4261.4 #26 (DL Qual #11

Jul 9, 2012 12:06 AM  The Hub
Live from POTC! its Disney After Dark everyone is welcome to join

hey :] About to shower, so I'll be back in a few... lol - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:06AM
Too slow haha. I thought I wouldn't have got it cause I refreshed it and saw DAD and was like DOH! - RickChavez  3516.8 #37 12:07AM
LOL yeah, I had left because my friend was just leaving my house, and I refreshed and saw it was it was up already so I didn't think I had a chance hahaha - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:08AM
Its OK. You're already bumped up haha. - RickChavez  3516.8 #37 12:09AM
Did you guys do insanity! - rbeezy  703.0 #249 12:13AM
@RBeezy yes, hence the shower... hahaha but I'm slowly getting better at it!! @Rick yeah I didn't expect that.. haha @Kadie hello!! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:26AM
Insanity is so last year. Batsanity is in now. - Radius  502.7 #393 12:27AM
I've been meaning to order Batsanity - TheNewTrent  748.0 #229 12:46AM
πŸš—πŸš—If you're not first, you're last! πŸ˜‚πŸ˜‚ - Spoonful_O_Sugar  592.9 #320 6:19AM
Shake and bake! - PrinceTeaJack  923.7 #179 6:41AM
πŸ‘ŠπŸ˜‚ - Spoonful_O_Sugar  592.9 #320 6:45AM
Uno - RickChavez  3516.8 #37 12:06AM
Tres - RickChavez  3516.8 #37 12:08AM
Bahaha - RickChavez  3516.8 #37 12:10AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - rbeezy  703.0 #249 12:14AM
Did I pass last night? LoL - RickChavez  3516.8 #37 12:16AM
No PUIs guys. - JenInWonderland  1025.8 #166 12:18AM
You did...besides talk about pickles and animal style! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:18AM
But I didn't talk about Special Sauce! - RickChavez  3516.8 #37 12:21AM
O_o - RickChavez  3516.8 #37 12:26AM
lmao whats up Rick - JollyRoger5  3815.3 #32 12:27AM
No sauce talk! Ewwww - ohhhtoodles  365.2 #585 12:28AM
I'm talking about food. This whole time I was. You two have your minds in the gutter!! - RickChavez  3516.8 #37 12:30AM
Ok in that case...MW meetup at 1am! Ricks buying!! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:32AM
In n out - ohhhtoodles  365.2 #585 12:33AM
O_o in that case gutter mind here too! LoL - RickChavez  3516.8 #37 12:35AM
See Cali...he finally admitted it! You win! πŸ†πŸ†πŸ† - ohhhtoodles  365.2 #585 12:37AM
Doh! - RickChavez  3516.8 #37 12:38AM
third - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:06AM
Hey Stitch! - TheNewTrent  748.0 #229 12:21AM
Seventh? - CMJenKWorth  125.0 #3026 12:07AM
Hi Jen - JollyRoger5  3815.3 #32 12:28AM
Hollllaaaaa - JenInWonderland  1025.8 #166 12:07AM
Don't know if you're saying Holla or Hola o_O lol. - RickChavez  3516.8 #37 12:10AM
Well both. But my intention was the former. 😜 - JenInWonderland  1025.8 #166 12:13AM
Holla for a dolla! Lol - rbeezy  703.0 #249 12:16AM
LoL - RickChavez  3516.8 #37 12:18AM
Holla! Yeah yeah. - VfxGenie  1550.6 #98 12:18AM
I will be needing more than a dolla for my holla services. - JenInWonderland  1025.8 #166 12:21AM
O_o - VfxGenie  1550.6 #98 12:32AM
Hahaha!!! - rbeezy  703.0 #249 12:34AM
wassup guys!! walking around DL!! - Stitch_Legacy  5137.8 #19 12:08AM
hi!!! ✌ - ohhhtoodles  365.2 #585 12:38AM
Sooo I already claimed first...well first people! 😜😜😜 - ohhhtoodles  365.2 #585 12:09AM
You win in my eyes! - JenInWonderland  1025.8 #166 12:10AM
Cheater! - madsdad  1868.1 #77 12:10AM
Kidding! Hi friends πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹ - ohhhtoodles  365.2 #585 12:10AM
Hey Toodles. How are you? - RickChavez  3516.8 #37 12:12AM
I'm doing FANTASTIC! Just up whitening my teeth! 😁😁😁 - ohhhtoodles  365.2 #585 12:13AM
Crest white strips or do you have a mold? - JenInWonderland  1025.8 #166 12:16AM
@Jen thanks...can't wait to meet you one of these days @Nick! I totally cheated and I want something BBQed now...thanks to your fine skills @ Cali hi doll! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:17AM
A mold! Love it!!! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:17AM
✨✨I don't need no Glow with Da Show Ears my teeth glow already!! ✨✨ - ohhhtoodles  365.2 #585 12:24AM
What's up all!! - GreenLantern  746.6 #230 12:10AM
whats up Brandon..If all goes well and we do our camping trip we will be up your way to visit you guys :) - JollyRoger5  3815.3 #32 12:11AM
Howdy! - JenInWonderland  1025.8 #166 12:13AM
Thats what me mum was saying! That would be so cool!! Hello everyone else! - GreenLantern  746.6 #230 12:15AM
Hi!!!! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:19AM
Sup Brandon! Miss ya! - rbeezy  703.0 #249 12:19AM
Hello - TheNewTrent  748.0 #229 12:21AM
Hello!!!! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:28AM
in brightest day - Radius  502.7 #393 12:50AM
999th Whats up everyone..We had a great time at DCA today and only went on one ride,,,just relaxed and chilled with a few mwers :) - JollyRoger5  3815.3 #32 12:10AM
Hey Roger! - TheNewTrent  748.0 #229 12:21AM
Holla Roger! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:25AM
Relaxing at the parks is the best part! - rbeezy  703.0 #249 12:35AM
I keep adding up the reasons why I would not move out of SoCal and DL has gone to the top of the list - JollyRoger5  3815.3 #32 12:36AM
there it is.  why wasn't it showing up on my feed??   - Radius  502.7 #393 12:14AM
whats up Ray! - JollyRoger5  3815.3 #32 12:17AM
whats going on jollyroger. i should have gone to the parks today. darn it all - Radius  502.7 #393 12:18AM
Hey Ray! - TheNewTrent  748.0 #229 12:21AM
yes when in doubt just go lol - JollyRoger5  3815.3 #32 12:26AM
hey gurll - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:28AM
i was just trying to rest because I'm not feeling all that great. But I think the parks are medicine. maybe im having withdrawals. i swear i can quit any time. - Radius  502.7 #393 12:29AM
gurl??? - Radius  502.7 #393 12:31AM
oh and Mark said he likes having rapping contests and he said he is going to have a rap off with spaceray and steve.and I said that radius needs to be in this! - JollyRoger5  3815.3 #32 12:42AM
no no no. mark knows i wouldn't be in a rapping contest. I'm more an R - Radius  502.7 #393 12:44AM
im more of a background singer - Radius  502.7 #393 12:59AM
How is everyone! I have a question. Since people get bad reception at the parks sometime with their phone, how to you post your whereabouts if you're doing an in-park RAK? Just wondering for future references - Scrumpy_N_PansShadow  37.0 #5087 12:15AM
I don't get bad reception but you could try by getting free wifi from the grand. - JenInWonderland  1025.8 #166 12:17AM
all you can do is post when you can and you will also learn the areas where reception is bad - JollyRoger5  3815.3 #32 12:30AM
Thank you! Now I know - Scrumpy_N_PansShadow  37.0 #5087 12:50AM
Hello everyone! I had an AWESOMEtastic day at the park! Got on ALL tbe rides started in tomorrowland ended back in fantasyland cuz storybookland was closed earlier. - ScarfGirl  638.6 #291 12:16AM
Sounds like a great time! - RickChavez  3516.8 #37 12:18AM
Wow! It looks like your day was fantastic! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:19AM
Its was awesome! - ATankNamedFrank  317.8 #751 12:22AM
πŸ‘πŸ‘πŸ‘ sounds like so much fun! - JenInWonderland  1025.8 #166 12:24AM
Really good times today - Addiction  55.3 #4353 1:07AM
Hiiiiiiiiii. I've been trying to avoid MW all day. >__<   - Jillian  767.1 #221 12:16AM
Why? Ran out of tequila? - RickChavez  3516.8 #37 12:17AM
Noooo not tequila xD Because it kinda depressses me after I get back home from a trip to DL. - Jillian  767.1 #221 12:19AM
Well it's a new day now do you should be good. :P - JenInWonderland  1025.8 #166 12:20AM
I can only imagine what people go through that live far away. Hope your next trip comes sooner than later. - RickChavez  3516.8 #37 12:21AM
Yay. Don't worry I avoided MW all day yesterday. Was successful too. - VfxGenie  1550.6 #98 12:22AM
You can never avoid MW for too long haha - TheNewTrent  748.0 #229 12:22AM
Rick it is TERRBILE! I had a craving for a dole whip today and there was not a thing I could do about it :'( - Jillian  767.1 #221 12:25AM
Terrible* xD - Jillian  767.1 #221 12:25AM
HI GUYS!! - TheNewTrent  748.0 #229 12:17AM
I heard you all the way over here! LoL - RickChavez  3516.8 #37 12:17AM
STOP YELLING - Radius  502.7 #393 12:22AM
DON'T TELL ME WHAT TO DO! I MIGHT MAKE THIS MY NEW THING! - TheNewTrent  748.0 #229 12:23AM
Roger: When did she put me in my place? - TheNewTrent  748.0 #229 12:27AM
WHAT??? - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:27AM
HEY GURLL - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:28AM
IM YELLING BECAUSE MY CAPS LOCK IS STUCK. - Radius  502.7 #393 12:28AM
not you but she was school a few people today on mw lol - JollyRoger5  3815.3 #32 12:29AM
IM NOT AFRAID OF CARA! (she's not up right???) - Radius  502.7 #393 12:32AM
HAHA OH OKAY! - TheNewTrent  748.0 #229 12:37AM
WOW ITS LOUD IN HERE AND ITS ALL TENTS FAULT!!!! - JollyRoger5  3815.3 #32 12:38AM
THERE ARE NO TENTS HERE, WHAT ARE YOU TALKING ABOUT? - TheNewTrent  748.0 #229 12:47AM
LMAO "THENEWTENT" - JollyRoger5  3815.3 #32 12:54AM
hi! omg, my daughter fell off her bed for the first time ever just now. it freaked me out. i picked her up and she was still asleep! poor thing, lol. It didn't even phase her - MaidMiriam  308.0 #809 12:21AM
hello! How old is your daughter?? I'm pretty sure if I fell off my bed, I'd wake up and like freak out or something - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:31AM
That happened to me last night too!! Hope she's okay! - ATankNamedFrank  317.8 #751 12:51AM
She's 18 months old. She kept on sleeping so I'd day she's ok :) - MaidMiriam  308.0 #809 2:44AM
It's officially my birthday!!! I'm so excited!! Lol - lostgirl7988  697.8 #252 12:23AM
Happy birthday!! :D YAY! - Jillian  767.1 #221 12:23AM
Happy Birthday! \o/ - RickChavez  3516.8 #37 12:24AM
πŸŽ‰Happy Birthday!!πŸŽ‰ - JenInWonderland  1025.8 #166 12:24AM
Happy Birthday!! - TheNewTrent  748.0 #229 12:26AM
Thanks guys :D - lostgirl7988  697.8 #252 12:27AM
Yay!! Happy Birthday!! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 12:27AM
Happy Birthday! - JollyRoger5  3815.3 #32 12:27AM
Happy Birthday, it was nice meeting you - Addiction  55.3 #4353 12:30AM
Yay! Happy Birthday my beautiful friend!!! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:31AM
Happy Bday Baby Mama (not mine, just in general). Hope you have a great day! - Ricko19  818.1 #205 12:35AM
Happy Birthday Becca!!! Wish I could make it to your celebration tomorrow! - rbeezy  703.0 #249 1:13AM
Hey peeps. Just got home from work and it's my FRIIIIIIDAAAAAAAY! Headed up to my weekend home tomorrow, staying at the HOJO mon and tues night. I hope DJBreakdown gives me the special turn down service. - Ricko19  818.1 #205 12:24AM
Sounds............. like a great time waiting to happen lol - RickChavez  3516.8 #37 12:25AM
4am!!!! - VfxGenie  1550.6 #98 12:26AM
I'm going to Costco tomorrow to buy a kiddie pool and 100 gallons of Jello. - Ricko19  818.1 #205 12:26AM
And brings a cloth napkin and a soft basket for MWDR. His own "special" turn down service! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:26AM
I hope he gives you more than a piece of chocolate on your pillow. - JenInWonderland  1025.8 #166 12:27AM
What's 4am?!? - Ricko19  818.1 #205 12:27AM
Jenn, so do I. - Ricko19  818.1 #205 12:27AM
If its Vodka flavored jello and I'll be there. - JenInWonderland  1025.8 #166 12:27AM
Bekah, I can't find MWDRs Mickey ears πŸ˜₯ - Ricko19  818.1 #205 12:28AM
Your very special turn down service time...imma guessing! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:28AM
Jen, I will put vodka in it for you.... - Ricko19  818.1 #205 12:29AM
Rick...whaaaa? You lost da ears? It's ok...we will find him something new! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:29AM
They have to be around here somewhere. I thought they were in the RAK Sack, but alas they are not. - Ricko19  818.1 #205 12:30AM
If they're in the RAK sack, now you have to RAK them off. - TheNewTrent  748.0 #229 12:38AM
TeeJay, KNOW YOUR ROLL AND SHUT YOUR MOUTH! - Ricko19  818.1 #205 12:42AM
Dang it. I'm missing ya again at DL - ScooterMike  1963.0 #72 12:47AM
Went to the Santa Anita mall and then wound up taking the family to DL. No plans to go today. Didn't even have my external battery for my phone or a hat with me. Had a great time with the light crowds. Found out that a sweet spot to view fireworks is by IASW. - ScooterMike  1963.0 #72 12:30AM
I keep hearing that's a good place to watch then but always forget when I'm there. 😜 - JenInWonderland  1025.8 #166 12:32AM
thats my favorite spot..never crowded and you get a whole side show projected on IASW - JollyRoger5  3815.3 #32 12:35AM
Ohhhh never tried the fireworks there! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:36AM
We went to take Ava in IASW, but it was closed for the fireworks. A CM suggested we stay there and that it was a great spot for the fireworks. They project clips on IASW from the Disney films heard during the show. I can't believe I never knew this. It wasn't too crowded over there either. - ScooterMike  1963.0 #72 12:41AM
Watching it from IASW is now on my list of things to do for this summer, thanks fit the insight! - rbeezy  703.0 #249 1:17AM
Hello everyone, just got home from the parks - Addiction  55.3 #4353 12:33AM
Hi!!!! πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹ - ohhhtoodles  365.2 #585 12:35AM
Hello - Addiction  55.3 #4353 12:36AM
Addiction to MW I'm guessing! - ohhhtoodles  365.2 #585 12:39AM
@ladies Lol. I see what you did :) @toddles well Yea and also the parks And dancing - Addiction  55.3 #4353 12:47AM
@kadie I meant - Addiction  55.3 #4353 12:48AM
We had an awesome day at the parks. Lots of laughs! - ScarfGirl  638.6 #291 12:50AM
Hey bro thanks for all the laughs today! - ATankNamedFrank  317.8 #751 12:53AM
@scarf yea we did @frank no prob, good times :) - Addiction  55.3 #4353 1:01AM
TheNewTrent, guess what shirt I just bought last week. - Ricko19  818.1 #205 12:52AM
IT DOESN'T MATTER WHAT SHIRT YOU BOUGHT LAST WEEK! - TheNewTrent  748.0 #229 12:58AM
hahaha I'm just kidding, I couldn't help myself. What did you buy last week? - TheNewTrent  748.0 #229 12:58AM
LMBO, THATS WHAT MY REPLY WAS GONNA BE!! I got the old school black shirt w the Brahma bull on the front! - Ricko19  818.1 #205 1:01AM
Lol I read your first reply in the rock voice - Addiction  55.3 #4353 1:05AM
This is true. I saw him wearing it at our romantic dinner ;) - RickChavez  3516.8 #37 1:07AM
Nice! I don't know if you still watch wrestling, but I just bought a Daniel Bryan YES! shirt haha all my old wrestling shirts don't fit me anymore. - TheNewTrent  748.0 #229 1:09AM
LoL I haven't seen Wresting in years. I was really into it back in Junior High and went to Wrestlemania here at the Honda Center years back. Got pics with The Rock, Steve Austin, Kane and Paul Bearer, Farooq, Trish Stratus and many more lol. - RickChavez  3516.8 #37 1:16AM
Wow! That's awesome! I know which WrestleMania you are talking about, that is about when I started watching. - TheNewTrent  748.0 #229 1:50AM
I went to WM19 in Seattle. Rock vs. Hogan. EPIC!! - Ricko19  818.1 #205 1:58AM
omg are we talking about wrestling when it was WWF and not WWE cos that's mah thang. i went to wrestlemania for my birthday at the pond. the good ol' days. - nicoleface  1752.4 #83 2:05AM
I almost went to WrestleMania 21 at the Staples Center but my dad didn't want seats in the nose bleeds so we passed. - TheNewTrent  748.0 #229 2:22AM
Yeah Face, the GOLDEN AGE!! - Ricko19  818.1 #205 2:33AM
Hi guys! I cant sleep (I got out of bed at 8 pm today), so I'm working on editing some fun stuff. Hope everyone is doing great! - ladylikesdisney  945.0 #178 12:59AM
That sounds like a great day! - TheNewTrent  748.0 #229 1:01AM
8 pm?!?! I slept till 3. - Ricko19  818.1 #205 1:01AM
Hi girly! πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹πŸ‘‹βœ‹ - ohhhtoodles  365.2 #585 1:02AM
I woke up at 11pm haha How are you? - RickChavez  3516.8 #37 1:06AM
Oh snap! Latest I ever woke up was 4 in the afternoon lol - rbeezy  703.0 #249 1:15AM
good night all.  im leaving cuz newtrent keeps yelling  hahah - Radius  502.7 #393 1:03AM
GOOD NIGHT!!!!!! - JollyRoger5  3815.3 #32 1:05AM
GOODNIGHT! - TheNewTrent  748.0 #229 1:06AM
GOOOOOOOD NIIIIIIIIGHT - Ricko19  818.1 #205 1:06AM
NITE. - rbeezy  703.0 #249 1:14AM
I'm always like an hour late to this party. - nicoleface  1752.4 #83 1:05AM
Now its a party! - ATankNamedFrank  317.8 #751 1:09AM
Well I never arrive on time to anything so it's okay. - TheNewTrent  748.0 #229 1:11AM
ughhh i wish! one shot of tequila please! and that's funny trent because i'm always super early to everything. hahah. - nicoleface  1752.4 #83 1:14AM
Tisk tisk, tardy for the party I see... - rbeezy  703.0 #249 1:14AM
Did someone say party lol - Addiction  55.3 #4353 1:18AM
Fo real homie and then you disappear! - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 1:21AM
shut up, i'm still here! and YOU'RE the one that's disappearing on me soon. 😒 - nicoleface  1752.4 #83 1:26AM
You're disappearing miss-e? where art thou going? - TheNewTrent  748.0 #229 1:35AM
Absence makes the heart grow fonder.❀ - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 1:44AM
I didn't say I was gonna miss you, I just wanted to know where you were going - TheNewTrent  748.0 #229 1:45AM
bahahahahahaa, trent!!! - nicoleface  1752.4 #83 1:52AM
@trent that was not meant for you, but for my dear face. Hater!😜 I am going on a road trip and won't be back until aug. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 1:59AM
😒😒😒😒😒😒😒 - nicoleface  1752.4 #83 2:00AM
Hello all I hope everyone had a great weekend. - Miss_E_Mouse  1424.9 #106 1:06AM
I got my cardio in today I'm feeling great! - ATankNamedFrank  317.8 #751 1:09AM
I did, I was at the parks with scarf and tanknamedfrank. Good times and lots of laughs - Addiction  55.3 #4353 1:12AM
It was aiight, I stayed at home all Saturday lol - rbeezy  703.0 #249 1:12AM
Alright, I'm going to sleep.. Insanity again first thing in the morning >.< lol Goodnight!! - MEHlanie_Mouse  1114.5 #148 1:35AM
good riddance! - TheNewTrent  748.0 #229 1:46AM
howdee. - littleoysterz  242.3 #1381 1:53AM
It's bedtime for this lady. Hope to see some of you tomorrow!! - lostgirl7988  697.8 #252 2:05AM
LAST! - TheNewTrent  748.0 #229 2:41AM
NOPE!!! - LoneRAYnger  4261.4 #26 2:46AM
How about now? - TheNewTrent  748.0 #229 2:55AM
Nope - Ricko19  818.1 #205 3:20AM
Last!?!? - Ricko19  818.1 #205 3:20AM
Guh people are so weird. - jon-t  190.5 #2030 3:24AM
One bad thing about working nights is you get odd phone calls. - jon-t  190.5 #2030 3:32AM
NEVER! - TheNewTrent  748.0 #229 3:29AM
Ooooooooooooooh Yeaaaaaaah - Ricko19  818.1 #205 3:33AM
Last!😁😁😁 - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #108 3:34AM
-________- - TheNewTrent  748.0 #229 3:35AM
I'm claiming LaST today and everyday this week..cuz I'm working the late night shift this week. well fingers crossed that I'm the only crazy awake and on MW! - crazydaisy  225.4 #1591 3:36AM
Nope :) - Ricko19  818.1 #205 3:42AM
dude!! lol. okay so I see ur the other crazy awake. it's good to know I'm not alone. so how are you? - crazydaisy  225.4 #1591 3:49AM
I'm tired...but not sleepy. My body clock is so screwed up. I have been going to bed at like 6-7 am and getting up at 3-4 pm. I need to go to sleep cause I have stuff to do before I head up to DL in the afternoon. - Ricko19  818.1 #205 4:06AM
well get some sleep and let be last!! lol. awe I mean that sucks although sleep is overrated...lucky ur going to DL I'm blocked boooo. I can't wait to see some of ur pics. - crazydaisy  225.4 #1591 4:24AM
This is my last time: LAST! goodnight - TheNewTrent  748.0 #229 3:59AM
Last! Night homie - Ricko19  818.1 #205 4:03AM
This is for thenewtrent: ERMEGERD LERRRSSSTTT!!!! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #108 4:10AM
Fail - Ricko19  818.1 #205 4:11AM
Noooo pew pew pew!!! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #108 4:11AM
Pew pew - Ricko19  818.1 #205 4:45AM
Good morning!!!! - JenAnneWho  300.7 #849 4:19AM
morning Jen! can I serve you up some coffee or tea?! - crazydaisy  225.4 #1591 4:25AM
Thank you, no. I'm hoping my brain will shut off again soon and I can get a few more hours of Zzzzz's. 3-1/2 hours isn't going to be enough for today. My stupid body decided it wanted a 4 hour nap instead of a nights sleep. - JenAnneWho  300.7 #849 4:28AM
that happens to me when I gotta pee and then I can't go back to sleep. ;) funny thing is I always check MW on those nights and usually takes me an hour to go back to sleep. argghh - crazydaisy  225.4 #1591 4:35AM
Good morning and goodnight to all! After about 2 and a half hour facetiming with TheNewTrent, I'm gonna go pass out and sleep for a good 973792936 hours! Last?😁😁😁😘 - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #108 4:24AM
goodnight girly!! have a good long nap!! 😌 - crazydaisy  225.4 #1591 4:33AM
Hello, last again though😒 - Nicholas-M  326.0 #711 5:04AM
nope - crazydaisy  225.4 #1591 5:22AM
LAST, last. - Ricko19  818.1 #205 5:57AM
Not quite sir - jon-t  190.5 #2030 6:05AM
Yup - Ricko19  818.1 #205 6:10AM
LAST! Sun is up, now I'm going to sleep. LAST. Suck it Trebek! - Ricko19  818.1 #205 6:44AM
silly πŸ˜‰ - crazydaisy  225.4 #1591 6:50AM

Thanked by:  JollyRoger5 3815.3 #32  
Here are the recent wait time leaders:

May: MelodyMouse 640.08
April: WARLOCK 228.33
March: HARR_E 290.27
February: jacdanfan 251.32
January: ShariRenee 246.23
December: MelodyMouse 303.05
November: MelodyMouse 410.98
October: jacdanfan 189.98

 Everyone for making   - Boundin  610.5 #308 10:21PM
I get great joy out of helping to fulfill the original intent of this app! (Can ya tell?) - MelodyMouse  5505.7 #16 11:00AM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  473.7 #419 4:20PM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4398.6 #24 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1295.7 #118 12:34PM
I made the list last night! So cool, huh?! Congrats on the MW acknowledgement!!!  - MommyandBash  106.1 #3393 10:42PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #1965 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  334.1 #676 5:56AM
Sweet, I have 3 on this list!!  - MisFit.Mouse  618.2 #303 2:52AM
After all of this time being away and I made the list - cyndaws  257.8 #1207 1:45AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Winnie111286
84.56

2. jacdanfan
62.51

3. goofygal
51.54

4. JPatDL
38.97

5. DisneyDrea
28.03

6. mikelandreth
27.63

7. CobbPR
21.25

8. bonedaddy909
19.66

9. Brian
18.52

10. Jess0
16.11



SEE TOP 100 LEADERS


Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1623.1 #96 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  387.2 #541 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
@otilegna - pikarich  4108.7 #27 9:34AM
I buy pretty much everything on Amazon. Nice to know MW can get a little piece of that! - MellyMelBB  65.0 #4115 12:06AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15673.2

2. Dave
12817.3

3. Tom
8987.52

4. Plumiegirl
8972.7

5. jacdanfan
8954.11

6. goofygal
8655.26

7. uscdisneyteacher
7533.48

8. CobbPR
7089.88

9. BaseballMickey_CM
7045.2

10. Bullseye
6766.17




 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. jacdanfan
51.23

2. goofygal
45.25

3. JPatDL
38.97

4. Winnie111286
38.27

5. mikelandreth
27.63

6. DisneyDrea
21.48

7. Brian
18.52

8. JaredSkellington
14.47

9. Jess0
14.4

10. DisneyCREWmom
13.58

 

SEE THE TOP 100


Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
5.42

2. Goofytom
2.62

3. mamabeam
1.2

4. Dolewhipped
0.32

5. MHN15
0.23

6. richiii3
0.14

7. Tom
0.1

8. Rizzobee28
0.1

9. SteveH
0.08

10. EmilyAnne
0.07

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  170.7 #2315 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  43.4 #4772 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  8987.5 #3 11:47AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2171.0 #64 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  43.4 #4772 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2171.0 #64 9:42AM
Yay I'm on the list!! First top 10 list I've ever made :) - TiggerBelle  473.9 #418 10:40AM
Probably just jinxed myself lol - TiggerBelle  473.9 #418 10:41AM
First thing I've ever been on too! ☺️ add me for a game so we can keep it up πŸ˜‰ haha - ames013  100.9 #3472 10:37AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
60000

2. iLOVELUCYnDISNEY
54000

3. secretagentangel
52300

4. MeridaFan
41630

5. MelodyMouse
40000

6. DisneyGrandma
38500

7. cmtahm
35650

8. debbiev
34750

9. leopardditz2000
34500

10. MinnieMyLove
33750

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  9.4 #0 2:55AM

TOP 5 THINGS to do this week at the Disneyland Resort:

1. Watch the new "Paint the Night" parade 8:50 and 11pm nightly.

2. Watch the new "Disneyland Forever" Fireworks show at 9:30pm nightly.

3. See the new "World of Color" 9pm and 10:15pm nightly.

4. Try to find a "Made with Magic" wand or paintbrush which allow you to interact with select Disney experiences and merchandise. 

5. Look for the Word of the Day displayed outside of the theme park entrances (or in the MouseWait Lounge) and text the word between 7am and 10:59am Pacific to the shortcode listed on the sign. You must be at the Disneyland Resort to enter. If you win, you will be notified around 11am via text or phone. For more info go here

And don't forget about Food! Check out our real-time Food blog to see what's new at the Resort. POST YOUR IDEAS BELOW and they could make the weekly top 5!

Come to our la  Brea sticker meetup which starts early at 4 pm then come join MWers to watch PTN and Fireworks too!  - secretagentangel  1696.5 #88 11:59PM
was bummed i did not make it two weeks ago,  see you in aug! - MsTikiMermadam  334.1 #676 6:41PM
Checkβœ”οΈfinally completed the list! I think my favorite is the new fireworks shows!!! Gives me goosebumps and brings on the happy cry.  - MinnieMyLove  189.8 #2039 9:00AM
I just need WOC - gedi0614  19.9 #6808 1:11AM
Me too! - MellyMelBB  65.0 #4115 9:26AM
Try one or more of the new Diamond desserts! - MsTikiMermadam  334.1 #676 6:40PM

Here are the overall MouseRank leaders for the past 6 months:

May 2015: MelodyMouse 679.4
April 2015: Fantasmicfan1 466.89
March 2015: HARR_E 423.38
February 2015: Winnie111286 364.36
January 2015: ShariRenee 408.65
December 2014: MelodyMouse 365.77
 

! - FrankenweenieVelinee  2191.0 #61 7:16AM
- MowgliLovesBaloo  58.3 #0 5:18PM
- CoachSteve  120.1 #3124 9:21PM
Congrats! - irmouse  243.0 #1373 11:28PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  624.9 #298 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5864 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
I now have both seasons on my Kindle!!!!  LOVE them!!!!  I also have both of the Voyagers!  So great!!!!!      - valj84DisneyAddict  170.7 #2315 10:57AM
- valj84DisneyAddict  170.7 #2315 9:35PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
7045.2

2. Stitch_Legacy
5137.84

3. RickChavez
3516.78

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3672.05

6. caramiapoohAKAface
3832.37

7. IDVandalSkipperCM
2358.77

8. Dave
12817.3

9. Duchess_SMK
6040.98

10. Sweet_Irish_Cream
4398.62



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  246.1 #1328 9:59PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - gedi0614  19.9 #6808 12:13AM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1295.7 #118 9:42PM
  - jacdanfan  8954.1 #5 6:08AM
- Lilogirl1  113.0 #3278 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #503 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #13238 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  340.9 #654 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
When is # 3 coming out? I can't wait!! I read the others way toooooo fast. Loved them. - Popcorn  5.6 #15720 5:40PM
I've read seasons 1 and 2.  Can't wait for season 3! - eeyore4me  0.6 #73360 1:08PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1847 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  128.1 #2968 3:57PM
@Admin. I filled out a form for May 22nd.  I hope you got it. Thanks. - Winnie111286  4077.6 #28 2:23AM
@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  5.8 #15119 5:02PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6697

2. uscdisneyteacher
5880

3. BaseballMickey_CM
5434

4. Dave
5233

5. Duchess_SMK
4948

6. Stitch_Legacy
4712

7. Plumiegirl
4629

8. HandMeAChurroImmaFaint
4253

9. ElSuperRaton
4197

10. pikarich
3716



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2846.6 #41 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  2846.6 #41 2:34PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of June 29, 2015

Last year, Independence Week was unusually slow. July 4 was one of the slowest days of the year, if you can believe that! Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our new MagicPlan iOS Calendar), this week averaged in the 60s, which is not very crowded at all. It is supposed to cool down a little later in the week, which could bring large crowds this weekend. To get a real-time look at how crowded the Parks are, check the MouseWait app for real-time Crowd Index averages and wait times.  - Admin Jun 29, 2015 12:52PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  422.7 #481 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.6 #7066 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  130.5 #2944 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  237.2 #1438 5:04PM
I hope to be down at the end of August or first part of September. Which would you choose? - DeneciePie  327.9 #705 10:48PM
Sounds like you'll be there for Disneyland half marathon weekend  - MarshaMouse  4390.1 #25 7:41PM
thanx for the opportunity - MommyandBash  106.1 #3393 6:18PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 4 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! Then we go to the MW spot we've held in DL to watch PTN and fireworks! Everyone is welcome! - secretagentangel  1696.5 #88 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1696.5 #88 10:47PM
Thank You - suzieq65  39.4 #4946 6:20PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1674.1 #92 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1568.8 #97 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1324.0 #114 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10803 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1674.1 #92 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10803 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1324.0 #114 7:09PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  966.2 #175 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  697.4 #253 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1696.5 #88 6:15PM
The 5K is May 8th, 10K May 9th, and the Half is May 10th. - CoachDisney  79.0 #3816 2:43PM
I will for the 5k, will be there Thursday afternoon till Friday noon. - Sleepingbeautysmom  305.0 #823 8:17AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.5 #168 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1674.1 #92 10:53PM
There are 100's of people standing at bag check. Lines backed up to La Brea Bakery. They've stopped people here to herd over people already in DCA over to DL. And, we see 100's of those folks standing at the gates.  - thompsonsyl  5.2 #16919 2:36AM
  - mckelfam  36.3 #5119 3:09PM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  170.7 #2315 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  43.4 #4772 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  170.7 #2315 3:27PM
Is it a game? - palomine96  18.8 #7012 11:58PM
Yes!  It's a separate app.  Come play! - Moog  43.4 #4772 8:58AM
Look for me cinderella85rivas - cinderella85rivas  194.8 #1986 1:04PM
I downloaded the app but it too won't add my name so if I play as guest it doesn't give credit to my mouse wait account :(Help!  - DisneyDrea  60.8 #4218 9:08PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  317.1 #757 10:04PM
- luxkitty  2637.2 #44 3:11PM
- 1Princess3Princes  422.7 #481 6:37PM
Can't make it but wanted to use my sticker! - Poisen_Ivy  275.7 #1030 12:09AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1155.2 #139 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.6 #273 6:30PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #65715 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  106.1 #3393 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  667.3 #277 2:20PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  16.2 #7572 10:18PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3196.6 #38 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  17.8 #7231 10:32PM
Yours is much nicer than Mickeys - leopardditz2000  690.1 #259 7:34PM
After the video my 3 & 1/2 year old says, "that's cool!" It was. Very cool - MommyandBash  106.1 #3393 3:44PM

DISNEYLAND PARK:

Innoventions closed March 31-September 30


DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.2 #7580 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #812 8:33AM
No!! Peter Pan is one of my favorites... I was hoping to ride it next weekπŸ˜₯😒 - girl97217  116.0 #3215 7:20PM
It really surprises me that they didn't have Peter Pan finished by the time the Diamond Celebration started. I'm going next week and will be sad to miss it.  - RetroMinnie  54.8 #4367 10:06PM
They definitely tried!! - NeddaSzy  41.5 #4863 6:57PM
I think it was delayed, originally supposed to be open earlier. - Sarafina  490.3 #401 12:13PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.MelodyMouse 262.85 #16  
2.Winnie111286 131.1 #28  
3.MarshaMouse 98.51 #25  
4.MadameLeota 82.61 #41  
5.KennyV 76.65 #245  
6.jacdanfan 63.9 #5  
7.goofygal 51.65 #6  
8.Coaster 46.57 #1  
9.SorcererD91 45.69 #87  
10.TinkerSchelle 44.38 #92  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!