lakers unofficial
MR-banner600
 1442.3 #99 (DL Qual #309

Feb 9, 2012 3:20 PM  Disneyland Talk Land
Kourtney Kardashian in front of the castle.

Tagged in: Celebrities  
Most famous family for having done absolutely nothing... - vincentchase1  672.8 #256 3:46PM
LOL....Realty TV is their talent. 😜 - MarshaMouse  4124.3 #25 5:06PM
Which equates to no talent! - DiscoSteve  273.8 #1031 5:17PM
Absolutely None! Unless you count putting on layers of makeup to go to sleep and lay on the bed. - MarshaMouse  4124.3 #25 5:23PM
Wish I got paid as much as they do for no work! - Mimmy  1442.3 #99 5:57PM
I don't think you could even call it "reality" tv, lol. - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 6:28PM
well they didn't make themselves famous. it's people who talk about them and know who they are that make them famous. - mochamistie  273.2 #1043 6:46PM
Lol!! - CaliAdventure  225.3 #1571 7:28PM
Right?! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2218 7:32PM
You have a point mochamistie! I can't say much cause this is a family forum and sometimes I don't have a filter. So we need to watch talent, not this! - DiscoSteve  273.8 #1031 8:29PM
So true!! - rlz8  20.9 #6507 12:19PM
if no one was talking about them or posting their photos, they wouldn't be famous. - mochamistie  273.2 #1043 12:22PM
Could somebody please explain why people are so interested in what celebrities are doing. To me it dosent make sense they are just people like you and me - Kurt76  69.6 #3957 3:32PM
People have been taking pics of me all day so what's the difference??!!!! - caramiapoohAKAface  3562.0 #32 3:34PM
It's pop culture. I'm not obsessed with celebs or anything, but it's fun to see celebs. - Mimmy  1442.3 #99 3:35PM
Ommmmm, they are nothing like me!!! Hahaha.....I think its fun too. I posted a pic of Tom cruise last week. I'm not into that stuff, but it was still fun. - zippitydoodahdad  15.9 #7503 3:39PM
@caramiapooh same here. Just today I was eating a cookie and I caught some man taking a picture of me. Look for that one tomorrow on OK! - AshleyLynn22  791.2 #209 3:41PM
It's just fun to see what they're doing.. just like the face-characters or costume characters at the Parks... it's just fun to see them... if you see them on TV.. there are some celebrities that don't matter to some, while others are fans of what they do. That's all.... kind of like if you see the creator of MW at the parks - most people on here would like to at least take a picture, talk to them, or say hi/thank you. - LaTruce  2259.5 #54 3:42PM
I guarantee you that most of the celebs they're not regular people, lol. But yeah, it's part of pop culture. - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 3:43PM
Yup...I have a pic of Tom too!! I'm not a huge fan of him personally but you can ask Zip I was like a little girl. I was Sooo excited!! - ohhhtoodles  365.2 #573 3:44PM
Funny thing is I'm not just referring to the parks I'm generalizing - Kurt76  69.6 #3957 3:49PM
Because it is interesting to see a celeb be "normal" and do the everyday things we non-celebs do. It puts them on a level we can relate to and makes them more "human." - KissDclown  1089.3 #147 3:50PM
Does Us Weekly still do "Stars: They're Just Like Us?" Lol. - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 4:01PM
No I don't think they are MWers like us ! - Thegrumpyone  106.2 #3351 4:56PM
Because It's cool when you see people on tv who are famous and then you see them in person. It makes you think they're actually... "real" hahaha - Jaytasmic  373.3 #558 5:02PM
SoS Us weekly or People but yes some magazine still does that - cesium55  531.6 #352 5:12PM
Is this today?!? omgggg I'm so jealoussss! I love Kourtney.. and Mason.. Is Scott there too? - Jenniferr  506.7 #375 3:21PM
Someone get her autograph for me :( - Jenniferr  506.7 #375 3:24PM
It's a pretty sad testimony to the intelligence level of the American people when the kids of O.J.'s defense attorney can be famous. - DisneyResort  5.0 #16941 4:51PM
It's not like THEY acquitted OJ. - Mimmy  1442.3 #99 4:54PM
πŸ‘ΏπŸ‘Ώ - DisneyFanZoe  1179.5 #127 4:56PM
Great pic! I think she's the least annoying. πŸ‘πŸ˜„ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 3:30PM
Thanks for a nice picture of the castle....too bad those rude people had to photobomb it.... - CVDisneyland  386.5 #533 3:35PM
He's joking, Sid, lol. He means he'd rather see a pic of the castle ;) - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 3:44PM
Look up...oops, too late, it just flew over, Sydney...BTW, I like the upbeat energetic posts you have made since joining, keep up the good work...;) - CVDisneyland  386.5 #533 3:44PM
Who? - Butterlina  1512.9 #95 5:28PM
Who cares - PinkElephants  745.7 #226 5:37PM
I think she's the prettiest of them. - Cricket  224.4 #1585 6:26PM
Who's Kourntney? I see Screech and some Saved By the Bell dropouts. - Tomorrowland  92.8 #3541 7:35PM
Mason is too cute!! Lol! Good shot!! - UrsulasTwin  323.7 #713 3:23PM
Someone get her autograph for me :( - Jenniferr  506.7 #375 3:24PM
Finally, a picture! I know I'm not supposed to give a *** about the Kardashians, but Kourtney doesn't seem too bad. - robin_sparkles  293.8 #876 3:25PM
Yay, Mimmy FTW - SUUZinOCretiredPLAID  1035.6 #159 3:25PM
I spotted the plaids! - Mimmy  1442.3 #99 3:26PM
Meh - BCC  4781.6 #20 3:26PM
agreed. Their poor dad is rolling in his grave. - splashphotoCM  885.6 #181 5:18PM
I spotted the plaids! - Mimmy  1442.3 #99 3:26PM
Someone got a churro. - ohhhtoodles  365.2 #573 3:28PM
She's my favorite kardashian! That girl on the left looks like she should be in an episode of little house on the prairie. - Princessana08  59.1 #4203 3:28PM
Little House is a much better show, lol! - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 3:40PM
Dang Mimmy! First Tom Cruise now a kardashian! way awesome! Great photo! - KissDclown  1089.3 #147 3:29PM
Look at Mason and his churro! He is just too cute. - Fruitbythefoot  33.4 #5236 3:29PM
Nice picture!! - nikole31  240.4 #1386 3:30PM
Nice job Mimmy! - Tataandbeyond  83.7 #3690 3:31PM
...should I know who this is? Lol - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #105 3:31PM
Probably better not knowing....just draw another Mickey tat. πŸ˜ƒ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 3:34PM
What you don't keep up with the Kardashians?? Lol me either. But it is impossible not to turn on TV without seeing them. - Deltachiq  1223.3 #120 3:35PM
I know. I hate how they're on E! for 20 hours out of the day, lol - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 4:02PM
Probably better not knowing....just draw another Mickey tat. πŸ˜ƒ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 3:34PM
People have been taking pics of me all day so what's the difference??!!!! - caramiapoohAKAface  3562.0 #32 3:34PM
It's pop culture. I'm not obsessed with celebs or anything, but it's fun to see celebs. - Mimmy  1442.3 #99 3:35PM
What you don't keep up with the Kardashians?? Lol me either. But it is impossible not to turn on TV without seeing them. - Deltachiq  1223.3 #120 3:35PM
Ommmmm, they are nothing like me!!! Hahaha.....I think its fun too. I posted a pic of Tom cruise last week. I'm not into that stuff, but it was still fun. - zippitydoodahdad  15.9 #7503 3:39PM
Little House is a much better show, lol! - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 3:40PM
@caramiapooh same here. Just today I was eating a cookie and I caught some man taking a picture of me. Look for that one tomorrow on OK! - AshleyLynn22  791.2 #209 3:41PM
It's just fun to see what they're doing.. just like the face-characters or costume characters at the Parks... it's just fun to see them... if you see them on TV.. there are some celebrities that don't matter to some, while others are fans of what they do. That's all.... kind of like if you see the creator of MW at the parks - most people on here would like to at least take a picture, talk to them, or say hi/thank you. - LaTruce  2259.5 #54 3:42PM
I guarantee you that most of the celebs they're not regular people, lol. But yeah, it's part of pop culture. - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 3:43PM
He's joking, Sid, lol. He means he'd rather see a pic of the castle ;) - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 3:44PM
Yup...I have a pic of Tom too!! I'm not a huge fan of him personally but you can ask Zip I was like a little girl. I was Sooo excited!! - ohhhtoodles  365.2 #573 3:44PM
Look up...oops, too late, it just flew over, Sydney...BTW, I like the upbeat energetic posts you have made since joining, keep up the good work...;) - CVDisneyland  386.5 #533 3:44PM
Funny thing is I'm not just referring to the parks I'm generalizing - Kurt76  69.6 #3957 3:49PM
Because it is interesting to see a celeb be "normal" and do the everyday things we non-celebs do. It puts them on a level we can relate to and makes them more "human." - KissDclown  1089.3 #147 3:50PM
Does Us Weekly still do "Stars: They're Just Like Us?" Lol. - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 4:01PM
I know. I hate how they're on E! for 20 hours out of the day, lol - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 4:02PM
Awww baby Mason - Jo_ohanna  387.4 #530 4:54PM
It's not like THEY acquitted OJ. - Mimmy  1442.3 #99 4:54PM
πŸ‘ΏπŸ‘Ώ - DisneyFanZoe  1179.5 #127 4:56PM
No I don't think they are MWers like us ! - Thegrumpyone  106.2 #3351 4:56PM
omg! i'll be there soon. ahhahaha - kristian  1991.3 #67 4:56PM
Aaww Manson with a churro! Training him right! Lol - Briana  241.0 #1379 4:59PM
Because It's cool when you see people on tv who are famous and then you see them in person. It makes you think they're actually... "real" hahaha - Jaytasmic  373.3 #558 5:02PM
So what are they so famous for? This car-dash-e-in..? Did she do something generous? - theREBELspy  224.7 #1583 5:02PM
Why haven't they changed the castle banners to the regular ones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Jaytasmic  373.3 #558 5:03PM
LOL....Realty TV is their talent. 😜 - MarshaMouse  4124.3 #25 5:06PM
:-) - pattyrocks  266.6 #1119 5:07PM
Nice!Β  This post made it to MouseWait's Twitter! http://bit.ly/wkt9nG Now Twitter'verse could see MW'ers celebrity sighting! (^_^) - onezerohero  164.0 #2415 5:07PM
Mason is so cute - princessVanessa  384.3 #537 5:07PM
SoS Us weekly or People but yes some magazine still does that - cesium55  531.6 #352 5:12PM
cuteeeee - kristian  1991.3 #67 5:14PM
Which equates to no talent! - DiscoSteve  273.8 #1031 5:17PM
agreed. Their poor dad is rolling in his grave. - splashphotoCM  885.6 #181 5:18PM
Absolutely None! Unless you count putting on layers of makeup to go to sleep and lay on the bed. - MarshaMouse  4124.3 #25 5:23PM
That stroller is like $1,000. - MagicalCaprice  480.7 #397 5:31PM
is that the one you got for your baby? - PinkElephants  745.7 #226 5:37PM
Yes. She loves it. - MagicalCaprice  480.7 #397 5:39PM
is that the one you got for your baby? - PinkElephants  745.7 #226 5:37PM
Who cares - PinkElephants  745.7 #226 5:37PM
Yes. She loves it. - MagicalCaprice  480.7 #397 5:39PM
I saw Kim, her mom and gang there last summer.  Girls were screaming like mad for them. - maaddmax  7.2 #12365 5:41PM
πŸ˜‚celebrity's and there weird looking expensive strollers! - Kittymeowmeow  271.3 #1063 5:43PM
Wish I got paid as much as they do for no work! - Mimmy  1442.3 #99 5:57PM
Now you've seen two celebrities!! Nice pic. - LilSterner  4811.7 #19 6:09PM
That looks more like a desk chair than a stroller. - Sugarbaker  273.5 #1035 6:17PM
My little sister loves her!! -__- - iPoca.  916.9 #178 6:18PM
Where's the plaid? - Dimo  66.3 #4033 6:20PM
Taking their picture. She had 2 plaids for her big group. - Mimmy  1442.3 #99 6:34PM
Meh meh meh - jacdanfan  8426.6 #5 6:20PM
I spy Mason - Bo22  387.2 #531 6:24PM
I don't think you could even call it "reality" tv, lol. - Spoonful_O_Sugar  574.3 #320 6:28PM
Taking their picture. She had 2 plaids for her big group. - Mimmy  1442.3 #99 6:34PM
well they didn't make themselves famous. it's people who talk about them and know who they are that make them famous. - mochamistie  273.2 #1043 6:46PM
Lol!! - CaliAdventure  225.3 #1571 7:28PM
I'd probably be the only one to not recognize her. Bleh who cares! - goofygal  8206.9 #6 7:30PM
Right?! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2218 7:32PM
You have a point mochamistie! I can't say much cause this is a family forum and sometimes I don't have a filter. So we need to watch talent, not this! - DiscoSteve  273.8 #1031 8:29PM
Yay Mimmy! Thanks for posting this. It's so cute seeing baby mason with a churro! - princessJordan  498.8 #384 9:20PM
So true!! - rlz8  20.9 #6507 12:19PM
if no one was talking about them or posting their photos, they wouldn't be famous. - mochamistie  273.2 #1043 12:22PM

Thanked by:  cillakiwwa 24.4 #6041  
Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #493 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12927 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.5 #655 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
thanks! I just got the first one for my kindle!  - LuvMySmallWorld  45.7 #4621 9:09AM
- valj84DisneyAddict  81.5 #3734 6:47PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15291

2. Dave
12407.5

3. Plumiegirl
8572.75

4. Tom
8440.67

5. jacdanfan
8426.64

6. goofygal
8206.85

7. uscdisneyteacher
7347.26

8. CobbPR
7032.25

9. BaseballMickey_CM
6854.05

10. Bullseye
6757.11


Of all time?!  Wow! - MeridaFan  3511.0 #33 3:00PM
Wow... I got some catching up to do...lol - evilemohand  617.6 #294 8:47PM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules   Tom  
Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1018.5 #164 9:42PM
  - jacdanfan  8426.6 #5 6:08AM
- Lilogirl1  75.1 #3835 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  303.8 #815 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5766 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
Ever thought if making a movie of this  - karieh  141.8 #2749 11:11PM
Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  303.8 #815 8:03PM


 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.1 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1425.2 #101 5:28PM
Neat app!!  . - HandMeAChurroImmaFaint  5193.8 #17 12:00PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
50000

2. MeridaFan
41630

3. MelodyMouse
40000

4. iLOVELUCYnDISNEY
39250

5. secretagentangel
32400

6. debbiev
25750

7. draven898
25550

8. PrincessCindy
25400

9. DisneyGrandma
22500

10. leopardditz2000
21750

 


Thanked by:   valj84DisneyAddict   Tom   conant4   Disneyland_man  

Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1018.5 #164 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  593.1 #308 9:24PM
Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1018.5 #164 12:34PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.1 #8745 1:19PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!


I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1437.5 #100 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1450.7 #98 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1260.8 #115 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10571 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1437.5 #100 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10571 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1260.8 #115 7:09PM
We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1425.2 #101 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1425.2 #101 10:47PM
is there a meet up at the AP event tues march 3rd? - MsTikiMermadam  197.9 #1927 9:33PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  867.9 #189 7:17PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - vegashappyhaunts  123.6 #3024 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1838 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  49.7 #4481 3:57PM
- Calypso  866.7 #190 12:38PM
- E-Ticket  1315.8 #110 6:27AM
- Fantasmicfan1  1018.5 #164 10:49AM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 


DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through May 7
Matterhorn Bobsleds closed through May 15
Innoventions closed March 31-September 30
Space Mountain closed May 5-7
Haunted Mansion closed May 4-7
Indiana Jones closed April 20-May1

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Soarin' Over California closed through May 14
Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #799 8:33AM
Looks like redwood creek will open earlier. 3/3 I think - aud2580  10.0 #9882 3:22PM
it was open when i was there on the 4th. - MsTikiMermadam  197.9 #1927 1:29AM
I have seen so many referb schedules even the dland website has something different -- does anyone know which schedule is correct? - muggywump1  7.0 #12623 8:09AM
the dl site seems to change.  hopefully for some earlier openings. - MsTikiMermadam  197.9 #1927 12:24PM
Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  10.7 #9423 10:53PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6643

2. uscdisneyteacher
5705

3. BaseballMickey_CM
5277

4. Duchess_SMK
4868

5. Dave
4846

6. Stitch_Legacy
4683

7. Plumiegirl
4320

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4075

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2193.3 #57 9:51PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. WARLOCK
222.3

2. MelodyMouse
148.93

3. ShariRenee
115.58

4. HARR_E
101.83

5. Tom
88.83

6. Tmoneysf
82.2

7. Coaster
75.58

8. Psychguy
71.67

9. dberryman
71.28

10. disneylandBOSS123
69.42

 

SEE THE TOP 100


Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
25.72

2. Moog
6.68

3. DisneylandOrBust
6.38

4. Goofytom
6.11

5. Tom
3.27

6. otilegna
3.08

7. richiii3
2.57

8. CoachDisney
2.08

9. Dolewhipped
1.99

10. Lolabell4
1.98

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  81.5 #3734 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  26.6 #5776 11:33AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2107.3 #61 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  26.6 #5776 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2107.3 #61 9:42AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1604.3 #88 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.5 #533 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6216 3:23AM
@otilegna - pikarich  3779.2 #27 9:34AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1107.9 #144 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.2 #258 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5294 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1107.9 #144 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #64816 2:19PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15291

2. Dave
12407.5

3. Plumiegirl
8572.75

4. Tom
8440.67

5. jacdanfan
8426.64

6. goofygal
8206.85

7. uscdisneyteacher
7347.26

8. CobbPR
7032.25

9. BaseballMickey_CM
6854.05

10. Bullseye
6757.11



Thanked by:   valj84DisneyAddict  
TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  81.5 #3734 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  26.6 #5776 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  81.5 #3734 3:27PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Fantasmicfan1
287.51

2. Tom
230.76

3. WARLOCK
222.37

4. ShariRenee
215.06

5. HandMeAChurroImmaFaint
176.82

6. Winnie111286
163.86

7. HARR_E
163.52

8. MelodyMouse
161.25

9. grumpypapa
153.16

10. pikarich
146.72



SEE TOP 100 LEADERS


What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3062.0 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  11.9 #8835 10:32PM
I am reading the book now! It is awesome I have already read the deadliest cast member series(btw awesome books!) and also read the first voyagers LOVE THE BOOKS keep up the good work! - DisneyDudeCarsten  4.0 #21918 10:14AM
- valj84DisneyAddict  81.5 #3734 7:01AM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 


Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6854.05

2. Stitch_Legacy
5107.66

3. RickChavez
3416.92

4. ScooterMike
1962.16

5. SPandEvLover
3482.67

6. IDVandalSkipperCM
2326.13

7. caramiapoohAKAface
3561.97

8. Dave
12407.5

9. Duchess_SMK
5936.5

10. Sweet_Irish_Cream
4386.55



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  974.4 #170 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1437.5 #100 10:53PM
Wondering if 8 of you would fit in a sky bucket? 😊 - MelodyMouse  4019.8 #26 7:50PM
If I remember correct - 8 Normal people would never fit. Maybe 8 characters, fuzzy little animals - suzieq65  9.7 #10085 9:04PM
- conant4  13.6 #8178 11:51AM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unForecast for week of Monday, April 13, 2015:

CROWD PREDICTIONSpring Break is winding down as Disney reduces hours this week. The MouseWait Historical Crowd Index shows mid-70s for this week which seems about right. Crowds will be lighter than last week with Friday and Sunday being the busiest days. - Admin Apr 14, 2015 12:04PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  373.0 #559 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6929 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  122.5 #3044 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  221.2 #1632 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  362.0 #581 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1437.5 #100 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  178.9 #2169 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1437.5 #100 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1437.5 #100 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  178.9 #2169 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1512.9 #95 11:54PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #758 10:04PM
- luxkitty  2374.5 #51 3:11PM
any chance you will be welcoming dogs in your outside dining area anytime soon? - MelodyMouse  4019.8 #26 12:24PM
that would be nice - DisneyDavidEMT  2018.6 #66 12:34AM
I heard a law was passed this year that permitted dogs to be allowed in any outdoor dining patio area... someone should look into if this applies lol ... - TheRealJackandSally  75.6 #0 7:08PM
My dog was welcome there for the MW striker night meet up on Mar 31! - MelodyMouse  4019.8 #26 1:45PM
Scotchie has dined there with us...but he also had his vest on - BombFrogFormerCM  841.2 #196 4:53PM
http://cchealth.org/eh/retail-food/dog-law-faq.php Β  I know folks love theiri pets but I still do not think this is sanitary Β from a food perspective. See the url for CA law. Unless they provide a designated pet area outside, dogs cannot lick the plates/utensils, who cleans up after a dog accident......No pets in at a restaurant for now (service dogs are the exception). Disney is excellent with their food cleanliness in the parks per the Public health inspections. DTD does not fare as well per Retaurarant inspection. Check the Health Care Agency for the current restaurant inspections. As a Public health nurse I always check to see who is keeping clean in their kitchens. Diners beware! - Plumiegirl  8572.8 #3 10:42AM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4019.8 #26 4:22PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.WARLOCK 120.97 #31  
2.Fantasmicfan1 107.68 #164  
3.ShariRenee 95.69 #15  
4.Tom 61.3 #4  
5.HARR_E 60.62 #36  
6.grumpypapa 59.26 #39  
7.SorcererD91 57.08 #103  
8.Winnie111286 57.02 #37  
9.MadameLeota 53.41 #57  
10.otilegna 48.63 #61  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!