4261.6 #37 (DL Qual #12

Aug 26, 2012 12:10 AM  Disneyland Talk Land
Good evening MWers it's time for Disney After Dark! everone is welcome to join.

meh.. someone's late - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:11AM
worst first ever - Radius  502.7 #454 12:12AM
it's because I'm yellow, isn't it? - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:13AM
Yes... - GreenLantern  746.6 #279 12:14AM
racist - Radius  502.7 #454 12:15AM
Ok mr has a whole book of Filipino jokes! Ahaha - GreenLantern  746.6 #279 12:16AM
MEH!!!! - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:18AM
im a comedian. i do it to put food on the table! that allows me to make filipino jokes - Radius  502.7 #454 12:19AM
Ahahaha!!!! - GreenLantern  746.6 #279 12:20AM
see, u laughed. my job is complete - Radius  502.7 #454 12:28AM
Bictory! - GreenLantern  746.6 #279 12:29AM
Haha 😝 - BambooMike  133.8 #3061 12:31AM
GL that was racist! - Radius  502.7 #454 12:31AM
Radius whoops the b is right next to the v on the key board!! *victory πŸ˜‰ - GreenLantern  746.6 #279 12:33AM
excuse..lol - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:36AM
Omg haha - BubbaLoo  870.6 #224 12:39AM
Second - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:12AM
Reporting live from a hilltop in central Washington on a wildfire mobilization doing night patrol. How is everyone doing? - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:15AM
hey mighty how are you man? Stay safe Buddy! - PrinceTeaJack  944.8 #208 12:18AM
😳 be safe - Radius  502.7 #454 12:20AM
Hey Chris, things are going good and starting to wrap up here. - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:21AM
Be safe. I am camping near Ice House in the Sierras, CA. - PrincessLeia  312.8 #886 12:22AM
Whats up man doing good! How you holding up out there - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:26AM
thats good! come back safe! - PrinceTeaJack  944.8 #208 12:27AM
Hey mighty!! - BubbaLoo  870.6 #224 12:40AM
Hey Ray, doing good, things are pretty chill here now, hey PrincessLeia and BubbaLoo - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:45AM
hello mightytightywhitey!! - Stitch_Legacy  5143.2 #27 12:48AM
Hopefully it stays calm for you man. How much longer do you have there - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:02AM
Until Wednesday most likely. - NickDoubleyew  1094.1 #178 1:05AM
Wow man be safe out there - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:37AM
fourth - Radius  502.7 #454 12:12AM
Fourth is indeed hard lol - RickChavez  3672.1 #44 12:12AM
more difficult than first - Radius  502.7 #454 12:13AM
We should make fourth the new first lol - RickChavez  3672.1 #44 12:14AM
i already have - Radius  502.7 #454 12:15AM
Wasss up - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:19AM
Fifth - kristian  2004.9 #90 12:12AM
Lol congrats on fifth - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:20AM
Thanks! I try...hahahaha - kristian  2004.9 #90 12:24AM
hey there guys! - SoloSiyoNqoba  600.4 #362 12:12AM
Whats uo man how have you been - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:23AM
pretty good ray, and you? - SoloSiyoNqoba  600.4 #362 12:26AM
Cool man just chillin out - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:30AM
Sixth - GreenLantern  746.6 #279 12:13AM
can't eveen get sixth? :D - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:14AM
-____- - GreenLantern  746.6 #279 12:19AM
Whats up man - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:23AM
Not much man! Just relaxin. you? - GreenLantern  746.6 #279 12:24AM
:] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:25AM
Sup b:) - BubbaLoo  870.6 #224 12:41AM
What happened to 3rd? - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #274 12:13AM
I was wondering the same thing - GreenLantern  746.6 #279 12:14AM
Got lost in pre-school maybe lol - rbeezy  703.0 #296 12:16AM
my new game is to get fourth... its not easy. have to hope someone comments to be 3rd - Radius  502.7 #454 12:16AM
Radius~Is this because your never 1st? Being serious. Or Have you been 1st. - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #274 12:19AM
I think he's been first before. But it took him a lot of tries lol - RickChavez  3672.1 #44 12:20AM
i was first a couple of times. but that got boring. fourth is the new first. - Radius  502.7 #454 12:23AM
Sadly you were technically 3rd! LOL. I live on 3rd St! It's a good number. Haha - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #274 12:27AM
yes, but thats what makes fourth that much of a challenge - Radius  502.7 #454 12:29AM
Ok LMBO!! - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #274 12:31AM
Radius~ you were the 1st person to get me posting on this midnight craziness y'all got going. Lol - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #274 12:36AM
welcome to the reason i dont get enough sleep. spaceRAYnger - Radius  502.7 #454 12:39AM
Wowza. My phone is being crazy. I've tried commenting on this twice and my comments just dissapear. - Flyingtoneverland  188.1 #2216 12:14AM
Hello same here thats why i posted late - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:24AM
Hi everyone! :) - Luvvdisney  384.3 #614 12:15AM
hello! :] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:17AM
Hey! - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:18AM
Aye yo waz good girl? LOL couldn't even type that with a straight face! - GreenLantern  746.6 #279 12:18AM
Hello there - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:19AM
Hahahaha!!! Too funny @GreenLantern - Luvvdisney  384.3 #614 12:21AM
Hey how are you? - RickChavez  3672.1 #44 12:25AM
Doing well thx! Excited to hit the parks tomorrow afternoon :D - Luvvdisney  384.3 #614 12:26AM
But seriously, waz good? Ehem I mean what's good? Gosh! Ok... How are you? Lol - GreenLantern  746.6 #279 12:27AM
Hey! - Armenda  1178.6 #161 12:28AM
I'm excited, my friends asked me to baby sit their 1year old daughter so I'm taking her to Disney in the afternoon :D bonus: I'll have help this [email protected] - Luvvdisney  384.3 #614 12:39AM
Cool! Have a great time! - GreenLantern  746.6 #279 12:42AM
hi there!! - Stitch_Legacy  5143.2 #27 12:43AM
Thx! Will do - Luvvdisney  384.3 #614 12:44AM
Hello! What's everyone up to? - ScubaSteve028  835.5 #233 12:18AM
just missing you steve. - Radius  502.7 #454 12:20AM
What's up HikerSteve - RickChavez  3672.1 #44 12:21AM
Hey, what's up - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:22AM
Thinking of you errr uuhhh I mean Disneyland... 0_0 - GreenLantern  746.6 #279 12:22AM
Hi there! - Luvvdisney  384.3 #614 12:22AM
Just cleaned my room. Bleh! Lol - AndieHawkins  366.6 #655 12:22AM
you get any more pics of that guy flexing in the lake - Radius  502.7 #454 12:24AM
Son you know you have a curfew! - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:24AM
Lol. Hey guysπŸ‘‹ Just watching Coraline and getting sleepyπŸ’€ I'm beat. - ScubaSteve028  835.5 #233 12:26AM
hey, so how did that photo shoot turn out? :D - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:26AM
Haha, actually I do Radius. I've been randomly sending them to people for no reason. It seemed to go pretty well, MelanieπŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.5 #233 12:28AM
Yes! Tell us more about the photo shoot!! - GreenLantern  746.6 #279 12:28AM
Yes, tell us more! - SleepyTortuga  288.4 #1047 12:32AM
There's not much too it. They were taking "sexy" photos of each other by the waterfall, then they started posing on random rocksπŸ˜‚ - ScubaSteve028  835.5 #233 12:37AM
Did they notice you taking pictures of them? lol - SleepyTortuga  288.4 #1047 12:40AM
Hey stranger!! - BubbaLoo  870.6 #224 12:41AM
did u draw them like a french girl? - Radius  502.7 #454 12:45AM
So I was thinking... Technically shouldnt it be good morning MWers? - BambooMike  133.8 #3061 12:18AM
This no longer applies to me, morning only happens after I wake up. Even if its just a nap. XD - AndieHawkins  366.6 #655 12:24AM
no. good morning as a greeting is reserved for the start of the traditional work day. - Radius  502.7 #454 12:25AM
What's everyone up to. Just got home from the parks and had to quickly change due to our adventures late night on GRR. - RickChavez  3672.1 #44 12:22AM
did u get all wet? - Radius  502.7 #454 12:25AM
watching the time travelers wife with charlie :] - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:26AM
@Radius yeah but not as much as Scarf girl and MrHatbox - RickChavez  3672.1 #44 12:28AM
@Mel Sounds interesting lol - RickChavez  3672.1 #44 12:29AM
I just got home from DL - ScooterMike  1963.0 #92 12:29AM
Hope you guys had fun! I was not going to get colder than I already was xD - AndieHawkins  366.6 #655 12:30AM
@MEH, charlie is your wife? how did his pedicure come out. - Radius  502.7 #454 12:30AM
Hello hello.. you guys are crazy - SleepyTortuga  288.4 #1047 12:33AM
@radius it came out alright.. his feet are still nasty, but they look a bit prettier LOL - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:34AM
Hola mijo - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:40AM
you need to go to a place. foot bat, massage, heavy vietnames accents. that's how i got my toes painted last time. couldnt't understand her and i felt bad, so i nodded my head. tho vegas red looks amazing on my toes - Radius  502.7 #454 12:42AM
bath* - Radius  502.7 #454 12:42AM
Lol I know I told him I'm gunna take him to get a real pedicure one day.. :] he's gunna get the ghetto nails with all the jewels and rhinestones on em hahaha - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:45AM
i do pedis all the time just bring a Men's Health or a Maxim or a Car Magazine to make it manly - Radius  502.7 #454 12:49AM
Apparentlu you've seem what I've been up to.πŸ˜‚ - RCmom  5235.3 #25 1:28AM
Hey Everyone! I just got home. :-) - Armenda  1178.6 #161 12:22AM
Yawn - RickChavez  3672.1 #44 12:22AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #614 12:24AM
Hey - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:24AM
I am definitely yawning! Spent almost 8 hours on the river, then went to a BBQ. #Exhausted - Armenda  1178.6 #161 12:26AM
Hi!!! πŸ‘‹ - AndieHawkins  366.6 #655 12:27AM
hi! :D - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:27AM
Hola amiga - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:27AM
Just got home too. Quick night trip to DL - ScooterMike  1963.0 #92 12:30AM
HEY!! - GreenLantern  746.6 #279 12:30AM
Why do I yawn every time I see you post?!?!?! - BubbaLoo  870.6 #224 12:43AM
Howdy - Mouse4life  1681.4 #107 12:22AM
What's up man. Hows your weekend been so far? - RickChavez  3672.1 #44 12:23AM
Hi - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:24AM
Hello! - Luvvdisney  384.3 #614 12:25AM
Whats going on man - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:28AM
Hey! How are you!!! - BubbaLoo  870.6 #224 12:44AM
So I havent been in the lounge for 4 months....has my phone started sucking or does the lounge refresh really slow and move weird?? - dug_one  2409.8 #66 12:26AM
Hello everyone! - SleepyTortuga  288.4 #1047 12:34AM
Hey Chica! - Armenda  1178.6 #161 12:34AM
expecto patronum - Radius  502.7 #454 12:36AM
hey! - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:36AM
Hey girl! - BubbaLoo  870.6 #224 12:44AM
How's everyones weekend been so far? - SleepyTortuga  288.4 #1047 12:46AM
Wow don't think I've ever been on this late! - RCmom  5235.3 #25 12:34AM
Welcome. Seen you've had a nice night. - RickChavez  3672.1 #44 12:36AM
Shhh!! Don't tell my secrets!! - RCmom  5235.3 #25 12:39AM
I miss you sissy! - BubbaLoo  870.6 #224 12:44AM
I miss you much Randi!!! - RCmom  5235.3 #25 12:46AM
Hello! - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:47AM
Hi!! - RCmom  5235.3 #25 12:55AM
Hello and welcome - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:07AM
Thanks!! - RCmom  5235.3 #25 1:11AM
Btw love your flower pics when you're at the parks - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:22AM
Aww thanks! No comments on tonight's pics Bubbaloo and RickChavez!! - RCmom  5235.3 #25 1:30AM
BOO!!! - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #191 12:35AM
*screams* and hello - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:38AM
Ahhhh! - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:48AM
Lol, gotcha! - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #191 12:49AM
Yikes! - RickChavez  3672.1 #44 12:57AM
Turning in early to get an early start tomorrow so no bed time story from me tonight. Goodnight! - TheNewTrent  749.0 #275 12:36AM
good riddance... - MEHlanie_Mouse  1117.3 #174 12:37AM
Once upon a time - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:37AM
This is early for you? - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #191 12:37AM
No coffee for you tonight? This is odd ;) - Luvvdisney  384.3 #614 12:42AM
Hey guys! I can't wait for Monday!!!!! - BubbaLoo  870.6 #224 12:37AM
Yay, back to work! - ScooterMike  1963.0 #92 12:39AM
I love you!!!! - RCmom  5235.3 #25 12:40AM
Why whats monday? - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:41AM
Hi there! - Luvvdisney  384.3 #614 12:42AM
Haha ray your funny! And I love you too sissy! - BubbaLoo  870.6 #224 12:47AM
Hello everyone else!!! - BubbaLoo  870.6 #224 12:47AM
Hey! - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:48AM
Monday?? - RickChavez  3672.1 #44 12:57AM
Whats Monday? - SleepyTortuga  288.4 #1047 1:03AM
We're coming to stay for 5 days and my birthday is Thursday :) so Monday my Vaca begins :)!!! - BubbaLoo  870.6 #224 1:09AM
Oooh very nice :D - SleepyTortuga  288.4 #1047 1:11AM
Hi everyone! - sallyg  271.6 #1210 12:38AM
Hello! - BubbaLoo  870.6 #224 12:40AM
Hello - LoneRAYnger  4261.6 #37 12:41AM
Hi! - Luvvdisney  384.3 #614 12:43AM
Hey! - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:48AM
Alright y'all, I'm done. Good night! - GreenLantern  746.6 #279 12:42AM
Goodnight mijo - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:08AM
Hey guys, I haven't been on in a few days, adjusting to college dorm life is pretty hectic! - CM_LionGeek  352.9 #704 12:42AM
I hope it's fun! - BubbaLoo  870.6 #224 12:45AM
I bet, have a good school year - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:52AM
aloooooohaaaa!!! - Stitch_Legacy  5143.2 #27 12:44AM
Mahalo! - BubbaLoo  870.6 #224 12:45AM
thank u for what? - Stitch_Legacy  5143.2 #27 12:47AM
What's up Stitch - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:50AM
not much!! having disneyland withdrawals!! havent been there the last 2 days.. lol - Stitch_Legacy  5143.2 #27 12:51AM
Must be rough. - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:54AM
Hola - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:01AM
eh, it could be worse.. like not going for 3 days.. - Stitch_Legacy  5143.2 #27 1:02AM
hola senior Raymond.. como esta? - Stitch_Legacy  5143.2 #27 1:03AM
Hi Everyone just arriving from the parks. I got drenched on GRR. But it was fun. Got caught the second time on the geyser. - ScarfGirl  644.8 #331 12:49AM
Gotta love the geyser - NickDoubleyew  1094.1 #178 12:54AM
Yay for getting wet!! - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:01AM
Hola! - SleepyTortuga  288.4 #1047 1:03AM
I was really wet o_O - ScarfGirl  644.8 #331 1:06AM
SleepyTortuga i missed you at the parks today :-/ - ScarfGirl  644.8 #331 1:06AM
At least you had fun! - BubbaLoo  870.6 #224 1:08AM
I've missed you :( You didn't tell me you were going today.. - SleepyTortuga  288.4 #1047 1:08AM
Bubbaloo i did have fun! SleepyTortuga i only had told one person. N got stood up. Its all good. Got to spend time with Rick n lil rick n Hollygolightlyprincess n her kids n WillieRose - ScarfGirl  644.8 #331 1:11AM
Watched that geyser for so long watching it drench people today. Love the reactions! - Cinderella_Schnooks  3466.9 #46 1:14AM
Lol mrsSchnooks it is pretty fun. After i got my hair all wet i gave up. - ScarfGirl  644.8 #331 1:16AM
You guys did GRR twice!? Que loquitos..hahaha I hope you don't get sick. It was so much fun being with you guys! Thank you. - HollyGolightlyPrincess  406.5 #579 1:39AM
Yes holly. Twice. We were already wet so minus well lol. The second time got the geyser lol. - ScarfGirl  644.8 #331 1:48AM
Hahaha hoping to one day get my Mom on it. She was pretty fascinated by it and was trying to figure out the spray pattern. Is there one? - Cinderella_Schnooks  3466.9 #46 1:25AM
Not that i know of. - ScarfGirl  644.8 #331 1:35AM
Checking in from Vegas! They don't have black pearls here :/ lol - MaidMiriam  308.0 #922 1:38AM
Sinner! - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:39AM
Even in vegas your thiking of DL lol i love it! - LoneRAYnger  4261.6 #37 1:40AM
have fun in Vegas!! - Stitch_Legacy  5143.2 #27 1:45AM
Always thinking of my MW family ;) - MaidMiriam  308.0 #922 2:41AM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! (Big Thunder pic by CJ)

Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  65.8 #4406 9:01AM
- DisneyMom13  331.8 #778 10:32AM
 to  - DisneyHeidi09  231.4 #1656 5:18PM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  398.0 #592 7:05PM
- maleficentmama  3.4 #31494 11:39AM
Welcome - DDTINK57  377.3 #634 11:29AM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the month of June 2016
Last month (May) seemed to be quieter than last year, probably because the 60th Celebration began last May, making last summer a lot busier. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), crowds averaged in the mid 80s (approx 85% capacity) for the first two weeks of June, then it quieted down in the last two weeks of the month. We are estimating smaller crowds than last summer because the 60th Celebration is over a year old, and there are still a lot of attractions being refurbished. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Jun 3, 2016 12:07PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  643.7 #333 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  20.6 #7525 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  447.6 #520 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  182.6 #2289 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  292.8 #1019 5:04PM
6 of us going Sunday 11 6 year have use that annual pass - jmmm  0.6 #76188 12:12PM
Have Saturdays been less busy then Tuesdays or Wednesdays recently? - TiDoubleGuhErr  0.3 #88830 12:07AM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey
8007.3

2. Stitch_Legacy
5143.16

3. RickChavez
3672.13

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
4781.13

6. caramiapoohluvsbb8
4485.49

7. DLKenCA
2916.98

8. IDVandalSkipperCM
2596.85

9. Dave
13820.4

10. LilSterner
5828.36



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

#Breaking news 🚨  This needs to be updated! - MadameLeota  4643.4 #31 3:40PM
Just a little...;) - ShariRenee  10697.7 #8 4:44PM
Okay, a little bit! Lol - MadameLeota  4643.4 #31 10:56PM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4409.7 #35 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  5149.8 #26 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1231.6 #152 3:48PM
Fantastic!! - Ilovegoofy  122.9 #3245 4:37PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2111 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  1352.7 #141 5:56AM
Thank you to all who post from the park!! Love seeing the park when I cannot be there. - snowgrey  8.0 #13449 2:49PM
Top of the list  - buzzgoneyear92  276.2 #1159 12:09AM

Did you know that almost everything in MouseWait can be found with a few taps in the MagicSearch bar? Did you know that we add things to MagicSearch weekly (i.e. requests from you--see below)? MagicSearch enables ONE-THUMB searching to help you find individual menu items, vegetarian or gluten free food, reviews, wait times (even restaurant wait times), exclusive insider Disneyland tips, annual pass holder, parking info, Star Wars Park info, celebrities, Disneyland news, Hidden Mickeys, crowd forecasts (unFORECAST), Photopass, birthdays, refurbishment info, and amazing content from almost a million pages of original content in the MouseWait Lounge. 

This is an  app. Thank you @@@Admin - LiveLaughLoveDisney  301.3 #0 2:46PM
Thank you LiveLaughLoveDisney! - Admin  5:59PM
Love this tool - Chumash28  1434.2 #129 5:02PM

Get a quick overview of the new features in MouseWait 9 for iOS, our biggest update since 2009! Get the free version here, or upgrade to Platinum here

Just installed the MW app on my new phone yesterday. This will be very helpful for me since I am used to the android version. Thank you. - teapotsandteacups  941.2 #209 11:41PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
117300

2. teapotsandteacups
110000

3. jacdanfan
105000

4. leopardditz2000
89000

5. iLOVELUCYnDISNEY
85000

6. Melody_CM
65000

7. DisneyGrandma
65000

8. debbiev
61750

9. DarthFairy
58950

10. MinnieMyLove
46500

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  1218.8 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  150.0 #2793 9:06PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  503.7 #453 7:43PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  503.7 #453 7:43PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  170.5 #2472 12:21PM

DISNEYLAND PARK:

Big Thunder Ranch and Barbecue CLOSED permanently
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Silly Symphony Swings closed -- TBA



 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  20.3 #7592 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  357.5 #687 8:33AM
Any idea when Autotopia will re-open?  - CentralCoastAuntVon  114.9 #3416 9:51PM
hopefully never - Dave   13820.4 #4 9:27PM
Bully - secretagentangel  7431.7 #13 1:57PM
My Kids enjoy Autopia - E-Ticket  1477.8 #123 8:29PM
Haha we do enjoy Autopia also!! My niece is very concerned about all the construction going on but knows it will be much better!  - CentralCoastAuntVon  114.9 #3416 1:17PM
Dave be nice!!! My sister is mentally handicapped and only loves autotopia and teacups... But the fumes make her faint. lol! Dave I hear you!  - verofern  138.6 #2989 1:56AM
Will Indiana jones reopen on the 3 or will it reopen on the 4 - Disneylandgirl1955  45.3 #5157 5:52AM
It was open today - AngieC  238.3 #1560 10:58PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. It's still #CHRISTMAS IN JULY SO TIME FOR A #MWMEETUP ! ZOCALO, TRIVIA, ATTRACTIONS
Jul 29, 2016 12:00am

2. One last time, ride the attractions and more! DCA, TOT and MONSTERS
Aug 05, 2016 06:00pm

3. Drop for the last time
Jan 07, 2017 08:00pm

MouseWait Meetups 2016
what is happening for one last time on aug 6? - MsTikiMermadam  1352.7 #141 12:31AM
It was January 8 I think but I left it as I think it's funnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'll have to delete it😭😭 - secretagentangel  7431.7 #13 7:55PM
ok,  last time for btr....  πŸ˜Ή - MsTikiMermadam  1352.7 #141 6:03AM
 I changed it to August 5πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - secretagentangel  7431.7 #13 11:07AM
I spy Christmas in July! - FrankenweenieVelinee  3630.4 #45 12:44PM
Looks like July 22! More to follow!  - secretagentangel  7431.7 #13 9:52PM
Really hoping to make it to Christmas in July - Melody_CM  21526.2 #2 11:12AM
- FrankenweenieVelinee  3630.4 #45 11:55AM
I'll add post tonight!  - secretagentangel  7431.7 #13 3:18PM
I spy Christmas in July! - FrankenweenieVelinee  3630.4 #45 12:44PM
Looks like July 22! More to follow!  - secretagentangel  7431.7 #13 9:52PM
Really hoping to make it to Christmas in July - Melody_CM  21526.2 #2 11:12AM
- FrankenweenieVelinee  3630.4 #45 11:55AM
I'll add post tonight!  - secretagentangel  7431.7 #13 3:18PM
At the tone pacific standard time will be 1215 and 00 seconds - pikarich  6233.6 #22 2:14PM
Beeeeeep - redsoxcarlos  3835.6 #42 4:12AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  7429.9 #14 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  19.6 #7758 10:32PM
  - teapotsandteacups  941.2 #209 10:17PM
- sunvalgifts  170.5 #2472 7:40AM

Did you know that you can find refurb info with a quick iPhone Spotlight Search? Learn how to find updated Disneyland info fast with a few hidden tricks in MouseWait 9. Post your tips below!


Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
14.38

2. Goofytom
7.19

3. teapotsandteacups
2.76

4. DisneyMom13
2.15

5. sheridanrabbit
1.66

6. Dolewhipped
1.64

7. mamabeam
1.02

8. DonaldRox
0.8

9. Boundin
0.52

10. Moog
0.19

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  313.3 #883 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  97.0 #3724 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  13090.0 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2803.9 #53 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  97.0 #3724 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2803.9 #53 9:42AM
I haven't been in  Trivilator for months.  Miss being on this list.  Maybe I should find the time to get back to it:-)  - beentoall  1218.8 #0 11:15PM
Come join in - Goofytom  2874.2 #51 12:29PM
Let's start some games - DisneyMakesMeSmile  1129.3 #172 10:43PM
I lost track :( but all my games r still in progress - otilegna  2803.9 #53 8:48PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  57.2 #4663 10:05PM
what is MSEP? - markchop  99.4 #3692 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  3003.6 #49 9:33AM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  43.2 #5260 1:35PM
!!! - DisneyMom13  331.8 #778 7:43PM
!!!! That is soooo cool!!! - dizzneyfan  726.0 #286 8:06AM
Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  22.6 #7200 10:18PM
Awesome!! - stanvoodoo  48.0 #5042 7:25PM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected]-- thank you for your support!

- LaPearleNoir  2355.9 #71 7:22PM
- teapotsandteacups  941.2 #209 3:50PM
So where is this? Is it the mainst gallery? - Plumiegirl  10358.0 #9 11:11PM
- sunvalgifts  170.5 #2472 3:10PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1152.2 #166 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2071.8 #84 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  433.2 #536 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  70.8 #4268 2:38PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  500.6 #457 12:29PM
I need to get this  - MisSingAlong  99.5 #0 1:11AM
Doesn't everyone have a countdown clock on the top of one of their pinball machines?  Unfortunately mine is blank because our DL trip was weeks ago :( - awhittle  0.0 #127984 10:15AM
That just means it's time to start planning! πŸ˜€ - AngiMouse  130.1 #3131 1:02PM
Ours is blank too with no plans anytime soon. That's why I come to β˜ΊοΈβ˜ΊοΈβ˜ΊοΈ - DisneyMom13  331.8 #778 7:30PM
Me too πŸ˜€ - AngiMouse  130.1 #3131 8:53AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  1824.3 #100 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  224.9 #1733 7:31PM
I really enjoyed reading them. I think I need to do a re read of them plus the Voyagers series. - arianwenmcb  242.0 #1519 12:45PM
I'm reading Season One now. Picked it and the first two Voyagers up at the 4th of July Sale. I am loving the intrigue and history woven together! - Ilovegoofy  122.9 #3245 8:42AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. uscdisneyteacher
6920

2. CobbPR
6911

3. Winnie111286
6843

4. misschurro
6252

5. Dave
6164

6. BaseballMickey
6028

7. pikarich
5730

8. Plumiegirl
5584

9. Duchess_SMK
5512

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4643.4 #31 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  503.7 #453 8:06PM
This is so true, it never changes, what's up with that lol - itsmyglassslipper  423.8 #549 12:28PM
I know and I'm still on itπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Plumiegirl  10358.0 #9 5:56PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  5149.8 #26 9:42PM
  - jacdanfan  12372.8 #6 6:08AM
  - JediKitty  1204.1 #158 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  331.8 #778 1:34AM

See what Kate can do for you, and experience Disneyland like a VIP! Get your own Virtual Plaid in the App Store today, it's FREE! http://apple.co/1WL7y9I

- RetroDisneyPins2002  43.2 #5260 8:01AM
- CT4625  75.0 #4157 8:30PM
That's so !    - MissAmericaSings  439.9 #527 9:37PM
Now that looks like a good service. - MoChuck  159.5 #2640 11:24AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Coaster
2060.43

2. Melody_CM
1982.36

3. Winnie111286
1432.67

4. EvilqueenRS
552.3

5. IronmanBTMR
545.47

6. secretagentangel
508.04

7. redsoxcarlos
491.14

8. ShariRenee
333.25

9. Tom
317.26

10. beentoall
277.45



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  21526.2 #2 11:30PM
Me too - LaPearleNoir  2355.9 #71 1:11PM
Yes, yes. I know you do.  - crazyfriends  1.5 #63610 2:03AM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  905.1 #216 9:59AM
Great job @@Coaster! And everyone else except me of course! (Can't congratulate myself, lol)πŸ‘πŸΌπŸ˜πŸ˜πŸ˜ - secretagentangel  7431.7 #13 8:46PM
Congrats! - ShariRenee  10697.7 #8 11:49AM
One of the highlights of my trip is making the list - EvilqueenRS  681.1 #313 8:03PM

Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

We want more books - sctoaonk75  295.3 #996 7:42PM
- MommyandBash  433.2 #536 4:52PM
We want more books - sctoaonk75  295.3 #996 7:42PM
- sunvalgifts  170.5 #2472 12:55PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  2026.5 #87 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  460.3 #503 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Just spent $100. Surely not my last order this month - Dianat710  75.2 #4153 4:46PM
Oh very cool!!  - sunvalgifts  170.5 #2472 9:45AM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Coaster
2060.43

2. Melody_CM
1974.37

3. Winnie111286
1220.53

4. IronmanBTMR
545.47

5. EvilqueenRS
531.93

6. redsoxcarlos
400.5

7. secretagentangel
399.4

8. Tom
312

9. spicoli
272.27

10. EastBaytoLA
214.2

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  70.8 #4268 7:14AM
I just want to thank all the newbies who are on the list so much lately! This was started as a wait time and more app so by your starting out from the beginning doing wait times is awesome! 2/3of my points are from wait times. I make a game of it and have fun doing them. Hope everyone tries it, it helps others and you earn credits!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - secretagentangel  7431.7 #13 9:06PM
Half of my points are from wait times.  - Goofytom  2874.2 #51 10:28PM
I figure it is the least my wife and i can do, plus it is great exercise! I keep saying, one of these days we will go to one of the meet-ups. We generally only go on Saturday and sometimes Sunday as well. That darn thing called 'work' just gets in the way!  - oiler2112  771.7 #262 7:07AM
Pretty much all my points are from wait times  - kimo  263.6 #1292 6:54PM
To bad some cheat to get on this list  - Fantasmicfan1  5149.8 #26 10:48AM
?? - ShariRenee  10697.7 #8 4:56PM
Yay. Lol - VfxGenie  1557.0 #116 6:44PM
Wow! Winnie crushing it! - vuzilla  2.3 #0 4:26PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2874.2 #51 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  331.8 #778 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  331.8 #778 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  3003.6 #49 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4244.2 #38 12:59PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #68947 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  433.2 #536 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1603.4 #114 2:20PM

Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  296.3 #993 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  159.5 #2640 3:57PM
Darn, I just spent a night at a Courtyard Marriott in Irvine. Guess that doesn't count? - DisneyMom13  331.8 #778 2:00AM
@@@@@@@@@@Admin I sent an email about my stay at the Courtyard Marriott and haven't received the credits. Should I be doing this another way? Thank you! - PeppersGhost  224.1 #1747 11:30AM
@@@Admin I see the credits, thanks so much! - PeppersGhost  224.1 #1747 1:14PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
23431.6

2. Melody_CM
21526.2

3. Winnie111286
20017.1

4. Dave
13820.4

5. Tom
13090

6. jacdanfan
12372.8

7. goofygal
11972.1

8. ShariRenee
10697.7

9. Plumiegirl
10358

10. uscdisneyteacher
8658.84


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  7431.7 #13 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.4 #74 8:50AM
 Those are some   numbers.  - Ilovegoofy  122.9 #3245 4:22PM
 On reaching 20000 @Winnie111286 - beentoall  1218.8 #0 8:14PM
Thank you. - Winnie111286  20017.1 #3 10:10PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 495.64 #2  
2.Winnie111286 417.99 #3  
3.beentoall 209.57 #0  
4.Chumash28 207.78 #129  
5.Coaster 131 #1  
6.Fantasmicfan1 124.94 #27  
7.dsnylvr1975 110.42 #397  
8.redsoxcarlos 108.08 #42  
9.sallen848 94.93 #644  
10.Tom 92.17 #5  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!