lakers unofficial
MR-banner600
 4261.1 #23 (DL Qual #10

Nov 1, 2012 11:58 PM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers it's time for Disney After Dark! everyone is welcome to join

Ill be honest. I'm about .5 points away from 600 and I'm feeling pretty good about myself. For being an out of towner, that's pretty good. Lol. - AshleyLynn22  791.2 #204 12:26AM
Woohoo! I was excited to hit 100.. 600 must be 6x better! - mousejedi  307.4 #792 12:28AM
Thats good...said by no one ever!!! - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:30AM
599.6 - vincentchase1  672.8 #252 12:31AM
NY I can only dream to be as amazing as you one day. - AshleyLynn22  791.2 #204 12:34AM
Congrats on 600! - TheNewTrent  748.0 #220 12:35AM
Lol open your eyes ny they are everywhere!! - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:36AM
Praise Jesus! πŸ™Œ I made it! Woo! - AshleyLynn22  791.2 #204 12:41AM
Congrats Ashley!!! - rbeezy  702.9 #235 12:44AM
Grats!! - mousejedi  307.4 #792 12:48AM
******ΰΌ»αƒΰ½‡ΰ½žα«ΰΌΊ - MadameLeota  2074.9 #61 12:01AM
O.o? - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:04AM
******Zero - MadameLeota  2074.9 #61 12:06AM
ah, okay.. I only saw Z- squiggly lines, and O :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:07AM
Cheater ... Lol - fairyshley  479.8 #395 12:07AM
*****Yup that's me! A Cheater! Lol! - MadameLeota  2074.9 #61 12:10AM
i always forget zero is a number. or is it an absence of? hmmm lol - rbeezy  702.9 #235 12:13AM
******@rbeezy, both ;) - MadameLeota  2074.9 #61 12:30AM
Niice text - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:46AM
******᎒ᏲαŽͺИᏦ ᎽᎾᏌ - MadameLeota  2074.9 #61 12:49AM
i agree, it looks awesome! did you have to download that font into your keyboard? - rbeezy  702.9 #235 12:51AM
******@rbeezy, no ;) - MadameLeota  2074.9 #61 12:53AM
First - fairyshley  479.8 #395 11:58PM
Yay! - AshleyLynn22  791.2 #204 11:59PM
Grats!! - mousejedi  307.4 #792 11:59PM
Yay! - fairyshley  479.8 #395 12:00AM
Wow its about time - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:00AM
lol Yay! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:01AM
Lol I was giving others a chance. But I'm back! Hahahahahah - fairyshley  479.8 #395 12:05AM
Congrats! What does she win Ray? - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:08AM
@miss e mouse she wins a year supply of turkey leg - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:13AM
Can I pick what behind door number two instead? - fairyshley  479.8 #395 12:15AM
SHOES?!?!?!?!?!?! - fairyshley  479.8 #395 12:24AM
omg. shoes. - rbeezy  702.9 #235 12:25AM
Sorry there is no door number 2 just turkeylegs - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:28AM
Wooohoo! - sallyg  234.0 #1455 12:28AM
Aye girl! I'm finally done slackin, I promise ill send out your RAK super soon lol. I'm sorry - AshleyLynn22  791.2 #204 12:29AM
Congrats!! - TheNewTrent  748.0 #220 12:30AM
@kadie they never did catch that antrax guy:/ * horn* - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:34AM
Congrats - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:46AM
Merp - AshleyLynn22  791.2 #204 11:59PM
Shucks....I was close. - AshleyLynn22  791.2 #204 11:59PM
Merp Merp - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:01AM
meep lol - rbeezy  702.9 #235 12:05AM
Heyyy how's it goin?! - AshleyLynn22  791.2 #204 12:12AM
bien! y tu? - rbeezy  702.9 #235 12:22AM
Muy bien! - AshleyLynn22  791.2 #204 12:24AM
i don't think i told you yet, but you're like the perfect tinkerbell lol - rbeezy  702.9 #235 12:25AM
Your pic as Tink was cute. - sallyg  234.0 #1455 12:29AM
Awe thank you so much RB and sallyg!! πŸ’šπŸ’š - AshleyLynn22  791.2 #204 12:32AM
Holaa - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:47AM
Fifth - ScooterMike  1962.2 #68 11:59PM
Or third - ScooterMike  1962.2 #68 11:59PM
Vote ScooterMike for Mr.November! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:01AM
Best thread evah - ScooterMike  1962.2 #68 12:05AM
Those replies were too funny.. - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:07AM
I'm always listening to awesome music. - ScooterMike  1962.2 #68 12:24AM
Did you ever rak off the lovely patsy cline cd? - DisneyMe2Death  875.0 #184 12:25AM
ScooterMike 2012 - rbeezy  702.9 #235 12:29AM
Hi there. - sallyg  234.0 #1455 12:30AM
I still have the CD. Perhaps I will RAK it next week - ScooterMike  1962.2 #68 12:40AM
Halo - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:47AM
Hello! - booboo23kitty  270.9 #1055 11:59PM
Heller - AshleyLynn22  791.2 #204 12:01AM
Have you ever seen Madea,?! - AshleyLynn22  791.2 #204 12:11AM
Hi - sallyg  234.0 #1455 12:31AM
Halo - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:48AM
again, is anyone going to be at DL tomorrow, preferably when it opens? O.o lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 11:59PM
If I leave my house now I could probably make it by then. - AshleyLynn22  791.2 #204 12:01AM
Hola MEH - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:02AM
too early to function lol - rbeezy  702.9 #235 12:05AM
I mean, if you want to hang out with me that bad, go for it ;] lol hi ray! :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:05AM
@Rbeezy, I thought we was homies? ;[ - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:05AM
If I didn't have to work I would! - fairyshley  479.8 #395 12:06AM
Not me - IMissDisney  1205.3 #123 12:06AM
Maybe. I have an orientation at 8:30 so it just depends at what time it's over. - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:07AM
i thought you meant saturday for the parade lol - rbeezy  702.9 #235 12:07AM
I'll be there around 11-12ish. - SherJ12  3.1 #36377 12:07AM
@Rbeezy yeah I still wanna go early saturday, but I'm forced to be there early tomorrow too :[ lol @erika hmm, okay. his interview isn't until 10? I think.. something like that @SherJ we may still be there then :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:10AM
i would so go early tomorrow with you guys though. it's just that i don't want my cousins to think i'm ditching them and my brother for disneyland. it's not my fault they don't have passes lol - rbeezy  702.9 #235 12:26AM
I told you, I'll be there. - TheNewTrent  748.0 #220 12:30AM
Lucky you, I love going in early. - sallyg  234.0 #1455 12:31AM
@TNT but I see you enough in my life... Lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:31AM
@Sally its always hard for us to go early.. we're usually too lazy - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:32AM
fine, then I WON'T show up. How you like that?! - TheNewTrent  748.0 #220 12:35AM
@rbeezy Tell your cousins it's your fault y'all don't have passes & just walk away lol - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:51AM
Hi everyone! Happy Wreck it Ralph day! I'm going to watch it tonight with my bros ^_^ - AndieHawkins  365.4 #566 12:02AM
Yay!! I'll probably be going to see it on 5 dollar tuesday.. lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:06AM
******Hi - MadameLeota  2074.9 #61 12:07AM
Yay! Hope you like it. I want to see it too, but I will have to wait until next week maybe. - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:13AM
I thought $5 Tuesday was a whole 'nother thing O.O - TheNewTrent  748.0 #220 12:31AM
Have fun. I think Im going to wait until the crowd dies down. - sallyg  234.0 #1455 12:33AM
H E L L O - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:53AM
hello - pikarich  3498.9 #29 12:03AM
hi :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:10AM
Hello - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:14AM
Hola. - sallyg  234.0 #1455 12:33AM
Halo πŸ˜‡ - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:52AM
Hi everyone!! - IMissDisney  1205.3 #123 12:04AM
******Hi - MadameLeota  2074.9 #61 12:06AM
Hi - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:17AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #220 12:31AM
Hi MyPark - sallyg  234.0 #1455 12:38AM
Halo πŸ˜‡ - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:56AM
Deleted - vincentchase1  672.8 #252 12:04AM
Not again - ScooterMike  1962.2 #68 12:06AM
what brand are your sunglasses? - rbeezy  702.9 #235 12:07AM
I don't care who you are, that Vinylmation Theater was Fuuuuuny! - IMissDisney  1205.3 #123 12:09AM
Hey there handsome face. - AshleyLynn22  791.2 #204 12:14AM
Hi Ashleylynn! - vincentchase1  672.8 #252 12:24AM
I miss you! - AshleyLynn22  791.2 #204 12:40AM
*Un-delete Un-delete - CaptainPirateKalven  319.7 #725 12:59AM
Hello my loves! Planning a possible Disneyland trip with TheNewTrent! :D excited for tonight! (Friday night lol) dinner movie date night with Josh! We're going to a steak house and seeing wreck it Ralph! :D - AvidDisneyThrifter220  1392.3 #102 12:06AM
Sounds like a blast! - IMissDisney  1205.3 #123 12:07AM
D: oh no!! Lol. (to Trent going on the trip, not the both of you) and sounds like a fun date :D - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:09AM
Nice!!! Can't wait to hang out with you guys! I think i'm gonna see wreck it ralph tomorrow too. i was planning to take my brother to the parks but my cousins wanna hang out with him all day before he goes back to colorado so i don't even know anymore. - rbeezy  702.9 #235 12:10AM
tsk tsk @RBeezy, I say ask what HE wants to do.. lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:14AM
Yay!! Hope you have a great time! - AshleyLynn22  791.2 #204 12:15AM
Yay sounds like fun! - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:18AM
We are? since when? - TheNewTrent  748.0 #220 12:32AM
Hello everyone ....:)πŸ‘¨ - MrMOUSESTACHE  67.0 #3993 12:08AM
Hi! - IMissDisney  1205.3 #123 12:08AM
Just great thank you - MrMOUSESTACHE  67.0 #3993 12:16AM
hi daveed - Hendizl  2553.4 #44 12:35AM
Hello seΓ±or πŸ™Œ - CaptainPirateKalven  319.7 #725 1:00AM
Hello hello :) how is everyone?!?! I'm missing everyone like crazy!!! - BubbaLoo  870.6 #185 12:09AM
Hey girl, how are you? Nice seeing back on the lounge. 😁 - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:11AM
Hi! - IMissDisney  1205.3 #123 12:11AM
miss you! - rbeezy  702.9 #235 12:13AM
hey!!! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:14AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #220 12:32AM
Hi - sallyg  234.0 #1455 12:39AM
Halo πŸ˜‡ - CaptainPirateKalven  319.7 #725 1:01AM
Ello guys and dolls .. Packing up for a Disneyland weekend! πŸ˜ŠπŸ’« what are you guys up to? - DisneyMe2Death  875.0 #184 12:10AM
Had an awesome Disney day today... Now I'm Poohped. - IMissDisney  1205.3 #123 12:12AM
Hi everyone - Hendizl  2553.4 #44 12:15AM
Hey Henry - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:16AM
Hi! - IMissDisney  1205.3 #123 12:16AM
Hey superman ! - MrMOUSESTACHE  67.0 #3993 12:18AM
Hello! - mousejedi  307.4 #792 12:21AM
*waves* - fairyshley  479.8 #395 12:21AM
hi - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:22AM
hows everyone doing? - Hendizl  2553.4 #44 12:22AM
@ cali hahahawoop woop i had to lower my game haha jk - Hendizl  2553.4 #44 12:36AM
Hi Henry - sallyg  234.0 #1455 12:40AM
H E L L O - CaptainPirateKalven  319.7 #725 1:01AM
It's Friday and everyone is looking forward to the weekend!! 😁What are your plans? - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:15AM
Just some rest. - IMissDisney  1205.3 #123 12:18AM
More work! Boooo. - fairyshley  479.8 #395 12:19AM
Work all weekend for me - mousejedi  307.4 #792 12:20AM
i'm not sure yet, there's this cloud of uncertainty floating around my schedule for the day lol how about you? - rbeezy  702.9 #235 12:31AM
We so excited for the weekend! - TheNewTrent  748.0 #220 12:32AM
@ RB - BSB! - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:33AM
I'm going to tailgate and go to the Fresno State vs Hawaii football game. - sallyg  234.0 #1455 12:41AM
*****Art show! - MadameLeota  2074.9 #61 12:44AM
OH YEA!!! I FORGOT! HAHAHA YES SUNDAY - rbeezy  702.9 #235 12:46AM
Hello! - ShannonAzevedo  157.1 #2496 12:20AM
Hello there - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:21AM
Hi - sallyg  234.0 #1455 12:42AM
Hello and good night😴 - Bambi.  604.3 #297 12:20AM
Good night - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:21AM
Hi! And night! - fairyshley  479.8 #395 12:22AM
******Hola, and night, night! - MadameLeota  2074.9 #61 12:26AM
night! - rbeezy  702.9 #235 12:46AM
******Hi! Art shows and Celebrate birthdays! How about yourself? - MadameLeota  2074.9 #61 12:21AM
Happy Friday! Yesterday seemed so long. - sallyg  234.0 #1455 12:21AM
yea it was, i liked how it was cold though lol - rbeezy  702.9 #235 12:24AM
Ok, I have to get some rest. Lot's O Disney today make MyPark a tired MWer! - IMissDisney  1205.3 #123 12:23AM
Good night - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:24AM
HELLO OUT THERE!! *echo* - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:24AM
ECHO Echo echo... - rbeezy  702.9 #235 12:24AM
Yes? - mousejedi  307.4 #792 12:25AM
Ray!!! I'm so tired, but I gotta say HI to you! - IMissDisney  1205.3 #123 12:25AM
Lol Hi Mypark - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:27AM
*tap tap* is this microphone on? - ShannonAzevedo  157.1 #2496 12:29AM
Omg hi jefe! I'm not accustomed to you responding anymore! ;) - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:36AM
Hi... hi.... hi.... - USCVivian  193.6 #1970 12:40AM
@miss e i feel the same way when you dont hang with me at the parks anymore:/ - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:42AM
Hello out there....Is anyone home? - sallyg  234.0 #1455 12:43AM
@ray ouch! :*( You know your my homie jefe, you are just never there when I am. - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 1:05AM
Hi everyone!!! Who else is ready for these holidays around the corner? - rubedog  23.6 #6081 12:27AM
Not me yet! - ShannonAzevedo  157.1 #2496 12:34AM
ME!!! πŸŽ…πŸŽ„πŸŽβ›„β„ - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:36AM
That is soo true Cali. I don't like that. I am so loving the cool down. Now it's time for me to hit up Disneyland more often. - rubedog  23.6 #6081 12:40AM
Me, but I still need to decorate the house. - sallyg  234.0 #1455 12:44AM
When do you start that usually Sally ? - rubedog  23.6 #6081 12:47AM
It depends how lazy I am. It takes me 3 card loads totally full that I can probably get a ticket and about that long to set up. I hate taking it down so I wait until the last week of Jan.to bring it down. . - sallyg  234.0 #1455 12:53AM
That sounds like me Sally. I get everything down and my wife always insists I forgot something. I'm like No... Lol it's all good it's apart of it. - rubedog  23.6 #6081 1:05AM
****what's up? So quite in here! - MadameLeota  2074.9 #61 12:29AM
Hello everyone! I'm A little late today and a little sleepy so I think I might not stay long (: - sleepyhead_CM  596.3 #305 12:34AM
******I know how you feel. - MadameLeota  2074.9 #61 12:42AM
Hello :) - rubedog  23.6 #6081 12:43AM
Hi - sallyg  234.0 #1455 12:45AM
Well that back fired a bit! I ended up eating something so now I gotta stay up for a bit so my stomach doesn't get weird tomorrow (: - sleepyhead_CM  596.3 #305 12:48AM
Hello out there! - TheNewTrent  748.0 #220 12:34AM
hello.. is it me you're looking for? - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:36AM
Story time! - mousejedi  307.4 #792 12:37AM
That was my line:/ lol - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:38AM
******Hi TNT! - MadameLeota  2074.9 #61 12:41AM
LOL @Kadie I know I had to look for it on youtube.. now is we are the world :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:44AM
Hey Trent, I am trying to figure out which seat I should take?! - I_AM_CROWD_LADY  1421.6 #99 12:44AM
@ray: you stole my line so I'm stealing yours! - TheNewTrent  748.0 #220 12:44AM
@miss-e: you obviously wanna sit in the front seat and kick it in the back seat. - TheNewTrent  748.0 #220 12:45AM
Hi TNT! - sallyg  234.0 #1455 12:55AM
So I'm just gonna tell you guys yesterday was one of the best days of my life. Went to the SF Giants World Series parade. I've been a die hard Giants fan for many years and just loved the experience of being there. I was able to attend the parade when they won 2 years ago. - ShannonAzevedo  157.1 #2496 12:37AM
Oops I meant to say wasn't able to attend 2 years ago lol - ShannonAzevedo  157.1 #2496 12:45AM
No it's not Cali... As a dodger fan it's not awesome at all.. Lol :):) :( - rubedog  23.6 #6081 12:45AM
What??? Ok... I see I'm mixing with the wrong crowd here. Lol - rubedog  23.6 #6081 12:55AM
Hi everybody! - USCVivian  193.6 #1970 12:41AM
Hi! - ShannonAzevedo  157.1 #2496 12:43AM
hi dr. nick! :] - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 12:44AM
OMG thats the voice I hear every time I see it. - mousejedi  307.4 #792 12:46AM
hey! - rbeezy  702.9 #235 12:47AM
******Hi - MadameLeota  2074.9 #61 12:50AM
Ok good night everyone! - USCVivian  193.6 #1970 1:02AM
******Hello - MadameLeota  2074.9 #61 12:47AM
oh hi, ojai - rbeezy  702.9 #235 12:52AM
Hello? - LoneRAYnger  4261.1 #23 12:56AM
Is this thing on? - mousejedi  307.4 #792 12:57AM
Shocking I know, tell me something I don't already know, or haven't done! Lol - MadameLeota  2074.9 #61 1:00AM
Its because its friday - LoneRAYnger  4261.1 #23 1:02AM
******That and other things. - MadameLeota  2074.9 #61 1:04AM
other things like what? i'm intrigued lol - rbeezy  702.9 #235 1:17AM
Good evening all! - DisneyDavidEMT  1795.0 #77 12:55AM
Hello! - mousejedi  307.4 #792 12:57AM
Glad to see I am not the only one who can't sleep! - DisneyDavidEMT  1795.0 #77 1:09AM
Hello everyone, I can't sleep because I'm cold. My cat won't lay down on my feet to warm the up, he keeps going to his bed 😐 - nicealex77  630.7 #281 1:05AM
I can't sleep either! But I'm at work =( - mousejedi  307.4 #792 1:08AM
Yeah that wouldn't be good if you fell asleep on the job. What do you do? - nicealex77  630.7 #281 1:10AM
Police dispatcher.. Definitely can't fall asleep. - mousejedi  307.4 #792 2:38AM
Just watched the best videos of TNT on facebook.... LOL - MEHlanie_Mouse  1114.5 #138 1:33AM
Greatest videos :D - SleepyTortuga  288.4 #900 1:36AM
Cracking up lol - rbeezy  702.9 #235 1:48AM
I hate you guys... - TheNewTrent  748.0 #220 2:00AM
Just saw the best pictures of TNT on your Facebook xD - AvidDisneyThrifter220  1392.3 #102 2:04AM
Just finished having a Bree Van De Kamp moment (from Desperate Housewives) I cleaned the whole kitchen. Filled the whole dishwasher and hand washed the rest, cleaned and organized all the counters, and swept and mopped the floor, got on my hands and knees and scrubbed the messes...And in under an hour! I feel so accomplished.... - AvidDisneyThrifter220  1392.3 #102 1:46AM
Whoah hard work! Last time I did that, I was extremely upset for something that happened so I cleaned lol - rbeezy  702.9 #235 1:51AM
It's the desperate housewives effect. It's not the first time this has happened in the last 2 years I've been watching the show. - AvidDisneyThrifter220  1392.3 #102 2:05AM
hey hey hey. - littleoysterz  242.3 #1356 2:16AM
Hello out there - dumbbunny  626.5 #287 2:20AM
Hello - mousejedi  307.4 #792 2:39AM
Once upon a time... - TheNewTrent  748.0 #220 2:41AM
there was a fish. - mousejedi  307.4 #792 2:47AM
...There was a girl in Santa Monica who could not fall asleep and had to be up in 4 hours. - SherJ12  3.1 #36377 2:48AM
until she eventually fell asleep with her fish at her side. - TheNewTrent  748.0 #220 4:07AM
THE END!! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  748.0 #220 4:07AM
I was wondering when it would be finished. What a great ending. - mousejedi  307.4 #792 4:10AM

MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. HARR_E
28.57

2. ShariRenee
24.2

3. fletheartsdisney
23.58

4. WARLOCK
21.23

5. OhanaPhoto
20.08

6. Doctorbabe
19.8

7. EastBaytoLA
14.22

8. jmj352
12.58

9. grumpypapa
11.33

10. Coaster
11.18

 

SEE THE TOP 100

Thanks for fixing this! - MelodyMouse  3696.9 #27 10:48PM

Thanked by:   OhanaPhoto   Madness   leopardditz2000  
Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6545

2. uscdisneyteacher
5586

3. Dave
5060

4. BaseballMickey_CM
4860

5. Stitch_Legacy
4490

6. Duchess_SMK
4440

7. ElSuperRaton
4197

8. Plumiegirl
4075

9. HandMeAChurroImmaFaint
3887

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

Take me to your Quality Leaders - MelodyMouse  3696.9 #27 1:04PM
Phillip is on another list! My hit list! - SnoopMousyMouse  41.7 #0 1:41PM
Them is fighting words - amyb1076  992.8 #163 1:57PM
It's not nice to hit  - Sweet_Irish_Cream  4222.5 #24 6:41PM
But sometimes he deserves it! - SnoopMousyMouse  41.7 #0 10:00AM
He throws Rocks doe - RickChavez  3353.3 #33 3:07PM
Anyone here in DL today would like some company for a few hours? - jamesmuller8  0.0 #64324 1:07PM
Soo nice you asked, I wish I were there now, will be later though - TinkerbellRings  1.5 #59677 9:29AM
World of color used to be sit down several yrs ago... dont know who decided to change it to standing.... - HappyPrincess  25.1 #5872 8:25PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and MagicRace!

1. jacdanfan
45000

2. MeridaFan
41630

3. MelodyMouse
40000

4. iLOVELUCYnDISNEY
34750

5. secretagentangel
27900

6. PrincessCindy
25400

7. debbiev
24250

8. draven898
22700

9. DisneyGrandma
22500

10. nataska1989
20000

 

A list I made....for spending money!! Figures... - debbiev  933.6 #172 2:42PM
Lol - RobMurow_  3118.4 #37 4:03PM
Haha, @MeridaFan my husband knows me too well!! - debbiev  933.6 #172 10:06PM
Me too! hahahaha - luxkitty  2231.4 #56 8:34PM
πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έ - debbiev  933.6 #172 11:31AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Lilogirl1  59.4 #4168 7:13PM
This list is awesome!!!! LOL We already know Dave spends the most on food and 2BON2B spends the most on dolls. It's funny to think of other possibilities! Great job contributing everyone!!! - MrsSchnooks  2985.5 #38 11:54AM
I just figured out that if you buy 1500 at a time it is a major deal.  but then you get too tempted and buy EVERYTHING!!!!!:D - secretagentangel  1348.3 #107 8:57PM
The dolls! πŸ‘€ - missariel33  1849.0 #74 8:01PM
I spend too much $$ on Disney purses. luxkitty can you relate? Lol - apesandmonkeys  7554.9 #7 9:43PM
Yep @apesandmonkeys lol - luxkitty  2231.4 #56 5:01PM
 Spend too much on everything!  πŸ˜‚ - MeridaFan  3486.0 #30 3:06PM
Shhh!😳😳don't tell my husband πŸ˜‚ - 2BeignetOrNot2Beignet  1081.5 #144 10:00PM
@luxkitty bumped you off sorry πŸ˜‚ - draven898  646.8 #267 1:49PM
Awww man! I gotta step my game up now! Lol - luxkitty  2231.4 #56 2:13PM
Omg I just saw I made the list lol... - Minnie13  154.0 #2542 12:23PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  886.5 #178 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1420.0 #100 10:53PM
- mckelfam  33.0 #5203 8:46PM
Loooooved it! - melissa_ficent  318.5 #730 9:57PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6685.18

2. Stitch_Legacy
5079.07

3. RickChavez
3353.25

4. ScooterMike
1962.16

5. SPandEvLover
3283.65

6. IDVandalSkipperCM
2280.1

7. caramiapoohAKAface
3469.59

8. Dave
12206.5

9. Duchess_SMK
5847.3

10. Sweet_Irish_Cream
4222.46



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

Thank you everyone! You do a great job keeping us in the know and making MW a must have for Disney info!!! - Boundin  566.3 #320 10:33PM
Seriously, thank you so much! Being that we can only afford to go a couple times a year, this helps keep my Disneyland "craving" in balance  - apesandmonkeys  7554.9 #7 3:47PM
Yes!  Same here.   - DisLUVney  572.2 #316 2:36PM
Truly...thank you! Between the CMs and our friends that share their experiences, Β stickers, raks and more... the Disney experience can live each day in all our hearts..in or outside of the parks - azcoolmom  213.1 #1728 8:38PM
I don't think this list ever updates! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Paging @Admin! Can we get this fixed? ☺️ - SPandEvLover  3283.7 #34 2:23AM
yes! Thank you @admin. And maybe start a fresh one without comments from over a year ago - HandMeAChurroImmaFaint  4981.1 #18 9:20AM
I'm now on the list for the first time. So it's doing something πŸ˜‚ - Sweet_Irish_Cream  4222.5 #24 1:14PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  686.8 #243 9:42PM
  - jacdanfan  8087.2 #4 6:08AM
- Lilogirl1  59.4 #4168 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.8 #0 7:58AM

The Season Two cover is revealed through an epic trailer--a tribute to Walt Disney. Check it out below and go here to get more info on MouseWait's hit series Deadliest Cast Member. Follow us on Facebook here

When oh when will this be available on iTunes?!?! I have never finished a book so quickly. I am rereading it with my son while anxiously waiting for season 2 to be iTunes ready. Please hurry! - snitsos  26.8 #5692 9:54PM
Looks good - Chumash28  1080.0 #145 4:48PM
How exciting! Always love your trailers! - Duchess_SMK  5847.3 #14 7:42AM
I can't wait to start reading this.  - grumpypapa  2894.8 #39 7:23PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

How cool! Hmmmm now to find someone who needs tickets! - Shameekz  42.6 #4697 3:14PM
Does it include purchasing so cal resident discunted tickets? - HappyPrincess  25.1 #5872 11:49PM
Umm... Excellent question - BeatleMike  567.9 #319 11:23PM
Hi, Has anyone bought tickets?  I tried the link about which took me to the news feed but I cant find where to get the tickets.  Is it just on ios ?  Thanks - AliceInWaiting  44.6 #4624 6:21AM
The same thing happens to me when I try to fill out the HoJo form. πŸ˜• - Jess0  174.8 #2213 9:18AM
Admin - secretagentangel  1348.3 #107 11:38PM
AliceInWaiting this should be fixed now. Here's the link if you want to share it with others http://bit.ly/Hv3Zjp thanks! - Admin  2:03PM
Jess0 the Hojo form should be working now too, thanks! - Admin  2:09PM
Thanks, Admin! - Jess0  174.8 #2213 2:59PM
Thanks @admin for the fix :) - AliceInWaiting  44.6 #4624 8:29PM

MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. DisneyDavidEMT
74.92

2. ShariRenee
53.02

3. HARR_E
52.01

4. Sweet_Irish_Cream
47.79

5. Linzee
45.68

6. Dave
42.8

7. missariel33
36.21

8. MightyWhitey
35.18

9. RickChavez
31.94

10. EastBaytoLA
31.38



SEE TOP 100 LEADERS

This list seems a little off this month - MelodyMouse  3696.9 #27 2:27PM
It's way off FYI - ShariRenee  5403.6 #15 3:04PM
Hm. What's up,Admin? - HandMeAChurroImmaFaint  4981.1 #18 4:22PM
I worked really hard this month to make the list!! πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ - Fantasmicfan1  686.8 #243 7:55PM
something still off - Fantasmicfan1  686.8 #243 6:06PM

Thanked by:   OhanaPhoto   Tom  
La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.7 #756 10:04PM
- luxkitty  2231.4 #56 3:11PM
Delicious food and wonderful tea! Better  than anything inside the park - JediJT  0.4 #77555 5:24PM
Club 33 food is the πŸ’£ - DisneyFanZoe  1129.7 #135 11:01PM
I like to bring home a box of baked goods and a sandwich.  The next day i can eat and unpack and extend the dl experience. - MsTikiMermadam  106.6 #3335 6:49PM

DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through May 7
Matterhorn Bobsleds closed through May 15
The Many Adventures of Winnie the Pooh closed Jan 12-April 2
Haunted Mansion closed Jan 12-22
Davy Crockett's Explorer Canoes closed Jan 12-April 2
Splash Mountain closed Jan 12-April 2

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Soarin' Over California closed through May 14
Taste Pilot's Grill closed through March 12
Redwood Creek Challenge Trail closed Jan 20-March 12
Grizzly River Run closed Jan 20-Mar 19
Luigi's Flying Tires closed through Dec 1

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #789 8:33AM
Did anyone ride Canal Boats today? Anything to report? - MelodyMouse  3696.9 #27 9:10PM
Did you see the photos yesterday, they have the canal ride  frozen land where old mill was. - secretagentangel  1348.3 #107 2:39PM
Darn, Matterhorn will be closed when I'm there - TakeMeToNeverland19  11.7 #8794 5:29PM
Looks like redwood creek will open earlier. 3/3 I think - aud2580  9.9 #9770 3:22PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1087.8 #143 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  665.7 #255 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  29.9 #5430 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1087.8 #143 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.0 #65016 2:19PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. MR S TURNS 50!
Mar 15, 2015 01:00pm

2. REUNION 6 Attraction Takeovers
Apr 10, 2015 07:00pm

3. REUNION 6 Main Event
Apr 11, 2015 01:00pm


I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1420.0 #100 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1359.8 #106 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1244.7 #117 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10422 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1420.0 #100 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10422 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1244.7 #117 7:09PM
We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1348.3 #107 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1348.3 #107 10:47PM
ANNUAL PASSHOLDERS ROYAL MEETUP FOR TUESDAY FEBRUARY 24th! 7:30 ! Meetup in front of train station for group photo and then some shenanigans maybe??? See you there! - secretagentangel  1348.3 #107 6:23PM
is there a meet up at the AP event tues march 3rd? - MsTikiMermadam  106.6 #3335 9:33PM

Thanked by:   Midasgold   MsTikiMermadam   TinkerSchelle  
Play Disneyland Trivia with your friends with our new WEB VERSION of the TRIVILATOR! Play single or multi-player games real-time with people from all over the world. You can also play on your iOS device with our app.

I've only been playing random players and that is definitely hit or miss. Anyone who wants to start a game with me is more than welcome!! Plus - you'll probably win! Lol - MissAcroBRAT  246.7 #1295 8:13AM
Just sent you a couple of invites. Let's play - Goofytom  1087.8 #143 4:06PM
I love this game! If anyone wants to play, I'm willing! - DisneylandOrBust  365.5 #0 10:02AM
Are people still playing this? If so, I just installed the app and ready to play. Feel free to invite! - PixiePrincessPolly  27.2 #5652 8:24AM
I'm always up for a game 😊 - DisneyPrincess79  57.6 #4212 1:56PM

Our Favorite Things: This is a list of the top things added to our popular ToDo List feature inside the app (based on the number of times added to a ToDo List):

Popular Restaurants : 1. Big Thunder Ranch BBQ
2. Blue Bayou 31 rue royal
3. Cafe Orleans

Popular Attractions :1. Pirates of the Caribbean
2. Indiana Jones Adventure 46"
3. Haunted Mansion


New Orleans Square attractions are best.  - CM_Shadowgamer  2383.0 #49 7:23PM
 I agree,for life - bonedaddy909  1244.7 #117 6:56AM
Completely agree!!!       - adisneyfamily  838.6 #191 10:23AM
Gotta love NOS!    - grumpypapa  2894.8 #39 4:12AM
Don't forget the food too! - quote  24.6 #0 11:53AM
It's such a beautiful area. - LaPearleNoir  1359.8 #106 6:32AM
Nooooo captain EO needs to go! - hairdog67  258.6 #1174 4:17PM
Agreed! - KingdomKeeper1210  29.1 #0 3:17PM
What!!?? Nooooo!!!! - CaptainEOlove  4.6 #18196 12:40PM
Agree!!! - bondfamluvsdisney  2.1 #56968 9:54PM
They returned @grumpyinphx 's glass slipper. Oh wait, I'm not sure he wanted me to tell that story. Ooops.  - Maddernhorn  361.9 #575 10:58AM
See can't tell you anything. ..lol - grumpyinphx  282.7 #944 12:09PM


Great job everyone!!!  - Boundin  566.3 #320 9:24PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.0 #1947 11:22PM
Whoo hoooo Made the list - Fantasmicfan1  686.8 #243 11:30AM
Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4222.5 #24 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  686.8 #243 12:34PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15128.6

2. Dave
12206.5

3. Plumiegirl
8428.04

4. jacdanfan
8087.16

5. Tom
8009.65

6. goofygal
7868.64

7. apesandmonkeys
7554.87

8. uscdisneyteacher
7223.67

9. CobbPR
6927.95

10. Bullseye
6692.52


Mr.7, that was fast. And I think it's been less than a year since you joined right? Thanks for sharing your talent with us - amyb1076  992.8 #163 6:08PM
Haha - SnoopMousyMouse  41.7 #0 12:33PM
Number 6 now - amyb1076  992.8 #163 2:09PM
5* - AshleyRae-  122.8 #3030 3:25PM
Thank you for your contributions! - Song  1707.3 #81 11:18AM
@BULLSEYE 😍😍😍✨✨✨ - TinkerSchelle  1420.0 #100 3:08PM
Bullseye - TinkerSchelle  1420.0 #100 3:08PM
- TinkerSchelle  1420.0 #100 10:12AM
Keep it up - tinkhardt  0.5 #75317 8:49PM

Play FlusterWait for iOS while you're in line and see where you rank on the GameCenter Leaderboard!

***I know who has the lowest score!πŸ˜‚ - MadameLeota  2074.9 #61 6:54PM
I'm looking right, and all I see is my dirty car outside of my house - Slotherini  1054.2 #151 5:21PM
216 woot! - goofydad909  1970.2 #67 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  572.2 #316 9:39PM
Okay I'm at home playing this game and I'm already frustrated!!! But boy oh boy I L❀️VE this games sound effects!!! GREAT JOB @AdminπŸ‘πŸ˜Š - WaltSentMe  324.9 #698 5:52PM
Glad you like it! - Admin  12:19PM
I can't get past the first column.... 😫 - MinnieTinker  432.2 #450 9:27PM
Welcome to my life lol 98% of the time I can't either - BeatleMike  567.9 #319 8:27AM
Lol but it's addictive 😁 - MinnieTinker  432.2 #450 8:05PM

GOAT EFFECT is finally here for iOS! #SaveTheGoat by knocking the dynamite out of his mouth and see how high you can run your score up! Press on your High Score on the main page to see where you rank in Game Center. Have fun!

I think I'm too dumb to figure this game out! I have no idea what's going on. I throw for dogs and sometimes the miners fall over and sometimes they don't. Then it will randomly say hit the goat, which I do and nothing happens. I've tried playing for literally an hour hoping I would catch on and I'm not gettin it. Can someone far more intelligent then I am give me a hint as to what is supposed to be happeneing? πŸ˜ƒ - BellesLibrary  403.0 #499 9:39PM
I'm right there with you. I can't seem to figure out the game either. I do the exact same thing as you. Someone please explain the object of this game. I'm about to delete it.  - Kfeatherer  347.6 #618 6:26AM
I'm completely hopeless at this. I think I hit the goat once and still don't know how - montanapixies  43.4 #4672 12:42PM
- jacdanfan  8087.2 #4 7:44PM
- MoreGumboPlease  225.1 #1568 11:45AM
Well give it a try. - tinkhardt  0.5 #75317 9:38PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
7.57

2. Goofytom
4.47

3. DlandDude
1.13

4. Dolewhipped
1.04

5. SplashLover24
1.02

6. Tom
0.5

7. Boundin
0.3

8. DarthTinkerbell
0.25

9. TangledMess
0.23

10. toystory3
0.2

 

What the! I made a top 10 list! I lose like half my games but at least I play. Atora should know, she made a fool of me. What was it 28 to 12? - amyb1076  992.8 #163 6:51PM
Ouch! She's pretty tough to beat. - sawman911  665.7 #255 10:19PM
Ready for a rematch? 😈 - Atora  2357.4 #51 5:49PM
If I say yes, I'm lying. If I say no I'm a sissy  - amyb1076  992.8 #163 7:46PM
Hahahaha!  - apesandmonkeys  7554.9 #7 6:51PM
Woo woo! Look at you! - BellesLibrary  403.0 #499 3:36PM
You're just the 9th loser! Loser - SnoopMousyMouse  41.7 #0 1:11PM
And you're a sissy anyway - SnoopMousyMouse  41.7 #0 1:11PM
I smell a recount due to dangling chads @philliprocks⚠ - MickeyLumboCM  816.5 #196 7:06PM
Wow congrats Phillip! You're moving on up!  - BellesLibrary  403.0 #499 5:41PM
Annnnnnnnnd.... ur gone - SpiritOfAdventure  1029.4 #156 11:24PM
Whaaaaaa??? I'm on The List! I...... I feel so honored! I don't know what to say! Id like to thanks my parents for.... Lol jk. Kind of shocked. I usually lose. - BellesLibrary  403.0 #499 11:34PM
I was #1 once, a long time ago...in a galaxy far far away. ✨ - TinkerSchelle  1420.0 #100 10:47PM
Wow that's impressive. I think my best was # 7 - amyb1076  992.8 #163 9:06PM
(It was the first night---but don't tell anyone....πŸ˜‚) - TinkerSchelle  1420.0 #100 12:26AM
I'm on there??!! πŸ‘ - DisneyPrincess79  57.6 #4212 6:51PM

Thanked by:   Ray1man   Shameekz   Tom   21 More Thanks Boundin   richiii3   MsTikiMermadam  
Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unForecast for week of March 2, 2015:

Park Hours: DL: 10am-8pm (Monday-Thursday), 8am-12am (Friday-Sunday); DCA: 10am-8pm (Monday-Thursday), 8am-10pm (Friday-Sunday). 

Attraction Closures: Critter Country (opens 4/3), Fortuosity Jewelry Shop (opens 3/13), Magic Eye Theater (TBD), Matterhorn (opens 5/16), Peter Pan (opens 5/8), Snow White Grotto (opens 5/1), Starcade (TBD), Soarin over California (opens 5/15), Taste Pilots Grill (opens 3/13), Grizzly River Run (opens 3/20), Luigi's Flying Tires (2016), Redwood Creek Challenge Trail (opens 3/3), World of Color (TBD). 

Annual Passholder Event- Celebrating 20 Years of Adventure!- Annual Passholders can enjoy extra magic hours on either Tuesday, March 3 or Wednesday, March 4 from 8pm-midnight in the lands of Adventureland, Frontierland and New Orleans Square, with surprises the entire night! Registration is now closed for the event. Check in for the event will start at 3pm at Ticket Booth 4 (near Guest Relations on the DCA side).

unForecast Crowd Prediction: With the rainy weather, expect it to be quiet both Monday and maybe Tuesday.  With the AP events on Tuesday/Wednesday night, expect the parks to be a little busier than normal towards park closing.  The weather is supposed to warm up later this week, so expect it to be a little busier towards the end of the week and into the weekend. Expect CIs to be in the 50s-high 60s during the week, 70s-low 80s during the weekend.   - BaseballMickey_CM Mar 2, 2015 3:14PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  354.4 #598 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6855 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  117.0 #3148 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  217.9 #1670 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  358.3 #586 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1420.0 #100 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  178.8 #2161 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1420.0 #100 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1420.0 #100 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  178.8 #2161 8:21PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - vegashappyhaunts  104.4 #3373 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1833 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  14.4 #7803 3:57PM
- Calypso  858.0 #187 12:38PM
- E-Ticket  1264.9 #112 6:27AM
- Fantasmicfan1  686.8 #243 10:49AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5692 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
- luxkitty  2231.4 #56 12:00AM
Thanks for the sticker!!!luxkitty - GoofyMom77  643.4 #270 12:19PM
- NascarDave  301.2 #823 6:30PM
- richiii3  396.5 #512 9:08AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  2894.8 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  11.9 #8711 10:32PM
- MissAmericaSings  378.5 #540 5:36PM
Loved watching this video now I want the book!! - missdisney925  114.7 #3193 3:08PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1527.0 #91 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  385.6 #527 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I always use this when I shop on Amazon  - Plumiegirl  8428.0 #3 11:26PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  22.8 #6166 3:23AM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.0 #487 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12720 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.1 #650 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
thanks! I just got the first one for my kindle!  - LuvMySmallWorld  39.7 #4831 9:09AM
- Plumiegirl  8428.0 #3 7:03PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.turkeylegman 121.88 #212  
2.ShariRenee 111.66 #15  
3.Sweet_Irish_Cream 96.15 #24  
4.mrspotts 91.3 #3433  
5.DisneyDavidEMT 84.35 #77  
6.MelodyMouse 78.59 #27  
7.EastBaytoLA 77.87 #257  
8.UTDISNEYFAMILY 75.57 #91  
9.HARR_E 71.3 #40  
10.Winnie111286 71.24 #41  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!