lakers unofficial
MR-banner600
 4261.4 #25 (DL Qual #10

Nov 16, 2012 12:01 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers it's time for Disney After Dark! everyone is welcome to join:) What's everyones plans for this weekend?

Hi folks...just finished watching a 10pm screening of Breaking Dawn Part 2...pretty good overall...twihards cheering during closing credits :-) - uscdisneyteacher  7513.3 #7 12:16AM
I'm watching it right now x_x - Bambi.  604.3 #302 12:24AM
Just got out from the 10pm movie. It was soooo good!!!! AHH!!! - USCVivian  193.6 #1983 12:28AM
Lucky you. - sallyg  234.2 #1469 12:31AM
How about that plot twist... - LaTruce  2261.3 #56 12:37AM
@latruce I almost died watching the twist but awesome twist! - USCVivian  193.6 #1983 12:40AM
I can't wait to see it - Deltachiq  1225.8 #123 12:42AM
The plot twist was so unexpected...the whole theater was a mix of emotions indeed...fron shocj to applause to laughter...it eas awesome :-) - uscdisneyteacher  7513.3 #7 12:46AM
meh!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:46AM
Lol at my typos...but folks, you get the idea :-) - uscdisneyteacher  7513.3 #7 12:46AM
I can't wait to see it! - erinten  529.1 #360 1:16AM
Howdy - Mouse4life  1293.1 #116 12:02AM
Pretty quick... - BambooMike  133.8 #2876 12:03AM
Congrats on first tonight!! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:03AM
howdy! - MaidMiriam  308.0 #798 12:04AM
Yay you, for being first. - sallyg  234.2 #1469 12:08AM
Whats up man - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:21AM
Are you at work? - Deltachiq  1225.8 #123 12:22AM
First one? ^ WooHoo! - LizO  471.1 #413 12:23AM
Yep Amy. Trying to stay awake - Mouse4life  1293.1 #116 12:25AM
wassup!! how u doing?! got to see my niece today for the first time!! also went ice skating for the first time as well!! :) - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:02AM
hola - MaidMiriam  308.0 #798 12:04AM
Sounds like a pretty goo day. - Mouse4life  1293.1 #116 12:06AM
como esta? - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:06AM
She's adorable! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:07AM
Sounds like you had a great day - Bambi.  604.3 #302 12:07AM
Saw the pictures. She is a cutie. - Sugarbuzz  192.0 #1998 12:09AM
Hi Stitch, it was nice meeting you the other day. - sallyg  234.2 #1469 12:09AM
muy bien Stitch - MaidMiriam  308.0 #798 12:19AM
Whats up stitch congratgs on your niece - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:22AM
Congrats!!!! how was it !? - Snow33  195.2 #1967 12:31AM
Sup stitch - NonoGoofy  40.9 #4847 12:40AM
it was awesome!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:41AM
First? - philliprocks  1112.3 #146 12:02AM
Dang! I'm going to sleep - philliprocks  1112.3 #146 12:02AM
^ haha - GreenLantern  746.6 #225 12:03AM
Haha - Bambi.  604.3 #302 12:03AM
Third is the new first remember! 😜 - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:03AM
Next time. - sallyg  234.2 #1469 12:10AM
First - NonoGoofy  40.9 #4847 12:02AM
Nope - Bambi.  604.3 #302 12:04AM
Well, fourth at least! πŸ˜† - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:04AM
Almost. - sallyg  234.2 #1469 12:10AM
Dang maybe next time - NonoGoofy  40.9 #4847 12:11AM
Happy Rainy Friday morning to everyone! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:02AM
Hi DD69! - sallyg  234.2 #1469 12:11AM
Hi Sally and IJIMB! Thanks @ IJIMB! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:16AM
Helllo and congrats on 100 - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:18AM
Thanks @ spaceRAYnger! You're closing in on 1000! I've got a long way to go!! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:21AM
Doing good im glad its finally raning over here - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:27AM
Me too! We need the rain, and I love it!! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:28AM
Hello!! What is everyone up to - Bambi.  604.3 #302 12:03AM
Hello. - Mouse4life  1293.1 #116 12:07AM
Hi mouse4life - Bambi.  604.3 #302 12:08AM
Hi - NonoGoofy  40.9 #4847 12:10AM
Hi. Watching Jay Leno, and putting 2 fleece blankets together with a crochet edging. Christmas presents. :) - Sugarbuzz  192.0 #1998 12:11AM
Hi has the movie started? - HanLostLeia  1098.3 #150 12:11AM
Hi, not much just unpacking from my trip to the parks. - sallyg  234.2 #1469 12:12AM
Hey guys. Fredo no it hasn't. But it's about to - Bambi.  604.3 #302 12:13AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #224 12:13AM
hola!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:16AM
Hi stitch Hi Trent - Bambi.  604.3 #302 12:17AM
Hola just here watching tv - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:19AM
Hey ray - Bambi.  604.3 #302 12:22AM
Getting ready for work! But taking the time for my MW fam!! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:29AM
Hi Bambi! Watch the movie! Lol! - USCVivian  193.6 #1983 12:31AM
Hi. What's everybody into? - Sugarbuzz  192.0 #1998 12:03AM
Hi Sugarbuzz, I'm doing well and you? - sallyg  234.2 #1469 12:13AM
Doing ok. Day to day stuff, so no complaints really. - Sugarbuzz  192.0 #1998 12:18AM
Hello just watching king of Queens - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:21AM
Hey - GreenLantern  746.6 #225 12:03AM
wassup!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:10AM
haaayyy - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:10AM
Hola - HanLostLeia  1098.3 #150 12:11AM
Whats up bro - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:12AM
Not much ray! Just chillin! How've you been? - GreenLantern  746.6 #225 12:13AM
hi - sallyg  234.2 #1469 12:13AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #224 12:13AM
I've been good - HanLostLeia  1098.3 #150 12:16AM
Doing good man whens your next trip - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:20AM
Idk yet! But I'll let y'all know! - GreenLantern  746.6 #225 12:22AM
Hi - USCVivian  193.6 #1983 12:42AM
hello - MaidMiriam  308.0 #798 12:03AM
Hi - Mouse4life  1293.1 #116 12:07AM
hola chica!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:10AM
hi :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:10AM
Hi miriam - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:11AM
Hi - HanLostLeia  1098.3 #150 12:12AM
Hi Miriam,it was nice meeting you the other night.Your mini is so sweet. - sallyg  234.2 #1469 12:18AM
Hi everyone. Hi Sallyg it was great to meet you as well :) - MaidMiriam  308.0 #798 12:20AM
Hi :) - PrincessJedi  7.3 #12408 12:04AM
Hi - Mouse4life  1293.1 #116 12:07AM
Hello and welcome how was your day - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:11AM
Hi - HanLostLeia  1098.3 #150 12:12AM
hi - sallyg  234.2 #1469 12:18AM
Hi everyone! Just got home - rbeezy  703.0 #242 12:04AM
Hey - Bambi.  604.3 #302 12:06AM
Hello - Mouse4life  1293.1 #116 12:08AM
hello!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:10AM
hay :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:10AM
Whats up beezy! - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:11AM
Hiya - HanLostLeia  1098.3 #150 12:12AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #224 12:13AM
do u have an uncle beezy on MW? - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:17AM
Hello there. - sallyg  234.2 #1469 12:18AM
Hi Rb! - USCVivian  193.6 #1983 12:32AM
Sup - NonoGoofy  40.9 #4847 12:38AM
Bueno - NonoGoofy  40.9 #4847 12:06AM
Whats up man - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:10AM
Quen hace - HanLostLeia  1098.3 #150 12:13AM
Que tal?! - rbeezy  703.0 #242 12:17AM
Hola. - sallyg  234.2 #1469 12:19AM
Chilling in bed . Sup ray. Did Everyone have a chill day - NonoGoofy  40.9 #4847 12:37AM
Bueno - NonoGoofy  40.9 #4847 12:06AM
Sup Dawg - HanLostLeia  1098.3 #150 12:07AM
hi fredo - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:11AM
Hi - Mouse4life  1293.1 #116 12:13AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #224 12:14AM
What's everyone up too? - HanLostLeia  1098.3 #150 12:17AM
sup maan!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:18AM
Hi - sallyg  234.2 #1469 12:20AM
Wasup? - LizO  471.1 #413 12:24AM
Hi! - USCVivian  193.6 #1983 12:32AM
Hiiii!!! Thanks to whoever visited me today ;] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:09AM
I thought you were working at ESPN Zone. - HanLostLeia  1098.3 #150 12:10AM
LOL no @Fredo, its a cart thing right next to it - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:11AM
Your welcome! Oh wait... haha - GreenLantern  746.6 #225 12:12AM
hello!! - Stitch_Legacy  5117.2 #18 12:13AM
yo - TheNewTrent  748.0 #224 12:14AM
Hi - sallyg  234.2 #1469 12:20AM
Hi Mel! - USCVivian  193.6 #1983 12:33AM
@everyone hi :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:51AM
I did!!! - fairyshley  479.8 #401 1:03AM
@ashley AND when it was raining kinda hard right? lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 1:22AM
Hello everyone ....πŸ‘¨ - MrMOUSESTACHE  67.0 #4043 12:12AM
Hi πŸ‘¨ - Mouse4life  1293.1 #116 12:15AM
Hello! You have an awesome stache lol - rbeezy  703.0 #242 12:17AM
Hello mouse4life - MrMOUSESTACHE  67.0 #4043 12:18AM
Thanks rbeezy .. - MrMOUSESTACHE  67.0 #4043 12:19AM
david are we going tomorrow - Hendizl  2624.9 #41 12:30AM
Good evening ! - Snow33  195.2 #1967 12:13AM
Hi - HanLostLeia  1098.3 #150 12:15AM
Hello! How are you? - Snow33  195.2 #1967 12:16AM
Good yourself? - HanLostLeia  1098.3 #150 12:21AM
Very content - Snow33  195.2 #1967 12:24AM
Hi Snow! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:34AM
Ello David! - Snow33  195.2 #1967 12:36AM
Hey Everyone! - TheNewTrent  748.0 #224 12:14AM
Hi - Mouse4life  1293.1 #116 12:15AM
Hola - HanLostLeia  1098.3 #150 12:15AM
Hey Trent - Bambi.  604.3 #302 12:16AM
Whats up Trent? How's COD 2? - GreenLantern  746.6 #225 12:16AM
meh - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:22AM
Hello - LizO  471.1 #413 12:30AM
Hi - USCVivian  193.6 #1983 12:33AM
Hello TNT! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:35AM
How is everyone? @GL blops 2 is really good. - TheNewTrent  748.0 #224 12:37AM
Aha @trent u can tell I don't play. That's cool though! - GreenLantern  746.6 #225 12:38AM
@GL haha it's all good man - TheNewTrent  748.0 #224 1:03AM
I could use you all tonight. My father in law passed away tonight and my hubby is not doing so great. I don't know what to do for him - Deltachiq  1225.8 #123 12:15AM
Oh no I'm so sorry for your loss :( big hugs - rbeezy  703.0 #242 12:18AM
I'm so sorry Amy :/ ::huge hug:: - SleepyTortuga  288.4 #912 12:18AM
Sorry Amy - HanLostLeia  1098.3 #150 12:22AM
Thanks! I am trying to keep it together for him. - Deltachiq  1225.8 #123 12:24AM
Nothing for you to do, but to be there, listen, and hold him when he needs it. I'm sorry for you both. It is hard to watch your hubby hurt. There are no words to convey my sadness for your family other than we understand. - Sugarbuzz  192.0 #1998 12:24AM
Aww, I'm sorry Amy. That's tough.When my ex's mom passed away it seemed like he was pushing me away and I gave him some space, but after everything he really told me he just wanted me near and to be there for him.On a lighter side, I'm so glad to meet you yesterday.It was fun hanging out and your mini is so precious. She has the cutest personality. - sallyg  234.2 #1469 12:29AM
I'm sorry to hear that Amy. You and your family are in our prayers. - Mouse4life  1293.1 #116 12:33AM
Thanks sugarbuzz! I am trying to be there. He said he wants space so that is what I will do for now. - Deltachiq  1225.8 #123 12:33AM
Sally it was great meeting you also. You are awesome - Deltachiq  1225.8 #123 12:34AM
Thanks M4L! - Deltachiq  1225.8 #123 12:35AM
I'm sorry to hear that :'( - TheNewTrent  748.0 #224 12:38AM
Just get him whatever he wants (within reason). I wanted to left alone for 24 hours to wrap my head around my stepdad's unexpected death. - MeridasHair  346.5 #627 12:39AM
I am sooo sorry for yours and your husbands loss! Death is a difficult thing to cope with, but lean on each other in this time of distress, and know that we are all here with you at least in spirit. - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:39AM
Hello! One more night in So Cal for me =(. - VfxGenie  1548.8 #94 12:15AM
:( - SleepyTortuga  288.4 #912 12:16AM
Hurry back!! - Deltachiq  1225.8 #123 12:21AM
:/ i thought you'd be here longer. i'm so glad i got to see you last night :) - MaidMiriam  308.0 #798 12:22AM
:[ boooo - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:23AM
Hi - Mouse4life  1293.1 #116 12:23AM
Yes I know =(..... Hi M4L - VfxGenie  1548.8 #94 12:25AM
Hi - LizO  471.1 #413 12:26AM
It was nice meeting you even though it was for a split second. - sallyg  234.2 #1469 12:30AM
Hi! - USCVivian  193.6 #1983 12:34AM
NOOOOOO!! - TheNewTrent  748.0 #224 12:38AM
I was channeling Chaz Micheal Micheals while ice skating today. I didnt fall once! Not bad for a first timer! I also was holding on to the wall for dear life. Lol - ScarfGirl  638.6 #284 12:16AM
Pics please - Deltachiq  1225.8 #123 12:20AM
OMG I googled the bear you were talking about and it did look kinda familiar, more from the tv show than the actual doll.. lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:23AM
Sounds like you had fun. - sallyg  234.2 #1469 12:32AM
Delta edi has all my pics Mehlanie lol teddy ruxpin! (Sp?) Sally i did! - ScarfGirl  638.6 #284 12:40AM
yea!! Lol the little tv show seemed really familiar to me though.. like someone had a VHS of it before.. - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:52AM
wud up my peeps! - Hendizl  2624.9 #41 12:17AM
Hey - Bambi.  604.3 #302 12:18AM
Henryyyyyy :) - SleepyTortuga  288.4 #912 12:19AM
hey bambi? hows it going mary? wud up indiesgirlfreind? lol - Hendizl  2624.9 #41 12:24AM
Hi Henry! - sallyg  234.2 #1469 12:32AM
Hi - USCVivian  193.6 #1983 12:43AM
@indiesgirfreind dont remind me i have to study too. do you have instagram? i helped stop crime haha really i did @uscvivian hello! @sallyg hello? - Hendizl  2624.9 #41 12:45AM
Hows work? Lol - rbeezy  703.0 #242 12:55AM
@indiesgf lol ok i found you too i started following you and haha no he was looking more for electronics and money haha crazy and dm hmm i dont remember that was long time ago i think you just click on my mw and then profle. and studying to be an rn what about you ? - Hendizl  2624.9 #41 1:25AM
*waves at everyone* hello everyone!! Hope you all had an amazing day! I'm off to sleep! Night! - AndieHawkins  365.4 #574 12:17AM
Good night - Bambi.  604.3 #302 12:19AM
Goodnight Andie! - GreenLantern  746.6 #225 12:20AM
Night - Mouse4life  1293.1 #116 12:22AM
Goodnight! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:24AM
Hi! - USCVivian  193.6 #1983 12:34AM
Goodnight!! - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:40AM
good night! - TheNewTrent  748.0 #224 1:03AM
Hi guys . Finally at the hotel relaxing. What are you guys up to? - DisneyMe2Death  875.0 #186 12:20AM
Watching twilightπŸ˜£πŸ”« - Bambi.  604.3 #302 12:21AM
Bambi you in themovies texting:/ lol - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:24AM
Yup - Bambi.  604.3 #302 12:29AM
That good of a movie eh? Lol - DisneyMe2Death  875.0 #186 12:34AM
Movie texters make me wanna turn into a werewolf and chomp away! 😱 LoL - DisneyDavidEMT  2168.1 #60 12:41AM
Hello hello... Almost bed time.. Zzzz - SleepyTortuga  288.4 #912 12:22AM
hi mary ! - Hendizl  2624.9 #41 12:24AM
Hola chica - LoneRAYnger  4261.4 #25 12:25AM
Hi!!! - USCVivian  193.6 #1983 12:30AM
Hey - NonoGoofy  40.9 #4847 12:43AM
Hi everyone! Twilight rocks!!!! - USCVivian  193.6 #1983 12:30AM
my plans for the weekend. Annual family reunion tomorrow night and my BFF's engagement dinner sunday night. But now i'm super sleepy, so goodnight everyone - MaidMiriam  308.0 #798 12:31AM
Sounds like a good weekend. Night - Mouse4life  1293.1 #116 12:35AM
Have fun and good night - Bambi.  604.3 #302 12:36AM
Hi all, I just finished unpacking. Happy Friday! - sallyg  234.2 #1469 12:34AM
Got done writing a test. 1 day more and 9 days offπŸ˜€. Disney Tues-Wed but cleaning house most of the weekend and shopping for a turkey. - MeridasHair  346.5 #627 12:36AM
How is everyone? I just got home from a pretty awesome day! - fairyshley  479.8 #401 12:39AM
Hi - USCVivian  193.6 #1983 12:41AM
Wonderful - MeridasHair  346.5 #627 12:42AM
Great hanging with you today - HanLostLeia  1098.3 #150 12:49AM
That was quick! Glad you made it back safe :) - rbeezy  703.0 #242 12:49AM
Glad you had a great day. Hope to see you next week. - Miss_E_Mouse  1424.6 #103 12:49AM
Gud - Mouse4life  1293.1 #116 12:49AM
Just stoping by to say hello. - Miss_E_Mouse  1424.6 #103 12:48AM
Hi! - rbeezy  703.0 #242 12:49AM
Hi - Mouse4life  1293.1 #116 12:50AM
hi - sallyg  234.2 #1469 12:51AM
hi prima! :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #144 12:53AM
Hey sticker lol - NonoGoofy  40.9 #4847 12:57AM
Hola :P - SleepyTortuga  288.4 #912 12:59AM
Hey guys I am so excited I am on break from school and work! Woohoo. - Miss_E_Mouse  1424.6 #103 1:09AM
Hi - USCVivian  193.6 #1983 1:22AM
Just got off work :( - ItsJessicaRabbit  27.7 #5723 1:09AM
Hope you can get some rest! - rbeezy  703.0 #242 1:12AM
Now you get some rest and relax. - VfxGenie  1548.8 #94 1:18AM
Well take a seat and relax with us. 😊 - Miss_E_Mouse  1424.6 #103 1:20AM
Howdy - Mouse4life  1293.1 #116 1:35AM
I'm still here :/ - Hendizl  2624.9 #41 1:36AM
Mi mi time prima - NonoGoofy  40.9 #4847 2:36AM
Hello out there. - dumbbunny  626.6 #291 1:32AM
Howdy - Mouse4life  1293.1 #116 1:37AM
Hey y'all :) finishing up some photo editing from my last wedding, sipping on sparkling cider, and watching A year Without a Santa Clause :))) it's an old recorded video, and there are commercials for Toy Story! :D - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #107 1:54AM
Once upon a time... - TheNewTrent  748.0 #224 2:33AM
in a land far, far away... - TheNewTrent  748.0 #224 3:21AM
This is Chris Hansen with dateline NBC... - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #107 3:23AM
THE END! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  748.0 #224 5:08AM

Thanked by:  DisneyDavid69 2168.1 #60  
Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1257.7 #118 9:42PM
  - jacdanfan  8612.0 #5 6:08AM
- Lilogirl1  98.3 #3482 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM


 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.1 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1496.7 #98 5:28PM
TimeJar! ✨ - TinkerSchelle  1522.6 #97 2:46AM
Yes it is Walt, thank you for making yours and our Dreams Come True!  - merprincess67  5.0 #17256 6:55AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  418.6 #485 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5799 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 11:51AM
I now have both seasons on my Kindle!!!!  LOVE them!!!!  I also have both of the Voyagers!  So great!!!!!      - valj84DisneyAddict  132.5 #2896 10:57AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1125.4 #141 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.5 #261 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5328 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1125.4 #141 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #65286 2:19PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1496.7 #98 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1496.7 #98 10:47PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1522.6 #97 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1473.2 #99 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1278.0 #117 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10663 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1522.6 #97 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10663 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1278.0 #117 7:09PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  871.5 #187 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  681.0 #253 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1496.7 #98 6:15PM
The 5K is May 8th, 10K May 9th, and the Half is May 10th. - CoachDisney  66.4 #4054 2:43PM
I will for the 5k, will be there Thursday afternoon till Friday noon. - Sleepingbeautysmom  304.3 #817 8:17AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
22.12

2. Goofytom
12.17

3. DisneylandOrBust
9.57

4. Moog
2.57

5. Boundin
2.24

6. Lolabell4
2.07

7. Tom
1.62

8. DonaldRox
1.18

9. Dolewhipped
1.01

10. ames013
0.91

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  132.5 #2896 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  36.5 #5066 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  8739.1 #4 11:47AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2158.1 #61 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  36.5 #5066 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2158.1 #61 9:42AM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  36.5 #5066 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  132.5 #2896 3:27PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6663

2. uscdisneyteacher
5861

3. BaseballMickey_CM
5373

4. Dave
5043

5. Duchess_SMK
4901

6. Stitch_Legacy
4692

7. Plumiegirl
4482

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4126

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2577.2 #44 9:51PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  13.3 #8339 10:18PM

DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through July 1
Innoventions closed March 31-September 30


DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.0 #7510 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #802 8:33AM
the list keeps getting shorter..... - MsTikiMermadam  300.1 #847 12:55PM
Decembr 1st is the apprentice's birthday and we aren't doing an overnight this year. Ugh, let there be a special preview opening. - Lelundrial  559.9 #330 3:23PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis   35 More Thanks Dole_whipped   ebugsmama   JanAriel  
Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
60000

2. secretagentangel
52400

3. iLOVELUCYnDISNEY
49250

4. MeridaFan
41630

5. MelodyMouse
40000

6. DisneyGrandma
38500

7. cmtahm
35650

8. DisLUVney
32500

9. MinnieMyLove
30750

10. debbiev
30250

 


Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of May 18, 2015

24 Hour Day this Friday, expect big crowds! Both Parks will close early this week to prepare for the kickoff of the 60th Anniversary Celebration. Should be quiet leading up to this Friday, and the weekend should be PACKED! Watch MouseWait for real-time Crowd Index updates. 

Have a great week! - Admin May 19, 2015 5:54PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  378.3 #550 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6976 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  123.5 #3034 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  227.9 #1556 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  363.5 #581 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1522.6 #97 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  183.6 #2116 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1522.6 #97 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1522.6 #97 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  183.6 #2116 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1525.4 #96 11:54PM
This is always fun - MickeyLumboCM  1007.5 #169 4:21AM
we went when I was younger, had a BLAST! - Malefitiff  8.8 #10794 4:03PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.4 #167 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1522.6 #97 10:53PM
- conant4  14.3 #8013 11:51AM
There are 100's of people standing at bag check. Lines backed up to La Brea Bakery. They've stopped people here to herd over people already in DCA over to DL. And, we see 100's of those folks standing at the gates.  - thompsonsyl  4.4 #19455 2:36AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here



Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4394.3 #23 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1257.7 #118 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  601.6 #306 9:24PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.3 #8741 1:19PM
Sweet, I have 3 on this list!!  - MisFit.Mouse  554.7 #334 2:52AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3175.7 #38 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  16.3 #7441 10:32PM
- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 7:01AM
Yours is much nicer than Mickeys - leopardditz2000  637.6 #285 7:34PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #497 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #13048 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.6 #656 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
We want photos!!! - hawaiichick52  190.7 #2018 2:26PM
what is this - perijoy  2.2 #0 1:58PM
A digital book. And since free is always good. You should go check out the free first episode on Amazon - philliprocks  1112.3 #146 10:45PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6962.14

2. Stitch_Legacy
5117.21

3. RickChavez
3478.32

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3551.24

6. caramiapoohAKAface
3632.07

7. IDVandalSkipperCM
2356.32

8. Dave
12616.5

9. Duchess_SMK
5985.59

10. Sweet_Irish_Cream
4394.27



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

sisnt know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  469.3 #419 4:20PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. MelodyMouse
536.1

2. MadameLeota
185.2

3. Tom
158.98

4. jacdanfan
126.48

5. Psychguy
125.83

6.
106.83

7. goofygal
98.17

8. WARLOCK
95.27

9. redsoxcarlos
73.92

10. planman
62.15

 

SEE THE TOP 100


Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15358.5

2. Dave
12616.5

3. Plumiegirl
8787.4

4. Tom
8739.07

5. jacdanfan
8611.95

6. goofygal
8357.22

7. uscdisneyteacher
7513.25

8. CobbPR
7053.31

9. BaseballMickey_CM
6962.14

10. Bullseye
6765.21


Wow... I got some catching up to do...lol - evilemohand  658.7 #270 8:47PM
Me too! - dsnyfrk28  49.0 #4528 10:06AM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules   Tom  
Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15358.5

2. Dave
12616.5

3. Plumiegirl
8787.4

4. Tom
8739.07

5. jacdanfan
8611.95

6. goofygal
8357.22

7. uscdisneyteacher
7513.25

8. CobbPR
7053.31

9. BaseballMickey_CM
6962.14

10. Bullseye
6765.21



La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #764 10:04PM
- luxkitty  2502.2 #48 3:11PM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4589.2 #21 4:22PM
Same thing last night - MisterRandom  321.8 #725 12:02PM
- Disneyland_man  131.1 #2918 10:13AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. MelodyMouse
569.17

2. Winnie111286
267.12

3. Tom
249.88

4. MadameLeota
194.8

5. Plumiegirl
179.35

6. jacdanfan
169.32

7. richiii3
152.68

8. Dave
134.12

9. ShariRenee
133.81

10. Psychguy
125.83



SEE TOP 100 LEADERS

Of course, this is actually for the merry, merry month of May, I believe.  - MelodyMouse  4589.2 #21 3:41PM
Of course. Since I have only been here in May and I am on the list. - MisterRandom  321.8 #725 8:26AM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1844 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  51.6 #4432 3:57PM
- Fantasmicfan1  1257.7 #118 10:49AM
- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 10:32AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1615.1 #92 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.6 #537 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6259 3:23AM
@otilegna - pikarich  3920.4 #27 9:34AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 140.89 #36  
2.Tom 119.71 #4  
3.richiii3 74.09 #309  
4.MelodyMouse 71.37 #21  
5.MadameLeota 70.67 #44  
6.EastBaytoLA 70.05 #221  
7.Dave 69.13 #2  
8.ShariRenee 58.74 #14  
9.redsoxcarlos 56.77 #87  
10.FrankenweenieVelinee 54.68 #65  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


If you can't be there in person, www.disneylandevent.com/24hrevent has 6 real-time cameras going right now!! 8(:-)D
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!