lakers unofficial
MR-banner600
 92.0 #3570 (DL Qual #0

Apr 30, 2010 9:25 PM  The Hub
Missing my Fierce girls alot right now..

Heyyyyyy MELI!!!!! I miss you!!! - Aloha1782  45.8 #4639 9:26PM
Aloha!!!! How have you been Hun? - MELI2189  92.0 #3570 9:28PM
Hola Meli!  - LBChica  2304.1 #54 9:29PM
I'm well Meli!!! How are you? Are you better?? - Aloha1782  45.8 #4639 9:29PM
Hi girls  - chsrkat77  244.0 #1351 9:29PM
Hey LB hey chsr how have you guys been? - MELI2189  92.0 #3570 9:30PM
Good, trying to deal with this nausea. Ugh  How are you girlie? - LBChica  2304.1 #54 9:31PM
Hey ladies on my way home! I'll jump back on when I get home!! - Aloha1782  45.8 #4639 9:32PM
@aloha ok drive home safe! @LB im doing good hun... nausea is no fun! - MELI2189  92.0 #3570 9:34PM
@kat where have you been girl? - MELI2189  92.0 #3570 9:35PM
Have a safe drive Aloha!  - LBChica  2304.1 #54 9:37PM
 helllooo? - Aloha1782  45.8 #4639 10:19PM
hola! haha - MELI2189  92.0 #3570 10:19PM
Hey amiga!! I thought you fell aslepp... Lol!! So how was your day?? Are you feeling better? - Aloha1782  45.8 #4639 10:21PM
haha nope i had one too many naps today so im wide awake! & my day was boring! i am missing you guys & DL ssoo much! & YES im feeling much better!! how was you day hun? - MELI2189  92.0 #3570 10:23PM
I'm glad your feeling better!! I love naps! I wish I could have nap times at work! I would be such a happy camper!! Lol! My day was long! Very! It's the beginning of the month so the bank is busy! - Aloha1782  45.8 #4639 10:25PM
yeah i bet! well atleast now you're home and can relax.. you going to DL this weekend? - MELI2189  92.0 #3570 10:27PM
Hi Meli and Aloha! It would have been nice to have a little fierceness tonight! Missed you gals.  - MimiMouse  1046.6 #161 10:30PM
I don't think so... Maybe Monday!! Actually i will have to go on Monday! Yay! What about you, DL this weekend? - Aloha1782  45.8 #4639 10:30PM
Hey Mimi!! i was debating if i should have gone today.. but i didnt want to risk not being all better for sunday.. i hope you all had a wonderful time hun! did you have a grey goose & tonic for us? - MELI2189  92.0 #3570 10:31PM
Hey Mimi! Did you have fun tonight? - Aloha1782  45.8 #4639 10:32PM
@aloha yeah i might go tomorrow and sunday.. and what time are you going monday cause i dont have school maye we can hang out? - MELI2189  92.0 #3570 10:32PM
@meli you made the right choice. Better to get a full recovery so you can play on Sun. I had a pom splash for you! @aloha it was a great time. I had a blast and meeting more MW peeps is always fun. - MimiMouse  1046.6 #161 10:34PM
Lucky!! I hope you have a great ime this weekend! Yes that would be fun on Monday! Probably go around 2 pm, my sissy wants to have a margarita at DCA, you should come and have a non alcoholic one! - Aloha1782  45.8 #4639 10:35PM
Aww that's awesome Mimi!! Was it crowded at the cove bar? - Aloha1782  45.8 #4639 10:36PM
@mimi omg those pom splash was ssooo yummy! you going to the park tomorrow? @aloha ill more than likely go on monday.. i still havent met your lil sis yet - MELI2189  92.0 #3570 10:38PM
was= are lol - MELI2189  92.0 #3570 10:38PM
@aloha it wasn't too bad and the service wasn't as slow as it could've been. @meli the pom splash was very tasty.  I will be there tomorrow and taking lil mimi. I won't be able to go on Sun. though. Can you come tomorrow? - MimiMouse  1046.6 #161 10:42PM
Ok... I'll text you when were headed into the park! We tried to make it to DCA on thursday but they closed at 7! Boooo! So she made me promise well go on Monday! Lol! Yay!! Sheezee I hvent seen you in so long Meli!! How's ferny? - Aloha1782  45.8 #4639 10:42PM
Sorry girls. I'm back. - chsrkat77  244.0 #1351 10:43PM
@mimi im thinking of going tomorrow around 1 or 2 cuz i cant stand it.. lol i dont think ill make it until sunday! haha what time are you going to be there? - MELI2189  92.0 #3570 10:43PM
Hi Kat!! You working tonight or off? - Aloha1782  45.8 #4639 10:44PM
@aloha i know its been a looonngg while! haha ferny is good playing call of duty says wud up to his homegirl - MELI2189  92.0 #3570 10:45PM
KAT!!!! how are you feeling hun? - MELI2189  92.0 #3570 10:45PM
Lol@ ferny.. HEY HOMIE!!!@ Meli... What time are you going on Sunday? - Aloha1782  45.8 #4639 10:48PM
@Aloha - I'm off tonight. @Meli - tired of all of us being sick. I was having stomach cramps earlier but I think that's stress lol - chsrkat77  244.0 #1351 10:49PM
Happy Friday everyone! - PrincessCarmen  2596.5 #43 10:50PM
Hi Carmen - chsrkat77  244.0 #1351 10:51PM
Hi, Kat! How are you? How are the kiddies feeling? - PrincessCarmen  2596.5 #43 10:51PM
we're going around 3 and moz,carmen,myself and of course the whole gang were thinking of meeting up for dinner at the carnation cafe.. you need to come with us!! - MELI2189  92.0 #3570 10:51PM
Hi chsrkat and Carmen!!! @meli I'm going to try to hit the park in the morning. Def before lunch time. - MimiMouse  1046.6 #161 10:52PM
@kat oh no hun i hope all of you get better! how are the little ones holding up? - MELI2189  92.0 #3570 10:52PM
CARMEENNN!!! hey girlie how was work? - MELI2189  92.0 #3570 10:52PM
@Meli, It was good! It went by so slowly though. How are you? @Mimi, Hey! How are you? - PrincessCarmen  2596.5 #43 10:53PM
@carmen im doing waayy better! not coughin that much! are you all excited for tomorrow? - MELI2189  92.0 #3570 10:55PM
@Meli, That's great! And not really to be honest. Lol. I have a super busy day and feel like doing none of it! Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 10:57PM
I'm good Carmen except I almost hurled on Screamin'. I was a screamin mimi on that thing. Never again lol. How are you? I really hope you feel better soon chsrkat! You poor thing. - MimiMouse  1046.6 #161 10:58PM
@ Kat.. Im sorry you weren't feeling good earlier! It must be hard when everyone in the house is sick...but at least you don't have to work tonight! Yay!@ Meli... I'll try, there was this party my conworker is throwing and he said that they are going to have pazole (sp?)... And of course it's starts at 2pm.. But if DL is opened laten on Sunday I can try to make it!!@Carmen, Hey Carmen! How are you? - Aloha1782  45.8 #4639 10:58PM
The kiddos are doing better. My 2yo actually is finally getting better I think...no fever today. - chsrkat77  244.0 #1351 10:58PM
lol@Mimi @carmen lol i bet! did she rent a limo? - MELI2189  92.0 #3570 10:59PM
@Mimi, Lol. I was so bummed that I missed it! :( Glad you had fun though! @Aloha, Hey hun! I'm doing well. You? @Kat, I'm glad they're better! So glad! - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:00PM
Thanks guys. - chsrkat77  244.0 #1351 11:00PM
@Kat im glad they're doing better hun... have you had to miss work? - MELI2189  92.0 #3570 11:00PM
@Meli, Yeah. Her and her friends did. I hope I can get everything done early cuz I'm going to the movies at 7 to watch Nightmare on Elm St!!! So nervous and scared but so excited! Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:00PM
Hey everyone!!! Hey you got the party started without me?  - MozGirl  149.1 #2631 11:01PM
@aloha i think the close on midnight so that would be awesome if you could make it! and dont tell fernie you're gonna go have posole.. he'll want to tag along with you lol he loves posole! - MELI2189  92.0 #3570 11:02PM
MOZ!!! girl i've been waiting for you!!! dont ever leave me alone like that again.. lol how was you day hun? - MELI2189  92.0 #3570 11:03PM
Hi Moz! How are you? - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:03PM
@carmen thats awesome! shes going to have a blast!! make sure she takes alot of pics before she leaves. and i wanted to go see that movie today - MELI2189  92.0 #3570 11:04PM
@ Kat.. I'm glad they are getting better! No fever is definately a good sign!@ moz... HEY MOZ! @ Carmen... Yikes freddy!@ meli. Lol! If they have any left overs I'll bring him some! Lol!! - Aloha1782  45.8 #4639 11:05PM
Hey girls! Doing good. Super buy day. Trying to get everything done so I can play on Sunday!! Woo hoo! @Kat; I'm glad the kids are getting better. Sucks to be sick but it's even worse when the babies are. Did you hear they recalled Children's Tylenol and Motrin? - MozGirl  149.1 #2631 11:05PM
@Meli, I will. If I find out if they're gonna go to a place to go take pics you should come. I'm not sure how its all working out yet. Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:06PM
@aloha omg he'll be so happy ! haha @moz man i cant wait for sunday! i miss you guys so much! @carmen let me know if you want me to go in the morning especially if you need any help! - MELI2189  92.0 #3570 11:08PM
@Meli, Well, I know Ash wanted to go somewhere tomorrow till about 1pm. Idk where yet but it won't really matter since Noemi will prob be waking up at that time! Haha. What are your plans for manana? - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:09PM
Sorry to interrupt but hi Moz!!! - MimiMouse  1046.6 #161 11:10PM
mimi you never interrupt hun! - MELI2189  92.0 #3570 11:11PM
Hi, Mimi! Thanks for the info today! Appreciate it!  - MozGirl  149.1 #2631 11:12PM
@carmen well i was thinkin of going to DL .. other than that nada! - MELI2189  92.0 #3570 11:12PM
@Meli, What time were you planning on going? - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:13PM
I love meli.  and love all of you fierce ladies! @chrskat I really hope you got to take some sick time off work to rest. It sucks to have to care for sick ones while you're sick yourself. I really feel for you and am keeping your family in my thoughts. - MimiMouse  1046.6 #161 11:13PM
@carmen around 1 but idk if i honestly will wake up to be there by that time haha - MELI2189  92.0 #3570 11:14PM
@Meli, Haha. Dork. Hopefully you're feeling better. - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:14PM
@mimi aaww we love you too girlie! - MELI2189  92.0 #3570 11:15PM
@ carmen, how did your trashy potluck go on Thursday? Did you dress up as Brittnay Spears? - Aloha1782  45.8 #4639 11:15PM
@carmen lol well i do feel much better! and im might just really bundle up to go cause i've been hearing its been cold during the day - MELI2189  92.0 #3570 11:16PM
@ Mimi, your the spam to my spam musubi! - Aloha1782  45.8 #4639 11:16PM
@Aloha, It was awesome. I had such a blast. And no, I couldn't. I asked and they said we couldn't really do slutty. Lol. So I went in regular close. It was Britt or nothing! Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:16PM
@moz are you guys almost all ready for car's son? - MELI2189  92.0 #3570 11:18PM
No prob Moz, glad I could help! @aloha you are the pots to my pans. - MimiMouse  1046.6 #161 11:20PM
@mimi heeyy she's the pots to my pans! lol - MELI2189  92.0 #3570 11:20PM
@Meli: yup, tomorrow I'm doing laundry and Carlos is shampooing the carpets. We're definitely ready. - MozGirl  149.1 #2631 11:21PM
@moz thats kool! ferny says he misses you guys too! ... i think its more directed to carlos though... lol jk - MELI2189  92.0 #3570 11:22PM
Lol@ Meli an Mimi!! I gotta send Mimi that YouTube video! LOL@ Carmen, omg! So what did you take to the potluck? - Aloha1782  45.8 #4639 11:24PM
Mimi is the grey goose to my tonic! - MELI2189  92.0 #3570 11:25PM
I took the veggies for the croissant sandwiches. And pickles, of course! - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:25PM
@ moz, how do you think Juli and carlos's son will get along? - Aloha1782  45.8 #4639 11:26PM
@ Carmen yum PICKLES!! - Aloha1782  45.8 #4639 11:26PM
@Aloha, It was awesome! :) @Moz, I'm so glad you guys are ready. I'm sure you've been busy but it'll all pay off! :) - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:27PM
@meli: don't be jealous my carnal likes chola adventures too!!! Lol. @Aloha: idk. I think good. I think Juli will have some jealousy issues though. She's used to be an only child so it's gonna be a hurdle. That's for sure. - MozGirl  149.1 #2631 11:29PM
@ Moz - no. I didn't hear about the recall. I've been giving that to my kids . @Mimi - thanks for the thoughts - chsrkat77  244.0 #1351 11:29PM
@moz LMFAO!!!! that he does haha man i got some chisme for you and carmen when i see you guys... its been nothing but drama with fernie's fam this past week - MELI2189  92.0 #3570 11:30PM
what recall? - MELI2189  92.0 #3570 11:31PM
@ kat, heck out the webpage and see if it says anyhing about the side effects of the recall... That might be what's making them sick! - Aloha1782  45.8 #4639 11:31PM
@Meli, I'm excited! Woohoo! - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:33PM
Yeah check online a out the recall info. My mom called me when she saw it on the news because she knows I give that to Juli. - MozGirl  149.1 #2631 11:33PM
Rawr! Feirce chicks rock. - Jaimz  651.4 #276 11:34PM
I love me some chisme!! - MozGirl  149.1 #2631 11:34PM
@carmen me too! - MELI2189  92.0 #3570 11:34PM
@Jaimz, Lol. You rock! - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:34PM
@moz I didn't know about that recall either  @meli you are the chilli salt to my cucumber. What YouTube video @aloha? You need to send it to me lol. - MimiMouse  1046.6 #161 11:35PM
lol@Jaimz - MELI2189  92.0 #3570 11:35PM
I seriously SERIOUSLY miss you girls. ;( - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:35PM
@Cola, You already are! :) - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:36PM
@mimi Lmao! @moz oh man you'll get a kick out of this one trust me... his family never seems to stop amazing me... they're all just a piece of...we'll just say work lol - MELI2189  92.0 #3570 11:36PM
@cola trust me you are sssoo fierce hun! - MELI2189  92.0 #3570 11:37PM
Cola, you're already super duper fierce!! - MozGirl  149.1 #2631 11:37PM
@cola and being a LAKERS fan makes you even more fierce!! GO LAKERS!!! - MELI2189  92.0 #3570 11:39PM
@ cola.. You have to like chicken and waffles to be fierce! @ Mimi, i sent it put your ear phones on it's loud! Lol! - Aloha1782  45.8 #4639 11:42PM
'kay thanks @aloha. I'll watch it tomorrow.  - MimiMouse  1046.6 #161 11:43PM
Woop for the Fierce Ladies!! How is everyone??? - Briana  241.0 #1389 11:44PM
hey Briana! im going great hun. how are you? - MELI2189  92.0 #3570 11:45PM
@Briana, Hey! How are you? - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:46PM
Ladies, you have mail! - PrincessCarmen  2596.5 #43 11:46PM
I am doing great!!  - Briana  241.0 #1389 11:48PM
@cola are you a dodgers fan? hhmm? - MELI2189  92.0 #3570 11:49PM
I love waffles!! - PrincessCarmen  2596.5 #43 12:01AM
Mickey waffels from the carnation cafe are AWESOME!! ok.. now i want a waffel... great.. lol - MELI2189  92.0 #3570 12:05AM
I always get hungry late at night and it sucks! Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 12:18AM
late night muchies! - MELI2189  92.0 #3570 12:25AM
All the Fierce Ladies (all the fierce ladies) All the Fierce Ladies (all the fierce ladies) Now put your s up!! - MELI2189  92.0 #3570 12:47AM
Munchies=carrots, apples, bananas lol.....LOL love the anthem Meli - chsrkat77  244.0 #1351 12:49AM
My butt is numb from sitting on this chair. - PrincessCarmen  2596.5 #43 12:49AM
lol - MELI2189  92.0 #3570 12:50AM
Lol, Kat. Good point though. Or celery. It has zero calories but is blah. Haha. - MozGirl  149.1 #2631 12:51AM
orange juice sounds so good right now.... Fernie.... lol - MELI2189  92.0 #3570 12:51AM
Put some peanut butter on it Moz. PB is good protein - chsrkat77  244.0 #1351 12:52AM
OMG I LOVE ORANGE JUICE. Now I wish I had some  - chsrkat77  244.0 #1351 12:52AM
No more soda for me starting Monday! Seriously, I'm addicted!! That's gonna be soo hard! - MozGirl  149.1 #2631 12:53AM
I want some OJ! Sounds yummy! Lol. Oh and Noemi changed her mind. Ugh. Now she doesn't want purple eyeshadow. Damn that girl! Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 12:53AM
@Moz, Me too!!! Ima be in pain and itching for some. Haha. - PrincessCarmen  2596.5 #43 12:53AM
im with moz celery is nasty! - MELI2189  92.0 #3570 12:53AM
I love Celery. I'm a total Veggie girl. - PrincessCarmen  2596.5 #43 12:56AM
I've done it before. Was off the stuff for 2 years. Then Vanilla Coke romanced me. Lol. - MozGirl  149.1 #2631 12:56AM
@moz i wish you wouldnt have told me about the Diet Cherry Coke at coke cola corner... now i always have to have it when i go to DL lol - MELI2189  92.0 #3570 12:57AM
On no!!!! Lol. - MozGirl  149.1 #2631 12:59AM
that and the chimiCHANGA lol - MELI2189  92.0 #3570 1:00AM
The only diet thing I can drink is the diet coke with lime - chsrkat77  244.0 #1351 1:01AM
oh i love putting fresh lemon in my diet coke! mmmm yummy - MELI2189  92.0 #3570 1:01AM
You're killing me smalls!!! I am getting so hungry now - chsrkat77  244.0 #1351 1:01AM
smalls? biggie smalls? - MELI2189  92.0 #3570 1:04AM
So I didn't know Prom pics were $100. Nice! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:04AM
Mmm...chimichanga!!! I'll have a farewell chimi on Sunday. Lol. - MozGirl  149.1 #2631 1:04AM
LOL Meli!!! Not biggie  it's a line from the movie Sandlot. @Carmen - $100!!!! I would have bought a disposable and said "knock yourself out" lol - chsrkat77  244.0 #1351 1:06AM
@carmen OH MAN!! not good.. @moz me too *sigh* @kat LMAO i love that movie! - MELI2189  92.0 #3570 1:08AM
Yeah, I guess they're packet is $100. This is just a nice reminder of why I didn't go to prom. Lol. Seriously close to $700 for all of Noemi's things. OUCH! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:09AM
thats about what i spent on my prom... but add another 100 for hair and makeup.. yeah i spent $800... wow i just did math... YAY ME!! - MELI2189  92.0 #3570 1:12AM
Holy Crap!!! I can't see spending more than $6 bucks on a pack of chonies lol - chsrkat77  244.0 #1351 1:14AM
@cola why not? @kat LMAO wow - MELI2189  92.0 #3570 1:15AM
@Kat, LMBO!!! @Cola, I didn't either! Woohoo! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:15AM
You guys are always up late. Hehe. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:18AM
Watch out for Kat and her Hanes Her Way! Lol. - MozGirl  149.1 #2631 1:19AM
Hi, Web! :) - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:19AM
Not even...dollar tree Meli. I get chonies and a tube top in one LMBO - chsrkat77  244.0 #1351 1:20AM
Hey Web!! - MELI2189  92.0 #3570 1:21AM
@kat ROFFL!!! omg!! - MELI2189  92.0 #3570 1:21AM
Lol, Kat!! - MozGirl  149.1 #2631 1:21AM
LMBO! Kat, I think we have matching outfits then! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:22AM
atleast she didnt say she gets them from those second hand swapmeets... - MELI2189  92.0 #3570 1:23AM
Hahaha. No hand me downs here lol - chsrkat77  244.0 #1351 1:24AM
Meli, nah, she didn't want to jock your favorite spot! Lmao!!! - MozGirl  149.1 #2631 1:24AM
@Moz & Kat, LMBO!!! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:25AM
@moz ROFFL.. ok good one - MELI2189  92.0 #3570 1:26AM
Hehe to the cheap chonies. I only get the goodones for special dates and they never stay on long, so whats the point. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:27AM
Haha. You girls are funny! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:28AM
Good point, Web! Haha. - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:28AM
LMAO@web!! thats soo true - MELI2189  92.0 #3570 1:29AM
You guys are great. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:30AM
There will come a time when children will take up every second of your day and they'll stay on - chsrkat77  244.0 #1351 1:30AM
You girls crack me up - chsrkat77  244.0 #1351 1:31AM
But even then i will not wear granny panties. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:31AM
True that, Kat!  - MozGirl  149.1 #2631 1:31AM
lmao kat thats why i think fernie and i havent had kids yet... lol - MELI2189  92.0 #3570 1:32AM
And I meant literally LMBO - chsrkat77  244.0 #1351 1:32AM
Lol. Gotta wear FIERCE chonies if you wear any! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:33AM
lol granny panties!! hahaha - MELI2189  92.0 #3570 1:34AM
Parachutes ROCK!!!! - chsrkat77  244.0 #1351 1:35AM
LMBO, Kat!!! OMG!!! Do you have the kind with the ruffles on your butt? Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:36AM
Kat thats a good argument for me not to have kids. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:36AM
LMBO, Web! Same here! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:38AM
If u have an air bubble in ur chonies, they are the wrong chonies. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:38AM
ROFFL!!! omg kat you're killin me over here!!! - MELI2189  92.0 #3570 1:38AM
LOL. But kids are worth it  - chsrkat77  244.0 #1351 1:38AM
air bubbles? isnt that called a "Fart"? - MELI2189  92.0 #3570 1:39AM
@Meli, Haha! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:39AM
Parachutes???? Lmao! I remember my Grandma used to hang hers on the clothesline and she was a tiny lady but her chonies were huge!!!! - MozGirl  149.1 #2631 1:40AM
Mine are the kind that come in pastel colors that are a little too thin of a cotton and when I hold the sides to pull them up the elastic seperates from the cotton. - chsrkat77  244.0 #1351 1:40AM
Oh no, Kat! You need some new chones asap! Haha. - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:41AM
@Meli- ROFL "a fart" @Moz - LMAO my grandma did the same thing and I used to think "her butt doesn't look that big" - chsrkat77  244.0 #1351 1:42AM
yeah seriously!! - MELI2189  92.0 #3570 1:42AM
@moz did it look like someone put up a white surrender flag? - MELI2189  92.0 #3570 1:43AM
Haha. As long as the elastics are good no need to throw away. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:43AM
Lol. I hope my mom never ever uses those. Lol. - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:43AM
I hope I never use those. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:44AM
Same here. Someone pls kick me if my chonies are so big that they're ruffling out of my pants. - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:45AM
lmao - MELI2189  92.0 #3570 1:45AM
I just recycle and make pillow cases - chsrkat77  244.0 #1351 1:45AM
AHHH EWWWWWW wrong on so many levels kat!! - MELI2189  92.0 #3570 1:46AM
Or you can use the old ones to dust with. - MozGirl  149.1 #2631 1:46AM
LMBO, Kat!!! Hope you give those to H3D! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:46AM
ROFFL!!! - MELI2189  92.0 #3570 1:48AM
Haha. Pillowcase. The ruffles might make them to tacky... - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:49AM
Maybe if they're big enough, Kat, you can use them for curtains for your windows? - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:49AM
LOL - chsrkat77  244.0 #1351 1:50AM
well if H3D ever smells funny when we see him we'll all know why.. - MELI2189  92.0 #3570 1:50AM
They're nit that big!!!! I've made a few body pillow cases though - chsrkat77  244.0 #1351 1:51AM
OMG, WOW!!! - MozGirl  149.1 #2631 1:51AM
OMG ROFFL!!!! - MELI2189  92.0 #3570 1:51AM
Ewww. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:52AM
You won't ever be able to tell Meli cause Disneyland always smells like butt - chsrkat77  244.0 #1351 1:52AM
LMBO!!! Oh man! Do you make them around xmas time and hand them out as home made presents? - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:52AM
fernies all .."hey whats so funny.. i wanna know!!" lmao - MELI2189  92.0 #3570 1:52AM
Haha. U can use them as car seat covers. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:53AM
Oh man, you ladies are cracking me up! - MozGirl  149.1 #2631 1:53AM
Haha kat!!! Especial around POTC!!! Hehe. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:54AM
WEB OMG LMAO!!! - MELI2189  92.0 #3570 1:54AM
Or beach towels now that its summer time! - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:55AM
We should have MW embroided into them and we can put it i a pole - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:55AM
OMG, Web, that's perfect!~ - MozGirl  149.1 #2631 1:56AM
Nice, Web! Haha. - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:56AM
lol carmen! - MELI2189  92.0 #3570 1:56AM
With mine we can even put the names all the the members.  no joke. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 1:57AM
And their MR, Web? - PrincessCarmen  2596.5 #43 1:58AM
LOL - chsrkat77  244.0 #1351 1:59AM
great i think we just gave H3D another "idea" lol - MELI2189  92.0 #3570 1:59AM
Oh no! He's gonna be customizing chonies for 2 weeks now! - MozGirl  149.1 #2631 2:00AM
Yup. Full names. Pots of the carribean is missing dirty foot guy - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 2:00AM
Lmbo!!! Omg!!! - PrincessCarmen  2596.5 #43 2:00AM
Are you kidding I use the old elastic on mine sew them onto his and make fitted sheets he won't be idea-ing anything lol - chsrkat77  244.0 #1351 2:01AM
Haha! Can you make me one as a blanket so I can save my space for the fireworks show, Web and Kat? - PrincessCarmen  2596.5 #43 2:01AM
I need a new Snuggie. I need a lightweight one for summer. Lol.. - MozGirl  149.1 #2631 2:02AM
Sure. Seats 4. I am only exaggerating a bit, thats the messed up part. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 2:02AM
ROFFL!!! - MELI2189  92.0 #3570 2:03AM
@mozgirl that would be awesome. Summer snuggies. Hehe. - Webagale_from_Duckberg  57.9 #4253 2:03AM
I know right? Get to sewing Kat! LMAO!!!! - MozGirl  149.1 #2631 2:05AM
Okay. Pastel Pink yellow green blue or peach? - chsrkat77  244.0 #1351 2:06AM
I imagine them being a little like this. http://denisebutchko.files.wordpress.com/2009/05/big-underwear.jpg - PrincessCarmen  2596.5 #43 2:06AM
Pastel pink please! :) - MozGirl  149.1 #2631 2:06AM
oh man... ill wait till she makes a bed set.. i like everything to match - MELI2189  92.0 #3570 2:07AM
blue please - MELI2189  92.0 #3570 2:07AM
Oh wow, carmen! That's freaking awesome! LMAO!!!!!!! - MozGirl  149.1 #2631 2:08AM
oh man!!! thats huge!!! - MELI2189  92.0 #3570 2:09AM
Was this about right, Web and Kat? - PrincessCarmen  2596.5 #43 2:10AM
Wow! Those are huge!!!! lol - chsrkat77  244.0 #1351 2:10AM
I think they stole my baby daddy's chonies!!! - MozGirl  149.1 #2631 2:16AM
I think they stole my baby daddy's chonies!!! - MozGirl  149.1 #2631 2:16AM
LMBO!!! OMG you guys are funny. - PrincessCarmen  2596.5 #43 2:16AM
LMFAO!!! - MELI2189  92.0 #3570 2:17AM
I think you can make us all some bed spread with those bad boys. - PrincessCarmen  2596.5 #43 2:18AM
yeah no kiddin - MELI2189  92.0 #3570 2:19AM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. MelodyMouse
569.17

2. Winnie111286
267.12

3. Tom
249.88

4. MadameLeota
194.8

5. Plumiegirl
179.35

6. jacdanfan
169.32

7. richiii3
152.68

8. Dave
134.12

9. ShariRenee
133.81

10. Psychguy
125.83



SEE TOP 100 LEADERS

Of course, this is actually for the merry, merry month of May, I believe.  - MelodyMouse  4589.2 #21 3:41PM
Of course. Since I have only been here in May and I am on the list. - MisterRandom  321.8 #725 8:26AM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6962.14

2. Stitch_Legacy
5117.21

3. RickChavez
3478.32

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3551.24

6. caramiapoohAKAface
3633.26

7. IDVandalSkipperCM
2356.32

8. Dave
12616.5

9. Duchess_SMK
5985.59

10. Sweet_Irish_Cream
4394.27



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  36.5 #5066 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  132.5 #2896 3:27PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
22.12

2. Goofytom
12.17

3. DisneylandOrBust
9.57

4. Moog
2.57

5. Boundin
2.24

6. Lolabell4
2.07

7. Tom
1.62

8. DonaldRox
1.18

9. Dolewhipped
1.01

10. ames013
0.91

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  132.5 #2896 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  36.5 #5066 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  8739.1 #4 11:47AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2158.1 #61 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  36.5 #5066 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2158.1 #61 9:42AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. Lake Tahoe Summer Meetup
Aug 01, 2015 09:30am


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1496.8 #98 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1496.8 #98 10:47PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1522.6 #97 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1473.2 #99 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1278.0 #117 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10664 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1522.6 #97 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10664 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1278.0 #117 7:09PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  871.5 #187 7:17PM
Any MW Tinkerbell half marathon weekend runners interested in a photo op meet-up/s before one or all 3 of the races??Β  - Romec123aKaSmartyPants  681.0 #253 2:11PM
When is this race? - secretagentangel  1496.8 #98 6:15PM
The 5K is May 8th, 10K May 9th, and the Half is May 10th. - CoachDisney  66.4 #4054 2:43PM
I will for the 5k, will be there Thursday afternoon till Friday noon. - Sleepingbeautysmom  304.3 #817 8:17AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.4 #167 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1522.6 #97 10:53PM
- conant4  14.3 #8013 11:51AM
There are 100's of people standing at bag check. Lines backed up to La Brea Bakery. They've stopped people here to herd over people already in DCA over to DL. And, we see 100's of those folks standing at the gates.  - thompsonsyl  4.4 #19455 2:36AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
60000

2. secretagentangel
52400

3. iLOVELUCYnDISNEY
49250

4. MeridaFan
41630

5. MelodyMouse
40000

6. DisneyGrandma
38500

7. cmtahm
35650

8. DisLUVney
32500

9. MinnieMyLove
30750

10. debbiev
30250

 


Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1258.4 #118 9:42PM
  - jacdanfan  8612.1 #5 6:08AM
- Lilogirl1  98.3 #3482 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Here are the latest Disneyland Real-Time Land posts. If you're at the Park, please post in Disneyland Real-Time Land, thanks for posting live pics!

#Disneyland 60th Anniversary: #PaintTheNight Monsters Inc. - MisFit.Mouse
#Disneyland 60th Anniversary: #Paint The Night Slinky!! - MisFit.Mouse
#Disneyland 60th Anniversary: #Paint The Night - MisFit.Mouse
#Disneyland 60th Anniversary: Disneyland Forever Fireworks!! (Finally have a bit of signal) - MisFit.Mouse


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4394.3 #23 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1258.4 #118 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  601.6 #306 9:24PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.3 #8741 1:19PM
Sweet, I have 3 on this list!!  - MisFit.Mouse  555.6 #333 2:52AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15363.6

2. Dave
12616.5

3. Plumiegirl
8787.4

4. Tom
8739.07

5. jacdanfan
8612.11

6. goofygal
8357.22

7. uscdisneyteacher
7513.25

8. CobbPR
7053.31

9. BaseballMickey_CM
6962.14

10. Bullseye
6765.21


Wow... I got some catching up to do...lol - evilemohand  658.7 #270 8:47PM
Me too! - dsnyfrk28  49.0 #4528 10:06AM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules   Tom  

 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. MelodyMouse
536.1

2. MadameLeota
185.2

3. Tom
158.98

4. jacdanfan
126.48

5. Psychguy
125.83

6.
106.83

7. goofygal
98.17

8. WARLOCK
95.27

9. redsoxcarlos
73.92

10. planman
62.15

 

SEE THE TOP 100


Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6663

2. uscdisneyteacher
5861

3. BaseballMickey_CM
5373

4. Dave
5043

5. Duchess_SMK
4901

6. Stitch_Legacy
4692

7. Plumiegirl
4482

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4126

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2577.2 #44 9:51PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of May 18, 2015

24 Hour Day this Friday, expect big crowds! Both Parks will close early this week to prepare for the kickoff of the 60th Anniversary Celebration. Should be quiet leading up to this Friday, and the weekend should be PACKED! Watch MouseWait for real-time Crowd Index updates. 

Have a great week! - Admin May 19, 2015 5:54PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  378.3 #550 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6976 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  123.5 #3034 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  227.9 #1556 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  363.5 #581 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1522.6 #97 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  183.6 #2116 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1522.6 #97 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1522.6 #97 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  183.6 #2116 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1525.4 #96 11:54PM
This is always fun - MickeyLumboCM  1007.5 #169 4:21AM
we went when I was younger, had a BLAST! - Malefitiff  8.8 #10794 4:03PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1844 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  51.6 #4432 3:57PM
- Fantasmicfan1  1258.4 #118 10:49AM
- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 10:32AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15363.6

2. Dave
12616.5

3. Plumiegirl
8787.4

4. Tom
8739.07

5. jacdanfan
8612.11

6. goofygal
8357.22

7. uscdisneyteacher
7513.25

8. CobbPR
7053.31

9. BaseballMickey_CM
6962.14

10. Bullseye
6765.21



Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

sisnt know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  469.3 #419 4:20PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through July 1
Innoventions closed March 31-September 30


DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.0 #7510 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #802 8:33AM
the list keeps getting shorter..... - MsTikiMermadam  300.3 #847 12:55PM
Decembr 1st is the apprentice's birthday and we aren't doing an overnight this year. Ugh, let there be a special preview opening. - Lelundrial  559.9 #330 3:23PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis   35 More Thanks Dole_whipped   ebugsmama   JanAriel  
What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3175.7 #38 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  16.3 #7441 10:32PM
- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 7:01AM
Yours is much nicer than Mickeys - leopardditz2000  637.6 #285 7:34PM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #764 10:04PM
- luxkitty  2502.3 #48 3:11PM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4589.2 #21 4:22PM
Same thing last night - MisterRandom  321.8 #725 12:02PM
- Disneyland_man  131.1 #2918 10:13AM


 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.1 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1496.8 #98 5:28PM
TimeJar! ✨ - TinkerSchelle  1522.6 #97 2:46AM
Yes it is Walt, thank you for making yours and our Dreams Come True!  - merprincess67  5.0 #17256 6:55AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1615.1 #92 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.6 #537 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6259 3:23AM
@otilegna - pikarich  3920.4 #27 9:34AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1125.4 #141 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.5 #261 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5328 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1125.4 #141 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #65287 2:19PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #497 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #13049 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.6 #656 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
We want photos!!! - hawaiichick52  190.7 #2018 2:26PM
what is this - perijoy  2.2 #0 1:58PM
A digital book. And since free is always good. You should go check out the free first episode on Amazon - philliprocks  1112.3 #146 10:45PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  13.3 #8339 10:18PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  418.6 #485 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5799 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
- valj84DisneyAddict  132.5 #2896 11:51AM
I now have both seasons on my Kindle!!!!  LOVE them!!!!  I also have both of the Voyagers!  So great!!!!!      - valj84DisneyAddict  132.5 #2896 10:57AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 140.89 #36  
2.Tom 119.71 #4  
3.richiii3 74.09 #309  
4.MelodyMouse 71.37 #21  
5.MadameLeota 70.67 #44  
6.EastBaytoLA 70.05 #221  
7.Dave 69.13 #2  
8.ShariRenee 58.74 #14  
9.redsoxcarlos 56.77 #87  
10.FrankenweenieVelinee 54.68 #65  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


If you can't be there in person, www.disneylandevent.com/24hrevent has 6 real-time cameras going right now!! 8(:-)D
By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!