4261.4 #26 (DL Qual #11

Sep 25, 2012 12:02 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers it's time for Disney After Dark! everyone is welcome to join

i'm pumpkin stuffed. had pumpkin goodies today and yesterday...i LOVE fall! lol - MaidMiriam  308.0 #808 12:16AM
Now I want pumpkin pie ..thanks πŸ˜” - TINO  379.2 #553 12:18AM
I saw your posts! Def gotta try the pumpkin brΓ»lΓ©e! - MagicalLand  414.2 #497 12:20AM
eat too much you're gonna end up turning into a pumpkin!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:24AM
The CrΓ¨me brΓ»lΓ©e looked so delisiuos. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:25AM
lol, sorry. i went to a mcdonalds on my way back from phoenix and they had pumpkin pies 2x$1 !!! - MaidMiriam  308.0 #808 12:27AM
stitch...it's ok. i'm "training" for thanksgiving, lol - MaidMiriam  308.0 #808 12:29AM
Its falll already cant tell with this heat - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:32AM
i know ray. i'm so over the humidity as well - MaidMiriam  308.0 #808 12:38AM
I'm jealous - Hendizl  2651.9 #43 12:40AM
You can eat my share.Pumpkin just isn't my thing. - sallyg  234.2 #1480 12:48AM
I'm jealous... I haven't had any fall treats yet. Though I did eat a whole bag of candy corn last week. - SassyKittyMeow  429.0 #469 12:58AM
blasphemy sallyg! lol - MaidMiriam  308.0 #808 1:01AM
First - RickChavez  3516.8 #37 12:02AM
I really don't like you right now ..:-/ ha - TINO  379.2 #553 12:03AM
Lol I refreshed on accident when it was posted and didn't think I would get it haha - RickChavez  3516.8 #37 12:04AM
Wow it has been awhile - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:04AM
@Ray just letting everyone know I run first lol - RickChavez  3516.8 #37 12:06AM
I was all ready for 12 and the first thing I though of was elephants wth haha... - TINO  379.2 #553 12:06AM
hola - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:08AM
Eso! Congrats! - Luvvdisney  384.3 #545 12:10AM
Congrats - Hendizl  2651.9 #43 12:35AM
Congrats! - TheNewTrent  748.0 #229 12:35AM
Yay you. - sallyg  234.2 #1480 12:39AM
Sometimes I think of pink elephantsΒ  - TINO  379.2 #553 12:03AM
They scare me.. - SleepyTortuga  288.4 #926 12:09AM
Yes but they look hilarious lol - TINO  379.2 #553 12:09AM
I think of blue unicorns - Hendizl  2651.9 #43 12:35AM
Hello - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:03AM
Darn, there was a double comment that made me fourth but not anymore Haha how is everyone tonight? - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:05AM
I don't know how that happens but I fixed it ha - TINO  379.2 #553 12:07AM
And hello - TINO  379.2 #553 12:08AM
Well I had my 5 seconds of fame so I'm fine haha - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:10AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #545 12:15AM
Hi @Luvvdisney! - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:21AM
Hi - Hendizl  2651.9 #43 12:36AM
Hi there. - sallyg  234.2 #1480 12:39AM
Hello @sallyg and @hendizl! How are you tonight? - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:43AM
Doing well and yourself? - sallyg  234.2 #1480 12:44AM
hey everybody!! how's it going!! just at home watching the Avengers on blu-ray!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:03AM
That's old news lol - RickChavez  3516.8 #37 12:03AM
Going to go pick mine up in the morning from the Disney store and abuse the coupon Haha - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:05AM
OK Mr. movie on the fone!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:07AM
You watch movies all nights go to Disney all day when in the world do you get time to work .. Lol - TINO  379.2 #553 12:08AM
Hi! Watching Twilight Zone! - Luvvdisney  384.3 #545 12:13AM
@chickengodcm, in between!! lol - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:20AM
@luvv are you getting ready? - TheNewTrent  748.0 #229 12:35AM
Watching the one - Hendizl  2651.9 #43 12:36AM
@Tnt...for TOT...umm...yes ;) - Luvvdisney  384.3 #545 12:40AM
oooh, with Jet Li? - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:40AM
Awesome! I wish I could be there to ride with you. - TheNewTrent  748.0 #229 12:47AM
coughthenrenewyourpass!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:51AM
Hi everyone! :) - Luvvdisney  384.3 #545 12:03AM
Hey chicken - RickChavez  3516.8 #37 12:03AM
Hello amiga - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:05AM
@RickChavez...Punk!! ;) - Luvvdisney  384.3 #545 12:08AM
@SpaceRAYnger...hola amigo :) ready for your B-Day bash?! - Luvvdisney  384.3 #545 12:09AM
Yup he's getting chocolate wasted lol - RickChavez  3516.8 #37 12:10AM
@luvv im so excited you going to be there - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:11AM
@RickChavez..."chocolate wasted" LOL!!! @Ray...I'm excited! I love that it's Dapper themed since I missed Dapper Day :D - Luvvdisney  384.3 #545 12:14AM
@Rick im not getting wasted lol @luvv yes i love being Dapper - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:17AM
@ray yes I must come through on the request of Nicoleface ;) - RickChavez  3516.8 #37 12:18AM
Hey girl how are you? - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:19AM
need to get my dapper suit!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:21AM
@Minnie-E-Mouse...hi Amiga! I'm doing good! Really busy with school :( how about you? - Luvvdisney  384.3 #545 12:22AM
Oh watch out! Stitch in a dapper suit :) that's awesome! - Luvvdisney  384.3 #545 12:23AM
Hi nica - Hendizl  2651.9 #43 12:27AM
Hi Henry! Are you coming Saturday night to Ray's B Day Bash? - Luvvdisney  384.3 #545 12:30AM
@luv same here. I wish DL still had summer hours. :( my trips have been cut back. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:32AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #229 12:36AM
I want to I might go solo and meet you guys there - Hendizl  2651.9 #43 12:36AM
@Miss-E...I kow the feeling :( between school and work its almost impossible to get out there lol...oh well :) how's your semester? - Luvvdisney  384.3 #545 12:37AM
Hi Luvvdisney, how are you hangin? - sallyg  234.2 #1480 12:41AM
@sallyg....doing well, thank you. Glad your feeling better! - Luvvdisney  384.3 #545 1:02AM
Wait a minute,your cancelling your meetup. You can' t get off that easily I thought it's just being postponed until further notice. - sallyg  234.2 #1480 1:30AM
Just teasing! We're still on the hook lol@sallyg, but we do want to be mindful of any planned admin events, those are most important :) - Luvvdisney  384.3 #545 1:44AM
I can' t wait. I only got a hotel for one night. I think I' ll need to get another one so I don' t have to drive back in the middle of the night. - sallyg  234.2 #1480 2:06AM
Hi!! - Blkpearl  31.5 #5446 12:03AM
Hi ... I haven't seen you around :) - TINO  379.2 #553 12:07AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #545 12:10AM
Hello there whats new - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:11AM
Hello - Hendizl  2651.9 #43 12:37AM
Hola! - sallyg  234.2 #1480 12:41AM
Yooooo - kristian  1992.1 #69 12:04AM
Looooooo - TINO  379.2 #553 12:07AM
Yes!!! Someone did it!! - kristian  1992.1 #69 12:13AM
Had too :-/ - TINO  379.2 #553 12:15AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #545 12:16AM
What's up man. Long time no see. How you been?? - RickChavez  3516.8 #37 12:16AM
Umm... Gradnight!!! - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:17AM
Heeey! How's your leg?? - SleepyTortuga  288.4 #926 12:27AM
Hello - Hendizl  2651.9 #43 12:38AM
Hi there. - sallyg  234.2 #1480 12:42AM
Legs okay. Still out from running. Sucks. - kristian  1992.1 #69 2:40AM
Hey everybody,the new trent isn't the only one with oswald ears anymore...sorry buddy had to get them now at dca - pikarich  4108.5 #27 12:05AM
Hi there! - Luvvdisney  384.3 #545 12:16AM
@luvdisney holla,can wait for the big event I will try to join u and vegan7 - pikarich  4108.5 #27 12:27AM
It's cancelled...did you see Admin's post...we can't officially schedule a meet up till all festivities are set...darnπŸ˜πŸ˜‰*ginding teeth and winky face emoji* - Luvvdisney  384.3 #545 12:33AM
Hello - Hendizl  2651.9 #43 12:38AM
Hi! - sallyg  234.2 #1480 12:45AM
hi hello hola aloha :) - SleepyTortuga  288.4 #926 12:07AM
Hello - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:09AM
What up tortuga dormilona - TINO  379.2 #553 12:10AM
Yo yo - RickChavez  3516.8 #37 12:11AM
Hola Chica! Excited to see you Saturday :) - Luvvdisney  384.3 #545 12:12AM
Ray! Diosdepollo!! oh hi Rick :P Yay Luv! I'm happy you'll be there :D - SleepyTortuga  288.4 #926 12:14AM
Hello, hola, bonjour, ciao, guten tag, ni hao, konnichiwa, aloha! - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:16AM
Ay Erika, you just had to out do me huh? lol Hi!! - SleepyTortuga  288.4 #926 12:17AM
Yes mary lol - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:18AM
Aww no I just was so excited to say hello to you I had to express it in many languages. ;) - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:20AM
Hello - Hendizl  2651.9 #43 12:30AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #229 12:36AM
Meh, I think I'm sick :[ - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:08AM
oh no :( - SleepyTortuga  288.4 #926 12:09AM
Hey mel hopefully not i hope you feel better - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:10AM
Oh no! Drink orange juice and lots of vitamins - Luvvdisney  384.3 #545 12:12AM
Me too! I've taken so much vitamin C in the last few hours its ridiculous. Load up buddy! - ScubaSteve028  835.7 #201 12:12AM
Get well soon! - RickChavez  3516.8 #37 12:12AM
Yeah soon as I got home, I started drinking some OJ lol. Most likely its my allergies, but usually when my nose gets as bad as it is now, I end up getting sick :/ Thanks though btw lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:14AM
@Mel and @Steve.. I hope you guys feel better :) - SleepyTortuga  288.4 #926 12:16AM
Darn charlie !hope you feel better before the meet up - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:19AM
feel better and take them MEH-dicine!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:23AM
Hi prima. Oh no I hope you feel better soon. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:23AM
Aww you poor baby! - TheNewTrent  748.0 #229 12:37AM
Feel beter ! - Hendizl  2651.9 #43 12:39AM
Oh no, I hope you feel better. I just got over the flu the other day. Get some rest. - sallyg  234.2 #1480 12:46AM
Sovereign silver twice a day .. Boosts your immune system - DisneyMe2Death  875.0 #192 12:50AM
What's everyone up to tonite? - Blkpearl  31.5 #5446 12:13AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #545 12:24AM
Hi guys! Dont ask why? But im on youtube looking at all these Disneyland Proposals :'( - MagicalLand  414.2 #497 12:13AM
Dont do it:/ - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:15AM
...why? - nicoleface  1752.4 #83 12:16AM
hahaha I did that once and then just felt lonely :( lol - SleepyTortuga  288.4 #926 12:16AM
why is that a sad thing? - MaidMiriam  308.0 #808 12:17AM
Oh oh ... My wife does that too, it's scary in a way ha - TINO  379.2 #553 12:17AM
Too late. I've seen a lot of them actually before but idk how I ended up watching them again. I was crying like a baby for some. I saw a new one where a girl gets proposed to at turtle crush!! So beautiful! - MagicalLand  414.2 #497 12:19AM
The one that always gets to me is the flash dance someone did in DTD, makes me happy and alone - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:19AM
Hey ml - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:26AM
Hey ml - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:26AM
lol @ ray - MagicalLand  414.2 #497 12:34AM
Hii Erika! πŸ‘‹ - MagicalLand  414.2 #497 12:34AM
I'll admit that I've done that before. - TheNewTrent  748.0 #229 12:37AM
Lol i did that once - Hendizl  2651.9 #43 12:39AM
@stitch i know i hope she will stop buy - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:41AM
TnT and Hendizl.. Real mean speak the truth! :) thanks for your honesty! - MagicalLand  414.2 #497 12:48AM
who u talking to Ray? lol - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:30AM
Good evening to all - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:18AM
Hello to you :) - TINO  379.2 #553 12:19AM
Heeeellllooooo :D - SleepyTortuga  288.4 #926 12:23AM
Hola Amiga! How was your day? - Luvvdisney  384.3 #545 12:25AM
is it evening already?! hello!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:25AM
Que onda jefa - RickChavez  3516.8 #37 12:27AM
How's ur foot - Hendizl  2651.9 #43 12:31AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #229 12:38AM
Hey guys I am doing well. @henry My feet are feeling Better now that I have rested. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:44AM
chapina! como estas? - MaidMiriam  308.0 #808 12:47AM
Hi! - sallyg  234.2 #1480 12:49AM
@miriam aqui estoy, muy bien gracias y tu? @sally hey glad your niece like the postcard. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:57AM
aqui viendo switched @birth - MaidMiriam  308.0 #808 1:03AM
Hello everyone :) - MrMOUSESTACHE  67.0 #4075 12:19AM
Hello to you sir - TINO  379.2 #553 12:20AM
How's it going. I saw you once when I was on the tram and you were waiting to board like 2-3 weeks ago. - RickChavez  3516.8 #37 12:20AM
Hello and welcome how are you - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:20AM
I was with ya Rick! haha Hey MrMousetache! - SleepyTortuga  288.4 #926 12:21AM
Becareful Rick is a creeper lol - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:21AM
Oh and mary too lol - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:21AM
Oh yeah Mary you were lol. You pointed him out - RickChavez  3516.8 #37 12:21AM
Hi - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:26AM
David !!!!! - Hendizl  2651.9 #43 12:31AM
I think u creepers scared him off already!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:53AM
Me to fall is the best - Blkpearl  31.5 #5446 12:19AM
Im done with this heat - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:22AM
Evening people of MW! - AndieHawkins  365.4 #582 12:22AM
Hey how are you? - RickChavez  3516.8 #37 12:24AM
hello!! ready for your 21st birthday?! shots shots shots!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:29AM
Hey Rick! I'm just fab. How are you? @stitch,LOL! I am very excited! but I don't think I'm going to get hammered, I'm too classy ;] - AndieHawkins  365.4 #582 12:32AM
Whats going on so you turn the big 21 im buying you some shots - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:34AM
Yes buzzed and classy the perfect combo not drunk and sloppy:/ - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:34AM
her birthday is the same day as yours Ray.. - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:36AM
shots shots shots shots... eveeeerybody :D - SleepyTortuga  288.4 #926 12:37AM
@andie, drunk & classy are a perfect combo!! ;) - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:37AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #229 12:38AM
lol omg, no shots! please! - AndieHawkins  365.4 #582 12:38AM
@trent! hey! how're you? - AndieHawkins  365.4 #582 12:39AM
Hi - Hendizl  2651.9 #43 12:40AM
I'm dong fine, how are you? - TheNewTrent  748.0 #229 12:42AM
I don' t remember my 21st bday. I don' t think I drank. Maybe I don't remember cause I don't like my birthday. - sallyg  234.2 #1480 12:53AM
@trent, I'm good and awake, lol @hendizl, Hello! what's up? - AndieHawkins  365.4 #582 12:55AM
@sally, I like birthdays! I like pretending that when anyone says happy birthday, they are happy I was born. xD makes me feel good. hahaha - AndieHawkins  365.4 #582 12:56AM
I'm happy you're live!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:03AM
:D - AndieHawkins  365.4 #582 1:16AM
Hello everyone - Hendizl  2651.9 #43 12:23AM
What's up man - RickChavez  3516.8 #37 12:24AM
Hey! Nice meeting you the other day - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:29AM
Hi! Great meeting you the other night - Charlie_Mouse  273.4 #1065 12:32AM
hellooo - AndieHawkins  365.4 #582 12:32AM
Hey, hey Henry - SleepyTortuga  288.4 #926 12:38AM
Hey Nica! Hope to finally meet each other Saturday! - Luvvdisney  384.3 #545 12:38AM
Whats up man - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:41AM
@rick just getting home hungry and you ? @mel and Charlie Great meeting you 2 mouses @tortugita haha hows your day ? @ nica yes hopefully I make it sat I'm sure I can go - Hendizl  2651.9 #43 12:42AM
Hey Henry - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:47AM
it was alright. rested my feet a bit :) how are you? - SleepyTortuga  288.4 #926 12:54AM
How' s it going? - sallyg  234.2 #1480 12:54AM
Hey! Hey everybody! - disneykimmi  117.0 #3188 12:23AM
Hello - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:30AM
Hi!! - Luvvdisney  384.3 #545 12:38AM
Harro - Hendizl  2651.9 #43 12:43AM
Yay another Kim!! I'm Kim and then I have a buddy named Kim who is my DL partner! Kims are fun! - SassyKittyMeow  429.0 #469 1:00AM
Hi! - Blkpearl  31.5 #5446 12:23AM
How's everyone doing?! 😜 - Charlie_Mouse  273.4 #1065 12:30AM
how dare u get Meh-lanie sick!! wassup!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:33AM
Go take care of her! lol :D - SleepyTortuga  288.4 #926 12:38AM
Whats up charlie - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:42AM
Haha ^^both of you - Hendizl  2651.9 #43 12:43AM
GAC ➑ lol 😜 - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:47AM
lol this post xD - AndieHawkins  365.4 #582 12:57AM
@Stitch Haha no no I was never sick nor am I now lol i wouldnt dare get my honey sick. and @sleepytortuga I took care of my baby earlier then headed home - Charlie_Mouse  273.4 #1065 1:13AM
@ray nm was watching fresh prince of bel air! @miss e mouse lol everytime you say GAC It reminds me of when you said it like a freak! 😱 - Charlie_Mouse  273.4 #1065 1:14AM
still watching the Avengers.. Scarlett Johansson is so hot!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:31AM
as is chris evans, chris hemsworth, rdj, tom hiddleston, mark ruffalo, and jeremy renner. - nicoleface  1752.4 #83 12:35AM
I know ill be out of luck tomorrow if I try to buy it. It'll prob be sold out everywhere! - MagicalLand  414.2 #497 12:37AM
Still haven't seen The Avengers. - TheNewTrent  748.0 #229 12:38AM
I wonder how many avengers costumes will be at MNSSHP this year.. - DisneyMe2Death  875.0 #192 12:43AM
@Trent, was it u that also haven't seen the mighty ducks? - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:47AM
@MagicalLand maybe try a Disney store! I'm sure a majority won't go buying it there right away - sleepyhead_CM  596.5 #318 12:49AM
Why why am I watching hoarders lol - DisneyMe2Death  875.0 #192 12:33AM
Dude I'm addicted to that show.... Motivates me to clean - PiratePrincess03  103.8 #3431 12:34AM
I was watching that to it just makes me want to clean - Blkpearl  31.5 #5446 12:35AM
Lol me too! I know what I'll be doing tomorrow. - DisneyMe2Death  875.0 #192 12:36AM
Lol only time it bothers me is when they show the bathroom eeek - PiratePrincess03  103.8 #3431 12:39AM
That show makes me feel SO bad, but I cant look away - AndieHawkins  365.4 #582 12:39AM
Yeah the bathrooms are the worst! - DisneyMe2Death  875.0 #192 12:42AM
Lol I don't even wanna say on here some of the things I've seen haha, I'm watching a murder show right now on ID that's less messy :/ lol - PiratePrincess03  103.8 #3431 12:45AM
Hi everyone! I'm watching some Laguna Beach! Woo!! - AshleyLynn22  791.2 #211 12:35AM
Hi ash - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:38AM
Hi :) - SleepyTortuga  288.4 #926 12:38AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #545 12:41AM
Hello! - TheNewTrent  748.0 #229 12:42AM
Hi - Hendizl  2651.9 #43 12:43AM
hey Ash!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:48AM
Hello! - AndieHawkins  365.4 #582 12:50AM
Hi everyone!! How was everyone's day?! - AshleyLynn22  791.2 #211 12:54AM
what did I do? oh, work and watched a rigged Monday night NFL game.. - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:05AM
Yeah...I heard all about the game. πŸ˜’ - AshleyLynn22  791.2 #211 1:13AM
Hi everyone, I had dinner with my best friend from high school who I haven't seen in years. It was such a blessing. - sallyg  234.2 #1480 12:36AM
Awesome glad you got to reunite - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:38AM
That's wonderful! - Luvvdisney  384.3 #545 12:42AM
Hello sounds great - Hendizl  2651.9 #43 12:44AM
Hi - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:48AM
β™ͺreunited and it feels so good!!β™ͺ - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:49AM
Lol stitch beat me to it - DisneyMe2Death  875.0 #192 12:56AM
This somewhat tells my age but I couldnt believe she had a stroke at age 33.She said I can share because she wasn' t warned by her doctor but her birth control patch caused it. - sallyg  234.2 #1480 1:02AM
:) Howdy. I've picked up a new habit - Vinylmation. - MrsMears  217.1 #1703 12:38AM
That's better then mine :( trying all the crazy snacks at Disney lol - Hendizl  2651.9 #43 12:44AM
They are addicting! - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:49AM
Well, I did just finish a Mickey velvet cake pop. I really shouldn't have eaten this before bed.. eep! - MrsMears  217.1 #1703 12:57AM
Sounds fun! - Luvvdisney  384.3 #545 12:59AM
Welcome to team Vinylmation... - BambooMike  133.8 #2889 1:14AM
Hi y'all! Taking a walk down memory lane :) found old home videos from 1998! We were wittle babies! So crazy to think that next month, Shelby's gonna have one of her own! #nostalgic😌 - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #108 12:38AM
wow are u that young?! I graduated in 98!! I feel old!! lol - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:40AM
I was 7... dang.. learning how to ride a bike and how to swim! those where the dayyysss - AndieHawkins  365.4 #582 12:51AM
Haha I was 4 :P - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #108 12:54AM
I know the feeling Stitch.. - SleepyTortuga  288.4 #926 12:55AM
Im to old for this convo thanks guys :/ haha - LoneRAYnger  4261.4 #26 1:00AM
it's OK Ray, u still have 4 days left!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:06AM
I was 6 in 1998. FEEL OLD! - TheNewTrent  748.0 #229 1:09AM
I have to go back to at least the 1980's to be able to take a trip down memory lane. 😁 - BambooMike  133.8 #2889 1:23AM
Hello Everyone!! - TheNewTrent  748.0 #229 12:39AM
Whats up trent - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:43AM
Hello - Hendizl  2651.9 #43 12:45AM
Hey Trent πŸ‘‹ - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:49AM
hiiiiii :) - SleepyTortuga  288.4 #926 12:50AM
*poke* - AndieHawkins  365.4 #582 12:52AM
Hi TNT! - Luvvdisney  384.3 #545 12:59AM
Hey TNT what's up? - sallyg  234.2 #1480 1:03AM
he's too busy playing his borderland !! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:07AM
How is everyone? @andie stop poking me! - TheNewTrent  748.0 #229 1:09AM
and the land of borders is multiple, hence BorderlandS, with an S. - TheNewTrent  748.0 #229 1:10AM
whatever!! tomato tomahtoes.. - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:18AM
Okay fiiiinnneee, fun ruined D: - AndieHawkins  365.4 #582 1:21AM
Hi! - Blkpearl  31.5 #5446 12:41AM
Lol you hitting the comment button instead if the reply button - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:44AM
Hey guys!!!! Does anyone know where I can find a complete list of the seasonal fall treats Disneyland is offering right now??? I want to try IT ALL!!!! Lol - SassyKittyMeow  429.0 #469 12:46AM
well... i am on that quest myself. here's what i've tried so far: at harbour galley-pumpkin & squash chowder $10; Royal St. Veranda-pumpkin fritters 3x$4; mint julep bar-pumpkin beignets; jolly holiday- pumpkin latte and apple cider $4; pumpkin creme brulee-cafe orelans $7.99 - MaidMiriam  308.0 #808 12:56AM
and another CM told me the bakery on main st carries pumpkin bread and some kind of pumpkin fudge. havent gone yet though - MaidMiriam  308.0 #808 12:57AM
Thank you so much! I love Pumpkin and apple! I can't wait to try it all! What's been your favorite so far? - SassyKittyMeow  429.0 #469 1:07AM
hands down the creme brulee! and the chowder. i posted some pics and reviews. you can check my posts under my profile - MaidMiriam  308.0 #808 1:13AM
Yum yum yum!!!😸 - SassyKittyMeow  429.0 #469 1:31AM
spaceRAYnger I dnt see the reply button on sum post , y? - Blkpearl  31.5 #5446 12:49AM
It is only on the person that commented - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:51AM
If you want to reply go to the original poster and hit reply and your comment will be posted under the original and everyone else who has also commented. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 12:54AM
After that you can respond to everyone by hitting the same reply button on those posts your responding to. - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:55AM
@miss eThank you mija:) just like we doing Here - LoneRAYnger  4261.4 #26 12:57AM
Ok thank you - Blkpearl  31.5 #5446 12:54AM
can't believe the Packers lost the way it did!! NFL is dead with those replacement refs!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:02AM
Yea, they got cheated out of a game tonight. That's gonna mess up their whole season. - TheNewTrent  748.0 #229 1:08AM
There's always next year... - BambooMike  133.8 #2889 1:10AM
Packers..? Is that the Radiator Springs football team? - MrsMears  217.1 #1703 1:11AM
Bad call. Tate should have been called for offensive pass interference in the first place. - RickChavez  3516.8 #37 1:23AM
My team, team Gryffindor Always wins their Quidditch matches! 😝 - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 1:23AM
It should not have been called a touchdown in the first place. - TheNewTrent  748.0 #229 1:28AM
I like to see what Roger Goodell will do now.. - Stitch_Legacy  5137.8 #19 1:45AM
looks like Mr. once upon a time is late for his bedtime story!! well I guess I'll be making my own story.. goodnight everyone!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 2:21AM
hahaha funny stitch.im hoping you are part of the tot meetup when it happens im going to man up and ride it for the third time ever. - pikarich  4108.5 #27 2:23AM
GOOD NIGHT STITCH!! - LoneRAYnger  4261.4 #26 2:27AM
TNT shows up a little later I thought. - sallyg  234.2 #1480 2:28AM
good night stitch,good night caligirl,goodnight ray,goodnight moon - pikarich  4108.5 #27 2:29AM
Once upon a time... - TheNewTrent  748.0 #229 2:33AM
There was a girl who's eye twitched - RickChavez  3516.8 #37 2:33AM
She would laugh all night long. - sallyg  234.2 #1480 2:39AM
Are you guys talking about the same girl? - TheNewTrent  748.0 #229 2:40AM
Hahahaha kadie - LoneRAYnger  4261.4 #26 2:40AM
Was her name o. - sallyg  234.2 #1480 2:41AM
With a little pixie dust she learned to dance the robot and had the courage to ride TOT. - sallyg  234.2 #1480 2:51AM
Hahaha@sally and @Kadie - LoneRAYnger  4261.4 #26 3:02AM
One dose of pixie dust wasn't enough.It took all her MW friends to drag her on it. Her laughter turned to screams and then shrieks. But she survived. - sallyg  234.2 #1480 3:04AM
And she went on multiple times after that! - TheNewTrent  748.0 #229 3:43AM
THE END! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  748.0 #229 3:43AM
Good morning MWers! Anyone still awake? - MrsSchnooks  3112.3 #40 3:05AM
I am, but not for long. You sound so perky. - sallyg  234.2 #1480 3:11AM
I just woke up. LOL Usually I go to sleep when my husband goes to work at midnight but we exhausted ourselves in DL yesterday so were asleep at 8 so now I'm wide awake. Ugh - MrsSchnooks  3112.3 #40 3:16AM
Yes iam my body is tired but my mind is not:/ - LoneRAYnger  4261.4 #26 3:17AM
Good luck hopefully you can fall back to sleep. Good night or good morning whatever you would say at this time. - sallyg  234.2 #1480 3:21AM
Morning night lol - LoneRAYnger  4261.4 #26 3:24AM
Oh! And obviously he didn't have to work tonight. So how are you Sally? - MrsSchnooks  3112.3 #40 3:24AM
Hi Ray. Sorry we won't make it to your birthday bash. We are blocked but have a wonderful time and hopefully we'll meet another time. - MrsSchnooks  3112.3 #40 3:26AM
I'll be up for a while Sally. I already got 7 hours of sleep. Probably wake Hubby up and go put in Disc 2 of Once Upon a Time. Trying to get them all watched before the season starts up again. - MrsSchnooks  3112.3 #40 3:30AM
I' m tired so if I dont respond back I fell asleep. I apologize ahead of time just in case. - sallyg  234.2 #1480 3:39AM
I understand. :-) Pleasantcan Disney dreams! - MrsSchnooks  3112.3 #40 3:47AM
*pleasant...darn weird spell check - MrsSchnooks  3112.3 #40 3:48AM
Here is a mw trick. See how many pages you can get threw before the eyes say no more. I usally get between 25 to 30. It works - puddy77  224.9 #1597 4:18AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
3.31

2. mamabeam
0.97

3. Goofytom
0.85

4. Dolewhipped
0.32

5. MHN15
0.19

6. richiii3
0.14

7. Rizzobee28
0.08

8. EmilyAnne
0.07

9. valj84DisneyAddict
0.04

10. mumzymouse85
0.03

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  170.5 #2318 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  43.4 #4771 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  8987.4 #3 11:47AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2170.8 #64 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  43.4 #4771 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2170.8 #64 9:42AM
Yay I'm on the list!! First top 10 list I've ever made :) - TiggerBelle  473.9 #418 10:40AM
Probably just jinxed myself lol - TiggerBelle  473.9 #418 10:41AM
First thing I've ever been on too! ☺️ add me for a game so we can keep it up πŸ˜‰ haha - ames013  100.9 #3472 10:37AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15669.3

2. Dave
12815.3

3. Tom
8987.42

4. Plumiegirl
8971.29

5. jacdanfan
8896.45

6. goofygal
8603.67

7. uscdisneyteacher
7533.48

8. CobbPR
7087.03

9. BaseballMickey_CM
7044.93

10. Bullseye
6766.17



Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
7044.93

2. Stitch_Legacy
5137.84

3. RickChavez
3516.78

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3670.7

6. caramiapoohAKAface
3832.21

7. IDVandalSkipperCM
2358.77

8. Dave
12815.3

9. Duchess_SMK
6040.98

10. Sweet_Irish_Cream
4398.62



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM

Here are the overall MouseRank leaders for the past 6 months:

May 2015: MelodyMouse 679.4
April 2015: Fantasmicfan1 466.89
March 2015: HARR_E 423.38
February 2015: Winnie111286 364.36
January 2015: ShariRenee 408.65
December 2014: MelodyMouse 365.77
 

! - FrankenweenieVelinee  2190.8 #61 7:16AM
- MowgliLovesBaloo  58.3 #0 5:18PM
- CoachSteve  120.1 #3124 9:21PM
Congrats! - irmouse  243.0 #1373 11:28PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 4 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! Then we go to the MW spot we've held in DL to watch PTN and fireworks! Everyone is welcome! - secretagentangel  1696.4 #87 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1696.4 #87 10:47PM
Thank You - suzieq65  39.4 #4951 6:20PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1674.0 #92 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1561.1 #97 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1307.7 #115 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10801 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1674.0 #92 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10801 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1307.7 #115 7:09PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  966.2 #175 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  697.4 #253 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1696.4 #87 6:15PM
The 5K is May 8th, 10K May 9th, and the Half is May 10th. - CoachDisney  79.0 #3816 2:43PM
I will for the 5k, will be there Thursday afternoon till Friday noon. - Sleepingbeautysmom  305.0 #823 8:17AM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1847 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  128.1 #2967 3:57PM
@Admin. I filled out a form for May 22nd.  I hope you got it. Thanks. - Winnie111286  4037.7 #28 2:23AM
@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  5.8 #15113 5:02PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1294.6 #118 9:42PM
  - jacdanfan  8896.5 #5 6:08AM
- Lilogirl1  113.0 #3278 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

DISNEYLAND PARK:

Innoventions closed March 31-September 30


DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.2 #7580 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #811 8:33AM
No!! Peter Pan is one of my favorites... I was hoping to ride it next weekπŸ˜₯😒 - girl97217  116.0 #3213 7:20PM
It really surprises me that they didn't have Peter Pan finished by the time the Diamond Celebration started. I'm going next week and will be sad to miss it.  - RetroMinnie  54.8 #4367 10:06PM
They definitely tried!! - NeddaSzy  41.5 #4861 6:57PM
I think it was delayed, originally supposed to be open earlier. - Sarafina  490.3 #401 12:13PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1153.4 #140 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.6 #273 6:30PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #65710 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  105.9 #3397 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  667.3 #277 2:20PM

Here are the recent wait time leaders:

May: MelodyMouse 640.08
April: WARLOCK 228.33
March: HARR_E 290.27
February: jacdanfan 251.32
January: ShariRenee 246.23
December: MelodyMouse 303.05
November: MelodyMouse 410.98
October: jacdanfan 189.98

 Everyone for making   - Boundin  610.5 #308 10:21PM
I get great joy out of helping to fulfill the original intent of this app! (Can ya tell?) - MelodyMouse  5505.6 #16 11:00AM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of June 29, 2015

Last year, Independence Week was unusually slow. July 4 was one of the slowest days of the year, if you can believe that! Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our new MagicPlan iOS Calendar), this week averaged in the 60s, which is not very crowded at all. It is supposed to cool down a little later in the week, which could bring large crowds this weekend. To get a real-time look at how crowded the Parks are, check the MouseWait app for real-time Crowd Index averages and wait times.  - Admin Jun 29, 2015 12:52PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  415.8 #494 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.6 #7063 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  130.5 #2943 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  237.2 #1437 5:04PM
I hope to be down at the end of August or first part of September. Which would you choose? - DeneciePie  327.9 #705 10:48PM
Sounds like you'll be there for Disneyland half marathon weekend  - MarshaMouse  4390.1 #25 7:41PM
thanx for the opportunity - MommyandBash  105.9 #3397 6:18PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  16.2 #7572 10:18PM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  170.5 #2318 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  43.4 #4771 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  170.5 #2318 3:27PM
Is it a game? - palomine96  18.8 #7010 11:58PM
Yes!  It's a separate app.  Come play! - Moog  43.4 #4771 8:58AM
Look for me cinderella85rivas - cinderella85rivas  194.7 #1986 1:04PM
I downloaded the app but it too won't add my name so if I play as guest it doesn't give credit to my mouse wait account :(Help!  - DisneyDrea  60.8 #4218 9:08PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1623.1 #96 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  387.2 #541 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
@otilegna - pikarich  4108.5 #27 9:34AM
I buy pretty much everything on Amazon. Nice to know MW can get a little piece of that! - MellyMelBB  65.0 #4114 12:06AM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  473.7 #419 4:20PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3196.5 #38 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  17.8 #7229 10:32PM
Yours is much nicer than Mickeys - leopardditz2000  690.0 #259 7:34PM
After the video my 3 & 1/2 year old says, "that's cool!" It was. Very cool - MommyandBash  105.9 #3397 3:44PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  246.1 #1328 9:59PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - gedi0614  18.3 #7116 12:13AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Winnie111286
45.18

2. JPatDL
38.97

3. DisneyDrea
28.03

4. mikelandreth
27.63

5. Brian
18.52

6. CobbPR
18.4

7. Jess0
16.1

8. JaredSkellington
14.47

9. SorcererD91
13.97

10. HARR_E
13.78



SEE TOP 100 LEADERS



Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1294.6 #118 12:34PM
I made the list last night! So cool, huh?! Congrats on the MW acknowledgement!!!  - MommyandBash  105.9 #3397 10:42PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #1965 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  333.3 #679 5:56AM
Sweet, I have 3 on this list!!  - MisFit.Mouse  618.2 #303 2:52AM
After all of this time being away and I made the list - cyndaws  257.8 #1207 1:45AM

TOP 5 THINGS to do this week at the Disneyland Resort:

1. Watch the new "Paint the Night" parade 8:50 and 11pm nightly.

2. Watch the new "Disneyland Forever" Fireworks show at 9:30pm nightly.

3. See the new "World of Color" 9pm and 10:15pm nightly.

4. Try to find a "Made with Magic" wand or paintbrush which allow you to interact with select Disney experiences and merchandise. 

5. Look for the Word of the Day displayed outside of the theme park entrances (or in the MouseWait Lounge) and text the word between 7am and 10:59am Pacific to the shortcode listed on the sign. You must be at the Disneyland Resort to enter. If you win, you will be notified around 11am via text or phone. For more info go here

And don't forget about Food! Check out our real-time Food blog to see what's new at the Resort. POST YOUR IDEAS BELOW and they could make the weekly top 5!

Come to our la  Brea sticker meetup which starts early at 4 pm then come join MWers to watch PTN and Fireworks too!  - secretagentangel  1696.4 #87 11:59PM
was bummed i did not make it two weeks ago,  see you in aug! - MsTikiMermadam  333.3 #679 6:41PM
Checkβœ”οΈfinally completed the list! I think my favorite is the new fireworks shows!!! Gives me goosebumps and brings on the happy cry.  - MinnieMyLove  189.8 #2039 9:00AM
I just need WOC - gedi0614  18.3 #7116 1:11AM
Me too! - MellyMelBB  65.0 #4114 9:26AM
Try one or more of the new Diamond desserts! - MsTikiMermadam  333.3 #679 6:40PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #503 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #13233 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  340.9 #654 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
When is # 3 coming out? I can't wait!! I read the others way toooooo fast. Loved them. - Popcorn  5.6 #15713 5:40PM
I've read seasons 1 and 2.  Can't wait for season 3! - eeyore4me  0.6 #73352 1:08PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6694

2. uscdisneyteacher
5880

3. BaseballMickey_CM
5434

4. Dave
5231

5. Duchess_SMK
4948

6. Stitch_Legacy
4712

7. Plumiegirl
4628

8. HandMeAChurroImmaFaint
4251

9. ElSuperRaton
4197

10. pikarich
3716



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2840.6 #41 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  2840.6 #41 2:34PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  624.9 #298 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5862 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
I now have both seasons on my Kindle!!!!  LOVE them!!!!  I also have both of the Voyagers!  So great!!!!!      - valj84DisneyAddict  170.5 #2318 10:57AM
- valj84DisneyAddict  170.5 #2318 9:35PM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  317.1 #757 10:04PM
- luxkitty  2635.9 #44 3:11PM
- 1Princess3Princes  415.8 #494 6:37PM
Can't make it but wanted to use my sticker! - Poisen_Ivy  275.7 #1030 12:09AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
60000

2. iLOVELUCYnDISNEY
54000

3. secretagentangel
52300

4. MeridaFan
41630

5. MelodyMouse
40000

6. DisneyGrandma
38500

7. cmtahm
35650

8. debbiev
34750

9. leopardditz2000
34500

10. MinnieMyLove
33750

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  9.4 #0 2:55AM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. JPatDL
38.97

2. mikelandreth
27.63

3. DisneyDrea
21.48

4. Winnie111286
18.97

5. Brian
18.52

6. JaredSkellington
14.47

7. Jess0
14.4

8. DisneyLifer
10.62

9. paperace
9.85

10. LilSterner
8.87

 

SEE THE TOP 100


Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.5 #168 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1674.0 #92 10:53PM
- conant4  14.3 #8118 11:51AM
There are 100's of people standing at bag check. Lines backed up to La Brea Bakery. They've stopped people here to herd over people already in DCA over to DL. And, we see 100's of those folks standing at the gates.  - thompsonsyl  5.2 #16915 2:36AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.MelodyMouse 262.84 #16  
2.MarshaMouse 98.47 #25  
3.Winnie111286 91.72 #28  
4.MadameLeota 76.66 #41  
5.KennyV 76.65 #245  
6.Coaster 46.57 #1  
7.TinkerSchelle 44.22 #92  
8.SorcererD91 44 #88  
9.Alicewhoareyou 41.45 #79  
10.JPatDL 38.97 #235  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!