7.6 #13268 (DL Qual #7002

Oct 8, 2011 2:27 PM  Disneyland Talk Land
What recession?

Credit Cards!!! - KAA  357.4 #652 2:28PM
YUP! - LAFDWifey  81.5 #3913 3:01PM
< pawn shops lol - BooEve123  800.9 #232 2:30PM
"So what did you want to do with this item? Pawn it or sell it?" I watch too much Pawn Stars. Btw I think I saw you Thursday night. Where you walking through New Orleans Square shops? - vincentchase1  672.9 #300 2:53PM
You can't miss her she jumps around like a Mexican jumping bean with a huge smile! Lol - SueBayou  2019.0 #78 3:00PM
@Vincent yep:)! I we over eating a chowder bowl during first show of fantastic and was over in pin store:)Trying to get ride of my derp vinyl's hahaha - BooEve123  800.9 #232 3:05PM
Awe @sue that is the sweetest thing I have been compared to a Mexican jumping bean  I can die a happy lady now:)!!! Dude if you are at Disney and not smiling you have issues - BooEve123  800.9 #232 3:06PM
LMAO! I would give anything for your energy! - SueBayou  2019.0 #78 3:09PM
"So what did you want to do with this item? Pawn it or sell it?" I watch too much Pawn Stars. Btw I think I saw you Thursday night. Where you walking through New Orleans Square shops? - vincentchase1  672.9 #300 2:53PM
Wow! That's a lot of people! - PixarDreamer  245.8 #1404 2:54PM
You can't miss her she jumps around like a Mexican jumping bean with a huge smile! Lol - SueBayou  2019.0 #78 3:00PM
Dont you know there is no recession when it comes to Disneyland...lol..I save my pennies!! - dawna  290.0 #974 3:00PM
YUP! - LAFDWifey  81.5 #3913 3:01PM
@Vincent yep:)! I we over eating a chowder bowl during first show of fantastic and was over in pin store:)Trying to get ride of my derp vinyl's hahaha - BooEve123  800.9 #232 3:05PM
Awe @sue that is the sweetest thing I have been compared to a Mexican jumping bean  I can die a happy lady now:)!!! Dude if you are at Disney and not smiling you have issues - BooEve123  800.9 #232 3:06PM
LMAO! I would give anything for your energy! - SueBayou  2019.0 #78 3:09PM
I must admit, even though we will never stop going, I was shocked by how much more expensive tickets are now as compared to our last trip! However, people will always make the budget fit Disney in somehow... - Duchess73  340.9 #702 3:13PM
I think this every time but somehow I understand completely! It's Disneyland!! - MarshaMouse  5036.0 #26 3:41PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 730.68 #3  
2.Mouse4life 386.45 #100  
3.OhanaPhoto 295.19 #24  
4.Winnie111286 251.82 #4  
5.drummerkidd 146.03 #534  
6.shootanyangle 90.53 #2754  
7.happiestplace 89.92 #1105  
8.redsoxcarlos 87.85 #58  
9.jeffandkaarina 74.13 #4059  
10.Taunton 68.06 #190  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!