lakers unofficial
MR-banner600
 218.4 #1572 (DL Qual #771

Apr 25, 2012 11:57 PM  Disneyland Talk Land
How do you do? Mighty pleasant greetin' How do you do? Say it when you're meetin' How do you do? With every one repeatin' Pretty good sure as you're born............ Hello ladies as well as men, cute little mammals, birds, reptiles and the mighty Sequoias of the Redwood Forest. As you can see the clock has struck 12 and Cinderella is late getting back home which means it's time for the MidNight Hour. Tonight is what I like to call high school night. So if this was high school what group do you consider yourself to be in? The jocks, drama clubs, most popular, band camp, etc.... Let's have fun with this one tonight.....,,,
Second? - MagicalLand  414.2 #440 11:59PM
Hello - Bambi.  602.2 #251 11:59PM
Que pasa - RickChavez  3146.7 #25 12:03AM
What's up - Bambi.  602.2 #251 12:05AM
Nothing much. Where is NonoGoofy? Return your PlayStation yet? Lol - RickChavez  3146.7 #25 12:06AM
No he refueses to give it back. I'm going to have to go to his house while hes at work and take it back. - Bambi.  602.2 #251 12:09AM
Operation PlayStation lol - RickChavez  3146.7 #25 12:17AM
Haha. - Bambi.  602.2 #251 12:26AM
Hello ladies and gents! Good evening IAD ! βœ¨πŸŒ™βœ¨ - Aquata  292.3 #820 11:59PM
What's crackin - RickChavez  3146.7 #25 12:03AM
Aquata! What's up!? - IamDisney  218.4 #1572 12:06AM
Been sketchin'! :D - Aquata  292.3 #820 1:11AM
6th to the second power squared rooted 5 times o_O - RickChavez  3146.7 #25 12:00AM
7Th! - Arista  12.8 #7508 12:00AM
I want to go to bed but I'm afraid to close my eyes considering all the names I've been called today πŸ˜‚ - cynDOLEwhip  1175.4 #98 12:01AM
You big meanie!!!! - Minnis2Society  369.9 #509 12:04AM
O wait I mean little meanie. Prego emotions ect. Little! πŸ˜œπŸ˜‚ - Minnis2Society  369.9 #509 12:04AM
I take it I missed a lot today.. - UncoolBunny  71.0 #3716 12:08AM
Did you ever. Typical tro11 stuff. I'm a terrible blah blah blah... - cynDOLEwhip  1175.4 #98 12:10AM
Stacy, the only thing little on me these days is my patience for stupid people... - cynDOLEwhip  1175.4 #98 12:11AM
Neenie neenie neenie, Cyndels a meanie! :-p - SorcererBHhaha  409.0 #448 12:29AM
I think your awesome... If that counts :) - fairyshley  479.8 #354 12:36AM
Most definitely. Let's be awesome together. - cynDOLEwhip  1175.4 #98 12:56AM
Lol I'll bring the coookies! - fairyshley  479.8 #354 12:58AM
How do you do? You reminded me of the I Love Lucy episode where Lucy hires an English tutor.. "it's pronounced.. How do you do!!" πŸ’— - MagicalLand  414.2 #440 12:02AM
Are you sure that's not from My Fare Lady? - IMissDisney  1117.0 #106 12:04AM
I'm 100% sure. I have all the seasons to I πŸ’œ Lucy. I'm an obsessed fan! - MagicalLand  414.2 #440 12:07AM
These are the eps where she is pregnant - MagicalLand  414.2 #440 12:08AM
I know... I was kinda funnin ya. I was also referring to when Audrey Hepburn is learning proper English pronunciation. - IMissDisney  1117.0 #106 12:13AM
323rd? - ohhhtoodles  365.2 #518 12:03AM
Lol - Arista  12.8 #7508 12:05AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - ohhhtoodles  365.2 #518 12:09AM
Sooooo....how's everyone doing? - ohhhtoodles  365.2 #518 12:09AM
Boo!! How bout now? - RickChavez  3146.7 #25 12:18AM
You didn't scare me! But the small aftershock I just felt did! - ohhhtoodles  365.2 #518 12:26AM
Lol - RickChavez  3146.7 #25 12:28AM
Hi everyone! :) hope everyone is doing great - lilo84  374.5 #496 12:04AM
My wub!! - UncoolBunny  71.0 #3716 12:08AM
Wuv* - UncoolBunny  71.0 #3716 12:08AM
Luv***** ahhh! - UncoolBunny  71.0 #3716 12:09AM
lol someone need sleep...hello luvies - lilo84  374.5 #496 12:23AM
Where have you been :( I finally got my new phone a couple weeks ago!! - caramiapoohAKAface  2708.2 #32 12:28AM
Hey doll!! - BubbaLoo  869.2 #154 12:54AM
"there's 2 words in the English vocabulary you should never use. The first one is swell and the second one is louzy" - MagicalLand  414.2 #440 12:06AM
I like to tippy tippy toe through the garden ;) - cdeley  444.6 #398 5:46AM
11th? No? PHEW! - AvidDisneyThrifter220  1265.9 #88 12:06AM
Divided by .01674 - RickChavez  3146.7 #25 12:08AM
I'm too tired for meth... - AvidDisneyThrifter220  1265.9 #88 12:09AM
Wow!!! ***MATHπŸ˜‚ - AvidDisneyThrifter220  1265.9 #88 12:09AM
Wowserz! Haha - RickChavez  3146.7 #25 12:18AM
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car. - Ricko19  818.1 #167 12:06AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - cynDOLEwhip  1175.4 #98 12:09AM
Jack Handy is a good man - KissDclown  1089.2 #115 7:20AM
I'll be at DL today, if you're there holler at your boy! - IamDisney  218.4 #1572 12:13AM
Go Monday!!! Thats when I'll be there. - fairyshley  479.8 #354 12:31AM
I can't. That's the only day I can go. Before I register for classes. - IamDisney  218.4 #1572 12:54AM
You are breaking my heart. - fairyshley  479.8 #354 12:59AM
I'm sorry:-( ok how about in a couple of weeks? - IamDisney  218.4 #1572 1:17AM
We'll see... - fairyshley  479.8 #354 1:22AM
Midnight flower you got the power. - MrFantasia2000JP  30.6 #5004 12:13AM
I got the power! Snap... - IamDisney  218.4 #1572 12:16AM
I'll be in whatever group wants me lol - GodOfWine  484.2 #348 12:14AM
Why must one be in a group? That makes all in the group to lose their individual identity. stand out and be your own group. - MrFantasia2000JP  30.6 #5004 12:28AM
You're right!! Who wants to join me - GodOfWine  484.2 #348 12:32AM
Nice! I love the "How Do You Do" intro. Hi Everyone!
- jr2yay  183.5 #2017 12:14AM
Thx JayTee - IamDisney  218.4 #1572 12:17AM
Hello everyone! - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:15AM
Hey homie - Ricko19  818.1 #167 12:17AM
Your jealousy gone yet? Lol - RickChavez  3146.7 #25 12:18AM
What up ricko - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:21AM
Chavez still a lil hurt haha - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:23AM
Big Rick - IamDisney  218.4 #1572 12:25AM
WZUP Ray! - IamDisney  218.4 #1572 12:26AM
You're still my one and only Ray o_O - RickChavez  3146.7 #25 12:26AM
Hey Ray!!! - ohhhtoodles  365.2 #518 12:26AM
Hey IAD - RickChavez  3146.7 #25 12:27AM
Hey IAD great intro tonight! - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:29AM
hi ohhtoodles how have you been? - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:30AM
Haha bless your heart chavez! - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:31AM
Great Ray! Busy but good! - ohhhtoodles  365.2 #518 12:32AM
Lol I'm faithful haha - RickChavez  3146.7 #25 12:33AM
Rick your a keeper! Lol - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:38AM
Ohhtoodles thats good. When you headed back to the parks? - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:42AM
What up dude??!!! - caramiapoohAKAface  2708.2 #32 12:43AM
I'm thinking the next three Tuesdays in a row! - ohhhtoodles  365.2 #518 12:44AM
hi cara lookig foward to the meet up sat! - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:54AM
Awesome. Hopefully i get to run into you on one of your visits - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:56AM
I still bed to meet you what the heck - BubbaLoo  869.2 #154 1:25AM
@BL i think i seen you awhile back but did not introduce myself fail on my part lol - LoneRAYnger  3961.6 #20 1:27AM
Yay Splash Mountian!! Lol now the song is stuck in my head. How is everyone this evening? - fairyshley  479.8 #354 12:18AM
I'm scrolling so it doesn't get stuck in my head. - IMissDisney  1117.0 #106 12:23AM
We were crazy getting on that cold as it was. - IamDisney  218.4 #1572 12:24AM
Now I started sinigng laughing place lol - fairyshley  479.8 #354 12:24AM
Howdy! 🐴 - Vegan7LuvsStitch  988.4 #133 12:24AM
Hello Everyone! - ScarfGirl  638.6 #228 12:24AM
Hola - RickChavez  3146.7 #25 12:25AM
Whats up - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:26AM
Hi girly!! Thanks for the message BTW! I'm sooooo in! I'm excited!! - ohhhtoodles  365.2 #518 12:27AM
Im driving home well sis is driving from LA went to the last MANA concert! - ScarfGirl  638.6 #228 12:30AM
Oh nice. How was it? - RickChavez  3146.7 #25 12:32AM
Btw I'm in too! O_o - RickChavez  3146.7 #25 12:32AM
it was AMAZING! Well they always give amazing shows - ScarfGirl  638.6 #228 12:33AM
Awesome SG you not driving because of all that dancing - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:34AM
Im not driving cuz I paid for the tix lol - ScarfGirl  638.6 #228 12:37AM
And ohhhtoodles your welcome! - ScarfGirl  638.6 #228 12:37AM
@SG lol its only right then - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:44AM
Scarfgirl! - IamDisney  218.4 #1572 12:55AM
Hello IamDisney! - ScarfGirl  638.6 #228 1:01AM
I was in drama club and the key club!! I love the opening tonight!!! Great job!!! - grumpy921  155.8 #2429 12:26AM
Thx grumpy! I was the big jock in high school. I had Mickey Mouse on my lettermans jacket. - IamDisney  218.4 #1572 12:30AM
Hi everyone! My bad day yesterday just got better after finding out what was in store for the MW Reunion party. I'm looking forward to buying tickets and meeting MW'ers. - iamdugsmaster  878.3 #151 12:31AM
Yay!!!! - caramiapoohAKAface  2708.2 #32 12:47AM
And to answer the high school question... Hmm back in the day I was head cheerleader, president of theatre, took ap classed, voted most talented and was prom queen.... Yet still hated the place. Weird right? - fairyshley  479.8 #354 12:34AM
So what didnt you do lol - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:37AM
Band. Lol - fairyshley  479.8 #354 12:39AM
Lol - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:41AM
Or computer club... Oh, I forgot to add dive team to the list hahahhaha - fairyshley  479.8 #354 12:44AM
Haha thats great - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:53AM
I guess that explains why I'm so loud and annoying now. - fairyshley  479.8 #354 12:59AM
Did not notice at the meet up. But the again i did not hang around you long enough to notice lol - LoneRAYnger  3961.6 #20 1:07AM
I try not to scare people too much at first - fairyshley  479.8 #354 1:11AM
Ok now your scaring me lol jk - LoneRAYnger  3961.6 #20 1:15AM
You havent even seen me hopped up on sugar. Lol - fairyshley  479.8 #354 1:18AM
Haha i was going to say maybe its all that candy you had in your bag - LoneRAYnger  3961.6 #20 1:23AM
I didn't really eat any of it. I just give it away. - fairyshley  479.8 #354 1:25AM
Are you sure because that meet up kept going all night lol - LoneRAYnger  3961.6 #20 1:29AM
Lol nope. I just never sleep. - fairyshley  479.8 #354 2:06AM
Thought you fell asleep lol - LoneRAYnger  3961.6 #20 2:11AM
Nope! My phones dead so I'm on my computer and I had to restart everything cause it hates me. - fairyshley  479.8 #354 2:20AM
Lol alright im going to bed need to get up for work yeah! Nice chatting with you - LoneRAYnger  3961.6 #20 2:28AM
Nighty nighty!!! - fairyshley  479.8 #354 2:32AM
I was sort of a drifter lol I wasn't popular, but I had friends that were jocks, band people, smart people, not so smart people, shy people, loud people.
- jr2yay  183.5 #2017 12:42AM
I was too! Except I didn't talk to ppl in band :/ - WeCallitDisneyMagic  141.7 #2637 1:18AM
Well I was bullied in high school haha so I left my jr. Year and was home schooled haha. But I was a cheerleader and dancer. I love it but I did my own thing :) I don't like labels haha - BubbaLoo  869.2 #154 12:44AM
Hi BL thats horrible. - LoneRAYnger  3961.6 #20 12:47AM
I know right :( oh well I'm glad that's over with. - BubbaLoo  869.2 #154 12:52AM
What!? You bullied? But you're so sweet and lovable. - IamDisney  218.4 #1572 1:38AM
I still love you BL! - Jacqueline  580.0 #262 1:51AM
I don't really know where I would consider myself in the high school caste system. I guess I could say that I was the average student.  Played soccer and track and field, yearbook, and key club.   - SorcererD91  765.2 #184 12:54AM
I graduated in 1998. I was voted most friendly and most gullible. Funny how things don't change much! πŸ˜‚πŸ˜‚ - ohhhtoodles  365.2 #518 12:56AM
I was voted most friendly and most gullible. Hmmmm...funny how things never change? - ohhhtoodles  365.2 #518 1:05AM
I was in band in high school. I loved it so much i became a band directorπŸ˜„ - kip916  145.7 #2572 1:07AM
Band director! I'm impressed, you lead that band to never-ending happiness. - IamDisney  218.4 #1572 1:19AM
Hi everyone. - harmonylove  209.3 #1700 1:10AM
Hiya! - fairyshley  479.8 #354 1:15AM
Hiiiiii harmony. - IamDisney  218.4 #1572 1:19AM
I'm so glad your okay!! - BubbaLoo  869.2 #154 1:25AM
Thanks bubbaloo. Still shaken up but ok. Hiya iad. - harmonylove  209.3 #1700 1:27AM
So glad you're ok. Material things can be replaced but not a life. We're very thankful that we can see you again. The man up above was looking over you. I was robbed also and I know exactly what you're going thru. - IamDisney  218.4 #1572 1:33AM
So glad you're okay, harmonylove. - Jacqueline  580.0 #262 1:52AM
thank you - harmonylove  209.3 #1700 2:10AM
Hello everyone! :) - WeCallitDisneyMagic  141.7 #2637 1:12AM
Hello - LoneRAYnger  3961.6 #20 1:28AM
WZUP! - IamDisney  218.4 #1572 1:30AM
Hi spaceRAYnger :) and whats up iad! so what group do u guys fit in?? - WeCallitDisneyMagic  141.7 #2637 1:37AM
I was a shy Football captain. - IamDisney  218.4 #1572 1:43AM
Shy football captain? Cant say ive heard that before - WeCallitDisneyMagic  141.7 #2637 1:49AM
Its hard to say i had alot of friends from different groups that i hung around with i guess i was a drifter - LoneRAYnger  3961.6 #20 1:50AM
@ spaceRaynger I was too, until a bunch of us made a group of our own, just different ppl. Like a bunch misfits lol - WeCallitDisneyMagic  141.7 #2637 1:58AM
Yea I was very shy. - IamDisney  218.4 #1572 2:01AM
Lol misfits i love it - LoneRAYnger  3961.6 #20 2:12AM
Ok good night guys! - WeCallitDisneyMagic  141.7 #2637 2:29AM
Goodnight - LoneRAYnger  3961.6 #20 2:32AM
Hello everyone! :) - WeCallitDisneyMagic  141.7 #2637 1:15AM
I was most spirited in high school and a total Choir/drama/French/student government nerd. I became wildly popular for being unpopular when I started dating the football captain. Turns out, football captains make cute kids but they don't make good husbands... - cynDOLEwhip  1175.4 #98 1:17AM
I was captain and was taught to love and respect your other half. I was raised by all girls. - IamDisney  218.4 #1572 1:29AM
Thank goodness for the good ones out there πŸ‘ - cynDOLEwhip  1175.4 #98 1:31AM
We're still out there. Like my grandma would say throw that fishin pole in the water you bound to catch a keeper. (ole country sayings) - IamDisney  218.4 #1572 1:36AM
Thankfully I found an amazing keeper! My forever husband puts the ex-husband to shame... - cynDOLEwhip  1175.4 #98 1:47AM
I was All-City in football and track in High School 5th in L.A. City - IamDisney  218.4 #1572 1:24AM
Well hello hello hello! I'm awake at 3am :( pain meds wore off. I brought the usual treats and beverages. Zucchini bread, oatmeal almond cookies, lemonade, milk, and tea, help yourselves, ill be back in my comfy chair hiding lol snuggles and huggles! - tinkerbella728  175.7 #2121 3:12AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. HandMeAChurroImmaFaint
260

2. MelodyMouse
257

3. Plumiegirl
192

4. RCmom
170

5. goofygal
168

6. jacdanfan
150

7. CobbPR
147

8. LaBelleParis
134

9. Coaster
119

10. apesandmonkeys
119



SEE TOP 100 LEADERS

#26!  I'm moving up! πŸ‘» - X-WingNikki  775.0 #181 11:21PM
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - dumbbunny  601.7 #252 12:44PM

DISNEYLAND PARK:

Alice in Wonderland will be closed Mar 10-July 3, 2014
Finding Nemo Submarine Voyage will be closed Jan. 6-Sept. 26, 2014: 
it’s a small world will be closed Jan. 21-Apr. 18, 2014:
Indiana Jones will be closed Mar 17-May 8
Space Mountain will be closed May 12-Jun 26: 
King Arthur's Carrousel will be closed April 28-May 22
Pirates of the Caribbean will be closed April 28-May 22
Club 33: Reopens July 1st 

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Grizzly River Run will be closed Apr. 21-June 19, 2014
The Little Mermaid will be closed Mar 20-May 9, 2014:
it's tough to be a bug will be closed April 21-May 8


OMG NOT THE Buena Vista West Guest Restrooms...I LOVE TAKING SELFIES IN THERE - Dave  10459.3 #2 10:10PM
LOL - robmurow  2723.2 #31 11:54PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - goofymom2boys  1372.6 #81 8:33PM
We discovered that one first hand on the 7th actually. Rob didn't say anything til we got there. - BeatleMike  476.5 #358 9:06AM
I thought you loved taking something else that goes before ___ Truck. - DLKenCA  1183.7 #96 10:19PM
What about Ariels Undersea Adventure?  Showing on Refurb list with Disney site. When is it open again??  Also Indiana Jones Adventure??  What?What? - shardisney  3.0 #44403 10:01PM
Ohhhh my mansions coming back!!!!!!beat it Jack!!!! Kidding,I like them both but 🎢ain't nothing like the real thing bebe🎢 - bonedaddy909  942.0 #138 4:39PM
Yea!!! - adventurerEnDisneylandia {AED}  544.4 #285 8:54PM
I called Disneyland and they stated that Pirates will not be closing. This was just last week. - jenwebb702  0.1 #0 2:55AM
At all?  Oh, I so hope this is true!  Got to have some POTC at the MW reunion!! - MeridaFan  2818.2 #30 6:34AM
Hope this is true! Can anyone else confirm? - GoofyDano14  48.8 #4217 6:08PM
The website is showing gadget's go coaster as down from April 21st-May 15th - arieldonald  17.9 #6318 9:20PM

Thanked by:  turkeylegman 497.3 #336   robmurow 2723.2 #31   Boundin 459.3 #373   BaseballMickey_CM 5303.3 #12   Bo22 375.6 #495   missariel33 1077.8 #116   hatgal76 383.7 #480   chelseafeilen 274.9 #944   fairestsnowwhite 160.3 #2357   ACSantos 86.3 #3488   hmcudlebug 7.4 #10450   bonedaddy909 942.0 #138   UTDISNEYFAMILY 696.1 #202   antetr95 1176.7 #97   yipman 33.2 #4856   leopardditz2000 163.8 #2308   JediKitty 547.1 #284   pixiedreamer 120.4 #2965   islandgirlrocksjjj 34.8 #4773   missgiggles 22.9 #5672   dizneegrl 111.8 #3128   Duchess_SMK 5089.4 #13   apesandmonkeys 477.9 #357   abskid495 17.9 #6328   Linzee 770.2 #182   PrincessTianna 168.2 #2231   gooseydarling 3.7 #21511   jajallen15 10.0 #8629   mmdreams 17.8 #6352   shyprincessB 33.0 #4863   MinnieJ 281.9 #882   MinniePhoms 19.2 #6112   Goofytom 430.8 #414   AhoyCindy 40.3 #4525   MintJulep 226.4 #1472   tpratt 4.1 #18589   secretagentangel 1159.9 #100   Tmoneysf 61.2 #3911   DsnyPrincessMom 49.0 #4209   PrincessDaisy 238.1 #1323   Sfarrell 61.9 #3899   pxoxa86 158.9 #2376   DsnyAddict 9.4 #8919   redsoxcarlos 532.9 #297   Ericksenator 375.9 #494   dekeim 37.4 #4644   LuvMyMinnies 11.4 #7946   Parfait 7.4 #10527   hotrodrachel 62.2 #3891   ColoradoSoprano 29.1 #5114   bnelson743 23.7 #5582   619HeatherMouse 242.7 #1277   DisneyLover12345 11.8 #7816   MinnieMyLove 120.1 #2973   Winnie111286 427.6 #419   babsmartinez 0.5 #68185   johnaleigh33 7.4 #10465   jabalmer1 247.9 #1213   Vegancupcake 15.8 #6721   Tammilani 57.7 #3995   Disneyrush2112 0.0 #123103   shawnybowbany 3.8 #20949   snowgrey 3.7 #21903   So says I 7.9 #10013   jillsousa 5.9 #12588   dlcowboyfan 283.4 #864   BombFrog 559.1 #276   lvmodel01 44.7 #4344   Disneyland-4-life 5.6 #13245   greenlove 3.3 #27907   SusanShellman 4.8 #15264   Tom 5691.7 #9   GrumpyPirateDad 1545.8 #72   HappyPrincess 25.0 #5454   disneyalamode 30.1 #5047   triad79 15.9 #6706   disneygirl09 15.2 #6856   ames013 11.4 #7955   april_december 299.3 #773   brigeet 334.9 #604   pamela0225 53.2 #4100   Hesatalkintome 27.6 #5206   PinkCheshireCat 177.2 #2104   Mickeylover67 324.9 #646   bambiforcookie 0.0 #129356   chads018 21.3 #5848   susiet23 126.3 #2852   Shameekz 23.8 #5580   grumpyinphx 12.3 #7635   thx4NoticingMe 224.4 #1502   msdizmaui 566.0 #271   LuvsTigger 492.7 #340   Dodger818 97.7 #3344   pirateprincess82 30.3 #5025   timetraveler2442 338.8 #587   Bernadette 9.3 #8985   jacknsally8885 9.9 #8656   caliclimbers 21.5 #5819   disneykimmi 117.0 #3028   DumboLov 9.1 #9125   SnoopMousyMouse 27.9 #0   Ndude7 5.9 #12589   snakeinmyboot40 383.4 #481   Disneyprincessmommy 174.1 #2144   mrscttlemstr 262.2 #1072   murphdisneydog 0.0 #129596   QuesoCrunch1818 0.0 #126626   disney.princessxoxo 27.9 #5185   Superspacemountainfan 50.9 #4161   DisneyMakesMeSmile 12.3 #7636   mrsnicolekrause 9.4 #0   AussieTinkerBell 0.1 #0   lvedisney 222.3 #1531   diveinstructor69 222.3 #1528   Sleepy110 52.2 #4119   HauntedMansionDiva 33.7 #4831   OhanaPhoto 2903.4 #29   Morejitas33 12.8 #7499   LovetoRunDisney 71.3 #3709   eviljules 463.3 #369   joctopus 14.2 #7081   junjunm3 188.0 #1960   CadaverousPallor 264.9 #1043   DarlaBeansMom 0.1 #92759   SorcererD91 765.2 #184   MrMickeyMuska 46.4 #4303   DncnDLandLover717 6.3 #11926   curlyminx 1.9 #0   disneyland13 3.3 #27183   bellamac 0.4 #0   xteeny 9.5 #8824   deepwoodshunter2 6.7 #11299   ColoradoMickey  548.3 #282   Kings75 20.0 #6001  
Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. Zendurella
14

2. WirTANenAtDisney
11

3. DisneylandOrBust
8

4. PixiePirateMaid
8

5. Pudgeman
8

6. Dolewhipped
8

7. Lolabell4
8

8. weeeeezy
6

9. Atora
6

10. Philliprocks
5

 

What the! I made a top 10 list! I lose like half my games but at least I play. Atora should know, she made a fool of me. What was it 28 to 12? - Philliprocks  610.4 #246 6:51PM
Ouch! She's pretty tough to beat. - sawman911  559.8 #275 10:19PM
Ready for a rematch? 😈 - Atora  1548.0 #71 5:49PM
If I say yes, I'm lying. If I say no I'm a sissy  - Philliprocks  610.4 #246 7:46PM
Hahahaha!  - apesandmonkeys  477.9 #357 6:51PM
Woo woo! Look at you! - Belleslibrary  339.5 #583 3:36PM
You're just the 9th loser! Loser - SnoopMousyMouse  27.9 #0 1:11PM
And you're a sissy anyway - SnoopMousyMouse  27.9 #0 1:11PM
I smell a recount due to dangling chads @philliprocks⚠ - mickeylumboCM  143.1 #2613 7:06PM
Wow congrats Phillip! You're moving on up!  - Belleslibrary  339.5 #583 5:41PM
Man, I started 4 games on Saturday but no one wanted to play!  - X-WingNikki  775.0 #181 5:19PM
Just sent you a game invite! - Atora  1548.0 #71 5:51PM
Just sent you a game request - sawman911  559.8 #275 8:26PM
Dangit!  My brand new, 3 day old, replacement iPhone DIED last night.  I'm on my iPod and I have so much music on my iPod that I don't have room for trivilator! :( - X-WingNikki  775.0 #181 7:41AM
I will play whoever! Odds are in everyone else's favor 😜 - apesandmonkeys  477.9 #357 6:52PM
All these people kick my butt every game!  - sagarcia4  26.7 #5278 1:34PM
Is anyone else having trouble playing?  I can't seem to get to my games.  I just get a white screen and error message. - Gabster1  388.0 #471 9:51PM
mine still isn't working =/ - dethrizu  100.7 #3300 8:29PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1035.3 #125 10:53PM
I got it for my Kindle yesterday, but haven't started reading it yet. It's hard to wait, but I'm saving it for the train commute when I go back to work in a week.  - grumpypapa  1222.5 #92 9:56PM
Thank you! - Admin  3:41PM
Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  851.6 #156 3:13PM
I can't wait for the next one to come out this week. - arianwenmcb  211.7 #1663 6:57PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  559.8 #275 6:30PM
Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  430.8 #414 6:41PM
Sounds fun!! - HappyPrincess  25.0 #5454 10:48AM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  16.3 #6628 7:12PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  401.4 #458 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  301.0 #766 4:20PM
I need number two now! - PrincessDaisy  238.1 #1323 9:00PM
πŸ’© - X-WingNikki  775.0 #181 6:20PM
πŸ’© - X-WingNikki  775.0 #181 6:20PM
Here ya go πŸ’© - X-WingNikki  775.0 #181 6:21PM
SEASON TWO is in pre-production! - Admin 11:35AM
Yay!!! - Ldgsg  98.4 #3334 11:58AM
Oooh. I'm ready for it! - MeridaFan  2818.2 #30 10:19PM
I can't wait!!!! - waltfan  227.6 #1463 12:29PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
12815.6

2. Dave
10459.3

3. Plumiegirl
6739.39

4. Bullseye
6411.92

5. CobbPR
6283.53

6. Sonja
6281.39

7. uscdisneyteacher
6186

8. jacdanfan
5896.35

9. Tom
5691.66

10. goofygal
5690.34


Mr.7, that was fast. And I think it's been less than a year since you joined right? Thanks for sharing your talent with us - Philliprocks  610.4 #246 6:08PM
Haha - SnoopMousyMouse  27.9 #0 12:33PM
Number 6 now - Philliprocks  610.4 #246 2:09PM
Thank you for your contributions! - Song  1350.4 #84 11:18AM
Balloons for Plumiegirl  - E-Ticket  956.2 #134 6:59AM
Amazing job delivering magic to us ppl who live in Canada! Thanks sooooo much! Keep it up!πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜Šβ€οΈ - calidream1  394.8 #469 10:09AM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  309.9 #719 10:04PM
I had trouble today. Manager Alcanter said they weren't doing any more. I had to push hard to get MW discount. Thought you should know. It is a great discount. - DLKenCA  1183.7 #96 3:14PM
Oh noes! Wonder what happened? Miscommunication?  - HandMeAChurroImmaFaint  3132.2 #26 3:49PM
Not sure. She finally hit MW button for discount. I figure Admin should know so they can make sure the employees there are trained. It is such a great discount. - DLKenCA  1183.7 #96 12:39AM
Discount is ONLY available on meet up nights.  - GrumpyPirateDad  1545.8 #72 8:15PM
I made a post on my own, but check out the MW Store! Some new stickers added and some new ones are back! Coffee mug and 2014 are there! Hurry! - apesandmonkeys  477.9 #357 10:57AM
I want to try the sticker meet up sometime but buying stickers on my phone is soooooo slow. Maybe a week that I don't feel I'll be terribly attached to the theme - dethrizu  100.7 #3300 7:02PM
We were worried about that last week, but had no problems at all getting all of the stickers.  - apesandmonkeys  477.9 #357 11:14AM
If it's always 200 it won't be bad but I've tried it away before and have never been able to get every sticker :o - dethrizu  100.7 #3300 11:44AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
5940

2. uscdisneyteacher
4581

3. MrMOMzers
4165

4. Stitch_Legacy
3744

5. BaseballMickey_CM
3720

6. Duchess_SMK
3595

7. Dave
3392

8. LoneRAYnger
3345

9. Plumiegirl
2993

10. Sweet_Irish_Cream
2735



SEE THE TOP 100

Take me to your Quality Leaders - MelodyMouse  2525.8 #36 1:04PM
good job, love your posts - snowgrey  3.7 #21903 4:50PM
Phillip is on another list! My hit list! - SnoopMousyMouse  27.9 #0 1:41PM
Them is fighting words - Philliprocks  610.4 #246 1:57PM
It's not nice to hit  - Sweet_Irish_Cream  3582.4 #22 6:41PM
But sometimes he deserves it! - SnoopMousyMouse  27.9 #0 10:00AM
He throws Rocks doe - RickChavez  3146.7 #25 3:07PM
thank you all for taking the time to post. - snowgrey  3.7 #21903 4:02PM

Thanked by:  LBChica 1923.7 #56   robmurow 2723.2 #31   dizneegrl 111.8 #3128   AlvenaLovesDisneyland 3.7 #21816   TiggersAndTinks 17.6 #6383   HiddenMickeyFanatic 1021.0 #129   bookem 116.5 #3038   leopardditz2000 163.8 #2308   MomWithAJuiceBoxBuzz 932.9 #140   Twitterpated 263.0 #1060   uscdisneyteacher 6186.0 #7   missariel33 1077.8 #116   LoneRAYnger 3961.6 #20   HandMeAChurroImmaFaint 3132.2 #26   piratelife4me 648.3 #225   Boundin 459.3 #373   TinkerSchelle 1035.3 #125   FrankenweenieVelinee 593.6 #257   catlikesmouse 9.7 #8768   BombFrog 559.1 #276   NermieMouse 121.3 #2943   snowwannab 662.2 #220   MissAmericaSings 341.5 #575   Thewiselittlehen 12.5 #7572   PvPCookieDance 10.5 #8329   SCruzDLandFam 3.4 #24669   hotrodrachel 62.2 #3891   babebahn 206.9 #1728   islandgirlrocksjjj 34.8 #4773   jmramos 153.7 #2452   Kimo 110.8 #3141   IHEARTSIMBA50 484.5 #347   TheHubs 202.6 #1787   RadiatorSprings4Ever 498.1 #332   DisneySucka 5.5 #13581   So says I 7.9 #10013   grumpypapa 1222.5 #92   apesandmonkeys 477.9 #357   loveofdisney 0.0 #127201   Song 1350.4 #84   MinnieMyLove 120.1 #2973   UTDISNEYFAMILY 696.1 #202   DisneyLover12345 11.8 #7816   gonzofam 217.9 #1582   DisneyGrandma 570.8 #269   MrsPrinceCharming   Tom 5691.7 #9   Tinkchick 5.5 #13582   epyon8250 301.1 #765   Shameekz 23.8 #5580   ldward 47.5 #4261   antetr95 1176.7 #97   jacdanfan 5896.4 #8   junjunm3 188.0 #1960   snowgrey 3.7 #21903  
Play Disneyland Trivia with your friends with our new WEB VERSION of the TRIVILATOR! Play single or multi-player games real-time with people from all over the world. You can also play on your iOS device with our app.

I'm addicted to playing these games. Looking to step up my Disney knowledge. Anyone is welcome to add me to a game if they like.  - Shameekz  23.8 #5580 12:11AM
No one ever seems to play when I log on.  This looks like it would be fun... - Thundermountaingal  10.9 #8163 2:49PM
i'll play you, but I usually only get to it at night since I have an android phone.  I am currently playing 8 games and everyone gets to their turn when they can.  It's fun. - Gabster1  388.0 #471 8:24PM
Hi thundermountaingal, I think you just misunderstood how it works!  You log on whenever you are able to and answer the questions that are ready for you, then you wait until the other person/people answer the same question you answered.  Then the results are revealed, at which time everyone needs to view the results, before the next question is answered.  It sounds like it might not be what you are looking for, but you might still give it a try. I have a couple games that are over a week old and we are maybe halfway through the questions.  People get to it when they are able to, and as long as you are patient, you should be able to have fun.  If you have a bunch of games going at the same time, then you will have more activity throughout the day/night, depending when you play!  Also, if you have a game with 3 or more people, that will go even slower, so you would probably only want to play one on one games.  You can also play a single player game, which is found under the "Local Game" tab and then you would just select Single Player and then choose your trivia pack and start the game!  I set up a game with you so you can see what I mean regarding the multi-player games!  If you don't choose to accept it I will just delete it in a few days, no big deal!  I hope you have a nice day and I hope this helped explain it better :0)   - Zendurella  320.7 #668 8:22AM
Thanks Zendurella. I appreciate this - Thundermountaingal  10.9 #8163 10:00AM
Yeah add me too if you would like. I'm always happy to play - DisneylandGirl  233.2 #1388 6:39AM
I am playing 4 games but it takes a long time for people to answer. I'd love to play any of you! - LilKsMomma  75.5 #3638 10:42AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Does it include purchasing so cal resident discunted tickets? - HappyPrincess  25.0 #5454 11:49PM
Umm... Excellent question - BeatleMike  476.5 #358 11:23PM
WOW thanks! - HiddenMickeyFanatic  1021.0 #129 4:50PM
How cool! Hmmmm now to find someone who needs tickets! - Shameekz  23.8 #5580 3:14PM
Does it include purchasing so cal resident discunted tickets? - HappyPrincess  25.0 #5454 11:49PM
Umm... Excellent question - BeatleMike  476.5 #358 11:23PM

Thanked by:  HiddenMickeyFanatic 1021.0 #129   mini_MINNIE  838.1 #159   dumbbunny 601.7 #252   dizneegrl 111.8 #3128   annamichelle 234.5 #1371   Duchess_SMK 5089.4 #13   erinten 424.3 #423   adventuremickey 224.2 #1505   TheHubs 202.6 #1787   CinderellE-79 842.5 #158   ACSantos 86.3 #3488   chelseafeilen 274.9 #944   AZDisney 583.1 #260   HandMeAChurroImmaFaint 3132.2 #26   SFshopgirl420 20.8 #5897   babebahn 206.9 #1728   DisneyGrandma 570.8 #269   LilKsMomma 75.5 #3638   DCMAGurl  14.3 #7058   TheBear 63.8 #3853   UTDISNEYFAMILY 696.1 #202   kayceeb 165.8 #2279   islandgirlrocksjjj 34.8 #4773   secretagentangel 1159.9 #100   cdeley 444.6 #398   leafs17 101.5 #3290   FoolishMortal138 301.3 #761   guestcontrolrope1 55.9 #4030   maleficentangie 18.2 #6273   AshtonLeigh 303.7 #752   HatBox 4.3 #17344   KelleyandTyler22 539.6 #290   TinkerSchelle 1035.3 #125   yipman 33.2 #4856   gonzofam 217.9 #1582   jabalmer1 247.9 #1213   fitmommie 1.6 #54288   apesandmonkeys 477.9 #357   loveofdisney 0.0 #127201   ShariRenee 3414.9 #24   loved26LovesDLand 185.6 #1985   DallasMomDad 9.7 #8728   IHEARTSIMBA50 484.5 #347   pink0924 3.0 #40266   mmdreams 17.8 #6352   Tmoneysf 61.2 #3911   Yen-Sidious 17.1 #6465   thelittlemermaidsam 0.1 #94839   ireland810 189.8 #1933   krazydez 4.3 #17157   Momma_of_a_PRINCESS 8.5 #9540   azdisneyfam4 220.2 #1549   DiT22 178.2 #2090   Simply_me805 19.9 #6019   cskingsley 15.8 #6737   LovetoRunDisney 71.3 #3709   mickeylumboCM 143.1 #2613   abskid495 17.9 #6328   Shameekz 23.8 #5580   Andygirl 1.7 #53431   NintendoNerd 86.4 #3486   hotrodrachel 62.2 #3891   Morejitas33 12.8 #7499   Sleepy110 52.2 #4119   HauntedMansionDiva 33.7 #4831   hippoluver 279.4 #899   MomWithAJuiceBoxBuzz 932.9 #140   mimibee 338.9 #586  
Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - smanr24  58.2 #3989 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.3 #1749 1:26PM
When I click on link to fill out the form, it takes me to the top of the board. No form. Is the chance to fill it out over? - LuvsTigger  492.7 #340 5:41PM
I'm wondering the same thing!! I stay there in a few weeks and would love the extra credits!!! - TinkerBritt84  22.2 #5742 8:14AM
Should I fill out the form again?  We have another reservation coming up. - Winnie111286  427.6 #419 6:51PM
Thank you - Winnie111286  427.6 #419 8:00PM

Play FlusterWait for iOS while you're in line and see where you rank on the GameCenter Leaderboard!

***I know who has the lowest score!πŸ˜‚ - MadameLeota  1411.3 #78 6:54PM
I'm looking right, and all I see is my dirty car outside of my house - Slotherini  1052.8 #123 5:21PM
High score in GameCenter is 181 right now! - Admin 6:00PM
Wow!! Awesome - HandMeAChurroImmaFaint  3132.2 #26 12:44PM
Wow - I give up! - ThatDoleWhipKimberly  373.6 #501 4:28PM
216 woot! - goofydad909  1405.8 #79 10:20PM
Wow!  That's impressive!  I'm still in the single digits. - DisLUVney  509.8 #320 9:39PM

Get your Limited Edition MouseWait Charger from Juno Labs!

Got mine!  Now I don't need to cry like a baby! - AZDisney  583.1 #260 9:45AM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - PrincessDuckie  696.6 #199 4:54PM
I was going to get one but my kids had already bought on from Verizon.  - gonzofam  217.9 #1582 2:25PM
I took mine to the View taping.  I charged my phone twice.  With my Trent, I could only charge it once with not much power left.  I love it and it charged pretty fast.  - snowwannab  662.2 #220 9:33AM
Thanks for the info, I was wondering about this. Can't wait to test mine out! - dumbbunny  601.7 #252 2:28PM
Me too! It's awesome! It's a lot  bigger than I thought it would be, but it's got great charging power πŸ˜€ - 2BeignetOrNot2Beignet  712.4 #195 11:59PM
How big is it? - duckchub  431.1 #413 10:37PM
TWSS - dumbbunny  601.7 #252 4:18AM
After DB's reply I can't tell you, 1) because I'm laughing to hard, and 3) because it will only make it worse.... 2) was the dimensions are in the image, bottom right corner - BeatleMike  476.5 #358 10:14AM
Test - Admin  2:00PM
Anyone know how much these are? - LilKsMomma  75.5 #3638 5:01PM
Around $40 - apesandmonkeys  477.9 #357 10:59AM
Does anyone happen to know if the ship to Canada?  We want to get one for our trips that we take but I can't seem to find any info on their website - duchess  9.6 #8792 8:36PM
Yes. Plus you can "live chat" with them with all of your questions in a very friendly and helpful manner. I highly recommend them 39.99 - mickeylumboCM  143.1 #2613 11:31AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and MagicRace!

1. secretagentangel
7500

2. MeridaFan
6630

3. apesandmonkeys
6500

4. debbiev
6250

5. iLOVELUCYnDISNEY
6150

6. DisneyGrandma
6000

7. MinnieMyLove
5750

8. luxkitty
5000

9. DisLUVney
5000

10. Atora
4400

 

A list I made....for spending money!! Figures... - debbiev  610.3 #247 2:42PM
Lol - robmurow  2723.2 #31 4:03PM
Ha hahahaha!  Yeah. I won't be telling my husband about this list. Not that he'd be surprised. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  2818.2 #30 6:28PM
Haha, @MeridaFan my husband knows me too well!! - debbiev  610.3 #247 10:06PM
Me too! hahahaha - luxkitty  669.7 #218 8:34PM
This list is awesome!!!! LOL We already know Dave spends the most on food and 2BON2B spends the most on dolls. It's funny to think of other possibilities! Great job contributing everyone!!! - MrsSchnooks  2563.3 #34 11:54AM
I just figured out that if you buy 1500 at a time it is a major deal.  but then you get too tempted and buy EVERYTHING!!!!!:D - secretagentangel  1159.9 #100 8:57PM
The dolls! πŸ‘€ - missariel33  1077.8 #116 8:01PM
I spend too much $$ on Disney purses. luxkitty can you relate? Lol - apesandmonkeys  477.9 #357 9:43PM
Yep @apesandmonkeys lol - luxkitty  669.7 #218 5:01PM
 Spend too much on everything!  πŸ˜‚ - MeridaFan  2818.2 #30 3:06PM
Shhh!😳😳don't tell my husband πŸ˜‚ - 2BeignetOrNot2Beignet  712.4 #195 10:00PM
I dropped off the list, so I guess it's time to buy more credits! - debbiev  610.3 #247 6:38PM
πŸ˜‚ It worked!  You are back on! - DisLUVney  509.8 #320 10:49PM
Hahahaha I'm on this list now? 😱 - apesandmonkeys  477.9 #357 5:24PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - RadiatorSprings4Ever  498.1 #332 9:37PM
I've never made a list, not even top 10 dorks. Congrats simian girl! - Philliprocks  610.4 #246 10:27PM
You're still a dork Phillip! - SnoopMousyMouse  27.9 #0 12:52PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  279.2 #900 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  696.1 #202 4:48PM
Is there a link on the computer?  I can't access it here.  Also, my bookmarks don't work. - Winnie111286  427.6 #419 7:00PM
Woohoo! Just added it to my favorites - xteeny  9.5 #8824 10:42PM

Use this code: MOUSEWAITERS and get 20% off the Juno Labs HUE Plus line!

I used the code Mouse People but it didn't work  - MelodyMouse  2525.8 #36 7:13AM
Using mine today. Love it! - MelodyMouse  2525.8 #36 5:39PM
Love your products and excellent customer service!    - DisneyDavidEMT  1194.2 #95 4:19PM
Thanks for ordering from Juno! - Admin  7:12PM
Does anyone know how these compare to the NewTrents? I like my NewTrent that has the duel chargers...I get a lot of charges out of that.....but u could use another - TinkerSchelle  1035.3 #125 11:11PM
I don't have a new Trent, but I have 2 of Juno's products.  I own the Hue which is very slim and it charges my iPhone fully 2 times, and I own the one shown in the picture above and it charges my iPhone fully about 5 times.  Hope that helps. - DisneyDavidEMT  1194.2 #95 1:47PM
I have this one, also.  I can take it to the parks, and charge my iPhone 4s at least 4 times before I need to recharge the unit itself.  Totally worth the money, IMO. - X-WingNikki  775.0 #181 5:26PM
5 times?! Wow! I'm lucky if I get 2 full charges out of my Trent. - HasAnyoneSeenMyGlassSlipper  524.8 #306 1:37PM
What type of phones does this work on? Just Iphones or other phones as well? - kilbournfamily  8.4 #9579 5:37PM
It works for all types of phones  - UTDISNEYFAMILY  696.1 #202 11:54AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. FROZEN Sing-A-Long Early Bird Ticket Sale
Apr 22, 2014 07:00pm

2. MouseWait Reunion Attraction Takeovers
May 16, 2014 07:00pm

3. MW pre- beakfast main meetup
May 17, 2014 09:00am

4. MouseWait Reunion MAIN EVENT
May 17, 2014 11:00am

5. MouseWait Reunion Attraction Takeover Part Two
May 18, 2014 06:00pm

6. Ladies 24 hour Disneyland/CA Bucket List Bash
May 23, 2014 06:00am


Thank you!! My birthday is April 29th & I just realized that we will have been moved down by then. Time to plan a birthday bash! πŸ˜ŽπŸ‘ - apesandmonkeys  477.9 #357 9:08PM
We need to celebrate!! - Superspacemountainfan  50.9 #4161 2:03PM
We share the same birthday! Happy a early Birthday!! - BriarRose110511  230.0 #1431 9:03PM
I love how these are now in our newsfeed. Question though: where is tonight's sticker meet-up post??  - FrankenweenieVelinee  593.6 #257 6:26AM
Yes!! We will see you tonight πŸ˜ƒπŸ‘ - apesandmonkeys  477.9 #357 10:53AM
I love how these are now in our newsfeed. Question though: where is tonight's sticker meet-up post??  - FrankenweenieVelinee  593.6 #257 6:26AM
Yes!! We will see you tonight πŸ˜ƒπŸ‘ - apesandmonkeys  477.9 #357 10:53AM
Have fun u guys! It's going to be an awesome weekend! - missariel33  1077.8 #116 12:07PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
5303.3

2. Stitch_Legacy
4318.78

3. RickChavez
3146.68

4. ScooterMike
1961.34

5. SPandEvLover
2282.16

6. IDVandalSkipperCM
1895.55

7. caramiapoohAKAface
2708.2

8. JustCantWait
1108.92

9. Dave
10459.3

10. Duchess_SMK
5089.43



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

Thank you everyone! You do a great job keeping us in the know and making MW a must have for Disney info!!! - Boundin  459.3 #373 10:33PM
Seriously, thank you so much! Being that we can only afford to go a couple times a year, this helps keep my Disneyland "craving" in balance  - apesandmonkeys  477.9 #357 3:47PM
Yes!  Same here.   - DisLUVney  509.8 #320 2:36PM
I'm not on here much but it's awesome to see familiar names who keep the magic going!!! Thanks guys your all so awesome!!!! - calidream1  394.8 #469 1:03PM
I'm #12 I think that's the closest I've been to top 10 yay - amyb1076  163.8 #2307 6:33PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  1222.5 #92 8:38PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.RCmom 162 #15  
2.MelodyMouse 123 #36  
3.LaBelleParis 120 #287  
4.2princessdad 110 #65  
5.apesandmonkeys 93 #357  
8.goofygal 74 #10  
7.HandMeAChurroImmaFaint 77 #26  
6.Plumiegirl 84 #3  
9.jacdanfan 70 #8  
10.CobbPR 59 #5  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


Best of Week

Best of Month

By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!