4261.6 #33 (DL Qual #12

Aug 30, 2012 12:01 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers its time for Disney After Dark! everyone is welcome to join:)

I'm wearing rollers. Just thought you all should know. Lol - rbeezy  703.0 #276 12:17AM
Lol post on instagram. Pic or it didnt happen - ScarfGirl  644.8 #312 12:19AM
pix! lol - AndieHawkins  365.4 #625 12:19AM
O.o - SleepyTortuga  288.4 #989 12:19AM
yea what scarfgirl said...pics or it didn't happen. - TheNewTrent  749.0 #254 12:20AM
I immediately thought of Heely'sπŸ˜’ - ScubaSteve028  835.7 #220 12:22AM
Ok but it will only be up for thee next 5 minutes lol - rbeezy  703.0 #276 12:23AM
Lol! Nice, pic pls ;) - Luvvdisney  384.3 #585 12:23AM
Ahh! wait I need to get my phone LOL - Jenniferr  506.7 #419 12:24AM
OMGAH! LOL Is this to try to create your pompadour? - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:25AM
O.O DUDE!! - TheNewTrent  749.0 #254 12:26AM
Yea, it gives me the perfect coif πŸ’ - rbeezy  703.0 #276 12:26AM
Steve so did I! Haha I used to have some!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:27AM
Mother of God it DID happen - ScarfGirl  644.8 #312 12:27AM
I have screen shots. 5 bucks each. - ScubaSteve028  835.7 #220 12:28AM
I did not see that coming... - sleepyhead_CM  596.5 #341 12:28AM
hahahaha omg RB!!! classic :D - SleepyTortuga  288.4 #989 12:28AM
I deleted it....... I forgot that you could screenshot LOL - rbeezy  703.0 #276 12:29AM
That was NOT 5 min lol - ScarfGirl  644.8 #312 12:29AM
Haha that's funny trying to get dem curls ? - Hendizl  2828.9 #46 12:29AM
Today is a glorious day of after dark indeed. ;P - AndieHawkins  365.4 #625 12:31AM
I 3rd scarfGirls comment - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:31AM
Lol I was too lazy to grab my phone so I just went on webstagram and right-click saved the large pic.. - Jenniferr  506.7 #419 12:31AM
@scarfgirl I got scared that everyone was getting screenshots! LOL!!! @hendizl I'm trying to get it to coif into a pompadour, practicing for dapper day lol - rbeezy  703.0 #276 12:32AM
@Scarf it's ok, I got a screenshot :] - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:32AM
Poor RB.. Pressured into posting a picture only so we could get screenshotsπŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #220 12:33AM
I also have a screenshot! $4.99!! - TheNewTrent  749.0 #254 12:33AM
All y'all bullies!!! - rbeezy  703.0 #276 12:35AM
All you needed was a handkerchief tied up on that hurr. Lol - ScarfGirl  644.8 #312 12:39AM
Awww... ::hug:: it'll be okay.. lol - SleepyTortuga  288.4 #989 12:40AM
how did i miss this? quick someone please show me - Radius  502.7 #426 12:49AM
Rbeezy thres flores remember - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:53AM
I missed it! Someone text it to me! lol - Armenda  1159.7 #155 12:54AM
Where's the replay button, I missed it. - sallyg  239.0 #1487 1:01AM
what is a rollers? - otilegna  2680.9 #48 1:02AM
No comment. Lol - rbeezy  703.0 #276 1:04AM
I missed the rollers. I hope your method works in time for Dapper Day, lol - Jacqueline  580.0 #349 2:28AM
First - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:01AM
Whoo hoo, how is everyone doing tonight? - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:02AM
congrats - Radius  502.7 #426 12:02AM
Way to go, quick fingers. - sallyg  239.0 #1487 12:03AM
Whooooop!!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:03AM
Whats up man - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:03AM
congrats! - TheNewTrent  749.0 #254 12:04AM
Congrats... My app crashed just as I reloaded. πŸ˜’ - BambooMike  133.8 #2985 12:04AM
Congrats! - sleepyhead_CM  596.5 #341 12:05AM
Hey Ray, thanks for the great pics today. - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:05AM
Congrats that was fast - Hendizl  2828.9 #46 12:08AM
@MW thannks man i love doing it for those that cant be there - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:12AM
Hi!! Congrats! - Luvvdisney  384.3 #585 12:14AM
Nice work my friend! ::fist bump:: - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:22AM
thanks everyone - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:24AM
1st - sallyg  239.0 #1487 12:01AM
Hello - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:04AM
Hi Ray, how was your evening? - sallyg  239.0 #1487 12:07AM
It's good how school going - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:09AM
I think I did well on my statistics test today we will see how the quiz goes tomorrow. - sallyg  239.0 #1487 12:16AM
fourth - Radius  502.7 #426 12:02AM
darn it... - Radius  502.7 #426 12:02AM
Boooo - BubbaLoo  870.6 #215 12:03AM
So close! - sleepyhead_CM  596.5 #341 12:03AM
Congrats! - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:04AM
LOL! - TheNewTrent  749.0 #254 12:04AM
You almost had it. - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:04AM
Haha - Hendizl  2828.9 #46 12:08AM
Nice try, maybe next time. - sallyg  239.0 #1487 12:08AM
I'm telling you. Fourth is the new First - Radius  502.7 #426 12:10AM
Hi :) - SleepyTortuga  288.4 #989 12:12AM
Hi! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:23AM
hello ladies. I'm sorry I wasn't able to give the Lounge the smolder today. But I don't post unless I'm at the parks. - Radius  502.7 #426 12:29AM
What a sad day :( - SleepyTortuga  288.4 #989 12:37AM
Hey guys!!!! Having Denny's with JollyRodger&tina!!!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:02AM
Fourth! - TheNewTrent  749.0 #254 12:04AM
Hey! - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:04AM
Hi - Hendizl  2828.9 #46 12:08AM
Yum - Jenniferr  506.7 #419 12:09AM
Yummy! What r u guys eating? - MagicalLand  414.2 #537 12:11AM
Happy Birthday! :) - SleepyTortuga  288.4 #989 12:11AM
Chris are I are splitting chicken fresca :) supposed to be yummy! - BubbaLoo  870.6 #215 12:13AM
Hi! Sounds fun! - Luvvdisney  384.3 #585 12:15AM
Hi! that sounds really good O.O - AndieHawkins  365.4 #625 12:17AM
Hi luv bug! ::waves:: - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:24AM
Hey Kyle!!!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:28AM
HiπŸ‘‹ - ScubaSteve028  835.7 #220 12:03AM
Hey Steve! - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:04AM
Hey Steve!!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:07AM
Hello - Hendizl  2828.9 #46 12:08AM
Hey :) - SleepyTortuga  288.4 #989 12:11AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #585 12:15AM
hi! *waves* - AndieHawkins  365.4 #625 12:21AM
πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹hi! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:24AM
heey :] - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:26AM
Hello everyone! How are you. - SkyShy  17.2 #7968 12:04AM
Great how are you - BubbaLoo  870.6 #215 12:09AM
Hello good and you - Hendizl  2828.9 #46 12:09AM
Good thx, you? - Luvvdisney  384.3 #585 12:15AM
Good evening Shy! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:25AM
6th - Jenniferr  506.7 #419 12:04AM
Darn it! - Jenniferr  506.7 #419 12:05AM
Sigh I want to go to the parks in the daytime but I don't want to burn to death - Jenniferr  506.7 #419 12:05AM
Hello i was dying out there today - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:19AM
haha hii! :D I'll be there tomorrow morning :/ - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:27AM
Lol Ray go again tomorrow! and Melanie I was gonna go tomorrow morning! and then hang out in Animation Academy and draw a bajillion characters if it gets too hot... - Jenniferr  506.7 #419 12:29AM
What time are you guys going - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:31AM
I'm going by myself probably from opening till I have to pick up my younger brother from school.. and possibly return in the evening again :) - Jenniferr  506.7 #419 12:33AM
Im going to be there late afternoon - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:40AM
I'll be there too! :D - SleepyTortuga  288.4 #989 12:49AM
Woot woot partayyy! You guys are gonna show up after I leave though I bet.. - Jenniferr  506.7 #419 1:01AM
Probably but will be there through the night - LoneRAYnger  4261.6 #33 1:05AM
Im late im late to a very importaht date no time to say hello goodbye im late im late im late! - ScarfGirl  644.8 #312 12:04AM
Misss you!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:07AM
I miss me too. Lol ill be at the parks Saturday for the 5k - ScarfGirl  644.8 #312 12:08AM
What time does it start? - SleepyTortuga  288.4 #989 12:11AM
Helloooo :) - MagicalLand  414.2 #537 12:12AM
Mary ummmm i dunno lol i printed the paper out byt i left in my car text me Sunday in the mornin n ill tell you - ScarfGirl  644.8 #312 12:13AM
That was cute! Hi ScarfGirl! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:28AM
Hi duchess! - ScarfGirl  644.8 #312 12:30AM
Good evening everyone!! - MagicalLand  414.2 #537 12:05AM
Hello - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:07AM
Good evening!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:08AM
Hola seΓ±orita - ScarfGirl  644.8 #312 12:09AM
Hi - Hendizl  2828.9 #46 12:09AM
Hey girls! It's been awhile. Missed you guys! - MagicalLand  414.2 #537 12:10AM
Hi - Luvvdisney  384.3 #585 12:15AM
Hi ML - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:19AM
Hi! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:28AM
Hi everyone! - Luvvdisney  384.3 #585 12:06AM
Hi! - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:07AM
Hi how are you did you day go better - Hendizl  2828.9 #46 12:09AM
Hi there. Anything exciting happened today? - sallyg  239.0 #1487 12:10AM
Hi guys! Aww...thx for asking Hendizl...it was better, mainly a change of perspective and being thankful for where I am in life and not being so hard on myself lol...I know, it's a lot to say :D @sallyg...not really :( trying to adjust to the semester starting and making sure I keep up, how was your day? - Luvvdisney  384.3 #585 12:13AM
My day went well. I had a chance to see my nephew play in his jr. high band. - sallyg  239.0 #1487 12:19AM
Good to know I broke out in a rash cause the heat lol guess I should wear sunblock lol - Hendizl  2828.9 #46 12:20AM
@sallyg...that's great! What does he play? I've played the flute for many years @Hendizl...oh no, we're you at the parks again? It's pretty brutal out there with this heat. - Luvvdisney  384.3 #585 12:23AM
No I took a break I literally slept 12 hours today lol - Hendizl  2828.9 #46 12:26AM
hey there! :] - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:28AM
Hellooooo there! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:29AM
@Hendizl....that's awesome! 12 hours...I'm jealous,lol! Did your semester start? Hi MEHlanie_Mouse...how was class today? Hi Duchess :) - Luvvdisney  384.3 #585 12:32AM
He plays drums. I played the trumpet for many years too. It was cool to be in band in my district. If you werent in it you were missing out. - sallyg  239.0 #1487 12:33AM
it was alright! I also had my bio lab today, and it's kinda awkward, because first priority is seniors, and that's the majority of people in the class O.O - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:42AM
@sallyg....trumpet, very nice. I was teaching myself Christmas songs on the trumpet last year. I would love to dedicate myself to learning to play. My band highlight was marching in the Hollywood Christmas Parade, Im a total band geek an proud of it :D - Luvvdisney  384.3 #585 12:52AM
@MEHlanie_Mouse...that must have been interesting, at least your in the class right? - Luvvdisney  384.3 #585 12:53AM
I was also in band:) - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:56AM
Nice!!! spaceRAYnger! What instrument did you play? - Luvvdisney  384.3 #585 12:59AM
I was in a BAND! I played audience =] - AndieHawkins  365.4 #625 1:13AM
I played the clarinet. Its been its been a long time since i have played - LoneRAYnger  4261.6 #33 1:21AM
I can't believe you played the clarinet Ray lol.. Team Trumpet! - rbeezy  703.0 #276 1:34AM
I really wanted to play the sax failed by a few beats lol - LoneRAYnger  4261.6 #33 1:39AM
Herro everyone - Hendizl  2828.9 #46 12:07AM
Hey - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:10AM
Hello!!! - BubbaLoo  870.6 #215 12:11AM
Hola! - SleepyTortuga  288.4 #989 12:11AM
Hey Hendizl! - Luvvdisney  384.3 #585 12:16AM
Hi there. - sallyg  239.0 #1487 12:20AM
How's everyone I got a sunrash today no bueno :( - Hendizl  2828.9 #46 12:27AM
Well hi! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:30AM
Good evening, good night and good morning! - NotNKansasAnymor  283.8 #1028 12:08AM
Hi - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:10AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #585 12:16AM
Hola and aloha! I'm multi-lingual too! ;) - NotNKansasAnymor  283.8 #1028 12:18AM
That's cool.What languages do you speak? - sallyg  239.0 #1487 1:10AM
Hey everyone! =] How's everyone doing? - AndieHawkins  365.4 #625 12:13AM
Hey, it's going good, how are you? - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:17AM
Hi - Luvvdisney  384.3 #585 12:17AM
Good, tomorrow is pay day for me. woohoo! lol - AndieHawkins  365.4 #625 12:21AM
Hi good and you - Hendizl  2828.9 #46 12:27AM
I'm grrrrrreat! - AndieHawkins  365.4 #625 12:32AM
Ellloooo - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:41AM
Hi Ray! - AndieHawkins  365.4 #625 12:49AM
Im freakin starving trying to decide what to eat - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:58AM
I hope you find something to eat! I'm trying to shut my cat up, he hears other cats outside and won't calm down. - AndieHawkins  365.4 #625 1:05AM
Hi y'all - lisaw  159.8 #2572 12:13AM
Hello - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:17AM
Hello - Luvvdisney  384.3 #585 12:17AM
Beensome time since I been on, I missed MW - lisaw  159.8 #2572 12:20AM
hi!! - AndieHawkins  365.4 #625 12:21AM
Hi - Hendizl  2828.9 #46 12:27AM
Goodnight guys. Gotta rise and shine for school tomorrow yaaaay school lol. Hope you all have a pleasant Disney dream filled night. - clarabelle87  194.2 #2070 12:14AM
Goodnight - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:18AM
Night! - AndieHawkins  365.4 #625 12:18AM
Goodnight. - sallyg  239.0 #1487 12:21AM
Hello all you fine people of MW! - TheNewTrent  749.0 #254 12:19AM
I can't believe you're expired. Renew!!! - rbeezy  703.0 #276 12:21AM
Hello there sir - ScarfGirl  644.8 #312 12:21AM
Hello! =] how're you? - AndieHawkins  365.4 #625 12:23AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #585 12:23AM
Hey Trent - NickDoubleyew  1083.2 #168 12:25AM
I can't be expired if I'm still alive, can I? Hello everyone! - TheNewTrent  749.0 #254 12:27AM
Miss you - BubbaLoo  870.6 #215 12:27AM
Hello - Hendizl  2828.9 #46 12:27AM
hey how's it feel to not have a pass anymore? O.o - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:30AM
low blow MEH Low blow. - Radius  502.7 #426 12:32AM
Trent! :) - SleepyTortuga  288.4 #989 12:32AM
Hi TNT. - sallyg  239.0 #1487 12:34AM
Miss you too Randi! MEH...i disown you...HI MARY!! - TheNewTrent  749.0 #254 12:36AM
thats it thenewtrent,mw unite lets sell cookies to help out our friend out. ***hey dont eat the cookies lol. - pikarich  5239.1 #22 12:47AM
are you even allowed here anymore? - nicoleface  1752.6 #96 12:51AM
@nicoleface you' re still allowed in here and you have pass lol - LoneRAYnger  4261.6 #33 1:00AM
that's it, no bed time story for you! - TheNewTrent  749.0 #254 1:19AM
I still want to hear one. - sallyg  239.0 #1487 1:28AM
hello!! heading off to bed.. so tired plus work!! goodnight!! - Stitch_Legacy  5143.2 #24 12:24AM
Night night - Hendizl  2828.9 #46 12:25AM
Goodnight - Luvvdisney  384.3 #585 12:33AM
Goodnight! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:41AM
Howdy - Mouse4life  1681.4 #100 12:26AM
Hi - Hendizl  2828.9 #46 12:29AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #585 12:33AM
Hi there. - sallyg  239.0 #1487 1:05AM
hello everyone ,crazy 8 1/2 spot holder here i won hahahahhah*thenewtrent&radius sneak up on my with a stray jacket* - pikarich  5239.1 #22 12:26AM
me,the wife and the mimies had a blast last night.we were in the mw porch pic last night and meet spaceRayger.I didnt know rick chavez and dutchess_smk were there.we've been wanting to meet u = - pikarich  5239.1 #22 12:32AM
what up man. - Radius  502.7 #426 12:33AM
You were there?!!! Awww darn it! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:35AM
just hanging ,its been a looong day. - pikarich  5239.1 #22 12:35AM
Great meeting you guys man - LoneRAYnger  4261.6 #33 12:36AM
@duchess yes but we will have our day in court ...I mean at the resort to meet up with the minies.we got to meet a lot of cool mw"s and famouse mw smolder. - pikarich  5239.1 #22 12:38AM
@spaceRayner likewise. - pikarich  5239.1 #22 12:39AM
Next time! Glad you met some awesome MWers! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:42AM
I think I met you quickly before I had to go. lol - SleepyTortuga  288.4 #989 12:51AM
@sleepytortuga yes you did.nice to quickly meet u =>. - pikarich  5239.1 #22 12:53AM
:D I'm horrible at remembering names, especially when I'm as tired as I was last night lol It was nice meeting you :) - SleepyTortuga  288.4 #989 12:55AM
@SleepyTortuga i know what u mean. i think its funny how everone call themself like hi im mw (name) and then says their real name and i have a harder time remembering their real name not the mw name.lol - pikarich  5239.1 #22 12:59AM
Heeyyy!! Heading to the parks for breakfast tomorrow :D - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:30AM
Yum! What's on the menu? :) - DiamondInTheRough  349.6 #675 12:32AM
*looking around for my invite* must have been lost somewhere. - Radius  502.7 #426 12:33AM
Wow, you're leaving pretty early for breakfast! - ScubaSteve028  835.7 #220 12:34AM
Play with me after! I'm foreveralone unlike you T-T lol! - Jenniferr  506.7 #419 12:35AM
yay! - SleepyTortuga  288.4 #989 12:37AM
😳😳 All I heard is "play with me", "I'm forever alone," and "T-T"... - ScubaSteve028  835.7 #220 12:39AM
Well it is "After Dark"... - TheNewTrent  749.0 #254 12:41AM
Seventeen! LOL. There I said it myself. - Jenniferr  506.7 #419 12:41AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.7 #220 12:42AM
hahaha laughing hysterical - pikarich  5239.1 #22 12:43AM
@scubasteve I want first pick at those mickey pancakes lol. @Jenniferr I may be able to O.O idk play what? O.o hahah Idk what we're going to eat really.. - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 12:47AM
I was using "play" like how kids use the word play.. meaning to hang out. But now Steve made it all weird. - Jenniferr  506.7 #419 12:49AM
@ScubaSteve πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - rbeezy  703.0 #276 12:49AM
Hello :) been a while. Just wanted to say hello lol - CMWalker  341.4 #700 12:38AM
Hello!!! - Duchess_SMK  6349.2 #18 12:39AM
Hello there :) - CMWalker  341.4 #700 12:40AM
Hello! - AndieHawkins  365.4 #625 12:40AM
πŸ‘‹ - ScubaSteve028  835.7 #220 12:41AM
Hey Girlie! Long time no see! - Armenda  1159.7 #155 12:42AM
Cranks up flashlight turns it on could it be. Is it really her? Omg hi! - ScarfGirl  644.8 #312 12:44AM
hey there!! haven't seen you around in a while! - nicoleface  1752.6 #96 12:47AM
HI! - rbeezy  703.0 #276 12:53AM
Hi - Luvvdisney  384.3 #585 1:01AM
Hahahaha scarfgirl :D hello everyone! - CMWalker  341.4 #700 1:08AM
hello - TheNewTrent  749.0 #254 1:20AM
I'm here!! Yay!!! - AshleyLynn22  791.2 #233 12:48AM
Hi there!! We've never met but glad to see your enjoying yourself at the parks :) - Luvvdisney  384.3 #585 1:04AM
So it's after dark and we just say hello. Check. Hellllloooooooo folks. oh sorry. that was too loud. May wake someone. - Dipper_Pines  123.5 #3156 12:50AM
Hi there! - AndieHawkins  365.4 #625 1:02AM
Hi there!! - Luvvdisney  384.3 #585 1:04AM
hiiiii - pikarich  5239.1 #22 12:51AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #585 1:05AM
hi ray...it's been a while since I've posted anything but I'm ready to get back in the groove of things...gotta say I missed u crazy mousewaiters!! - crazydaisy  225.7 #1655 12:57AM
Hey! Good to have you back how are uou - LoneRAYnger  4261.6 #33 1:04AM
I'm great!! I was at the parks this evening, vacations this summer have kept me busy and my passes are not blocked anymore so it's happy times again. I'm looking forward to some meetups. ;) how are you? - crazydaisy  225.7 #1655 1:08AM
Awesome im doing good i could not take being blocked all summer.also the next big meetup will be on dapperday - LoneRAYnger  4261.6 #33 1:41AM
:::waves::: hi!! - MrsMears  217.1 #1773 12:58AM
*waves back* hi - LoneRAYnger  4261.6 #33 1:04AM
(Waves back) hi there. - sallyg  239.0 #1487 1:07AM
My internet died temporarily and I was freaking out O: - Jenniferr  506.7 #419 1:03AM
Was it from the earthquake? - rbeezy  703.0 #276 1:10AM
I would too. lol - AndieHawkins  365.4 #625 1:10AM
#firstworldproblems - TheNewTrent  749.0 #254 1:21AM
@Trent exactly... Lol - rbeezy  703.0 #276 1:24AM
i am having a WDW withdrawal right now, and 4 days from now, it will be DL withdrawal - otilegna  2680.9 #48 1:17AM
I bet! If I had an awesome vacation at WDW like you did, my withdrawal would have me in tears lol - rbeezy  703.0 #276 1:20AM
it is hard!!!! while i am at the shuttle bus to the airport, i am thinking of when will i go back to Orlando! its kinda expensive :( - otilegna  2680.9 #48 1:24AM
And i still never able to roam around WDW! - otilegna  2680.9 #48 1:25AM
I think kind of is an understatement. - sallyg  239.0 #1487 1:30AM
Try to win the lotto! Lol - rbeezy  703.0 #276 1:31AM
but the best advice so far is to get the Premier Pass, it will save you a lot of money for the tickets! - otilegna  2680.9 #48 1:45AM
Falling asleep! ZZzzzZZz Goodnight late night MWers! - AndieHawkins  365.4 #625 1:28AM
Night! - rbeezy  703.0 #276 1:31AM
goodnight - TheNewTrent  749.0 #254 1:34AM
Hey guys! - HakunaMatata  327.5 #763 1:55AM
Hi :) - MrsMears  217.1 #1773 2:01AM
HI! I just want to thank you one more time for the Oswald pin!! - TheNewTrent  749.0 #254 2:05AM
HEY! What cha doin! - rbeezy  703.0 #276 2:05AM
Once upon a time... - TheNewTrent  749.0 #254 2:17AM
SHADDDDDUUUUUPPP - AvidDisneyThrifter220  1402.8 #125 2:19AM
Barbara Streisand. - rbeezy  703.0 #276 2:23AM
said her neighbor because she was making too much noise. - TheNewTrent  749.0 #254 2:58AM
THE END! And that was another MW Bed Time Story from TheNewTrent. - TheNewTrent  749.0 #254 2:58AM

DISNEYLAND PARK:

Splash Mountain closed Feb 8-18
Indiana Jones closed Feb 29-March 3
River Belle Terrace transforms into a table service restaurant Feb 10
Big Thunder Ranch and Barbecue CLOSED permanently
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA
Jingle Cruise closes Jan 11 for Jungle Cruise conversion

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Disney's Aladdin is permanenly closed--Frozen will take its place
Luigi's Rollickin Roadsters opens early 2016
Soarin closed M-Thursdays in February

 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.3 #8210 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  341.2 #701 8:33AM
We overheard a CM say the Colombia would be docked for 18 months. So return time frame should be some time in June 2017, possibly July 2017 if something goes wrong. - Lelundrial  658.7 #305 12:47PM
Omg...... So long.... - MsTikiMermadam  1065.0 #172 2:45PM
Does the Jingle to Jungle conversion normally take that long? - Woozle  51.1 #4746 8:41AM
No - secretagentangel  4723.9 #28 8:33PM

Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  244.2 #1428 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  147.9 #2741 3:57PM
@@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  173.2 #2352 5:02PM
Good morning @@Admin I submitted a stay at Hojo for 7/2/15.Β  I haven't seen the Credits yet.Β  Would you please check the records?Β  I can resubmit the Form if you need me to.Β  As always, thanks for all your wonderful help. - Winnie111286  12422.7 #4 8:02AM
Admin Thanks - Winnie111286  12422.7 #4 3:18PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.6 #186 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1981.1 #82 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  374.3 #608 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  31.2 #5882 2:38PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6890

2. uscdisneyteacher
6242

3. Dave
5883

4. BaseballMickey_CM
5846

5. Winnie111286
5551

6. Plumiegirl
5452

7. Duchess_SMK
5399

8. misschurro
5265

9. pikarich
4792

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4203.9 #35 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  4203.9 #35 2:34PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  426.7 #519 8:06PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  277.5 #1081 9:59PM
How do you get discount on AP passes. Guessing use MOUSEWAIT - suzieq65  111.4 #3403 4:00PM
You get discounts on AP by renewing early. It's through Disney . They'll send you a card.  - secretagentangel  4723.9 #28 8:58PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - Woodylover  52.1 #4698 12:13AM
Apparently whatever I was trying to buy doesn't apply. Dang - Poisen_Ivy  315.2 #826 12:47PM
Get tickets through MW then sign up for your Annual Pass at the parks ticket booths😊 - sunvalgifts  31.8 #5814 11:06AM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4409.0 #32 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1538.2 #110 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1154.6 #157 3:48PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2045 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  1065.0 #172 5:56AM
Here! Yay! - LadyTrampTraveler8  48.3 #0 10:36AM
My First time making this list! THANK YOU! Please comment and give me tips as only Mouse Waiters can!! - sunvalgifts  31.8 #5814 2:11PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
95000

2. secretagentangel
87300

3. iLOVELUCYnDISNEY
75000

4. DisneyGrandma
65000

5. leopardditz2000
63500

6. Melody_CM
55000

7. debbiev
49750

8. DarthFairy
48950

9. MeridaFan
46130

10. teach67
44250

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  369.0 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  111.4 #3403 9:06PM
#10 needs a pic bad! - DarthFairy  426.7 #519 12:42PM
Wow wow wow!!! - stanvoodoo  36.7 #5411 10:52PM
Good job! - antetr95  1894.4 #89 10:48AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. OhanaPhoto
433.54

2. Mouse4life
388.28

3. drummerkidd
251.7

4. sawman911
131.52

5. Winnie111286
112.87

6. secretagentangel
110.59

7. Taunton
105.5

8. HARR_E
94.98

9. happiestplace
90.95

10. shootanyangle
90.53



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  13474.3 #3 11:30PM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  471.8 #455 9:59AM
Oh wow! Finally on the list! All my real time posts are posted in DL Talk, so surprised to see thisπŸ˜‚ - Alicewhoareyou  2571.4 #54 4:23PM
I made the list! I'm somebody now!!!πŸ‘ŸπŸ‘ŸπŸ˜‚ - OhanaPhoto  5333.1 #21 9:54AM
You are always somebody, unless you're nobody, then you are nobody! πŸ˜‚ - RetroDisneyPins2002  23.6 #6762 2:15PM
RetroDisneyPins2002 πŸ˜‚πŸ˜‚ - OhanaPhoto  5333.1 #21 7:00PM
OhanaPhoto - You are BIG time now!!! 😜 - DisLUVney  633.6 #318 8:37PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
9.52

2. Goofytom
5.26

3. DisneyMom13
2.38

4. richiii3
0.66

5. beentoall
0.61

6. Dolewhipped
0.57

7. mamabeam
0.54

8. Moog
0.22

9. jalensmommy
0.18

10. otilegna
0.12

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  291.5 #968 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  94.3 #3678 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  11116.2 #6 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2680.9 #48 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  94.3 #3678 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2680.9 #48 9:42AM
Any tips on how to keep a game going?  Seems like the past few times I've played Random the other person stops playing and I can't finish the game.  :( - azbellatink  245.4 #1411 12:47AM
Yay I made the list!!!!!!  - DayDreamsOfDisneyland  146.2 #2776 7:02PM
 YOU!!! Having fun playing!! - DisneyMom13  235.9 #1527 5:01PM
Well done:-).  I'm enjoying playing your games.  Thank you. - beentoall  369.0 #0 2:19AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2113.5 #73 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  235.9 #1527 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  235.9 #1527 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  2622.2 #51 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4243.7 #34 12:59PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  374.3 #608 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1174.2 #153 2:20PM
@@Admin  Can't keep my games going, other end either not answering or app is stalling. It doesn't forfeit after 24 hrs of not answering. Want to play, but instead spend more time waiting and waiting. Thx - DisneyMom13  235.9 #1527 8:26AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. #MW MEETUP Dinner, attractions and more!!
Feb 12, 2016 06:00pm

2. #MWMEETUP ONE LAST TIME
Aug 06, 2016 12:00pm

MouseWait Meetups 2016
what is happening for one last time on aug 6? - MsTikiMermadam  1065.0 #172 12:31AM
It was January 8 I think but I left it as I think it's funnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'll have to delete it😭😭 - secretagentangel  4723.9 #28 7:55PM
ok,  last time for btr....  πŸ˜Ή - MsTikiMermadam  1065.0 #172 6:03AM
It looks like we need to get more official meet-ups happening in the parks.  πŸ˜„ - LaPearleNoir  1790.1 #94 9:38AM
I do one a week but we need more! We were saying last week to add an Astro blaster to Friday maybe? We could do a monorail or BRMRR sweeper tooπŸ˜‚πŸ˜‚Plus I'm trying to post a few ahead of time so people can plan. Next week the meetup we do for MW  had to be Friday again but hopefully Tuesday  the next week! We have two very cool ones coming up next month! It's a secret😎😎😎😎 - secretagentangel  4723.9 #28 9:47PM
Your Tuesday night meet up is great but I'm just remembering all the meetups we used to have.  I wonder what the meet ups are next month..... I'll be there with my  - LaPearleNoir  1790.1 #94 10:30PM
i keep ending up with tues classes,  and missing the tues meetups.  so glad i have made a few of them! - MsTikiMermadam  1065.0 #172 6:05AM
I'll post the ones I know about, I'm switching some to weekends too. And maybe get a few others too! 😊 - secretagentangel  4723.9 #28 8:49PM
When is the next meet up? - sunvalgifts  31.8 #5814 2:36PM
This Friday at 6 at DCA. I'll post tonight. We can't do this Tuesday but should be back for PTN on Tuesdays by the 16th.  - secretagentangel  4723.9 #28 4:09PM

Thanked by:   LaPearleNoir   MsTikiMermadam   disneyforme   ebugsmama   NvNana  
Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
19178.6

2. Dave
13529

3. Melody_CM
13474.3

4. Winnie111286
12422.7

5. jacdanfan
11394.3

6. Tom
11116.2

7. goofygal
11004.8

8. Plumiegirl
10136.8

9. ShariRenee
8578.11

10. uscdisneyteacher
7922.89


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  4723.9 #28 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  1868.3 #91 8:50AM
 I bow down to you....real fast....like Aladdin drops in front of the Royal Princess, Jasmine! - DisneyMom13  235.9 #1527 1:53PM
Congrats - superdisneyman80  0.1 #102138 8:22PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

- MommyandBash  374.3 #608 4:52PM
- MissAmericaSings  406.2 #552 7:58AM
- RetroDisneyPins2002  23.6 #6762 1:39PM
- Disney_Pincess02  22.5 #6927 5:02PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1538.2 #110 9:42PM
  - jacdanfan  11394.3 #5 6:08AM
  - JediKitty  1076.4 #170 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  235.9 #1527 1:34AM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! (Big Thunder pic by CJ)

Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  21.7 #7055 9:01AM
- DisneyMom13  235.9 #1527 10:32AM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  398.0 #567 7:05PM
Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  531.5 #392 4:20PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  56.2 #4538 10:05PM
what is MSEP? - markchop  63.4 #4331 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  2622.2 #51 9:33AM
Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  21.4 #7097 10:18PM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  23.6 #6762 1:35PM
!!! - DisneyMom13  235.9 #1527 7:43PM
No way! That's crazy! - Disney_Pincess02  22.5 #6927 4:55PM
In Disney world I watched the MSEP - splashethan  0.7 #74792 4:04PM
πŸ‘†πŸ»lucky - Bo22  394.2 #570 11:17PM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected] -- thank you for your support!



 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  1177.0 #149 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  221.5 #1713 7:31PM
    - teapotsandteacups  134.2 #2979 8:56AM
- MommyandBash  374.3 #608 10:29AM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  457.8 #476 12:29PM
I need to get this  - MisSingAlong  99.3 #0 1:11AM
Doesn't everyone have a countdown clock on the top of one of their pinball machines?  Unfortunately mine is blank because our DL trip was weeks ago :( - awhittle  0.0 #127147 10:15AM
That just means it's time to start planning! πŸ˜€ - AngiMouse  81.6 #3914 1:02PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. OhanaPhoto
397.1

2. Mouse4life
357.9

3. drummerkidd
251.7

4. sawman911
131.03

5. shootanyangle
90.53

6. secretagentangel
86.87

7. jeffandkaarina
74.13

8. dignan311
66.57

9. BaseballMickey_CM
53.8

10. redsoxcarlos
52.4

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  31.2 #5882 7:14AM
Wow! I'm on the list 😊 - disneymom1  256.8 #1283 10:17PM
I just want to thank all the newbies who are on the list so much lately! This was started as a wait time and more app so by your starting out from the beginning doing wait times is awesome! 2/3of my points are from wait times. I make a game of it and have fun doing them. Hope everyone tries it, it helps others and you earn credits!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - secretagentangel  4723.9 #28 9:06PM
Half of my points are from wait times.  - Goofytom  2113.5 #73 10:28PM
Congrats to the MWers who maid the list - disneylover2002  7.2 #13827 7:43PM
 I'm about to fall off the bottom there real soon...but I had fun entering times during our visit.  - DisneyMom13  235.9 #1527 10:02PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

Super Bowl unFORECAST for the week of Feb 1, 2016
Everyone always asks if it will be busy on Super Bowl Sunday. Historically the answer is always YES, and this Sunday should be no exception. Since last week, weekdays have been surprisingly slow (very low crowds). We expect more of the same this week, until Friday. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), this week last year averaged in the high 60s (approx 60% capacity), and it jumped a little during Super Bowl weekend. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Feb 1, 2016 12:06PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  615.1 #331 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  20.5 #7244 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  438.4 #500 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  171.2 #2390 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  249.4 #1357 5:04PM
I'm glad Saturday's are good we are going tomorrow ! - vanessav87  5.4 #17626 3:45PM
6 of us going Sunday 11 6 year have use that annual pass - jmmm  0.5 #79309 12:12PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
7625.83

2. Stitch_Legacy
5143.19

3. RickChavez
3671.57

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
4542.96

6. caramiapoohluvsbb8
4088.47

7. IDVandalSkipperCM
2417.27

8. Dave
13529

9. LilSterner
5503.96

10. Duchess_SMK
6349.23



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1905.2 #88 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  411.4 #541 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I will do this next time I'm on Amazon! - DisneyLov3r  38.5 #0 5:02PM
Just spent $100. Surely not my last order this month - Dianat710  46.5 #4932 4:46PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  5479.8 #20 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  18.8 #7599 10:32PM
- disneyforme  207.8 #0 7:33PM
  - teapotsandteacups  134.2 #2979 10:17PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.OhanaPhoto 223.45 #21  
2.sawman911 131.44 #51  
3.drummerkidd 108.27 #403  
4.secretagentangel 100.1 #28  
5.SassafrasDavis 79.58 #490  
6.HARR_E 68.22 #25  
7.redsoxcarlos 67.52 #56  
8.Winnie111286 67.15 #4  
9.BaseballMickey_CM 65.1 #11  
10.SorcererD91 63.45 #45  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!