1113.5 #163 (DL Qual #562

Oct 26, 2011 12:17 AM  The Hub
MW Birthday Celebration ver 2. Should be last one. http://bit.ly/Ifevu0 (HD computer link)

Great job on the video, I liked the transitions more in this one. - chris.  2511.0 #56 12:29AM
Yea, me too. I was gonna add the balloons, but I spent enough time on the slides already lol. - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 12:37AM
haha i know how that can be, slideshows take a lot of time. - chris.  2511.0 #56 9:09AM
It's funny how every minute of video can be a few hours of work. Lol. Fun part was finding some great Disney songs from the late 40's and 50's plus some fantastic recent instrumentals. The two songs used in this video are "A Dream Is A Wish Your Heart Makes" by Earl Rose (2000) and "Heigh-Ho" by Mary Martin (1949). - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 9:20AM
yes especially if the transitions aren't working it takes a lot of time. then you go through like an hour of work and didn't get to save and it crashes. great choice in the songs too it fit well. - chris.  2511.0 #56 9:30AM
OMG it crashed on me as I was trying to edit the video at the end!!!!!!! It was like the last thing I needed to do!!!!!! I was like, yay this sucks. Thank goodness for auto save - saved like four hours of work!!!! - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 9:33AM
I thought version 1 was great, but this is even better πŸ˜ŠπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - LBChica  2437.4 #59 5:45AM
😊 - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 2:23PM
Whaaa??? No sarcastic remark, I'm shocked 😜 - LBChica  2437.4 #59 8:04PM
. - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 3:16PM
Bumping because this is an awesome video and H3D is a great guy to do this 😊 - LBChica  2437.4 #59 7:45AM
I love this!!! You did a great job in creating memories!!! - Disneymomof4  29.7 #6017 8:28PM
Yea, me too. I was gonna add the balloons, but I spent enough time on the slides already lol. - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 12:37AM
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ - bluefairy  643.8 #312 1:00AM
Awesome video ! Wish I was there ! - DisneyByMarco  1406.9 #123 6:04AM
Love it Joe! - p8stryqueen  165.8 #2481 7:57AM
haha i know how that can be, slideshows take a lot of time. - chris.  2511.0 #56 9:09AM
Hi H3D...awesome job with the video of the bday bash...kudos to you on a fantastic result :-) - uscdisneyteacher  7880.2 #10 9:11AM
It's funny how every minute of video can be a few hours of work. Lol. Fun part was finding some great Disney songs from the late 40's and 50's plus some fantastic recent instrumentals. The two songs used in this video are "A Dream Is A Wish Your Heart Makes" by Earl Rose (2000) and "Heigh-Ho" by Mary Martin (1949). - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 9:20AM
❀❀❀ - veronica619  517.7 #404 9:24AM
Thanks for sharing. I love the music you chose as well :-) - LAFDWifey  81.5 #3911 9:24AM
yes especially if the transitions aren't working it takes a lot of time. then you go through like an hour of work and didn't get to save and it crashes. great choice in the songs too it fit well. - chris.  2511.0 #56 9:30AM
OMG it crashed on me as I was trying to edit the video at the end!!!!!!! It was like the last thing I needed to do!!!!!! I was like, yay this sucks. Thank goodness for auto save - saved like four hours of work!!!! - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 9:33AM
😊 - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 2:23PM
Really fantastic! But I'm still missing in this one as well ;) - jerzanemama  117.7 #3268 4:28PM
OMG forward me a picture and I'll put you in all the slides. - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 4:45PM
OMG forward me a picture and I'll put you in all the slides. - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 4:45PM
πŸ‘Š hiddenminnie - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 8:00PM
Whaaa??? No sarcastic remark, I'm shocked 😜 - LBChica  2437.4 #59 8:04PM
Loved this as well sir. Thank you for these memories that I will not soon forget. Im sad I didn't get to meet all I wanted but those I did nothing but love!! - Cricket  224.4 #1676 8:17PM
Love the music!! This is great too, really nice job on all of these videos.  - DisneyFanZoe  1249.3 #135 8:46PM
Awesome video. - WickedWench  579.6 #350 8:49PM
BUMP - HotDiggityDogDaddy  1113.5 #163 10:42PM
I remember baby admin FREAKED after we all yelled "MOUSEWAIT!" :(   poor thing.  On the plus side this video is FREAKING FIERCE, thanks H3D. - DuffysJuju  628.4 #323 3:36PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 730.67 #3  
2.Mouse4life 386.45 #100  
3.Winnie111286 247.07 #4  
4.OhanaPhoto 223.45 #24  
5.drummerkidd 146.03 #533  
6.shootanyangle 90.53 #2754  
7.happiestplace 89.89 #1105  
8.jeffandkaarina 74.13 #4059  
9.redsoxcarlos 72.08 #58  
10.Taunton 68.05 #190  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!