318.8 #786 (DL Qual #1007

Nov 27, 2011 2:04 AM  Disneyland Talk Land
**Late Nite Tinky 76 RAK** Just had an awesome day at the parks and in the Xmas mood jus found these today for a lucky MW to enter tell me ur most annoying Xmas song know we all gotta have one .Lil miss espy will draw a winner this Friday once i get home from Disneyland

Grandma got run over by a reindeer... :-/ please add me... thanks... :-) - disneymomma1  325.8 #745 2:06AM
That was mine. But I don't want to be added - cesium55  531.8 #378 2:17AM
"Blame It On the Mistletoe". Don't know who sings it but it just bugs me! - TonjaC  287.3 #973 6:38AM
Good one. It annoys me too - NeverlandTink  423.1 #503 8:24AM
Toby Keith. It was voted one of the best romantic Christmas songs. - RadioMaverick  1175.2 #147 9:01AM
Be careful "liking" on responses in RAKs. This poor girl is now 2 😳 And is no longer where she used to be. Likes bump the entries to the top - minnieMisty  275.5 #1078 9:20AM
The number 2 has just as much of chance to be picked as any other number with a random number generator. - Nyghtngale  572.3 #346 10:16AM
True I won one RAK being first on the list - MarshaMouse  5010.1 #22 10:29AM
I don't mind being second - I just like to play :) It's too easy to hit that "like" button accidentally - I've done it several times. Thankfully never on something bad! - TonjaC  287.3 #973 5:51PM
I want a hippopatomos for Christmas, and Feliz navidad. Please add me! Cute! - shelley-in-wonderland  18.0 #7545 2:27AM
Lol ya not a fan of Felix navidad either - Tinky76  318.8 #786 2:51AM
+ me please, and thank you for the nice RAK. Do not like "Frosty the Snowman" - jacdanfan  10973.1 #3 7:04AM
And the answer is Feliz Navidad. Add me please, for my little sister-in-law. - LittleAprilShowers  565.3 #351 11:47AM
I can't stand the voice of Gayla Peevey singing I Want A Hippopotamus for Christmas. She creeps me out! - SUUZinOCretiredPLAID  1036.1 #172 12:26PM
add me please. i don't like the song Grandma got run over by a reindeer. i would never want that to happen to my grandma and i don't know why such a song exists - misseeyore  538.0 #373 1:35PM
Even tho I am puerto rican - I have to agree that "Feliz Navidad" is even annoying to me...awesome RAK please add me :)
- MrsKupcake  176.6 #2277 11:14PM
Add me please! Overplayed song that bugs me is Feliz Navidad. Is that Julio Iglesias that sings it? He sounds really nasally and it drives me nuts. I'd rather be stuck in IASW with the music left running! - lisacat  254.9 #1280 12:26AM
It's JosΓ© Feliciano that sings that song - sickboy  531.5 #379 12:33AM
Add me please. I can't stand Christmas shoes. - RemyAllie  510.2 #398 11:36AM
That was mine. But I don't want to be added - cesium55  531.8 #378 2:17AM
Billie Holiday's version of "baby it's cold outside" please add me :) - disneyfan46  334.9 #698 2:19AM
That beetles song dong remember the name it's just trippy lol and now it's stuck in my head add me please :) happy holidays - Tinkerstar  260.4 #1229 2:35AM
War Is Over? - cesium55  531.8 #378 2:36AM
Oh no I ❀ that song!! - shelley-in-wonderland  18.0 #7545 2:42AM
I think the catch is simply having a wonderful christmas time ding dong ding. Lol it not that i don't like it. It just gets stuck in thy head arrrrgggg lol - Tinkerstar  260.4 #1229 2:52AM
Oh not War is Over. Forgot the name too - cesium55  531.8 #378 3:09AM
Wonderful Christmastime is Paul McCartnry - RadioMaverick  1175.2 #147 9:03AM
That would explain it I can't stand Paul McCarthy as a person lol - Tinkerstar  260.4 #1229 9:40AM
War Is Over? - cesium55  531.8 #378 2:36AM
Oh no I ❀ that song!! - shelley-in-wonderland  18.0 #7545 2:42AM
Lol ya not a fan of Felix navidad either - Tinky76  318.8 #786 2:51AM
I think the catch is simply having a wonderful christmas time ding dong ding. Lol it not that i don't like it. It just gets stuck in thy head arrrrgggg lol - Tinkerstar  260.4 #1229 2:52AM
Clay Aiken's voice on Mary Did You Know annoys me... I always change the station when it comes on and my aunt who LOVES Clay, gets mad at me and switches it back lol please add me, thanks! - rbeezy  703.0 #265 2:54AM
Please add me. And of course feliz navidad _-_… - FelissaJoann  6.8 #14063 2:57AM
Please add me. I am not to sure who sings it but the speed jingle bells song. So annoying - Chumash28  1161.5 #149 3:08AM
Oh not War is Over. Forgot the name too - cesium55  531.8 #378 3:09AM
So pretty! Please add me and I can't stand Feliz Navidad lol - bren12  38.1 #5207 3:09AM
The one about grandma getting run over by a reindeer....or the chipmunks one. Love Christmas but not a fan of the music. - nursecolie  137.3 #2897 4:27AM
Ugh the chipmunks carols!!!! Ugh! Please add me, thanks!! - theDebsterM  138.2 #2885 5:03AM
The christmas shoes song. I hate crying lol. - dennibowles  56.0 #4455 6:13AM
Santa Baby by anybody drives me crazy. Add me please. - DorrD207  361.4 #620 6:27AM
Grandma got run over by a reindeer. Please add my name - cyndaws  258.0 #1251 6:43AM
Please add me :) Those are so cute! The Christmas song I find annoying is ' Santa Baby'. Thanks! - PrincessKristin  780.8 #232 6:45AM
Dogs singing Jingle Bells. What a great gift. Makes me feel I am in the park even though I am so far away. - crazydisneyfan  3.7 #25794 6:47AM
Singing dogs make you feel like you're in the park?? O_o - SkellyMouse  501.4 #408 9:20AM
It has to be Feliz Navidad.  It was bad last year when every other song on the radio was a version of it, but now my daughter's favorite Christmas decoration is a foot tapping Santa in a sombero and serape singing Feliz Navidad! 
- Dahliasmom  62.3 #4288 6:49AM
Going to have to go with "Who took the Merry out of Christmas" by Donny Osmond. Words cannot describe the horror. - TharBeSquallsAhead  271.8 #1119 6:54AM
Santa Baby πŸ˜– i cant stand! Please add me - BeOurGuest  205.2 #1903 7:25AM
Please add me and I can't stand Feliz Navidad πŸ˜– - Minnie13  184.1 #2175 7:36AM
Jingle Bells! So repititive..... Please add me! Thanks! - Pintraderswife  468.3 #445 7:50AM
Please add me :) I would say Grandma got run over by a reindeer is kinda annoying but sometimes the classics that are sung by the wrong people are annoying too :) thanks so much!! :) - brodysmommy  422.5 #505 7:55AM
I have to go with Last Christmas by George Michael. Add me please and thank you - minigirl1156  733.4 #254 8:14AM
Add me please! "All I want for Christmas is you" is my most annoying song :) - PrincessKay  173.3 #2329 8:17AM
I agree...Last Christmas...yuck =oP - iyuzMickey  515.9 #392 8:18AM
Jingle bells - it gets stuck in your head for a month lol - lisaw  158.0 #2569 8:18AM
The song that annoys me most is oh Christmas tree. It's to slow most of the time. these are so cute add me please and thank you. - NeverlandTink  423.1 #503 8:23AM
Good one. It annoys me too - NeverlandTink  423.1 #503 8:24AM
Jingle Bells! Only because my brother sings it year round. Add me, please! - GoldenEilonwy  167.3 #2421 8:30AM
add me. omg it has to be the " Feliz navidad/I wanna wish you a merry christmas" that spanglish song. it drives me crazy. it starts off fun but it just never ends, how many times can someone keep repeating the same lines over and over and over again. the worst is when ur at the mall and that song comes on because there is no where to run or avoid that song....ugh! now the song is in my head. seriously why would somrone keep repeating the same words ovwr and over again...its just cruel, cruel I say. - HanLostLeia  1098.3 #161 8:45AM
LOL I agree!! It's pretty annoying - MarshaMouse  5010.1 #22 8:47AM
Ohh wife your such a Scrooge lol - HanLostLeia  1098.3 #161 9:11AM
That's how i feel about the Bieber! - Romec123aKaSmartyPants  746.0 #247 11:21AM
LOL I agree!! It's pretty annoying - MarshaMouse  5010.1 #22 8:47AM
Little Drumm - DeneciePie  330.4 #723 8:49AM
iPhone behaving badly. Little Drummer Boy is the one I hear too much of. By 12/25 I don't want to hear another pun pun pum pum !! - DeneciePie  330.4 #723 8:52AM
Toby Keith. It was voted one of the best romantic Christmas songs. - RadioMaverick  1175.2 #147 9:01AM
Wonderful Christmastime is Paul McCartnry - RadioMaverick  1175.2 #147 9:03AM
All I want for Christmas is you. I really think our local radio station plays that and Santa Baby every 3rd or 4th song. Great RAK, please add me - PopcornYeti  378.6 #575 9:05AM
Blue Christmas by Porky Pig. Plz enter us for ChubbyMouse. Thank you ξ€³ξ‘ˆξ€³ - SeΓ±orBuzz&Jessie  68.5 #4145 9:06AM
Haha! We get so many requests for that song. You'll be surprised how many people have never heard that audio clip (which is just a guy goofin' in a studio) and love it. lol - RadioMaverick  1175.2 #147 11:57AM
Thanks for the RAK! ANY song sang by an animal (even Chipmunks) is what I loath the most. - 559MickeyLover  334.6 #701 9:09AM
Any "pop punk" renditions of Christmas carols, they annoy the heck out of me. Just saying, no need to add me ^_^ just wanted to share :) These are some awesome pins Tinky! Good luck everyone. - SkellyMouse  501.4 #408 9:11AM
Ohh wife your such a Scrooge lol - HanLostLeia  1098.3 #161 9:11AM
I Want a Hippopotamus for Christmas is the worst ever! Add me please. - 2princessdad  2291.5 #65 9:11AM
That's a song? 😳 - SkellyMouse  501.4 #408 9:20AM
OMG I HATE that song! - LaneSparrow316  847.0 #210 3:42PM
Love that song! - mousekepuggie  155.8 #2606 9:16PM
Most anNoying xmas song for me is definately gotta be grandma got run over by a reindeer. Please add me! - Disneymomab  34.0 #5481 9:12AM
I would say the 12 days of Christmas is always a rough one... But the chipmunks version is just grating and exhausting!! Please add me! - ktkakes  331.6 #716 9:35AM
I so love Christmas songs, but I think I want a hippopotomas for Christmas is annoying! 😜 please add me and thanks!! - minnieMisty  275.5 #1078 9:18AM
Be careful "liking" on responses in RAKs. This poor girl is now 2 😳 And is no longer where she used to be. Likes bump the entries to the top - minnieMisty  275.5 #1078 9:20AM
Singing dogs make you feel like you're in the park?? O_o - SkellyMouse  501.4 #408 9:20AM
That's a song? 😳 - SkellyMouse  501.4 #408 9:20AM
Santa baby wins so obnoxious please add me thanks - dnerd  294.0 #929 9:24AM
Any Christmas song by the Jingle cats or Justin Bieber! - wonderlandgirl  347.2 #660 9:30AM
All I want for Christmas by Mariah Carey. Add me please - LeleMouse  224.1 #1658 9:34AM
Don't add me, but did Seth McFarland ruin "Carol of the Bells" for anyone else but me? Ding fries are done, Ding fries are done!
- connielu  686.5 #274 9:35AM
Omg me too! - ladylikesdisney  945.0 #190 9:39AM
I would say the 12 days of Christmas is always a rough one... But the chipmunks version is just grating and exhausting!! Please add me! - ktkakes  331.6 #716 9:35AM
Please add me, the one that the dogs bark to jungle bells. - tink08  151.2 #2668 9:35AM
Those are sooooo cute! I can't stand Santa baby oh man it drives me nuts! Thanks for a great RAK! - mrssumr  70.4 #4084 9:36AM
The "12 Days of Christmas" is always an annoying one... But done by Alvin and the Chipmunks it's 1000x worse!! Please add me!! - ktkakes  331.6 #716 9:36AM
There's a version of Rudolph the red nose reindeer by frank Sinatra I think where he calls him Rudy. Not ok. - ladylikesdisney  945.0 #190 9:36AM
Lmao! Sooo know what ur talking about and soooo not okay! I'd like to change my answer - shelley-in-wonderland  18.0 #7545 12:09PM
Please add me. Thanks! All I want for christmas-Mariah carey - dvcfam4  113.2 #3326 9:38AM
Omg me too! - ladylikesdisney  945.0 #190 9:39AM
That would explain it I can't stand Paul McCarthy as a person lol - Tinkerstar  260.4 #1229 9:40AM
Definitely The Christmas Shoes! My mom's dying and I'm wasting my final moments with her shopping for shoes! Ugh! - bunnymama  363.8 #612 10:12AM
Please add me. Christmas Shoes is so dumb. - HiddenMickeys  220.1 #1708 10:15AM
The number 2 has just as much of chance to be picked as any other number with a random number generator. - Nyghtngale  572.3 #346 10:16AM
"Grandma got ran over by a reindeer" that's annoying add me please!! - freddyskellington  142.7 #2807 10:18AM
LOL! The Christmas Shoes song. I agree, it's annoying. Please Add me!
- Im-a-pirate-princess  114.0 #3314 10:18AM
When I worked at KB Toys we had a Xmas CD on a loop. That annoying kid wanting a hippopotamus. Please add me
- Lelundrial  615.7 #323 10:20AM
"Grandma got ran over by a reindeer" Most annoying song ever. Please add me for DznyFan4ever. Thank you.  - splashphotoCM  885.6 #200 10:21AM
Santa baby is it, everytime I hear it n the radio I jump and turn it off haha. Add me (83 disneynanners  6.7 #14172 10:22AM
last cheistmas byGeorge Micheals...added me plz and thanks for the RAK.. - dawna  290.0 #952 10:25AM
Add me for 2princessdad. Most annoying song is Feliz navidad!! Ughhhhh πŸŽΆπŸŽΆπŸŽΆπŸ‘‰πŸ˜–πŸ‘ˆ - Jillian  767.1 #237 10:28AM
Thank you! - 2princessdad  2291.5 #65 5:32PM
True I won one RAK being first on the list - MarshaMouse  5010.1 #22 10:29AM
Hi Thinky havnt seen you in a while! Then again I was blocked over thanksgiving 😝 Santa Baby! Change the station haha add me please!!! - StitchEars  330.7 #722 10:29AM
Enter for JillianH. Annoying: Mariah Carey "All I Want For Christmas Is You" - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #158 10:30AM
Grandma got ran over by a reindeer. Ugh. Please add me! - madsdad  1868.2 #88 11:17AM
Please add me! I don't know the exact name but I think it's called The Christmas Shoes. Shudder... - LaneSparrow316  847.0 #210 11:20AM
That's how i feel about the Bieber! - Romec123aKaSmartyPants  746.0 #247 11:21AM
All I want for Christmas is my two front teeth. Add me please :) - DianaMouse  5.6 #16507 11:36AM
The most annoying Christmas song for me is anything sung by Alvin and the chipmunks! So annoying! Please add me; great RAK! - BfouratDLand  3.8 #25097 11:36AM
The most annoying Christmas song for me is Last Christmas. It plays so much on the radio. Add me please! I love the pins! - jessiatdland  4.9 #18410 11:40AM
Haha! We get so many requests for that song. You'll be surprised how many people have never heard that audio clip (which is just a guy goofin' in a studio) and love it. lol - RadioMaverick  1175.2 #147 11:57AM
Lmao! Sooo know what ur talking about and soooo not okay! I'd like to change my answer - shelley-in-wonderland  18.0 #7545 12:09PM
Any Christmas song sung by Jessica Simpson will do it for me! Please add me these pins are super cute, thank you πŸ˜„ - SarahLovesDisney  83.9 #3825 12:26PM
Baby it's cold outside is my favorite!!! I love it! Please as me. Thank you! Happy Holidays!!! - theKASIENTE  8.0 #12338 2:25PM
Any Christmas song by the Chipmunks. Add me please. - mymymama  166.6 #2440 1:44PM
Gma got run over . . .  Please add me.  Thank you! - MinnieCarman  303.2 #867 1:49PM
Tie- I want a hippopatmus for Christmas and Feliz Navidad!! Add me please!! Love that Mickey & Minnie pin!! - RCmom  5235.3 #19 1:52PM
Lol this song is so catchy it gets stuck in my head - Jackie211  483.3 #422 11:36AM
Grandma got ran over by a reindeer! - amanda29grace  3.2 #35871 1:54PM
It's a small world holiday verison please addme - LittleMermaidAriel  16.9 #7786 2:17PM
This is a tough one...I don't particular don't like a Christmas song but I just don't like when people cover songs. Let's just say for example I heard over the loud speaker at the mall someone covering "All I Want for Christmas is You" by Mariah Carey. It should be sung only by her and not anyone else trying to act like her. Oh and add me please!  - iamdugsmaster  878.7 #202 2:18PM
We sang that song yesterday at a karaoke place, it was awesome x3 - SkellyMouse  501.4 #408 2:19PM
Awesome! Anyone is welcome to sing Christmas songs. I just don't like people who go into a record studio, record it, and it I hear it being played in public and their voice is trying to mimic the original artist. - iamdugsmaster  878.7 #202 2:21PM
We sang that song yesterday at a karaoke place, it was awesome x3 - SkellyMouse  501.4 #408 2:19PM
Awesome! Anyone is welcome to sing Christmas songs. I just don't like people who go into a record studio, record it, and it I hear it being played in public and their voice is trying to mimic the original artist. - iamdugsmaster  878.7 #202 2:21PM
Add me!!! Most annoying song is....Mariah Carey ..... All I want for Christmas is you.... I like the song but I hear it at least 500 times a day!! Lol - jonzgurl  5.8 #16082 2:24PM
Baby it's cold outside is my favorite!!! I love it! Please as me. Thank you! Happy Holidays!!! - theKASIENTE  8.0 #12338 2:25PM
Yeah anything chipmunks is my answer as well. Cool RAK! ! - lesley.belle.  262.4 #1210 3:40PM
OMG I HATE that song! - LaneSparrow316  847.0 #210 3:42PM
Thank you! - 2princessdad  2291.5 #65 5:32PM
Grandma Got Run Over By a Reindeer is annoying as all get out! Your pins are super cute, we haven't been there during the holidays since Nov. 1999, so I'd love them, thank you! ;)  Merry Christmas and God Bless! - akmickey  6.7 #14174 5:43PM
I don't mind being second - I just like to play :) It's too easy to hit that "like" button accidentally - I've done it several times. Thankfully never on something bad! - TonjaC  287.3 #973 5:51PM
As a radio program director and disc jockey, this is fun to read. And how odd it is that so many say Mariah Carey's, All I Want For Christmas, is the most annoying, when it comes in as the #1 best testing Christmas song in most research. But it also differs with those who listen to radio stations that play Christmas tunes 24 hours to those who listen to radio stations that just play a few holiday songs a day (more as we get closer to December 25th). Love this! :) - RadioMaverick  1175.2 #147 6:09PM
glad ur enjoying this post ,and i like that song its my fave and its my hubbys most hated lol - Tinky76  318.8 #786 7:56PM
I can think of 2...the one by Manheim Steamroller that is all instrumental (hark how the bells & a couple others in the song) and Feliz Navidad. Please add me for the rak :o) - SoCalJean  171.4 #2355 7:15PM
that song! i want a hippo for christmas or whatever ! gosh its annoying! - R2Jade2  269.1 #1143 7:24PM
hahaha, I never heard about that song until people started posting it on this RAK. Then I get home today and was wrapping gifts with my mom and that song came on! -__- You all are right...it's very annoying. - Jillian  767.1 #237 7:26PM
hahaha, I never heard about that song until people started posting it on this RAK. Then I get home today and was wrapping gifts with my mom and that song came on! -__- You all are right...it's very annoying. - Jillian  767.1 #237 7:26PM
I don't know why..."Rockin' Around the Christmas Tree."  Please add me.  - NurseDisney  56.7 #4432 9:04PM
Elvis's Blue Christmas is ridiculous. Please add me. Thanks! - mousekepuggie  155.8 #2606 9:11PM
Love that song! - mousekepuggie  155.8 #2606 9:16PM
Oh please add me! I love the holiday designof the characters... I saw some of this at the Disney store but I'm too far away from Disneyland to pick up the pins- my most annoying Christmas song is "last Christmas" by taylor swift... Yikes girl. - SteamboatMinnie  310.6 #827 11:19PM
Please add me for Madsdad. I highly dislike the song by Mariah Carey "All I want for Christmas" and the 12 days of Christmas. - Romec123aKaSmartyPants  746.0 #247 11:27PM
Feliz Navidad. After hearing that song a million times each year, I'm done. ;) - Melliott  301.2 #881 11:41PM
12 days of Christmas . Add me please & thank you :) - WishingUponAStar  133.2 #2959 11:49PM
Add me please. Grandma got run over by a reindeer. Ugggh hate it! - wendytink  360.7 #623 11:51PM
Jingle bells add me - karieh  146.5 #2741 11:54PM
It's JosΓ© Feliciano that sings that song - sickboy  531.5 #379 12:33AM
Add me please! Any Christmas song that is "jazzed-up" to make it more modern really stinks. Keep it simple! - NVDLfan  188.9 #2107 12:10PM
Please add me, my non fav Xmas song is Grandma got run over by a reindeer - disneysgirl76  225.6 #1635 12:48PM
Add me, plz. Thanks. Any xmas song by Celine Dion annoys me. - AndReallyBadEggs  254.8 #1281 5:33PM
Anything with barking or meowing... Please add me and thanks! - Duchess73  340.9 #682 5:42PM
Most annoying is Feliz Navidad. Please add me!! - DisneyRox  54.4 #4512 5:49PM
Anything that Mariah Carey decides to ruin!! I'm sorry but I cannot stand all the high pitched squealing that she does. Add me please and thank you! - MissyluvsDisneyland  362.0 #618 6:10PM
Grandma got run over by a reindeer. Please add me. Thanks - Jimineycricket  197.8 #1991 6:17PM
Chipmunks definately add me gracias - Disneyrockstar  184.2 #2172 6:32PM
glad ur enjoying this post ,and i like that song its my fave and its my hubbys most hated lol - Tinky76  318.8 #786 7:56PM

- Tinky76  318.8 #786 11:21AM
Please add me! Thank u! Thos.would be a great add to my sons collection! :) - Jfigg23  257.8 #1253 11:24AM
The one when the dogs bark Jingle Bells! Add me please :) - Darlingwendi  1221.1 #139 11:33AM
Lol this song is so catchy it gets stuck in my head - Jackie211  483.3 #422 11:36AM
I really don't like wham's last Christmas.please add me :) those pins are so pretty <3 - PrincessTinkerBritt  6.3 #14904 12:08PM
ummm i think grandma got ran over by a reindeer is bad lol Please add me :) - GiantsFan2010  213.2 #1800 2:26PM
Do you hear what I hear! Please add me I love those pins! - mouselaw1076  37.1 #5258 2:51PM
I'm not sure if I added myself to this RAK. If I did please disregard this one . My least favorite song Is Last Christmas by Wham. Please add me and thank you!  - Aurora_2020  263.9 #1199 6:55PM
Most annoying....hmmm..."it's a small world holiday style" (with all the Christmas rendition stuck in between "it's a small world") - keli7516  224.3 #1656 2:09PM

- ThinkThinkThink  302.6 #872 12:24PM

TRENDINGTRIPLE CREDITS SALE THROUGH BLACK FRIDAY AT MIDNIGHT! (Purchase on the web, or mobile) | Best of the Day | Get your own Virtual Plaid! TIPS | Mickey's Halloween Party Info | 6th MouseWait Birthday Bash60th Anniversary Blog MW Store | Food Blog | News & Updates | FAQ
TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyDeppAddict  250.1 #1325 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  91.0 #3688 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyDeppAddict  250.1 #1325 3:27PM
Is it a game? - palomine96  20.6 #7018 11:58PM
Yes!  It's a separate app.  Come play! - Moog  91.0 #3688 8:58AM
- djmickeymouse  10.3 #0 5:17PM
- princessvg  46.1 #4837 8:35AM

Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  842.2 #212 8:03PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  208.8 #1863 7:31PM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  208.8 #1863 7:31PM
    - teapotsandteacups  34.5 #5436 8:56AM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM

2. Stitch_Legacy

3. RickChavez

4. ScooterMike

5. SPandEvLover

6. caramiapoohsadface

7. IDVandalSkipperCM

8. Dave

9. Duchess_SMK

10. Sweet_Irish_Cream


What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  4439.1 #29 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  18.5 #7448 10:32PM
- MaddForMansion  125.9 #3072 2:11PM
*s - Plumiegirl  9814.5 #7 10:15PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1376.7 #124 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  2163.6 #69 6:30PM
Still waiting. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  4155.1 #33 12:59PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #66733 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  341.3 #680 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  1032.9 #174 2:20PM

Here are the recent wait time leaders:

October: toystory3 1571.8
August: Melody_CM 726.93
July: MelodyMouse 417.38
May: MelodyMouse 640.08
April: WARLOCK 228.33
March: HARR_E 290.27
February: jacdanfan 251.32
January: ShariRenee 246.23
December: MelodyMouse 303.05
November: MelodyMouse 410.98
October: jacdanfan 189.98

 Everyone for making   - Boundin  652.2 #295 10:21PM
That's awesome but like me a lot of ppl can't enter wait times I can't ever open or connect while in the park  - mickeyat78  1924.3 #82 5:39AM
Wow. Sorry to hear that. I'm on ATT and sometimes can't connect, tho it is rare - Melody_CM  9897.3 #6 8:12PM
Does ATT have personal space for power . I know that's not the correct name. Look in settings.  - suzieq65  103.5 #3498 2:46PM
great job! It's the wait times that brought me to this app. Thank you - Kimo  203.5 #1931 8:16PM
The mysterious disappearing month of June! - Melody_CM  9897.3 #6 12:13PM
No one updated times in June - philliprocks  1297.1 #130 8:05AM
I was blocked in June. :( - Taunton  729.3 #256 1:57AM
I think the park was closed that month. Preparation for the big 60th.  - MeridaFan  4155.1 #33 9:52PM
Lol - Oinker34  1388.1 #122 7:08AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  274.9 #1089 9:59PM
How do you get discount on AP passes. Guessing use MOUSEWAIT - suzieq65  103.5 #3498 4:00PM
You get discounts on AP by renewing early. It's through Disney . They'll send you a card.  - secretagentangel  3061.6 #43 8:58PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - Woodylover  42.9 #4969 12:13AM
Apparently whatever I was trying to buy doesn't apply. Dang - Poisen_Ivy  313.3 #807 12:47PM

MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Melody_CM

2. Winnie111286

3. Coaster

4. ShariRenee

5. goofygal

6. sawman911

7. sjensen68

8. secretagentangel

9. Tom

10. JPatDL



14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  28.1 #5997 7:14AM
Wow! I'm on the list 😊 - disneymom1  255.4 #1273 10:17PM
Awesome job MWs!!!  - calidream1  397.9 #548 6:46PM
Wow!!!! I made the list!!! And to think only a week ago, I only had 7 points!! - disneyforme  181.2 #0 1:21PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here

Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4406.8 #30 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1449.2 #110 12:34PM
Fantasmicfan1 I just read that in the voice of Rodney Dangerfield from Back to School! - KennyV  990.8 #185 3:48PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #2018 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  679.1 #283 5:56AM
First time making the real time list!! Cool. Thanks admin - buzzgoneyear92  210.5 #1845 12:03PM
Here! Yay! - LadyTrampTraveler8  48.3 #0 10:36AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan

2. secretagentangel


4. DisneyGrandma

5. leopardditz2000

6. Melody_CM

7. debbiev

8. DarthFairy

9. MeridaFan

10. teach67


  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  295.9 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  103.5 #3498 9:06PM
#10 needs a pic bad! - DarthFairy  334.1 #703 12:42PM
@DisLUVney, lol weren't we just talking about this haha - MinnieTinker  578.9 #342 8:58PM
I can't help myself....help me. πŸ˜‚ - DisLUVney  626.0 #313 9:23PM
Wow wow wow!!! - stanvoodoo  26.4 #6179 10:52PM


Big Thunder Ranch and Barbecue will close permanently Jan 10
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Davey Crocket Explorer Canoes Jan 10-TBA
Tom Sawyer Island Jan 10-TBA
Season of the Force-Hyperspace Mountain begins November 16


Soarin' Over California Nov 2-12
Luigi's Rollickin Roadsters opens early 2016


Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.3 #7949 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  325.3 #747 8:33AM
- debbiev  1125.9 #156 4:29PM
- disneyforme  181.2 #0 9:48PM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.6 #180 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1875.9 #86 10:53PM
Weeeeee - MommyandBash  341.3 #680 10:29PM
Just got a kindle so as soon as I figure out how to work it I'll be buying it. πŸ˜‰ - varela2892  28.1 #5997 2:38PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1449.2 #110 9:42PM
  - jacdanfan  10973.1 #3 6:08AM
- Lilogirl1  125.9 #3071 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1859.7 #89 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  406.8 #532 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I buy pretty much everything on Amazon. Nice to know MW can get a little piece of that! - MellyMelBB  82.1 #3855 12:06AM
I will do this next time I'm on Amazon! - DisneyLov3r  38.4 #0 5:02PM

Here are the overall MouseRank leaders for the past 6 months:

October 2015: Winnie111286 1660.63
August 2015: Melody_CM 740.2
July 2015: Winnie111286 463.58
May 2015: MelodyMouse 679.4
April 2015: Fantasmicfan1 466.89
March 2015: HARR_E 423.38

! - FrankenweenieVelinee  2796.0 #44 7:16AM
- MowgliLovesBaloo  67.2 #0 5:18PM
- boomom  342.9 #675 4:47PM
Congrats - Chumash28  1161.5 #149 2:19PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  516.0 #391 4:20PM
Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  8.7 #11567 9:01AM
 Always taking care of us... we love u Admin!!!  - calidream1  397.9 #548 7:05PM

Please help me welcome FreePrints to the MouseWait family: the Official Photo App of MouseWait! FreePrints is the highest rated, most popular photo printing app in the world.

Download FreePrints for free (iOSAndroidWindows PhonePC/Mac version) and get up to 85 4x6 free photos per month--up to 1000 per year (make sure you select MouseWait from the "how did you hear about us" drop down). Their app is intuitive and simple to use, making it easy to print your favorite pics from your phone. There are NO subscriptions or commitments. All you pay is shipping (from $1.99 to $9.99). Thanks for your support!

I love this App. I've used for a while. Easy to use and conveniently shipped to home! - ElectricMayhemMom  1282.8 #132 5:30PM
welcome FREEPRINTS!  Thanks Admin for getting great stuff for us! - snowgrey  6.0 #15414 1:51PM
Just put in my first order.  - torino06  10.3 #10435 1:42PM
Just got my first order. Great photos.  - torino06  10.3 #10435 12:16PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR

2. uscdisneyteacher

3. Dave

4. BaseballMickey_CM

5. Duchess_SMK

6. Plumiegirl

7. misschurro

8. Winnie111286

9. Stitch_Legacy

10. pikarich


This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  3633.3 #38 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  3633.3 #38 2:34PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  334.1 #703 8:06PM


1. MeridaFan

2. luxkitty

3. MinnieTinker

4. Winnie111286

5. Hendizl

6. @phot_o_holic

7. secretagentangel

8. CinderellE-79

9. HookemMickey

10. PixiePrincessPolly


I love Disneyland! - Melody_CM  9897.3 #6 11:30PM
Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  457.9 #454 9:59AM
Winnie shreds! - DarthFairy  334.1 #703 10:53PM
Chee-hoo @Winnie111286 look at you up at #1! Well done!πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ - DarthTinkerbell  683.7 #278 9:28AM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the first week of December 2015
The first week of December is usually light as the Disneyland Resort temporarily moves to shorter operating hours. Monday will be crowded, Tuesday through Thursday should be a lot lighter, then look for bigger crowds starting Friday and through the weekend. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), this week last year averaged in the low 70s (approx 70% capacity). Important note when comparing last year's Crowd Index: we've seen larger crowds on average this year due to the 60th Celebration activities. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Nov 30, 2015 2:56PM

We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  587.1 #336 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.6 #7415 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  415.4 #518 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  164.8 #2472 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  248.9 #1342 5:04PM
I'm glad Saturday's are good we are going tomorrow ! - vanessav87  5.4 #17073 3:45PM
6 of us going Sunday 11 6 year have use that annual pass - jmmm  0.4 #79519 12:12PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster

2. Dave

3. jacdanfan

4. goofygal

5. Tom

6. Melody_CM

7. Plumiegirl

8. Winnie111286

9. ShariRenee

10. uscdisneyteacher

Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  3061.6 #43 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  1868.3 #87 8:50AM

Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

- MommyandBash  341.3 #680 4:52PM
- MissAmericaSings  401.4 #541 7:58AM
Got them all, and extras! - jacdanfan  10973.1 #3 1:54PM
- MommyandBash  341.3 #680 9:22PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

Dec 01, 2015 04:00pm

2. Zocalo Meet-up
Dec 02, 2015 05:30pm

3. Zocalo Meet-up
Dec 02, 2015 05:30pm

4. Tower of Terror MeetUp
Dec 13, 2015 10:00am

We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 4 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! Then we go to the MW spot we've held in DL to watch PTN and fireworks! Everyone is welcome! - secretagentangel  3061.6 #43 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  3061.6 #43 10:47PM
Thank You - suzieq65  103.5 #3498 6:20PM
We will be there in November - makeitbluesaysmerriwether  59.5 #4363 9:58AM
Every Tuesday? - DayDreamsOfDisneyland  29.8 #5837 10:46PM
Every Tuesday as of right now we meet in DL after La Brea eats., I'll post on Sunday, but there are one or two Tuesday's coming up with MHP we'll have to move to another night!  - secretagentangel  3061.6 #43 11:29PM
We meet straight in DL now due to crowds but many stop for lunch first at la Brea!  Hope to see you there!! - secretagentangel  3061.6 #43 2:01PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1875.9 #86 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1730.0 #95 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1441.2 #113 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #11415 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1875.9 #86 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #11415 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1441.2 #113 7:09PM
I am going 10/31! - 714jen  17.1 #7755 12:18AM
We'll be there 10/31 - kimm84  115.3 #3286 6:23PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  33.0 #5550 10:05PM
what is MSEP? - markchop  41.7 #5031 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  2163.6 #69 9:33AM
Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  21.4 #6889 10:18PM
Awesome!! - stanvoodoo  26.4 #6179 7:25PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile

2. Goofytom

3. beentoall

4. mamabeam

5. Dolewhipped

6. kellybrown342

7. yanks22

8. DonaldRox

9. Boundin

10. Moog


Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  250.1 #1325 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  91.0 #3688 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  10156.7 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2385.5 #60 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  91.0 #3688 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2385.5 #60 9:42AM
Wow, just tried it for the first time on Friday. Yikes, I thought I knew a lot but was I wrong!!! 😦 - varela2892  28.1 #5997 10:02PM
Does being on this list get me credits? New here and trying to figure this all out. - teaching76  0.5 #0 1:30PM
You get some credits for playing and winning. - sawman911  2163.6 #69 1:37PM
Playing against an opponent, not solo - misschurro  6191.3 #18 9:09PM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1901 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  147.2 #2724 3:57PM
@@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  83.4 #3833 5:02PM
Good morning @@Admin I submitted a stay at Hojo for 7/2/15.Β  I haven't seen the Credits yet.Β  Would you please check the records?Β  I can resubmit the Form if you need me to.Β  As always, thanks for all your wonderful help. - Winnie111286  9259.3 #8 8:02AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 360.38 #8  
2.MeridaFan 340.52 #33  
3.sjensen68 304.72 #425  
4.secretagentangel 285.48 #43  
5.Coaster 197.8 #1  
6.goofygal 190.81 #4  
7.misschurro 163.97 #18  
8.JPatDL 158.8 #77  
9.BAMBAM 154.76 #0  
10.jacdanfan 154.37 #3  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders

Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!

Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.

By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!