4.1 #24011 (DL Qual #0

Jan 3, 2012 4:32 PM  Disneyland Talk Land
Any suggestions on how to deal with line cutters? We had a family that cut right in front of us and the father (who instigated it) pretended not to hear as we complained to each other. In the end, no great harm done but how do other MWs deal with this?

I grab a dead leaf off of the floor and tickle their elbows - Slotherini  1079.8 #178 4:49PM
I have Got to hang out with you!πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.0 #84 5:33PM
You are my new favorite person. Haha! - Laurakatiepie   166.9 #2508 6:23PM
And he's easy on the eyes. - NeverlandTink  423.1 #538 6:24PM
NLT. Strayin on Donnie? lol - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 6:43PM
You snooz you lose, ladies, I already got to hug him! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.0 #84 6:46PM
I like making him jealous. Gotta keep em on their toes! - NeverlandTink  423.1 #538 6:46PM
Ummm Sue. Isnt he with ZeeAlice? - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 7:08PM
Yes he's taken but I'm just looking. - NeverlandTink  423.1 #538 7:11PM
:p - NeverlandTink  423.1 #538 7:11PM
Woah. Woah. Woah. Back off ladies!!! πŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ‘Ώ haha. - ZeeAlice  621.7 #340 7:51PM
You go, girl! Defend yo territory! Want me to hold your earrings? - LaneSparrow316  847.0 #222 8:10PM
I'll hold the weave! - SkellyMouse  501.4 #445 8:14PM
Skellz went weave on us! Lmbo! - donnievegas  1132.7 #168 8:18PM
That's unbeweevable! - LaneSparrow316  847.0 #222 8:22PM
Omg! That was darn funny! ! - misschurro...  7240.2 #14 8:23PM
Hahahahahaha. I got my shank! Nah I got my own boytoy I'm just feeling feisty today. - NeverlandTink  423.1 #538 8:26PM
Wait hold up rewind. SUE! You got to hug him?! Omg you didn't wash those did you? I'm so jealous - NeverlandTink  423.1 #538 8:29PM
@sparrow hold your earrings!!lmboπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.0 #84 8:29PM
We're talking about Donnie right? - NeverlandTink  423.1 #538 8:29PM
I've got these babies πŸ’ͺ and kung fu skills πŸ™…wooaaaaaa πŸ’’πŸ‘ŠπŸ’’ - ZeeAlice  621.7 #340 8:35PM
@Sue, I'm always ready for a throw down. - LaneSparrow316  847.0 #222 8:39PM
Warned yall that ZeeAlice would chime in here!! lol I met him too! They are a cute cute pair!! - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 8:39PM
Pfffff I take no offense to this. I guess I should be flattered ☺ - ZeeAlice  621.7 #340 8:46PM
😳😳😳*runs to corner* i surrender. Truce? - NeverlandTink  423.1 #538 8:47PM
Omg skelly  - CaliAdventure  225.3 #1701 8:52PM
Truce πŸ™ ha. - ZeeAlice  621.7 #340 8:56PM
@zeealice-i like your wicked emiticom skillz! - misschurro...  7240.2 #14 8:58PM
Aw, they're friends again! I feel like I'm on Jersey Shore. You guys are a blast in a glass. - LaneSparrow316  847.0 #222 9:01PM
Emojis make posts so lively! It's time to turn up the music and fist pump! πŸ‘Šuntz untz untz untz - ZeeAlice  621.7 #340 9:35PM
πŸš• are hee-yah!!!! - LaneSparrow316  847.0 #222 9:50PM
@zeealice. You go girl! @tink. No not Donnie. slotherini. Actually both he and zeeAlice. Very sweet cutie pie couple. - SueBayou  2019.0 #84 10:17PM
So..... What did I miss? - Slotherini  1079.8 #178 11:44PM
Wait! Are you cheating on my cousin!? - onezerohero  174.2 #2375 12:44AM
he missed a lot because he was the one driving the whole gang (me, my parents, 3 dogs) back up north. - ZeeAlice  621.7 #340 12:50AM
Keep as close as u can to them and a nice silent but deadly  will make u feel better. - WeLoveDisneyland  464.3 #484 5:20PM
EwπŸ˜‚ - Bambi.  605.0 #349 5:25PM
Lol - thisgirllovesdisney  14.7 #8958 5:29PM
Nah, let it be heard for better effect! I'm sure they won't stick around long! Hahaha - Mr. Fredrickson  120.4 #3280 6:20PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Dlandluver80  54.1 #4723 6:22PM
Crop dusting!! Lol - Yoshi  257.6 #1315 6:56PM
Bahahaha! best advice right here! - iyuzMickey  515.9 #426 7:00PM
That is what a family member in my group did yesterday for line cutters. I'm still laughing it was a SBDπŸ’¨ - Plumiegirl  10322.1 #8 7:03PM
Wow....lol - VfxGenie  1556.7 #114 11:30PM
Don't even let it be silent. Just let it go! They deserve it. - CadaverousPallor  268.4 #1222 11:48PM
Ask the line cutters if you can cut in front of them, and if they say no then ask them why they think it's ok for them to cut in front of you πŸ˜‚ - ELCAPITAN  55.4 #4670 5:55PM
I honestly TRY to not let line cutters bother me. I hate getting irritated at DL for someone else's rudeness. I will not allow someone like that to spoil my day!!!! - BRabbit  796.0 #241 5:57PM
Act out taking a phone call from your parole officer. - Tom  12307.0 #5 6:15PM
I'mhe one who liked your comment Tom haha!! - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:20PM
Yesss! - Mr. Fredrickson  120.4 #3280 6:21PM
I ask them if they know how crowded it's going to be tomorrow.... - KAJi  551.0 #385 5:27PM
Or next June your choice! - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:22PM
I had this happen sunday night. Lady with two kids cut in front on me and one year old waiting for mickey. I was grabbing camera from under stroller stood up and she was ahead of me. I just got along side of her and slowly got my spot back. They cut mickey off for break just after us. I don't tolerate cutters. - Mikiestown  23.1 #7026 5:36PM
No one cuts in front of MrsπŸ’™ - Mrsblue  693.1 #295 11:55PM
I can imagine "he who cuts,gets cut themselves" - Starr  550.3 #386 12:03AM
Shank em' - MagicalCaprice  480.7 #459 5:42PM
Meh, just tell them that you're not 100% sure if you're contagious..."you don't think so, and the part that's oozing is drying up." - Alicewhoareyou  2705.7 #54 6:44PM
Yeah and you haven't quite felt the same since that monkey bit you. - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:53PM
take a deep breath and move on with your life - missgoofy  371.6 #628 6:54PM
This - Spoonful_O_Sugar  626.4 #337 6:55PM
I do this. I keep remembering in the end we all enjoy the same attraction. It may be devine intervention? - 559MickeyLover  335.8 #746 6:58PM
Cough. A lot. And say "I think the doctor. Is wrong. I don't need antibiotics" - SteamboatMinnie  310.6 #883 6:54PM
Just like I'm doing now. Coughing up a lung - Slotherini  1079.8 #178 11:32PM
Projectile vomit. - scoot  287.1 #1028 8:49PM
Tell a CM, however what goes around comes around. - vincentchase1  672.9 #309 4:33PM
I don't mind it sometimes when someone is saving a spot for a couple people because I know I've done it when my son decides at the last minute he needs to use the restroom and we've already been waiting a long time. I just hate when its a huge group and they push there way threw and dont say "excuse me" try not to let it bother you and enjoy the rest of your day :) - drktink  29.8 #6179 6:04PM
Same here I'm a big "manners" person! - iamdugsmaster  878.7 #213 6:06PM
You have got to love Southern California Pass Holders! - Elfie  106.8 #3537 6:07PM
I disagree. It could be anybody. I'm a SoCal AP holder and I would never be so rude. - Kimantha  188.4 #2185 6:17PM
I don't think it's what kind of pass holder you are, it's more what kind of person you are. - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:20PM
Eeeew, we all gotta start somewhere....I started as a socal, now I'm premium and cut better than ever. What? - MrAndMrsDisney  16.8 #8288 8:42PM
When that happens and it's one person holding the line or outright cutters, I go in front of them. If they say something, casually say you saw them letting people in front of them so you thought you'd take up the offer. What are they gonna do, tell on you? - OkapiC  139.5 #2950 6:10PM
I politely tell them that the end of the line is "over there." The mr. on the other hand will keep staring at them with his arms crossed until they get uncomfortable and leave or let us pass. - MrAndMrsDisney  16.8 #8288 6:26PM
I think a combo of respectful yet assertive works well, I've merely said are you aware that you just cut in from of us, and usually say it loud enough for other people to notice, people are uncomfortable cutting when more than just a few are aware. - madsdad  1868.2 #97 6:27PM
Yah but you also look like you can beat them up quickly!! Lol - MarshaMouse  5036.1 #27 10:52PM
We were in line once for space and 3 people cut in front of us a few peeps ahead of us. They waited the whole time in line and when they got to the beginning of the indoor que the CM had called security who escorted them out of the park. They told them that line cutting was not allowed at all. - AndrewsEars  145.8 #2837 6:29PM
I say something. Like "excuse me we've been waiting for awhile and the back of the line is over there". Usually people apologize. But there are the few that just stare - MissErikaRae  285.5 #1047 7:00PM
I mainly see this on the line in space mountain after you pass the CM and are inside. Since we go often I am thankful and don't let it bother me. - Plumiegirl  10322.1 #8 7:26PM
Cutting randomly is outrageous, families saving spots is part of theme parks everywhere:( - hitchhikingghost  5.2 #18530 7:28PM
I slap on a rear neked choke, but I do it politely! = ) - donnievegas  1132.7 #168 4:42PM
You slap their butt? Donnie! - SueBayou  2019.0 #84 5:32PM
Lol - Spoonful_O_Sugar  626.4 #337 6:27PM
It's bound to happen once in a while. Just be calm because that's their karma. Don't let them affect you because in the end u will all get on the ride. That's my point of view - Kimantha  188.4 #2185 5:08PM
I don't usually care if it's a few people. But I once however had a group of 20 cut in front of us only one person held their spot in line... - NeverlandTink  423.1 #538 5:16PM
I was rather annoyed then cause I was roasting in the sun - NeverlandTink  423.1 #538 5:16PM
I was rather annoyed then cause I was roasting in the sun - NeverlandTink  423.1 #538 5:16PM
We try not to let it ruin our day...Karma will get them in the end.. - disneykimmi  117.0 #3344 5:17PM
I saw that happen to people in line and the people who cut didn't seem to speak English and the guy who they cut in front of, with his children there, was cussing and yelling at the family who cut. I mean, I understand it's maddening when that happens but the guy who was cut in front of looked like a bigger jerk than the family who cut in front of him! - kss4tink  218.0 #1805 5:18PM
Go for the Achilles, that always makes me feel better. - DizGeek  453.6 #498 5:21PM
EwπŸ˜‚ - Bambi.  605.0 #349 5:25PM
Lol - thisgirllovesdisney  14.7 #8958 5:29PM
Karma will come back around on them. - thisgirllovesdisney  14.7 #8958 5:30PM
You slap their butt? Donnie! - SueBayou  2019.0 #84 5:32PM
I usually say something politely but it doesn't usually help, they are rude to cut so u know what kind of response ur going to get from a rude person but I do want them to know I'm not happy with what they did - lisaw  177.6 #2326 5:32PM
I have Got to hang out with you!πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.0 #84 5:33PM
It's a secret! - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 5:49PM
When we were waiting to get in at CA last week we has a similar situation. It was 9:40 am and the cm said good news we are going to let you in early at 9:45. So the cms dropped the rope and told us to wait. Which we did. ( we were close to the front right side) All of a sudden people started coming up the right side since the rope was now gone and started getting in front of us. People started saying not cool and other stuff and the offenders could care less. Yes they were adults not kids. It really is common courtesy but it seems like it is every man/ woman for himself/herself and not just at Disneyland. It really gets on my nerves.This really was the only line cutting event that happened to us on our trip. As a first grader teacher I am always trying to teach social skills and some kids get it and others don't. I guess it is just comes down to how you were raised. - Dizkid  459.5 #491 5:52PM
Don't feel bad a lady just mowed my kid over in Mickeys house. 😑 - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 5:54PM
That's why I don't like going on busy days. I see stuff like that all the time. Its the happiest place on earth, not lets be the biggest jerk contest. Only thing more sickning is black friday shoppers but that's a different topic for a different board - Mikiestown  23.1 #7026 5:58PM
We take it in strife BUT I did let her know I wasn't happy πŸ˜‰ - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:01PM
That's why I don't like going on busy days. I see stuff like that all the time. Its the happiest place on earth, not lets be the biggest jerk contest. Only thing more sickning is black friday shoppers but that's a different topic for a different board - Mikiestown  23.1 #7026 5:58PM
We take it in strife BUT I did let her know I wasn't happy πŸ˜‰ - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:01PM
Same here I'm a big "manners" person! - iamdugsmaster  878.7 #213 6:06PM
I disagree. It could be anybody. I'm a SoCal AP holder and I would never be so rude. - Kimantha  188.4 #2185 6:17PM
I don't think it's what kind of pass holder you are, it's more what kind of person you are. - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:20PM
Nah, let it be heard for better effect! I'm sure they won't stick around long! Hahaha - Mr. Fredrickson  120.4 #3280 6:20PM
I'mhe one who liked your comment Tom haha!! - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:20PM
Yesss! - Mr. Fredrickson  120.4 #3280 6:21PM
Or next June your choice! - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:22PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Dlandluver80  54.1 #4723 6:22PM
You are my new favorite person. Haha! - Laurakatiepie  166.9 #2508 6:23PM
And he's easy on the eyes. - NeverlandTink  423.1 #538 6:24PM
At the Main St station I once had a lady stand behind me all the way to the front. Now keep in mind I'm pushing 5'10" and she was maybe 5'2" well when the conductor asked who was next and how many I said "I am and one." She says "excuse me but I'm next." I looked at her and said "I'm sorry but I'm next and I have one." The conductor let me get on and she had to wait. it's not like she couldn't see me standing in front of her for 15 minutes πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.1 #177 6:26PM
Your 5'10"?? I'm jealous! - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 6:48PM
Why are you jealous? πŸ˜‚ - KissDclown  1089.1 #177 6:55PM
I'm 6'1 and about 235 pounds I don't seem to have any trouble - Kurt76  125.5 #3167 6:56PM
I always wanted to be like 5'9"-5'10". 5'4" sucks - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 7:12PM
I'll trade ya! Haha my brother is 6'3" and about the same weight. No one does that to him either. - KissDclown  1089.1 #177 8:29PM
Lol - Spoonful_O_Sugar  626.4 #337 6:27PM
NLT. Strayin on Donnie? lol - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 6:43PM
You snooz you lose, ladies, I already got to hug him! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.0 #84 6:46PM
I like making him jealous. Gotta keep em on their toes! - NeverlandTink  423.1 #538 6:46PM
Your 5'10"?? I'm jealous! - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 6:48PM
Yeah and you haven't quite felt the same since that monkey bit you. - FaithTrustPixiedust  22.7 #7081 6:53PM
This - Spoonful_O_Sugar  626.4 #337 6:55PM
Why are you jealous? πŸ˜‚ - KissDclown  1089.1 #177 6:55PM
Crop dusting!! Lol - Yoshi  257.6 #1315 6:56PM
I'm 6'1 and about 235 pounds I don't seem to have any trouble - Kurt76  125.5 #3167 6:56PM
I do this. I keep remembering in the end we all enjoy the same attraction. It may be devine intervention? - 559MickeyLover  335.8 #746 6:58PM
Bahahaha! best advice right here! - iyuzMickey  515.9 #426 7:00PM
That is what a family member in my group did yesterday for line cutters. I'm still laughing it was a SBDπŸ’¨ - Plumiegirl  10322.1 #8 7:03PM
Ummm Sue. Isnt he with ZeeAlice? - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 7:08PM
Yes he's taken but I'm just looking. - NeverlandTink  423.1 #538 7:11PM
:p - NeverlandTink  423.1 #538 7:11PM
I always wanted to be like 5'9"-5'10". 5'4" sucks - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 7:12PM
Woah. Woah. Woah. Back off ladies!!! πŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ‘Ώ haha. - ZeeAlice  621.7 #340 7:51PM
You go, girl! Defend yo territory! Want me to hold your earrings? - LaneSparrow316  847.0 #222 8:10PM
A couple years ago, I had a couple of teenagers cut in front of my family & I told them they are rude and I cut right back in front of them.  - Armenda  1173.5 #159 8:13PM
You should have shanked them. - MagicalCaprice  480.7 #459 8:35PM
Your such a gangster! LoL - bigpete  277.2 #1116 8:48PM
You know how I roll. - MagicalCaprice  480.7 #459 9:00PM
I'll hold the weave! - SkellyMouse  501.4 #445 8:14PM
Skellz went weave on us! Lmbo! - donnievegas  1132.7 #168 8:18PM
That's unbeweevable! - LaneSparrow316  847.0 #222 8:22PM
Omg! That was darn funny! ! - misschurro...  7240.2 #14 8:23PM
Hahahahahaha. I got my shank! Nah I got my own boytoy I'm just feeling feisty today. - NeverlandTink  423.1 #538 8:26PM
Wait hold up rewind. SUE! You got to hug him?! Omg you didn't wash those did you? I'm so jealous - NeverlandTink  423.1 #538 8:29PM
@sparrow hold your earrings!!lmboπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.0 #84 8:29PM
We're talking about Donnie right? - NeverlandTink  423.1 #538 8:29PM
I'll trade ya! Haha my brother is 6'3" and about the same weight. No one does that to him either. - KissDclown  1089.1 #177 8:29PM
You should have shanked them. - MagicalCaprice  480.7 #459 8:35PM
I've got these babies πŸ’ͺ and kung fu skills πŸ™…wooaaaaaa πŸ’’πŸ‘ŠπŸ’’ - ZeeAlice  621.7 #340 8:35PM
@Sue, I'm always ready for a throw down. - LaneSparrow316  847.0 #222 8:39PM
Warned yall that ZeeAlice would chime in here!! lol I met him too! They are a cute cute pair!! - Romec123aKaSmartyPants  751.8 #263 8:39PM
That just happened at WDW to us, at TOT. We were almost into the building and all of a sudden this group of about 6 teenage girls (young teenage) came through the fastpass line and cut about 3 people in front of us. I looked at my daughters and we just couldn't believe it. The lady behind us kept shaking her head. Somehow, while going through the lobby, we ended up in front of them, and we were the last ones to let through, I told the CM that the girls behind us cut in line. I'm not sure what happened because we were let into the library, but I hope the CM made them leave. - dizzycat1969  132.9 #62 8:40PM
Eeeew, we all gotta start somewhere....I started as a socal, now I'm premium and cut better than ever. What? - MrAndMrsDisney  16.8 #8288 8:42PM
Pfffff I take no offense to this. I guess I should be flattered ☺ - ZeeAlice  621.7 #340 8:46PM
😳😳😳*runs to corner* i surrender. Truce? - NeverlandTink  423.1 #538 8:47PM
Your such a gangster! LoL - bigpete  277.2 #1116 8:48PM
Omg skelly  - CaliAdventure  225.3 #1701 8:52PM
Truce πŸ™ ha. - ZeeAlice  621.7 #340 8:56PM
@zeealice-i like your wicked emiticom skillz! - misschurro...  7240.2 #14 8:58PM
You know how I roll. - MagicalCaprice  480.7 #459 9:00PM
Aw, they're friends again! I feel like I'm on Jersey Shore. You guys are a blast in a glass. - LaneSparrow316  847.0 #222 9:01PM
I was standing in line with my daughter for astro orbiters (7 or8 at the time). Two youngsters in front if us were sidetracked by the parade. The wannabe thugs behind us sneaked by. I caught them, shook my head no and motioned them to come back. At first they looked like they were pretend to not understand, but put there heads down and slinked back to there spot. - GoofyMom77  968.0 #198 9:30PM
Emojis make posts so lively! It's time to turn up the music and fist pump! πŸ‘Šuntz untz untz untz - ZeeAlice  621.7 #340 9:35PM
πŸš• are hee-yah!!!! - LaneSparrow316  847.0 #222 9:50PM
I agree with you wdw there are a lot of rude people...oh, and don't forget a lot of racist old people... - islandgirl58  462.0 #19 10:08PM
....and Brazilian tours. I see red shirts nd backpacks and I run!! - EpicDio  460.3 #489 10:38PM
>:( That's a stupid over generalization of the elderly in Florida. Actually, I find that there at 100x more rude people going to Disneyland than WDW. - Nyghtngale  572.3 #368 12:47AM
@zeealice. You go girl! @tink. No not Donnie. slotherini. Actually both he and zeeAlice. Very sweet cutie pie couple. - SueBayou  2019.0 #84 10:17PM
Give them wedgies. - Experiment818  1647.2 #106 10:22PM
....and Brazilian tours. I see red shirts nd backpacks and I run!! - EpicDio  460.3 #489 10:38PM
Now I randomly get in... - Roxas  131.5 #3078 10:40PM
Kick em - Lifeguardmom  295.2 #979 10:41PM
Tell them, "GUYS!! LOOK AN ALIEN!!!!" then laugh vigourasly on the floor after the ride because you didn't want to lose your spot in the line - Roxas  131.5 #3078 10:48PM
Iick ur hand and wipe it on them lol THEN do the contagious talk - lisaw  177.6 #2326 10:49PM
Yah but you also look like you can beat them up quickly!! Lol - MarshaMouse  5036.1 #27 10:52PM
@lisaw.. Lol!! Use the FORCE... But it's contagious... - Roxas  131.5 #3078 11:26PM
Omg I looked at that after auto correct fixed it and really put my faith in my iPhone lol I am the worst at spelling ☺so embarrassed - lisaw  177.6 #2326 11:31PM
Wait are u correcting my spelling? U spelled it the same so now I'm confused?please I'm old and slow lol - lisaw  177.6 #2326 11:34PM
Wow....lol - VfxGenie  1556.7 #114 11:30PM
Omg I looked at that after auto correct fixed it and really put my faith in my iPhone lol I am the worst at spelling ☺so embarrassed - lisaw  177.6 #2326 11:31PM
Wait are u correcting my spelling? U spelled it the same so now I'm confused?please I'm old and slow lol - lisaw  177.6 #2326 11:34PM
So..... What did I miss? - Slotherini  1079.8 #178 11:44PM
Wait wha??? - Roxas  131.5 #3078 11:46PM
I thought u were correcting my spelling cuz u said " but it's contagious" I was referring to a few posts up above that talked about coughing and saying they were contagious sorry if I confused u I'm kinds confused myself lol - lisaw  177.6 #2326 11:54PM
I thought u were correcting my spelling cuz u said " but it's contagious" I was referring to a few posts up above that talked about coughing and saying they were contagious sorry if I confused u I'm kinds confused myself lol - lisaw  177.6 #2326 11:54PM
I can imagine "he who cuts,gets cut themselves" - Starr  550.3 #386 12:03AM
Wait! Are you cheating on my cousin!? - onezerohero  174.2 #2375 12:44AM
>:( That's a stupid over generalization of the elderly in Florida. Actually, I find that there at 100x more rude people going to Disneyland than WDW. - Nyghtngale  572.3 #368 12:47AM
he missed a lot because he was the one driving the whole gang (me, my parents, 3 dogs) back up north. - ZeeAlice  621.7 #340 12:50AM
Bump for Shrew - Slotherini  1079.8 #178 11:25PM
i was about to say what i've seen this post before but it's the sameone lol - HanLostLeia  1098.3 #174 11:36PM
😭😭leaf πŸ˜‚πŸ˜‚tickleπŸ˜‚crop dustπŸ˜‚πŸ˜‚ - misschurro...  7240.2 #14 11:40PM
Thought my beer was making me have a deja vu moment at first lol - madsdad  1868.2 #97 11:46PM
Just like I'm doing now. Coughing up a lung - Slotherini  1079.8 #178 11:32PM
i was about to say what i've seen this post before but it's the sameone lol - HanLostLeia  1098.3 #174 11:36PM
😭😭leaf πŸ˜‚πŸ˜‚tickleπŸ˜‚crop dustπŸ˜‚πŸ˜‚ - misschurro...  7240.2 #14 11:40PM
Thought my beer was making me have a deja vu moment at first lol - madsdad  1868.2 #97 11:46PM
Don't even let it be silent. Just let it go! They deserve it. - CadaverousPallor  268.4 #1222 11:48PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  6729.1 #17 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  19.6 #7657 10:32PM
- disneyforme  249.3 #1397 7:33PM
  - teapotsandteacups  469.6 #478 10:17PM

Invest in Disney Fine Art with our new Platinum Partner, Magical Memories. Watch for MouseWait art exclusives in the Lounge and use this code: MW10 for 10% off! When you support Magical Memories, you also support the continued development and maintenance of MouseWait. Earn 1000 Credits for each purchase--just send your receipt to [email protected] -- thank you for your support!

- LaPearleNoir  2185.1 #75 7:22PM
- teapotsandteacups  469.6 #478 3:50PM
- NvNana  126.5 #3149 11:04AM
- tina7321  155.9 #2677 10:07PM

Did you know that you can find refurb info with a quick iPhone Spotlight Search? Learn how to find updated Disneyland info fast with a few hidden tricks in MouseWait 9. Post your tips below!


Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  2008.6 #85 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  421.0 #544 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
Just spent $100. Surely not my last order this month - Dianat710  57.7 #4591 4:46PM
Oh very cool!!  - sunvalgifts  141.2 #2923 9:45AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  2442.5 #63 6:41PM
Yes, 1 question every 24 hrs was difficult to stick with.  - DisneyMom13  311.4 #874 6:28PM
Oh πŸ˜‚πŸ˜‚ just realized that post was 2+ years oldπŸ˜‚πŸ˜‚ well people are still taking turns very slowly. Maybe it's the app, not the players.  - DisneyMom13  311.4 #874 6:34PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  2803.8 #50 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4244.1 #36 12:59PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #68339 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  414.2 #553 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1508.3 #116 2:20PM

Earn 1000 Credits for staying at MouseWait Platinum Partner Hotels! Each night that you stay at the Hojo Anaheim 714-776-6120 or the brand new Courtyard Marriott Theme Park Entrance Hotel 714-254-1442 you will earn 1000 Credits! Just send an email to [email protected] after your stay with your confirmation number and check in date, and we will add the Credits to your account! Make sure to mention MouseWait when you reserve your rooms. 

When you support our Platinum Partner Hotels, you help us to improve MouseWait. Both hotels are run by the best management team in the business, and you won't get better service anywhere else!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  296.3 #973 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  154.3 #2700 3:57PM
Good morning @@@@@@Admin I submitted a stay at Hojo for 7/2/15.Β  I haven't seen the Credits yet.Β  Would you please check the records?Β  I can resubmit the Form if you need me to.Β  As always, thanks for all your wonderful help. - Winnie111286  17106.9 #2 8:02AM
Admin Thanks - Winnie111286  17106.9 #2 3:18PM
Hi @@@@@@Admin I filled out the form for 2/28 at Hojo and haven't seen any Credits. I also sent you a Support Ticket last week. Would you please look into this? As always, Thanks  @@@@@@Admin - Winnie111286  17106.9 #2 10:50PM
Admin - Winnie111286  17106.9 #2 4:46PM
Admin - Winnie111286  17106.9 #2 12:38AM
Hi again Admin I  have sent support tickets and this a few times. I still haven't seen the credits. I have another stay coming up too. Thanks Admin - Winnie111286  17106.9 #2 12:02AM
Admin Has this ended? - Winnie111286  17106.9 #2 4:35PM

Get a quick overview of the new features in MouseWait 9 for iOS, our biggest update since 2009! Get the free version here, or upgrade to Platinum here

Just installed the MW app on my new phone yesterday. This will be very helpful for me since I am used to the android version. Thank you. - teapotsandteacups  469.6 #478 11:41PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
21.62

2. Goofytom
12.74

3. teapotsandteacups
8.53

4. sheridanrabbit
4.98

5. DisneyMom13
4.04

6. mamabeam
1.31

7. Moog
0.4

8. beentoall
0.37

9. Dolewhipped
0.31

10. hopsjr03
0.18

 

Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  304.5 #917 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  96.2 #3711 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  12307.0 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2783.0 #51 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  96.2 #3711 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2783.0 #51 9:42AM
Any tips on how to keep a game going?  Seems like the past few times I've played Random the other person stops playing and I can't finish the game.  :( - azbellatink  246.2 #1435 12:47AM
Invite  people  to play in the to 10 for the week. We don't  all play everyday but you'll  get your game finished.  - richiii3  1508.3 #116 10:45PM
Yay I made the list!!!!!!  - DayDreamsOfDisneyland  149.5 #2776 7:02PM
 YOU!!! Having fun playing!! - DisneyMom13  311.4 #874 5:01PM
Well done:-).  I'm enjoying playing your games.  Thank you. - beentoall  843.7 #0 2:19AM

MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  459.5 #491 12:29PM
Doesn't everyone have a countdown clock on the top of one of their pinball machines?  Unfortunately mine is blank because our DL trip was weeks ago :( - awhittle  0.0 #127392 10:15AM
That just means it's time to start planning! πŸ˜€ - AngiMouse  104.9 #3565 1:02PM
Ours is blank too with no plans anytime soon. That's why I come to β˜ΊοΈβ˜ΊοΈβ˜ΊοΈ - DisneyMom13  311.4 #874 7:30PM
So from the looks of it, there is not even one app made for those of us on android. You know there are millions of people who do not own iPhones. Its kind of rediculous these days not to offer an android version of apps. Would love to help this site grow by donating, but I see no point in that when there appears to be no intrest by the app builders here to support android. I mean how about atleast a partialy functional app so we can feel that theΒ android users are even wanted as a part of the mousewait community.Β I see lots of requests and sad posts about no android, but dont see any replys by the site to the fact that anyone is even working on it.I've checked back here every so offten to see if there is anything for android users, but never bothered joining until today.I just wanted to rant a little, and now I am done.Unfortunalty, at this point I think I am officaily giving up on mousewait.Β Thanks for reading Β and understanding my frustrations ( i hope ) and please everyone........Have a Disney-tastic day!Mark - molney14u  0.0 #127402 11:05AM
I have an iPhone and an old droid. I use the old droid for wait times when my iPhone can't connect and it works fine. There's so many droid phones to have  separate apps for but I hope android makers would start using the basic same code and security but I'm probably wishing on a star for that . I miss my droid but a lot of apps don't work the same.  - secretagentangel  6371.3 #21 8:10PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6910

2. uscdisneyteacher
6676

3. Winnie111286
6409

4. Dave
6153

5. BaseballMickey
5971

6. misschurro...
5882

7. Plumiegirl
5557

8. Duchess_SMK
5471

9. pikarich
5413

10. Stitch_Legacy
4717



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  4486.0 #31 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  4486.0 #31 2:34PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  475.1 #466 8:06PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Did you know that almost everything in MouseWait can be found with a few taps in the MagicSearch bar? Did you know that we add things to MagicSearch weekly (i.e. requests from you--see below)? MagicSearch enables ONE-THUMB searching to help you find individual menu items, vegetarian or gluten free food, reviews, wait times (even restaurant wait times), exclusive insider Disneyland tips, annual pass holder, parking info, Star Wars Park info, celebrities, Disneyland news, Hidden Mickeys, crowd forecasts (unFORECAST), Photopass, birthdays, refurbishment info, and amazing content from almost a million pages of original content in the MouseWait Lounge. 

This is an  app. Thank you @@@Admin - LiveLaughLoveDisney  297.4 #0 2:46PM
Thank you LiveLaughLoveDisney! - Admin  5:59PM

DISNEYLAND PARK:

Monorail REOPENS MAY 20
River Belle Terrace transforms into a table service restaurant Feb 10
Big Thunder Ranch and Barbecue CLOSED permanently
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Silly Symphony Swings closed -- TBA
Grizzly River Run closed April 18 -- May 17
Disney's Aladdin is permanenly closed--Frozen will take its place


 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  20.3 #7494 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy_FU2Rcm  350.3 #695 8:33AM
Any idea when Autotopia will re-open?  - CentralCoastAuntVon  85.0 #3927 9:51PM
hopefully never - Dave   13807.4 #4 9:27PM
Bully - secretagentangel  6371.3 #21 1:57PM
My Kids enjoy Autopia - E-Ticket  1472.4 #119 8:29PM
Haha we do enjoy Autopia also!! My niece is very concerned about all the construction going on but knows it will be much better!  - CentralCoastAuntVon  85.0 #3927 1:17PM
Dave be nice!!! My sister is mentally handicapped and only loves autotopia and teacups... But the fumes make her faint. lol! Dave I hear you!  - verofern  138.4 #2966 1:56AM
Will Indiana jones reopen on the 3 or will it reopen on the 4 - Disneylandgirl1955  45.3 #5101 5:52AM
It was open today - AngieC  238.3 #1534 10:58PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. secretagentangel
107300

2. jacdanfan
105000

3. iLOVELUCYnDISNEY
82000

4. leopardditz2000
80000

5. teapotsandteacups
80000

6. DisneyGrandma
65000

7. DarthFairy
58950

8. debbiev
55750

9. Melody_CM
55000

10. MinnieMyLove
46500

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  843.7 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  135.2 #3017 9:06PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  141.2 #2923 12:21PM
I finally made a list besides wait times.wait times has become almost impossible with the crowds,reception blows.but thank you for all you do@@@@Admin - DarthFairy  475.1 #466 7:43PM
!!! And I thought working up to 73 credits was good lol - sunvalgifts  141.2 #2923 12:21PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! (Big Thunder pic by CJ)

Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  54.8 #4696 9:01AM
- DisneyMom13  311.4 #874 10:32AM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  398.0 #581 7:05PM
I know it's awesome to know your not alone as a Disneyland freak  - mjpdisney67  36.5 #5579 7:26AM
- maleficentmama  3.3 #32948 11:39AM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the month of May 2016
The last few weeks have been relatively quiet, but we will see crowds rise as we get to the end of May, especially toward the end of the month when Grad Nite begins. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), crowds averaged in the high 70s (approx 70% capacity), then the Crowd Index rose to the 80s toward the end of the month. Remember, we've seen larger crowds ever since the 60th Celebration began, so keep that in mind when looking at historical Crowd Index data. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin May 9, 2016 5:42PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  643.2 #324 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  20.6 #7428 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  442.0 #510 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  176.1 #2347 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  271.1 #1182 5:04PM
6 of us going Sunday 11 6 year have use that annual pass - jmmm  0.6 #75569 12:12PM
Have Saturdays been less busy then Tuesdays or Wednesdays recently? - TiDoubleGuhErr  0.3 #89490 12:07AM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Winnie111286
1233.5

2. Fantasmicfan1
1166.73

3. Melody_CM
928.93

4. secretagentangel
616.97

5. Coaster
479.1

6. ShariRenee
329.9

7. goofygal
301.2

8. Tom
290.7

9. jacdanfan
289.23

10. grumpypapa
226.03

 

SEE THE TOP 100

14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  52.4 #4789 7:14AM
Wow! I'm on the list 😊 - disneymom1  266.0 #1242 10:17PM
Yea!  We'll be looking for your pics and "live" posts, too. Have a wonderful trip! - Ilovegoofy  50.3 #4888 3:36PM
Go Winnie! - DarthFairy  475.1 #466 7:17PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1152.2 #162 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  2044.2 #81 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  414.2 #553 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  52.4 #4789 2:38PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
20441.5

2. Winnie111286
17106.9

3. Melody_CM
16830.3

4. Dave
13807.4

5. Tom
12307

6. jacdanfan
12150.2

7. goofygal
11658.9

8. Plumiegirl
10322.1

9. ShariRenee
10029.4

10. uscdisneyteacher
8403.47


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  6371.3 #21 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  2242.4 #73 8:50AM
Congrats - superdisneyman80  224.6 #1716 8:22PM
Thanks for all of the  - ForeverNeverland  104.2 #3582 3:38PM

See what Kate can do for you, and experience Disneyland like a VIP! Get your own Virtual Plaid in the App Store today, it's FREE! http://apple.co/1WL7y9I

- RetroDisneyPins2002  42.7 #5217 8:01AM
- CT4625  45.3 #5103 8:30PM
   - teapotsandteacups  469.6 #478 5:01PM


Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4409.5 #34 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  3501.4 #43 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  1229.6 #148 3:48PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2089 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  1250.9 #141 5:56AM
Nice, my first time on the list and I have 2! Thank you!   - sunvalgifts  141.2 #2923 11:56AM
Oops! It didn't seem to post the first time lol. Sorry for the double post.  - sunvalgifts  141.2 #2923 11:58AM
Thank you to all who post from the park!! Love seeing the park when I cannot be there. - snowgrey  7.7 #13571 2:49PM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  1582.2 #111 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  224.9 #1708 7:31PM
- MommyandBash  414.2 #553 10:29AM
@Admin  HOPE you are working on #3!  - Dianat710  57.7 #4591 5:41PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! Register here for free.

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  57.1 #4607 10:05PM
what is MSEP? - markchop  84.5 #3939 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  2803.8 #50 9:33AM
I miss the Electrical Parade.  My mom was actually covering a story about the Electrical Parade and got to ride in one of the vehicles.  - RetroDisneyPins2002  42.7 #5217 1:35PM
!!! - DisneyMom13  311.4 #874 7:43PM
!!!! That is soooo cool!!! - dizzneyfan  609.7 #344 8:06AM
Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  22.6 #7106 10:18PM
Awesome!! - stanvoodoo  46.4 #5056 7:25PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Fantasmicfan1
1642.1

2. Winnie111286
1466.49

3. Melody_CM
947.53

4. secretagentangel
754.17

5. Coaster
479.1

6. ShariRenee
406.24

7. jacdanfan
388.23

8. goofygal
305.6

9. grumpypapa
290.84

10. Tom
290.8



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - Melody_CM  16830.3 #3 11:30PM
Me too - LaPearleNoir  2185.1 #75 1:11PM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  666.4 #312 9:59AM
Yippeeeee!!!! I made the list!!!  - dizzneyfan  609.7 #344 7:17AM
Wow, top of the list:-) - beentoall  843.7 #0 5:40AM

Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

- MommyandBash  414.2 #553 4:52PM
- MissAmericaSings  427.7 #529 7:58AM
We want more books - sctoaonk75  286.1 #1036 7:42PM
- sunvalgifts  141.2 #2923 12:55PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  3501.4 #43 9:42PM
  - jacdanfan  12150.2 #6 6:08AM
  - JediKitty  1140.7 #166 10:32PM
I miss the  - DisneyMom13  311.4 #874 1:34AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

1. #MWMEETUP STICKERTUESDAYS PTN PARADE and FIREWORKS!
May 24, 2016 06:00pm

2. Az meet up
May 28, 2016 06:00pm

3. #MWMEETUP ONE LAST TIME
Aug 06, 2016 12:00pm

MouseWait Meetups 2016
what is happening for one last time on aug 6? - MsTikiMermadam  1250.9 #141 12:31AM
It was January 8 I think but I left it as I think it's funnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'll have to delete it😭😭 - secretagentangel  6371.3 #21 7:55PM
ok,  last time for btr....  πŸ˜Ή - MsTikiMermadam  1250.9 #141 6:03AM
It looks like we need to get more official meet-ups happening in the parks.  πŸ˜„ - LaPearleNoir  2185.1 #75 9:38AM
I do one a week but we need more! We were saying last week to add an Astro blaster to Friday maybe? We could do a monorail or BRMRR sweeper tooπŸ˜‚πŸ˜‚Plus I'm trying to post a few ahead of time so people can plan. Next week the meetup we do for MW  had to be Friday again but hopefully Tuesday  the next week! We have two very cool ones coming up next month! It's a secret😎😎😎😎 - secretagentangel  6371.3 #21 9:47PM
Your Tuesday night meet up is great but I'm just remembering all the meetups we used to have.  I wonder what the meet ups are next month..... I'll be there with my  - LaPearleNoir  2185.1 #75 10:30PM
i keep ending up with tues classes,  and missing the tues meetups.  so glad i have made a few of them! - MsTikiMermadam  1250.9 #141 6:05AM
I'll post the ones I know about, I'm switching some to weekends too. And maybe get a few others too! 😊 - secretagentangel  6371.3 #21 8:49PM
Sad but won't be there until 2017 but would really love to meet some of you incredible people - mjpdisney67  36.5 #5579 6:45PM
Would love to be able to attend a meetup someday! - jackattacksmom  19.2 #7745 11:36PM
Hope you can, one day. Loads of fun!! - misschurro...  7240.2 #14 3:31PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey
7887.99

2. Stitch_Legacy
5143.16

3. RickChavez
3671.63

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
4717.72

6. caramiapoohluvsbb8
4484.94

7. DLKenCA
2750.53

8. IDVandalSkipperCM
2579.36

9. Dave
13807.4

10. LilSterner
5732.49



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

#Breaking news 🚨  This needs to be updated! - MadameLeota  4486.0 #31 3:40PM
Just a little...;) - ShariRenee  10029.4 #9 4:44PM
Okay, a little bit! Lol - MadameLeota  4486.0 #31 10:56PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Fantasmicfan1 479.35 #43  
2.Winnie111286 468.21 #2  
3.Melody_CM 463.55 #3  
4.ansloth 143.4 #232  
5.richiii3 138.56 #116  
6.oiler2112 108.5 #758  
7.YoPirate 95.67 #111  
8.teapotsandteacups 92.12 #478  
9.secretagentangel 71.14 #21  
10.leopardditz2000 71.09 #185  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!