55.0 #4437 (DL Qual #4581

Oct 27, 2011 9:48 PM  Disneyland Talk Land
Attention!!!!! 2nd RAK. I'm really cleaning out my closet. Lol. This is for a talking remote control Lightning MCQueen! Will pick winner some time next week. To be entered pls tell me what attraction you would like to be a part of if u could. (for example: I would be the wife of Carlos while yelling "don't be chicken!" on pirates) good luck ! :) those r my sister in the background. :edit: WILL CLOSE THIS RAK ON NOV 3rd. at 12:00pm!!!! :edit:

I would love to be Carlos wife! No no no don't tell'em Carlos Don't be chicken!! LOL my fav part! Add me my son would love this! - MarshaMouse  4942.5 #22 9:50PM
i would be part of pirates...i would be the wench in the red dress or carlos's wife "don't be chicken'...Add me please - drinkupmeheartiesyoho_56  174.1 #2283 9:49PM
Ur in the picture u don't count . Lol! - Pattycarol  55.0 #4437 9:52PM
Lol - Disneymomof4  29.7 #5737 4:58AM
Sister you always say Don't be chicken in the POTC ride..it's so funny we all do.. add me for Marshamouse for her son! please. - disneysgirl76  225.6 #1613 9:26AM
OMG! I have never thought of this before, but yes I would be little Sally at the end of the Haunted Mansion NBC. By the way I think that they need to add more Sally to the ride!! Oh and could you please add me! :) - princesscitlali  229.4 #1573 7:30AM
Please add me for MarshaMouse! I'd be one of the jolly drunken scallawags on POTC! :) - Mr. Fredrickson  120.4 #3167 12:34PM
I would be one of the hitch hiking ghosts!! Awesome RAK! - Deltachiq  1228.0 #136 12:40PM
****DONT' ADD*** I KNOW YOU PEOPLE!!! - vincentchase1  672.9 #282 12:54PM
wahhh? really? lol j/k - Pattycarol  55.0 #4437 1:06PM
Ur in the picture u don't count . Lol! - Pattycarol  55.0 #4437 9:52PM
Add me please. I would be part of splash mt singing zip-a-dee-do-dah. - RemyAllie  510.2 #392 9:52PM
I would love to be in aladdin the musical! I would LOVE to be the GENIE!! I think that would be a fun job! - sarah1995  20.7 #6855 9:53PM
Add me for Marshmouse! I would love to be a Jungle Cruise Skipper again!! - Nyghtngale  570.9 #342 9:53PM
Aww thank u! I would have loved to have you as a skipper! - MarshaMouse  4942.5 #22 10:02PM
Maybe one day! :D - Nyghtngale  570.9 #342 10:04PM
Please enter me for Lil Nitrobug! Not sure if this qualifies but I'd Love to be a part of the crew that sits above the Camera Shop on Main St during the Remember Fireworks! - toph  2418.2 #54 9:53PM
Add me. I'd be the goat on BTM - HiddenMickeys  220.1 #1687 9:54PM
haha thats awesome! i'd totally be part of the Tiki room, either one of the birds or the tiki guys on the pilars... "Tahuwai la a tahuwai wai la, Ehu hene la a pili koo lua la..." - LolatheSlush  236.8 #1466 9:59AM
Add me please! I would want to be one of the hitch hiking ghosts on haunted mansion! - sassesarah4u  131.2 #2961 9:54PM
I would be part of Buzz Lightyear and be one of the little green men, "You have been chosen Carlos" - splashphotoCM  885.6 #196 9:56PM
I'm so excited - Pattycarol  55.0 #4437 9:57PM
Hi ladies! Nice pic! Please add me. I would love to be the French Dolls doing the Can Can on It's A Small World! Thanks! - thestalkerNIN  362.4 #603 9:57PM
Hi! - Pattycarol  55.0 #4437 10:02PM
@caligirl yay! Fun it's on! Love those dolls! - thestalkerNIN  362.4 #603 7:00AM
I would love to be c-3po on star tours,driving the star speeder,even though im a girl,lol! Please add me,my little bro would love this! Thanks! - theRealDisneygirlforevr  175.3 #2264 10:02PM
Aww thank u! I would have loved to have you as a skipper! - MarshaMouse  4942.5 #22 10:02PM
Hi! - Pattycarol  55.0 #4437 10:02PM
I would love to be the snow guy (cant spell abdominable?) in Matterhorn. Add me please! - yellowtonka  241.5 #1419 10:03PM
Maybe one day! :D - Nyghtngale  570.9 #342 10:04PM
Add me Please. I would like to be one of the Pirates in PTC - RealDeal33  152.6 #2620 10:05PM
If I could choose I would love to be a part of fantasmic and either be one of the princesses or malificent or dragon! I dunno which one it is right now cuz I haven't gone to dland in a few months but last time it was malificent. Add me please for my nephew :) - carynnn  3.6 #27016 12:15PM
Add me please, I would be Indiana hanging from the rope near the end. Let me in let me in! - dangerdude  29.0 #5807 10:07PM
Add me I would love to be one of the dolls on IASW:) Thanks!!! - DisneyMommyof4  90.5 #3660 10:09PM
Add me I would be little Sally on the way out of haunted mansion jack style ;) - Disney4life  62.6 #4235 10:12PM
I'd like to be Alice.. But it's just cuz I love that movie. Lol. So stick me in that ride and I'd be happy. Add me please. - MrsLightyear  160.4 #2510 10:19PM
omg my son would love this since hes a huge cars fan please enter me thank you and i would love to be a part of peter pan and be tinkerbell with a bigger part - Tinky76  318.8 #766 10:39PM
Add me! My son would go crazy if he got this! I would love to be a jungle cruise tour guide...those guys are so funny. :) - Jfigg23  257.8 #1236 10:45PM
Omg my son would so love this Add me plz..I would like to be the bried in the HM that goes from holding the flowers to holding the knief " Til death do us part" :) thanks - LovelyTiggerGirl  273.1 #1093 10:49PM
I would love to be the Train Conductor on the Disney Limited. "All Aboard!!!" hehe :0) please add me, thank you:) - mamaluvkj  123.1 #3102 10:53PM
Please add me! I would like to be one of the characters on the Zip a dee doo dah boat in splash mountain! That ALWAYS makes me smile no matter how soggy my underpants are! - KelleyandTyler22  811.7 #217 10:56PM
This is an awsome rak, my son would love this. Add me please. I would love to be behind the mirror in the hat shop by the tea cups where the Cheshire cat currently resides. Thank you(: - DisneyIsMagical  125.9 #3044 10:57PM
I would totally be the redheaded wench in PotC. Add me please! - thisredheadistaken  243.3 #1397 11:02PM
I wish I had the ability to be a jungle cruise boat driver! Add me please. -Jordan - tonyjord3  204.0 #1904 11:08PM
Omg...my son would love this!! I would like to be a ghost in the haunted mansion...lol. Add me please...thanks. - JewelsLuvsDisney  196.3 #1994 11:13PM
Please add me for Marshamouse! I know her sons would love this! He is turning 6 very soon:)!!! I would want to be a piΓ±ata girl inthe soundsaational parade - BooEve123  800.9 #220 11:15PM
Please add me I would love to be Roz on monsters inc so I could talk to guests. She is so funny!! Thank you for a great RAK - dznyloon28  388.0 #555 11:17PM
Add me please son would go bananas and I would love to be part of splash mountain brer rabbit - marvelAVENGER  130.3 #2979 11:18PM
I used to want to be a part of Pirates, but now I'd like to either be apart of World Of Color (behind the scenes) or turned into a car for Radiator Springs Racers!! Lol. Add me, please! - SonOfFlynn  214.1 #1773 11:19PM
Please add me! I would love to be part of the under the sea scene from the little mermaid - boorae  11.5 #9551 11:33PM
My real name is Carlos and I'm not chicken..lol...add me please - Apprentice  275.9 #1053 11:37PM
Please add me. I want to be a happy haunt in Haunted Mansion - HauntedMushu  251.0 #1296 11:42PM
add me please i wanna be ariel sitting in the boat with prince eric while sebastian sings kiss the girl - lilo84  377.0 #572 12:00AM
I want to be Abe Lincoln since his building has AC year round. Enter me for Nitrobug! - John  312.5 #793 12:03AM
HM bride. Enter me for Lil Nitrobug! - tina  1155.8 #148 12:06AM
I would love to be Snow White from her ride. Enter me for Lil Nitrobug as well please! - PrincessCarmen  2596.5 #46 12:09AM
ADD ME PLEASE!!! i know alot of people say POTC, i woud be the lady their trying to auction off....saying, yeah pick me, big girls need love too...we just got more cushion! lol - littlepiglet76  6.3 #14563 12:11AM
I would like to be Jessica Rabbitt! Enter me for Little Nitrobug too! - Mrsblue  693.1 #267 12:12AM
Add me please. I would be the bride on haunted mansion. Gotta reveal my dark side lol. - disneyfamily06  118.8 #3193 12:21AM
Please add me, I would be on the Haunted Mansion blowing out the candles - drktink  29.8 #5724 12:54AM
Please add me. I would be apart of finding nemo. - keal1205  204.4 #1894 1:31AM
Please add me!!!! :) I'd love to be Jessie in toy story mania - BritnayBrand  5.6 #16130 2:15AM
Ooooh please add me. I work at Shriners hospital and I know a lil guy who would go crazy over this. I would wanna be madam leota! "rap on a table it's time to respond, send us a message from somewhere beyond" - shelley-in-wonderland  18.0 #7370 2:25AM
Add me please and thank you! I would love to be a jungle cruise guide! I think I could do it well, I'm sarcastic and cheesy. - MousekaNinja  422.4 #493 2:50AM
I would like to be like madame leota in the haunted mansion - dizylizy  147.9 #2694 3:08AM
Add ne please ;) - bustabeatgeorge  57.9 #4357 3:42AM
I am so excited for this RAK!!!! If I could be any part of any attraction I would love to be a skipper on the jungle cruise! Once I retire that is what I wanna do!!!!!! Add me please :) - MouseketeerforShort  340.3 #668 3:49AM
Lol - Disneymomof4  29.7 #5737 4:58AM
✨Please add me✨ I would love to be Wendy from the Peter Pan attraction. - Disneymomof4  29.7 #5737 5:04AM
I would love to be anything on splash mountain. I love that ride and live the feeling it gives me while riding it. - dennibowles  56.0 #4408 5:06AM
One of the ghosts in the haunted mansion. Don't care which one, just want to send chills down people's spines. Please add me. - Lelundrial  591.8 #331 5:23AM
I would love to be the Evil Queen peeking out over Fantasyland. Please add me. - Michelle1445  200.2 #1939 5:27AM
I would love to be either the abominable snowman on matterhorn or the goat on thunder mountain! - BuccanEAR  282.7 #992 5:45AM
Would love to be part of the little mermaid.....add me please....awesome rak . - texasmagic79  6.3 #354 6:07AM
Very nice of you! No need to add me, just stopping by to give you props! :o) - MomWithAJuiceBoxBuzz  1186.4 #143 6:11AM
Wow!!!!!!!!! I would love to be cap on the jungle cruise boat :) addme pls and tnks - Hbrunelli  116.9 #67 6:19AM
add me I like to be the rabbit on splash montain - karieh  146.5 #2719 6:35AM
Add me please, its a had choice of what i would like to do, too many good things, I think I would like to be the voice in the dark tunnel in pirates, "no fear of evil curses says you arrrrrr." Or the voice at the haunted mansion before u go in or on the elevator. - GoofyCC  8.7 #11329 6:46AM
Please add me. I want to be Aerial and kiss Eric in the boat.lol ( I hope my husband doesn't see this. Haha) - MinnieNurse  331.5 #703 6:58AM
Daughter would love that! I wouldn't mind being the old guy creeping through the HM grave yard. BOOO - Aleestalker  79.7 #3852 6:59AM
@caligirl yay! Fun it's on! Love those dolls! - thestalkerNIN  362.4 #603 7:00AM
Add me please! I think it would be fun to be the mommy rabbit on Splash mt, watching all the faces starting to worry as they make the climb before the drop. Thx! - DisneyDawn  419.2 #501 7:00AM
I would love to be peter pan from the peter pan ride :).....add me please and thank you :) - MasterYoda  4.0 #23417 7:01AM
I would like to be the guy on the porch listening to banjo music and smelling the food from Blue Bayou at the front of POTC. Please add me. - bkpottsdvc  143.5 #2770 7:22AM
Please add me I would love to be abominable snowman on Matterhorn to scare everyone - Btynbst  134.5 #2909 8:39AM
My son recently discovered lightning. Or "mining" as he calls it. Even his juice box is "mining duce". Add me. I would be Jessica rabbit!!!! Or maybe hooter on captain E O - tenilleg  201.2 #1928 9:23AM
Sister you always say Don't be chicken in the POTC ride..it's so funny we all do.. add me for Marshamouse for her son! please. - disneysgirl76  225.6 #1613 9:26AM
Please add me. I would love to be Minnie mouse and live in her house in toontown and be able to own the park all day everyday. - LeleMouse  224.1 #1638 9:53AM
I would be Sally on HMH... I would sit at the end (shrunk down size or course) saying "Good Bye!" please add me ☺ - 2BeignetOrNot2Beignet  1284.8 #127 9:56AM
haha thats awesome! i'd totally be part of the Tiki room, either one of the birds or the tiki guys on the pilars... "Tahuwai la a tahuwai wai la, Ehu hene la a pili koo lua la..." - LolatheSlush  236.8 #1466 9:59AM
I have 2. Of course POTC. My fav ride and would be happy just sitting on Johnny's lap at the end. But also since I was a little girl I have loved the miniature world of Storybook. So many to choose from, so a different story every nite. Please enter me. - SUUZinOCretiredPLAID  1035.8 #169 9:59AM
I would definatly be the wench in Pirates!!! That is my favorite part of the ride. I'm remodeling my sons room to a Cars theme!! This would be perfect please add me - cheshirecat33  8.2 #11873 10:08AM
The tightrope girl from HM! She's my very favorite ride character. Add me, please! - GoldenEilonwy  167.3 #2394 10:25AM
Add please....would love to be Mary Poppins! - disneygurl55  205.1 #1884 10:55AM
I would like to be the bride on the HM ride. It is my favorite ride and I would love to be apart of it. Add me please for my little brother. - KrystalColors  177.9 #2233 11:46AM
Pls add me. I would love to be one if the Pirates in POTC as its my favourite attraction. Cheers! - proudcanuck  478.6 #423 12:06PM
I would like to be woodie :) - bustabeatgeorge  57.9 #4357 12:09PM
If I could choose I would love to be a part of fantasmic and either be one of the princesses or malificent or dragon! I dunno which one it is right now cuz I haven't gone to dland in a few months but last time it was malificent. Add me please for my nephew :) - carynnn  3.6 #27016 12:15PM
I would love to be anywhere on pirates it's one if my favorite attractions, thanks for a great RAK super generous! - mrssumr  70.4 #4044 12:18PM
I would be the laughing hyena from Its A Small World...my little cousin would love this car!!! - MozPrincess  582.4 #335 12:22PM
wahhh? really? lol j/k - Pattycarol  55.0 #4437 1:06PM
I would like to be a hItch hiking ghost in HM add me please:) my son would love this!! - Disneymomab  34.0 #5391 1:16PM
Add me for Marshamouse please! I would like to be the guy on the glider on Soaring over California ride!! - HollyGolightlyPrincess  397.4 #540 1:24PM
I would love to be MJ in Captain EO, please enter me for lil Nitrobug! - KAA  357.4 #618 1:27PM
I'd love to be the guy sitting over the bridge in pirates... ( my feet are much prettier) :) add me plz - stitchgrl434  188.8 #2089 1:34PM
I would be C 3 P O on star tours. "Oh Dear" - Chachi  3.6 #26655 2:26PM
Bump! - Pattycarol  55.0 #4437 9:02PM
Add me please! I just wanna play with the piggies on POTC. Either that, or I'd like to be the bride in the attic on HM. I already have a hatchet... Now I just need to start lining up the grooms! - brit_brit  308.3 #827 9:09PM
Add me please. I would love to be the yetti in the Matterhorn lol :) - PrincessKay  173.3 #2302 11:05PM
:) - Mr. Fredrickson  120.4 #3167 11:28PM
Add me please, I would love to be the bride in haunted Manison. Thanks.(: - pirategirl17_CM  264.7 #1170 12:59PM
Add me please...I would be sally on NBC HM. - Sallyskellington  201.1 #1932 1:52PM
I would like to be part of splash mountain as one of the singing, high kicking chickens at the end singing Zippadee Doo Dah! - CherryDarling0819  3.6 #26668 1:59PM


1. Winnie111286

2. Coaster

3. sawman911

4. OhanaPhoto

5. grumpypapa

6. jacdanfan

7. Psychguy

8. Tom

9. goofygal

10. DarthTinkerbell


Wow I've never made a list before. Thanks - disneybob49  340.5 #667 9:59AM
I love Disneyland! - Melody_CM  7608.4 #8 11:30PM
The link never works for me to see the list. It always just take me back to the top of the lounge. Any ideas? - Quiweez  121.7 #3132 9:52AM
Mine also does that.  - sawman911  1272.3 #128 1:32AM
Woohoo!  I made a MW list!!!   - luvmygreenarmyman  474.7 #428 10:36PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of Oct 12, 2015
The Parks have been packed! Expect more crowds as we near Halloween and the temperatures drop. Since the Halloween parties began, Sunday has been the busiest day, followed by Saturday, and Friday. Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our MagicPlan iOS Calendar), this week last year averaged in the low 80s (approx 80% capacity). Important note when comparing last year's Crowd Index: we've seen larger crowds on average this year due to the 60th Celebration activities. To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week!  - Admin Oct 12, 2015 7:40PM

We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  559.1 #347 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.6 #7253 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  409.2 #520 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  164.0 #2458 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  242.1 #1415 5:04PM
Can't wait, 7 days!!!!  - varela2892  16.0 #7834 2:53PM
I'm glad Saturday's are good we are going tomorrow ! - vanessav87  5.4 #16732 3:45PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1397.4 #114 9:42PM
  - jacdanfan  9790.2 #3 6:08AM
- Lilogirl1  123.5 #3095 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile

2. Quiweez

3. beentoall

4. mamabeam

5. Goofytom

6. DisneylandOrBust

7. Dolewhipped

8. Tom

9. Boundin

10. Moog


Yay @@Moog!!!! So great!  πŸ˜ - valj84DisneyDeppAddict  238.2 #1449 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  90.0 #3669 11:33AM
πŸ‘‹β€οΈ - Tom  9532.8 #4 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2375.3 #59 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  90.0 #3669 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2375.3 #59 9:42AM
@@sawman911 Trivilator isnt letting me continue our game 😭 it keeps saying waitin for others to complete challenge but I know it's my turn. I don't know what happened! I think we need to restart!  - LindseyanaJones  216.0 #1739 9:20AM
I'm getting the same message, but I went already. I'll start a new game now. Goodluck! - sawman911  1272.3 #128 11:43AM
Wow, just tried it for the first time on Friday. Yikes, I thought I knew a lot but was I wrong!!! 😦 - varela2892  16.0 #7834 10:02PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3962.7 #33 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  18.1 #7349 10:32PM
- DarthFairy  262.7 #1191 4:40PM
My life would be BORING!!! - PracticallyPerfectDisneyDuck  37.9 #0 10:31AM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR

2. uscdisneyteacher

3. Dave

4. BaseballMickey_CM

5. Duchess_SMK

6. Plumiegirl

7. HandMeAChurroImmaFaint

8. Stitch_Legacy

9. Winnie111286

10. pikarich


This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  3476.0 #39 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  3476.0 #39 2:34PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  262.7 #1191 8:06PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan

2. secretagentangel


4. leopardditz2000

5. DisneyGrandma

6. debbiev

7. DisLUVney

8. MeridaFan

9. splurtian

10. Melody_CM


  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  282.9 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  98.1 #3544 9:06PM
#10 needs a pic bad! - DarthFairy  262.7 #1191 12:42PM
@DisLUVney, lol weren't we just talking about this haha - MinnieTinker  550.6 #356 8:58PM
I can't help myself....help me. πŸ˜‚ - DisLUVney  617.3 #314 9:23PM
Wow wow wow!!! - stanvoodoo  24.7 #6252 10:52PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyDeppAddict  238.2 #1449 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  90.0 #3669 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. πŸ˜πŸ‘ - valj84DisneyDeppAddict  238.2 #1449 3:27PM
Is it a game? - palomine96  20.6 #6874 11:58PM
Yes!  It's a separate app.  Come play! - Moog  90.0 #3669 8:58AM
- djmickeymouse  10.2 #0 5:17PM
- princessvg  46.1 #4763 8:35AM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!

We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 4 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! Then we go to the MW spot we've held in DL to watch PTN and fireworks! Everyone is welcome! - secretagentangel  2434.8 #53 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜© - secretagentangel  2434.8 #53 10:47PM
Thank You - suzieq65  98.1 #3544 6:20PM
We will be there in November - makeitbluesaysmerriwether  50.3 #4617 9:58AM
Every Tuesday? - DayDreamsOfDisneyland  4.8 #18683 10:46PM
Every Tuesday as of right now we meet in DL after La Brea eats., I'll post on Sunday, but there are one or two Tuesday's coming up with MHP we'll have to move to another night!  - secretagentangel  2434.8 #53 11:29PM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1801.9 #87 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1640.1 #96 2:27PM
I ❀️ crowding meetups - bonedaddy909  1354.8 #118 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #11157 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1801.9 #87 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #11157 2:12PM
Friday thru Sunday for UsπŸ˜ƒ.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - bonedaddy909  1354.8 #118 7:09PM
I am going 10/31! - 714jen  11.8 #9404 12:18AM
We'll be there 10/31 - kimm84  56.9 #4376 6:23PM

Please help me welcome FreePrints to the MouseWait family: the Official Photo App of MouseWait! FreePrints is the highest rated, most popular photo printing app in the world.

Download FreePrints for free (iOSAndroidWindows PhonePC/Mac version) and get up to 85 4x6 free photos per month--up to 1000 per year (make sure you select MouseWait from the "how did you hear about us" drop down). Their app is intuitive and simple to use, making it easy to print your favorite pics from your phone. There are NO subscriptions or commitments. All you pay is shipping (from $1.99 to $9.99). Thanks for your support!

I love this App. I've used for a while. Easy to use and conveniently shipped to home! - ElectricMayhemMom  1189.1 #142 5:30PM
welcome FREEPRINTS!  Thanks Admin for getting great stuff for us! - snowgrey  5.9 #15306 1:51PM
Welcome FreePrints!  To ! I can't wait to try it!!! - Boundin  621.0 #313 8:40PM
Hi and welcome. Found a folder of pix I'd like to print today. Will give them a try! - jacdanfan  9790.2 #3 6:48PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!πŸ“· - Stitchcrazy62622  17.5 #7473 10:18PM
Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  29.1 #5798 10:05PM
what is MSEP? - markchop  37.3 #5179 9:35PM
Main Street Electrical Parade - sawman911  1272.3 #128 9:33AM
Awesome!! - stanvoodoo  24.7 #6252 7:25PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM

2. Stitch_Legacy

3. RickChavez

4. ScooterMike

5. SPandEvLover

6. caramiapoohAKAface

7. IDVandalSkipperCM

8. Dave

9. Duchess_SMK

10. Sweet_Irish_Cream


Deadliest Cast Member Season One & Two + VOYAGEERS Multiplaner & Great Storyteller are both available to read on Kindle Unlimited! You can sign up for a free 30 day trial of Kindle Unlimited and read all four books at no charge! Go here to access the books on Amazon. Thanks for your support! 

- MommyandBash  277.3 #1038 4:52PM
- MissAmericaSings  394.6 #545 7:58AM

MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. Coaster

2. Winnie111286

3. sawman911

4. OhanaPhoto

5. jacdanfan

6. Psychguy

7. grumpypapa

8. goofygal

9. Tom

10. Mauleficent



14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. πŸ˜‰ - varela2892  16.0 #7834 7:14AM
Wow! I'm on the list 😊 - disneymom1  255.4 #1255 10:17PM
Been in the Midwest much of August. Nice to see wait time warriors have been out there walking and working! - Melody_CM  7608.4 #8 7:25AM
Hope you're having fun!! - secretagentangel  2434.8 #53 11:37PM
Go Winnie! - DarthFairy  262.7 #1191 8:29PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster

2. Dave

3. jacdanfan

4. Tom

5. Plumiegirl

6. goofygal

7. uscdisneyteacher

8. Melody_CM

9. BaseballMickey_CM

10. CobbPR

Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  2434.8 #53 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  1868.2 #82 8:50AM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1881 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  131.0 #2963 3:57PM
@Admin. I filled out a form for May 22nd.  I hope you got it. Thanks. - Winnie111286  6489.5 #15 2:23AM
@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  18.1 #7353 5:02PM


Innoventions reopens as Star Wars Launch Bay November 16
it's a small world Oct 12-Nov 5
Big Thunder Ranch and Barbecue will close permanently Jan 10
Fantasmic! Jan 10-TBA
Disneyland Railroad Jan 10-TBA
Mark Twain Riverboat Jan 10-TBA
Sailing Ship Columbia Jan 10-TBA
Season of the Force-Hyperspace Mountain begins November 16


Luigi's Rollickin Roadsters opens early 2016
It's Tough to be a Bug Sept 8-17

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.3 #7781 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  323.9 #741 8:33AM
Does anyone know how long it will be down for? My kids and I are going for the first time Nov 13-1710th? - walker05  0.3 #90481 4:43PM
I think November 16th is what I heard.  We will be there the first week in December and I am super excited to get to take part in the Star Wars stuff! We don't get down there more than every couple years so we miss things.  Not this year!:) - AngiMouse  3.3 #32767 6:02PM
Is it certain IASW is closed on the 12th (today)? I looked on the DL app and it says it's closed beginning of NEXT week. - Donaldfan_532  242.8 #1405 6:06AM

Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  730.4 #253 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  30.0 #5711 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
- djmickeymouse  10.2 #0 8:30AM
Will there be a 3 and when? - menifeemom  199.8 #1946 7:31PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  484.1 #415 4:20PM
Iam new to this love reading the post and looking at the pictures   - Disneydollarpam  2.5 #57192 9:01AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.6 #174 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!πŸ‘πŸ‘βœ¨βœ¨ - TinkerSchelle  1801.9 #87 10:53PM
  - mckelfam  39.5 #5058 3:09PM
Weeeeee - MommyandBash  277.3 #1038 10:29PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  274.9 #1072 9:59PM
How do you get discount on AP passes. Guessing use MOUSEWAIT - suzieq65  98.1 #3544 4:00PM
You get discounts on AP by renewing early. It's through Disney . They'll send you a card.  - secretagentangel  2434.8 #53 8:58PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - gedi0614  34.7 #5333 12:13AM
Apparently whatever I was trying to buy doesn't apply. Dang - Poisen_Ivy  298.3 #887 12:47PM

Here are the recent wait time leaders:

August: Melody_CM 726.93
July: MelodyMouse 417.38
May: MelodyMouse 640.08
April: WARLOCK 228.33
March: HARR_E 290.27
February: jacdanfan 251.32
January: ShariRenee 246.23
December: MelodyMouse 303.05
November: MelodyMouse 410.98
October: jacdanfan 189.98

 Everyone for making   - Boundin  621.0 #313 10:21PM
That's awesome but like me a lot of ppl can't enter wait times I can't ever open or connect while in the park  - mickeyat78  1883.6 #81 5:39AM
Wow. Sorry to hear that. I'm on ATT and sometimes can't connect, tho it is rare - Melody_CM  7608.4 #8 8:12PM
Does ATT have personal space for power . I know that's not the correct name. Look in settings.  - suzieq65  98.1 #3544 2:46PM
great job! It's the wait times that brought me to this app. Thank you - Kimo  192.3 #2042 8:16PM
The mysterious disappearing month of June! - Melody_CM  7608.4 #8 12:13PM
No one updated times in June - philliprocks  1228.4 #135 8:05AM

Hey I'm finally on this list πŸ˜„πŸ‘πŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream  4406.2 #27 10:39PM
Your always on the list!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1397.4 #114 12:34PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #1997 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  611.4 #316 5:56AM
First time making the real time list!! Cool. Thanks admin - buzzgoneyear92  195.4 #2008 12:03PM
Here! Yay! - LadyTrampTraveler8  47.0 #0 10:36AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1823.0 #86 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  406.8 #525 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I buy pretty much everything on Amazon. Nice to know MW can get a little piece of that! - MellyMelBB  65.0 #4178 12:06AM
I will do this next time I'm on Amazon! - DisneyLov3r  38.3 #0 5:02PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1361.3 #117 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  1272.3 #128 6:30PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #66332 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  277.3 #1038 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  810.4 #218 2:20PM

Here are the overall MouseRank leaders for the past 6 months:

August 2015: Melody_CM 740.2
July 2015: Winnie111286 463.58
May 2015: MelodyMouse 679.4
April 2015: Fantasmicfan1 466.89
March 2015: HARR_E 423.38
February 2015: Winnie111286 364.36

! - PumpkinweenieVelinee  2585.1 #47 7:16AM
- MowgliLovesBaloo  65.2 #0 5:18PM
- Melis  20.7 #0 5:53PM
- boomom  329.8 #709 4:47PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 392.68 #15  
2.Coaster 358.47 #1  
3.sawman911 212.1 #128  
4.jacdanfan 205.35 #3  
5.Psychguy 199.83 #101  
6.Tom 184.79 #4  
7.goofygal 175.16 #6  
8.UTDISNEYFAMILY 144.73 #86  
9.Mauleficent 133.87 #0  
10.DarthTinkerbell 119.37 #305  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders

Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!

Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.

By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!