835.5 #233 (DL Qual #194

Mar 6, 2012 3:21 PM  Disneyland Talk Land
#PersonalAchievement! So yesterday after class last night I went to the Parks and rode Splash Mountain consecutively for two hours until closing. I made new friends, I laughed, I cried, and even got some studying done. I was able to ride it 10 times in a row which is a personal best at the Parks for me. So, what personal records or achievements do you hold at the DLR? Share your glory stories below!

I hold the record for most ponchos sold in one hour on a weekday morning in Adventureland (in the 18-30 age category) 
- BaseballMickey  8007.1 #11 3:23PM
WTG BBM! - DisneyDawn  419.2 #560 3:25PM
Haha! I've never bought a poncho before. How much are they anyway? - ScubaSteve028  835.5 #233 3:30PM
$8.50 for the adult size, $7.50 for kids. The prices have changed in the last year plus - BaseballMickey  8007.1 #11 3:34PM
Yikes. I guess you gotta pay to play! I actually wasn't too bad when it was all over with. Definitely cold, though. - ScubaSteve028  835.5 #233 3:41PM
Way to go!! - Tealtownfan  1152.2 #166 3:42PM
Yay BBM!! Boo ponchos!! - TheNewTrent  749.0 #275 5:16PM
Omg here we go with the ponchos. Lol 😏 - TiffyMarie  302.2 #955 6:19PM
What is the record? - PrincessKristin  780.8 #259 7:06PM
You are my hero Kevin. Did they give you a coin for that one? Or do they still do that even. - splashphotoCM  885.6 #218 10:38AM
@splash yes, we still do that, but I didn't get one for that - BaseballMickey  8007.1 #11 10:43AM
Mads and I went on star tours 17 times on October 1st, trying to get her to be the rebel spy. It finally worked! - madsdad  1868.2 #98 3:34PM
Now that's a feat! - BaseballMickey  8007.1 #11 3:35PM
Ok. My stomach just flipped 17 times reading this😜😷 - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #274 3:36PM
Wow!!! I think I would be sick after the 5th go... *applause*! - ScubaSteve028  835.5 #233 3:38PM
I was sick after 3 times!😷😷 - SueBayou  2019.0 #88 3:40PM
It was exhausting. We literally would come off the ride and get back on. Mads was so happy to finally get it so I bought her a ewok as a prize lol. - madsdad  1868.2 #98 3:42PM
Wow!! - Tealtownfan  1152.2 #166 3:45PM
The very thought gives me a migraine. Cheers to you guys! - LaneSparrow316  847.0 #231 3:46PM
Impressive! Wow... I can't imagine! Very cool! I haven't been on it yet...O_o - HadMatter  471.7 #485 3:55PM
I bet even riding it 17 times in a row, you didn't get to go to Hoth... LOL :P - TheBudd  357.3 #688 4:28PM
Pssst...just ask next time! πŸ˜‰ - bluefairy  643.8 #332 5:22PM
I would sooo be down for that! I rarely get any motion sickness - MarshaMouse  5036.3 #28 5:23PM
MW record breaking day? - ScubaSteve028  835.5 #233 5:30PM
Like WHOA! Cool stuff indeed! - onezerohero  174.4 #2400 5:33PM
The first time I rode it since the refurbish I was the spy and it FREAKED ME OUT. - mermaidhair  176.3 #2370 5:52PM
This post reminded me of LaceySue riding the OG Tours on closing day😌 - toph  2418.2 #65 6:15PM
you reward her for being a spy??! whatagreatdad! - misschurro  7628.4 #12 6:21PM
I can imagine Lacey doing that @toph 😌 what a great memory to have - MarshaMouse  5036.3 #28 6:22PM
I am currently thanking all and sundry that I only had to ride it 4 times to be the rebel spy. Wow. 17 times would just not have happened. - ThatStarWarsKimberly  408.0 #578 9:36AM
@ Toph, reminded my of her too. - connielu  686.5 #310 10:35AM
I would love to ride Star Tours 17 times in one day. Sounds like a bucketlist item - Disneylanddad702  467.2 #496 10:56AM
I used the single rider line and went on Calif Screamin 18 times. It took at least 3 hours for that. It was time for a visit to the Karl Strauss truck after that for some refreshment! - grumpypapa  7429.9 #13 4:17AM
That is amazing.. both the 18 times and the Karl Strauss part, haha. - Jacqueline  580.0 #374 4:20AM
Nice! - UncoolBunny  71.0 #4262 4:23AM
WOW - ScubaSteve028  835.5 #233 4:25AM
I ate a Matterhorn sundae by myself. - Chumash28  1344.1 #141 3:28PM
Ranked #5 on Buzz Lightyear AstroBlasters! See my previous post. Congrats, BTW! :) - LifeyLand  82.1 #4013 3:35PM
Awesome pics! Love it! Haha! My personal best is The Mad Tea Party 6 times in a row :o) - HadMatter  471.7 #485 3:53PM
Wow, I'd like to try that! I'll need to make sure I have the next day off though :x - ScubaSteve028  835.5 #233 3:58PM
Do it! It's awesome! And no getting sick...hehehe :P - HadMatter  471.7 #485 4:04PM
2 weeks ago I went on the Mad Tea Party 12 times in a row. I went by myself, so I couldn't make the tea cup spin as fast as I wanted it to lol, but I tried. :) - AllysonWonderland  47.7 #5050 3:57PM
Wowza! That's double my personal best~ WTG! The only reason I didn't go more is because my family thought I was going cray cray and wanted to go on other attractions~ I'm shooting for double-digit attempts next time :o) - HadMatter  471.7 #485 4:06PM
Lol thats awesome! I once went to DCA just to ride TOT went 7 times in a row then left. That is the most i have done on any ride - LoneRAYnger  4261.6 #37 4:11PM
I love living in the bay area but it would be so awesome to just head down to Disneyland like that :) soo jealous! Haha nice pictures too! Live it up. - TheREAL-Pocahontas  122.9 #3241 4:37PM
I rode California screaming 14 times in a row when I was 15. Single rider for the win! Love that ride  - KylaShea  632.7 #342 4:39PM
Wow! How did your hair look after? - ScubaSteve028  835.5 #233 4:50PM
Hahaha, I had much shorter hair than I have now, so it was pretty well behaved. Not dizzy at all! I loved it hahaha - KylaShea  632.7 #342 5:53PM
That's awesome that you rode it 10x! Congrats! I would've lost my voice after the second go at it. My record is 7x on pirates in a row, oh and 4x on PeopleMover in a row. - BlackCanary86  73.2 #4206 5:13PM
My daughter rode Big Thunder 10 times when she was 5. I could only go on it 5 times, husband did 7 and then her grandparents finished it off with her. There was no line so she was getting off and "Saying again". It is her favorite. - PrincessAuroraMomma  600.6 #361 5:18PM
I have rode sceamin 16 times in a row and space mountain 3 times in a row without leaving my seat. - dnerd  294.0 #1005 5:30PM
You didn't feel sick riding Screaming' that many times in a row? One time for me and I feel icky. - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #191 5:48PM
You are nuts!!! Personally I'm in the process of eating every dessert in the parks. It's going swimmingly. - ladylikesdisney  945.0 #207 8:13AM
I also hold a record for most blisters ever gotten on the Teacups, according to the nurse in first aid -_-. Not my proudest moment, but I'll take it! - ScubaSteve028  835.5 #233 3:24PM
I once went a whole day without getting sick. It was a glorious day indeed. - MagicalCaprice  480.7 #472 3:25PM
WTG BBM! - DisneyDawn  419.2 #560 3:25PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Disneydamsel  10.9 #10895 3:25PM
Haha! I've never bought a poncho before. How much are they anyway? - ScubaSteve028  835.5 #233 3:30PM
caused so much traffic at tarzan's treehouse they had to close it for most of leap day. - chris.  2511.4 #63 3:33PM
$8.50 for the adult size, $7.50 for kids. The prices have changed in the last year plus - BaseballMickey  8007.1 #11 3:34PM
Now that's a feat! - BaseballMickey  8007.1 #11 3:35PM
Hilarious! I need to set my own record involving Space Mountain. - MonteKristal  311.7 #894 3:36PM
WOW!!!! I can't imagine! - FanOfJack  156.2 #2692 3:36PM
Ok. My stomach just flipped 17 times reading this😜😷 - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #274 3:36PM
Wow!!! I think I would be sick after the 5th go... *applause*! - ScubaSteve028  835.5 #233 3:38PM
Lmao!!! You're like my new favorite person! This is too funny! πŸ˜‚πŸ˜‚ - TokyoTink  151.4 #2768 3:39PM
I know what we're doing when I'm there!!!! - AvidDisneyThrifter220  1403.3 #134 3:40PM
Whoops! This is supposed to be a comment for Steve, not a reply haha - AvidDisneyThrifter220  1403.3 #134 3:40PM
Haha. I got ya AVD. Jacob doesn't like water rides though, so let's just keep this plan a secret until then ;). Lol - ScubaSteve028  835.5 #233 3:44PM
Haha well we will drag him on! He knows it's my fav!(: - AvidDisneyThrifter220  1403.3 #134 4:00PM
I know what we're doing when I'm there!!!! - AvidDisneyThrifter220  1403.3 #134 3:40PM
Whoops! This is supposed to be a comment for Steve, not a reply haha - AvidDisneyThrifter220  1403.3 #134 3:40PM
I was sick after 3 times!😷😷 - SueBayou  2019.0 #88 3:40PM
Yikes. I guess you gotta pay to play! I actually wasn't too bad when it was all over with. Definitely cold, though. - ScubaSteve028  835.5 #233 3:41PM
Way to go!! - Tealtownfan  1152.2 #166 3:42PM
It was exhausting. We literally would come off the ride and get back on. Mads was so happy to finally get it so I bought her a ewok as a prize lol. - madsdad  1868.2 #98 3:42PM
Great series of pics! - alankeno  57.8 #4640 3:43PM
Haha. I got ya AVD. Jacob doesn't like water rides though, so let's just keep this plan a secret until then ;). Lol - ScubaSteve028  835.5 #233 3:44PM
You are awesome! And the pics are hilarious! - vdubmomma  204.4 #2012 3:44PM
Wow!! - Tealtownfan  1152.2 #166 3:45PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ awesome - KissDclown  1089.2 #179 3:45PM
LOL! That's too funny!πŸ’¦πŸ˜œπŸ’¦ - LMAO-Asturi  173.3 #2423 3:46PM
The very thought gives me a migraine. Cheers to you guys! - LaneSparrow316  847.0 #231 3:46PM
Love it!! Wish I lived close enough to leave the kiddies with the hubby and do that! - reinakim  226.3 #1714 3:49PM
Lol. Ur collage us awesome!! πŸ‘ - MariaR  194.6 #2132 3:49PM
Impressive! Wow... I can't imagine! Very cool! I haven't been on it yet...O_o - HadMatter  471.7 #485 3:55PM
Wow, I'd like to try that! I'll need to make sure I have the next day off though :x - ScubaSteve028  835.5 #233 3:58PM
Haha well we will drag him on! He knows it's my fav!(: - AvidDisneyThrifter220  1403.3 #134 4:00PM
Do it! It's awesome! And no getting sick...hehehe :P - HadMatter  471.7 #485 4:04PM
Wowza! That's double my personal best~ WTG! The only reason I didn't go more is because my family thought I was going cray cray and wanted to go on other attractions~ I'm shooting for double-digit attempts next time :o) - HadMatter  471.7 #485 4:06PM
That's so cool in glad you had a great time. - maxinerenton  422.7 #552 4:06PM
Where have you been all my life? :) - xcrazyhecallsme  156.2 #2694 4:07PM
Splash mountain. When I'm not there I'm hiding in the trees on TSI. Ask deltachiq.. lol - ScubaSteve028  835.5 #233 4:18PM
Bahahah. I will have to look for you then! - xcrazyhecallsme  156.2 #2694 4:31PM
That's crazy!!  Very impressive!!   - Willierose  2351.8 #72 4:09PM
Splash Mountain 10 times in a row?!?! That is like a dream for me.
- Jillian  767.1 #264 4:09PM
So cool! - DisneyVacationLover  506.2 #448 4:12PM
Splash mountain. When I'm not there I'm hiding in the trees on TSI. Ask deltachiq.. lol - ScubaSteve028  835.5 #233 4:18PM
Impressive!! - donnievegas  1132.7 #171 4:21PM
I bet even riding it 17 times in a row, you didn't get to go to Hoth... LOL :P - TheBudd  357.3 #688 4:28PM
Bahahah. I will have to look for you then! - xcrazyhecallsme  156.2 #2694 4:31PM
I once rode Pinocchio 5 times in a row because my ex and I just wanted to sit down! There was kissing involved too :) - lovetheland7  177.9 #2349 4:32PM
LOL! Thanks for the info - ScubaSteve028  835.5 #233 4:48PM
LOL! Thanks for the info - ScubaSteve028  835.5 #233 4:48PM
Great collage - VADERonSOARIN  543.0 #407 4:49PM
Wow! How did your hair look after? - ScubaSteve028  835.5 #233 4:50PM
Riding Star Tours 6 times...without getting out of the speeder! - dlmickeymouseCM  2405.6 #67 4:50PM
Whaaaaaa?!?!? - Arista  12.8 #9932 5:15PM
Whaaaaaa?!?!? - Arista  12.8 #9932 5:15PM
Yay BBM!! Boo ponchos!! - TheNewTrent  749.0 #275 5:16PM
Well done, sir. Your name will be legendary. - HatboxGhost  625.3 #347 5:21PM
Pssst...just ask next time! πŸ˜‰ - bluefairy  643.8 #332 5:22PM
I would sooo be down for that! I rarely get any motion sickness - MarshaMouse  5036.3 #28 5:23PM
MW record breaking day? - ScubaSteve028  835.5 #233 5:30PM
Like WHOA! Cool stuff indeed! - onezerohero  174.4 #2400 5:33PM
THAT.IS.AWESOME!!! the pictures are great - MaidMiriam  308.0 #922 5:35PM
You didn't feel sick riding Screaming' that many times in a row? One time for me and I feel icky. - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #191 5:48PM
The first time I rode it since the refurbish I was the spy and it FREAKED ME OUT. - mermaidhair  176.3 #2370 5:52PM
Wild & Wet. Awesome achievement. Great pics! πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - jacdanfan  12371.6 #6 5:53PM
Hahaha, I had much shorter hair than I have now, so it was pretty well behaved. Not dizzy at all! I loved it hahaha - KylaShea  632.7 #342 5:53PM
7 times in a row on screaming. They didn't even stop to ask if we wanted off after the 2nd time. I was so sick! Just laid on the ground by triton's carousel. - Seacow  566.5 #386 5:55PM
Dude your my hero! - ...9  14.6 #9160 5:57PM
This is fantastic! Lol - BibbidiBobbidiBoo  112.8 #3457 6:10PM
This post reminded me of LaceySue riding the OG Tours on closing day😌 - toph  2418.2 #65 6:15PM
Omg here we go with the ponchos. Lol 😏 - TiffyMarie  302.2 #955 6:19PM
WTG!! That's pretty awesome! - HollyGolightlyPrincess  406.5 #579 6:20PM
you reward her for being a spy??! whatagreatdad! - misschurro  7628.4 #12 6:21PM
That's so awesome!!! - PixarDreamer  245.8 #1466 6:21PM
These are great! I haven't done any yet except for 4 times on pirates in a row but that doesn't count lol. - AshleyLynn22  791.2 #250 6:22PM
I can imagine Lacey doing that @toph 😌 what a great memory to have - MarshaMouse  5036.3 #28 6:22PM
It's a small world, 5 times in a row. The CMs looked at me funny after the 2nd trip. - DisneyPhotoFan  920.2 #210 7:02PM
I would die. This ride gives me the creeps. :/ But I love the multitasking! - Beckerina  167.1 #2524 7:02PM
What is the record? - PrincessKristin  780.8 #259 7:06PM
Pi chow! That's nuts! Love your pics :D - Eeyorelvr  111.4 #3484 7:13PM
This is crazy (in a good way)! Thanks for sharing your Splash Mountain achievement :) - PBandJ  274.9 #1179 8:02PM
Hilarious photo collage - sandra5408  8.8 #12470 4:40AM
Smiling at these different pictures of you on Splash. WTG! It's like a story board with you in different phases each time you rode. Lol - MsDisneyLove  168.2 #2506 5:41AM
That's pretty hardcore! Did you get to sit at every seat front to back, different seat every time? - LaTruce  2367.2 #69 9:30AM
Actually, I did without even realizing it. Haha! - ScubaSteve028  835.5 #233 3:58AM
I am currently thanking all and sundry that I only had to ride it 4 times to be the rebel spy. Wow. 17 times would just not have happened. - ThatStarWarsKimberly  408.0 #578 9:36AM
You are awesome! I've actually been wanting to ride splash mountain 20 times in a row, but besides that I have conquered the Matterhorn sundae about 2 months ago. - JazzSingingMermaid  338.6 #744 9:37AM
Great pics! baseball's pancho sales is awesome!! - Oinker34  1543.0 #117 10:16AM
Well not at DL but I did the Log Ride at Knotts Berry Farm with my dad years ago for 6 hrs straight and only one trip to the bathroom. We told the guys our plans and stayed on except for the one break. Although one of us stayed on while the other ran to the bathroom. My mom brought us a chicken leg at some point. It was NOT a record but it was for us. It will always be on of my favorite rides even though it's at Knotts! - SUUZinOCretiredPLAID  1036.1 #189 10:31AM
Aww - HanLostLeia  1098.3 #177 10:32AM
And a happy memory with my dad! - SUUZinOCretiredPLAID  1036.1 #189 10:36AM
Aww - HanLostLeia  1098.3 #177 10:32AM
@ Toph, reminded my of her too. - connielu  686.5 #310 10:35AM
And a happy memory with my dad! - SUUZinOCretiredPLAID  1036.1 #189 10:36AM
I once deleted 16 straight photos from Splash Mountain while working in the Critter House. 2005 Grad Nite. A record which still stands. I think. lol - splashphotoCM  885.6 #218 10:36AM
Why did you delete them? - MrStitch  125.9 #3186 10:41AM
inappropriate, i'm guessing. - nicoleface  1752.7 #102 10:42AM
Wow! Alright, another record I can try!! Do 17 pics of empty logs count? - BaseballMickey  8007.1 #11 10:44AM
A few were inappropriate, the rest were safety violations. Like the guy standing on the seats surfing down the drop. - splashphotoCM  885.6 #218 10:44AM
Empty logs after malfunction is the worst. You start to nod off and then there's guests in logs and you panic. - splashphotoCM  885.6 #218 10:46AM
Haha I was there 2005! I didn't ride slash mouton that night though, I promise! Lol - ScubaSteve028  835.5 #233 3:57AM
Mountain* - ScubaSteve028  835.5 #233 3:57AM
Bahahaha, '05 Grad Night was nuts. - Jacqueline  580.0 #374 4:09AM
My Grad night sucked. It involves splash mountain, a upset boyfriend, my finger nail ripped off with my finger bleeding EVERYWHERE and a really nice CM nurse. - UncoolBunny  71.0 #4262 4:12AM
@Uncool_me Wow. That sounds like a nightmare. What kind of boyfriend would be upset at the Happiest Place on Earth?! Weeeeak! - Jacqueline  580.0 #374 4:15AM
Haha what school did you go to Jacqueline? And that sound pretty "uncool" to me uncool :p. I hear lots of stories about people fighting with their Bfs and gfs on grad night. Wonder why that is.. - ScubaSteve028  835.5 #233 4:16AM
It was. He was upset that I injured my hand on splash mountain and had to.spend the last 4 hours in the First Aid rooms. Fingers bleed a lot I bleed all over my white blouse, my new jeans and the poor splash CM who caught me when I almost fainted. The lack of sleep, the shock off all the blood and the moody boyfriend made me weak and out of it. - UncoolBunny  71.0 #4262 4:20AM
Aw that's a bummer! How did you cut your hand in the first place? At least you can say you went, I think grad nights are overrated anyway - ScubaSteve028  835.5 #233 4:24AM
@ScubaSteve I went to a high school in Mission Viejo (south Orange County). You? - Jacqueline  580.0 #374 4:31AM
I had acrylic nails (my moms idea). We were close to boarding and I had my hand close to the gap on the wood rail thing...the one that splits the line. I was knocked down, I tried to hold on to the rail but my pointer finger got caught on something causing my fake and real name to snap off... =/ - UncoolBunny  71.0 #4262 4:32AM
I went to Walnut high near Diamond Bar. Nobody's ever heard of it, lol. @ uncool that sounds painful :(. At least you can say you got to visit the Disney doctors though.. Kinda a cool thing! - ScubaSteve028  835.5 #233 4:39AM
@ScubaSteve I've heard of it (: - Jacqueline  580.0 #374 4:49AM
You are my hero Kevin. Did they give you a coin for that one? Or do they still do that even. - splashphotoCM  885.6 #218 10:38AM
Why did you delete them? - MrStitch  125.9 #3186 10:41AM
inappropriate, i'm guessing. - nicoleface  1752.7 #102 10:42AM
@splash yes, we still do that, but I didn't get one for that - BaseballMickey  8007.1 #11 10:43AM
Wow! Alright, another record I can try!! Do 17 pics of empty logs count? - BaseballMickey  8007.1 #11 10:44AM
A few were inappropriate, the rest were safety violations. Like the guy standing on the seats surfing down the drop. - splashphotoCM  885.6 #218 10:44AM
Empty logs after malfunction is the worst. You start to nod off and then there's guests in logs and you panic. - splashphotoCM  885.6 #218 10:46AM
I would love to ride Star Tours 17 times in one day. Sounds like a bucketlist item - Disneylanddad702  467.2 #496 10:56AM
Haha I was there 2005! I didn't ride slash mouton that night though, I promise! Lol - ScubaSteve028  835.5 #233 3:57AM
Mountain* - ScubaSteve028  835.5 #233 3:57AM
Actually, I did without even realizing it. Haha! - ScubaSteve028  835.5 #233 3:58AM
Bahahaha, '05 Grad Night was nuts. - Jacqueline  580.0 #374 4:09AM
My Grad night sucked. It involves splash mountain, a upset boyfriend, my finger nail ripped off with my finger bleeding EVERYWHERE and a really nice CM nurse. - UncoolBunny  71.0 #4262 4:12AM
@Uncool_me Wow. That sounds like a nightmare. What kind of boyfriend would be upset at the Happiest Place on Earth?! Weeeeak! - Jacqueline  580.0 #374 4:15AM
Haha what school did you go to Jacqueline? And that sound pretty "uncool" to me uncool :p. I hear lots of stories about people fighting with their Bfs and gfs on grad night. Wonder why that is.. - ScubaSteve028  835.5 #233 4:16AM
Very nice photo collage by the way! πŸ‘ - grumpypapa  7429.9 #13 4:18AM
That is amazing.. both the 18 times and the Karl Strauss part, haha. - Jacqueline  580.0 #374 4:20AM
It was. He was upset that I injured my hand on splash mountain and had to.spend the last 4 hours in the First Aid rooms. Fingers bleed a lot I bleed all over my white blouse, my new jeans and the poor splash CM who caught me when I almost fainted. The lack of sleep, the shock off all the blood and the moody boyfriend made me weak and out of it. - UncoolBunny  71.0 #4262 4:20AM
Nice! - UncoolBunny  71.0 #4262 4:23AM
I agree. Awesome pictures - UncoolBunny  71.0 #4262 4:24AM
Aw that's a bummer! How did you cut your hand in the first place? At least you can say you went, I think grad nights are overrated anyway - ScubaSteve028  835.5 #233 4:24AM
WOW - ScubaSteve028  835.5 #233 4:25AM
@ScubaSteve I went to a high school in Mission Viejo (south Orange County). You? - Jacqueline  580.0 #374 4:31AM
I had acrylic nails (my moms idea). We were close to boarding and I had my hand close to the gap on the wood rail thing...the one that splits the line. I was knocked down, I tried to hold on to the rail but my pointer finger got caught on something causing my fake and real name to snap off... =/ - UncoolBunny  71.0 #4262 4:32AM
I went to Walnut high near Diamond Bar. Nobody's ever heard of it, lol. @ uncool that sounds painful :(. At least you can say you got to visit the Disney doctors though.. Kinda a cool thing! - ScubaSteve028  835.5 #233 4:39AM
@ScubaSteve I've heard of it (: - Jacqueline  580.0 #374 4:49AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2873.9 #51 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  331.7 #774 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  331.7 #774 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  2993.1 #49 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4244.2 #38 12:59PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #68930 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  433.2 #536 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1603.4 #114 2:20PM

Did you know that almost everything in MouseWait can be found with a few taps in the MagicSearch bar? Did you know that we add things to MagicSearch weekly (i.e. requests from you--see below)? MagicSearch enables ONE-THUMB searching to help you find individual menu items, vegetarian or gluten free food, reviews, wait times (even restaurant wait times), exclusive insider Disneyland tips, annual pass holder, parking info, Star Wars Park info, celebrities, Disneyland news, Hidden Mickeys, crowd forecasts (unFORECAST), Photopass, birthdays, refurbishment info, and amazing content from almost a million pages of original content in the MouseWait Lounge. 

This is an  app. Thank you @@@Admin - LiveLaughLoveDisney  301.3 #0 2:46PM
Thank you LiveLaughLoveDisney! - Admin  5:59PM
Love this tool - Chumash28  1344.1 #141 5:02PM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected]-- thank you for your support!

- LaPearleNoir  2355.8 #71 7:22PM
- teapotsandteacups  890.6 #217 3:50PM
So where is this? Is it the mainst gallery? - Plumiegirl  10357.6 #9 11:11PM
- sunvalgifts  170.5 #2472 3:10PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
13.98

2. Goofytom
6.89

3. teapotsandteacups
2.72

4. DisneyMom13
2.11

5. sheridanrabbit
1.57

6. Dolewhipped
1.57

7. mamabeam
0.95

8. DonaldRox
0.8

9. Boundin
0.52

10. Moog
0.19

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  313.3 #882 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  97.0 #3724 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  13089.9 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2803.9 #53 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  97.0 #3724 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2803.9 #53 9:42AM
I haven't been in  Trivilator for months.  Miss being on this list.  Maybe I should find the time to get back to it:-)  - beentoall  1187.5 #0 11:15PM
Come join in - Goofytom  2873.9 #51 12:29PM
Let's start some games - DisneyMakesMeSmile  1128.9 #172 10:43PM
I lost track :( but all my games r still in progress - otilegna  2803.9 #53 8:48PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  7429.9 #13 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  19.6 #7756 10:32PM
  - teapotsandteacups  890.6 #217 10:17PM
- sunvalgifts  170.5 #2472 7:40AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
117300

2. teapotsandteacups
110000

3. jacdanfan
105000

4. leopardditz2000
89000

5. iLOVELUCYnDISNEY
85000

6. Melody_CM
65000

7. DisneyGrandma
65000

8. debbiev
61750

9. DarthFairy
58950

10. MinnieMyLove
46500

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  1187.5 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  150.0 #2793 9:06PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  503.5 #453 7:43PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  503.5 #453 7:43PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  170.5 #2472 12:21PM

DISNEYLAND PARK:

Big Thunder Ranch and Barbecue CLOSED permanently
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Silly Symphony Swings closed -- TBA



 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  20.3 #7591 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  357.5 #686 8:33AM
Any idea when Autotopia will re-open?  - CentralCoastAuntVon  114.9 #3415 9:51PM
hopefully never - Dave   13820.4 #4 9:27PM
Bully - secretagentangel  7429.8 #14 1:57PM
My Kids enjoy Autopia - E-Ticket  1477.8 #122 8:29PM
Haha we do enjoy Autopia also!! My niece is very concerned about all the construction going on but knows it will be much better!  - CentralCoastAuntVon  114.9 #3415 1:17PM
Dave be nice!!! My sister is mentally handicapped and only loves autotopia and teacups... But the fumes make her faint. lol! Dave I hear you!  - verofern  138.6 #2989 1:56AM
Will Indiana jones reopen on the 3 or will it reopen on the 4 - Disneylandgirl1955  45.3 #5156 5:52AM
It was open today - AngieC  238.3 #1560 10:58PM

See what Kate can do for you, and experience Disneyland like a VIP! Get your own Virtual Plaid in the App Store today, it's FREE! http://apple.co/1WL7y9I

- RetroDisneyPins2002  43.2 #5258 8:01AM
- CT4625  75.0 #4157 8:30PM
That's so !    - MissAmericaSings  439.9 #527 9:37PM
Now that looks like a good service. - MoChuck  159.5 #2641 11:24AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Coaster
2005.07

2. Melody_CM
1874.76

3. Winnie111286
1425.77

4. EvilqueenRS
552.3

5. IronmanBTMR
545.47

6. secretagentangel
506.18

7. redsoxcarlos
488.79

8. ShariRenee
333.19

9. Tom
317.16

10. spicoli
272.27



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  21418.6 #2 11:30PM
Me too - LaPearleNoir  2355.8 #71 1:11PM
Yes, yes. I know you do.  - crazyfriends  1.5 #63599 2:03AM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  901.8 #216 9:59AM
Great job @@Coaster! And everyone else except me of course! (Can't congratulate myself, lol)πŸ‘πŸΌπŸ˜πŸ˜πŸ˜ - secretagentangel  7429.8 #14 8:46PM
Congrats! - ShariRenee  10697.6 #8 11:49AM
One of the highlights of my trip is making the list - EvilqueenRS  681.1 #313 8:03PM

Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  296.3 #993 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  159.5 #2641 3:57PM
Darn, I just spent a night at a Courtyard Marriott in Irvine. Guess that doesn't count? - DisneyMom13  331.7 #774 2:00AM
@@@@@@@@@@Admin I sent an email about my stay at the Courtyard Marriott and haven't received the credits. Should I be doing this another way? Thank you! - PeppersGhost  224.1 #1747 11:30AM
@@@Admin I see the credits, thanks so much! - PeppersGhost  224.1 #1747 1:14PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. It's still #CHRISTMAS IN JULY SO TIME FOR A #MWMEETUP ! ZOCALO, TRIVIA, ATTRACTIONS
Jul 29, 2016 12:00am

2. One last time, ride the attractions and more! DCA, TOT and MONSTERS
Aug 05, 2016 06:00pm

MouseWait Meetups 2016
what is happening for one last time on aug 6? - MsTikiMermadam  1352.5 #140 12:31AM
It was January 8 I think but I left it as I think it's funnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'll have to delete it😭😭 - secretagentangel  7429.8 #14 7:55PM
ok,  last time for btr....  πŸ˜Ή - MsTikiMermadam  1352.5 #140 6:03AM
 I changed it to August 5πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - secretagentangel  7429.8 #14 11:07AM
I spy Christmas in July! - FrankenweenieVelinee  3625.4 #45 12:44PM
Looks like July 22! More to follow!  - secretagentangel  7429.8 #14 9:52PM
Really hoping to make it to Christmas in July - Melody_CM  21418.6 #2 11:12AM
- FrankenweenieVelinee  3625.4 #45 11:55AM
I'll add post tonight!  - secretagentangel  7429.8 #14 3:18PM
I spy Christmas in July! - FrankenweenieVelinee  3625.4 #45 12:44PM
Looks like July 22! More to follow!  - secretagentangel  7429.8 #14 9:52PM
Really hoping to make it to Christmas in July - Melody_CM  21418.6 #2 11:12AM
- FrankenweenieVelinee  3625.4 #45 11:55AM
I'll add post tonight!  - secretagentangel  7429.8 #14 3:18PM
At the tone pacific standard time will be 1215 and 00 seconds - pikarich  6229.6 #22 2:14PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
23376.2

2. Melody_CM
21418.6

3. Winnie111286
20009.9

4. Dave
13820.4

5. Tom
13089.9

6. jacdanfan
12371.6

7. goofygal
11972

8. ShariRenee
10697.6

9. Plumiegirl
10357.6

10. uscdisneyteacher
8658.84


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  7429.8 #14 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.4 #74 8:50AM
 Those are some   numbers.  - Ilovegoofy  122.9 #3244 4:22PM
 On reaching 20000 @Winnie111286 - beentoall  1187.5 #0 8:14PM
Thank you. - Winnie111286  20009.9 #3 10:10PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  5099.7 #27 9:42PM
  - jacdanfan  12371.6 #6 6:08AM
  - JediKitty  1204.1 #158 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  331.7 #774 1:34AM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey
8007.13

2. Stitch_Legacy
5143.16

3. RickChavez
3672.13

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
4781.13

6. caramiapoohluvsbb8
4485.49

7. DLKenCA
2916.97

8. IDVandalSkipperCM
2596.85

9. Dave
13820.4

10. LilSterner
5828.36



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

#Breaking news 🚨  This needs to be updated! - MadameLeota  4643.4 #31 3:40PM
Just a little...;) - ShariRenee  10697.6 #8 4:44PM
Okay, a little bit! Lol - MadameLeota  4643.4 #31 10:56PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1152.2 #166 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2069.4 #84 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  433.2 #536 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  66.9 #4376 2:38PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here



 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Coaster
2005.07

2. Melody_CM
1873.83

3. Winnie111286
1220.53

4. IronmanBTMR
545.47

5. EvilqueenRS
531.93

6. redsoxcarlos
400.5

7. secretagentangel
399.4

8. Tom
312

9. spicoli
272.27

10. EastBaytoLA
214.2

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  66.9 #4376 7:14AM
I just want to thank all the newbies who are on the list so much lately! This was started as a wait time and more app so by your starting out from the beginning doing wait times is awesome! 2/3of my points are from wait times. I make a game of it and have fun doing them. Hope everyone tries it, it helps others and you earn credits!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - secretagentangel  7429.8 #14 9:06PM
Half of my points are from wait times.  - Goofytom  2873.9 #51 10:28PM
I figure it is the least my wife and i can do, plus it is great exercise! I keep saying, one of these days we will go to one of the meet-ups. We generally only go on Saturday and sometimes Sunday as well. That darn thing called 'work' just gets in the way!  - oiler2112  771.7 #262 7:07AM
Pretty much all my points are from wait times  - kimo  263.6 #1292 6:54PM
To bad some cheat to get on this list  - Fantasmicfan1  5099.7 #27 10:48AM
?? - ShariRenee  10697.6 #8 4:56PM
Yay. Lol - VfxGenie  1557.0 #116 6:44PM
Wow! Winnie crushing it! - vuzilla  2.3 #0 4:26PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. uscdisneyteacher
6920

2. CobbPR
6911

3. Winnie111286
6836

4. misschurro
6246

5. Dave
6164

6. BaseballMickey
6027

7. pikarich
5726

8. Plumiegirl
5584

9. Duchess_SMK
5512

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4643.4 #31 9:51PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  503.5 #453 8:06PM
This is so true, it never changes, what's up with that lol - itsmyglassslipper  423.7 #549 12:28PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the month of June 2016
Last month (May) seemed to be quieter than last year, probably because the 60th Celebration began last May, making last summer a lot busier. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), crowds averaged in the mid 80s (approx 85% capacity) for the first two weeks of June, then it quieted down in the last two weeks of the month. We are estimating smaller crowds than last summer because the 60th Celebration is over a year old, and there are still a lot of attractions being refurbished. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Jun 3, 2016 12:07PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  643.7 #333 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  20.6 #7523 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  446.2 #522 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  182.5 #2289 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  291.8 #1027 5:04PM
6 of us going Sunday 11 6 year have use that annual pass - jmmm  0.6 #76171 12:12PM
Have Saturdays been less busy then Tuesdays or Wednesdays recently? - TiDoubleGuhErr  0.3 #88813 12:07AM

Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

We want more books - sctoaonk75  295.3 #996 7:42PM
- MommyandBash  433.2 #536 4:52PM
We want more books - sctoaonk75  295.3 #996 7:42PM
- sunvalgifts  170.5 #2472 12:55PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  2026.2 #87 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  460.3 #503 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Just spent $100. Surely not my last order this month - Dianat710  75.2 #4155 4:46PM
Oh very cool!!  - sunvalgifts  170.5 #2472 9:45AM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  57.2 #4661 10:05PM
what is MSEP? - markchop  99.4 #3692 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  2993.1 #49 9:33AM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  43.2 #5258 1:35PM
!!! - DisneyMom13  331.7 #774 7:43PM
!!!! That is soooo cool!!! - dizzneyfan  723.5 #287 8:06AM
Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  22.6 #7199 10:18PM
Awesome!! - stanvoodoo  48.0 #5041 7:25PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! (Big Thunder pic by CJ)

Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  65.8 #4406 9:01AM
- DisneyMom13  331.7 #774 10:32AM
 to  - DisneyHeidi09  231.3 #1658 5:18PM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  398.0 #592 7:05PM
- maleficentmama  3.4 #31483 11:39AM
Welcome - DDTINK57  377.2 #634 11:29AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  1824.3 #99 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  224.9 #1733 7:31PM
I really enjoyed reading them. I think I need to do a re read of them plus the Voyagers series. - arianwenmcb  242.0 #1519 12:45PM
I'm reading Season One now. Picked it and the first two Voyagers up at the 4th of July Sale. I am loving the intrigue and history woven together! - Ilovegoofy  122.9 #3244 8:42AM

Get a quick overview of the new features in MouseWait 9 for iOS, our biggest update since 2009! Get the free version here, or upgrade to Platinum here

Just installed the MW app on my new phone yesterday. This will be very helpful for me since I am used to the android version. Thank you. - teapotsandteacups  890.6 #217 11:41PM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  498.2 #458 12:29PM
I need to get this  - MisSingAlong  99.5 #0 1:11AM
Doesn't everyone have a countdown clock on the top of one of their pinball machines?  Unfortunately mine is blank because our DL trip was weeks ago :( - awhittle  0.0 #128009 10:15AM
That just means it's time to start planning! πŸ˜€ - AngiMouse  128.1 #3147 1:02PM
Ours is blank too with no plans anytime soon. That's why I come to β˜ΊοΈβ˜ΊοΈβ˜ΊοΈ - DisneyMom13  331.7 #774 7:30PM
Me too πŸ˜€ - AngiMouse  128.1 #3147 8:53AM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4409.7 #35 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  5099.7 #27 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1231.6 #151 3:48PM
Fantastic!! - Ilovegoofy  122.9 #3244 4:37PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2110 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  1352.5 #140 5:56AM
Thank you to all who post from the park!! Love seeing the park when I cannot be there. - snowgrey  8.0 #13443 2:49PM
Top of the list  - buzzgoneyear92  276.2 #1158 12:09AM

Did you know that you can find refurb info with a quick iPhone Spotlight Search? Learn how to find updated Disneyland info fast with a few hidden tricks in MouseWait 9. Post your tips below!


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 417.86 #3  
2.Melody_CM 388.03 #2  
3.beentoall 202.57 #0  
4.EvilqueenRS 185.3 #313  
5.IronmanBTMR 182.93 #144  
6.dsnylvr1975 147.15 #397  
7.Chumash28 118.86 #141  
8.redsoxcarlos 108.75 #42  
9.Tom 92.06 #5  
10.secretagentangel 85.57 #14  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!