lakers unofficial
MR-banner600
 4.6 #18572 (DL Qual #7038

Jan 20, 2012 6:11 PM  Disneyland Talk Land
Thought this was a great shot from yeaterday! My friend mark! ❀

Does Mark have a girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #397 6:18PM
Smooth - donnievegas  1132.6 #138 6:20PM
πŸ‘†jealous 😜 - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 6:21PM
Slick - madsdad  1847.0 #76 6:23PM
Oh y'all. - MagicalCaprice  480.7 #397 6:25PM
Serial. Girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #397 7:32PM
MC! Lol! - Spoonful_O_Sugar  573.9 #320 9:07PM
I guess I'll never know if Mark has a lady or not. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:31PM
Lol at MC! Your comments always make me chuckle hehe! Hope he's single for ya! - SarahLovesDisney  82.2 #3719 9:38PM
Thank you Sara and/or Josh. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:40PM
Hehe it's just sarah.. I made this account for both of us but it's usually just me 😏 - SarahLovesDisney  82.2 #3719 9:44PM
Hmm maybe she doesn't want to answer you cuz she secretly no longer wants to be "just friends"? - PinkElephants  745.7 #226 9:47PM
Well then, thank you Sarah. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:47PM
Then she better hurry up. Cause I ain't waiting. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:55PM
I wanna know too! Somehow I feel invested in this lol! Go MagicalCaprice :) - SarahLovesDisney  82.2 #3719 10:00PM
Shoot then I say go for it MC. You snooze you lose lil2 - PinkElephants  745.7 #226 10:04PM
Claimed. He's mine now! - MagicalCaprice  480.7 #397 10:49PM
Congratulations MC!! πŸ’ - Melliott  301.2 #833 10:54PM
Thank you thank you. You're all invited to the wedding. - MagicalCaprice  480.7 #397 10:57PM
I'm sorry Mark. You're probably a really nice guy. I just made this so weird. Please forgive me. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:00PM
Wow you move fast! - madsdad  1847.0 #76 11:03PM
Yeeeeep......... - MagicalCaprice  480.7 #397 11:06PM
Oh, MC, it will be a funny story to tell your grandkids one day. "I became infatuated with him on MW..." - KelstersInc2319  44.5 #4660 11:09PM
It's worth scrapbooking. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:10PM
Can I be an Usher? - donnievegas  1132.6 #138 11:10PM
He should be flattered! And you got MW support :) - SarahLovesDisney  82.2 #3719 11:10PM
You're like Kate Hudson in How To Lose A Guy in 10 Days. Have you already made your family album?? LOL - Mimmy  1442.3 #99 11:11PM
Yes Donnie. You can. Yes Minmy, I already have CG baby pictures. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:12PM
Can I PLEEEEAAAASSSSEEE sing at the wedding? I do a rousing rendition of LL Cool J's "Doin It". - Ricko19  818.1 #201 11:13PM
I'm singing at your wedding MC! - madsdad  1847.0 #76 11:14PM
Not if you're singing that song. You can choose any Josh Groban song though. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:14PM
Sweet! Im so wearing one of those dumd N dumber suits! - donnievegas  1132.6 #138 11:15PM
You know you will be having a disney themed wedding so you will have to pick a disney song silly. - madsdad  1847.0 #76 11:16PM
Donnie I'll be the other one! Can I have the blue one? - madsdad  1847.0 #76 11:17PM
Y'all can do whatever you want. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:21PM
Lol... No he's single.. Lol sorry I didnt reply earlier! :( - lil2sweet4u  4.6 #18572 3:24AM
Get 'em guuuurl - KissDclown  1089.3 #147 4:15AM
Ahh sweetness! I wanna be a bridesmaid! - PinkElephants  745.7 #226 10:33AM
Can we make this happen? Don't play with my emotions cause im a lil excited about this. - donnievegas  1132.6 #138 10:50AM
You gooo girlfriend! - NeverlandTink  423.1 #469 10:54AM
O rly? Well then. In that case, lets do this thing! - MagicalCaprice  480.7 #397 10:55AM
oh it has to... gotta see u guys in your tuxes. And I've always wanted to wear rainbow colored dress - PinkElephants  745.7 #226 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #397 10:58AM
Fun pic! i'm scurrred of that ride. - madsdad  1847.0 #76 6:24PM
awn I love that ride. how about I ride on swing with mads and you and FeralMatt take five :) - SammyJo  348.7 #619 9:06PM
omg not awn...lol - SammyJo  348.7 #619 9:07PM
You afraid it'll fling you like a sling shot? - Romec123aKaSmartyPants  666.3 #262 9:41PM
I like my feet to be touching something! - madsdad  1847.0 #76 9:54PM
Oooooooo! - Romec123aKaSmartyPants  666.3 #262 10:04PM
It was nice havin mads as an excuse to not go on fast rides, but last trip she went on screamin and wheel of death and loved it, so now I'm in trouble! - madsdad  1847.0 #76 10:07PM
Omg! Can you go when I go? Meli and mr. SPr123 belong in a hen house. I can ride with Mads. - Romec123aKaSmartyPants  666.3 #262 10:09PM
If by henhouse you mean a place I can grab a beer, then yes. :) I hope I get to meet you next time we go! - madsdad  1847.0 #76 10:56PM
I'm scared of it too! - mommyneedsavacation  139.0 #2801 11:09PM
I like the henhouse. I feel very comfortable there. - PinkElephants  745.7 #226 10:50AM
Lol!!! I'll let him know he's getting married! - lil2sweet4u  4.6 #18572 3:25AM
It really is a cool pic though! - PinkElephants  745.7 #226 10:51AM
Very sweet picture!!! Love it!!!!! - Boundin  592.3 #308 6:12PM
It is a pretty cool shot. - LizO  471.1 #408 6:14PM
Wayy KOOL!! - SnoWiZzLe  9.8 #9969 6:15PM
Cute pic - LoveLove  346.0 #624 6:15PM
That is a great shot! - msparrow  140.7 #2769 6:15PM
Heck yeah that's a cool shot! - donnievegas  1132.6 #138 6:16PM
Really cool picture!!! - MarshaMouse  4124.2 #25 6:19PM
Great picture! Love it - piratemom  467.0 #413 6:26PM
That is a great picture but why on earth is Mark not hanging on?! - Bo22  387.2 #531 6:26PM
Cuz he has his seat belt bar thingy on? - Plumiegirl  8572.5 #3 7:49PM
Because he's apparently not a giant chicken like me! - Melliott  301.2 #833 10:46AM
Even with a seatbelt I'd be hanging on pretty tight! - Bo22  387.2 #531 10:56AM
ξ€Žnice - DisneyByMarco  1296.4 #112 6:33PM
Yes very nice - JazzSingingMermaid  338.6 #646 7:10PM
cool shot - HandMeAChurroImmaFaint  5189.8 #17 7:29PM
Nice! - CherryTreeLane  460.0 #426 7:33PM
haha cool picture!! - rbeezy  703.0 #239 9:07PM
I really like this! thanks for sharing ^_^ - SammyJo  348.7 #619 9:10PM
Great picture - Missymoo  669.5 #259 9:20PM
Awesome pic! - supertracy  471.3 #407 9:40PM
Great shot! Go guys who love Disney!! Extra points for you 😁 - StitchEars  330.7 #678 9:47PM
Saw this pic on Instagram last night! Nice shot! - JessicaRabbit33  669.3 #260 9:52PM
This is SPARTA!!! - sarahpie  275.3 #1010 9:53PM
Weeeeeeeeeeeeeeeeee  - Fantasmicfan1  1002.9 #168 11:15PM
Awesome!! Made me laugh. - MonteKristal  310.6 #771 10:41AM
I'm amazed at the clarity ! - onostrant  6.9 #12776 10:48AM
I read the whole thread and am still confused. Not very clear to me. - Mouse4life  1293.1 #113 10:52AM
Too bad he hates it so much! πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.6 #65 6:18PM
Smooth - donnievegas  1132.6 #138 6:20PM
πŸ‘†jealous 😜 - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 6:21PM
Slick - madsdad  1847.0 #76 6:23PM
Oh y'all. - MagicalCaprice  480.7 #397 6:25PM
Serial. Girlfriend? - MagicalCaprice  480.7 #397 7:32PM
Cuz he has his seat belt bar thingy on? - Plumiegirl  8572.5 #3 7:49PM
awn I love that ride. how about I ride on swing with mads and you and FeralMatt take five :) - SammyJo  348.7 #619 9:06PM
omg not awn...lol - SammyJo  348.7 #619 9:07PM
MC! Lol! - Spoonful_O_Sugar  573.9 #320 9:07PM
I guess I'll never know if Mark has a lady or not. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:31PM
Lol at MC! Your comments always make me chuckle hehe! Hope he's single for ya! - SarahLovesDisney  82.2 #3719 9:38PM
Thank you Sara and/or Josh. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:40PM
You afraid it'll fling you like a sling shot? - Romec123aKaSmartyPants  666.3 #262 9:41PM
Hehe it's just sarah.. I made this account for both of us but it's usually just me 😏 - SarahLovesDisney  82.2 #3719 9:44PM
Hmm maybe she doesn't want to answer you cuz she secretly no longer wants to be "just friends"? - PinkElephants  745.7 #226 9:47PM
Well then, thank you Sarah. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:47PM
I like my feet to be touching something! - madsdad  1847.0 #76 9:54PM
Then she better hurry up. Cause I ain't waiting. - MagicalCaprice  480.7 #397 9:55PM
I wanna know too! Somehow I feel invested in this lol! Go MagicalCaprice :) - SarahLovesDisney  82.2 #3719 10:00PM
Shoot then I say go for it MC. You snooze you lose lil2 - PinkElephants  745.7 #226 10:04PM
Oooooooo! - Romec123aKaSmartyPants  666.3 #262 10:04PM
It was nice havin mads as an excuse to not go on fast rides, but last trip she went on screamin and wheel of death and loved it, so now I'm in trouble! - madsdad  1847.0 #76 10:07PM
Omg! Can you go when I go? Meli and mr. SPr123 belong in a hen house. I can ride with Mads. - Romec123aKaSmartyPants  666.3 #262 10:09PM
Claimed. He's mine now! - MagicalCaprice  480.7 #397 10:49PM
Congratulations MC!! πŸ’ - Melliott  301.2 #833 10:54PM
If by henhouse you mean a place I can grab a beer, then yes. :) I hope I get to meet you next time we go! - madsdad  1847.0 #76 10:56PM
Thank you thank you. You're all invited to the wedding. - MagicalCaprice  480.7 #397 10:57PM
I'm sorry Mark. You're probably a really nice guy. I just made this so weird. Please forgive me. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:00PM
Wow you move fast! - madsdad  1847.0 #76 11:03PM
Yeeeeep......... - MagicalCaprice  480.7 #397 11:06PM
Oh, MC, it will be a funny story to tell your grandkids one day. "I became infatuated with him on MW..." - KelstersInc2319  44.5 #4660 11:09PM
I'm scared of it too! - mommyneedsavacation  139.0 #2801 11:09PM
It's worth scrapbooking. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:10PM
Can I be an Usher? - donnievegas  1132.6 #138 11:10PM
He should be flattered! And you got MW support :) - SarahLovesDisney  82.2 #3719 11:10PM
No, a superhero! - Melliott  301.2 #833 11:10PM
You're like Kate Hudson in How To Lose A Guy in 10 Days. Have you already made your family album?? LOL - Mimmy  1442.3 #99 11:11PM
Yes Donnie. You can. Yes Minmy, I already have CG baby pictures. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:12PM
Can I PLEEEEAAAASSSSEEE sing at the wedding? I do a rousing rendition of LL Cool J's "Doin It". - Ricko19  818.1 #201 11:13PM
I'm singing at your wedding MC! - madsdad  1847.0 #76 11:14PM
Not if you're singing that song. You can choose any Josh Groban song though. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:14PM
Sweet! Im so wearing one of those dumd N dumber suits! - donnievegas  1132.6 #138 11:15PM
You know you will be having a disney themed wedding so you will have to pick a disney song silly. - madsdad  1847.0 #76 11:16PM
Donnie I'll be the other one! Can I have the blue one? - madsdad  1847.0 #76 11:17PM
Y'all can do whatever you want. - MagicalCaprice  480.7 #397 11:21PM
Not anymore! He's engaged to MagicalCaprice!! - Mimmy  1442.3 #99 3:23AM
Lol.... No, football actually but I'll let him know... Could be his next job! - lil2sweet4u  4.6 #18572 3:23AM
Lol... No he's single.. Lol sorry I didnt reply earlier! :( - lil2sweet4u  4.6 #18572 3:24AM
Get 'em guuuurl - KissDclown  1089.3 #147 4:15AM
Ahh sweetness! I wanna be a bridesmaid! - PinkElephants  745.7 #226 10:33AM
Because he's apparently not a giant chicken like me! - Melliott  301.2 #833 10:46AM
I like the henhouse. I feel very comfortable there. - PinkElephants  745.7 #226 10:50AM
Can we make this happen? Don't play with my emotions cause im a lil excited about this. - donnievegas  1132.6 #138 10:50AM
It really is a cool pic though! - PinkElephants  745.7 #226 10:51AM
I read the whole thread and am still confused. Not very clear to me. - Mouse4life  1293.1 #113 10:52AM
You gooo girlfriend! - NeverlandTink  423.1 #469 10:54AM
O rly? Well then. In that case, lets do this thing! - MagicalCaprice  480.7 #397 10:55AM
oh it has to... gotta see u guys in your tuxes. And I've always wanted to wear rainbow colored dress - PinkElephants  745.7 #226 10:56AM
Even with a seatbelt I'd be hanging on pretty tight! - Bo22  387.2 #531 10:56AM
This is going to be a most epic wedding. - MagicalCaprice  480.7 #397 10:58AM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  78.2 #3785 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  26.0 #5845 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyAddict  78.2 #3785 3:27PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1603.9 #88 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.5 #533 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6215 3:23AM
@otilegna - pikarich  3779.0 #27 9:34AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3053.1 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  11.9 #8831 10:32PM
I am reading the book now! It is awesome I have already read the deadliest cast member series(btw awesome books!) and also read the first voyagers LOVE THE BOOKS keep up the good work! - DisneyDudeCarsten  4.0 #21913 10:14AM
- valj84DisneyAddict  78.2 #3785 7:01AM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #493 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12922 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.1 #656 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
thanks! I just got the first one for my kindle!  - LuvMySmallWorld  45.7 #4620 9:09AM
- valj84DisneyAddict  78.2 #3785 6:47PM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #758 10:04PM
- luxkitty  2373.9 #51 3:11PM
any chance you will be welcoming dogs in your outside dining area anytime soon? - MelodyMouse  4019.8 #26 12:24PM
that would be nice - DisneyDavidEMT  2016.1 #66 12:34AM
I heard a law was passed this year that permitted dogs to be allowed in any outdoor dining patio area... someone should look into if this applies lol ... - TheRealJackandSally  73.9 #0 7:08PM
My dog was welcome there for the MW striker night meet up on Mar 31! - MelodyMouse  4019.8 #26 1:45PM
Scotchie has dined there with us...but he also had his vest on - BombFrogFormerCM  841.1 #195 4:53PM
http://cchealth.org/eh/retail-food/dog-law-faq.php Β  I know folks love theiri pets but I still do not think this is sanitary Β from a food perspective. See the url for CA law. Unless they provide a designated pet area outside, dogs cannot lick the plates/utensils, who cleans up after a dog accident......No pets in at a restaurant for now (service dogs are the exception). Disney is excellent with their food cleanliness in the parks per the Public health inspections. DTD does not fare as well per Retaurarant inspection. Check the Health Care Agency for the current restaurant inspections. As a Public health nurse I always check to see who is keeping clean in their kitchens. Diners beware! - Plumiegirl  8572.5 #3 10:42AM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4019.8 #26 4:22PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1107.0 #144 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.1 #258 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5294 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1107.0 #144 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #64797 2:19PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  303.8 #815 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5761 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
Ever thought if making a movie of this  - karieh  141.7 #2750 11:11PM
Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  303.8 #815 8:03PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Fantasmicfan1
273.11

2. Tom
230.59

3. ShariRenee
213.3

4. WARLOCK
182.71

5. HandMeAChurroImmaFaint
172.22

6. MelodyMouse
161.25

7. Winnie111286
150.96

8. pikarich
146.52

9. HARR_E
145.67

10. grumpypapa
144.26



SEE TOP 100 LEADERS



 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.0 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1424.3 #102 5:28PM
Neat app!!  . - HandMeAChurroImmaFaint  5189.8 #17 12:00PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6633

2. uscdisneyteacher
5702

3. BaseballMickey_CM
5275

4. Duchess_SMK
4868

5. Dave
4841

6. Stitch_Legacy
4683

7. Plumiegirl
4320

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4071

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2191.9 #57 9:51PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unForecast for week of Monday, April 13, 2015:

CROWD PREDICTIONSpring Break is winding down as Disney reduces hours this week. The MouseWait Historical Crowd Index shows mid-70s for this week which seems about right. Crowds will be lighter than last week with Friday and Sunday being the busiest days. - Admin Apr 14, 2015 12:04PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  373.0 #559 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6927 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  122.1 #3052 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  219.6 #1651 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  361.9 #581 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1436.8 #100 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  178.9 #2168 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1436.8 #100 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1436.8 #100 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  178.9 #2168 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1512.8 #95 11:54PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!


I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1436.8 #100 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1448.8 #98 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1260.7 #115 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10567 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1436.8 #100 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10567 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1260.7 #115 7:09PM
We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1424.3 #102 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  1424.3 #102 10:47PM
is there a meet up at the AP event tues march 3rd? - MsTikiMermadam  197.2 #1934 9:33PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  867.8 #189 7:17PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15291

2. Dave
12402.7

3. Plumiegirl
8572.45

4. Tom
8440.5

5. jacdanfan
8426.28

6. goofygal
8206.75

7. uscdisneyteacher
7343.09

8. CobbPR
7021.55

9. BaseballMickey_CM
6851.39

10. Bullseye
6757.11



Thanked by:   valj84DisneyAddict  
Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  974.4 #170 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1436.8 #100 10:53PM
Wondering if 8 of you would fit in a sky bucket? 😊 - MelodyMouse  4019.8 #26 7:50PM
If I remember correct - 8 Normal people would never fit. Maybe 8 characters, fuzzy little animals - suzieq65  7.8 #11601 9:04PM
- conant4  13.6 #8173 11:51AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6851.39

2. Stitch_Legacy
5107.66

3. RickChavez
3416.92

4. ScooterMike
1962.16

5. SPandEvLover
3477.43

6. IDVandalSkipperCM
2326.07

7. caramiapoohAKAface
3558.32

8. Dave
12402.7

9. Duchess_SMK
5936.5

10. Sweet_Irish_Cream
4386.55



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS



 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. WARLOCK
182.63

2. MelodyMouse
148.93

3. ShariRenee
115.58

4. HARR_E
89.95

5. Tom
88.83

6. Tmoneysf
82.2

7. Coaster
75.58

8. Psychguy
71.67

9. dberryman
71.28

10. disneylandBOSS123
69.42

 

SEE THE TOP 100


DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through May 7
Matterhorn Bobsleds closed through May 15
Innoventions closed March 31-September 30
Space Mountain closed May 5-7
Haunted Mansion closed May 4-7
Indiana Jones closed April 20-May1

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Soarin' Over California closed through May 14
Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #799 8:33AM
Looks like redwood creek will open earlier. 3/3 I think - aud2580  10.0 #9876 3:22PM
it was open when i was there on the 4th. - MsTikiMermadam  197.2 #1934 1:29AM
I have seen so many referb schedules even the dland website has something different -- does anyone know which schedule is correct? - muggywump1  7.0 #12619 8:09AM
the dl site seems to change.  hopefully for some earlier openings. - MsTikiMermadam  197.2 #1934 12:24PM
Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  10.7 #9419 10:53PM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1002.9 #168 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  592.3 #308 9:24PM
Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1002.9 #168 12:34PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.1 #8742 1:19PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1002.9 #168 9:42PM
  - jacdanfan  8426.3 #5 6:08AM
- Lilogirl1  74.5 #3842 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15291

2. Dave
12402.7

3. Plumiegirl
8572.45

4. Tom
8440.5

5. jacdanfan
8426.28

6. goofygal
8206.75

7. uscdisneyteacher
7343.09

8. CobbPR
7021.55

9. BaseballMickey_CM
6851.39

10. Bullseye
6757.11


Of all time?!  Wow! - MeridaFan  3510.6 #33 3:00PM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules  
Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
24.1

2. Moog
6.01

3. Goofytom
5.94

4. DisneylandOrBust
5.38

5. Tom
3.1

6. otilegna
3.08

7. richiii3
2.57

8. CoachDisney
2.08

9. Lolabell4
1.91

10. Dolewhipped
1.87

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyAddict  78.2 #3785 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  26.0 #5845 11:33AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2070.7 #62 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  26.0 #5845 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2070.7 #62 9:42AM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
50000

2. MeridaFan
41630

3. MelodyMouse
40000

4. iLOVELUCYnDISNEY
39250

5. secretagentangel
32400

6. debbiev
25750

7. draven898
25550

8. PrincessCindy
25400

9. DisneyGrandma
22500

10. MinnieMyLove
20250

 


Thanked by:   valj84DisneyAddict   Tom   conant4   Disneyland_man  
Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 


Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - vegashappyhaunts  123.6 #3024 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1837 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  49.7 #4481 3:57PM
- Calypso  866.7 #190 12:38PM
- E-Ticket  1315.8 #110 6:27AM
- Fantasmicfan1  1002.9 #168 10:49AM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Fantasmicfan1 132.94 #168  
2.ShariRenee 94.57 #15  
3.WARLOCK 81.31 #31  
4.Tom 75.78 #4  
5.dberryman 71.28 #3536  
6.grumpypapa 67.89 #39  
7.MadameLeota 58.14 #57  
8.grumpyinphx 57 #445  
9.HARR_E 55.96 #36  
10.dizneedude 53.93 #220  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!