4261.6 #36 (DL Qual #12

Sep 4, 2012 12:01 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers its time for Disney After Dark! everyone is welcome to join. How was everyones Labor Day weekend?

Once upon a time... - TheNewTrent  749.0 #271 2:19AM
There was young boy name timmy - LoneRAYnger  4261.6 #36 2:23AM
In a far away land. There lived a... - ImAlwaysCrazy  674.5 #315 2:23AM
little girl named Tammy. - TheNewTrent  749.0 #271 2:56AM
Tammy lived in a tall castle guarded by an evil dragon. - TheNewTrent  749.0 #271 3:14AM
Timmy went to go rescues Tammy from the tall castle when he saw the evil dragon! - TheNewTrent  749.0 #271 3:14AM
But the dragon was only a foot tall so he kicked the dragon off the cliff where the castle was located and the dragon died. - TheNewTrent  749.0 #271 3:15AM
Timmy then rescued Tammy and they lived happily ever after. - TheNewTrent  749.0 #271 3:16AM
THE END! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  749.0 #271 3:16AM
goodnight all!! got work tomorrow!! maybe I'll end up making a dish & call it a mousewait roll.. - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:41AM
Goodnight stitch - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:45AM
Goodnight - Luvvdisney  384.3 #609 12:48AM
Yes please! This is something you'll bring to the next meet up right? - LostUndertheSea  481.8 #465 12:50AM
First - BambooMike  133.8 #3050 12:01AM
High five! That was so fast!! - rbeezy  703.0 #293 12:02AM
πŸ˜‰ - BambooMike  133.8 #3050 12:06AM
Hello BM how was your weekend - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:12AM
Congrats!! - TheNewTrent  749.0 #271 12:19AM
Congrats - Hendizl  2873.6 #49 12:37AM
Thanks guys... My weekend was great! I quit my job and get to sleep in again... 😁 - BambooMike  133.8 #3050 2:27AM
Lol oh man well congrats i think. You sound happy - LoneRAYnger  4261.6 #36 2:32AM
It's bittersweet really... My favorite part of any job is quitting/burning bridges. - BambooMike  133.8 #3050 2:38AM
Yeah i here you. So whats next for you? Im guessing you will just take advantage of this - LoneRAYnger  4261.6 #36 2:45AM
Fantastic! Walked and ran a 5K with my daughter, saw and spent time with some friends, walk/ran a 1/2 marathon at DL, won a couple in park RAK's, really really good weekend. But I am sore now! LOL - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #269 12:01AM
Sounds like an amazing weekend! Congrats on the 5k! :) - Armenda  1173.6 #161 12:06AM
Sounds like you had an awesome fun-filled adventurous weekend! Congrats on completing the marathon! Hope you get some well deserved rest :) - rbeezy  703.0 #293 12:07AM
Wow that is an awesome weekend. I wish i could have done both 5k and 1/2 marathon - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:07AM
How fun!!! Great memories there. - joyfulmomma  266.2 #1254 12:19AM
Ray~Neither myself, my husband or my sons and daughter can believe I did all that I did this weekend. Last months have been hard on me physically. LOL - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #269 12:20AM
That's awesome! I think I'm gonna do it next year. - TheNewTrent  749.0 #271 12:20AM
That is so motivating. As much as you are hurting physically it is awesome that you finished both the 5 k and 1/2 marathon - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:25AM
Great, but it ended, so I should be asleep! - 7mouskedoodles  371.6 #639 12:01AM
Lol it does go by so quick - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:07AM
hello! watching once upon a time season one! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:01AM
I really want to get into that show! - rbeezy  703.0 #293 12:03AM
u should!! it's like the ultimate fairy tale story!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:06AM
Is that with the Newtrent lol - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:09AM
I inspired that show. And I've only been gone a week and I'm already forgotten about? Damn... - TheNewTrent  749.0 #271 12:21AM
that's what happen when u don't renew your pass.. lol - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:25AM
Hello I'm tired yes KThanxBai - RickChavez  3672.1 #43 12:02AM
kbaiii! - rbeezy  703.0 #293 12:04AM
Were you in the park last night walking with a blonde lady who was pushing a stroller? - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #269 12:04AM
yawn - Armenda  1173.6 #161 12:05AM
@Rick busted! Lol - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:05AM
now Ray's gonna put u in the dog house!! lol - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:07AM
@Romec, sounds like you described Duchess lol - rbeezy  703.0 #293 12:08AM
@SPR yes that would be Duchess SMK - RickChavez  3672.1 #43 12:09AM
So its like that Rick:/ - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:13AM
I thought it was her. I was going to say hi but my daughter was pushing me in a wheelchair into Mr.Toads like a mad woman. lol - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #269 12:14AM
@Ray you were with us lol. @SPR I think that's when we were headed to the Mad Hatter store. Or on our way out lol - RickChavez  3672.1 #43 12:16AM
@Romec yikes!! Mad Woman pushing a wheelchair does not sound like someone who is suitable to be driving LOL - rbeezy  703.0 #293 12:16AM
Well beezy she was practicing for Mr Toads! She was doing good but I have a sore throat so she didn't hear me when I told her to stop. She was trying to get some rides in before the park closed. - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #269 12:22AM
You seemed to have been headed towards Mad Hatter. - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #269 12:23AM
@SPR i know how that is lol. Maybe next time we can meetup to say hello. - RickChavez  3672.1 #43 12:24AM
Hi Everyone! It's been a while I've missed you guys! - ohhhtoodles  365.2 #651 12:03AM
Hi Toodles! - 7mouskedoodles  371.6 #639 12:04AM
Hi! How are you? - ohhhtoodles  365.2 #651 12:05AM
Very well, but am up way past my bedtime! How are you doing? - 7mouskedoodles  371.6 #639 12:06AM
Hey great to have you back! - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:08AM
Hi! Nice seeing you here again! - rbeezy  703.0 #293 12:11AM
Hi - Hendizl  2873.6 #49 12:39AM
Hello my fellow night owls! - fairyshley  479.8 #469 12:03AM
Hello there! - Luvvdisney  384.3 #609 12:06AM
Hola! - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:08AM
Hey! - rbeezy  703.0 #293 12:11AM
hoo-hoo!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:15AM
Hi!! - joyfulmomma  266.2 #1254 12:21AM
How are you all? - fairyshley  479.8 #469 12:21AM
Hey ash - Miss_E_Mouse  1433.5 #127 12:21AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #271 12:21AM
What's everyone up to this evening? - fairyshley  479.8 #469 12:31AM
What's up - RickChavez  3672.1 #43 12:33AM
Nothing.... Trying to sleep but too much on the noodle..... It's annoying. - fairyshley  479.8 #469 12:36AM
Noodles sound good right now - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:37AM
Hello - Hendizl  2873.6 #49 12:39AM
Hi there. - sallyg  271.4 #1197 12:39AM
Lol thanks Ray... Made me giggle.... - fairyshley  479.8 #469 12:42AM
Hey Everyone! - Armenda  1173.6 #161 12:05AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #609 12:07AM
Holaaa - rbeezy  703.0 #293 12:07AM
Wassss happenning - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:14AM
Hey! - fairyshley  479.8 #469 12:21AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #271 12:21AM
Hello - Miss_E_Mouse  1433.5 #127 12:21AM
Hi!! - joyfulmomma  266.2 #1254 12:26AM
Hey - Hendizl  2873.6 #49 12:39AM
hi - Sapphire  426.2 #545 1:09AM
hello everyone - pikarich  6145.7 #22 12:05AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #609 12:07AM
Whats up man - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:14AM
Hi there. - sallyg  271.4 #1197 12:26AM
Hello - Hendizl  2873.6 #49 12:40AM
hi - Sapphire  426.2 #545 1:10AM
My weekend was great!! Spent time at the Parks with family from out of town & watched my brother graduate from the police academy! :) - GrimGrinningAmanda  666.9 #319 12:05AM
Sounds like an awesome weekend :) - Luvvdisney  384.3 #609 12:07AM
Congrats to your brother! - rbeezy  703.0 #293 12:09AM
Nice! Congrats to your brother - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:11AM
i loved that movie!! and congrats to your bro!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:17AM
Thank you everyone!! :) - GrimGrinningAmanda  666.9 #319 12:27AM
Hi everyone! Had an awesome weekend....now relaxing watching the movie "Jaws"😁 - Luvvdisney  384.3 #609 12:06AM
i think we're gonna need a bigger boat!! - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:09AM
Hahaha!!!! Someone's seeing it before @Stitch_Legacy - Luvvdisney  384.3 #609 12:11AM
Great movie - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:15AM
I don't think I could watch that before bed. I would "dream" about it all night. - joyfulmomma  266.2 #1254 12:22AM
National Lampoons Vegas Vacation is next :D - Luvvdisney  384.3 #609 12:22AM
You're not going to want to swim at the beach for a while. - sallyg  271.4 #1197 12:23AM
@joyfulmomma...till this day it still gives me goose pimples😁 - Luvvdisney  384.3 #609 12:23AM
@sallyg....your so right lol, good thing I don't like the beach :) - Luvvdisney  384.3 #609 12:24AM
Those sound like awesome movies...too bad I've probably never seen them... - TheNewTrent  749.0 #271 12:26AM
Girl, me too! Lol - joyfulmomma  266.2 #1254 12:26AM
I dont care for the vegas one. I was watching the wally world one yesterday * sorry folks park is closed for two weeks* - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:28AM
@TheNewTrent...What! Really? You've never either of them...there oldies but goodies, in my humble opinion :) - Luvvdisney  384.3 #609 12:29AM
@spaceRAYnger....I haven't seen the Vegas one in years but found on "Amazon Instant View"... It's like Netflix but it seems to have a better selection...you should watch the National Lampoon Christmas Vacation , it's hilarious :D - Luvvdisney  384.3 #609 12:32AM
Hey how are yaπŸ‘‹ - Hendizl  2873.6 #49 12:40AM
I love that one i have it on dvd. I watch it alot during the holidays. - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:48AM
Evening all - Radius  502.7 #450 12:07AM
Why no stay radius:( - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:10AM
Proper! - rbeezy  703.0 #293 12:10AM
I stay, for about ten minutes... - Radius  502.7 #450 12:13AM
Hey there! - TheNewTrent  749.0 #271 12:22AM
Hello - Hendizl  2873.6 #49 12:40AM
Busy getting ready for school to start tomorrow. Can't sleep too EXCITED! - MeridasHair  346.5 #716 12:08AM
I love that feeling of excitement before the first day of school LOL - rbeezy  703.0 #293 12:10AM
Work work work!!!! :( anywho, how's everyone's night? I'm watching Princess and the Frog! I love it! :) - LostUndertheSea  481.8 #465 12:08AM
Productive. My printer is grumpy. - MeridasHair  346.5 #716 12:12AM
I haven't seen that movie since it came out in theaters lol - rbeezy  703.0 #293 12:13AM
I love that movie! - TheNewTrent  749.0 #271 12:22AM
That movie is amazing! - fairyshley  479.8 #469 12:33AM
TeacherCraig - where have you been? Rbeezy - how dare you!?!?!? LoL πŸ˜‚πŸ˜‚ NewTrent & Fairyshley - Right on!!! Isn't it a great movie?!? I love all the songs! It's on my iPhone! Haha - LostUndertheSea  481.8 #465 12:45AM
I have not seen it either:( - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:49AM
Ray - whaaaa??? LoL.. You and your kids need to sit and watch! You'll be amazed! - LostUndertheSea  481.8 #465 12:59AM
Now i must see this with or with out the mini lol - LoneRAYnger  4261.6 #36 1:00AM
I am not a big huge crowd fan, but we decided to go hidden mickey hunting today and it was a ton of fun and by far the BEST time I've had at disneyland since i got to meet and take a photo with Mal aka Nathan Fillion - Justatoad  225.2 #1716 12:12AM
I saw that photo! Very cool that you got to meet him! - rbeezy  703.0 #293 12:14AM
Thats awesome i saw the photo also! - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:18AM
i almost ran to the parks in my Captain Hammer T-Shirt - Radius  502.7 #450 12:20AM
Ya it's pretty obvious I was excited since I look ridiculous in the photo...lol - Justatoad  225.2 #1716 12:21AM
seeing all his sightings today gave me the urge to watch Dr. Horrible! And @radius I am envious you have that shirt! - sleepyhead_CM  596.5 #359 12:27AM
was at the park today and had the worst phone/internet/app connection. was afraid my rak would not work. tried to find ballons to pic nut could not find any.SpaceRAYnger im trying to compete against your ballon pics=> - pikarich  6145.7 #22 12:12AM
Yea, connectivity in the park seems to dwindle when it is really busy. - rbeezy  703.0 #293 12:14AM
Do not compete. Find your own photo to take... We believe in you - Radius  502.7 #450 12:16AM
be careful what u wish for.. u just might be in the balloon hall of fame.. - Stitch_Legacy  5143.2 #26 12:18AM
Why no load mousewait:( and may the force be with you:) - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:19AM
thank you @radius - pikarich  6145.7 #22 12:20AM
someone baked some bad gingerbreads and been having some issues lately with the app.but its been worked on and that is what matters.at least the pc still works and am able to post mobile and brought some happiness to some mws this week.=> - pikarich  6145.7 #22 12:22AM
Alright, I'm out Ray!! Night everyone! - rbeezy  703.0 #293 12:19AM
Goodnight - Luvvdisney  384.3 #609 12:21AM
:( nite rb - Miss_E_Mouse  1433.5 #127 12:23AM
Goodnight. - sallyg  271.4 #1197 12:25AM
goodnight! - TheNewTrent  749.0 #271 12:26AM
Goodnight! - joyfulmomma  266.2 #1254 12:27AM
Good night bruno! - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:29AM
Night - Hendizl  2873.6 #49 12:41AM
Buenas Noches! - LostUndertheSea  481.8 #465 12:46AM
Evening y'all : ) - Miss_E_Mouse  1433.5 #127 12:20AM
Waz happenin - RickChavez  3672.1 #43 12:21AM
What up mija! - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:22AM
Howdy! - TheNewTrent  749.0 #271 12:26AM
Orale my crazy vatos! Nothing much just getting ready to go to sleep. - Miss_E_Mouse  1433.5 #127 12:27AM
Trucha - RickChavez  3672.1 #43 12:31AM
Hello - Hendizl  2873.6 #49 12:41AM
Hi everyone! I was just wondering has anyone actually booked their room @ the grand for the birthday bash yet? Did the link to actually book it get sent out? - sallyg  271.4 #1197 12:20AM
Hey there! I was not planning on staying at The Grand, hoping I can still be part of the festivities. I did see a post regarding this a couple weeks ago - Luvvdisney  384.3 #609 12:44AM
I signed up on the MW list but haven't received anyother info.such as the link that was to send me to make reservations. I just want to make sure since i signed up i should pay for it. - sallyg  271.4 #1197 12:54AM
The heat today zapped us. My minis and I fell asleep around 8. I've been up a couple hours and now I can't go back to sleep. 4:30 is just around the corner!! - joyfulmomma  266.2 #1254 12:24AM
I feel ya. I need the rest but am wide awake. - MeridasHair  346.5 #716 12:28AM
Ugh! Thats the worst - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:51AM
I had an amazing vacation in Washington with my brother!! The weather was gorgeous! - Armenda  1173.6 #161 12:25AM
Aww! That's sweet! Great vacations make the best memories. - joyfulmomma  266.2 #1254 12:29AM
Awesome :) - MrsMears  217.3 #1828 12:47AM
I just walked through the door, home from our Disneyland weekend. Crying :( This leaving stuff is way way tough. - MrsMears  217.3 #1828 12:27AM
Awww leaving is always tuff. But im glad you got to visit most people never get that chance - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:35AM
True true.. I'm just not ready to deal with real life stuff right now. Thanks :) - MrsMears  217.3 #1828 12:39AM
Hello everyone within the sound of my voice! - TheNewTrent  749.0 #271 12:28AM
HI TRENT WHATS NEW - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:36AM
That's old.. - Armenda  1173.6 #161 12:36AM
Hi TNT. - sallyg  271.4 #1197 12:37AM
Hello - Hendizl  2873.6 #49 12:43AM
Sally's - I like that .. TNT! - LostUndertheSea  481.8 #465 12:48AM
Hey Ray! Nothing new over here, still without a pass... Armenda: have I used that one before already? I feel ashamed... Hello everyone! - TheNewTrent  749.0 #271 12:48AM
heeeeey - SleepyTortuga  288.4 #1031 12:59AM
Howdy - Mouse4life  1681.4 #105 12:35AM
Hey - Armenda  1173.6 #161 12:36AM
Hello - Hendizl  2873.6 #49 12:42AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #609 12:46AM
Hello - LoneRAYnger  4261.6 #36 1:02AM
Hello everyone! I had a great weekend! Just got home (San Diego) from the dodger game. Spent the weekend in LA with family. Hope everyone else had an awesome weekend. - Mickeymouse28  367.1 #647 12:36AM
Nothing like hanging out with family. Im glad you had a great weekend. I also had a great weekend with friends and family - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:43AM
Hey!!! I'm happy to hear you had a good weekend!!! - LostUndertheSea  481.8 #465 12:49AM
I went shopping cause of Labor Day weekend sales but that's pretty much all I did. I avoided Disneyland but hopefully I will be back like Wednesday morning! - Jenniferr  506.7 #444 12:38AM
I checked out the malls this weekend too. But did not buy anything meh! - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:44AM
Why not? I bought my Dapper Day dress finally. :) Are you going on Friday? - Jenniferr  506.7 #444 12:52AM
I did not see anything i liked lol yeah i will be there friday. I still need to find my outfit still - LoneRAYnger  4261.6 #36 1:06AM
lol only 4 days left to find an outfit good luck! - Jenniferr  506.7 #444 1:28AM
Hello everyone - Hendizl  2873.6 #49 12:41AM
Hey there! - Luvvdisney  384.3 #609 12:48AM
Hi there! - LostUndertheSea  481.8 #465 12:50AM
I'm full I ate too much BBQ haha I'm watching drive on Netflix how are you guys - Hendizl  2873.6 #49 12:52AM
hi :) - SleepyTortuga  288.4 #1031 12:56AM
Hello there! - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:57AM
Yum Bbq sounds good. - sallyg  271.4 #1197 12:59AM
Henry - I wish I had BBQ today. :( sadly I didn't. I was at work. - LostUndertheSea  481.8 #465 1:01AM
Howdy - Mouse4life  1681.4 #105 1:01AM
Hello guys . Yea it was good I'm Nicaraguan and Italian so our BBQ is diff lol we have gallopinto in our BBQ and pastas - Hendizl  2873.6 #49 1:04AM
you guys have gallo pinto too?? lol I'm Costa Rican :D That's one thing we're always eating. :P - SleepyTortuga  288.4 #1031 1:12AM
Omg! I'm Nicaraguan too!! I love gallo pinto :) - Luvvdisney  384.3 #609 1:14AM
Sleepytortuga do you guys use black beans ? omg luvvdisney serious ? Haha I love meeting other nicaraguens I swear nicaraguen people are like rare exotic animals hardly catch them around - Hendizl  2873.6 #49 1:26AM
Yeah we do. - SleepyTortuga  288.4 #1031 1:27AM
@Hendizl....me too!!! Born in Managua, have you checked out La 27th Restaurant in LA, it's yummy Nica food - Luvvdisney  384.3 #609 1:29AM
Sleepytortuga I have had it do you Guys have nacatamales the huge tamales ? @ luvvsdisney no my friend says its really good. there is a Nicaraguen restaurant right next I my house it's called gallopinto have you ate there ? I live in covina so it's in Azusa like maybe 5 min away on streets. - Hendizl  2873.6 #49 1:34AM
The name is very familiar but I'm not sure if I've gone to that one. We're you born in Nicaragua? You speak Sapnish? - Luvvdisney  384.3 #609 1:39AM
Well, we have tico tamales. lol Wrapped in banana leaves. We use lots of salsa lizano - SleepyTortuga  288.4 #1031 1:42AM
@sleepytortuga Oh ok they are similar to ours then we make them in banana leaves usually 1 fills you up that's how big they [email protected] no I was born here my family is from Managua as well just me an my bros we're born here. I speak english Spanish and im learning Japanese right now. I speak Nicaraguan Spanish haha do you ? Mm Christmas is coming thy when we make nacatamales :) - Hendizl  2873.6 #49 1:49AM
Hahaha!!! Yea, I do too! We use to make nacatamales too but my mom has a lady we order them from now cause it's too much work and everyone got lazy - Luvvdisney  384.3 #609 1:54AM
Goodnight my hermano Nica lol ;) gotta get up early - Luvvdisney  384.3 #609 2:05AM
Haha yes I eat all that good stuff I love salpicon lol that do crazy your nica ok have a goodnigjt ttyl Hermana nica - Hendizl  2873.6 #49 2:08AM
Sounds like everyone had a good weekend. I'm sad I've been at work for three weeks straight. - fairyshley  479.8 #469 12:51AM
At least you can say you been working Ash cheer up:) - LoneRAYnger  4261.6 #36 12:59AM
True. It will all be worth it come dapper day. Yayayayayyaysysys - fairyshley  479.8 #469 1:00AM
Cant wait still need to find an outfitt - LoneRAYnger  4261.6 #36 1:12AM
hey hey party people :D - SleepyTortuga  288.4 #1031 12:57AM
How's it hanging? - fairyshley  479.8 #469 12:58AM
Howdy - Mouse4life  1681.4 #105 1:02AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #609 1:02AM
Hello - Hendizl  2873.6 #49 1:04AM
Hola tortuga! πŸ˜ƒ - LostUndertheSea  481.8 #465 1:05AM
Hey Ashley, just chillin.. watching Grimm. Hey everyone :) How was your long weekend? - SleepyTortuga  288.4 #1031 1:09AM
hey girl hey. - nicoleface  1752.7 #102 1:09AM
hi - Sapphire  426.2 #545 1:09AM
That reminds me of the song that goes like: Party people are in the house, hah, hah, house. I don' t remember the rest or who sings it. - sallyg  271.4 #1197 1:09AM
Hola amiga! Que estas acindo? - LoneRAYnger  4261.6 #36 1:19AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #271 1:21AM
oooh Ray speaking spanish?? haha what is going on?? - SleepyTortuga  288.4 #1031 1:22AM
Yes that took me all day to get down lol - LoneRAYnger  4261.6 #36 1:26AM
haha! Pobrecito - SleepyTortuga  288.4 #1031 1:29AM
hello everybody,my weekend was great, celebrated my birthday at the parks. - Sapphire  426.2 #545 12:58AM
Hi there! Happy Birthday weekend-glad you got to celebrate at the parks :) - Luvvdisney  384.3 #609 1:03AM
Hi Sapphire, it's been a while! I'm happy to hear you had a wonderful Birthday! I hope it was a Magical one! - LostUndertheSea  481.8 #465 1:04AM
Hi - Hendizl  2873.6 #49 1:08AM
And happy bday - Hendizl  2873.6 #49 1:08AM
Thank you @Luvvdisney. @LostUndertheSea thank you it was magical and it has been a while we should hang out one day - Sapphire  426.2 #545 1:08AM
thank you @Hendizl - Sapphire  426.2 #545 1:09AM
Happy Birthday! - MariaR  194.5 #2125 1:09AM
I hope you had a great Birthday!πŸŽ‚ - Boundin  792.9 #245 1:09AM
@MariaR thank you - Sapphire  426.2 #545 1:11AM
@Boundin thank you, i did. :) - Sapphire  426.2 #545 1:12AM
Happy Birthday!! - MrsMears  217.3 #1828 1:14AM
thank you @MrsMears - Sapphire  426.2 #545 1:15AM
Just catching up on mouse wait b4 bed. Love this app, everyone's pics from the parks get me through till our next visit. Won't b back at the parks till April. - MariaR  194.5 #2125 1:11AM
The parks are so pretty in April! - MrsMears  217.3 #1828 1:14AM
Hello!! - AshleyLynn22  791.2 #246 1:44AM
Hello there! - Luvvdisney  384.3 #609 1:48AM
hey girl! - SleepyTortuga  288.4 #1031 1:49AM
Hello! - TheNewTrent  749.0 #271 1:51AM
Why no load mousewait:( - LoneRAYnger  4261.6 #36 1:52AM
hi - Sapphire  426.2 #545 2:30AM
Hi hi!! πŸ˜‚ MOUSEWAIT why you no load! - AshleyLynn22  791.2 #246 2:31AM
Been working at the hospital all weekend, but I get my Disney fix here on MW when my patients are sleeping (I'm an RN). - zacwoodruff  5.0 #19532 2:07AM
Hopefully I'm in the rn program January just waiting on me test 😁 - Hendizl  2873.6 #49 2:13AM
Lol any chance i get at work i do the same - LoneRAYnger  4261.6 #36 2:14AM
Can we do an insomnia hour lol.. - HakunaMatata  327.5 #798 2:08AM
My bed time story is coming soon so that will put you to sleep. - TheNewTrent  749.0 #271 2:11AM
Yay! What's the story tonight? Lol - HakunaMatata  327.5 #798 2:12AM
Haha seriously I think they all fell asleep on us - Hendizl  2873.6 #49 2:13AM
I'm awake I'm awake... lol... - SleepyTortuga  288.4 #1031 2:14AM
You will see soon enough haha - TheNewTrent  749.0 #271 2:14AM
Haha i thought thats what i have been doing all this time for everyone - LoneRAYnger  4261.6 #36 2:16AM
An evil queen - Sleeping_Beauty  79.4 #4059 2:26AM
"banished every story book character you've ever know to our land!" - AshleyLynn22  791.2 #246 2:33AM
Hi Ray! I responded to you... I just bearly realized you said something to me, cause the replies are hidden now. πŸ˜’ - BambooMike  133.8 #3050 2:30AM
I just replied back lol i keep forgetting they are hidden also - LoneRAYnger  4261.6 #36 2:33AM
Ya, I hope I can get used to it... - BambooMike  133.8 #3050 2:41AM
Aloha Disney After Dark MW-ers! - WaltSentMe  330.8 #776 3:25AM
Ohmygosh I tossed and turned in bed for like 2 hours and couldn't fall asleep so I just decided to get up, get a glass of water, and read on the couch lol - Jenniferr  506.7 #444 3:27AM
I hate when that happens, its the worst! - TheNewTrent  749.0 #271 3:46AM
Yeah haha still wide awake.. - Jenniferr  506.7 #444 4:24AM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  4911.6 #28 9:42PM
  - jacdanfan  12154.1 #6 6:08AM
  - JediKitty  1190.2 #157 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  318.9 #843 1:34AM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


DISNEYLAND PARK:

Big Thunder Ranch and Barbecue CLOSED permanently
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Silly Symphony Swings closed -- TBA



 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  20.3 #7551 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  350.7 #702 8:33AM
Any idea when Autotopia will re-open?  - CentralCoastAuntVon  107.6 #3542 9:51PM
hopefully never - Dave   13820.4 #4 9:27PM
Bully - secretagentangel  6923.1 #17 1:57PM
My Kids enjoy Autopia - E-Ticket  1476.9 #120 8:29PM
Haha we do enjoy Autopia also!! My niece is very concerned about all the construction going on but knows it will be much better!  - CentralCoastAuntVon  107.6 #3542 1:17PM
Dave be nice!!! My sister is mentally handicapped and only loves autotopia and teacups... But the fumes make her faint. lol! Dave I hear you!  - verofern  138.6 #2979 1:56AM
Will Indiana jones reopen on the 3 or will it reopen on the 4 - Disneylandgirl1955  45.3 #5130 5:52AM
It was open today - AngieC  238.3 #1548 10:58PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  1824.2 #99 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  224.9 #1720 7:31PM
@Admin  HOPE you are working on #3!  - Dianat710  64.4 #4427 5:41PM
I really enjoyed reading them. I think I need to do a re read of them plus the Voyagers series. - arianwenmcb  242.0 #1507 12:45PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
107300

2. jacdanfan
105000

3. teapotsandteacups
90000

4. iLOVELUCYnDISNEY
82000

5. leopardditz2000
80000

6. DisneyGrandma
65000

7. DarthFairy
58950

8. debbiev
55750

9. Melody_CM
55000

10. MinnieMyLove
46500

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoallbut1  941.2 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  150.0 #2787 9:06PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  167.4 #2510 12:21PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  500.2 #452 7:43PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  167.4 #2510 12:21PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  57.1 #4637 10:05PM
what is MSEP? - markchop  92.7 #3788 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  2849.6 #51 9:33AM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  42.7 #5251 1:35PM
!!! - DisneyMom13  318.9 #843 7:43PM
!!!! That is soooo cool!!! - dizzneyfan  711.9 #289 8:06AM
Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  22.6 #7165 10:18PM
Awesome!! - stanvoodoo  47.9 #5012 7:25PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
21372.3

2. Melody_CM
19543.8

3. Winnie111286
18585.5

4. Dave
13820.4

5. Tom
12773.1

6. jacdanfan
12154.1

7. goofygal
11745.9

8. ShariRenee
10365.2

9. Plumiegirl
10336.7

10. uscdisneyteacher
8508.77


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  6923.1 #17 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.4 #74 8:50AM
Thanks for all of the  - ForeverNeverland  105.6 #3576 3:38PM
 Those are some   numbers.  - Ilovegoofy  77.3 #4102 4:22PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey
7967.3

2. Stitch_Legacy
5143.16

3. RickChavez
3672.13

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
4776.59

6. caramiapoohluvsbb8
4485.49

7. DLKenCA
2862.68

8. IDVandalSkipperCM
2588.95

9. Dave
13820.4

10. LilSterner
5828.36



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

#Breaking news 🚨  This needs to be updated! - MadameLeota  4592.2 #32 3:40PM
Just a little...;) - ShariRenee  10365.2 #8 4:44PM
Okay, a little bit! Lol - MadameLeota  4592.2 #32 10:56PM

Did you know that almost everything in MouseWait can be found with a few taps in the MagicSearch bar? Did you know that we add things to MagicSearch weekly (i.e. requests from you--see below)? MagicSearch enables ONE-THUMB searching to help you find individual menu items, vegetarian or gluten free food, reviews, wait times (even restaurant wait times), exclusive insider Disneyland tips, annual pass holder, parking info, Star Wars Park info, celebrities, Disneyland news, Hidden Mickeys, crowd forecasts (unFORECAST), Photopass, birthdays, refurbishment info, and amazing content from almost a million pages of original content in the MouseWait Lounge. 

This is an  app. Thank you @@@Admin - LiveLaughLoveDisney  300.2 #0 2:46PM
Thank you LiveLaughLoveDisney! - Admin  5:59PM

Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

We want more books - sctoaonk75  293.4 #1000 7:42PM
- MommyandBash  433.2 #531 4:52PM
We want more books - sctoaonk75  293.4 #1000 7:42PM
- sunvalgifts  167.4 #2510 12:55PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  2016.6 #87 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  460.3 #499 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Just spent $100. Surely not my last order this month - Dianat710  64.4 #4427 4:46PM
Oh very cool!!  - sunvalgifts  167.4 #2510 9:45AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2766.8 #54 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  318.9 #843 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  318.9 #843 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  2849.6 #51 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4244.2 #37 12:59PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #68700 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  433.2 #531 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1603.3 #113 2:20PM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected] -- thank you for your support!

- LaPearleNoir  2355.4 #71 7:22PM
- teapotsandteacups  685.7 #307 3:50PM
- tina7321  166.5 #2531 9:28PM
So where is this? Is it the mainst gallery? - Plumiegirl  10336.7 #9 11:11PM

Get a quick overview of the new features in MouseWait 9 for iOS, our biggest update since 2009! Get the free version here, or upgrade to Platinum here

Just installed the MW app on my new phone yesterday. This will be very helpful for me since I am used to the android version. Thank you. - teapotsandteacups  685.7 #307 11:41PM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4409.7 #35 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  4911.6 #28 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1231.4 #148 3:48PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2104 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  1332.9 #139 5:56AM
Thank you to all who post from the park!! Love seeing the park when I cannot be there. - snowgrey  8.0 #13365 2:49PM
Top of the list  - buzzgoneyear92  276.2 #1143 12:09AM

Did you know that you can find refurb info with a quick iPhone Spotlight Search? Learn how to find updated Disneyland info fast with a few hidden tricks in MouseWait 9. Post your tips below!


Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the month of June 2016
Last month (May) seemed to be quieter than last year, probably because the 60th Celebration began last May, making last summer a lot busier. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), crowds averaged in the mid 80s (approx 85% capacity) for the first two weeks of June, then it quieted down in the last two weeks of the month. We are estimating smaller crowds than last summer because the 60th Celebration is over a year old, and there are still a lot of attractions being refurbished. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Jun 3, 2016 12:07PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  643.2 #331 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  20.6 #7488 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  442.1 #520 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  177.0 #2346 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  288.1 #1032 5:04PM
6 of us going Sunday 11 6 year have use that annual pass - jmmm  0.6 #75945 12:12PM
Have Saturdays been less busy then Tuesdays or Wednesdays recently? - TiDoubleGuhErr  0.3 #88589 12:07AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1152.2 #164 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2067.6 #82 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  433.2 #531 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  64.2 #4432 2:38PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! (Big Thunder pic by CJ)

Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  59.5 #4576 9:01AM
- DisneyMom13  318.9 #843 10:32AM
 to  - DisneyHeidi09  194.5 #2126 5:18PM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  398.0 #588 7:05PM
I know it's awesome to know your not alone as a Disneyland freak  - mjpdisney67  42.3 #5269 7:26AM
Lol, its so true. Was so fortunate  to marry a guy that is a "freak" like me. - DSFamLee  77.1 #4108 3:03PM
- maleficentmama  3.4 #31347 11:39AM

See what Kate can do for you, and experience Disneyland like a VIP! Get your own Virtual Plaid in the App Store today, it's FREE! http://apple.co/1WL7y9I

- RetroDisneyPins2002  42.7 #5251 8:01AM
- CT4625  75.0 #4140 8:30PM
 Cutest Plaid ever at your service! - Ilovegoofy  77.3 #4102 6:36PM
That's so !    - MissAmericaSings  432.0 #534 9:37PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. disneygrandma1
3.19

2. uscdisneyteacher
2.5

3. pikarich
2.2

4. RanchoDeluxe
1.83

5. HARR_E
1.52

6. BriarRose406
1.31

7. Quiweez
1.25

8. therealJackandSally
1.13

9. antveloz
1.1

10. OhanaPhoto
1.07



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  19543.8 #2 11:30PM
Me too - LaPearleNoir  2355.4 #71 1:11PM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  880.3 #217 9:59AM
Yippeeeee!!!! I made the list!!!  - dizzneyfan  711.9 #289 7:17AM
Wow, top of the list:-) - beentoallbut1  941.2 #0 5:40AM

Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  296.3 #981 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  159.1 #2634 3:57PM
Hi @@@@@@Admin I filled out the form for 2/28 at Hojo and haven't seen any Credits. I also sent you a Support Ticket last week. Would you please look into this? As always, Thanks  @@@@@@Admin - Winnie111286  18585.5 #3 10:50PM
Admin - Winnie111286  18585.5 #3 4:46PM
Great place!  - CT4625  75.0 #4140 6:29AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  7306.4 #15 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  19.6 #7710 10:32PM
  - teapotsandteacups  685.7 #307 10:17PM
- sunvalgifts  167.4 #2510 7:40AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMom13
0.04

2. mamabeam
0.02

3. ArieloutofWater
0.01

4. edcub
0.01

5. DisneyMom13
1.64

6. DonaldRox
1.29

7. Dolewhipped
1.28

8. mamabeam
0.87

9. Boundin
0.66

10. Moog
0.34

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  304.8 #927 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  96.8 #3720 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  12773.1 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2786.3 #52 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  96.8 #3720 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2786.3 #52 9:42AM
Any tips on how to keep a game going?  Seems like the past few times I've played Random the other person stops playing and I can't finish the game.  :( - azbellatink  246.3 #1449 12:47AM
Invite  people  to play in the to 10 for the week. We don't  all play everyday but you'll  get your game finished.  - richiii3  1603.3 #113 10:45PM
Yay I made the list!!!!!!  - DayDreamsOfDisneyland  153.1 #2728 7:02PM
 YOU!!! Having fun playing!! - DisneyMom13  318.9 #843 5:01PM
Well done:-).  I'm enjoying playing your games.  Thank you. - beentoallbut1  941.2 #0 2:19AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. #MWMEETUP ONE LAST TIME
Aug 06, 2016 12:00pm

MouseWait Meetups 2016
what is happening for one last time on aug 6? - MsTikiMermadam  1332.9 #139 12:31AM
It was January 8 I think but I left it as I think it's funnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'll have to delete it😭😭 - secretagentangel  6923.1 #17 7:55PM
ok,  last time for btr....  πŸ˜Ή - MsTikiMermadam  1332.9 #139 6:03AM
It looks like we need to get more official meet-ups happening in the parks.  πŸ˜„ - LaPearleNoir  2355.4 #71 9:38AM
I do one a week but we need more! We were saying last week to add an Astro blaster to Friday maybe? We could do a monorail or BRMRR sweeper tooπŸ˜‚πŸ˜‚Plus I'm trying to post a few ahead of time so people can plan. Next week the meetup we do for MW  had to be Friday again but hopefully Tuesday  the next week! We have two very cool ones coming up next month! It's a secret😎😎😎😎 - secretagentangel  6923.1 #17 9:47PM
Your Tuesday night meet up is great but I'm just remembering all the meetups we used to have.  I wonder what the meet ups are next month..... I'll be there with my  - LaPearleNoir  2355.4 #71 10:30PM
i keep ending up with tues classes,  and missing the tues meetups.  so glad i have made a few of them! - MsTikiMermadam  1332.9 #139 6:05AM
I'll post the ones I know about, I'm switching some to weekends too. And maybe get a few others too! 😊 - secretagentangel  6923.1 #17 8:49PM
Next #MWMEETUP is Friday, June 24 at 6pm at Rancho Zocalo, DL. I'll post shortly.   - secretagentangel  6923.1 #17 2:27PM
It looks like I can make this. *marks on calendar* - grumpypapa  7306.4 #15 9:33PM
I might make it. Hoping the heat isn't unbearable.  - Taunton  1467.0 #124 9:18AM
The next meetup is Friday, July 1, at Rancho zocalo at 6pm. - secretagentangel  6923.1 #17 3:25PM
Think I'll be there, unless I have more travel troubles! - redsoxcarlos  3344.2 #46 4:58AM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. antveloz
1.1

2. Winnie111286
873.33

3. Fantasmicfan1
773.83

4. Coaster
764.4

5. Tom
452.3

6. oiler2112
439.57

7. secretagentangel
316.13

8. grumpypapa
269.43

9. Goofytom
268.47

10. dizneedude
257.83

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  64.2 #4432 7:14AM
I just want to thank all the newbies who are on the list so much lately! This was started as a wait time and more app so by your starting out from the beginning doing wait times is awesome! 2/3of my points are from wait times. I make a game of it and have fun doing them. Hope everyone tries it, it helps others and you earn credits!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - secretagentangel  6923.1 #17 9:06PM
Half of my points are from wait times.  - Goofytom  2766.8 #54 10:28PM
I figure it is the least my wife and i can do, plus it is great exercise! I keep saying, one of these days we will go to one of the meet-ups. We generally only go on Saturday and sometimes Sunday as well. That darn thing called 'work' just gets in the way!  - oiler2112  771.6 #258 7:07AM
Pretty much all my points are from wait times  - kimo  257.9 #1325 6:54PM
Wow! I made it to the top ten! And while pushing a wheelchair this trip...  - Jathanis  382.1 #615 3:18PM
Good job!!   - Ilovegoofy  77.3 #4102 10:28AM
I think one of you were just ahead of me today.  Most of the rides had the right wait time posted so they didnt need updating. - sallen848  186.9 #2220 10:51PM
Go ahead and update it as admin needs them posted as current time as possible. You can have ten people with you inputting times themselves and it still helps the app! (As long as all are on their own account I should clarify)😍 thanks for doing wait times, it helps us all!! - secretagentangel  6923.1 #17 1:19PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  496.9 #455 12:29PM
I need to get this  - MisSingAlong  99.5 #0 1:11AM
Doesn't everyone have a countdown clock on the top of one of their pinball machines?  Unfortunately mine is blank because our DL trip was weeks ago :( - awhittle  0.0 #127749 10:15AM
That just means it's time to start planning! πŸ˜€ - AngiMouse  116.6 #3366 1:02PM
Ours is blank too with no plans anytime soon. That's why I come to β˜ΊοΈβ˜ΊοΈβ˜ΊοΈ - DisneyMom13  318.9 #843 7:30PM
Me too πŸ˜€ - AngiMouse  116.6 #3366 8:53AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6911

2. uscdisneyteacher
6777

3. Winnie111286
6627

4. Dave
6164

5. misschurro
6101

6. BaseballMickey
6004

7. pikarich
5646

8. Plumiegirl
5569

9. Duchess_SMK
5500

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4592.2 #32 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  500.2 #452 8:06PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Fantasmicfan1 382.79 #28  
2.Winnie111286 317.41 #3  
3.fletheartsdisney 256.07 #198  
4.grumpypapa 231.23 #15  
5.Tom 212.22 #5  
6.Coaster 185.63 #1  
7.KelleyandTyler22 127.48 #187  
8.dizneedude 119.17 #107  
9.redsoxcarlos 117.44 #46  
10.SorcererD91 86.4 #41  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!