4262.3 #44 (DL Qual #17

Oct 31, 2012 12:01 AM  The Hub
Good evening MWers it's time for Disney After Dark! everyone is welcome to join

BOO!! Yay it's Halloween!! - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:02AM
Dang! - mousejedi  310.1 #969 12:02AM
I was waiting for like 20 minutes for this! Lol Grats on first! - mousejedi  310.1 #969 12:02AM
Lol thanks.. :] it's been awhile since I've tried for first. - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:03AM
Cheater, you have a post bot..lol - VfxGenie  1557.1 #131 12:03AM
Yay you! - sallyg  273.5 #1257 12:11AM
meh... - TheNewTrent  749.0 #306 12:12AM
Good job prima! - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:16AM
Yay!! Congrats - USCVivian  193.6 #2230 12:16AM
same to you, Trent! @sally thanks :] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:17AM
Yay congrats! - DisneyMe2Death  875.0 #252 12:20AM
Congrats!! 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 12:57AM
Happy Halloween! - MandyPooh  480.9 #501 12:02AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:04AM
Happy Halloween! I hope all the ghosts come out to socialize! - mousejedi  310.1 #969 12:06AM
Happy, happy, joy, joy. - sallyg  273.5 #1257 12:13AM
😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 12:59AM
Grrr sick still, and it's Halloween :( - AvidDisneyThrifter220  1405.6 #145 12:02AM
rawr? O.o - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:03AM
Happy Halloween even when you are sick! - VfxGenie  1557.1 #131 12:05AM
Awww =[ well have a happy Halloween reguardless! - AndieHawkins  366.6 #704 12:07AM
Get better, maybe some candy will make you feel better. - sallyg  273.5 #1257 12:14AM
oh, you poor thing... - TheNewTrent  749.0 #306 12:14AM
Hope you feel better soon. 😷 - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:17AM
Awww I'm sorry .. Cold? Feel better soon - DisneyMe2Death  875.0 #252 12:23AM
Hope you get well soon! - CarmenINwonderlanD  265.1 #1337 12:33AM
Aww thanks guys!(: yea, bad cold :( - AvidDisneyThrifter220  1405.6 #145 12:38AM
Happy Halloween!!!! - fairyshley  479.8 #505 12:02AM
I'm watching face off! Love this show! - fairyshley  479.8 #505 12:03AM
Me too! I love seeing the crazy things they come up with! - preggoprincess  238.3 #1623 12:05AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:06AM
I wish I would have gone to school for that type of make up. - fairyshley  479.8 #505 12:09AM
It is amazing to see the things they can do - MandyPooh  480.9 #501 12:10AM
I want cupcakes - UncoolBunny  71.0 #4395 12:13AM
happy halloween! - TheNewTrent  749.0 #306 12:14AM
Then eat some! You're pregnant, baby needs cakey goodness - preggoprincess  238.3 #1623 12:15AM
Right back at ya. - sallyg  273.5 #1257 12:16AM
Happy Halloween! - USCVivian  193.6 #2230 12:17AM
I have no cupcakes :( - UncoolBunny  71.0 #4395 12:21AM
I'm sorry! If I could send you one I would. - fairyshley  479.8 #505 12:23AM
Happy Halloween ! Why am I wanting a popcorn ball lol - DisneyMe2Death  875.0 #252 12:24AM
It's okay. I have to eat healthy. Cupcakes are.on the no no list - UncoolBunny  71.0 #4395 12:25AM
🍰Virtual cake - preggoprincess  238.3 #1623 12:28AM
😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:00AM
with john travolta & Nicholas cage? - Stitch_Legacy  5143.5 #30 1:18AM
Hi there! Watching Ruby Sparks, I love it so far! - sleepyhead_CM  596.5 #392 12:03AM
I'm watching friends... they're on a break.. - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:08AM
watching flashpoint - UncoolBunny  71.0 #4395 12:14AM
Watching Grey's Anatomy. - USCVivian  193.6 #2230 12:18AM
I almost had a heart attack.The new Gray's isn' t on tonight. - sallyg  273.5 #1257 12:24AM
Oh no no! Lol! I'm watching DVR - USCVivian  193.6 #2230 12:26AM
Ruby Sparks was amazing! - MagicalMadMadam  233.0 #1700 12:47AM
H E L L O - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:01AM
Hi everyone what's everyone doing for Halloween ???? - Hendizl  2950.5 #57 12:03AM
Hello. - mousejedi  310.1 #969 12:04AM
hey! Charlie and I are going with my little cousins trick or treating.. lol - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:05AM
Hi Jedi? Congrats on being part I disny now! @mehl I think I saw you on Sunday but wasn't sure if it was you guys lol - Hendizl  2950.5 #57 12:08AM
Working.. So much fun. - mousejedi  310.1 #969 12:08AM
Trick or treating, watching NBC, and eating pumpkin soup...not necessarily in that order - preggoprincess  238.3 #1623 12:10AM
Pumpkin soup? Pop sounds good - Hendizl  2950.5 #57 12:19AM
I was planning to go to Chipotle for a $2 burrito, but forgot I help turn my aunts house to a haunted one. We have dinner and then everyone plays apart in scaring all who dares to stop by. - sallyg  273.5 #1257 12:19AM
I'll be working - fairyshley  479.8 #505 12:24AM
Wait. $2 chipotle burrito??😱😱 - supertracy  471.9 #518 12:30AM
I make it every year for Halloween...I put a little bit of sour cream on top and make spiderwebs!! - preggoprincess  238.3 #1623 12:31AM
@Supertracy if you go in costume between 4pm and close you can buy a $2 burrito. - sallyg  273.5 #1257 12:34AM
Omg 2 dollar chipotle haha I'm so there and the soup sounds amazing take a pic and send it to me - Hendizl  2950.5 #57 12:38AM
Oh my goodness. I am so there!! Thanks!! Nom nom - supertracy  471.9 #518 12:47AM
Disneyland I suppose! - Stitch_Legacy  5143.5 #30 1:19AM
I'm feeling spooky - ScooterMike  1963.0 #99 12:04AM
Well who isn't on this fine October 31st.. - mousejedi  310.1 #969 12:05AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:19AM
I'm anxious. - sallyg  273.5 #1257 12:25AM
Boo! - ScooterMike  1963.0 #99 12:26AM
They're creepy and they're kooky 🎢 mysterious and spooky 🎢 - DisneyMe2Death  875.0 #252 12:36AM
Happy Halloween!!! - AshleyLynn22  791.2 #281 12:05AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:19AM
😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:04AM
hey everyone!! playing assassin's creed III!! what is everyone up to? happy Halloween!! - Stitch_Legacy  5143.5 #30 12:06AM
OoOoO how is it?! I loves the second one.. - mousejedi  310.1 #969 12:07AM
me too! My brother got AC3 today, but I think he hid it so I don't get to play it first... lol - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:09AM
haha!! don't know yet!! just started!! - Stitch_Legacy  5143.5 #30 12:13AM
I still haven't played mine... - TheNewTrent  749.0 #306 12:15AM
better get to it!! - Stitch_Legacy  5143.5 #30 12:23AM
Careful,don't die. Happy Halloween. - sallyg  273.5 #1257 12:27AM
Funny I'm actually watching my husband play ACIII right now πŸ˜„ - KladiaDisneyNinja  292.5 #1080 1:00AM
game is awesome!! - Stitch_Legacy  5143.5 #30 1:12AM
Happy Halloween!! Hi everyone! - AndieHawkins  366.6 #704 12:06AM
Happy Halloween!! - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:07AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:12AM
happy halloween! - TheNewTrent  749.0 #306 12:15AM
Happy halloween!πŸ‘» - supertracy  471.9 #518 12:16AM
Hi!!!! And happy Halloween! - USCVivian  193.6 #2230 12:19AM
Thanks, you too. - sallyg  273.5 #1257 12:21AM
😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:05AM
Trick or Treat! - VfxGenie  1557.1 #131 12:07AM
*gives you a rock* :] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:07AM
and throws it and accidently hit your car... oops my bad. - VfxGenie  1557.1 #131 12:08AM
^^Hahaha...πŸ˜‚ - BambooMike  133.8 #3145 12:09AM
lol well since I don't have my own car, you'd hit Charlie's, so it's fine >:] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:09AM
Sorry Charlie. - VfxGenie  1557.1 #131 12:12AM
happy halloween! - TheNewTrent  749.0 #306 12:16AM
Hey eddie. Congrats you are now a Disney employee! 😁 - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:19AM
Trent HHalloween. and Miss-E Thank you. I became a disney employee with out my knowledge. lol - VfxGenie  1557.1 #131 12:25AM
haha thanks. oh yea, congrats on becoming a Disney employee! - TheNewTrent  749.0 #306 12:27AM
Sorry no one is home, except the ghosts. - sallyg  273.5 #1257 12:28AM
Congrats genie! - USCVivian  193.6 #2230 12:32AM
You so fancy! Congrats!! - supertracy  471.9 #518 12:33AM
Oh and here's some candy🍫 - supertracy  471.9 #518 12:34AM
😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:06AM
smell genie's feet!! - Stitch_Legacy  5143.5 #30 1:20AM
Hi MWers! How are you celebrating? - sallyg  273.5 #1257 12:08AM
Festival at my son's school, dinner at home, trick o treat with my kiddos, then probably be up all night with my kids puking thanks to a extreme sugar high and then the sugar crash. - UncoolBunny  71.0 #4395 12:12AM
SUGAR! hee hee - supertracy  471.9 #518 12:18AM
Oh then work. Can't forget that part. - supertracy  471.9 #518 12:18AM
Hello I am doing good. How are you? - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:31AM
@ uncoolbunny: just woke up and turned on MW and read that you are having an ultrasound today. Yeah. I too am high risk , and 7 1/2 weeks along. Next week I have another ultrasound . So far things have looked good. Best wishes for you tomorrow! - 7mouskedoodles  371.6 #694 12:54AM
@ Miss E Mouse Im doing well just cant wait until this evening. - sallyg  273.5 #1257 1:26AM
Why am I still up!? ohh ohh tomorrow I get to see my baby via ultrasound =D - UncoolBunny  71.0 #4395 12:10AM
Fun! First ultrasound or 2nd? - preggoprincess  238.3 #1623 12:11AM
O.O yay! Lol how exciting!! :D - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:12AM
Cause I keep putting pictures of food on ig lol. And yay! Exciting! - fairyshley  479.8 #505 12:13AM
I'm so hungry! It's my third baby I'm 13 weeks. I'm high risk and the doc just wants to double-triple check. - UncoolBunny  71.0 #4395 12:17AM
Yay congrats! - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:32AM
That's exciting. Are you going to find out the sex? - sallyg  273.5 #1257 12:36AM
Happy Halloween Everyone! Trick or treat smell my feet. Give me something good to eat! - ScarfGirl  644.8 #365 12:11AM
ewww smelly feet. Thanks for letting me know that I had become a Disney Employee....lol - VfxGenie  1557.1 #131 12:14AM
Lol haven't heard that in forever - fairyshley  479.8 #505 12:14AM
I want something good to eat too... 2 apple pies from McDonalds looks to be my only option. πŸ˜’ - BambooMike  133.8 #3145 12:15AM
happy halloween! - TheNewTrent  749.0 #306 12:16AM
what are you doing for Halloween? - UncoolBunny  71.0 #4395 12:18AM
Oh Vfxgenie your welcome buddy! Ashley i know me either. Bambomike that sounds pretty good!. Trent likewise. Uncool absolutely nothing! Staying home. Enjoying my evening ALONE! - ScarfGirl  644.8 #365 12:40AM
If you don't i don't care I will_------ your under wear.(i forgot what though) - sallyg  273.5 #1257 12:43AM
Omg sallyg im lol so hard right now - ScarfGirl  644.8 #365 12:45AM
Hi - vincentchase1  672.9 #347 12:13AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #306 12:16AM
hay gurl - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:18AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:18AM
Hai - vincentchase1  672.9 #347 12:23AM
Hi! - USCVivian  193.6 #2230 12:27AM
Hello! - sallyg  273.5 #1257 12:44AM
H E L L O - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:08AM
Happy Halloween...Greetings from Knott's Scary Farm :-) - uscdisneyteacher  9128.4 #13 12:14AM
traitor!:] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:18AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:18AM
*gasp* what are you doing there? you must be in the wrong app ;) - TheNewTrent  749.0 #306 12:18AM
Lol...my heart still belongs to our beloved Dland :-) - uscdisneyteacher  9128.4 #13 12:40AM
did u dressed up as an Oregon Ducks fan? - Stitch_Legacy  5143.5 #30 1:22AM
What a crazy day but it's Halloween!!! Yippee-yay! πŸŽƒπŸ‘» - supertracy  471.9 #518 12:15AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:18AM
Happy Halloween to you VfxGenie!! - supertracy  471.9 #518 12:21AM
Yay, for Halloween. - sallyg  273.5 #1257 12:53AM
😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:24AM
Hi everyone!!! - USCVivian  193.6 #2230 12:17AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #306 12:17AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:21AM
Hi Trent! - USCVivian  193.6 #2230 12:21AM
Happy Halloween genie! - USCVivian  193.6 #2230 12:21AM
hi!! - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:26AM
Hello - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:33AM
Hi Melanie!!!! - USCVivian  193.6 #2230 12:33AM
Hi Miss E Mouse! πŸ˜„ - USCVivian  193.6 #2230 12:34AM
Hi there. - sallyg  273.5 #1257 12:56AM
aloha!! - Stitch_Legacy  5143.5 #30 1:23AM
H E L L O - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:24AM
Hello Everyone! - TheNewTrent  749.0 #306 12:19AM
Happy Halloween! - VfxGenie  1557.1 #131 12:21AM
Hi! - USCVivian  193.6 #2230 12:21AM
Hi TNT. Is tonight's story going to be a spooky one? - sallyg  273.5 #1257 12:57AM
H E L L O - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:24AM
Hello! - preggoprincess  238.3 #1623 12:22AM
Hi - sallyg  273.5 #1257 12:57AM
Hiii - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:25AM
Hi guys & gals.. Not a good night here.. Took my son for his 4 yr old shots today and now he's limping 😐 I'm such a worry wart! Quick tell me the best part of your day ..I need something to take my mind of my poor baby - DisneyMe2Death  875.0 #252 12:22AM
My daughter told me it hurt her heart that I wouldn't let her eat all the candy for tonight! Had to fight to keep a serious look on my face - preggoprincess  238.3 #1623 12:27AM
Awww poor guy. I dumped my Disneyland hating boyfriend todayπŸ‘ It was a good day. Did that distract you at all? - supertracy  471.9 #518 12:27AM
Sorry to hear that. I got an uncontrolable case of the giggles meeting Captain Hook. He kept telling my husband how crazy I was. The whole villian tent full of people at couldn't help but laugh too. - Cinderella_Schnooks  3490.8 #51 12:28AM
Lol aww @ preggo princess .. @ supertracy Disneyland hating! Say it isn't so .. And yes it did tyπŸ‘, I hope you aren't having too hard of a time w the breakup.. LOL MrsSchnooks! I love that lol is hook a fav of yours? - DisneyMe2Death  875.0 #252 12:32AM
@DisneyMe Not really. I had actually hoped to meet the Evil Queen and wore my hat with her on it in hopes of a reaction but for some reason I started with the giggles and couldn't stop! It went on for like 5 minutes! My husband kept telling me to get it together but I couldn't! - Cinderella_Schnooks  3490.8 #51 12:51AM
I used my $20 rewards at office max and bought 3reams of paper and 2 large bags of overpriced Halloween candy, but it was like it was all free.plus i took my grandma to dinner. - sallyg  273.5 #1257 1:02AM
Lol MrsSchnooks aww u should have checked back in the tent within 20 mins .. We met the evil queen 2xs .. Also Captain Hook and cruella.. However last time we got Jafar which was pretty awesome - DisneyMe2Death  875.0 #252 1:07AM
We did go back and got Captain Hook again. :-( Hubby said it was the favorite part of today so I'm glad it went that way. We had met her before but I didn't have my queen hat on so it was nice since we'd never met Hook. - Cinderella_Schnooks  3490.8 #51 1:14AM
awww! I know how that goes.. Seems like every time we dress my little boy in his peter pan costume we never catch peter pan in the park LOL The only pics we have of him and pan is when he stopped in the parade to interact with him for a good amount of time .. :) - DisneyMe2Death  875.0 #252 1:45AM
Happy Halloween fellow MW's! - leftmyheartinwonderland  359.9 #731 12:23AM
Happy Halloween!! - supertracy  471.9 #518 12:28AM
πŸŽƒπŸŽƒ Happy Halloween πŸ‘»πŸ‘» - MandyPooh  480.9 #501 12:31AM
😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:26AM
Give me candy! Please? - supertracy  471.9 #518 12:31AM
🍫🍭🍬 That's the best I can do right now 😊 - MandyPooh  480.9 #501 12:33AM
OHHH yum! Thanks!!!πŸ˜„ - supertracy  471.9 #518 12:38AM
Hello night owls. - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:34AM
Hi!!! - USCVivian  193.6 #2230 12:36AM
πŸ‘‹ Hi - MandyPooh  480.9 #501 12:37AM
Hello - mousejedi  310.1 #969 12:37AM
πŸ‘‹Ello - DisneyMe2Death  875.0 #252 12:39AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #306 12:40AM
Hello or morning birds. - sallyg  273.5 #1257 1:06AM
Hello everyone. - HanLostLeia  1098.3 #198 12:37AM
Hey Fredo - Miss_E_Mouse  1434.2 #139 12:39AM
Hola - HanLostLeia  1098.3 #198 12:40AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #306 12:41AM
Hi! - USCVivian  193.6 #2230 12:47AM
Hii!! 😱H A P P YπŸ”ͺH A L L O W E E N 😱 - CaptainPirateKalven  319.8 #905 1:27AM
Candy all around!!!🍫🍬🍭 - AvidDisneyThrifter220  1405.6 #145 12:50AM
Yay! I love candy! What's everyone up to this late? In watching season 5 of scrubs! I forgot how funny this show is πŸ˜ƒ - leftmyheartinwonderland  359.9 #731 1:02AM
Very last desperate housewives episode. Such a good season! - AvidDisneyThrifter220  1405.6 #145 1:04AM
twix please! thanks! - rbeezy  703.0 #327 1:06AM
Thanks, my favorite is the lime lollipop. - sallyg  273.5 #1257 1:07AM
I have never watched desperate housewives. I know it was super popular. I should look it up on Netflix or Hulu....... - leftmyheartinwonderland  359.9 #731 1:08AM
Alright goodnight everyone! :] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #195 12:58AM
Goodnight! - leftmyheartinwonderland  359.9 #731 1:06AM
Good night - USCVivian  193.6 #2230 1:07AM
Nite. - sallyg  273.5 #1257 1:07AM
nighty night - TheNewTrent  749.0 #306 1:14AM
Good night! Have a safe and happy Halloween! - USCVivian  193.6 #2230 1:07AM
Good night! I will. - mousejedi  310.1 #969 1:11AM
Once upon a time... - TheNewTrent  749.0 #306 2:08AM
in a spooky land far, far away... - TheNewTrent  749.0 #306 2:56AM
There was a little boy who had no family, and lived only with a goat. But it was no ordinary goat. - MousekaNinja  422.4 #599 3:12AM
the goat had one leg! - TheNewTrent  749.0 #306 3:21AM
but he could always grow back his legs, so he would always have 4 legs. - TheNewTrent  749.0 #306 3:33AM
but as long as the goat had a least one leg, he could grow back more legs. - TheNewTrent  749.0 #306 3:34AM
then one day, the goat, somehow, got all of his legs cut off and couldn't grow back his legs, making the boy sad. - TheNewTrent  749.0 #306 3:35AM
So he put the goat out of his misery, for without his legs, the goat had no reason to live. - TheNewTrent  749.0 #306 3:36AM
but the ghost of the goat would always follow the boy, so that if the boy ever got picked on for having no family and no goat, the goat ghost would haunt the picker. - TheNewTrent  749.0 #306 3:37AM
and the goat ghost would follow the boy for the rest of his life. - TheNewTrent  749.0 #306 3:38AM
THE END! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  749.0 #306 3:38AM
Brought a tear to my eyes. - mousejedi  310.1 #969 3:52AM
Great story TNT.Happy Hauntoween. Good night. - sallyg  273.5 #1257 3:57AM
Wow! It's been a while since I've been on here. - IamDisney  218.4 #1891 2:24AM
Wow blast from the past! - Minnis2Society  382.4 #666 6:52AM
Hey stranger, how goes it? - PrincessDuckie  954.8 #230 8:02AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
152300

2. teapotsandteacups
135000

3. leopardditz2000
122000

4. jacdanfan
115000

5. iLOVELUCYnDISNEY
95500

6. DarthFairy
78950

7. disneygrandma1
78000

8. debbiev
67750

9. DisneyGrandma
65000

10. Melody_CM
65000

 

I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  1251.5 #162 7:43PM
!! CongratsπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - SnowKitty  183.8 #2354 5:06PM
- BadVibeGirl  14.4 #9659 9:35PM
  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  1492.2 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  179.2 #2413 9:06PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  183.1 #2363 12:21PM
Great job - BadVibeGirl  14.4 #9659 6:51PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our MouseWait Messenger. See what's new here



Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  380.2 #670 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  137.9 #3073 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  16641.8 #4 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2861.0 #58 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  137.9 #3073 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2861.0 #58 9:42AM
Wow look at that my first list yay not many points but I'm there 😊 - Donald1967  659.8 #353 8:33PM
How do I earn trivia channel points. I have trivilator and obviously mousewait.  - Mouse28  946.2 #232 3:03PM
You play games against people to earn points on this list, and you make points for a monthly total playing individually but those points don't cross over.  - secretagentangel  11894.9 #9 1:05PM

Did you know that almost everything in MouseWait can be found with a few taps in the MagicSearch bar? Did you know that we add things to MagicSearch weekly (i.e. requests from you--see below)? MagicSearch enables ONE-THUMB searching to help you find individual menu items, vegetarian or gluten free food, reviews, wait times (even restaurant wait times), exclusive insider Disneyland tips, annual pass holder, parking info, Star Wars Park info, celebrities, Disneyland news, Hidden Mickeys, crowd forecasts (unFORECAST), Photopass, birthdays, refurbishment info, and amazing content from almost a million pages of original content in the MouseWait Lounge. 

This is an  app. Thank you @@@@Admin - LiveLaughLoveDisney  370.5 #0 2:46PM
Thank you LiveLaughLoveDisney! - Admin  5:59PM
Love this tool - Chumash28  1977.4 #98 5:02PM
I use the search bar all the time! It's ! - DisneyDiane316  2657.1 #65 9:01AM
That search bar is so useful and I go to it often!  - grumpypapa  11393.3 #10 7:48PM

Become a MouseWait Partner and get the BEST deal on Credits, a possible tax write off, and a way to promote your product, business, or charity. At the same time, you are helping us build and maintain MouseWait (big expansion planned for 2017). 

We are also paying a 50% first month commission if you bring a new advertiser to us! Thanks for your support, and thanks to SorcererD91 for the awesome Partners pic! http://bit.ly/MouseWaitPartner

- RetroDisneyPins2002  65.9 #4541 9:54AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  4979.5 #32 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4263.6 #43 12:59PM
Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  4720.5 #37 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  467.2 #528 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  467.2 #528 6:34PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  433.7 #577 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  2050.6 #94 2:20PM
Any chance of this coming to Android? - dsnylnd4me  399.3 #640 12:08PM

See what Kate can do for you, and experience Disneyland like a VIP! Get your own Virtual Plaid in the App Store today, it's FREE! http://apple.co/1WL7y9I

- CT4625  255.1 #1426 8:30PM
   - teapotsandteacups  4688.3 #38 5:01PM
I use this every time I'm at the parks now and llove it!!!!  Thanks Admin - leopardditz2000  1299.3 #157 7:44PM
- RetroDisneyPins2002  65.9 #4541 8:43AM

The Anaheim Majestic Garden Hotel is the Official Hotel of MouseWait! They are offering us some of the most affordable rates in Anaheim with a special MouseWait rate that gets you $15 off per night. Go here to see all available nights. It’s never been easier to find a quality room from a Disney Good Neighbor Hotel, at such a great price! For a limited time, we're giving away 2000 Credits for each night you stay, just email us with your reservation number and we will add the Credits to your account. 

You can also call the Anaheim Majestic Garden Hotel at 844-227-8535 and give them the promo code MOUSE (or tell them you're with MouseWait). 

Awesome  - Disneydollarpam  164.7 #2648 7:36AM
- sultan  326.6 #863 8:49AM
- oreolovebug  116.6 #3467 9:36PM
HoJo still has the MouseWait Discount available.  Should that be? @Admin - Winnie111286  34951.2 #1 1:42PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  11393.3 #10 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  19.6 #8118 10:32PM
Thank you! Can't wait to read itπŸ€“ - 1Minnie58  7.9 #14376 10:22PM
Thank you  - disneybob49  1303.2 #156 2:20PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  3123.2 #54 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  232.1 #1710 7:31PM
I'm reading Season One now. Picked it and the first two Voyagers up at the 4th of July Sale. I am loving the intrigue and history woven together! - Ilovegoofy  278.2 #1203 8:42AM
- RetroDisneyPins2002  65.9 #4541 8:08PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. Winnie111286
9103

2. misschurro
7712

3. uscdisneyteacher
7372

4. pikaplaid
7155

5. CobbPR
6914

6. BaseballMickey
6387

7. Dave
6218

8. Plumiegirl
5954

9. Duchess_SMK
5587

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4737.7 #36 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  1251.5 #162 8:06PM
This is so true, it never changes, what's up with that lol - itsmyglassslipper  745.6 #311 12:28PM
I know and I'm still on itπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Plumiegirl  10876.9 #11 5:56PM
I thought it was just me. Lol. Someone needs to hit the refresh button. :) - DeadliestPassholder  448.5 #554 2:10PM
It will stay the same until someone else gets enough points and quality to pass a couple more people. Even though two people on the list don't post much they still are ahead of the rest of us in quality points so they earned their spot. And Plumiegirl you post QC so you're qc score is high! πŸ˜„ - secretagentangel  11894.9 #9 8:33PM
when you are at the top you tend to move slower because its the same folks that frequent the parks most. So hence the top ten.. trolls ;) - Plumiegirl  10876.9 #11 9:55PM


Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.2 #2195 11:22PM
Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4410.0 #42 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  5413.9 #27 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1424.1 #141 3:48PM
Fantastic!! - Ilovegoofy  278.2 #1203 4:37PM
Note to self: When you see this comment a year from now, be sure to say something witty!!! - clawton  464.7 #532 9:03PM
- Grumpyfan  106.6 #3667 7:29PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Melody_CM
3990.1

2. Winnie111286
1517.43

3. secretagentangel
528.27

4. teapotsandteacups
525.8

5. jacdanfan
406.13

6. grumpypapa
348.27

7. Tom
313.37

8. goofygal
301.4

9. sawman911
276.9

10. rob2240
198.23

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  108.5 #3636 7:14AM
I just want to thank all the newbies who are on the list so much lately! This was started as a wait time and more app so by your starting out from the beginning doing wait times is awesome! 2/3of my points are from wait times. I make a game of it and have fun doing them. Hope everyone tries it, it helps others and you earn credits!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - secretagentangel  11894.9 #9 9:06PM
Half of my points are from wait times.  - Goofytom  4720.5 #37 10:28PM
I figure it is the least my wife and i can do, plus it is great exercise! I keep saying, one of these days we will go to one of the meet-ups. We generally only go on Saturday and sometimes Sunday as well. That darn thing called 'work' just gets in the way!  - oiler2112  1311.9 #155 7:07AM
Pretty much all my points are from wait times  - kimo  306.5 #989 6:54PM
Next August I will be posting wait times I know it will help pass the time in line but with 15 to 20 of us should go pretty well thanks to you and all the people here on MW - mjpdisney67  87.9 #4002 10:10AM
I'll never catch Winnie, but I have 6 more days to get to number 2. And then my steady decline until my next visitπŸ‘πŸ»πŸ‡ΊπŸ‡Έ - Mouse28  946.2 #232 9:26AM
You can do it! I did 100 in an evening Thursday! - redsoxcarlos  5537.4 #26 4:26PM
I only post wait times if I've actually gone on the ride..( with the exception if the line is extra short, or extra long..) I try to give folks a heads up. Most of the time I have trouble posting times in certain areas of the park so I get frustrated... - carminaire  1089.8 #203 1:19PM
You're allowed to do it from the sign in front of each attraction or if you go on it a lot and can see the line is shorter/longer you can post that.  - secretagentangel  11894.9 #9 9:04PM

Did you know that you can find refurb info with a quick iPhone Spotlight Search? Learn how to find updated Disneyland info fast with a few hidden tricks in MouseWait 9. Post your tips below!


Get a quick overview of the new features in MouseWait 9 for iOS, our biggest update since 2009! Get the free version here, or upgrade to Platinum here

Just installed the MW app on my new phone yesterday. This will be very helpful for me since I am used to the android version. Thank you. - teapotsandteacups  4688.3 #38 11:41PM
This was helpful.. But I'm still having an issue posting to pics to the loungeπŸ˜‘ - 1Minnie58  7.9 #14376 10:12AM
I've had a lot of trouble with platinum version. It seems to "magically" close itself at random times. The most common random closes are: after updating ride or food times, after clicking on a different feature in the app, or immediately after opening. I generally have to re-open it 2-3 times, at which point it stays open until I've made my update, but if I stop using it for more than 5 minutes and go back to it I have to go through the magical closings again. πŸ˜“ - Mouse28  946.2 #232 9:06AM
I never had that issue with the free version.  - Mouse28  946.2 #232 9:06AM
I had the same issues more so in the park  - Plumiegirl  10876.9 #11 5:42PM
Same here  - Melody_CM  34570.1 #2 7:57AM
And I can only load videos from the non platinum MW  - Plumiegirl  10876.9 #11 9:02PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  59.5 #4747 10:05PM
what is MSEP? - markchop  108.4 #3638 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  4979.5 #32 9:33AM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  65.9 #4541 1:35PM
!!! - DisneyMom13  467.2 #528 7:43PM
!!!! That is soooo cool!!! - dizzneyfan  1117.8 #194 8:06AM
That's Barry and Jeb  - SportsMickey  1.8 #0 7:27PM
I went for it! Hoping the forecast will allow the inaugural run on the 19th!  I wish ap holders got a discount on those special event tix...  - theworthyhorse  50.2 #5128 8:55AM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  505.7 #471 12:29PM
@@@truk78 we need this!  - oreolovebug  116.6 #3467 11:46AM
Ok I purchased this and love it. Is there anyway to download it to my mousewait? - oreolovebug  116.6 #3467 12:03PM
Does anyone have a answer for me?  - oreolovebug  116.6 #3467 7:08PM
Countdown is a separate app. It's developed by the Mw app team, app316, but it is technically separate.  - secretagentangel  11894.9 #9 1:16AM
- oreolovebug  116.6 #3467 8:58AM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected]-- thank you for your support!

- LaPearleNoir  3071.2 #55 7:22PM
- teapotsandteacups  4688.3 #38 3:50PM
- msdizmaui  1034.9 #218 1:56PM
- MyPark  1298.8 #158 8:57AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. NW Meet-up
Mar 25, 2017 08:30am

2. #MOUSEWAITDAZE #DAPPERDAYS #MWMeetup
Apr 21, 2017 06:00pm

3. It's a mex**** Michael bday meetups gotg we missed tot reopening
May 05, 2017 08:00am

4. #MWMEETUP #GOODBYEMSEP PARADE MEET UP
Jun 18, 2017 05:00pm

MouseWait Meetups 2016
I spy Christmas in July! - FrankenWeenieVelinee  4791.4 #34 12:44PM
Looks like July 22! More to follow!  - secretagentangel  11894.9 #9 9:52PM
Really hoping to make it to Christmas in July - Melody_CM  34570.1 #2 11:12AM
- FrankenWeenieVelinee  4791.4 #34 11:55AM
I'll add post tonight!  - secretagentangel  11894.9 #9 3:18PM
At the tone pacific standard time will be 1215 and 00 seconds - pikaplaid  7708.5 #16 2:14PM
Just a reminder for the Rope Drop Meetup Saturday February 11th - Goofytom  4720.5 #37 9:10PM
Can't wait! πŸ˜€ - redsoxcarlos  5537.4 #26 6:20AM
I'll be there too!! - encinitasrunner  256.4 #1416 7:36PM
We'll be there!!  Can't wait! - AngiMouse  548.1 #427 6:38AM
Hooray redsoxcarlos, encinitasrunner, and AngiMouse  πŸ˜€πŸ‘πŸ» - DisneyDiane316  2657.1 #65 3:42PM
Yesss!!! ☺️ - misschurro  9350.0 #12 2:42PM
- FrankenWeenieVelinee  4791.4 #34 7:55PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1171.9 #183 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2137.4 #88 10:53PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  108.5 #3636 2:38PM
- RetroDisneyPins2002  65.9 #4541 6:35PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey
8946.31

2. Stitch_Legacy
5143.49

3. RickChavez
3685.41

4. ScooterMike
1962.99

5. DLKenCA
3512.04

6. SPandEvLover
4843.72

7. secretagentangel
11894.9

8. caramiapooh
4488.7

9. IDVandalSkipperCM
2741.49

10. pikaplaid
7708.5



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

#Breaking news 🚨  This needs to be updated! - MadameLeota  4737.7 #36 3:40PM
Just a little...;) - ShariRenee  14282.4 #6 4:44PM
Okay, a little bit! Lol - MadameLeota  4737.7 #36 10:56PM
Not sure I understand the ranking here. Is this based on new math? Shouldn't the person with the most points be first? πŸ€” - redsoxcarlos  5537.4 #26 9:36PM
Based on new math! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ New math is #yuckporridge.  - SassafrasDavis  893.7 #243 11:29AM
It's based on News, not quality or points. Just posts that are labeled as news.  - phillip...rocks  1609.6 #127 8:15AM
Thanks phillip...rocks! Mystery solved! - redsoxcarlos  5537.4 #26 11:46AM
SassafrasDavis ' #yuckporridge' BAHAHAHA πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - misschurro  9350.0 #12 9:32PM
There are several people on here I have never even seen a post from.. is that normal?  - DarthFairy  1251.5 #162 6:11PM
They come in rarely (once last year for one, a couple on the others, one it's been awhile,  to be exact) but they still had the most news points so they're there till others add to their totals.  - secretagentangel  11894.9 #9 1:39PM
Yeah most of them are ex-mwrs - pikaplaid  7708.5 #16 8:10AM
I'm gonna go ahead and tag RickChavez! Because I like saying RickChavez! With an exclamation mark.  - phillip...rocks  1609.6 #127 9:41AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Melody_CM
4254.12

2. Winnie111286
1752.18

3. secretagentangel
659.03

4. teapotsandteacups
599.93

5. jacdanfan
512.46

6. grumpypapa
437.38

7. goofygal
350.89

8. Tom
331.91

9. DisneyDiane316
327.91

10. sawman911
279.12



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  34570.1 #2 11:30PM
Me too - LaPearleNoir  3071.2 #55 1:11PM
Yes, yes. I know you do.  - crazyfriends  85.6 #4055 2:03AM
Who doesn't love Disneyland???  Happiest place on earth.  :) - Disneylanddad702  467.3 #527 2:38PM
- jacdanfan  15100.5 #5 4:45AM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  1303.2 #156 9:59AM
 @@DisneyDiane316! - tvdisneylove  270.8 #1280 2:20PM
Thanks tvdisneylove. I keep getting pushed down the list. Will have to get back down there to post some more real-time pix so I can start to crawl back up. It's hard to catch up to Winnie111286. πŸ€” - DisneyDiane316  2657.1 #65 4:05PM
Hard to beat a CM πŸ˜‚ - DarthFairy  1251.5 #162 9:40PM
She has to do that on her off time though😬 CMs can't use their phone onstage😱 - secretagentangel  11894.9 #9 12:46PM

DISNEYLAND PARK:

Fantasmic! Jan 10-SUMMER 2017
Disneyland Railroad Jan 10-SUMMER 2017
Mark Twain Riverboat Jan 10-SUMMER 2017
Sailing Ship Columbia Jan 10-SUMMER 2017
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-SUMMER 2017
Tom Sawyer Island Jan 10-SUMMER 2017
Pirates of the Caribbean closed 2-3 to 3-16
Matterhorn Bobsleds closed 2-6

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Grizzly River Run REOPENS 2-24
Redwood Creek Challenge Trail REOPENS 2-24
Mickey's Fun Wheel 2-6 to 3-5

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  20.3 #7947 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  367.5 #702 8:33AM
@@@truk78 check this out - oreolovebug  116.6 #3467 8:24AM
Does anyone have any info on the Matterhorn reopening?  It makes me sad there is no official date yet! - AngiMouse  548.1 #427 8:46AM
I heard, on Thursday, that it will probably be another month or so. This came from a guy whose buddy is on a construction team there. Not sure what truth there is to it, but it's all I got AngiMouse  - DisneyDiane316  2657.1 #65 9:08PM
I went to the Disney site and it doesn't say, but I was searching/googling last night and another site said April 22, but I have no idea if it is correct.  I want to know how long the Red Rose Taverne will be open.  I even emailed/contacted Disneyland through their website but I haven't got a response. - dianeburns1998  136.4 #3106 6:11AM
AngiMouse, I just checked, it was undercovertourist and it says April 21 ( not 22-oops).  I have no idea if it is a legitimate site. - dianeburns1998  136.4 #3106 6:14AM

Download LEGEND OF THE VOYAGEERS to your iPhone or iPad today, and "choose your own story" in this Lifeline-style adventure story that takes place at Disneyland! Based on the VOYAGEERS novels available on Amazon. Your purchase benefits MouseWait. Thanks for your support, and good luck on your journey toward meeting CM-1!


Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Winnie111286
34951.2

2. Melody_CM
34570.1

3. Coaster
24659.6

4. Tom
16641.8

5. jacdanfan
15100.5

6. ShariRenee
14282.4

7. goofygal
13911.7

8. Dave
13876.5

9. secretagentangel
11894.9

10. grumpypapa
11393.3


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  11894.9 #9 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.6 #84 8:50AM
Very nice. I'll make It on the list one of these days! - larrywong318  214.3 #1951 11:09AM
Winnie for the lead! - DarthFairy  1251.5 #162 7:28PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  3042.0 #56 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  479.1 #507 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Please add me for the AP pin. Thank you to the both of you  - LuvsDisney4ever  269.2 #1299 6:14PM
Will definitely be using this! - LorisMickeyEars60  206.4 #2058 9:19PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 1864.12 #2  
2.Winnie111286 718.79 #1  
3.grumpypapa 249.15 #10  
4.sawman911 184.49 #32  
5.secretagentangel 137.1 #9  
6.spicoli 131.1 #177  
7.goofygal 108.73 #7  
8.Tom 105.77 #4  
9.DisneyDiane316 99.1 #65  
10.jacdanfan 97.83 #5  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!