lakers unofficial
MR-banner600
 22.2 #6204 (DL Qual #1784

Aug 11, 2012 11:59 PM  Disneyland Talk Land
what is the most embarassing thing that has happened to you while at the parks??....come on dont be shy...spill!

Aside from my Jafar incident (which I hardly think bears repeating three times) my most embarrassing moment was in WOD. I was busy shopping and admiring all the pretty. When I looked down at my stroller, I was momentarily stunned. Ut was not my stroller or my child. Apparently, while I was too caught up in looking at stuff I could not afford, I unconsciously swapped strollers with someone, kid and all. The mother whose baby I was pushing had seen me make my innocent mistake, and was laughing at me until I noticed my error. By the time I figured it out, half the store was watching. I was unanimously voted worst parent of the day. - LittleAprilShowers  559.5 #319 11:33AM
I so wish I could've seen that. Funny! - VeloMouseGirl  549.8 #327 11:35AM
Soo funny, especially with the store watching you too! Thank goodness the mom had a good sense of humor lol! - kss4tink  218.0 #1655 1:24PM
OMG!!! Mommy? lol - PrinceTeaJack  923.2 #171 1:31PM
I love your Jafar story. But swapping strollers is a good one. - Sharkgrrl19  229.2 #1520 2:21PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Spoonful_O_Sugar  563.7 #316 2:27PM
Oh no. That's so funny - TrueFromOzLovesDisney  454.6 #421 5:52PM
πŸ˜‚πŸ˜‚ All I want in life is to watch you interact with people. - AshleyLynn22  791.2 #202 6:03PM
Omg I would pay to se that. Hilarious! - BubbaLoo  870.6 #184 7:11PM
When I ate at the Blue Bayou 2 years ago I ordered the "cahoon salmon" ..never really thought about how cajun was spelled before that night and just blurted out the pronunciation that popped into my head first when i saw it on the menu. The Waiter stared blankly until my dad corrected me. The waiter Was polite and didnt ever say anything about it but my family still makes fun of me for it - madamdopey26  149.8 #2591 12:28AM
This is funny! I live in El Cajon and it is frequently mispronounced. - Pintraderswife  467.0 #403 7:33PM
I once referred to an attraction as a "Ride". - Mouse4life  1293.1 #108 1:40AM
Shameful! ;) - joyfulmomma  248.5 #1266 7:22AM
πŸ˜‚ - Sweet_Irish_Cream  3943.0 #25 10:18AM
Me too :) - michiemouse  6.5 #13105 11:01AM
I have as well :) - Ain1derland  330.5 #670 11:18AM
Off with their heads - splashphotoCM  885.6 #178 2:14PM
I have had a few moments but one was already shared in the MouseWait magazine. 😊 Another one was during character breakfast at the Plaza Inn. Tigger came up to our table and we each gave him a side hug from the seated position. My hand touched his tail while we hugged and I was startled by the spring in it and said, "Oh, Tigger! Your tail is so...stiff!" I realized how that sounded when it came out and my face turned red. Then my daughter and I started laughing. Tigger gave the awkward turtle sign and sort of a shame on you motion. 😳 - PeachKay  311.1 #757 12:42AM
ROFL!!! - UncoolBunny  71.0 #3884 12:48AM
It was the funniest thing, especially since we were so overtired and it was early! He scolded her nonverbally. - AnnaJoy  181.6 #2120 12:58AM
Kind of cool how characters can reprimand you without saying a word! 😳 - PeachKay  311.1 #757 1:04AM
Age 19, tube top, Tower of Terror and a CM in the picture control room not letting the picture get lost in the Twilight Zone...then the CM who let my friend buy they picture. - UncoolBunny  71.0 #3884 12:26AM
You can share said photo if you like. - donnievegas  1132.4 #133 12:41AM
I do have a copy of said picture, it currently sits in the box of shame I have in my parent's garage. - UncoolBunny  71.0 #3884 12:48AM
Lol "box of shame"? You have a box? - joyfulmomma  248.5 #1266 7:20AM
Lol, you poor thing! This story reminds me of a blooper they showed from Price is Right, where a lady was running down, after being called, she was wearing a tune top and you can guess what happened next lol. - kss4tink  218.0 #1655 1:29PM
^^^^THIS is why I don't wear tube tops. - LittleAprilShowers  559.5 #319 2:19PM
I spent the night at a coed slumber party and I fell asleep in a tube top. When I woke up it had slipped down and revealed all. Luckily everyone was still asleep when I woke up. And no, no one pulled it down. It happened on its own. - aidensmama  340.1 #633 5:32PM
My son when he was about eight walked into the mens room looking for me, with my video camera locked and loaded lol...erbody saw the camera was like " hey, kid." - DisneylandDadwithalazergunpewpew  3.8 #23208 12:17AM
Being told to "keep your hands to yourself" on haunted mansion over the LOUD SPEAKER - dug_one  2377.6 #49 12:19AM
Falling in the Jungle Cruise river at MK in front of a queue line full of guests. X_x It beats the time I had to drive a boat around the river after a kid took a huge number 2 in it. - Nyghtngale  558.0 #320 12:47AM
Did you come out looking like a green alien? - dolewhipper  7.5 #11753 5:36PM
I punched tigger in the nose when I was 5 or 6 - emilyeem  172.6 #2244 12:50AM
A few years ago I was in turtle talk and they called on me to ask a question and I didn't know what to ask so I asked when do turtles mate. - vinylduchess  18.2 #6858 7:54AM
Ok, what did Crush say? Lol - Squirtortue  311.1 #756 8:25AM
Yes, what was his answer hahaha. I bet there isn't a programmed come back for that one lol - TrueFromOzLovesDisney  454.6 #421 5:55PM
I don't have one yet but I can tell you my moms most embarrassing moment. After making a pit stop to the restroom by village haus, she walked all the way to pirates with let's just say a "dirty" toilet seat cover hanging from her pants! A woman was nice enough to come up to her and tell her but my mom was completely mortified! She just stood there and hid behind my dad to take it off. - 2LittleMunchkins  300.2 #826 8:20AM
Lots of silly little stuff. My favorite was getting yelled at by a CM for doing donuts on Tuck and Roll :) - VeloMouseGirl  549.8 #327 11:37AM
When I was like 4 I was in the park with my mom and little sister who was about 1 at the time and in a stroller. I wanted to go on Swiss Family Robinsons Treehouse. Sense my mom had my sister, it was too hard for her to go with me. Figuring it had one entrance and one exit (and I had done it millions of times) she let me go by myself and waited next to the exit. I had gotten to the top and I'm not sure what happend but I pooped my pants. I sat up there crying until some lady told my mom at the bottom and she came and got me. Ugh. There. I said it 😞 - OneDayAlice  497.3 #380 2:40PM
Best story ever. - vincentchase1  672.8 #250 2:56PM
Haha thanks 😁 - OneDayAlice  497.3 #380 4:33PM
Oh, that's so sad. - aidensmama  340.1 #633 4:50PM
I got pooped on two different times in the same day by the crows that fly over ROA while waiting for fantasmic. I was embarrassed and mad πŸ˜’ - MelB  108.4 #3298 12:10AM
I heard when a bird poops on you it's good luck. - donnievegas  1132.4 #133 12:12AM
I got pooped on by a bird at the beach. I was about 7 and I cried like a baby. - aidensmama  340.1 #633 11:58AM
Well then I got double lucky that day lol!😜 - MelB  108.4 #3298 12:15AM
I didn't embarrass me, but once the strap of my purse that went across my chest caused the top couple buttons to come undone, exposing more of my braπŸ‘™than I would have liked. Only for a couple mins till I relized.....that's all I got. πŸ˜„ - Sweet_Irish_Cream  3943.0 #25 12:15AM
😳😍 hmm looking for a creepster emoji - Radius  502.7 #372 12:19AM
Ha! When you find it let me know, I could get good use out of it. πŸ˜„ - Sweet_Irish_Cream  3943.0 #25 12:52AM
πŸ‘™ - PrinceTeaJack  923.2 #171 1:37AM
That's happened to me before, just not in the parks though! - LisaMouse7531  410.1 #484 11:14AM
That happens to me when I'm holding my son. He likes to hold the front of my shirt sometimes, makes me laugh cause he has no idea what he's doing or that it's embarrassing lol. - kss4tink  218.0 #1655 1:26PM
Tripped on the chain hopping in line for Casey Jr.😣 Instant karma.. - ScubaSteve028  835.7 #190 12:24AM
I fainted at California Adventure. It sounds bad, but it was my fault drinking on an empty stomach. I was in a line at the old Taste Pilots. I felt kind of weak so I leaned against the wall and next thing I knew I was flat on the floor. For what it was worth my lunch was on the house. But there you go kids, don't drink a margarita on an empty stomach 😳 - TinkerBelleMC  19.0 #6708 12:36AM
Unless you want a free meal - sleepyhead_CM  596.3 #297 12:39AM
My little boy had beer in his backpack and they kept him at the gate. Of course the person it belonged to kept walking and I had to claim him while the lines completely stopped and guests/CMs looked at me. I wanted to die! - 559MickeyLover  310.4 #763 12:50AM
some other guest put the beer there? ugh. people. - UncoolBunny  71.0 #3884 12:54AM
Lol I wish... It was my brother :/ I guess the fact that diet Pepsi n Coors Lt have the same color can at a glance didn't help either. I was ashamed. - 559MickeyLover  310.4 #763 3:22AM
I exited the wrong side of the tram which was announced very loudly over the intercom, "Ma'am, please get back on the tram and exit the other side". ...oops.... - Donna1988  214.0 #1721 6:51AM
Ohhh that was you! πŸ˜‰ ✨ - IBelieveInFairies  610.0 #290 6:59PM
When billy hill and the hillbillies got me up on stage with them on my birthday and billy said you know someone will put this on you tube. Lol, luckily no one did. Whew! - Tinkerpeg  5.8 #14570 7:32AM
I was 19 and went to Disneyland with my boyfriend and his friends. We had just started dating so I was still concerned with impressing him and being "cool" around his friends. We all went on the jungle cruise and at the end the skipper says over his mic to the boat and everyone waiting in line "ladies and gentlemen we have a celebrity on board...Sandra Bullock!" points to me when I'm exiting and everyone clapped and cheered. I was mortified but now I think back and think its funny. This was in the late 90's. I used to get told all the time that I look like her. - tballzz  554.3 #322 7:50AM
I get the same thing only with Hilary Swank or Kristen Stewart. Idk how they're even in the same ball park. - lostgirl7988  697.6 #236 7:52AM
I want to find you in the parks some day so we can take a celebrity look-alike photo. - tballzz  554.3 #322 8:14AM
Done. I'm here everyday (no really...I have to be) - lostgirl7988  697.6 #236 11:52AM
These stories are great... I personally dont have any as great as urs....but im not gonna lie im one to sweat easily and on the past 2 trips its be super hot. I carry a travel size deodorant and some kid caught me re-apply...told the mom and i just got this weird look....sorry i like to keep smelling fresh...lol - bellerie  22.2 #6204 10:13AM
Honestly....nothing (yet). - Jillian  767.1 #210 12:04AM
While getting off haunted mansion i almost fell out of the doom buggie because i tripped on my shoe AND then getting on that moving belt before u get to the turn stiles i almost lost my footing getting onto it. Good thing is both times i didny fall,oh and my gf dropped my backpack into the water at dumbo and at small world. It just wasnt my day lol - PRINC3SSL3AH  225.6 #1551 12:07AM
Well one time, Me and my ex wife got stuck on Its a Small World, so we went behind a couple of durch children in the ride and you know... we got caught and were asked never to return to Disneyland. My ex wife turned out to be a lesbian... wait im sorry. That was Ross from friends.... yah Nothing yet. - Radius  502.7 #372 12:15AM
Haha. Recognized this right away πŸ‘ - Sweet_Irish_Cream  3943.0 #25 12:16AM
hahaha did the dutch children part give it away? - Radius  502.7 #372 12:21AM
Lol. Yes! I know that show WAY too well! - Sweet_Irish_Cream  3943.0 #25 12:22AM
🎡🎢New york city has no power and the milk is getting sour, but too me it is not scary cuz i stay away from dairy. la la la la la la 🎡🎢 #FriendsWait - Radius  502.7 #372 12:24AM
Smelly cat, smelly cat...it's not your fault... - joyfulmomma  248.5 #1266 12:31AM
Haha. Love Phoebes songs! - Sweet_Irish_Cream  3943.0 #25 12:32AM
I've of the best shows ever. I love a good Friends reference :) - VeloMouseGirl  549.8 #327 11:24AM
*One - VeloMouseGirl  549.8 #327 11:25AM
Hahahahahaha after the first sentance I knew that was coming! - OneDayAlice  497.3 #380 2:33PM
face planted stepping off a small world boat 😁 - missgoofy  371.6 #551 1:38AM
I fell off the curb on main street and totally biffed it. πŸ˜‚ - AshleyLynn22  791.2 #202 1:40AM
Didn't really embarrass myself because our whole group was laughing but. We were going on RSR on the AP preview day and I was in my scooter and it's a curvy walkway and I had my scooter on bunny mode 🐰not turtle 🐸 and I didn't see the curve come up so fast and I ran right into the bar and smashed my knee and stopped abruptly. Then when I went to leave the arm of my scooter was stuck. We have to get the arm out of the bar and people in the regular que were laughing and my friends and I were busting up. I think it would have been embarrassing if it was a normal day at RSR and not an AP event. But then again on a normal day there is no way my scooter can go in bunny mode in the line lol. - ImAlwaysCrazy  673.6 #249 3:10AM
Btw AP carsland event = best day ever!!! - ImAlwaysCrazy  673.6 #249 3:11AM
And for the record I just want to say I don't normally do bunny mode on my scooter at Disneyland. There is usually too many people. Only reason I was using it was because with the scooter they sent us down an empty lane. But usually it's turtle mode in the parks. Especially during summer. - ImAlwaysCrazy  673.6 #249 3:14AM
I walked into the mens restroom. - solomouselover  319.1 #724 3:50AM
yesterday I walked into the wrong bathroom ...sorry gentleman. - SammyJo  348.7 #612 8:24AM
Disneland terrential downpour in November...white shirt soaked because my husband was too cheap to buy me a poncho! :( - DLlovingMommy27  238.0 #1392 8:24AM
Was to cheap our had other intentions lol - CheshireFreak  235.9 #1413 5:33PM
Ugh tripping in front of everyone running down the stairs from tower of terror to see my pic. - Hendizl  2537.1 #44 11:15AM
...I was trembling as I was getting on TOT for the first time and I was still trembling getting out. My friend Manny still makes fun of me for it -_- - Ain1derland  330.5 #670 11:21AM
I fell asleep in Captain EO one time and since I was sitting in the one of the seats closest to the exit, I had an angry group of tourists trying to wake me up so they could exit the row... My bad. - pawneegoddess  28.7 #5492 4:05PM
πŸ˜ŒπŸ’€ - aidensmama  340.1 #633 4:52PM
I was wearing a dress on lugi's tires, had no idea the air continued to blow upward the whole time, so I walked out all normal thinking nothing of it, had a marline monroe moment. Ugh! I was so embarassed! 😞 i've learn to not get on unless I have shorts! Lol☺ - AndieHawkins  365.4 #560 5:09PM
Thanks for the tip lol - TrueFromOzLovesDisney  454.6 #421 6:12PM
I was busy talking, walking, and using my hands to communicate. Keep in mind I am blonde. So here I am cruising along when I walk into a group of CM and people. It was like dominos. I felt so stupid. - PrincessAuroraMomma  522.3 #351 5:38PM
Hi All! I got funny one for you all! One time on splash the hubby and I got a lot wet, and it was time to get out,"but" I was too slippery and I could not get a good grip, and a nice thin young trying to show me how Manly he was" CM, and me a lovely large older woman with a cane! It was not happening!!! And started to laugh so I tryed one more time about 5 min. Later I got a better grip of the seat in front of me and got out and just kept laughing!!!!! - TiggerGal  19.7 #6585 5:46PM
Me being drunk with MWers and it being caught on camera - Armenda  1138.2 #131 5:47PM
Nothing too embarrassing, but one of my flip flops fell off while lil chica and I were getting off Gadget's Go Coaster. I had to walk to the exit with just one flip flop on and a CM had to get this long pole to get my other one. Meanwhile lil chica is tugging my arm to go on another ride and I had to wait at the exit with one shoe waiting for the CM to get the other one. 😏 - LBChica  2035.3 #61 5:49PM
I have one about my mom. She was eating a Muckey ice cream sandwich and when she bit down she broke her front bridge. So we went out to The Blue Bayou for dinner and my daughter tells the waiter "My grandma doesn't have any front teeth" he just smiled but my mom was horrified. - PrincessAuroraMomma  522.3 #351 6:18PM
One of my flip flops fell off on under the Doom Buggy on Haunted Mansion right after I got on. I was afraid it went under the track, lost forever, and I would have to walk barefoot to that store near Adventureland that sales shoes. The embarrassing part is when the ride stopped momentarily so we could retrieve my shoe and everyone was looking at us. We found under the Doom Buggy. - PrincessLeia  300.4 #823 6:21PM
That happen to someone when we were there in June. The CM said it happens a lot cause there is a hole in the front. It was funny cause one CM said What was the girls name that lost the shoe? All I could think of was Cinderella? - emnldsmom  301.8 #809 6:45PM
That was probably me, lol. - PrincessLeia  300.4 #823 7:21PM
senior fallilng - Plumiegirl  8344.9 #3 6:56PM
I always get in trouble at these games. - madsdad  1846.5 #74 6:58PM
I was at the playground in ToonTown helping my son go down the slide. As I was bending over and backing up, while he was going down the slide, I backed into this poor little girl and she bounced off my bum and fell on hers. I felt so bad, luckily the father was laughing about it and not mad at me. Glad to know I have extra padding lol! - kss4tink  218.0 #1655 9:15PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and MagicRace!

1. MeridaFan
41630

2. jacdanfan
40000

3. MelodyMouse
40000

4. iLOVELUCYnDISNEY
31750

5. PrincessCindy
25400

6. secretagentangel
24900

7. debbiev
24250

8. DisneyGrandma
21000

9. draven898
20450

10. nataska1989
20000

 

A list I made....for spending money!! Figures... - debbiev  914.9 #174 2:42PM
Lol - robmurow  3121.3 #36 4:03PM
Haha, @MeridaFan my husband knows me too well!! - debbiev  914.9 #174 10:06PM
Me too! hahahaha - luxkitty  2070.9 #59 8:34PM
πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έ - debbiev  914.9 #174 11:31AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Lilogirl1  53.9 #4299 7:13PM
This list is awesome!!!! LOL We already know Dave spends the most on food and 2BON2B spends the most on dolls. It's funny to think of other possibilities! Great job contributing everyone!!! - MrsSchnooks  2927.2 #38 11:54AM
I just figured out that if you buy 1500 at a time it is a major deal.  but then you get too tempted and buy EVERYTHING!!!!!:D - secretagentangel  1326.3 #105 8:57PM
The dolls! πŸ‘€ - missariel33  1753.8 #76 8:01PM
I spend too much $$ on Disney purses. luxkitty can you relate? Lol - apesandmonkeys  7554.9 #7 9:43PM
Yep @apesandmonkeys lol - luxkitty  2070.9 #59 5:01PM
 Spend too much on everything!  πŸ˜‚ - MeridaFan  3475.5 #28 3:06PM
Shhh!😳😳don't tell my husband πŸ˜‚ - 2BeignetOrNot2Beignet  1019.4 #157 10:00PM
Thank you Admin, for the Costco iTunes card tip and for the generous double credits which, if my math is correct, were actually quadrupled somehow! I'm stunned and grateful.  - MelodyMouse  3494.6 #27 8:20AM
@luxkitty bumped you off sorry πŸ˜‚ - draven898  578.3 #310 1:49PM
Awww man! I gotta step my game up now! Lol - luxkitty  2070.9 #59 2:13PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1408.6 #98 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  385.3 #522 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I always use this when I shop on Amazon  - Plumiegirl  8344.9 #3 11:26PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  17.2 #7041 3:23AM

Our Favorite Things: This is a list of the top things added to our popular ToDo List feature inside the app (based on the number of times added to a ToDo List):

Popular Restaurants : 1. Big Thunder Ranch BBQ
2. Blue Bayou 31 rue royal
3. Cafe Orleans

Popular Events :1. Freeze the Night! A Family Dance Party Feb 01, 2015 show time : Hollywood Land

2. Disney Junior Live on Stage! Feb 01, 2015 show time : Hollywood Land


Popular Attractions :1. Pirates of the Caribbean
2. Indiana Jones Adventure 46"
3. Haunted Mansion


New Orleans Square attractions are best.  - CM_Shadowgamer  2380.5 #48 7:23PM
 I agree,for life - bonedaddy909  1202.4 #121 6:56AM
Completely agree!!!       - adisneyfamily  837.0 #189 10:23AM
Gotta love NOS!    - grumpypapa  2767.8 #39 4:12AM
Don't forget the food too! - quote  22.8 #0 11:53AM
It's such a beautiful area. - LaPearleNoir  1304.1 #106 6:32AM
Nooooo captain EO needs to go! - hairdog67  258.6 #1164 4:17PM
Agreed! - KingdomKeeper1210  29.1 #0 3:17PM
What!!?? Nooooo!!!! - CaptainEOlove  4.6 #18028 12:40PM
Agree!!! - bondfamluvsdisney  2.1 #56641 9:54PM
They returned @grumpyinphx 's glass slipper. Oh wait, I'm not sure he wanted me to tell that story. Ooops.  - Maddernhorn  223.1 #1587 10:58AM
See can't tell you anything. ..lol - grumpyinphx  235.2 #1424 12:09PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  2767.8 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  11.9 #8647 10:32PM
- MissAmericaSings  360.6 #574 5:36PM
Loved watching this video now I want the book!! - missdisney925  114.7 #3181 3:08PM

DISNEYLAND PARK:

Jungle Cruise closed Jan 7-9
Matterhorn Bobsleds closed through May 15
The Many Adventures of Winnie the Pooh closed Jan 12-April 2
Haunted Mansion closed Jan 12-22
Davy Crockett's Explorer Canoes closed Jan 12-April 2
Splash Mountain closed Jan 12-April 2
it's a small world closed Jan 26-Feb 5

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Pacific Wharf Cafe closed through Feb 5
Boudin Bakery Tour closed through Jan 26
Soarin' Over California closed through May 14
Taste Pilot's Grill closed through March 12
Redwood Creek Challenge Trail closed Jan 20-March 12
Grizzly River Run closed Jan 20-Mar 19

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.6 #783 8:33AM
Did anyone ride Canal Boats today? Anything to report? - MelodyMouse  3494.6 #27 9:10PM
Did you see the photos yesterday, they have the canal ride  frozen land where old mill was. - secretagentangel  1326.3 #105 2:39PM
I hope they're changing the matterhorn bobsled seats.  Went once after the last refurbishment and NEVER again.  I literally bruised my tailbone. Everyone had back pain for the rest of the day.   - fancyshmancy1999  5.1 #16228 1:04AM
I am afraid to keep looking.  Every time I check it seems like they are adding something else to the list.   - Woozle  27.1 #5622 9:39AM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.7 #751 10:04PM
- luxkitty  2070.9 #59 3:11PM
Delicious food and wonderful tea! Better  than anything inside the park - JediJT  0.4 #77148 5:24PM
I like to bring home a box of baked goods and a sandwich.  The next day i can eat and unpack and extend the dl experience. - MsTikiMermadam  54.4 #4281 6:49PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - vegashappyhaunts  98.1 #3450 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1830 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  13.5 #8034 3:57PM
- Calypso  857.9 #187 12:38PM
- Fantasmicfan1  525.9 #348 10:49AM

The Season Two cover is revealed through an epic trailer--a tribute to Walt Disney. Check it out below and go here to get more info on MouseWait's hit series Deadliest Cast Member. Follow us on Facebook here

Looks good - Chumash28  1080.0 #143 4:48PM
How exciting! Always love your trailers! - Duchess_SMK  5819.1 #14 7:42AM
I can't wait to start reading this.  - grumpypapa  2767.8 #39 7:23PM
When oh when will this be available on iTunes?!?! I have never finished a book so quickly. I am rereading it with my son while anxiously waiting for season 2 to be iTunes ready. Please hurry! - snitsos  26.8 #5662 9:54PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15000.3

2. Dave
12078.8

3. Plumiegirl
8344.89

4. jacdanfan
7866.29

5. Tom
7684.69

6. goofygal
7662.77

7. apesandmonkeys
7554.87

8. uscdisneyteacher
7223.6

9. CobbPR
6919.97

10. Bullseye
6688.75


Mr.7, that was fast. And I think it's been less than a year since you joined right? Thanks for sharing your talent with us - philliprocks  930.8 #169 6:08PM
Haha - SnoopMousyMouse  41.4 #0 12:33PM
Number 6 now - philliprocks  930.8 #169 2:09PM
5* - AshleyRae-  122.8 #3023 3:25PM
Thank you for your contributions! - Song  1705.8 #79 11:18AM
- PrincessCarmen  2596.5 #42 5:41PM
@BULLSEYE 😍😍😍✨✨✨ - TinkerSchelle  1259.1 #110 3:08PM
Bullseye - TinkerSchelle  1259.1 #110 3:08PM
- TinkerSchelle  1259.1 #110 10:12AM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. jacdanfan
61.87

2. goofygal
39.88

3. MarshaMouse
17.33

4. WARLOCK
6.77

5. TinyDancerTay
6.43

6. castcy
4.8

7. Mikaal
4.2

8. paulapit
4.08

9. stinter
3.13

10. alicenae421
3.1

 

SEE THE TOP 100

my heroes! - MelodyMouse  3494.6 #27 12:47PM
You guys rock! Thank you! - piratelife4me  863.9 #186 11:09AM
Now these are the people I can count on! - Duffylover13  6.5 #13143 9:04AM
Thanks friends. You're the core of what makes Mouse  - azcoolmom  211.2 #1755 10:15PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6546.16

2. Stitch_Legacy
5075.06

3. RickChavez
3276.17

4. ScooterMike
1962.16

5. SPandEvLover
3223.25

6. IDVandalSkipperCM
2278.65

7. caramiapoohAKAface
3323.1

8. Dave
12078.8

9. Duchess_SMK
5819.12

10. JustCantWait
1115



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

Thank you everyone! You do a great job keeping us in the know and making MW a must have for Disney info!!! - Boundin  546.9 #329 10:33PM
Seriously, thank you so much! Being that we can only afford to go a couple times a year, this helps keep my Disneyland "craving" in balance  - apesandmonkeys  7554.9 #7 3:47PM
Yes!  Same here.   - DisLUVney  562.6 #317 2:36PM
Some of my faves!!! - TinkerSchelle  1259.1 #110 11:09PM
Truly...thank you! Between the CMs and our friends that share their experiences, Β stickers, raks and more... the Disney experience can live each day in all our hearts..in or outside of the parks - azcoolmom  211.2 #1755 8:38PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1066.3 #145 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  665.4 #252 6:30PM
Sounds fun!! - HappyPrincess  25.0 #5846 10:48AM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  29.9 #5396 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1066.3 #145 1:21PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

How cool! Hmmmm now to find someone who needs tickets! - Shameekz  41.3 #4732 3:14PM
Does it include purchasing so cal resident discunted tickets? - HappyPrincess  25.0 #5846 11:49PM
Umm... Excellent question - BeatleMike  565.6 #315 11:23PM
Also doesn't include D23 memberships. ugh. - DLKenCA  1880.0 #72 8:57AM
That's fabulous!!  Thanks!!! - BagGal  230.7 #30 2:54PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5662 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
- luxkitty  2070.9 #59 12:00AM
Thanks for the sticker!!!luxkitty - GoofyMom77  642.4 #265 12:19PM
- NascarDave  296.6 #845 6:30PM
- richiii3  354.9 #594 9:08AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6537

2. uscdisneyteacher
5586

3. Dave
4937

4. BaseballMickey_CM
4759

5. Stitch_Legacy
4486

6. Duchess_SMK
4413

7. ElSuperRaton
4197

8. Plumiegirl
4016

9. HandMeAChurroImmaFaint
3651

10. LoneRAYnger
3616



SEE THE TOP 100

Take me to your Quality Leaders - MelodyMouse  3494.6 #27 1:04PM
Phillip is on another list! My hit list! - SnoopMousyMouse  41.4 #0 1:41PM
Them is fighting words - philliprocks  930.8 #169 1:57PM
It's not nice to hit  - Sweet_Irish_Cream  3943.0 #25 6:41PM
But sometimes he deserves it! - SnoopMousyMouse  41.4 #0 10:00AM
He throws Rocks doe - RickChavez  3276.2 #33 3:07PM
I was excited for this until reading a little more and for the dinning packages I think they aren't making this affordable for the average person. Also, I hate world of color cause you have to stand so if you get a fast pass through the machines I hope you don't have to stand - Disneyprincessvmk  46.9 #4531 11:36PM
Anyone here in DL today would like some company for a few hours? - jamesmuller8  0.0 #64324 1:07PM
Soo nice you asked, I wish I were there now, will be later though - TinkerbellRings  1.5 #59320 9:29AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. jacdanfan
61.87

2. goofygal
39.88

3. MarshaMouse
17.33

4. WARLOCK
6.77

5. TinyDancerTay
6.43

6. ocmommy
6.42

7. MarcoInTheAz
6.22

8. Winnie111286
5.41

9. DisneyNorm
5

10. castcy
4.8



SEE TOP 100 LEADERS


Thanked by:   ShariRenee   TinkerSchelle   LaPearleNoir  
Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
0.97

2. Goofytom
0.56

3. richiii3
0.16

4. Dolewhipped
0.11

5. Guest_248
0.06

6. DonaldRox
0.05

7. Guest_268
0.02

8. Drrmddl
0.01

9. Guest_807
0.01

10. Laramie Williams
0.01

 

What the! I made a top 10 list! I lose like half my games but at least I play. Atora should know, she made a fool of me. What was it 28 to 12? - philliprocks  930.8 #169 6:51PM
Ouch! She's pretty tough to beat. - sawman911  665.4 #252 10:19PM
Ready for a rematch? 😈 - Atora  2294.6 #51 5:49PM
If I say yes, I'm lying. If I say no I'm a sissy  - philliprocks  930.8 #169 7:46PM
Hahahaha!  - apesandmonkeys  7554.9 #7 6:51PM
Woo woo! Look at you! - BellesLibrary  402.8 #497 3:36PM
You're just the 9th loser! Loser - SnoopMousyMouse  41.4 #0 1:11PM
And you're a sissy anyway - SnoopMousyMouse  41.4 #0 1:11PM
I smell a recount due to dangling chads @philliprocks⚠ - MickeyLumboCM  778.0 #207 7:06PM
Wow congrats Phillip! You're moving on up!  - BellesLibrary  402.8 #497 5:41PM
Annnnnnnnnd.... ur gone - SpiritOfAdventure  1029.4 #152 11:24PM
Whaaaaaa??? I'm on The List! I...... I feel so honored! I don't know what to say! Id like to thanks my parents for.... Lol jk. Kind of shocked. I usually lose. - BellesLibrary  402.8 #497 11:34PM
It's inconceivable!  - DonaldRox  38.2 #4867 11:29AM
DisneylandOrBust, DonaldRox and MadLeota are fun players!!! I am learning a lot!!!!! - Boundin  546.9 #329 6:20PM

Thanked by:   Ray1man   Shameekz   Tom   21 More Thanks Boundin   richiii3   MsTikiMermadam  
Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  401.6 #498 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12611 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.1 #645 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
Loved them all! - MinnieCarman  251.1 #1234 8:26PM
Thank you MinnieCarman! - Admin  2:40PM
thanks! I just got the first one for my kindle!  - LuvMySmallWorld  38.9 #4835 9:09AM

Play Disneyland Trivia with your friends with our new WEB VERSION of the TRIVILATOR! Play single or multi-player games real-time with people from all over the world. You can also play on your iOS device with our app.

I've only been playing random players and that is definitely hit or miss. Anyone who wants to start a game with me is more than welcome!! Plus - you'll probably win! Lol - MissAcroBRAT  246.7 #1285 8:13AM
Just sent you a couple of invites. Let's play - Goofytom  1066.3 #145 4:06PM
I love this game! If anyone wants to play, I'm willing! - DisneylandOrBust  353.5 #0 10:02AM
Are people still playing this? If so, I just installed the app and ready to play. Feel free to invite! - PixiePrincessPolly  6.3 #13470 8:24AM
I'm always up for a game 😊 - DisneyPrincess79  56.5 #4222 1:56PM

GOAT EFFECT is finally here for iOS! #SaveTheGoat by knocking the dynamite out of his mouth and see how high you can run your score up! Press on your High Score on the main page to see where you rank in Game Center. Have fun!

- jacdanfan  7866.3 #4 7:44PM
- MadameLeota  1936.5 #69 1:06PM
- pamntink  36.6 #4960 4:34PM
- MimiMouse  1043.3 #150 9:33PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unForecast for week of Monday, January 26, 2015:

Park Hours: DL: 10am-8pm (Monday/Tuesday), 9am-6pm (Wednesday), 10am-8pm (Thursday), 9am-12am (Friday), 8am-12am (Saturday/Sunday). 

DCA: 10am-8pm (Monday/Tuesday), 9am-10pm (Wednesday), 10am-8pm (Thursday), 9am-10pm (Friday), 8am-10pm (Saturday/Sunday). 

*Disneyland Park will close early on Wednesday for a media event regarding the 60th Anniversary announcement. In spite of short park hours, DCA will remain open until 10pm that evening. 

Attraction Closures: Critter Country (closed until April), Disneyland Railroad (closed until Feb. 13), "its a small world" (closed until Feb. 6), Matterhorn Bobsleds (closed until May), Sleeping Beauty Castle (closed until March 3), Snow White Grotto (closed until May), Grizzly River Run (closed until March 20), Redwood Creek Challenge Trail (closed until March 13), Soarin' over California (closed until May). 

"Cinderella" Special Sneak Peak in the "Tough to be a Bug" Theater starting Friday, January 30th. Check the MW News section for details. 

This week's Wednesdays with Walt AP Event will feature "Man into Space". Event will take place at various times in the Main Street Opera House. With a valid AP, present it to a CM at the entrance of the Opera House for an event wristband. 

unForecast Crowd Prediction: Expect it to be quiet this week with CIs in the 50s-high 60s. Expect it to be busy in the park late Wednesday afternoon as the media and others will be coming in for the 60th Anniversary announcement and media event. For the weekend, expect it to be moderately quiet with CIs in the 60s to high 70s. 

Have a great week! 


- BaseballMickey_CM Jan 27, 2015 4:07PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  352.8 #600 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6805 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  114.3 #3190 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  217.2 #1670 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  357.1 #586 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1259.1 #110 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  167.8 #2321 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1259.1 #110 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1259.1 #110 1:06PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  886.5 #177 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1259.1 #110 10:53PM
- mckelfam  32.7 #5184 8:46PM
Loooooved it! - melissa_ficent  318.5 #727 9:57PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1326.3 #105 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1326.3 #105 10:47PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1259.1 #110 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1304.1 #106 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1202.4 #121 12:29PM
There are no current events, hmm. Meet-up anyone?  - FrankenweenieVelinee  1632.5 #84 8:57PM
I would love to - mini_MINNIE   1022.5 #156 2:28PM
Coffee - MickeyLumboCM  778.0 #207 8:51AM
mini_MINNIE  MickeyLumboCM Shall we host the Great Coffee-Meet-up at Market House? (provided that MrsLumbo can cover your dusting-the-plates chores?) - FrankenweenieVelinee  1632.5 #84 9:46AM
She won't let me out this week - MickeyLumboCM  778.0 #207 2:34PM
MickeyLumboCM can't you just sneak out the window and leave pillows under the blanket? - philliprocks  930.8 #169 11:09AM
@philliprocks Oh she's on to that trick. Now i distract her with del taco coupons - MickeyLumboCM  778.0 #207 12:52PM
We are shooting still, God and Fairy dust willing, for the week of July 17th. Cross your eye, it looks funnier than fingers. - Midasgold  584.3 #304 1:23PM

Thanked by:   Midasgold  

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.jacdanfan 115.13 #4  
2.ShariRenee 84.77 #16  
3.goofygal 80.51 #6  
4.missariel33 72.87 #76  
5.Winnie111286 65.41 #50  
6.BaseballMickey_CM 64.3 #11  
7.Dave 61.5 #2  
8.thatgirljenn 56.99 #127  
9.WARLOCK 55.17 #37  
10.HARR_E 54.54 #40  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!