must be he ninja skills. - MousekaNinja  422.3 #472 12:03AM
Whoa! Congrats!! - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:05AM
How was the movie last night? - MousekaNinja  422.3 #472 12:08AM
C o n g r a t s - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:13AM
Thanks Captain! - MousekaNinja  422.3 #472 12:14AM
Wow! Not cold tonight! - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:18AM
I liked it a lot, but its a dark comedy, what else would you expect with the world ending, lots of funny parts and sweet moments here and there! - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:22AM
It's Friday! - HalfCaff  426.9 #464 12:02AM
Yay for you! It's only my Wednesday. - MousekaNinja  422.3 #472 12:04AM
H a p p y - F r i d a y - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:14AM
woooo!!! - Hendizl  2580.6 #43 12:34AM
Keepin it short tonight. Off to sleep for me, gotta do work in the morning! Good night everyone, enjoy one another's company and be nice to whoever crosses your path tomorrow. πŸ˜ƒβ€ - MousekaNinja  422.3 #472 12:21AM
Hello everyone ....πŸ‘¨ - MrMOUSESTACHE  67.0 #4021 12:04AM
πŸ‘‹ - nicealex77  645.7 #276 12:04AM
Hi Mr! - MousekaNinja  422.3 #472 12:06AM
Hola SeΓ±or. Ajuaaa! - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:21AM
Hi - MrMOUSESTACHE  67.0 #4021 12:22AM
Hello - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:43AM
Hello, I'm glad this week is almost over - nicealex77  645.7 #276 12:04AM
yes! - otilegna  2121.1 #61 12:10AM
Hey Alex! Is it not going so great, or just wanting the weekend? - MousekaNinja  422.3 #472 12:15AM
Both not a good past two days and I'm glad the weekend is coming - nicealex77  645.7 #276 12:18AM
Hello! Happy Friday! - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:26AM
Hi everyone! Going to bed but wanted to check in - MissMolly  1291.6 #114 12:46AM
Hi and good night - LoneRAYnger  4261.4 #24 1:03AM
Goodnight guys! I'm freezing to death! - TinkerSchelle  1443.5 #99 1:36AM
Good night - RickChavez  3428.3 #36 1:37AM
Sweet dreams 🍭🍬🍭 - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 1:42AM
Once upon a time... - TheNewTrent  748.0 #224 2:25AM
There were some ignorant people. - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 2:26AM
who didn't know the rules of the land - TheNewTrent  748.0 #224 2:39AM
So the people of the land helped them understand the rules and they lived happily ever after. - TheNewTrent  748.0 #224 2:58AM
THE END!! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  748.0 #224 2:58AM
That ended way better than I thought it was gonna πŸ˜‰ - TinkerSchelle  1443.5 #99 6:46AM
Hi! - MousekaNinja  422.3 #472 12:02AM
Hello - nicealex77  645.7 #276 12:05AM
H a l o - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:15AM
Hey! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #106 12:02AM
Hey! - RickChavez  3428.3 #36 12:04AM
Hi Avid! - MousekaNinja  422.3 #472 12:07AM
H e l l o - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:15AM
Hey! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #106 12:02AM
Hello - nicealex77  645.7 #276 12:05AM
Hey again! Lol - RickChavez  3428.3 #36 12:05AM
H e l l o o - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:15AM
good evening! i just woke up because there is an annoying announcement in my bldg to evacuate! haha. but the fire alarm / lights didn't turn on... NOW I CANT SLEEP! - otilegna  2121.1 #61 12:04AM
Not cool. 😑 - MousekaNinja  422.3 #472 12:05AM
Are you at a hotel? - nicealex77  645.7 #276 12:06AM
@nicealex77, im not in a hotel... I WISH i am though haha - otilegna  2121.1 #61 12:09AM
@mousekaNinja, yeah not cool! - otilegna  2121.1 #61 12:10AM
You almost want it to be worth the while for you to have been woken, but at the same time no. 😜 - MousekaNinja  422.3 #472 12:12AM
i am really not happy with it! it might sound weird, but if they want to put a fire evacuation announcement, they should at least turn on the fire alarm and the blinking lights that makes me dizzy! haha (yeah strobe lights scares me) - otilegna  2121.1 #61 12:18AM
Uh oh-keep us posted!!!! - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:19AM
Surf on MW 'til you fall asleep - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:20AM
πŸ‘†That. The bright screen strains my eyes and makes me sleepy. - MousekaNinja  422.3 #472 12:24AM
i am not yet sleepy HAHAHA! i just did some MW surfing! haha, ebay and amazon and disneystore surfing as well - otilegna  2121.1 #61 1:18AM
I'm here too. Hello everyone - philliprocks  1104.0 #145 12:05AM
Hiya! - nicealex77  645.7 #276 12:14AM
H a l o - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:24AM
Hello and good night - Bambi.  604.3 #300 12:06AM
Good night and so fetch! - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:08AM
Good night amiga. Good seeing you guys today. - RickChavez  3428.3 #36 12:09AM
Thanks for stopping in and saying hi! Sweet dreams!!! - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:20AM
Hello and night night! - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:25AM
Hey Phillip! - MousekaNinja  422.3 #472 12:07AM
It smells like up dog in here... - AshleyLynn22  791.2 #209 12:08AM
I'll go ahead and do it....what's up dog? - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:31AM
Ugh, you people are lame.. - AshleyLynn22  791.2 #209 12:31AM
Not much dawwwg what's up with you!? Lol (sorry sleepyhead you aren't lame) - AshleyLynn22  791.2 #209 12:32AM
Hahahaha its ok we posted at the same time, as much as I love up dog, my favorite is a cowsay! - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:36AM
Mooooooo!! Bahaha - AshleyLynn22  791.2 #209 12:40AM
Hahahahaha! - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:42AM
hello? O.o - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 12:08AM
Right post this time:/ lol - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:11AM
Ok so how many cavities?? - RickChavez  3428.3 #36 12:14AM
yeah idk why it posted on the other one, when I clicked this one -__- @rick ZERO! :D - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 12:16AM
Oh ya?!πŸ˜ƒ - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:21AM
H e l l o - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:25AM
Yeah!! So glad it is Friday. - Bibba  361.0 #584 12:09AM
Hello! Happy Friday! - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:26AM
Hello everyone! whats everyone up to? - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:10AM
Hey Ray! I'm trying to find somethin to snack on. lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 12:10AM
Lol i was thinking about doing the same but to lazy to get up:/ - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:13AM
Hola! Oh nothing... Just falling asleep... Zzzzzz - SleepyTortuga  288.4 #910 12:13AM
I've had a crummy two days in need of Disneyland I deserve it! - nicealex77  645.7 #276 12:15AM
Oh btw, we're going to the parks on sunday - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 12:15AM
Lol we need to hang out sleepy miss you! - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:15AM
@MEH cant make it on sunday:( @Alex sorry to hear hopefully next you get to make a trip soon! - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:18AM
Alex hope things all get better once you get a break and walk into the parks! - MousekaNinja  422.3 #472 12:18AM
>:[ boo.. lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 12:20AM
You guys going early sunday - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:22AM
Just avoiding everything in my life and slipping into vacation mode much too early😁 - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:23AM
@Ray yup trying to do early entry O.O lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 12:24AM
Alex-aren't you going in I days? - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:27AM
H a l o! I'm watching TV πŸ“Ί - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:30AM
Hey raymundo! How you doing? I'm just up doing HW. - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:51AM
Hey everyone βœ‹πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹ - JoeDownTheRabbitHole  400.3 #513 12:12AM
Hello πŸ‘‹πŸ‘‹ - nicealex77  645.7 #276 12:15AM
Well! Look who's up late! How ya been Joe?? - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:18AM
@nicealex77 Hello βœ‹πŸ‘‹:) @Sleepyhead I'm always up late! I just haven't been on here in a while! I'm doing good, how about you? - JoeDownTheRabbitHole  400.3 #513 12:20AM
H e l l o - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:28AM
I'm doing well! Just up watching my show, I baked some sweet crescent rolls and now enjoying it with some coffee - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:30AM
@Kalven Hello βœ‹πŸ‘‹ @Sleepyhead oh that sounds good, except the coffee 12:30 at night. If that were me I'd never go to bed haha What show is it? - JoeDownTheRabbitHole  400.3 #513 12:35AM
Uhg my family corrupted me at a young age, I drink coffee and get very little effects! I'm watching Merlin, my latest obsession. I finished a season in less than a week! - sleepyhead_CM  596.5 #307 12:46AM
I'm the complete opposite. When I was really young I SO badly wanted to drink coffee, so my Dad told me "Well Joseph, if you really want to drink coffee then you have to drink it like a man. You have to drink it black. No foo foo mommy coffee, it must be black." So not knowing any better I said yes and my dad gave me a big cup of strong black coffee. Well I burnt my tongue and thought it was disgusting and ever since I never really liked coffee. So if I do drink it, I'm wired haha. And I've never seen that show, but I heard it's good! - JoeDownTheRabbitHole  400.3 #513 12:57AM
Hahaha oh man I had hold in my laughs especially during the "foo foo mommy coffee" part! And ohy black coffe is no bueno! But I've tried a blend where I didn't need any creamer and coffee itself was amazing! It is a great show! I'm just so bummed I'm getting into it so late, its getting cancelled /: so what are you doing up?? - sleepyhead_CM  596.5 #307 1:08AM
Hahaha yep those were his exct words! He wanted me to not drink coffee young, it worked! I've tried other coffees with creamers or just natural sweet coffee, some are good but I just can't drink a lot of it. You know when something is just kinda ruined because of a bad first experience...that's coffee to me. I drink tea a lot. I'm the same with tv shows. I don't watch them regularly every week, I wait till they get on DVD to watch them then I marathon them. And I'm just not tired yet. I get these second winds where I'm wide awake haha - JoeDownTheRabbitHole  400.3 #513 1:18AM
Yea that'll definitely get you to stop! Hahaha! But my family, coffee is always around! Everyone gets some in the mornings and then again at night the same day! But I'm the only one that tries and stays away from the addiction! And yes I remember having talk to you about the Alice in Wonderland tea before! - sleepyhead_CM  596.5 #307 1:33AM
My parents got into the K-Cup craze. There's coffee everywhere! Haha and yes, the Disney tea is my favorite! - JoeDownTheRabbitHole  400.3 #513 1:41AM
Well my eyes are burning so I guess it's time for bed πŸ’€ goodnight βœ‹πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹ - JoeDownTheRabbitHole  400.3 #513 1:43AM
Howdy - Mouse4life  1293.1 #113 12:15AM
Howdy - RickChavez  3428.3 #36 12:18AM
H o w d y - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:29AM
OK peeps what's up! - RickChavez  3428.3 #36 12:19AM
meh. - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 12:24AM
Word - RickChavez  3428.3 #36 12:27AM
Still trying to get up for a snack:/ - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:27AM
I need to buy me my Honey Bunches for my late night snack fix. - RickChavez  3428.3 #36 12:30AM
Hi - Snow33  195.2 #1963 12:33AM
Cereal sounds good - LoneRAYnger  4261.4 #24 12:34AM
Perfect time for a snack - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:34AM
I know but nothing here right now. *kicks rocks* - RickChavez  3428.3 #36 12:44AM
hi everyone!! ready for the weekend? - Hendizl  2580.6 #43 12:19AM
Me!!!!πŸ˜³πŸ™Œ - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:25AM
Indeed! Rough first week back to work ! - Snow33  195.2 #1963 12:31AM
H e l l o! Ready for the football weekend - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:32AM
Ain't nobody got time for that! 😳 - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:49AM
yes! i am ready for the weekend! - otilegna  2121.1 #61 1:19AM
lol erika! - Hendizl  2580.6 #43 5:09AM
Good evening everyone! It's downright chilly and windy in the Bay Area! I'm under the covers watching a movie - leftmyheartinwonderland  359.9 #587 12:34AM
Nippy out here in the East Bay too!πŸ‘Ž - TinkerSchelle  1443.5 #99 12:37AM
H e l l o! It's quite windy and chilly in the LA area too. Its not as cold as in the Bay Area - CaptainPirateKalven  319.8 #728 12:42AM
I don't like this cold snap we have been lately but it's given me an excuse to drink more hot chocolate! - leftmyheartinwonderland  359.9 #587 12:42AM
It's Friday! Fun, fun, fun fun!πŸŽ‰πŸ˜ - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:40AM
Whoop!! How are you jefa? - RickChavez  3428.3 #36 12:41AM
What up Rick! I am doing good. It's just so cold. β›„ - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:48AM
I know!! That didn't stop Bella from wanting to go see Brooke though lol - RickChavez  3428.3 #36 12:55AM
Yeaaaaa buddy !!! - NonoGoofy  40.9 #4820 12:58AM
Hey Everyone! - TheNewTrent  748.0 #224 12:51AM
Hey Trent nice seeing you back in the park last weekend. πŸ‘‹πŸ˜ - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 12:53AM
What color of thong are you wearing to 33? - ScubaSteve028  835.7 #198 12:56AM
Black with Gold stitching of course! I expect nothing less when I take your pics Sunday! Bahahaha - RickChavez  3428.3 #36 12:59AM
O.O - MEHlanie_Mouse  1114.5 #140 1:01AM
Hey Erika! It was nice seeing you too. Steve: I'm wearing a neon green thong under my see through tux. - TheNewTrent  748.0 #224 1:07AM
Good rord. Neon green? - Jacqueline  580.0 #318 1:12AM
Great choice! - MissMolly  1291.6 #114 1:12AM
SILENCE!!!!........ - RickChavez  3428.3 #36 1:17AM
Test - LoneRAYnger  4261.4 #24 1:16AM
Didn't work - RickChavez  3428.3 #36 1:19AM
Did we pass? - MissMolly  1291.6 #114 1:19AM
I didn't study! - TheNewTrent  748.0 #224 1:23AM
I choose D) all of the above! πŸ“πŸ’―πŸ…° - I_AM_CROWD_LADY  1424.6 #103 1:29AM
You guys passed i failed lol c - LoneRAYnger  4261.4 #24 1:34AM
My re-occurring nightmare!!! - TinkerSchelle  1443.5 #99 1:36AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
29.91

2. DisneylandOrBust
8.52

3. Moog
7.74

4. Goofytom
6.74

5. Tom
3.63

6. otilegna
3.15

7. richiii3
2.93

8. Lolabell4
2.26

9. CoachDisney
2.19

10. Boundin
2.13

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  93.7 #3530 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  27.9 #5658 11:33AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2121.1 #61 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  27.9 #5658 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2121.1 #61 9:42AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3062.1 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  11.9 #8842 10:32PM
I am reading the book now! It is awesome I have already read the deadliest cast member series(btw awesome books!) and also read the first voyagers LOVE THE BOOKS keep up the good work! - DisneyDudeCarsten  4.0 #21942 10:14AM
- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 7:01AM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #494 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12943 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.5 #655 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 6:47PM
I'm going to have to get this - palomine96  12.9 #8422 3:29PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1840 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  49.8 #4482 3:57PM
- Fantasmicfan1  1040.5 #159 10:49AM
- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 10:32AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
50000

2. MeridaFan
41630

3. iLOVELUCYnDISNEY
41500

4. MelodyMouse
40000

5. secretagentangel
32400

6. draven898
27050

7. DisneyGrandma
27000

8. debbiev
25750

9. PrincessCindy
25400

10. leopardditz2000
21750

 


Thanked by:   valj84DisneyAddict   Tom   conant4   Disneyland_man  
Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 


Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of Monday April 20, 2015

CROWD PREDICTION: Back to short hours this week, and based on our Historical Crowd Index, we see mid-70s with crowds decreasing through the end of the month. There is also a chance of rain toward the end of the week which could throw a wrench in things. Friday and Sunday's have been the busiest days, but rain on Friday could cause the crowds to be significantly less. Have a great weekend! - Admin Apr 21, 2015 11:28AM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  373.0 #559 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6933 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  122.6 #3044 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  224.3 #1588 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  362.1 #580 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1443.5 #99 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  181.2 #2148 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1443.5 #99 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1443.5 #99 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  181.2 #2148 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1512.9 #95 11:54PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1605.8 #89 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.5 #534 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6219 3:23AM
@otilegna - pikarich  3807.7 #27 9:34AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  974.4 #170 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1443.5 #99 10:53PM
Wondering if 8 of you would fit in a sky bucket? 😊 - MelodyMouse  4020.0 #26 7:50PM
If I remember correct - 8 Normal people would never fit. Maybe 8 characters, fuzzy little animals - suzieq65  9.7 #10083 9:04PM
- conant4  13.6 #8169 11:51AM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 


Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1108.5 #144 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.5 #259 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5296 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1108.5 #144 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #64862 2:19PM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1040.5 #159 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  593.7 #308 9:24PM
Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1040.5 #159 12:34PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.1 #8755 1:19PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1040.5 #159 9:42PM
  - jacdanfan  8428.1 #5 6:08AM
- Lilogirl1  78.1 #3788 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6646

2. uscdisneyteacher
5705

3. BaseballMickey_CM
5287

4. Duchess_SMK
4869

5. Dave
4869

6. Stitch_Legacy
4683

7. Plumiegirl
4320

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4083

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2231.1 #56 9:51PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. WARLOCK
228.33

2. ShariRenee
205.18

3. MelodyMouse
148.93

4. HARR_E
109.77

5. Tom
88.83

6. Tmoneysf
82.2

7. planman
81.6

8. Coaster
81.55

9. Psychguy
71.67

10. dberryman
71.28

 

SEE THE TOP 100


Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15297.2

2. Dave
12434

3. Plumiegirl
8572.94

4. Tom
8441.03

5. jacdanfan
8428.08

6. goofygal
8207.17

7. uscdisneyteacher
7347.27

8. CobbPR
7035.75

9. BaseballMickey_CM
6865.38

10. Bullseye
6757.11



Thanked by:   valj84DisneyAddict   Disneyland_man  

 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  304.0 #813 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5770 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
Ever thought if making a movie of this  - karieh  141.9 #2749 11:11PM
Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  304.0 #813 8:03PM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  93.7 #3530 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  27.9 #5658 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  93.7 #3530 3:27PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6865.38

2. Stitch_Legacy
5107.66

3. RickChavez
3428.29

4. ScooterMike
1962.16

5. SPandEvLover
3489.3

6. IDVandalSkipperCM
2339.23

7. caramiapoohAKAface
3570.37

8. Dave
12434

9. Duchess_SMK
5936.66

10. Sweet_Irish_Cream
4386.55



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #758 10:04PM
- luxkitty  2422.7 #47 3:11PM
any chance you will be welcoming dogs in your outside dining area anytime soon? - MelodyMouse  4020.0 #26 12:24PM
that would be nice - DisneyDavidEMT  2059.0 #64 12:34AM
I heard a law was passed this year that permitted dogs to be allowed in any outdoor dining patio area... someone should look into if this applies lol ... - TheRealJackandSally  77.2 #0 7:08PM
My dog was welcome there for the MW striker night meet up on Mar 31! - MelodyMouse  4020.0 #26 1:45PM
Scotchie has dined there with us...but he also had his vest on - BombFrogFormerCM  841.3 #196 4:53PM
http://cchealth.org/eh/retail-food/dog-law-faq.php Β  I know folks love theiri pets but I still do not think this is sanitary Β from a food perspective. See the url for CA law. Unless they provide a designated pet area outside, dogs cannot lick the plates/utensils, who cleans up after a dog accident......No pets in at a restaurant for now (service dogs are the exception). Disney is excellent with their food cleanliness in the parks per the Public health inspections. DTD does not fare as well per Retaurarant inspection. Check the Health Care Agency for the current restaurant inspections. As a Public health nurse I always check to see who is keeping clean in their kitchens. Diners beware! - Plumiegirl  8572.9 #3 10:42AM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4020.0 #26 4:22PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1443.5 #99 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1451.4 #98 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1260.9 #115 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10587 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1443.5 #99 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10587 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1260.9 #115 7:09PM
We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1439.1 #101 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1439.1 #101 10:47PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  868.1 #189 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  668.5 #261 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1439.1 #101 6:15PM

DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through May 7
Matterhorn Bobsleds closed through May 15
Innoventions closed March 31-September 30
Space Mountain closed May 5-7
Haunted Mansion closed May 4-7
Indiana Jones closed April 20-May1

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Soarin' Over California closed through May 14
Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #799 8:33AM
Looks like redwood creek will open earlier. 3/3 I think - aud2580  10.0 #9892 3:22PM
it was open when i was there on the 4th. - MsTikiMermadam  211.9 #1761 1:29AM
I have seen so many referb schedules even the dland website has something different -- does anyone know which schedule is correct? - muggywump1  7.2 #12391 8:09AM
the dl site seems to change.  hopefully for some earlier openings. - MsTikiMermadam  211.9 #1761 12:24PM
Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  10.7 #9430 10:53PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis   30 More Thanks muggywump1   WICKEDQUEEN99   Airjer  
Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15297.2

2. Dave
12434

3. Plumiegirl
8572.94

4. Tom
8441.03

5. jacdanfan
8428.08

6. goofygal
8207.17

7. uscdisneyteacher
7347.27

8. CobbPR
7035.75

9. BaseballMickey_CM
6865.38

10. Bullseye
6757.11


Of all time?!  Wow! - MeridaFan  3512.1 #33 3:00PM
Wow... I got some catching up to do...lol - evilemohand  626.1 #290 8:47PM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules   Tom  
Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here

Nice pic!! Wish I was there myself! - K2Dave  19.1 #6822 5:55PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. ShariRenee
381.31

2. Fantasmicfan1
306.86

3. Tom
231.12

4. WARLOCK
228.46

5. Winnie111286
191.6

6. HandMeAChurroImmaFaint
187.6

7. HARR_E
183.5

8. pikarich
175.15

9. MelodyMouse
161.48

10. grumpypapa
153.18



SEE TOP 100 LEADERS



 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.1 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1439.1 #101 5:28PM
Neat app!!  . - HandMeAChurroImmaFaint  5204.6 #17 12:00PM
TimeJar! ✨ - TinkerSchelle  1443.5 #99 2:46AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.ShariRenee 173.53 #14  
2.WARLOCK 88.28 #31  
3.Winnie111286 67.3 #37  
4.Fantasmicfan1 64.99 #159  
5.LBChica 64.19 #57  
6.MadameLeota 57.5 #56  
7.SorcererD91 53.14 #102  
8.luxkitty 50.87 #47  
9.grumpypapa 48.95 #39  
10.JollyRoger5 48.1 #29  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!