lakers unofficial
MR-banner600
 3970.7 #20 (DL Qual #8

Nov 16, 2012 12:01 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers it's time for Disney After Dark! everyone is welcome to join:) What's everyones plans for this weekend?
Hi folks...just finished watching a 10pm screening of Breaking Dawn Part 2...pretty good overall...twihards cheering during closing credits :-) - uscdisneyteacher  6186.0 #7 12:16AM
I'm watching it right now x_x - Bambi.  602.2 #252 12:24AM
Just got out from the 10pm movie. It was soooo good!!!! AHH!!! - USCVivian  193.6 #1900 12:28AM
Lucky you. - sallyg  226.2 #1476 12:31AM
How about that plot twist... - LaTruce  2100.1 #48 12:37AM
@latruce I almost died watching the twist but awesome twist! - USCVivian  193.6 #1900 12:40AM
I can't wait to see it - Deltachiq  1170.6 #99 12:42AM
The plot twist was so unexpected...the whole theater was a mix of emotions indeed...fron shocj to applause to laughter...it eas awesome :-) - uscdisneyteacher  6186.0 #7 12:46AM
meh!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:46AM
Lol at my typos...but folks, you get the idea :-) - uscdisneyteacher  6186.0 #7 12:46AM
I can't wait to see it! - erinten  424.5 #423 1:16AM
Howdy - Mouse4life  1150.1 #102 12:02AM
Pretty quick... - BambooMike  133.4 #2760 12:03AM
Congrats on first tonight!! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:03AM
howdy! - MaidMiriam  305.1 #748 12:04AM
Yay you, for being first. - sallyg  226.2 #1476 12:08AM
Whats up man - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:21AM
Are you at work? - Deltachiq  1170.6 #99 12:22AM
First one? ^ WooHoo! - LizO  471.0 #365 12:23AM
Yep Amy. Trying to stay awake - Mouse4life  1150.1 #102 12:25AM
wassup!! how u doing?! got to see my niece today for the first time!! also went ice skating for the first time as well!! :) - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:02AM
hola - MaidMiriam  305.1 #748 12:04AM
Sounds like a pretty goo day. - Mouse4life  1150.1 #102 12:06AM
como esta? - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:06AM
She's adorable! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:07AM
Sounds like you had a great day - Bambi.  602.2 #252 12:07AM
Saw the pictures. She is a cutie. - Sugarbuzz  112.7 #3107 12:09AM
Hi Stitch, it was nice meeting you the other day. - sallyg  226.2 #1476 12:09AM
muy bien Stitch - MaidMiriam  305.1 #748 12:19AM
Whats up stitch congratgs on your niece - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:22AM
Congrats!!!! how was it !? - Snow33  190.7 #1924 12:31AM
Sup stitch - NonoGoofy  40.9 #4491 12:40AM
it was awesome!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:41AM
First? - Philliprocks  615.9 #242 12:02AM
Dang! I'm going to sleep - Philliprocks  615.9 #242 12:02AM
^ haha - GreenLantern  746.4 #191 12:03AM
Haha - Bambi.  602.2 #252 12:03AM
Third is the new first remember! 😜 - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:03AM
Next time. - sallyg  226.2 #1476 12:10AM
First - NonoGoofy  40.9 #4491 12:02AM
Nope - Bambi.  602.2 #252 12:04AM
Well, fourth at least! πŸ˜† - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:04AM
Almost. - sallyg  226.2 #1476 12:10AM
Dang maybe next time - NonoGoofy  40.9 #4491 12:11AM
Happy Rainy Friday morning to everyone! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:02AM
Hi DD69! - sallyg  226.2 #1476 12:11AM
Hi Sally and IJIMB! Thanks @ IJIMB! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:16AM
Helllo and congrats on 100 - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:18AM
Thanks @ spaceRAYnger! You're closing in on 1000! I've got a long way to go!! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:21AM
Doing good im glad its finally raning over here - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:27AM
Me too! We need the rain, and I love it!! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:28AM
Hello!! What is everyone up to - Bambi.  602.2 #252 12:03AM
Hello. - Mouse4life  1150.1 #102 12:07AM
Hi mouse4life - Bambi.  602.2 #252 12:08AM
Hi - NonoGoofy  40.9 #4491 12:10AM
Hi. Watching Jay Leno, and putting 2 fleece blankets together with a crochet edging. Christmas presents. :) - Sugarbuzz  112.7 #3107 12:11AM
Hi has the movie started? - HanLostLeia  1096.2 #113 12:11AM
Hi, not much just unpacking from my trip to the parks. - sallyg  226.2 #1476 12:12AM
Hey guys. Fredo no it hasn't. But it's about to - Bambi.  602.2 #252 12:13AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #190 12:13AM
hola!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:16AM
Hi stitch Hi Trent - Bambi.  602.2 #252 12:17AM
Hola just here watching tv - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:19AM
Hey ray - Bambi.  602.2 #252 12:22AM
Getting ready for work! But taking the time for my MW fam!! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:29AM
Hi Bambi! Watch the movie! Lol! - USCVivian  193.6 #1900 12:31AM
Hi. What's everybody into? - Sugarbuzz  112.7 #3107 12:03AM
Hi Sugarbuzz, I'm doing well and you? - sallyg  226.2 #1476 12:13AM
Doing ok. Day to day stuff, so no complaints really. - Sugarbuzz  112.7 #3107 12:18AM
Hello just watching king of Queens - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:21AM
Hey - GreenLantern  746.4 #191 12:03AM
wassup!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:10AM
haaayyy - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:10AM
Hola - HanLostLeia  1096.2 #113 12:11AM
Whats up bro - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:12AM
Not much ray! Just chillin! How've you been? - GreenLantern  746.4 #191 12:13AM
hi - sallyg  226.2 #1476 12:13AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #190 12:13AM
I've been good - HanLostLeia  1096.2 #113 12:16AM
Doing good man whens your next trip - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:20AM
Idk yet! But I'll let y'all know! - GreenLantern  746.4 #191 12:22AM
Hi - USCVivian  193.6 #1900 12:42AM
hello - MaidMiriam  305.1 #748 12:03AM
Hi - Mouse4life  1150.1 #102 12:07AM
hola chica!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:10AM
hi :] - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:10AM
Hi miriam - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:11AM
Hi - HanLostLeia  1096.2 #113 12:12AM
Hi Miriam,it was nice meeting you the other night.Your mini is so sweet. - sallyg  226.2 #1476 12:18AM
Hi everyone. Hi Sallyg it was great to meet you as well :) - MaidMiriam  305.1 #748 12:20AM
Hi :) - PrincessJedi  5.3 #13974 12:04AM
Hi - Mouse4life  1150.1 #102 12:07AM
Hello and welcome how was your day - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:11AM
Hi - HanLostLeia  1096.2 #113 12:12AM
hi - sallyg  226.2 #1476 12:18AM
Hi everyone! Just got home - rbeezy  699.0 #197 12:04AM
Hey - Bambi.  602.2 #252 12:06AM
Hello - Mouse4life  1150.1 #102 12:08AM
hello!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:10AM
hay :] - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:10AM
Whats up beezy! - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:11AM
Hiya - HanLostLeia  1096.2 #113 12:12AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #190 12:13AM
do u have an uncle beezy on MW? - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:17AM
Hello there. - sallyg  226.2 #1476 12:18AM
Hi Rb! - USCVivian  193.6 #1900 12:32AM
Sup - NonoGoofy  40.9 #4491 12:38AM
Bueno - NonoGoofy  40.9 #4491 12:06AM
Whats up man - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:10AM
Quen hace - HanLostLeia  1096.2 #113 12:13AM
Que tal?! - rbeezy  699.0 #197 12:17AM
Hola. - sallyg  226.2 #1476 12:19AM
Chilling in bed . Sup ray. Did Everyone have a chill day - NonoGoofy  40.9 #4491 12:37AM
Bueno - NonoGoofy  40.9 #4491 12:06AM
Sup Dawg - HanLostLeia  1096.2 #113 12:07AM
hi fredo - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:11AM
Hi - Mouse4life  1150.1 #102 12:13AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #190 12:14AM
What's everyone up too? - HanLostLeia  1096.2 #113 12:17AM
sup maan!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:18AM
Hi - sallyg  226.2 #1476 12:20AM
Wasup? - LizO  471.0 #365 12:24AM
Hi! - USCVivian  193.6 #1900 12:32AM
Hiiii!!! Thanks to whoever visited me today ;] - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:09AM
I thought you were working at ESPN Zone. - HanLostLeia  1096.2 #113 12:10AM
LOL no @Fredo, its a cart thing right next to it - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:11AM
Your welcome! Oh wait... haha - GreenLantern  746.4 #191 12:12AM
hello!! - Stitch_Legacy  4318.8 #17 12:13AM
yo - TheNewTrent  748.0 #190 12:14AM
Hi - sallyg  226.2 #1476 12:20AM
Hi Mel! - USCVivian  193.6 #1900 12:33AM
@everyone hi :] - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:51AM
I did!!! - fairyshley  479.8 #355 1:03AM
@ashley AND when it was raining kinda hard right? lol - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 1:22AM
Hello everyone ....πŸ‘¨ - MrMOUSESTACHE  66.1 #3808 12:12AM
Hi πŸ‘¨ - Mouse4life  1150.1 #102 12:15AM
Hello! You have an awesome stache lol - rbeezy  699.0 #197 12:17AM
Hello mouse4life - MrMOUSESTACHE  66.1 #3808 12:18AM
Thanks rbeezy .. - MrMOUSESTACHE  66.1 #3808 12:19AM
david are we going tomorrow - Hendizl  2245.6 #44 12:30AM
Good evening ! - Snow33  190.7 #1924 12:13AM
Hi - HanLostLeia  1096.2 #113 12:15AM
Hello! How are you? - Snow33  190.7 #1924 12:16AM
Good yourself? - HanLostLeia  1096.2 #113 12:21AM
Very content - Snow33  190.7 #1924 12:24AM
Hi Snow! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:34AM
Ello David! - Snow33  190.7 #1924 12:36AM
Hey Everyone! - TheNewTrent  748.0 #190 12:14AM
Hi - Mouse4life  1150.1 #102 12:15AM
Hola - HanLostLeia  1096.2 #113 12:15AM
Hey Trent - Bambi.  602.2 #252 12:16AM
Whats up Trent? How's COD 2? - GreenLantern  746.4 #191 12:16AM
meh - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:22AM
Hello - LizO  471.0 #365 12:30AM
Hi - USCVivian  193.6 #1900 12:33AM
Hello TNT! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:35AM
How is everyone? @GL blops 2 is really good. - TheNewTrent  748.0 #190 12:37AM
Aha @trent u can tell I don't play. That's cool though! - GreenLantern  746.4 #191 12:38AM
@GL haha it's all good man - TheNewTrent  748.0 #190 1:03AM
I could use you all tonight. My father in law passed away tonight and my hubby is not doing so great. I don't know what to do for him - Deltachiq  1170.6 #99 12:15AM
Oh no I'm so sorry for your loss :( big hugs - rbeezy  699.0 #197 12:18AM
I'm so sorry Amy :/ ::huge hug:: - SleepyTortuga  288.4 #837 12:18AM
Sorry Amy - HanLostLeia  1096.2 #113 12:22AM
Thanks! I am trying to keep it together for him. - Deltachiq  1170.6 #99 12:24AM
Nothing for you to do, but to be there, listen, and hold him when he needs it. I'm sorry for you both. It is hard to watch your hubby hurt. There are no words to convey my sadness for your family other than we understand. - Sugarbuzz  112.7 #3107 12:24AM
Aww, I'm sorry Amy. That's tough.When my ex's mom passed away it seemed like he was pushing me away and I gave him some space, but after everything he really told me he just wanted me near and to be there for him.On a lighter side, I'm so glad to meet you yesterday.It was fun hanging out and your mini is so precious. She has the cutest personality. - sallyg  226.2 #1476 12:29AM
I'm sorry to hear that Amy. You and your family are in our prayers. - Mouse4life  1150.1 #102 12:33AM
Thanks sugarbuzz! I am trying to be there. He said he wants space so that is what I will do for now. - Deltachiq  1170.6 #99 12:33AM
Sally it was great meeting you also. You are awesome - Deltachiq  1170.6 #99 12:34AM
Thanks M4L! - Deltachiq  1170.6 #99 12:35AM
I'm sorry to hear that :'( - TheNewTrent  748.0 #190 12:38AM
Just get him whatever he wants (within reason). I wanted to left alone for 24 hours to wrap my head around my stepdad's unexpected death. - MeridasHair  346.5 #566 12:39AM
I am sooo sorry for yours and your husbands loss! Death is a difficult thing to cope with, but lean on each other in this time of distress, and know that we are all here with you at least in spirit. - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:39AM
Hello! One more night in So Cal for me =(. - VfxGenie  1503.7 #73 12:15AM
:( - SleepyTortuga  288.4 #837 12:16AM
Hurry back!! - Deltachiq  1170.6 #99 12:21AM
:/ i thought you'd be here longer. i'm so glad i got to see you last night :) - MaidMiriam  305.1 #748 12:22AM
:[ boooo - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:23AM
Hi - Mouse4life  1150.1 #102 12:23AM
Yes I know =(..... Hi M4L - VfxGenie  1503.7 #73 12:25AM
Hi - LizO  471.0 #365 12:26AM
It was nice meeting you even though it was for a split second. - sallyg  226.2 #1476 12:30AM
Hi! - USCVivian  193.6 #1900 12:34AM
NOOOOOO!! - TheNewTrent  748.0 #190 12:38AM
I was channeling Chaz Micheal Micheals while ice skating today. I didnt fall once! Not bad for a first timer! I also was holding on to the wall for dear life. Lol - ScarfGirl  638.6 #228 12:16AM
Pics please - Deltachiq  1170.6 #99 12:20AM
OMG I googled the bear you were talking about and it did look kinda familiar, more from the tv show than the actual doll.. lol - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:23AM
Sounds like you had fun. - sallyg  226.2 #1476 12:32AM
Delta edi has all my pics Mehlanie lol teddy ruxpin! (Sp?) Sally i did! - ScarfGirl  638.6 #228 12:40AM
yea!! Lol the little tv show seemed really familiar to me though.. like someone had a VHS of it before.. - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:52AM
wud up my peeps! - Hendizl  2245.6 #44 12:17AM
Hey - Bambi.  602.2 #252 12:18AM
Henryyyyyy :) - SleepyTortuga  288.4 #837 12:19AM
hey bambi? hows it going mary? wud up indiesgirlfreind? lol - Hendizl  2245.6 #44 12:24AM
Hi Henry! - sallyg  226.2 #1476 12:32AM
Hi - USCVivian  193.6 #1900 12:43AM
@indiesgirfreind dont remind me i have to study too. do you have instagram? i helped stop crime haha really i did @uscvivian hello! @sallyg hello? - Hendizl  2245.6 #44 12:45AM
Hows work? Lol - rbeezy  699.0 #197 12:55AM
@indiesgf lol ok i found you too i started following you and haha no he was looking more for electronics and money haha crazy and dm hmm i dont remember that was long time ago i think you just click on my mw and then profle. and studying to be an rn what about you ? - Hendizl  2245.6 #44 1:25AM
*waves at everyone* hello everyone!! Hope you all had an amazing day! I'm off to sleep! Night! - AndieHawkins  365.4 #516 12:17AM
Good night - Bambi.  602.2 #252 12:19AM
Goodnight Andie! - GreenLantern  746.4 #191 12:20AM
Night - Mouse4life  1150.1 #102 12:22AM
Goodnight! - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:24AM
Hi! - USCVivian  193.6 #1900 12:34AM
Goodnight!! - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:40AM
good night! - TheNewTrent  748.0 #190 1:03AM
Hi guys . Finally at the hotel relaxing. What are you guys up to? - DisneyMe2Death  859.1 #155 12:20AM
Watching twilightπŸ˜£πŸ”« - Bambi.  602.2 #252 12:21AM
Bambi you in themovies texting:/ lol - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:24AM
Yup - Bambi.  602.2 #252 12:29AM
That good of a movie eh? Lol - DisneyMe2Death  859.1 #155 12:34AM
Movie texters make me wanna turn into a werewolf and chomp away! 😱 LoL - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 12:41AM
Hello hello... Almost bed time.. Zzzz - SleepyTortuga  288.4 #837 12:22AM
hi mary ! - Hendizl  2245.6 #44 12:24AM
Hola chica - LoneRAYnger  3970.7 #20 12:25AM
Hi!!! - USCVivian  193.6 #1900 12:30AM
Hey - NonoGoofy  40.9 #4491 12:43AM
Hi everyone! Twilight rocks!!!! - USCVivian  193.6 #1900 12:30AM
my plans for the weekend. Annual family reunion tomorrow night and my BFF's engagement dinner sunday night. But now i'm super sleepy, so goodnight everyone - MaidMiriam  305.1 #748 12:31AM
Sounds like a good weekend. Night - Mouse4life  1150.1 #102 12:35AM
Have fun and good night - Bambi.  602.2 #252 12:36AM
Hi all, I just finished unpacking. Happy Friday! - sallyg  226.2 #1476 12:34AM
Got done writing a test. 1 day more and 9 days offπŸ˜€. Disney Tues-Wed but cleaning house most of the weekend and shopping for a turkey. - MeridasHair  346.5 #566 12:36AM
How is everyone? I just got home from a pretty awesome day! - fairyshley  479.8 #355 12:39AM
Hi - USCVivian  193.6 #1900 12:41AM
Wonderful - MeridasHair  346.5 #566 12:42AM
Great hanging with you today - HanLostLeia  1096.2 #113 12:49AM
That was quick! Glad you made it back safe :) - rbeezy  699.0 #197 12:49AM
Glad you had a great day. Hope to see you next week. - Miss-E-Mouse  1289.0 #87 12:49AM
Gud - Mouse4life  1150.1 #102 12:49AM
Just stoping by to say hello. - Miss-E-Mouse  1289.0 #87 12:48AM
Hi! - rbeezy  699.0 #197 12:49AM
Hi - Mouse4life  1150.1 #102 12:50AM
hi - sallyg  226.2 #1476 12:51AM
hi prima! :] - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 12:53AM
Hey sticker lol - NonoGoofy  40.9 #4491 12:57AM
Hola :P - SleepyTortuga  288.4 #837 12:59AM
Hey guys I am so excited I am on break from school and work! Woohoo. - Miss-E-Mouse  1289.0 #87 1:09AM
Hi - USCVivian  193.6 #1900 1:22AM
Just got off work :( - ItsJessicaRabbit  27.7 #5197 1:09AM
Hope you can get some rest! - rbeezy  699.0 #197 1:12AM
Now you get some rest and relax. - VfxGenie  1503.7 #73 1:18AM
Well take a seat and relax with us. 😊 - Miss-E-Mouse  1289.0 #87 1:20AM
Howdy - Mouse4life  1150.1 #102 1:35AM
I'm still here :/ - Hendizl  2245.6 #44 1:36AM
Mi mi time prima - NonoGoofy  40.9 #4491 2:36AM
Hello out there. - dumbbunny  601.7 #253 1:32AM
Howdy - Mouse4life  1150.1 #102 1:37AM
Hey y'all :) finishing up some photo editing from my last wedding, sipping on sparkling cider, and watching A year Without a Santa Clause :))) it's an old recorded video, and there are commercials for Toy Story! :D - AvidDisneyThrifter220  1265.9 #88 1:54AM
Once upon a time... - TheNewTrent  748.0 #190 2:33AM
in a land far, far away... - TheNewTrent  748.0 #190 3:21AM
This is Chris Hansen with dateline NBC... - AvidDisneyThrifter220  1265.9 #88 3:23AM
THE END! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  748.0 #190 5:08AM

Thanked by:  DisneyDavid69 1195.1 #95  
Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - smanr24  58.2 #3988 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.3 #1750 1:26PM
When I click on link to fill out the form, it takes me to the top of the board. No form. Is the chance to fill it out over? - LuvsTigger  492.7 #341 5:41PM
I'm wondering the same thing!! I stay there in a few weeks and would love the extra credits!!! - TinkerBritt84  22.3 #5729 8:14AM
Should I fill out the form again?  We have another reservation coming up. - Winnie111286  433.4 #410 6:51PM
Thank you - Winnie111286  433.4 #410 8:00PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  401.4 #459 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  301.2 #763 4:20PM
I need number two now! - PrincessDaisy  238.2 #1323 9:00PM
πŸ’© - X-WingNikki  789.2 #173 6:20PM
Here ya go πŸ’© - X-WingNikki  789.2 #173 6:21PM
SEASON TWO is in pre-production! - Admin 11:35AM
Yay!!! - Ldgsg  98.5 #3331 11:58AM
Oooh. I'm ready for it! - MeridaFan  2818.9 #30 10:19PM
I can't wait!!!! - waltfan  227.6 #1463 12:29PM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  309.9 #719 10:04PM
I had trouble today. Manager Alcanter said they weren't doing any more. I had to push hard to get MW discount. Thought you should know. It is a great discount. - DLKenCA  1183.9 #96 3:14PM
Oh noes! Wonder what happened? Miscommunication?  - HandMeAChurroImmaFaint  3133.0 #26 3:49PM
Not sure. She finally hit MW button for discount. I figure Admin should know so they can make sure the employees there are trained. It is such a great discount. - DLKenCA  1183.9 #96 12:39AM
Discount is ONLY available on meet up nights.  - GrumpyPirateDad  1549.5 #72 8:15PM
I made a post on my own, but check out the MW Store! Some new stickers added and some new ones are back! Coffee mug and 2014 are there! Hurry! - apesandmonkeys  528.2 #302 10:57AM
I want to try the sticker meet up sometime but buying stickers on my phone is soooooo slow. Maybe a week that I don't feel I'll be terribly attached to the theme - dethrizu  100.7 #3299 7:02PM
We were worried about that last week, but had no problems at all getting all of the stickers.  - apesandmonkeys  528.2 #302 11:14AM
If it's always 200 it won't be bad but I've tried it away before and have never been able to get every sticker :o - dethrizu  100.7 #3299 11:44AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and MagicRace!

1. secretagentangel
7500

2. MeridaFan
6630

3. apesandmonkeys
6500

4. debbiev
6250

5. iLOVELUCYnDISNEY
6150

6. DisneyGrandma
6000

7. MinnieMyLove
5750

8. luxkitty
5500

9. DisLUVney
5000

10. Atora
4400

 

A list I made....for spending money!! Figures... - debbiev  614.3 #245 2:42PM
Lol - robmurow  2737.1 #31 4:03PM
Ha hahahaha!  Yeah. I won't be telling my husband about this list. Not that he'd be surprised. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  2818.9 #30 6:28PM
Haha, @MeridaFan my husband knows me too well!! - debbiev  614.3 #245 10:06PM
Me too! hahahaha - luxkitty  674.8 #214 8:34PM
This list is awesome!!!! LOL We already know Dave spends the most on food and 2BON2B spends the most on dolls. It's funny to think of other possibilities! Great job contributing everyone!!! - MrsSchnooks  2563.4 #34 11:54AM
I just figured out that if you buy 1500 at a time it is a major deal.  but then you get too tempted and buy EVERYTHING!!!!!:D - secretagentangel  1160.1 #100 8:57PM
The dolls! πŸ‘€ - missariel33  1077.9 #116 8:01PM
I spend too much $$ on Disney purses. luxkitty can you relate? Lol - apesandmonkeys  528.2 #302 9:43PM
Yep @apesandmonkeys lol - luxkitty  674.8 #214 5:01PM
 Spend too much on everything!  πŸ˜‚ - MeridaFan  2818.9 #30 3:06PM
Shhh!😳😳don't tell my husband πŸ˜‚ - 2BeignetOrNot2Beignet  713.5 #195 10:00PM
I dropped off the list, so I guess it's time to buy more credits! - debbiev  614.3 #245 6:38PM
πŸ˜‚ It worked!  You are back on! - DisLUVney  510.0 #321 10:49PM
Hahahaha I'm on this list now? 😱 - apesandmonkeys  528.2 #302 5:24PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - RadiatorSprings4Ever  498.8 #333 9:37PM
I've never made a list, not even top 10 dorks. Congrats simian girl! - Philliprocks  615.9 #242 10:27PM
You're still a dork Phillip! - SnoopMousyMouse  28.0 #0 12:52PM
Hmm.when did you check the list last? - mickeylumboCM  154.4 #2448 10:10AM
mickeylumboCM I made that comment when I only had purchased 3000 credits πŸ˜‚ - apesandmonkeys  528.2 #302 11:26PM
Lol. I gotcha @apesandmonkeys I was actually refering to @philliprocks being on the top 10 list of dorks. Poor guy - mickeylumboCM  154.4 #2448 11:39PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
5311.25

2. Stitch_Legacy
4318.78

3. RickChavez
3146.68

4. ScooterMike
1961.34

5. SPandEvLover
2290.52

6. IDVandalSkipperCM
1895.63

7. caramiapoohAKAface
2708.2

8. JustCantWait
1109.26

9. Dave
10460.5

10. Duchess_SMK
5089.43



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

Thank you everyone! You do a great job keeping us in the know and making MW a must have for Disney info!!! - Boundin  459.4 #373 10:33PM
Seriously, thank you so much! Being that we can only afford to go a couple times a year, this helps keep my Disneyland "craving" in balance  - apesandmonkeys  528.2 #302 3:47PM
Yes!  Same here.   - DisLUVney  510.0 #321 2:36PM
I'm not on here much but it's awesome to see familiar names who keep the magic going!!! Thanks guys your all so awesome!!!! - calidream1  394.8 #471 1:03PM
I'm #12 I think that's the closest I've been to top 10 yay - amyb1076  163.9 #2306 6:33PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  1224.4 #92 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM

Use this code: MOUSEWAITERS and get 20% off the Juno Labs HUE Plus line!

I used the code Mouse People but it didn't work  - MelodyMouse  2525.9 #36 7:13AM
Using mine today. Love it! - MelodyMouse  2525.9 #36 5:39PM
Love your products and excellent customer service!    - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 4:19PM
Thanks for ordering from Juno! - Admin  7:12PM
Does anyone know how these compare to the NewTrents? I like my NewTrent that has the duel chargers...I get a lot of charges out of that.....but u could use another - TinkerSchelle  1035.3 #125 11:11PM
I don't have a new Trent, but I have 2 of Juno's products.  I own the Hue which is very slim and it charges my iPhone fully 2 times, and I own the one shown in the picture above and it charges my iPhone fully about 5 times.  Hope that helps. - DisneyDavidEMT  1195.1 #95 1:47PM
I have this one, also.  I can take it to the parks, and charge my iPhone 4s at least 4 times before I need to recharge the unit itself.  Totally worth the money, IMO. - X-WingNikki  789.2 #173 5:26PM
5 times?! Wow! I'm lucky if I get 2 full charges out of my Trent. - HasAnyoneSeenMyGlassSlipper  525.0 #307 1:37PM
What type of phones does this work on? Just Iphones or other phones as well? - kilbournfamily  8.5 #9546 5:37PM
It works for all types of phones  - UTDISNEYFAMILY  696.5 #201 11:54AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Does it include purchasing so cal resident discunted tickets? - HappyPrincess  25.0 #5454 11:49PM
Umm... Excellent question - BeatleMike  477.7 #358 11:23PM
WOW thanks! - HiddenMickeyFanatic  1021.1 #129 4:50PM
How cool! Hmmmm now to find someone who needs tickets! - Shameekz  23.8 #5582 3:14PM
Does it include purchasing so cal resident discunted tickets? - HappyPrincess  25.0 #5454 11:49PM
Umm... Excellent question - BeatleMike  477.7 #358 11:23PM

Thanked by:  HiddenMickeyFanatic 1021.1 #129   mini_MINNIE  838.1 #159   dumbbunny 601.7 #253   dizneegrl 111.8 #3128   annamichelle 234.5 #1371   Duchess_SMK 5089.4 #13   erinten 424.5 #423   adventuremickey 224.2 #1505   TheHubs 202.6 #1788   CinderellE-79 842.7 #158   ACSantos 86.3 #3488   chelseafeilen 274.9 #945   AZDisney 586.1 #261   HandMeAChurroImmaFaint 3133.0 #26   SFshopgirl420 20.8 #5902   babebahn 207.3 #1726   DisneyGrandma 571.0 #270   LilKsMomma 75.8 #3638   DCMAGurl  14.3 #7057   TheBear 63.8 #3854   UTDISNEYFAMILY 696.5 #201   kayceeb 165.8 #2279   islandgirlrocksjjj 34.8 #4775   secretagentangel 1160.1 #100   cdeley 444.8 #400   leafs17 101.5 #3290   FoolishMortal138 301.5 #760   guestcontrolrope1 55.9 #4030   maleficentangie 18.2 #6278   AshtonLeigh 303.7 #752   HatBox 4.3 #17356   KelleyandTyler22 539.6 #290   TinkerSchelle 1035.3 #125   yipman 33.2 #4856   gonzofam 217.9 #1582   jabalmer1 247.9 #1213   fitmommie 1.6 #54316   apesandmonkeys 528.2 #302   loveofdisney 0.0 #133948   ShariRenee 3415.1 #24   loved26LovesDLand 185.6 #1985   DallasMomDad 9.7 #8731   IHEARTSIMBA50 484.6 #348   pink0924 3.0 #40390   mmdreams 17.8 #6358   Tmoneysf 61.2 #3911   Yen-Sidious 17.6 #6388   thelittlemermaidsam 0.1 #94868   ireland810 189.8 #1934   krazydez 4.3 #17168   Momma_of_a_PRINCESS 8.5 #9550   azdisneyfam4 220.2 #1549   DiT22 178.2 #2091   Simply_me805 19.9 #6024   cskingsley 15.8 #6733   LovetoRunDisney 71.3 #3711   mickeylumboCM 154.4 #2448   abskid495 17.9 #6332   Shameekz 23.8 #5582   Andygirl 1.7 #53459   NintendoNerd 93.8 #3392   hotrodrachel 62.2 #3892   Morejitas33 12.8 #7499   Sleepy110 52.2 #4119   HauntedMansionDiva 36.6 #4680   hippoluver 279.4 #899   MomWithAJuiceBoxBuzz 932.9 #140   mimibee 338.9 #586   eviljules 463.4 #369  
DISNEYLAND PARK:

Alice in Wonderland will be closed Mar 10-July 3, 2014
Finding Nemo Submarine Voyage will be closed Jan. 6-Sept. 26, 2014: 
it’s a small world will be closed Jan. 21-Apr. 18, 2014:
Indiana Jones will be closed Mar 17-May 8
Space Mountain will be closed May 12-Jun 26: 
King Arthur's Carrousel will be closed April 28-May 22
Pirates of the Caribbean will be closed April 28-May 22
Club 33: Reopens July 1st 

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Grizzly River Run will be closed Apr. 21-June 19, 2014
The Little Mermaid will be closed Mar 20-May 9, 2014:
it's tough to be a bug will be closed April 21-May 8


OMG NOT THE Buena Vista West Guest Restrooms...I LOVE TAKING SELFIES IN THERE - Dave  10460.5 #2 10:10PM
LOL - robmurow  2737.1 #31 11:54PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - goofymom2boys  1372.6 #81 8:33PM
We discovered that one first hand on the 7th actually. Rob didn't say anything til we got there. - BeatleMike  477.7 #358 9:06AM
I thought you loved taking something else that goes before ___ Truck. - DLKenCA  1183.9 #96 10:19PM
What about Ariels Undersea Adventure?  Showing on Refurb list with Disney site. When is it open again??  Also Indiana Jones Adventure??  What?What? - shardisney  3.0 #48992 10:01PM
Ohhhh my mansions coming back!!!!!!beat it Jack!!!! Kidding,I like them both but 🎢ain't nothing like the real thing bebe🎢 - bonedaddy909  942.3 #138 4:39PM
Yea!!! - adventurerEnDisneylandia {AED}  544.4 #287 8:54PM
I called Disneyland and they stated that Pirates will not be closing. This was just last week. - jenwebb702  0.1 #0 2:55AM
At all?  Oh, I so hope this is true!  Got to have some POTC at the MW reunion!! - MeridaFan  2818.9 #30 6:34AM
Hope this is true! Can anyone else confirm? - GoofyDano14  48.8 #4216 6:08PM
The website is showing gadget's go coaster as down from April 21st-May 15th - arieldonald  18.0 #6321 9:20PM

Thanked by:  turkeylegman 499.5 #332   robmurow 2737.1 #31   Boundin 459.4 #373   BaseballMickey_CM 5311.3 #12   Bo22 375.6 #496   missariel33 1077.9 #116   hatgal76 383.7 #481   chelseafeilen 274.9 #945   fairestsnowwhite 160.3 #2357   ACSantos 86.3 #3488   hmcudlebug 7.4 #10454   bonedaddy909 942.3 #138   UTDISNEYFAMILY 696.5 #201   antetr95 1177.1 #97   yipman 33.2 #4856   leopardditz2000 164.6 #2299   JediKitty 549.7 #282   pixiedreamer 120.4 #2966   islandgirlrocksjjj 34.8 #4775   missgiggles 22.9 #5672   dizneegrl 111.8 #3128   Duchess_SMK 5089.4 #13   apesandmonkeys 528.2 #302   abskid495 17.9 #6332   Linzee 770.2 #182   PrincessTianna 168.3 #2230   gooseydarling 3.7 #21526   jajallen15 10.0 #8622   mmdreams 17.8 #6358   shyprincessB 33.0 #4863   MinnieJ 281.9 #883   MinniePhoms 19.3 #6113   Goofytom 431.0 #415   AhoyCindy 40.3 #4525   MintJulep 226.4 #1472   tpratt 4.1 #18603   secretagentangel 1160.1 #100   Tmoneysf 61.2 #3911   DsnyPrincessMom 49.0 #4208   PrincessDaisy 238.2 #1323   Sfarrell 61.9 #3899   pxoxa86 158.9 #2376   DsnyAddict 9.4 #8925   redsoxcarlos 532.9 #297   Ericksenator 375.9 #495   dekeim 37.8 #4628   LuvMyMinnies 11.4 #7950   Parfait 7.4 #10521   hotrodrachel 62.2 #3892   ColoradoSoprano 29.1 #5107   bnelson743 23.7 #5584   619HeatherMouse 242.7 #1277   DisneyLover12345 11.8 #7819   MinnieMyLove 120.2 #2974   Winnie111286 433.4 #410   babsmartinez 0.5 #68176   johnaleigh33 7.4 #10469   jabalmer1 247.9 #1213   Vegancupcake 15.8 #6720   Tammilani 57.7 #3994   Disneyrush2112 0.0 #129851   shawnybowbany 3.8 #20964   snowgrey 3.7 #21918   So says I 7.9 #10020   jillsousa 5.9 #12596   dlcowboyfan 283.4 #864   BombFrog 561.5 #273   lvmodel01 44.7 #4344   Disneyland-4-life 5.6 #13256   greenlove 3.3 #27915   SusanShellman 4.8 #15244   Tom 5691.7 #10   GrumpyPirateDad 1549.5 #72   HappyPrincess 25.0 #5454   disneyalamode 30.1 #5047   triad79 15.9 #6705   disneygirl09 15.2 #6855   ames013 11.5 #7932   april_december 299.3 #773   brigeet 334.9 #604   pamela0225 53.6 #4093   Hesatalkintome 27.6 #5205   PinkCheshireCat 177.2 #2106   Mickeylover67 324.9 #646   bambiforcookie 0.0 #136101   chads018 21.4 #5840   susiet23 126.3 #2853   Shameekz 23.8 #5582   grumpyinphx 12.3 #7637   thx4NoticingMe 224.4 #1502   msdizmaui 566.1 #272   LuvsTigger 492.7 #341   Dodger818 97.8 #3344   pirateprincess82 30.3 #5026   timetraveler2442 338.8 #587   Bernadette 9.3 #8990   jacknsally8885 9.9 #8657   caliclimbers 21.5 #5821   disneykimmi 117.0 #3028   DumboLov 9.1 #9120   SnoopMousyMouse 28.0 #0   Ndude7 5.9 #12556   snakeinmyboot40 383.4 #482   Disneyprincessmommy 174.1 #2144   mrscttlemstr 262.2 #1073   murphdisneydog 0.0 #136341   QuesoCrunch1818 0.0 #133373   disney.princessxoxo 27.9 #5185   Superspacemountainfan 52.0 #4127   DisneyMakesMeSmile 12.3 #7629   mrsnicolekrause 9.5 #0   AussieTinkerBell 0.1 #0   lvedisney 222.3 #1531   diveinstructor69 222.3 #1528   Sleepy110 52.2 #4119   HauntedMansionDiva 36.6 #4680   OhanaPhoto 2904.9 #29   Morejitas33 12.8 #7499   LovetoRunDisney 71.3 #3711   eviljules 463.4 #369   joctopus 14.2 #7080   junjunm3 210.1 #1690   CadaverousPallor 264.9 #1044   DarlaBeansMom 0.1 #92788   SorcererD91 765.2 #184   MrMickeyMuska 46.5 #4299   DncnDLandLover717 6.5 #11588   curlyminx 1.9 #0   disneyland13 3.3 #27115   bellamac 0.4 #0   xteeny 9.5 #8828   deepwoodshunter2 6.9 #11007   ColoradoMickey  548.3 #285   Kings75 20.0 #6006  
Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1035.3 #125 10:53PM
I got it for my Kindle yesterday, but haven't started reading it yet. It's hard to wait, but I'm saving it for the train commute when I go back to work in a week.  - grumpypapa  1224.4 #92 9:56PM
Thank you! - Admin  3:41PM
Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  851.6 #156 3:13PM
I can't wait for the next one to come out this week. - arianwenmcb  211.7 #1663 6:57PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  560.0 #275 6:30PM
Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  431.0 #415 6:41PM
Sounds fun!! - HappyPrincess  25.0 #5454 10:48AM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  16.3 #6616 7:12PM

Play Disneyland Trivia with your friends with our new WEB VERSION of the TRIVILATOR! Play single or multi-player games real-time with people from all over the world. You can also play on your iOS device with our app.

I'm addicted to playing these games. Looking to step up my Disney knowledge. Anyone is welcome to add me to a game if they like.  - Shameekz  23.8 #5582 12:11AM
No one ever seems to play when I log on.  This looks like it would be fun... - Thundermountaingal  10.9 #8164 2:49PM
i'll play you, but I usually only get to it at night since I have an android phone.  I am currently playing 8 games and everyone gets to their turn when they can.  It's fun. - Gabster1  399.9 #462 8:24PM
Hi thundermountaingal, I think you just misunderstood how it works!  You log on whenever you are able to and answer the questions that are ready for you, then you wait until the other person/people answer the same question you answered.  Then the results are revealed, at which time everyone needs to view the results, before the next question is answered.  It sounds like it might not be what you are looking for, but you might still give it a try. I have a couple games that are over a week old and we are maybe halfway through the questions.  People get to it when they are able to, and as long as you are patient, you should be able to have fun.  If you have a bunch of games going at the same time, then you will have more activity throughout the day/night, depending when you play!  Also, if you have a game with 3 or more people, that will go even slower, so you would probably only want to play one on one games.  You can also play a single player game, which is found under the "Local Game" tab and then you would just select Single Player and then choose your trivia pack and start the game!  I set up a game with you so you can see what I mean regarding the multi-player games!  If you don't choose to accept it I will just delete it in a few days, no big deal!  I hope you have a nice day and I hope this helped explain it better :0)   - Zendurella  321.8 #660 8:22AM
Thanks Zendurella. I appreciate this - Thundermountaingal  10.9 #8164 10:00AM
Yeah add me too if you would like. I'm always happy to play - DisneylandGirl  233.7 #1384 6:39AM
I am playing 4 games but it takes a long time for people to answer. I'd love to play any of you! - LilKsMomma  75.8 #3638 10:42AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
5952

2. uscdisneyteacher
4581

3. MrMOMzers
4165

4. Stitch_Legacy
3744

5. BaseballMickey_CM
3723

6. Duchess_SMK
3595

7. Dave
3393

8. LoneRAYnger
3354

9. Plumiegirl
2994

10. Sweet_Irish_Cream
2736



SEE THE TOP 100

Take me to your Quality Leaders - MelodyMouse  2525.9 #36 1:04PM
good job, love your posts - snowgrey  3.7 #21918 4:50PM
Phillip is on another list! My hit list! - SnoopMousyMouse  28.0 #0 1:41PM
Them is fighting words - Philliprocks  615.9 #242 1:57PM
It's not nice to hit  - Sweet_Irish_Cream  3582.6 #22 6:41PM
But sometimes he deserves it! - SnoopMousyMouse  28.0 #0 10:00AM
He throws Rocks doe - RickChavez  3146.7 #25 3:07PM
thank you all for taking the time to post. - snowgrey  3.7 #21918 4:02PM

Thanked by:  LBChica 1923.9 #56   robmurow 2737.1 #31   dizneegrl 111.8 #3128   AlvenaLovesDisneyland 3.7 #21857   TiggersAndTinks 17.8 #6357   HiddenMickeyFanatic 1021.1 #129   bookem 116.5 #3038   leopardditz2000 164.6 #2299   MomWithAJuiceBoxBuzz 932.9 #140   Twitterpated 263.0 #1061   uscdisneyteacher 6186.0 #7   missariel33 1077.9 #116   LoneRAYnger 3970.7 #20   HandMeAChurroImmaFaint 3133.0 #26   piratelife4me 648.3 #225   Boundin 459.4 #373   TinkerSchelle 1035.3 #125   FrankenweenieVelinee 609.2 #249   catlikesmouse 9.7 #8771   BombFrog 561.5 #273   NermieMouse 121.3 #2944   snowwannab 662.2 #220   MissAmericaSings 341.5 #575   Thewiselittlehen 12.5 #7572   PvPCookieDance 10.5 #8332   SCruzDLandFam 3.4 #24682   hotrodrachel 62.2 #3892   babebahn 207.3 #1726   islandgirlrocksjjj 34.8 #4775   jmramos 158.6 #2382   Kimo 110.8 #3142   IHEARTSIMBA50 484.6 #348   TheHubs 202.6 #1788   RadiatorSprings4Ever 498.8 #333   DisneySucka 5.5 #13586   So says I 7.9 #10020   grumpypapa 1224.4 #92   apesandmonkeys 528.2 #302   loveofdisney 0.0 #133948   Song 1350.4 #84   MinnieMyLove 120.2 #2974   UTDISNEYFAMILY 696.5 #201   DisneyLover12345 11.8 #7819   gonzofam 217.9 #1582   DisneyGrandma 571.0 #270   MrsPrinceCharming   Tom 5691.7 #10   Tinkchick 5.5 #13597   epyon8250 301.1 #767   Shameekz 23.8 #5582   ldward 47.5 #4260   antetr95 1177.1 #97   jacdanfan 5897.8 #8   junjunm3 210.1 #1690   snowgrey 3.7 #21918  
Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  279.3 #900 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  696.5 #201 4:48PM
Is there a link on the computer?  I can't access it here.  Also, my bookmarks don't work. - Winnie111286  433.4 #410 7:00PM
Woohoo! Just added it to my favorites - xteeny  9.5 #8828 10:42PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. HandMeAChurroImmaFaint
261

2. MelodyMouse
257

3. Plumiegirl
193

4. RCmom
189

5. LaBelleParis
189

6. goofygal
172

7. apesandmonkeys
169

8. CobbPR
160

9. jacdanfan
151

10. Coaster
139



SEE TOP 100 LEADERS

#26!  I'm moving up! πŸ‘» - X-WingNikki  789.2 #173 11:21PM
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - dumbbunny  601.7 #253 12:44PM

Play FlusterWait for iOS while you're in line and see where you rank on the GameCenter Leaderboard!

***I know who has the lowest score!πŸ˜‚ - MadameLeota  1422.2 #77 6:54PM
I'm looking right, and all I see is my dirty car outside of my house - Slotherini  1052.8 #123 5:21PM
216 woot! - goofydad909  1406.2 #79 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  510.0 #321 9:39PM
216 woot! - goofydad909  1406.2 #79 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  510.0 #321 9:39PM
I get more flustered at the game then in the line.  - DisneylandGirl  233.7 #1384 7:23PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
12835

2. Dave
10460.5

3. Plumiegirl
6739.95

4. Bullseye
6411.92

5. CobbPR
6295.86

6. Sonja
6281.39

7. uscdisneyteacher
6186

8. jacdanfan
5897.8

9. goofygal
5694.57

10. Tom
5691.66


Mr.7, that was fast. And I think it's been less than a year since you joined right? Thanks for sharing your talent with us - Philliprocks  615.9 #242 6:08PM
Haha - SnoopMousyMouse  28.0 #0 12:33PM
Number 6 now - Philliprocks  615.9 #242 2:09PM
5* - Insane-ASHLEY-  104.6 #3235 3:25PM
Thank you for your contributions! - Song  1350.4 #84 11:18AM
Balloons for Plumiegirl  - E-Ticket  957.1 #134 6:59AM
Amazing job delivering magic to us ppl who live in Canada! Thanks sooooo much! Keep it up!πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜Šβ€οΈ - calidream1  394.8 #471 10:09AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. FROZEN Sing-A-Long Early Bird Ticket Sale
Apr 22, 2014 07:00pm

2. MouseWait Reunion Attraction Takeovers
May 16, 2014 07:00pm

3. MW pre- beakfast main meetup
May 17, 2014 09:00am

4. MouseWait Reunion MAIN EVENT
May 17, 2014 11:00am

5. MouseWait Reunion Attraction Takeover Part Two
May 18, 2014 06:00pm

6. Ladies 24 hour Disneyland/CA Bucket List Bash
May 23, 2014 06:00am


Thank you!! My birthday is April 29th & I just realized that we will have been moved down by then. Time to plan a birthday bash! πŸ˜ŽπŸ‘ - apesandmonkeys  528.2 #302 9:08PM
We need to celebrate!! - Superspacemountainfan  52.0 #4127 2:03PM
We share the same birthday! Happy a early Birthday!! - BriarRose110511  230.0 #1431 9:03PM
I love how these are now in our newsfeed. Question though: where is tonight's sticker meet-up post??  - FrankenweenieVelinee  609.2 #249 6:26AM
Yes!! We will see you tonight πŸ˜ƒπŸ‘ - apesandmonkeys  528.2 #302 10:53AM
I love how these are now in our newsfeed. Question though: where is tonight's sticker meet-up post??  - FrankenweenieVelinee  609.2 #249 6:26AM
Yes!! We will see you tonight πŸ˜ƒπŸ‘ - apesandmonkeys  528.2 #302 10:53AM
Have fun u guys! It's going to be an awesome weekend! - missariel33  1077.9 #116 12:07PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. Zendurella
15

2. WirTANenAtDisney
11

3. DisneylandOrBust
9

4. Dolewhipped
8

5. Pudgeman
8

6. PixiePirateMaid
8

7. Lolabell4
8

8. weeeeezy
6

9. Atora
6

10. Philliprocks
5

 

What the! I made a top 10 list! I lose like half my games but at least I play. Atora should know, she made a fool of me. What was it 28 to 12? - Philliprocks  615.9 #242 6:51PM
Ouch! She's pretty tough to beat. - sawman911  560.0 #275 10:19PM
Ready for a rematch? 😈 - Atora  1557.5 #70 5:49PM
If I say yes, I'm lying. If I say no I'm a sissy  - Philliprocks  615.9 #242 7:46PM
Hahahaha!  - apesandmonkeys  528.2 #302 6:51PM
Woo woo! Look at you! - Belleslibrary  340.9 #579 3:36PM
You're just the 9th loser! Loser - SnoopMousyMouse  28.0 #0 1:11PM
And you're a sissy anyway - SnoopMousyMouse  28.0 #0 1:11PM
I smell a recount due to dangling chads @philliprocks⚠ - mickeylumboCM  154.4 #2448 7:06PM
Wow congrats Phillip! You're moving on up!  - Belleslibrary  340.9 #579 5:41PM
Man, I started 4 games on Saturday but no one wanted to play!  - X-WingNikki  789.2 #173 5:19PM
Just sent you a game invite! - Atora  1557.5 #70 5:51PM
Just sent you a game request - sawman911  560.0 #275 8:26PM
Dangit!  My brand new, 3 day old, replacement iPhone DIED last night.  I'm on my iPod and I have so much music on my iPod that I don't have room for trivilator! :( - X-WingNikki  789.2 #173 7:41AM
I will play whoever! Odds are in everyone else's favor 😜 - apesandmonkeys  528.2 #302 6:52PM
All these people kick my butt every game!  - sagarcia4  26.9 #5265 1:34PM
Is anyone else having trouble playing?  I can't seem to get to my games.  I just get a white screen and error message. - Gabster1  399.9 #462 9:51PM
mine still isn't working =/ - dethrizu  100.7 #3299 8:29PM
Is THAT why we've had an unfinished game for a month, Gabster? ;) - chrismis21  67.8 #3775 10:42AM

Get your Limited Edition MouseWait Charger from Juno Labs!

Got mine!  Now I don't need to cry like a baby! - AZDisney  586.1 #261 9:45AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - PrincessDuckie  696.8 #200 4:54PM
I was going to get one but my kids had already bought on from Verizon.  - gonzofam  217.9 #1582 2:25PM
I took mine to the View taping.  I charged my phone twice.  With my Trent, I could only charge it once with not much power left.  I love it and it charged pretty fast.  - snowwannab  662.2 #220 9:33AM
Thanks for the info, I was wondering about this. Can't wait to test mine out! - dumbbunny  601.7 #253 2:28PM
Me too! It's awesome! It's a lot  bigger than I thought it would be, but it's got great charging power πŸ˜€ - 2BeignetOrNot2Beignet  713.5 #195 11:59PM
How big is it? - duckchub  431.3 #414 10:37PM
TWSS - dumbbunny  601.7 #253 4:18AM
After DB's reply I can't tell you, 1) because I'm laughing to hard, and 3) because it will only make it worse.... 2) was the dimensions are in the image, bottom right corner - BeatleMike  477.7 #358 10:14AM
Test - Admin  2:00PM
Anyone know how much these are? - LilKsMomma  75.8 #3638 5:01PM
Around $40 - apesandmonkeys  528.2 #302 10:59AM
Does anyone happen to know if the ship to Canada?  We want to get one for our trips that we take but I can't seem to find any info on their website - duchess  9.6 #8796 8:36PM
Yes. Plus you can "live chat" with them with all of your questions in a very friendly and helpful manner. I highly recommend them 39.99 - mickeylumboCM  154.4 #2448 11:31AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.RCmom 179 #15  
2.LaBelleParis 170 #258  
3.apesandmonkeys 139 #302  
4.MelodyMouse 123 #36  
5.2princessdad 110 #65  
8.jacdanfan 71 #8  
7.Plumiegirl 76 #3  
6.goofygal 78 #9  
9.junjunm3 56 #1690  
10.Coaster 54 #1  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of Week

Best of Month

By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!