4261.6 #35 (DL Qual #12

Sep 20, 2012 12:01 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers its time for Disney After Dark! everyone is welcome to join

first - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:01AM
Finally lol - RickChavez  3671.6 #43 12:01AM
Congrats! - LittleStarSweeper  353.7 #684 12:02AM
Congrats! - sleepyhead_CM  596.5 #355 12:02AM
WTG! - Duchess_SMK  6501.3 #19 12:02AM
Congratulations... - BambooMike  133.8 #3038 12:03AM
Congrats!! - TheNewTrent  749.0 #265 12:03AM
Congrats! - Luvvdisney  384.3 #603 12:04AM
Congrats :D - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:04AM
Congrats! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:04AM
Woo! Congrats! - AndieHawkins  366.6 #639 12:20AM
talk about speed upgrade!! lol - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:27AM
2nd - BambooMike  133.8 #3038 12:01AM
First? - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:01AM
Maybe next time jefa - RickChavez  3671.6 #43 12:02AM
Darn last time I try! I never can get it. {kicks rocks} lol😜 - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:02AM
Hola Chica!! How are you? - Luvvdisney  384.3 #603 12:04AM
Aww...don't give up! - TheNewTrent  749.0 #265 12:04AM
Hi there. - sallyg  239.1 #1528 12:08AM
Nice try - Hendizl  2862.9 #49 12:30AM
Hello everyone:) - LittleStarSweeper  353.7 #684 12:01AM
Hi - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:07AM
Hi - Luvvdisney  384.3 #603 12:10AM
Hello. - sallyg  239.1 #1528 12:13AM
Hey! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:15AM
Hi - Hendizl  2862.9 #49 12:29AM
Hello - sleepyhead_CM  596.5 #355 12:01AM
Hello - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:07AM
Hi - Luvvdisney  384.3 #603 12:10AM
Hi there! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:15AM
Hi. - sallyg  239.1 #1528 12:17AM
Hi - Hendizl  2862.9 #49 12:29AM
definitely not first! :) - otilegna  2783.0 #51 12:02AM
That's ok, I'm not either. - sallyg  239.1 #1528 12:09AM
haha! i guess i need a quad-core intel i7 laptop here, that refesh quick! - otilegna  2783.0 #51 12:17AM
Hello - Hendizl  2862.9 #49 12:02AM
Hey πŸ‘‹ - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:04AM
Hello hello - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:06AM
Hi! - sallyg  239.1 #1528 12:10AM
Hi! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:15AM
Hey Nica! - Luvvdisney  384.3 #603 12:15AM
Hiya! - AndieHawkins  366.6 #639 12:20AM
How's everyone ? - Hendizl  2862.9 #49 12:30AM
Good, just chillin. Watching tv and sewing. You? - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:41AM
What are you sewing ? I end up with allot of pokes on my finger and bleeding when I try to sew something. Fml :/ lol - Hendizl  2862.9 #49 12:59AM
My skirt for Tiki day :) - SleepyTortuga  288.4 #1022 1:17AM
Hi everyone! :) - Luvvdisney  384.3 #603 12:03AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #265 12:04AM
Hola - RickChavez  3671.6 #43 12:04AM
Hola! - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:05AM
Hey Amiga how are you? Feeling any better? - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:06AM
@Minnie-E-Mouse....hey amiga...yes, thank you for asking! I need a Disney day/night....yesterday on the way there I got rear-ended...so much for a relaxing evening...but luckily no one was hurt - Luvvdisney  384.3 #603 12:09AM
Are you hurting today? - sallyg  239.1 #1528 12:10AM
😱oh no what a bummer! Glad to hear everyone was ok. - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:11AM
@sallyg...I'm feeling ok, thank you :) @Minnie-E-Mouse...me too :) - Luvvdisney  384.3 #603 12:14AM
Hello! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:15AM
Hey nica how you feeling - Hendizl  2862.9 #49 12:31AM
Ps I'm eating a gallopinto burrito it's sooooo good - Hendizl  2862.9 #49 12:32AM
@hendizl....doing good....your making me hungry dude! - Luvvdisney  384.3 #603 12:40AM
Haha go get something to eat oh ma gad I never had it in burrito style with sour cream it's bombkies - Hendizl  2862.9 #49 12:41AM
Well I'm stuck in the craziest traffic - fairyshley  479.8 #461 12:03AM
That sucks. But hope you still had a great day! - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:04AM
what part? - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:04AM
How crazy is it? and how is there traffic at midnight? - TheNewTrent  749.0 #265 12:04AM
Bump some Ludacris lol - RickChavez  3671.6 #43 12:05AM
:( That sucks... drive safe though! - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:05AM
I really hope your not driving. - sallyg  239.1 #1528 12:08AM
Boo...I don't like traffic - Luvvdisney  384.3 #603 12:10AM
Hey everyone, how's it going today? - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:04AM
Could be better, I feel like I'm coming down with the flu, thanks for asking and yourself? - sallyg  239.1 #1528 12:12AM
Hi there! - Luvvdisney  384.3 #603 12:14AM
Good here, just working the night away. Hope you feel better. - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:14AM
Hey good here kinda hungry - Hendizl  2862.9 #49 12:31AM
Hi all! - KelstersInc2319  60.5 #4524 12:04AM
Hello. Cute profile pice. 😊 - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:13AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #603 12:14AM
Hi! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:15AM
Hello - Hendizl  2862.9 #49 12:32AM
What's up peeps - RickChavez  3671.6 #43 12:05AM
Did you get your texts working? - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:06AM
Yep - RickChavez  3671.6 #43 12:06AM
sup!! I see you're loving the new & improve lounge!! lol - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:06AM
Que onda lil Joker? - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:07AM
Indeed Stitch. Baby Joker just kickin it @Miss - RickChavez  3671.6 #43 12:08AM
Not your texts apparently! πŸ˜’ - Duchess_SMK  6501.3 #19 12:09AM
where's baby Batman? - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:10AM
Hola!! Que onda! - Luvvdisney  384.3 #603 12:12AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #265 12:13AM
What's up - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:16AM
@stitch Don't know - RickChavez  3671.6 #43 12:17AM
@Duchess working now. @Luvv hola @TNT what up G. @MW what's up - RickChavez  3671.6 #43 12:21AM
Hi! - sallyg  239.1 #1528 12:23AM
Hello - Hendizl  2862.9 #49 12:32AM
Hi everyone! - sallyg  239.1 #1528 12:06AM
Hi! :) - Luvvdisney  384.3 #603 12:12AM
Wud up SallyG - Hendizl  2862.9 #49 12:33AM
@Henry: not much took Aleve cause of body aches. I think I'm coming down with something. - sallyg  239.1 #1528 12:43AM
*drops off piΓ±a colada juice boxes* - MomWithAJuiceBoxBuzz  1191.2 #154 12:07AM
HAHAHAHAHA - Minnis2Society  369.9 #635 12:11AM
Mmmm thank you! I needed one of those! - Duchess_SMK  6501.3 #19 12:11AM
What about for minors? - TheNewTrent  749.0 #265 12:13AM
I was thirsty, thanks. - sallyg  239.1 #1528 12:15AM
Refreshing - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:16AM
My ID said no, I gotta wait 9 more days! Fooey! - AndieHawkins  366.6 #639 12:22AM
Oooo sounds good - Hendizl  2862.9 #49 12:33AM
I need about 5 more! - Minnis2Society  369.9 #635 12:37AM
Minors??? It's past your bed time! ;o) ok here.....have some apple juice. XD - MomWithAJuiceBoxBuzz  1191.2 #154 12:39AM
I can deal with apple juice =] - AndieHawkins  366.6 #639 12:42AM
Awwww Andie! For you, I mix a special concoction of pineapple, cranberry, orange on ice! ;o) - MomWithAJuiceBoxBuzz  1191.2 #154 12:46AM
Awww! Yay! =D - AndieHawkins  366.6 #639 12:54AM
Hello and good evening to all! - lampwick  310.3 #888 12:08AM
Hey Andy how are you doing? - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:09AM
Excellent... Looking forward to some So Cal weather in a few weeks... It's "June Gloom" year round up here! - lampwick  310.3 #888 12:11AM
Hi - Luvvdisney  384.3 #603 12:15AM
Well we have had some crazy heat here, so hopefully when you come down it won't be as crazt hot! - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:15AM
Hi there. - sallyg  239.1 #1528 12:16AM
Hey! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:16AM
Hello - Hendizl  2862.9 #49 12:33AM
I'm painting, yay! What's everyone up to? - AshleyLynn22  791.2 #242 12:13AM
I read painting as partying and thought, why is she MWing at a party? - TheNewTrent  749.0 #265 12:14AM
Was sewing but taking a break. What are you painting?? - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:16AM
Just got done doing paperwork, Yay! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:18AM
Bahaha I have been known to MW at parties. 😏 Hi Mary! I'm painting a letter for a friend 😊 what were you sewing? Yay mightywhite! Congrats on finishing! πŸ‘ - AshleyLynn22  791.2 #242 12:23AM
I am painting too! @sleepytortuga might like my work. ;) hint hint. - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:24AM
Ashley, I'm sewing up a skirt for Tiki day :) Erika.... is that so?? - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:26AM
Look at us crafty girls! Go us!! ☺ - AshleyLynn22  791.2 #242 12:32AM
Watcha painting - Hendizl  2862.9 #49 12:34AM
Oh nevermind I see - Hendizl  2862.9 #49 12:34AM
Pete-tah Pan! 😊 - AshleyLynn22  791.2 #242 1:24AM
Hey Everyone! *goes back to Borderlands 2* - TheNewTrent  749.0 #265 12:14AM
Hey! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:18AM
Hi TNT, I'm surprised you haven't beaten that game already. - sallyg  239.1 #1528 12:21AM
Hola! - AndieHawkins  366.6 #639 12:23AM
Hello - Hendizl  2862.9 #49 12:34AM
*poke poke poke* - AndieHawkins  366.6 #639 12:35AM
(meant to say pokes TNT) - AndieHawkins  366.6 #639 12:35AM
Hi TNT! - Luvvdisney  384.3 #603 12:40AM
stop poking!! this isn't FB!! lol - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:40AM
Hi mister man.. I miss you.. that is all.. carry on. - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:42AM
@Sally, this game is really long! @Andie stop it! I'm gonna tell mom again! - TheNewTrent  749.0 #265 12:42AM
Hi Sleepy! I miss you too! - TheNewTrent  749.0 #265 12:43AM
@stitch, I don't even use FB that much!! And I have to get my poking done somehow! And I've taken it upon myself to poke TNT when he's not paying attention xD - AndieHawkins  366.6 #639 12:44AM
@TNT, 😁 - AndieHawkins  366.6 #639 12:45AM
aloha everyone!! how's it going?! had an awesome time tonight with some awesome MWers minus the Denny's.. now watching Indiana Jones: Temple of Doom!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:16AM
Glad you had fun John! - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:21AM
Hey, it's going good. Great movie choice - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:22AM
Hey! I've Been playing sims all night, trying not to use cheats for cash... Lol - AndieHawkins  366.6 #639 12:24AM
smh!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:31AM
😁 - AndieHawkins  366.6 #639 12:34AM
I have that been sitting there wΓ‘iting to watch it. - Hendizl  2862.9 #49 12:35AM
then what are u waiting for? the adventure awaits!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:37AM
Haaha it does await and its going to wait a little longer lol I can't I'm watching titanic i just got it on blu ray lol I'm testing out the iceberg scene - Hendizl  2862.9 #49 12:43AM
testing out the drawing scene? - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:48AM
Hahaha somehow I knew that was coming - Hendizl  2862.9 #49 1:04AM
Hi guise! 8] - AndieHawkins  366.6 #639 12:19AM
Hey! - NickDoubleyew  1094.0 #175 12:22AM
Hey there. - sallyg  239.1 #1528 12:24AM
what's your birthday plan? - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:25AM
What's up ducks! - AndieHawkins  366.6 #639 12:26AM
@stitch, don't really have one lol... Go to Disney! Have my first drink at either the cove or trader sams - AndieHawkins  366.6 #639 12:27AM
when is that? - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:29AM
Next Saturday the 29th I hope the weather gets cooler by then - AndieHawkins  366.6 #639 12:34AM
Hello - Hendizl  2862.9 #49 12:35AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #265 12:43AM
cool!! u & ray both could celebrate together then!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:47AM
He's celebrating on the 29th too? - AndieHawkins  366.6 #639 12:56AM
@hendizl, and Trent, hi guys! What's up? - AndieHawkins  366.6 #639 12:57AM
Is anyone else planing on going to Disneyland on Friday for the spaceship flyover?! - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:22AM
yes :P - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:23AM
wish I could but have a thing called work to go to.. - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:24AM
I have work too =[ and all that week I want to help put up Halloween decor on our house - AndieHawkins  366.6 #639 12:26AM
Yes I'll be there - RickChavez  3671.6 #43 12:26AM
Yay Rick! Are you staying all day or just for the flyover? - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:28AM
No, I have to work...maybe at night - Luvvdisney  384.3 #603 12:30AM
Just for the flyover. Then taking Bella to preschool but ill be back in the evening. - RickChavez  3671.6 #43 12:34AM
We'll be there. What time does everyone suggest getting there by? - Cinderella_Schnooks  3388.1 #45 12:37AM
Oh my gosh good thing I erased that comment it came out so wrong lol haha damn text lagging is still on the app. I Might possibly go since I Γ§ouldnt make it today. - Hendizl  2862.9 #49 12:37AM
@Rick aww okay. - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:43AM
It should be a neat thing to see! Unfortunatly I wish I could stay all day too, but I have to work in the afternoon. :( - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:56AM
Hopefully I will just for the morning :) - Jenniferr  506.7 #437 2:13AM
wow it's already midnight, well more like 12:30am. lol. HI! - VfxGenie  1556.7 #114 12:26AM
greetings!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:28AM
Hey! - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:28AM
Hi - Luvvdisney  384.3 #603 12:30AM
Hiii - AndieHawkins  366.6 #639 12:31AM
Hi! - Minnis2Society  369.9 #635 12:36AM
Hello. - sallyg  239.1 #1528 12:45AM
Hi everyone! Hope you are all doing well. - VfxGenie  1556.7 #114 12:52AM
Hi Eddie - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 12:57AM
Hi guys! Watching AMERICAN HORROR STORY!! =D - MagicalLand  414.2 #554 12:36AM
that sounds scary and would keep me up for days! - Minnis2Society  369.9 #635 12:39AM
me too! :D Can't wait for the new season. - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:40AM
Hi! Is it a new season or rerun? I love that show! - Luvvdisney  384.3 #603 12:41AM
Marathon. New season starts Oct 18th I believe - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:44AM
I've never seen it. Is it good? - sallyg  239.1 #1528 12:46AM
It's re runs! New season starts Wednesday oct 17th and I cannot wait!!! Agh! Previews look amazing!!! - MagicalLand  414.2 #554 12:58AM
Yay!!! Thx guys! I can't wait! I might write my senior thesis on this show eekkk! - Luvvdisney  384.3 #603 1:11AM
Just got home from the Giants game with a win and quite a few awesome memories. I have some of the best friends! Free tickets for seats right behind home plate?!?! Uh yeah!!!! Almost as much fun as going to Disneyland ... Almost ... - SassyKittyMeow  448.2 #507 12:40AM
Almost! (Great save) ;o) - MomWithAJuiceBoxBuzz  1191.2 #154 12:43AM
Yes yes! Almost!! - SassyKittyMeow  448.2 #507 12:55AM
*yawns* darn you Kadie :P Hi people! Erika is awesome.. yep! - SleepyTortuga  288.4 #1022 12:54AM
No yawning lol - RickChavez  3671.6 #43 12:55AM
Who is this "Erika"you speak of? - Miss_E_Mouse  1433.5 #124 1:10AM
Just this super awesome person :D - SleepyTortuga  288.4 #1022 1:19AM
ok I'm ready to knockout!! nitey-nite guys!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:55AM
Later compa Stitcho - RickChavez  3671.6 #43 12:58AM
Night! - AndieHawkins  366.6 #639 1:08AM
Anyone else planning to try to catch a glimpse of Endeavor flying over the happiest place on Earth? - montanadj  255.5 #1336 12:57AM
Yep - RickChavez  3671.6 #43 12:58AM
Nope, I live to far. - sallyg  239.1 #1528 1:00AM
Are you really a dj from or in montana? ;o) - MomWithAJuiceBoxBuzz  1191.2 #154 1:03AM
Yeah... Hi! Can finally say I make my trip back to the parks tomorrow :) taking the train this time. - MrsMears  217.3 #1818 1:08AM
Going to bed, night Disney Gang! - AndieHawkins  366.6 #639 1:14AM
Well a lot later than i wanted to be home, but finally made it. And it was a fun day. The night was a little crazy lol - fairyshley  479.8 #461 1:19AM
Glad you got home safe. - SleepyTortuga  288.4 #1022 1:26AM
Still up guys watching American horror Halloween episode! :) - MagicalLand  414.2 #554 1:23AM
Me too.. haha I should go to bed though. But now I need to watch something silly.. :/ - SleepyTortuga  288.4 #1022 1:26AM
Last episode.. 30mins to go! - MagicalLand  414.2 #554 1:32AM
cheers up Waiters. i'm not on here very much these days, all the more reason to salute all of you. keepin' the mouse flag flying high. - littleoysterz  242.3 #1492 1:26AM
Hi everyone. If anyone's still on. I still have never been to Disneyland during Halloween time ugh I need to go ASAP! - Jenniferr  506.7 #437 2:14AM
I love Disneyland in Halloween time. You must go soon:) the pumpkins everywhere are great!πŸŽƒ - LittleStarSweeper  353.7 #684 2:37AM
Once upon a time... - TheNewTrent  749.0 #265 2:22AM
It was past 2am and TNT was still awake... - LittleStarSweeper  353.7 #684 2:35AM
because he could not get enough of Borderlands 2. - TheNewTrent  749.0 #265 3:03AM
for he has a problem!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 3:30AM
THE END!! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  749.0 #265 3:59AM
Goodbye DL/DCA :( but we got our AP's this trip and will be back in December!! :) now for the long 6-7 hour drive home... Always seems longer coming than going and this early hopefully won't be as bad - brodysmommy  434.6 #519 4:06AM
Drive safe! And dont take too long to come back! - PrinceTeaJack  944.8 #201 6:27AM
I don't! Plan to be back dec 1-5 and then again the end of January! - brodysmommy  434.6 #519 7:36AM

See what Kate can do for you, and experience Disneyland like a VIP! Get your own Virtual Plaid in the App Store today, it's FREE! http://apple.co/1WL7y9I

- RetroDisneyPins2002  42.7 #5220 8:01AM
- CT4625  45.3 #5105 8:30PM
- sunvalgifts  145.1 #2851 12:25PM
 Cutest Plaid ever at your service! - Ilovegoofy  53.3 #4762 6:36PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  57.1 #4609 10:05PM
what is MSEP? - markchop  87.3 #3872 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  2824.2 #50 9:33AM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  42.7 #5220 1:35PM
!!! - DisneyMom13  312.1 #869 7:43PM
!!!! That is soooo cool!!! - dizzneyfan  609.8 #344 8:06AM
Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  22.6 #7116 10:18PM
Awesome!! - stanvoodoo  46.8 #5046 7:25PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. #MWMEETUP STICKERTUESDAYS PTN PARADE and FIREWORKS
May 31, 2016 06:00pm

2. #MWMEETUP - Show us your Marvel Super Hero side Meetup, Soarin takeover and MORE
Jun 03, 2016 06:00pm

3. #MWMEETUP ONE LAST TIME
Aug 06, 2016 12:00pm

MouseWait Meetups 2016
what is happening for one last time on aug 6? - MsTikiMermadam  1252.3 #142 12:31AM
It was January 8 I think but I left it as I think it's funnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'll have to delete it😭😭 - secretagentangel  6439.5 #20 7:55PM
ok,  last time for btr....  πŸ˜Ή - MsTikiMermadam  1252.3 #142 6:03AM
It looks like we need to get more official meet-ups happening in the parks.  πŸ˜„ - LaPearleNoir  2208.6 #74 9:38AM
I do one a week but we need more! We were saying last week to add an Astro blaster to Friday maybe? We could do a monorail or BRMRR sweeper tooπŸ˜‚πŸ˜‚Plus I'm trying to post a few ahead of time so people can plan. Next week the meetup we do for MW  had to be Friday again but hopefully Tuesday  the next week! We have two very cool ones coming up next month! It's a secret😎😎😎😎 - secretagentangel  6439.5 #20 9:47PM
Your Tuesday night meet up is great but I'm just remembering all the meetups we used to have.  I wonder what the meet ups are next month..... I'll be there with my  - LaPearleNoir  2208.6 #74 10:30PM
i keep ending up with tues classes,  and missing the tues meetups.  so glad i have made a few of them! - MsTikiMermadam  1252.3 #142 6:05AM
I'll post the ones I know about, I'm switching some to weekends too. And maybe get a few others too! 😊 - secretagentangel  6439.5 #20 8:49PM
Would love to be able to attend a meetup someday! - jackattacksmom  19.2 #7749 11:36PM
Hope you can, one day. Loads of fun!! - misschurro...  7272.1 #14 3:31PM
Why does it say "ONE LAST TIME" by August 6th? πŸ€” - Boundin  778.3 #252 9:31PM
I posted that for last years end of some attractions but it made it August so now I need suggestions on what to do one last timeπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - secretagentangel  6439.5 #20 12:35AM

Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

- MommyandBash  416.1 #553 4:52PM
- MissAmericaSings  427.9 #531 7:58AM
We want more books - sctoaonk75  286.1 #1036 7:42PM
- sunvalgifts  145.1 #2851 12:55PM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected] -- thank you for your support!

- LaPearleNoir  2208.6 #74 7:22PM
- teapotsandteacups  474.6 #468 3:50PM
- tina7321  158.5 #2632 10:07PM
- sunvalgifts  145.1 #2851 7:45AM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  3773.8 #40 9:42PM
  - jacdanfan  12150.4 #6 6:08AM
  - JediKitty  1148.7 #164 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  312.1 #869 1:34AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  6924.7 #16 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  19.6 #7661 10:32PM
  - teapotsandteacups  474.6 #468 10:17PM
- sunvalgifts  145.1 #2851 7:40AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2445.1 #63 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  312.1 #869 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  312.1 #869 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  2824.2 #50 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4244.1 #36 12:59PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #68409 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  416.1 #553 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1508.5 #116 2:20PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6910

2. uscdisneyteacher
6676

3. Winnie111286
6445

4. Dave
6159

5. BaseballMickey
5972

6. misschurro...
5910

7. Plumiegirl
5559

8. Duchess_SMK
5479

9. pikarich
5419

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4513.5 #31 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  476.8 #465 8:06PM

Did you know that you can find refurb info with a quick iPhone Spotlight Search? Learn how to find updated Disneyland info fast with a few hidden tricks in MouseWait 9. Post your tips below!


Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  296.3 #974 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  154.3 #2701 3:57PM
Hi @@@@@@Admin I filled out the form for 2/28 at Hojo and haven't seen any Credits. I also sent you a Support Ticket last week. Would you please look into this? As always, Thanks  @@@@@@Admin - Winnie111286  17500.7 #2 10:50PM
Admin - Winnie111286  17500.7 #2 4:46PM
Great place!  - CT4625  45.3 #5105 6:29AM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4409.5 #34 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  3773.8 #40 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1229.6 #148 3:48PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2091 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  1252.3 #142 5:56AM
Nice, my first time on the list and I have 2! Thank you!   - sunvalgifts  145.1 #2851 11:56AM
Oops! It didn't seem to post the first time lol. Sorry for the double post.  - sunvalgifts  145.1 #2851 11:58AM
Thank you to all who post from the park!! Love seeing the park when I cannot be there. - snowgrey  7.9 #13318 2:49PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey
7890.32

2. Stitch_Legacy
5143.16

3. RickChavez
3671.63

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
4729.5

6. caramiapoohluvsbb8
4484.94

7. DLKenCA
2762.68

8. IDVandalSkipperCM
2579.84

9. Dave
13814.8

10. LilSterner
5732.49



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

#Breaking news 🚨  This needs to be updated! - MadameLeota  4513.5 #31 3:40PM
Just a little...;) - ShariRenee  10346.6 #8 4:44PM
Okay, a little bit! Lol - MadameLeota  4513.5 #31 10:56PM

DISNEYLAND PARK:

Monorail REOPENS MAY 20
River Belle Terrace transforms into a table service restaurant Feb 10
Big Thunder Ranch and Barbecue CLOSED permanently
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Silly Symphony Swings closed -- TBA
Grizzly River Run closed April 18 -- May 17
Disney's Aladdin is permanenly closed--Frozen will take its place


 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  20.3 #7500 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  350.3 #695 8:33AM
Any idea when Autotopia will re-open?  - CentralCoastAuntVon  86.2 #3895 9:51PM
hopefully never - Dave   13814.8 #4 9:27PM
Bully - secretagentangel  6439.5 #20 1:57PM
My Kids enjoy Autopia - E-Ticket  1472.5 #120 8:29PM
Haha we do enjoy Autopia also!! My niece is very concerned about all the construction going on but knows it will be much better!  - CentralCoastAuntVon  86.2 #3895 1:17PM
Dave be nice!!! My sister is mentally handicapped and only loves autotopia and teacups... But the fumes make her faint. lol! Dave I hear you!  - verofern  138.4 #2968 1:56AM
Will Indiana jones reopen on the 3 or will it reopen on the 4 - Disneylandgirl1955  45.3 #5104 5:52AM
It was open today - AngieC  238.3 #1538 10:58PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Did you know that almost everything in MouseWait can be found with a few taps in the MagicSearch bar? Did you know that we add things to MagicSearch weekly (i.e. requests from you--see below)? MagicSearch enables ONE-THUMB searching to help you find individual menu items, vegetarian or gluten free food, reviews, wait times (even restaurant wait times), exclusive insider Disneyland tips, annual pass holder, parking info, Star Wars Park info, celebrities, Disneyland news, Hidden Mickeys, crowd forecasts (unFORECAST), Photopass, birthdays, refurbishment info, and amazing content from almost a million pages of original content in the MouseWait Lounge. 

This is an  app. Thank you @@@Admin - LiveLaughLoveDisney  298.0 #0 2:46PM
Thank you LiveLaughLoveDisney! - Admin  5:59PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  2009.2 #86 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  421.0 #545 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Just spent $100. Surely not my last order this month - Dianat710  58.2 #4579 4:46PM
Oh very cool!!  - sunvalgifts  145.1 #2851 9:45AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
25.57

2. Goofytom
14.92

3. teapotsandteacups
8.72

4. sheridanrabbit
5.49

5. DisneyMom13
4.63

6. mamabeam
1.74

7. Dolewhipped
0.54

8. Moog
0.4

9. beentoall
0.37

10. Mckenzie1307
0.32

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  304.6 #916 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  96.3 #3709 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  12307.0 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2783.0 #51 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  96.3 #3709 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2783.0 #51 9:42AM
Any tips on how to keep a game going?  Seems like the past few times I've played Random the other person stops playing and I can't finish the game.  :( - azbellatink  246.2 #1439 12:47AM
Invite  people  to play in the to 10 for the week. We don't  all play everyday but you'll  get your game finished.  - richiii3  1508.5 #116 10:45PM
Yay I made the list!!!!!!  - DayDreamsOfDisneyland  149.5 #2777 7:02PM
 YOU!!! Having fun playing!! - DisneyMom13  312.1 #869 5:01PM
Well done:-).  I'm enjoying playing your games.  Thank you. - beentoall  863.9 #0 2:19AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1152.2 #162 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2046.1 #81 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  416.1 #553 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  55.5 #4672 2:38PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

So from the looks of it, there is not even one app made for those of us on android. You know there are millions of people who do not own iPhones. Its kind of rediculous these days not to offer an android version of apps. Would love to help this site grow by donating, but I see no point in that when there appears to be no intrest by the app builders here to support android. I mean how about atleast a partialy functional app so we can feel that theΒ android users are even wanted as a part of the mousewait community.Β I see lots of requests and sad posts about no android, but dont see any replys by the site to the fact that anyone is even working on it.I've checked back here every so offten to see if there is anything for android users, but never bothered joining until today.I just wanted to rant a little, and now I am done.Unfortunalty, at this point I think I am officaily giving up on mousewait.Β Thanks for reading Β and understanding my frustrations ( i hope ) and please everyone........Have a Disney-tastic day!Mark - molney14u  0.1 #105863 11:05AM
I have an iPhone and an old droid. I use the old droid for wait times when my iPhone can't connect and it works fine. There's so many droid phones to have  separate apps for but I hope android makers would start using the basic same code and security but I'm probably wishing on a star for that . I miss my droid but a lot of apps don't work the same.  - secretagentangel  6439.5 #20 8:10PM
I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Doesn't everyone have a countdown clock on the top of one of their pinball machines?  Unfortunately mine is blank because our DL trip was weeks ago :( - awhittle  0.0 #127504 10:15AM
That just means it's time to start planning! πŸ˜€ - AngiMouse  104.9 #3566 1:02PM
Ours is blank too with no plans anytime soon. That's why I come to β˜ΊοΈβ˜ΊοΈβ˜ΊοΈ - DisneyMom13  312.1 #869 7:30PM
So from the looks of it, there is not even one app made for those of us on android. You know there are millions of people who do not own iPhones. Its kind of rediculous these days not to offer an android version of apps. Would love to help this site grow by donating, but I see no point in that when there appears to be no intrest by the app builders here to support android. I mean how about atleast a partialy functional app so we can feel that theΒ android users are even wanted as a part of the mousewait community.Β I see lots of requests and sad posts about no android, but dont see any replys by the site to the fact that anyone is even working on it.I've checked back here every so offten to see if there is anything for android users, but never bothered joining until today.I just wanted to rant a little, and now I am done.Unfortunalty, at this point I think I am officaily giving up on mousewait.Β Thanks for reading Β and understanding my frustrations ( i hope ) and please everyone........Have a Disney-tastic day!Mark - molney14u  0.1 #105863 11:05AM
I have an iPhone and an old droid. I use the old droid for wait times when my iPhone can't connect and it works fine. There's so many droid phones to have  separate apps for but I hope android makers would start using the basic same code and security but I'm probably wishing on a star for that . I miss my droid but a lot of apps don't work the same.  - secretagentangel  6439.5 #20 8:10PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
107300

2. jacdanfan
105000

3. iLOVELUCYnDISNEY
82000

4. leopardditz2000
80000

5. teapotsandteacups
80000

6. DisneyGrandma
65000

7. DarthFairy
58950

8. debbiev
55750

9. Melody_CM
55000

10. MinnieMyLove
46500

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  863.9 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  140.0 #2942 9:06PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  145.1 #2851 12:21PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  476.8 #465 7:43PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  145.1 #2851 12:21PM

Get a quick overview of the new features in MouseWait 9 for iOS, our biggest update since 2009! Get the free version here, or upgrade to Platinum here

Just installed the MW app on my new phone yesterday. This will be very helpful for me since I am used to the android version. Thank you. - teapotsandteacups  474.6 #468 11:41PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Winnie111286
1588.1

2. Fantasmicfan1
1361.5

3. Melody_CM
928.93

4. secretagentangel
665.93

5. ShariRenee
599.37

6. Coaster
589.4

7. grumpypapa
401.47

8. goofygal
301.2

9. Tom
290.7

10. jacdanfan
289.23

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  55.5 #4672 7:14AM
Wow! I'm on the list 😊 - disneymom1  269.1 #1211 10:17PM
Yea!  We'll be looking for your pics and "live" posts, too. Have a wonderful trip! - Ilovegoofy  53.3 #4762 3:36PM
Go Winnie! - DarthFairy  476.8 #465 7:17PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  1623.1 #109 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  224.9 #1710 7:31PM
@Admin  HOPE you are working on #3!  - Dianat710  58.2 #4579 5:41PM
I really enjoyed reading them. I think I need to do a re read of them plus the Voyagers series. - arianwenmcb  242.0 #1496 12:45PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the month of May 2016
The last few weeks have been relatively quiet, but we will see crowds rise as we get to the end of May, especially toward the end of the month when Grad Nite begins. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), crowds averaged in the high 70s (approx 70% capacity), then the Crowd Index rose to the 80s toward the end of the month. Remember, we've seen larger crowds ever since the 60th Celebration began, so keep that in mind when looking at historical Crowd Index data. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin May 9, 2016 5:42PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  643.2 #325 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  20.6 #7433 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  442.1 #511 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  176.2 #2344 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  271.1 #1184 5:04PM
6 of us going Sunday 11 6 year have use that annual pass - jmmm  0.6 #75645 12:12PM
Have Saturdays been less busy then Tuesdays or Wednesdays recently? - TiDoubleGuhErr  0.3 #88306 12:07AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
20551.8

2. Winnie111286
17500.7

3. Melody_CM
16830.3

4. Dave
13814.8

5. Tom
12307

6. jacdanfan
12150.4

7. goofygal
11658.9

8. ShariRenee
10346.6

9. Plumiegirl
10325.3

10. uscdisneyteacher
8403.8


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  6439.5 #20 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.4 #73 8:50AM
Congrats - superdisneyman80  224.6 #1718 8:22PM
Thanks for all of the  - ForeverNeverland  104.3 #3581 3:38PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Fantasmicfan1
1914.54

2. Winnie111286
1859.68

3. Melody_CM
947.53

4. secretagentangel
822.21

5. ShariRenee
723.52

6. Coaster
589.4

7. grumpypapa
486.37

8. jacdanfan
388.43

9. goofygal
305.6

10. Tom
290.8



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  16830.3 #3 11:30PM
Me too - LaPearleNoir  2208.6 #74 1:11PM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  786.6 #246 9:59AM
Yippeeeee!!!! I made the list!!!  - dizzneyfan  609.8 #344 7:17AM
Wow, top of the list:-) - beentoall  863.9 #0 5:40AM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! (Big Thunder pic by CJ)

Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  54.9 #4697 9:01AM
- DisneyMom13  312.1 #869 10:32AM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  398.0 #582 7:05PM
I know it's awesome to know your not alone as a Disneyland freak  - mjpdisney67  36.8 #5558 7:26AM
- maleficentmama  3.3 #32993 11:39AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 454.79 #3  
2.Winnie111286 413.14 #2  
3.Fantasmicfan1 392.44 #41  
4.ShariRenee 317.28 #8  
5.grumpypapa 195.62 #16  
6.disneybob49 135.91 #246  
7.SorcererD91 134.63 #42  
8.Coaster 110.3 #1  
9.Psychguy 81.9 #84  
10.secretagentangel 76.34 #20  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!