1868.2 #92 (DL Qual #63

Oct 19, 2012 5:34 PM  Disneyland Real-Time Land
sigh...

We wants the redhead! We wants the redhead! - Waites4DodgerEars_CM  1002.5 #188 6:13PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Mimmy  1442.3 #118 6:17PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Comment of the day!!! - caramiapoohluvsbb8  4088.5 #37 6:18PM
His hair is so soft and supple. Such porcelain skin, too. - Alicewhoareyou  2559.3 #53 6:20PM
Just don't go around showing off your super structure. 😁 - Waites4DodgerEars_CM  1002.5 #188 6:34PM
Hahahahaha - AshleyLynn22  791.2 #233 7:27PM
The real PennyWise - HanLostLeia  1098.3 #165 5:38PM
πŸ˜‚ - cynDOLEwhip  1175.5 #148 6:24PM
Thats all I see when I look at this pic. He's scaring me! - MoonWillow  381.3 #589 7:23PM
Bump - HanLostLeia  1098.3 #165 11:19PM
lol - HanLostLeia  1098.3 #165 9:55AM
Do you mind if I re-post this on the Oregon Ducks official fan page? - donnievegas  1132.7 #160 6:09PM
That is a MUST!!! - caramiapoohluvsbb8  4088.5 #37 6:17PM
Do it! - RickChavez  3671.6 #40 6:22PM
I just texted Madsdad to tell him it's on Page one again. Lol he laughed and said "OMG!" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Duchess_SMK  6340.7 #18 9:54AM
Ha that's awesome. He sounded like that the day after too, even better almost two weeks later. - NickDoubleyew  1083.2 #168 10:18AM
Is that what's Mads said? Lol j/k you both look great! - Duchess_SMK  6340.7 #18 6:02PM
Dad of year material there! You guys look great. What a trooper! - MicheyMouse  359.3 #645 6:14PM
Pennywise says good morning. - madsdad  1868.2 #92 8:11AM
yes he does - HanLostLeia  1098.3 #165 12:28PM
Jefferson?! Hahaha - AshleyLynn22  791.2 #233 10:23AM
HAHAHAHA! - PinkElephants  745.7 #259 5:37PM
Mad is so cute. Have fun you two - Bambi.  605.0 #338 6:04PM
Oh lawdy! - Alicewhoareyou  2559.3 #53 6:05PM
I think it's perfect... You're a great dad!! πŸ‘πŸ˜ - wicked50  102.2 #3563 6:07PM
So awesome I can't help but cry! You're an awesome dad! - PrinceTeaJack  934.6 #198 6:12PM
Awesomeness... πŸ‘ - BambooMike  133.8 #2983 6:17PM
This is AWESOME!!!! I'll show this to my nephew and he will feel better about having to be Tweedle Dum!!! You're a good sport!!! - caramiapoohluvsbb8  4088.5 #37 6:18PM
Omg!!!!! Hahaha!!! Wtg Nick! - MermaidWithShears  1025.8 #179 6:21PM
You're a great dad to do this for her!! - Linzee  1188.2 #146 6:22PM
You sir, are a very GOOD daddy!!! - Willierose  2348.6 #67 6:23PM
Omg!! Awesome!! :D - Eeyorelvr  111.4 #3404 6:30PM
Hahaha awesome man! You guys look great have fun! Btw love the caption - LoneRAYnger  4261.6 #33 6:32PM
Eeeep!!! Awesomesauce!!! :o) - HadMatter  471.7 #454 6:52PM
Love your costumes! Have fun! - GrandCircleTour  362.3 #637 6:55PM
πŸ˜³πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - ScubaSteve028  835.7 #220 6:55PM
Fantastic!!! - MariaR  183.9 #2199 6:55PM
Aww what a great dad!!! Wearing makeup for lil mads!! Lucky lil girl!! Have fun buddy!! - CourtyAstroBlisters  784.0 #236 7:10PM
You're at 777. Find a casino. - Mouse4life  1679.6 #100 7:17PM
You're number 77 and commented at 7:17. - Alicewhoareyou  2559.3 #53 7:19PM
I picking up Nick and we're going to Vegas - Mouse4life  1679.6 #100 7:23PM
You are an amazing father for being such a great sport for your baby girl! Mads makes a perfect Alice. Have fun. :) - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #178 7:19PM
Definition of Creepy: see picture above. Definition of Awesome: see picture above. - Slotherini  1079.8 #169 7:22PM
MOVE OVER PIRATE SKELETON DUDE...THIS is MrNovember! - misschurro  6362.0 #17 7:28PM
Aww so cute - Lil One. So cool- DG19. What the heck?!-Duckie (jk) - PrincessDuckie  904.9 #202 7:29PM
lol nice! Pretty cool pops right there. - DisneyDoorite  359.1 #647 7:52PM
You both look great - TrueFromOzLovesDisney  531.4 #391 8:00PM
Total props to you. You deserve dad of the year. πŸ‘ - Villescas8  606.9 #336 8:05PM
OMG! πŸ˜‚πŸ’—βœ¨β€ I'll say this for you - you're a very dedicated father. ( I would have loved to have a picture like this with my dad :) - PrincessKristin  780.8 #240 8:08PM
Good Dad!!!! - ShariRenee  8577.6 #9 8:09PM
An awesome dad you are! She is going to have so many wonderful memories with you! - kss4tink  218.0 #1760 9:10PM
Great costumes, have fun - CaptnSparrow  679.5 #295 9:19PM
πŸ‘πŸ‘πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘‹ - Plumiegirl  10135.2 #8 9:23PM
Oh wow - tish  264.7 #1214 9:24PM
This will be one of her best childhood memories. - bugsmom1208  221.4 #1714 9:54PM
Only the good dad's will do anything fir their little girls. β™‘ this!! Have a blast. And what an adorable Alice :) - QueenRobin  115.5 #3318 9:58PM
HAhaha I'm dying. Thanks for showing us your costume. You look very surprise. - VfxGenie  1556.7 #109 10:00PM
******You to look great! πŸ˜ƒ - MadameLeota  4203.2 #35 10:21PM
Ya look different...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Gia  802.0 #231 10:24PM
You both look great. Have fun! - Krismiss  304.9 #880 10:37PM
Beautiful Alice you need to report this man to the nearest CM for being so awesome. Enjoy your trip. - sewedna  575.4 #351 12:19AM
#bestdadever - AshleyLynn22  791.2 #233 12:29AM
I didn't know you guys were in town! How fun!! Hope you had a great time tonight! You both look great. : ) - Sweet_Irish_Cream  4409.0 #32 12:32AM
Good morning Pennywise - cyndaws  258.0 #1274 8:16AM
what a devoted dad. hi pennywise! - nicoleface  1752.6 #96 12:33PM
Ha! Love it, you're such a great dad! - LBChica  2437.4 #59 12:55PM
That's awesome!!! - LaTruce  2352.9 #65 1:57PM
This is a very bumpable post - Mouse4life  1679.6 #100 2:00PM
πŸ‘ - PinkElephants  745.7 #259 2:05PM
XD - MomWithAJuiceBoxBuzz  1190.7 #145 2:10PM
The boys might have Holly Madison to bump but we have this!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - caramiapoohluvsbb8  4088.5 #37 11:23PM
Lol. - HanLostLeia  1098.3 #165 11:40PM
Lawwwwl at Cara's comment! xP - Jacqueline  580.0 #349 12:27AM
:) - Armenda  1159.7 #152 9:59AM
πŸ˜‰ - Mouse4life  1679.6 #100 9:44AM
hahaha I love this!! - UncoolBunny  71.0 #4138 11:43PM
This is still on the first page...lol Oh man, Oh man. - VfxGenie  1556.7 #109 10:06AM
Live with Pennywise - vincentchase1  672.9 #300 10:07AM
How did I miss this the first time around?! OMG...this is magical. You obviously love your kid. - LaneSparrow316  847.0 #218 10:15AM
You missed it??? How is that even possible? OMG!!! LMAO!!! - Minnis2Society  369.9 #618 10:23AM
Haha! I like your new name. - LaneSparrow316  847.0 #218 10:29AM
Thanks! ;) - Minnis2Society  369.9 #618 10:43AM
Magical?! I'm still having nightmares! πŸ˜‚πŸ˜‚ - Gia  802.0 #231 11:35AM
Until I realized it was Nick I was like "Ok...who the heck is this weird...oh! It's Nick!" That's what made it magical. - LaneSparrow316  847.0 #218 11:46AM
Awesome that this still being bumped. πŸ‘Š - Waites4DodgerEars_CM  1002.5 #188 10:52AM
Who bumped it? - PrinceTeaJack  934.6 #198 9:45AM
He did. Lol. - MXPrincess399  753.7 #250 9:48AM
Wonderful picture. Thanks to whoever bumped it - Tealtownfan  1015.6 #184 9:51AM
Why so serious? - vincentchase1  672.9 #300 9:57AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 730.68 #3  
2.Mouse4life 386.45 #100  
3.OhanaPhoto 295.19 #23  
4.Winnie111286 251.98 #4  
5.drummerkidd 146.03 #534  
6.redsoxcarlos 110.82 #57  
7.shootanyangle 90.53 #2754  
8.happiestplace 89.92 #1105  
9.jeffandkaarina 74.13 #4059  
10.Taunton 68.06 #190  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!