697.3 #280 (DL Qual #130

Nov 19, 2012 9:56 PM  Disneyland Talk Land
There is 7 actual faces carved in the rock here. Can you point them out?

I see Yoshi and Frozone 😁 - AndieHawkins  365.4 #624 10:02PM
Keep going!! - Disneyfreak111  697.3 #280 10:03PM
Omg am I right?!?!?!? - AndieHawkins  365.4 #624 10:05PM
I see Lotso - AndieHawkins  365.4 #624 10:05PM
I can't make out anymore πŸ˜” - AndieHawkins  365.4 #624 10:08PM
It's like a magic eye picture, if I stare long enough and cross my eyes I can kind of see a face... - BettyPoop  237.5 #1500 10:04PM
Yep, there's one. And there's one. And that one there. And the one over there. How many is that? - Mimmy  1442.3 #118 10:05PM
I feel like I'm taking crazy pills - PinkElephants  745.7 #259 10:07PM
That was us all last night lol - Cinderella_Schnooks  3370.7 #42 10:28PM
I see Filbert. And there's Leucretia. And Flute Duck. And I think I see Mr. Picklesworth. - Experiment818  1647.2 #101 10:08PM
yawn - Dave  13498.0 #2 10:08PM
I am seeing sookie. - madsdad  1868.2 #92 10:10PM
Aahh sookie sookie :-) - uscdisneyteacher  7900.9 #10 10:17PM
They are there. I have to be honest. I can't say who they are but they are there. - Disneyfreak111  697.3 #280 10:12PM
I think I see Lightning McQueen on the right? - LifeyLand  82.1 #3898 10:25PM
Mike Wazowski? - aidensmama  340.3 #704 10:20PM
oh yeah I see him now. - AndieHawkins  365.4 #624 10:25PM
Zooom! I can't zoom! Oh this is killing me! I think i see the monkey from toy story 3 - templeclan  54.8 #4584 10:30PM
Nope. - LittleAprilShowers  587.1 #345 10:36PM
Me either, don't wanna and can't make me ;) - ShariRenee  8577.7 #9 10:41PM
my imagination isn't working lol - rbeezy  703.0 #275 10:43PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 466.18 #3  
2.OhanaPhoto 423.62 #21  
3.Mouse4life 386.45 #100  
4.drummerkidd 146.03 #534  
5.shootanyangle 90.53 #2755  
6.happiestplace 89.92 #1105  
7.jeffandkaarina 74.13 #4060  
8.Winnie111286 68.27 #4  
9.Taunton 67.17 #190  
10.dignan311 66.57 #3351  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!