lakers unofficial
MR-banner600
 1442.3 #102 (DL Qual #318

Apr 1, 2012 9:16 AM  The Hub
Today's MW Member of the Day is MarshaMouse!!

What is the name of the elixer you take that makes you so beautiful each and every day? - madsdad  1847.0 #76 9:48AM
See what he did there, fellas? Take notes! - LaneSparrow316  847.0 #193 9:49AM
Life....I enjoy each day, even if I don't have a smile on my face...you're always so sweet to me. My other elixir is you texting morning beautiful and that usually helps too! - MarshaMouse  4142.6 #25 9:55AM
:) I'm gonna think of more questions, I can't think of anything I dont know though! - madsdad  1847.0 #76 10:15AM
Madsdad how about will you marry me πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Villescas8  601.0 #303 10:57AM
Already told them I would become an officiant and marry them. They both lol at me. Ohh well life is tough sometimes. - UncoolBunny  71.0 #3934 11:03AM
Chirp chirp lol - madsdad  1847.0 #76 2:18PM
Even the crickets weren't making noise. - Slotherini  1054.2 #156 2:18PM
V8...when Madsdad is the member of the day you can ask him to marry you but I think he has a gf. πŸ˜‚ - LaneSparrow316  847.0 #193 2:28PM
Haha lane ok got it - Villescas8  601.0 #303 3:39PM
Lane too bad Madsdad has already been member of the day. Sorry V8 looks like you missed out πŸ˜‚ - Jackie211  472.7 #407 4:13PM
Ok rephrasing, madsdad couldn't think of a question so mine was a suggestion for him πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Villescas8  601.0 #303 4:28PM
okay I don't have any another questions but I just want to say this. You are amazing person, Mom, friend and MWer. You encompass and embrace the Mousewait Spirit. You are one of my truest friends here on MW, I'm honored and blessed to know you.  - vincentchase1  672.8 #257 2:27PM
I just needed a tissue there! Thank you it was so nice to hear that right now!!! Love you SamYoung - MarshaMouse  4142.6 #25 2:50PM
Very true indeed...kudos to marsha : ) - uscdisneyteacher  7474.2 #7 3:31PM
I couldn't agree with you more Sam!!! I love you Marsha! - disneysgirl76  225.6 #1569 10:33AM
Well said vc. I also could not agree with you more. - Tealtownfan  974.4 #171 10:51AM
Ok what did you think about Madsdad when you first met him?? Did you wish he lived closer too you??? - HanLostLeia  1098.3 #148 3:42PM
Of course you asked this Lol, that's why I love you....when I first met him I brought a coworker to the fantasmic meet up I had. Uscdisneyteacher was helping him find me and it took him awhile to find me and my dodger blanket I had on the floor. When he first introduced himself, I thought "oh my" and my coworker said, you need a guy like that...lol Tatum got along with Mads automatically and he constantly asks about her, especially when we enter DL. "is maddie here?" so yes I wish he lived closer, he's become one of my best friends. I miss him already. - MarshaMouse  4142.6 #25 4:16PM
Aww I miss them too and yep you knew I would ask. - HanLostLeia  1098.3 #148 4:17PM
wait..wait...back up...did you just say you love alfredo?? ...lol j/k, I know what you mean I just like giving you a hard time. Your a great person marsha, and a even better friend.- the wife ;p - HanLostLeia  1098.3 #148 4:26PM
Thank God that USCteacher is an excellent navigator or i would have never have met you! This is a memory that I'll never forget, because it gave me my best friend and mads little bestie! - madsdad  1847.0 #76 4:30PM
LOL..I am very glad I could help...I actually was trying to navigate Nick to that meetup from a family party I was attending...that was the day I first met madsdad in person at the park...glad you made it there indeed : ) - uscdisneyteacher  7474.2 #7 4:34PM
I agree, it was a moment I won't forget :-) - MarshaMouse  4142.6 #25 4:40PM
Awwww...esto es muy lindo : ) - uscdisneyteacher  7474.2 #7 4:45PM
WTG Jorge!! - disneysgirl76  225.6 #1569 10:34AM
I haven't seen MoonWillow ask her usual Bernard Pivot's questions, so with my best James Lipton impression, Marsha, Β What is your favorite/least favorite word? Β What turns you on/off? Β What sound or noise do you love/hate? Β Which profession other than your own would you like to attempt? Β Which would you NOT like to attempt? Β If heaven exists, what would you like to hear God say at the pearly gates? - Gia  802.0 #205 5:47PM
Favorite word is love, least favorite is I can't. Turn on laughter, humor and sarcasm, turn off selfishness. Love the sound of rain, hate hearing the bells to go pick up my students because I need five more minutes lol I wanted to be a school psychologist but realized it was only mostly paper work, I would love to be a wedding planner, I love to see people happy in their moment, although I don't care for one myself. Lol although I have my masters in administration I actually don't want to be a principal 😝 tough job. If it exist, I would like to hear you had a great life to respond with absolutely! - MarshaMouse  4142.6 #25 6:21PM
My mom was a school psychologist in the 60's and 70's. I bet it's a lot different now! And...imagine being raised by one! That's why I never did anything wrong in school....she'd find out! I waited til college for the shenanigans! - Gia  802.0 #205 6:37PM
Omg that's funny Gia! I really to help children emotionally but that rarely happens now - MarshaMouse  4142.6 #25 7:21PM
Are you really that happy all the time? - Katrayher  764.5 #219 9:18AM
Nope not at all! MW truly makes me a happy person and being at Disneyland usually helps too. I try to stay positive, life is always so beautiful even if it doesn't look like it right in front of you. - MarshaMouse  4142.6 #25 9:23AM
But we love it when she's that happy :) - Mr. Fredrickson  120.4 #3097 9:36AM
Yay! Congrats, Marsha! :D - Mr. Fredrickson  120.4 #3097 9:36AM
What countries have you traveled to? What countries would you like to travel to? - Mimmy  1442.3 #102 9:44AM
I haven't traveled much besides Mexico but I would Love to do an Eat Pray Love thing but with Greek islands, Rome and Bali - MarshaMouse  4142.6 #25 9:56AM
That would be very cool. Greece and Italy are high on my list too. - Mimmy  1442.3 #102 11:49AM
Congrats..you are a wonderful person and really exemplify all that is good about MW. Β  I know you are a teacher...do you do anything Disney is your classroom? Β Also, what traditions do you have with your son while at the park? - ladylikesdisneysmom  269.6 #1086 9:44AM
Only Disney thing I really do is use my Disney pens and pencils and show Disney movies for incentives. But usually find tons of Disney stuff in my treasure box. I have no real tradition with him but I enjoy letting him wear his pirate costume and I take pictures of him on the ship, I have some from summer and it's nice to see how much he's grown. Btmrr is a ride we must get on every time we are there. - MarshaMouse  4142.6 #25 10:00AM
What is the best day you've ever had at the parks? - LaneSparrow316  847.0 #193 9:45AM
That's not an easy one but I would have to say MW birthday bash, I never knew I could have so much fun with people I just met! MW took over the park and it was Soooo fun! I felt like a kid again - MarshaMouse  4142.6 #25 10:22AM
You're welcome friend - HanLostLeia  1098.3 #148 10:25AM
Yay! It's Marsha Day! If you could live anywhere ( other than in or around DL!) what city/country would you choose? - Gia  802.0 #205 9:47AM
Maui! I love it there!! Or somewhere where it snows and a ski resort nearby during winter - MarshaMouse  4142.6 #25 10:25AM
Congrats on being MWer of the day! I don't have a question but just wanted to say that you seem like such a sweet and genuinely nice person! The photo of you and your son is so adorable! 😊 - MinnieMousewife  869.3 #188 9:49AM
Thank you!! He's so much fun, I'm lucky to be his mom - MarshaMouse  4142.6 #25 10:26AM
Yay congratz Marsha!!!  I don't have a question right now but I'm sure I'll think of one later :) - TheBudd  357.3 #596 9:59AM
I'm awaiting the day I meet u - MarshaMouse  4142.6 #25 10:32AM
I tried to find you last Monday! After your comment on my check-in post that said you were going into Turtle Talk! LOL, I stood there for about 5 minutes before the show let out but I didn't see you walk out :P - TheBudd  357.3 #596 11:03AM
Yay Marsha! Thanks for being such a treat person! Your beautiful inside and out. Love u... Ok here's my question...what's the best memory you have of you and tatum at the parks? And what's a memory you can't wait to make with him when he's a little older at the parks? - Jackie211  472.7 #407 10:12AM
Aww you have been a great friend too!! I loved when Tatum saw Donald duck and he took a picture with him and wanted to get in line again to take another. Getting him on space mountain is one I can't wait for lol - MarshaMouse  4142.6 #25 10:19AM
Oh, so many things I want to ask . . . Are you going to come and visit us in the beautiful Pacific NW? I have a guest room, you and Tatum are welcome anytime. (We are only an hour away from Salem!) Just want to say that I have enjoyed getting to know you :) - PrincessKristin  780.8 #212 10:23AM
I would love to visit!! LOL only an hour from Salem huh?? Hmmm I might actually take u up on this - MarshaMouse  4142.6 #25 10:59AM
What attraction is your favorite to ride with me?? - HanLostLeia  1098.3 #148 10:27AM
Casey junior of course!! All of them really - MarshaMouse  4142.6 #25 10:59AM
Especially TOT right? - HanLostLeia  1098.3 #148 1:21PM
Hooray...its marsha day...ok, here we go...What is your favorite Disney movie and why? :+) - uscdisneyteacher  7474.2 #7 10:30AM
Little mermaid as a kid since I saw a private screening of it at Burbank Disney studios, so it was special. Now I love UP, love his grumpiness and how He loved Russell at the end. He reminds me of a typical adventurous boy I have - MarshaMouse  4142.6 #25 11:03AM
Do you Mousewait more from the bed or on Mr Toilet Man? - Slotherini  1054.2 #156 10:33AM
Hmmm tough one but I would say bed since it makes me late every morning and keeps me up at night way passed my bed time - MarshaMouse  4142.6 #25 11:05AM
No questions here, just wanted to say hi and I hope to meet you soon! =) - LBChica  2274.3 #55 10:34AM
Thank you! I can't wait to meet H3D favorite too lol and lil chica!! - MarshaMouse  4142.6 #25 11:06AM
Yes its my Bff!!! I have a few questions. Why are you the way you are? Second who do you prefer Samyoung or the Rare Red faced Panda? Last question is there an Attraction that you wish you could take Tatum on and why? - vincentchase1  672.8 #257 10:40AM
Why am I this way?? Hmm I really don't know, I'm thinking all the friends I surround myself with. I love you Sam! But I gotta get a big hug from rare red panda too at times, he's great entertainment. I want Tatum on space mountain!! Ugh one day he'll get on... - MarshaMouse  4142.6 #25 11:09AM
Congratz Marsha... :-) where is your favorite place to eat @ the DLR? And how did you find out about MW.?.?. :-) - disneymomma1  325.8 #702 10:47AM
I love food at DLR. lately I enjoy the boardwalk and paradise grill. And dessert at any place is fine! I'm a sugarholic - MarshaMouse  4142.6 #25 11:11AM
I found out in line at buzz light year, someone was using it and I asked about it, it took me a good few months before I joined lounge and this welcoming rocking family - MarshaMouse  4142.6 #25 11:13AM
Yay!!! If you could take your son anywhere in the world, all expenses paid, where would you go and why? - 2BeignetOrNot2Beignet  1118.3 #142 11:00AM
Florida! He is always asking about the magic kingdom and when we can go. He always asking about Mads and he would love to visit her in Oregon lol - MarshaMouse  4142.6 #25 11:35AM
Yay Marsha!! What is your favorite thing to do in DCA?
- Jillian  767.1 #217 11:02AM
The bathrooms lol jk...Soaring! I love the relaxation of it! Woc is also something I enjoy seeing there - MarshaMouse  4142.6 #25 11:36AM
lol! - madsdad  1847.0 #76 1:30PM
πŸ˜‚ - Jillian  767.1 #217 5:57PM
Hi Marsha! What inspired you to be a teacher? Did you always want to be a teacher? - UrsulasTwin  323.7 #713 11:02AM
What a good question, I grew up never thinking I would be a teacher, I started working at YMCA during summer and met a parent who asked me to be a TA and I enjoyed the kids and seeing them grow up and learn and change, plus the vacation and hours are amazing! Lol especially when you have kids - MarshaMouse  4142.6 #25 11:39AM
Lol!! Yea the vacation time would be great, But its well deserved!! I thought about teaching awhile back.. But it wasn't for me.. I never thought about that way, seeing the kids grow and learn! That would make it worth it!! - UrsulasTwin  323.7 #713 1:57PM
*****Marsha, Marsha, Marsha (Jk) I have no questions, but I just wanted to say, that you are a sweet MouseWaiter, and fun to hang out with (when ever I get a chance, lol) and I ❀ your sons name😊 - MadameLeota  2413.0 #49 11:15AM
I so enjoy time with you too! Your very sweet! Hopefully I'll see you soon! - MarshaMouse  4142.6 #25 11:18AM
Thank you for answering my first question Marsha...here goes another...Who was the very first MW'er you met in person? What was that moment like? :+) - uscdisneyteacher  7474.2 #7 11:16AM
DisneyRose was the very first MWer I met at the soundsational AP event. She let us in and it was the first I realized the people on here are special, truly special and kind and I had to go to the birthday bash. Then I met you and I was convinced this is a special app with special people I couldn't wait to meet more - MarshaMouse  4142.6 #25 11:23AM
Hi Marsha!!! What's your favorite subject to teach? And what's your favorite part about teaching?? - BaseballMickey_CM  6900.1 #9 11:18AM
Science. Love doing hands on experiments and projects. What I love the MOST is teaching them life long skills, like being kind and friendly to everyone and building their self confidence...that's honestly is my favorite part - MarshaMouse  4142.6 #25 11:43AM
Congrats to a great MW'er on being MW'er of the day. Ok my question is you can only say 6 words for the rest of your life, what would those 6 words be? - Villescas8  601.0 #303 11:20AM
Hmm. That's a hard one. I would love to be able say I love you always Tatum - MarshaMouse  4142.6 #25 12:14PM
Congrats Marsha on making member of the day πŸŽ‰βœ¨πŸŽ‰βœ¨ My question is...if you had the chance to sit down to dinner with Walt Disney himself, what Disneyland (or DTD) restaraunt would you eat at and what would you ask him? ☺ - Aquata  292.3 #888 11:43AM
Club 33 of course, if I'm not allowed in then bluebayou - MarshaMouse  4142.6 #25 12:07PM
Haiiiii. - CptKirk  766.3 #218 12:04PM
Haiiii!! Miss you rare red panda and your orange track suit!!!! - MarshaMouse  4142.6 #25 12:06PM
gitchi gitchi goo means that i love you. - CptKirk  766.3 #218 12:34PM
Lol love you!!! - MarshaMouse  4142.6 #25 12:45PM
You seem so nice and happy so who is your favorite princess and why? - Sharkgrrl19  240.9 #1382 12:37PM
I have to say Ariel, besides loving her hair and cuteness I love that she wanted something so badly and went and got it. She was a dreamer and loved adventure and so do I, I'll try anything and up for anything - MarshaMouse  4142.6 #25 2:55PM
Hi Marsha! First off, I'd just like to say that you are one of the nicest people and MWers i've ever met! When the lounge gets ugly we can always count on you to brighten things up! Anyway, question! I saw that you enjoy snowboarding during the winter season. Do you enjoy any other action sports? Have you done anything else that's adventurous? - ScubaSteve028  835.7 #197 12:39PM
I've sky dived, and I want to zip line soooo badly. This summer I will. There's one here in wrightwood I'm planning to try out. I love adventurous things. I wish I can sky dive again...it was amazing! - MarshaMouse  4142.6 #25 12:43PM
Thank you for the compliments...I always follow the do onto to others as they do onto to you golden rule. If I wouldn't want that treatment, I would never do it myself. I have too much of a kind heart to ever be too mean. - MarshaMouse  4142.6 #25 12:45PM
That's awesome! Where did you skydive at? We went at skydive elsinore and it was great! I'm also looking for a zipline place! It's one of the last things we haven't done yet. I know they have one on Catelina and also one in corona. Yay for adrenaline junkies! And side note- that is a great rule to go by :) no wonder you're so kind! - ScubaSteve028  835.7 #197 12:56PM
I'm going to try wrightwood zip lines. I jumped by lake Paris by riverside - MarshaMouse  4142.6 #25 2:19PM
Congrats Marsha on being MW Member of The day. I don't have a question for you. Just wanted you to know that you are the nicest MWer! I think Emilie thinks so too. She asked me after our DL visit with you and HanNLeia, how to spell your name. She named one of her stuff animals after you. =) - LizO  471.1 #410 1:15PM
Aww did she name it Candy Lady?? lol - HanLostLeia  1098.3 #148 1:30PM
Awwww how adorable of her!! Thank you that's so sweet of you - MarshaMouse  4142.6 #25 2:20PM
So Marsha,what was your first impression of me when we first saw each other in Nos? - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2220 1:17PM
LOL omg I still laugh about that moment! I should have said something. That was awesome though! Thank u - MarshaMouse  4142.6 #25 2:21PM
Lol,i do too! I should've said something to. Congrays on being member of the day! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2220 2:47PM
Congratulations on MWer of the Day!!! So how deep into the playoffs will the LA Kings go? - Tealtownfan  974.4 #171 1:23PM
I hope to win Stanley cup finally!! They have the team to get there, I hope they do! - MarshaMouse  4142.6 #25 2:22PM
Hi Marsha!! My only question is, have you looked for the sword yet??!!! LOL!!! So, where have you lived, how big is your family and if you could live anywhere, where would it be? - caramiapoohAKAface  3578.1 #32 1:27PM
I tried looking for the sword but nothing in sight :-( I have a younger brother and older sister and my father and mother, but we aren't close. We've tried to get closer but it never happens. I have tons of friends that help. I would want to live in Hawaii...it's so beautiful there - MarshaMouse  4142.6 #25 2:25PM
Yay!! Congrats to you Marsha!! You are such a sweet person and always have a smile on your face! Thank you for always making my fiancΓ© and I welcomed during MW meet up events. My question to you is if you could go on only one attraction with Walt himself, which one would you choose and why? πŸ˜„ - Aurora_2020  260.1 #1174 1:27PM
The Lilly belle, although he never saw it complete, I'm sure he would have so much to say about everything that he loved about it and his trains. - MarshaMouse  4142.6 #25 2:29PM
Ok, Marsha I was so happy that you were very sweet and nice to me when I first started out on MW if it wasn't for your kindness too me and Alex I doubt I would have become a MWer. So question is why are you so nice too me and what is your favorite thing too do with me and with me and Alex? - HanLostLeia  1098.3 #148 1:28PM
I love just being around you two! TOT is my favorite with you guys even if that ride scares me so much. If its with you guys I'll ride it several times - MarshaMouse  4142.6 #25 2:38PM
Hi Marsha! Ready for random questions... Pepsi or Cola? McDonald's or Burger King? Dogs or Cats? - iamdugsmaster  878.7 #183 1:32PM
Coke, burger king and doggies, love dogs - MarshaMouse  4142.6 #25 2:40PM
True story my mom tied our dogs leash around me when I was small and she dragged me across cement for a good half mile. I have stayed at a distance from dogs since then, I love them - MarshaMouse  4142.6 #25 2:42PM
How often do you visit DL? And do you like chocolate chip cookies? - MomWithAJuiceBoxBuzz  1142.1 #137 1:36PM
I guess I go at least once a week maybe more now with MW, I used to go once a month before all my dear friends entered the picture. Of course I love chocolate chip cookies, I love white chocolate macadamia nuts the best - MarshaMouse  4142.6 #25 2:44PM
yay marsha!! what's your favourite television show? - nicoleface  1749.9 #79 1:46PM
Omg I have so many, mostly HBO shows, loved entourage, shameless, but true blood is my addiction. I also love once upon a time - MarshaMouse  4142.6 #25 2:57PM
have you been joining us for the meet-ups in games land for once upon a time? they're fun! - nicoleface  1749.9 #79 6:01PM
What makes the relish in a Chicago dog so bright green? - Experiment818  1643.7 #86 3:44PM
Lol In my understanding the manufacturer tried to make up for uneven hues in his product by adding green food coloring and went a little too far. At least that's what I think. - MarshaMouse  4142.6 #25 4:20PM
Whoa. You smart. - Experiment818  1643.7 #86 8:30PM
Dear Marsha, how do you make it all work from being a mom, a teacher, and going to the parks as much as you do? You are truly a super woman! - JazzSingingMermaid  338.6 #647 4:31PM
Well it helps that I share time with my ex-husband so it gives me time to be the best mom when I have him and time for myself. I have time to be my best for everyone in my life. - MarshaMouse  4142.6 #25 4:39PM
And you don't always have to be your best we love you no matter what - HanLostLeia  1098.3 #148 4:48PM
No questions Marsha, just wanted to say as repeated so many times above that you are a great person with such a welcoming, loving heart for everyone in here. You are a great addition to the mousewait family and I count it a privilege to have met you and hung out with you a few times. It was great being at your birthday bash, fun times. Tatum is lucky to have you as his mom. Stay sweet as you are always. - CaptnSparrow  667.6 #262 4:35PM
Thank you captain! I appreciate when you check up on me and makes sure I'm smiling! I appreciate your thoughtfulness - MarshaMouse  4142.6 #25 5:28PM
Hi Marsha!  Thanks for always bringing such joy to the Lounge--we really enjoy your kind spirit!  This is something I've asked others.  All you need to do is fill in the blanks: (1) I used to be_____; (2) I am_____; (3) I want to be _____πŸ˜ƒ - Spoonful_O_Sugar  579.3 #320 4:47PM
I used to be a single mother lost and didn't even know my worth, I am now a happy person and happy mother surrounded by great people, I want to be a supportive mother who is always there for her son. - MarshaMouse  4142.6 #25 5:33PM
Marsha! You're amazing and I'm so lucky to have you as a friend. So my question is of the utmost importance: bendy straws or regular straws? - ladylikesdisney  945.0 #173 4:53PM
Bend straws they are so fun - MarshaMouse  4142.6 #25 6:30PM
Hey Marsha! Congrats. What's your favorite flavor popcorn?😜 - SueBayou  2019.6 #66 5:08PM
Zebra chocolate popcorn. - MarshaMouse  4142.6 #25 5:35PM
Mmm good choice! - SueBayou  2019.6 #66 5:53PM
What is your least favorite thing to do at Disneyland? - GiantsFan2010  213.1 #1739 5:41PM
Eat...lol conversing with MWers is actually my favorite thing to do. I can hang at jolly holiday and chat all day. - MarshaMouse  4142.6 #25 6:12PM
Oops I answered my favorite thing...my least favorite thing is walking through the crowds after the parade or fireworks, I'm sooo short that it's hard to see - MarshaMouse  4142.6 #25 6:24PM
How long have you been teaching? - Chumash28  1080.2 #150 5:59PM
I'm on my 12th year I started at age 22 - MarshaMouse  4142.6 #25 6:23PM
Awesome. I just hit my 16 years with my job. - Chumash28  1080.2 #150 6:42PM
Congrats Marsha. What is your fondest Disneyland Memory? - E-Ticket  1349.2 #109 6:33PM
Taking my son for the first time, I was newly divorced and I felt I couldn't do it on my own, it was scary to imagine life just my son and I. But I did it and I saw his face light up at age 2...after that it was our special place. It was the moments I remember I regained who I am again. - MarshaMouse  4142.6 #25 7:05PM
Congrats Marsha. Do you like nachos? - Mouse4life  1293.1 #115 6:46PM
Omg I love food. Especially Nachos, where I grew up in El sereno my favorite thing to eat was Super nachos, the most gooey cheesy, guacamole, sour cream and bean topped over crunchy perfect chips...ohhh sooo yummy with carne asada...yum - MarshaMouse  4142.6 #25 7:18PM
Whats better beef or chicken
- NeverlandTink  423.1 #470 6:51PM
Well health wise chicken, but for the most deliciousness has to go with good beef. I don't discriminate. Good beef is amazing! Yah I love food...lol - MarshaMouse  4142.6 #25 7:19PM
Whoo hoo for Marsha! Thanks for being such a sweet friend and MWer! If you could be a roadie for any musician/group that has had music in a Disney/Pixar film who would it be? - PrincessDuckie  807.5 #204 7:17PM
Elton John I suppose. His songs always make me cry. plus I think he has rocking concerts, so I heard - MarshaMouse  4142.6 #25 7:34PM
Stormtrooper or Wookie? - VADERonSOARIN  541.0 #345 7:46PM
Wookie...I love my ipochontas *wookie call and fist in air* - MarshaMouse  4142.6 #25 8:28PM
Hahaha that's awesome - VADERonSOARIN  541.0 #345 8:45AM
Mimmy did an excellent job on choosing those photos.. truly shows your beauty and fun, joyful, free-spirited personality! I'm going to repeat what so many have stated above because it's absolutely necessary: You are thee, not the, but THEE (two E's!) kindest person here on MW. If it weren't for your kind and welcoming words to me a few months ago - I wouldn't have met all of the funny, entertaining and kind people that I now consider friends (including you). Thank you for being a compassionate, caring, and humorous person.. the world needs more Marsha's < 3. Now, on to the fun stuff: If there is one particular thing that you would want Tatum to NEVER forget from his time spent with you at Disneyland (whether it is a tradition, a mother-son bonding moment, something he learned at the parks, etc).. what would it be and why - Jacqueline  580.0 #319 8:24PM
I'd love to take credit, but Marsha chose the pics and made the collage herself. :) I agree that they perfectly capture her fun spirit, beauty, and personality! - Mimmy  1442.3 #102 8:30PM
That is SO sweet of all of you guys to say. For years I've always dated men who made me feel like a failure like I hurt them and was a cruel person, then I met you guys and all of you guys made me give up dating ****bleeps*** and value myself as you guys value me. Never have I felt so much love and appreciation for being me. Thank you all!! I hope Tatum remembers the smiles and laughter while on the rides. Those smiles I know I'll remember forever. Whether sitting down on main street eating a dole whip, or eating while watching the Colombia pass by. I hope he just thinks of us and Disneyland and smiles and good moments. - MarshaMouse  4142.6 #25 8:37PM
Hi Marsha i have a few questions. how long have you been taking your son to Disneyland? Does he ask you to go or are you the one wanting to go lol? Is there something you haven't done at the parks that you really want to do? Hope one day to meetπŸ˜ƒ - DSNYCheeks3  866.1 #191 9:18PM
He always ask to go and sometimes it's me saying lets go. He loves goofy's kitchen now so he always ask to eat there. I really want to sit on main street and look at everything, the cars, trolley, the omnibus, the characters interaction with the kids are adorable, the people taking pictures. I would love to go and just spend a long afternoon there and watch the magic. Hope to meet you too!! - MarshaMouse  4142.6 #25 9:48PM
marsha do you think vincent chase is funny in person? or only on mw? - chris.  2510.9 #46 9:58PM
Sadly funnier on MW than in person but Tatum thinks he's funny in person. He's always saying Sam is so funny... - MarshaMouse  4142.6 #25 10:34PM
ahahahaha tatum doesn't know the truth! - chris.  2510.9 #46 10:35PM
He's made me laugh many times in person, so I say he's pretty funny in and out of the lounge but in the lounge he's a riot of laughter... - MarshaMouse  4142.6 #25 10:40PM
No he soooo thinks Sam is silly and really funny - MarshaMouse  4142.6 #25 10:41PM
Do ya miss me as much as I miss you? - SoloSiyoNqoba  600.4 #304 10:00PM
Oh yah!! Lots!! I wish I can get you over here for a weekend!! Umma start a fundraiser to get you guys here!! - MarshaMouse  4142.6 #25 10:35PM
I have two questions - 1. Why do birds suddenly appear, everytime you are near? 2. True or False - You sat on my lap on Haunted Mansion the first night we met. - Ricko19  818.1 #200 10:13PM
I love that song! I sang it to my close friends in high school. And no we were left with no choice but Alex and I to sit in your buggy so I nearly on your Lap but not quite. Lol - MarshaMouse  4142.6 #25 10:36PM
Are you sticking to that story?!?! - Ricko19  818.1 #200 10:57PM
Hi Marsha. So what's your take on the new owners of your fav baseball team? Are you going to any of the games this week? Go Angels! I dislike the Dodgers a little less now though, since I'm a HUGH Lakers fan. - Vegaspooh  134.4 #2865 10:15PM
Lol I'm glad it can bring laker fans in to the Dodgers. Anyone is better than the mcCourts!! Ugh hated them and their drama and yes I will be there to enjoy the summer nights with a beer and a dodger dog! I was looking at stub hub earlier for cheap prices lol - MarshaMouse  4142.6 #25 10:38PM
I really do think he has the team at heart rather than his pocket book. He's done great in the past, I hope he can do the same at Dodger stadium. I grew up five minutes from blue heaven so watching a game is part of summer...even in our old stadium, I simply love it... - MarshaMouse  4142.6 #25 10:39PM
I almost missed your member of the day...I'll make it quick...How was your April fools day? Anyone played a joke on you? 5 minutes to answer.
- VfxGenie  1547.4 #93 11:55PM
Too many of my friends telling me they were engaged or having a baby...I'm so gullible...I would jump up and down hug them and then they tell me the truth :-( - MarshaMouse  4142.6 #25 11:40AM
Ok two minutes until midnight Marsha! So my question is favorite midnight snack? - ohhhtoodles  365.2 #573 11:58PM
Oh man, I hate that I go for cookies lol chocolate chip usually get me too..I have no one to complain about cookie crumbs on the bed - MarshaMouse  4142.6 #25 12:01AM
Congrats Marsha!  I'm still proud that you won my RAK... (and I love that all your pics include your son, since I have two and they're my best friends!). - msdizmaui  640.8 #280 1:10AM
Thank you! I still have your hat proudly! I use the blue everywhere! Love my son, he'll always be my buddy - MarshaMouse  4142.6 #25 11:41AM
Hi. - HotDiggityDogDaddy  1113.3 #144 11:00AM
It should be Marsha day everyday - CptKirk  766.3 #218 11:21AM
Lol it is in my mind...😜 - MarshaMouse  4142.6 #25 11:40AM
Did u bump this Kirk?? Lol - MarshaMouse  4142.6 #25 11:41AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15321.8

2. Dave
12512.9

3. Plumiegirl
8618.17

4. Tom
8546.07

5. jacdanfan
8489.95

6. goofygal
8296.13

7. uscdisneyteacher
7474.19

8. CobbPR
7043.96

9. BaseballMickey_CM
6900.06

10. Bullseye
6757.11



Thanked by:   valj84DisneyAddict   Disneyland_man  
Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6900.06

2. Stitch_Legacy
5107.66

3. RickChavez
3438.74

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3507.03

6. IDVandalSkipperCM
2348.12

7. caramiapoohAKAface
3578.06

8. Dave
12512.9

9. Duchess_SMK
5970.91

10. Sweet_Irish_Cream
4388.73



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
5.12

2. DisneylandOrBust
2.95

3. Goofytom
2.21

4. Moog
0.94

5. Boundin
0.72

6. Lolabell4
0.61

7. richiii3
0.56

8. DonaldRox
0.44

9. ames013
0.36

10. Tom
0.36

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  110.6 #3285 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  34.2 #5191 11:33AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2124.1 #61 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  34.2 #5191 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2124.1 #61 9:42AM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4388.7 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1238.9 #120 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  598.8 #305 9:24PM
Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4388.7 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1238.9 #120 12:34PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.2 #8747 1:19PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1841 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  49.9 #4479 3:57PM
- Fantasmicfan1  1238.9 #120 10:49AM
- valj84DisneyAddict  110.6 #3285 10:32AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Mother's Day PARK SIDE ADVENTURE
May 09, 2015 12:00pm

2. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1455.1 #100 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1453.4 #101 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1261.1 #117 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10613 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1455.1 #100 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10613 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1261.1 #117 7:09PM
We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1462.8 #98 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1462.8 #98 10:47PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  868.5 #189 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  670.5 #259 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1462.8 #98 6:15PM
The 5K is May 8th, 10K May 9th, and the Half is May 10th. - CoachDisney  40.9 #4838 2:43PM
I will for the 5k, will be there Thursday afternoon till Friday noon. - Sleepingbeautysmom  303.0 #820 8:17AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  974.4 #171 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1455.1 #100 10:53PM
Wondering if 8 of you would fit in a sky bucket? 😊 - MelodyMouse  4025.9 #26 7:50PM
If I remember correct - 8 Normal people would never fit. Maybe 8 characters, fuzzy little animals - suzieq65  10.0 #9872 9:04PM
- conant4  14.0 #8060 11:51AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
50000

2. iLOVELUCYnDISNEY
44750

3. MeridaFan
41630

4. MelodyMouse
40000

5. secretagentangel
32400

6. DisneyGrandma
28500

7. debbiev
27250

8. PrincessCindy
26900

9. leopardditz2000
24750

10. MinnieMyLove
24750

 



 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.1 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1462.8 #98 5:28PM
TimeJar! ✨ - TinkerSchelle  1455.1 #100 2:46AM
Yes it is Walt, thank you for making yours and our Dreams Come True!  - merprincess67  5.0 #17203 6:55AM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1238.9 #120 9:42PM
  - jacdanfan  8490.0 #5 6:08AM
- Lilogirl1  82.2 #3729 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #760 10:04PM
- luxkitty  2450.1 #47 3:11PM
any chance you will be welcoming dogs in your outside dining area anytime soon? - MelodyMouse  4025.9 #26 12:24PM
that would be nice - DisneyDavidEMT  2085.2 #63 12:34AM
I heard a law was passed this year that permitted dogs to be allowed in any outdoor dining patio area... someone should look into if this applies lol ... - therealJackandSally  80.1 #0 7:08PM
My dog was welcome there for the MW striker night meet up on Mar 31! - MelodyMouse  4025.9 #26 1:45PM
Scotchie has dined there with us...but he also had his vest on - BombFrogFormerCM  845.3 #194 4:53PM
http://cchealth.org/eh/retail-food/dog-law-faq.php Β  I know folks love theiri pets but I still do not think this is sanitary Β from a food perspective. See the url for CA law. Unless they provide a designated pet area outside, dogs cannot lick the plates/utensils, who cleans up after a dog accident......No pets in at a restaurant for now (service dogs are the exception). Disney is excellent with their food cleanliness in the parks per the Public health inspections. DTD does not fare as well per Retaurarant inspection. Check the Health Care Agency for the current restaurant inspections. As a Public health nurse I always check to see who is keeping clean in their kitchens. Diners beware! - Plumiegirl  8618.2 #3 10:42AM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4025.9 #26 4:22PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 



 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  338.5 #649 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5780 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  338.5 #649 8:03PM
- valj84DisneyAddict  110.6 #3285 11:51AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6654

2. uscdisneyteacher
5823

3. BaseballMickey_CM
5316

4. Dave
4944

5. Duchess_SMK
4894

6. Stitch_Legacy
4683

7. Plumiegirl
4354

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4096

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2413.0 #49 9:51PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

sisnt know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  462.5 #423 4:20PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #496 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12973 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.5 #655 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
- valj84DisneyAddict  110.6 #3285 6:47PM
I'm going to have to get this - palomine96  14.1 #8028 3:29PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. jacdanfan
55.15

2. goofygal
49.6

3. Tom
38.78

4. Psychguy
28.75

5. bryanschultz1
27.68

6. MadameLeota
26.43

7. redsoxcarlos
25.72

8. Scootator
25.18

9. WARLOCK
24.83

10.
19.47

 

SEE THE TOP 100


TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  110.6 #3285 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  34.2 #5191 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  110.6 #3285 3:27PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1113.1 #145 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.5 #260 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5313 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1113.1 #145 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #64998 2:19PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15321.8

2. Dave
12512.9

3. Plumiegirl
8618.17

4. Tom
8546.07

5. jacdanfan
8489.95

6. goofygal
8296.13

7. uscdisneyteacher
7474.19

8. CobbPR
7043.96

9. BaseballMickey_CM
6900.06

10. Bullseye
6757.11


Wow... I got some catching up to do...lol - evilemohand  645.8 #277 8:47PM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules   Tom  
Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1609.8 #90 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.5 #535 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6236 3:23AM
@otilegna - pikarich  3848.7 #27 9:34AM

DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through July 1
Matterhorn Bobsleds closed through May 22
Innoventions closed March 31-September 30
Space Mountain closed May 5-7
Haunted Mansion closed May 4-9 (reopens with Hatbox Ghost)

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Soarin' Over California closed through May 14
Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #800 8:33AM
Looks like redwood creek will open earlier. 3/3 I think - aud2580  10.0 #9919 3:22PM
it was open when i was there on the 4th. - MsTikiMermadam  240.0 #1394 1:29AM
Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  11.1 #9236 10:53PM
I'm bummed we'll be missing a few of my faves this weekend!  - cherilynnae  7.6 #11996 2:24PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis   32 More Thanks Airjer   vuzilla   magicalflash  
What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3112.2 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  13.9 #8097 10:32PM
I am reading the book now! It is awesome I have already read the deadliest cast member series(btw awesome books!) and also read the first voyagers LOVE THE BOOKS keep up the good work! - DisneyDudeCarsten  4.0 #22002 10:14AM
- valj84DisneyAddict  110.6 #3285 7:01AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. jacdanfan
61.45

2. Tom
56.9

3. uscdisneyteacher
54.42

4. Winnie111286
53.97

5. goofygal
49.62

6. mickeyat78
47.37

7. HARR_E
46.36

8. grumpypapa
44.31

9. ythdudette
44.08

10. Atora
40.56



SEE TOP 100 LEADERS


Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of Monday May 4, 2015.

CROWD PREDICTION: Should be a light week. Please note that Disneyland Park closes at 7:30pm Wednesday and Thursday to prepare for the 60th Anniversary. Historical Crowd Index is in the 70s, but it could be lighter than that due to two short hour days. Look for it to pick up over the weekend as the Hatbox Ghost returns on Saturday, along with the premiere of the new Tomorrowland movie in Downtown Disney. - Admin May 5, 2015 2:58PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  373.4 #558 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6948 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  123.1 #3037 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  227.7 #1551 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  362.6 #579 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1455.1 #100 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  181.2 #2152 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1455.1 #100 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1455.1 #100 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  181.2 #2152 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1513.0 #95 11:54PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Fantasmicfan1 65.6 #120  
2.jacdanfan 61.66 #5  
3.ythdudette 59.09 #113  
4.uscdisneyteacher 57.6 #7  
5.Winnie111286 57.04 #37  
6.Tom 56.9 #4  
7.LBChica 53.94 #55  
8.HARR_E 49.73 #34  
9.goofygal 49.62 #6  
10.mickeyat78 47.37 #82  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!