550.8 #369 (DL Qual #160

Nov 16, 2011 7:11 PM  Disneyland Talk Land
My first time on Test Track with @sneakergirl and @skellymouseCM And her bf

Tagged in: 2011 Pictures  
I hope you didn't just have a drink before this - Starr  550.3 #370 7:15PM
I'm driving drunkkkkkkkk!!!!! - KAJi  550.8 #369 7:21PM
I agree with MelB. I love Test Track and I hope the Carsland ride will be just as good as Test Track. - Sandcar13  1408.2 #122 11:50PM
Jealous - CaptnSparrow  679.5 #295 7:16PM
I'm driving drunkkkkkkkk!!!!! - KAJi  550.8 #369 7:21PM
πŸ˜„ - shaygee  171.2 #2388 7:22PM
Was just there yesterday. 😊 - veronica619  517.7 #404 7:24PM
OMG! Skellz BF is in this picture with her! YAY! Hi Skellz BF! - donnievegas  1132.7 #161 7:27PM
Lol xD he is, in fact, a real person lol - SkellyMouse  501.4 #426 11:51PM
Funny! TT one wild ride! - jacdanfan  11394.2 #5 7:28PM
Sooooo much better than Rocket Rods! - PrincessKristin  780.8 #240 7:30PM
I love test track fun!!!! - nodell111  166.4 #54 7:34PM
Glad to see you guys enjoying your trip. - Bambi.  605.0 #338 11:20PM
Sweet. Going in March. - splashphotoCM  885.6 #206 11:23PM
Love that ride! - Mrsblue  693.1 #285 11:23PM
WHAT NO NIPPLE!!!!! Im super butthurt but glad you guys are having fun - Dave  13499.2 #2 11:24PM
Some cool people right there! I love this ride! :) - Nyghtngale  572.3 #355 11:24PM
I love test track it's my favorite ride in epcot! And I can't wait till cars land opens cuz that's what the knew ride is based off of! So excited!!!!! - MelB  108.6 #3458 11:24PM
Lol xD he is, in fact, a real person lol - SkellyMouse  501.4 #426 11:51PM
Mini meet up in Dub-dee-dub! :D it was great hanging out with you two and stupid figment -__- - SkellyMouse  501.4 #426 11:52PM
Stupid Figment? o_O - Nyghtngale  572.3 #355 12:01AM
Lol we rode his ride and let's say that I have his song stuck in my head -_- - SkellyMouse  501.4 #426 12:02AM
lol! Enjoy that haha! 1983-1998 version of the ride was amazing! The current is very lame. X_x Oh well, change happens! :) - Nyghtngale  572.3 #355 12:16AM
I'm totally jelly of you guys!! - JessicaRabbit33  670.3 #302 11:53PM
Stupid Figment? o_O - Nyghtngale  572.3 #355 12:01AM
Lol we rode his ride and let's say that I have his song stuck in my head -_- - SkellyMouse  501.4 #426 12:02AM
U Luckys!!!!! - MERMAID- MOMMY  15.7 #8375 12:06AM
lol! Enjoy that haha! 1983-1998 version of the ride was amazing! The current is very lame. X_x Oh well, change happens! :) - Nyghtngale  572.3 #355 12:16AM
Fun fun fun!!..."...just a spark of imagination..." LOL 😜 - sneakergirl  175.6 #2310 6:48AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 466.18 #3  
2.OhanaPhoto 425.96 #21  
3.Mouse4life 387.45 #100  
4.drummerkidd 146.03 #534  
5.shootanyangle 90.53 #2755  
6.happiestplace 89.92 #1105  
7.uscdisneyteacher 74.54 #10  
8.jeffandkaarina 74.13 #4060  
9.Winnie111286 72.34 #4  
10.Taunton 67.17 #190  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!