lakers unofficial
MR-banner600
 341.4 #636 (DL Qual #425

Aug 18, 2011 11:45 PM  Disneyland Talk Land
hi Mw :) shall we commence our MWAA meeting ^_^ I know its been MIA lol but I've been busy with school and work, let me just say my name is CMWalker and I AM addicted to MW :) hi guys!!

1ST! D23expo! From a distance. - wantsback2dis  8.2 #11267 11:47PM
CMW!!!! I hope school/work has been good to you!! :D - iPoca.  916.9 #178 11:48PM
Hi CMWalker... I am also very addicted to MW... - Duchess73  310.1 #778 11:49PM
Hi everyone !!! And ipocahontas yes school and work are ok but its so stressful that im breaking out :( lol - CMWalker  341.4 #636 11:49PM
Junkie!!!---> - ThinkThinkThink  302.6 #823 11:50PM
Hi CMWalker, havent seen you forever, hope school is gong ok....how I miss and dont miss school :) - Dave  12402.5 #2 11:51PM
Ohh nooooo, well hopefully D23/DL will just a break from all the craziness of it all! :) - iPoca.  916.9 #178 11:52PM
I am sorry, i stumbled into the wrong room. I am looking for the AARP meeting. - JungleBum  1017.0 #164 11:59PM
lol!! @CMBaloo :) - iPoca.  916.9 #178 11:59PM
Hahahaha thinkthinkthink and yes Dave I'll be so relieved when school is done -_- hi CMBaloo !!!! :D - CMWalker  341.4 #636 12:00AM
@cmbaloo that is too funny! Lol - MarshaMouse  4124.2 #25 12:01AM
And yes I need a dl trip ipoca lol - CMWalker  341.4 #636 12:01AM
Good evening all. How did everyone's Thursday go? - LilSterner  4799.9 #19 12:02AM
I need to get back to DCA and elecTRONica it up! Me, my glow sticks, and a whistle...it's a party! - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:03AM
@TTT I totally pictured the scene in White Chicks lol!! glowsticks and a whistle :P - iPoca.  916.9 #178 12:04AM
Where you think they got that from??? Pop lockin it up in heeeeaaaa!!!! - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:05AM
@Lilsterner !! Hi!!! mine's been okayy, just be relaxing after a very eventful day at work :p - iPoca.  916.9 #178 12:05AM
Hello everyone. My name is Starr or Rrrats, and I'm a MW addict. - Starr  550.3 #335 12:05AM
hi Starr/Rrrats!! - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:06AM
Hahahaha omg ipocahontas I totally pictured that too!! Lol. Hi lilsterner and starr :) - CMWalker  341.4 #636 12:07AM
@TTT Genius! lol!! ...Holaaa @Starrr !! - iPoca.  916.9 #178 12:08AM
@CMW-are you working the Expo? And @CMBaloo - I am hoping to find you sometime during my visit (here through Thursday). - PrincessKristin  780.8 #213 12:09AM
Hola people, I'm still at the parks : ) - chris.  2510.9 #45 12:09AM
Hellooooooooo ladies.... - IamDisney  218.4 #1663 12:09AM
I won't need my glow sticks, i got Glowjito cubes! :) - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:09AM
lol! @TTT, I need the glowjito cubes! They're soo cool! :) - iPoca.  916.9 #178 12:12AM
Hi IAmDisney and c_hris :) and princesskristian no I am not working it tomorrow but one of my fellow cast member has given me one of their tickets I guess there daughter didn't wanna go lol - CMWalker  341.4 #636 12:13AM
@iPoc, they are VERY cool...only problem is that you can't look to manly walking around with a glowing drink LOL Just sayin. - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:15AM
We have glojito cubes at work! But there they're called Krakatoan cubes ;D Hi everyone! Hi cmmwbff I miss you ^_^ - SkellyMouse  501.4 #382 12:15AM
Cmmwbff !!! I miss u!! - CMWalker  341.4 #636 12:15AM
@TTT Thank goodness that I'm now of age to get one of those ;D whooo!! lol Hi @Skelly!!! - iPoca.  916.9 #178 12:17AM
Thinkthinkthink but it takes a real man to walk around with a glowing drink lol - CMWalker  341.4 #636 12:18AM
hi guys! my name is Sammy Jo and I am a mw and Tigger addict! - SammyJo  348.7 #618 12:19AM
@TTT go to trader Sam's and order a Krakatoa punch! Many men there have no problem walking around drinking a glowy drink just sayin :D @iPoca hii!!! We gotta hang out at the parks again soon! This time with no tummy aches lol - SkellyMouse  501.4 #382 12:19AM
Hi Sammy :) - CMWalker  341.4 #636 12:21AM
LOLS! @Skelly, YESSSS!!! Let me know when!! I miss ya... plus CMW should go too *wink wink, nudge nudge* - iPoca.  916.9 #178 12:21AM
@sammyjo Hi!!!!! Hope you day was great!! :) - iPoca.  916.9 #178 12:22AM
I love the Krakatoa punch at Trader Sam's the souvenir cup is awesome! - SammyJo  348.7 #618 12:23AM
It's been a while since the last meeting took place I had to make a new thread. - IamDisney  218.4 #1663 12:24AM
Hi Skelly & Sammy :) - Starr  550.3 #335 12:24AM
@CMW&Skelly, it's probably because they are already 4 drinks in! LOL Think they'd toss one in my beer? :) - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:25AM
@TTT for $4 yes :D - SkellyMouse  501.4 #382 12:26AM
hi ipocahontas! day was ugh. next two days will be awesome! going to dl for next two days. tomorrow with love of my life, then sat with two very bestest friends :) how was your day? - SammyJo  348.7 #618 12:26AM
Hello @Sammy and @rratS x3 how ate you lovely ladies doing? How goes it @IAD?? How's your little diva? :D - SkellyMouse  501.4 #382 12:27AM
@Skelly, $4 for the beer??? Or just $4 for the cube? - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:27AM
I'm down ipoca :) lol - CMWalker  341.4 #636 12:29AM
I kno IAmDisney. I've been lagging lol - CMWalker  341.4 #636 12:30AM
Did ya'll know that iPoca and I are long lost twins?? - Starr  550.3 #335 12:31AM
@TTT $11 for the drink o_o but it will look soo pretty  - SkellyMouse  501.4 #382 12:32AM
@CMW YAYYYY!!! ...and Yessss @Starr is my long lost twinnn! I love her so!! :D - iPoca.  916.9 #178 12:33AM
$11???? O_O *thud* - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:33AM
hurry! someone hand thinkthinkthink a churro! - SammyJo  348.7 #618 12:35AM
@Skelly..... Maaaaaaaan. You created a MONSTER! She walks around in her Jasmin slippers, t-shirt and, sunglasses acting like she's a model. - IamDisney  218.4 #1663 12:36AM
@TTT maybe I can talk to Trader Sam and cut him a deal ;) @iPoca we are def sistahs from another mista being the same skin color lol - SkellyMouse  501.4 #382 12:37AM
holaaaa maaamaaacita, CMwalker ^.^ - Anissa.  178.7 #2174 12:39AM
@Skelly Yup, We is, we is!! But you're just a tad lighter than I am... *shakes fist* lol - iPoca.  916.9 #178 12:41AM
@skelly, maybe you and CMW can put your heads together over it. *rimshot* - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:42AM
Hi anissa :) how are you - CMWalker  341.4 #636 12:42AM
iPoca is my twin and Skelly is our older sister - Starr  550.3 #335 12:43AM
Hahahaha @ttt - CMWalker  341.4 #636 12:43AM
Aw can I fit somewhere in the sister hood? Lol @ipoca @starr @skelly - CMWalker  341.4 #636 12:45AM
Ok, if you guys start bustin out some Traveling Pants i'm outta here! LOL - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:46AM
Just off the tram, had a little kid say happy birthday to me and then he proceeded to tell me his whole star tours experience too cool. - chris.  2510.9 #45 12:46AM
Hahahaha TTT :D - CMWalker  341.4 #636 12:46AM
We could be triplets if you want Melina - Starr  550.3 #335 12:46AM
Happy birthday c_hris :) - CMWalker  341.4 #636 12:47AM
It's official, we're all sistahs from another mista :D - iPoca.  916.9 #178 12:48AM
Oh yay triplets ^_^ - CMWalker  341.4 #636 12:48AM
@c_hris AHHH HAPPY BIRTHDAYYYYYYYY!! :D - iPoca.  916.9 #178 12:49AM
@TTT I like this movie referencing lol!! - iPoca.  916.9 #178 12:51AM
I remember @c_hris you werre on the same tram as me one night last week. Where the CM was snoring and making jokes. - Starr  550.3 #335 12:53AM
Sistahs are doing it for themselves! Standing on their own 2 feet!  - SkellyMouse  501.4 #382 12:54AM
@iPoc, can you tell i'm a big time movie watcher? - ThinkThinkThink  302.6 #823 12:56AM
@Skelly Fo' shizzle, my nizzle lol!! :D Now we all gotta' go to the parks together and have a sista' bonding time :P ...and @TTT LOL Yup!! I loves it!! :D ... just the other day someone said "light bulb!" and I thought of Despicable Me !! - iPoca.  916.9 #178 1:00AM
Omg Skellymouse I love that song. I just saw that movie first wives club :) - CMWalker  341.4 #636 1:02AM
I heart that movie cmw! - Starr  550.3 #335 1:03AM
Me too starr :) its an inspiration :) - CMWalker  341.4 #636 1:04AM
@iPoc, ok good, i'm not the only one that hears things and automatically connects them to movies! :) - ThinkThinkThink  302.6 #823 1:05AM
Hey CMWalker!I just wanted to drop by and say hibut I'm going to bed, six flags tomorrow but I'm happy bcuz it's me and the bf's half a year anniversary! anyways I hope you are doing great!! - TeenMickey  388.6 #527 1:06AM
Love love love that movie!!" No! No! You don't own me!" - SkellyMouse  501.4 #382 1:07AM
@TTT I have to meet you, I met the Sandcars and Mr. Sandcar spoke very highly of you!! :) - iPoca.  916.9 #178 1:08AM
thanks @cmwalker/ipocahontas, @starr yeah that was the best tram i've been on, the jokes/trivia/sleeping was great. - chris.  2510.9 #45 1:08AM
@iPoc, it's all fog, mirrors, and propaganda. Besides, i bribe him with pins LOL - ThinkThinkThink  302.6 #823 1:09AM
@c_hris yeah he was hilarious."Dont tell me what to do! And dont tell me what to say!" Hehe - Starr  550.3 #335 1:10AM
Hi teenmickey !!! I miss you and Aww I'm so happy for you guys !! I hope you have fun ^_^ - CMWalker  341.4 #636 1:11AM
Hello I'm on cat bus mode tonight!!  - LittleGreenAlien  244.8 #1323 1:14AM
Hi LGA !! :) - CMWalker  341.4 #636 1:14AM
"just let me be myself! That's all I ask of you!!!" - SkellyMouse  501.4 #382 1:17AM
Whoo sing it skelly :) - CMWalker  341.4 #636 1:18AM
@LGA  is there room for +1 on the ?? - SkellyMouse  501.4 #382 1:18AM
"That's all I ask of you" = Phantom of the Opera....sorry, I can't help it LOL - ThinkThinkThink  302.6 #823 1:18AM
@TTT LOL!! He has pretty awesome pins, I must admit, especially the ones he got from WDW!! :D ....@TM That's so amazingg, congrats to you and yours!! @Hi LGA! :) - iPoca.  916.9 #178 1:19AM
T3 dont get me started!! - Starr  550.3 #335 1:21AM
@Starr, i can't help it! It's how my brain functions! LOL i do it silently all day long...i need help LMBO - ThinkThinkThink  302.6 #823 1:22AM
lol!! @Starr,Ooo sang it twinnn! - iPoca.  916.9 #178 1:22AM
@TTT "My father will hear about this!" lol! - iPoca.  916.9 #178 1:23AM
@skelly: of course there's room for u!!! "You and I" are the cat bus drivers!!! Lol  Hop on everyone!! Lol oh and I need to send u the pics that we took skelly!!  - LittleGreenAlien  244.8 #1323 1:26AM
Yay! Email text FB??? :D - SkellyMouse  501.4 #382 1:30AM
@iPoc, when Starr posted "Don't get me started" i immediately started singing Black Eyed Peas "Let's Get It Started" LOL - ThinkThinkThink  302.6 #823 1:35AM
Ok fellow addicts I'm calling it a night, good night and I look forward to meeting you all at some point in time at the parks  sweet dreams everyone  - SkellyMouse  501.4 #382 1:39AM
Goes for me too....nighty night all! - ThinkThinkThink  302.6 #823 1:42AM
G'night big sis!!! - Starr  550.3 #335 1:42AM
@TTT lols!! I loved BEP! Niccccce one! ...and @Skelly Goodnight sistah! :D - iPoca.  916.9 #178 1:43AM
oh and night @TTT! :)) - iPoca.  916.9 #178 1:44AM
Goodnight everyone :) sleep well - CMWalker  341.4 #636 1:50AM
Good night!!!! :) - Storybrooke  681.4 #250 2:30AM
Omg i feel like ive been gone forever! I miss everyone how's everyone doing - MsMater  72.4 #3895 3:41AM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6851.32

2. Stitch_Legacy
5107.66

3. RickChavez
3416.92

4. ScooterMike
1962.16

5. SPandEvLover
3476.57

6. IDVandalSkipperCM
2326.07

7. caramiapoohAKAface
3539.36

8. Dave
12402.5

9. Duchess_SMK
5936.5

10. Sweet_Irish_Cream
4386.55



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS



 
My first software project launched in 2003 as an experiment in online productivity. TIMEJAR was one of the first online/mobile time management systems with thousands of users including Fortune 500 companies, small businesses, and families. In 2015, we completely rebuilt the TIMEJAR time management system and made it free for everyone to use on their desktop and iOS. Seize control of your todos and accomplish the impossible today!

Yes it is!! Love you Disney!!!! - TikiPrincess  0.0 #0 9:00AM
I downloaded this a few months ago and love it ! Hope to use it more in the future too!  - secretagentangel  1424.0 #102 5:28PM
Neat app!!  . - HandMeAChurroImmaFaint  5185.6 #17 12:00PM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.9 #758 10:04PM
- luxkitty  2371.8 #51 3:11PM
any chance you will be welcoming dogs in your outside dining area anytime soon? - MelodyMouse  4019.8 #26 12:24PM
that would be nice - DisneyDavidEMT  2016.1 #66 12:34AM
I heard a law was passed this year that permitted dogs to be allowed in any outdoor dining patio area... someone should look into if this applies lol ... - TheRealJackandSally  72.1 #0 7:08PM
My dog was welcome there for the MW striker night meet up on Mar 31! - MelodyMouse  4019.8 #26 1:45PM
Scotchie has dined there with us...but he also had his vest on - BombFrogFormerCM  841.1 #195 4:53PM
http://cchealth.org/eh/retail-food/dog-law-faq.php   I know folks love theiri pets but I still do not think this is sanitary  from a food perspective. See the url for CA law. Unless they provide a designated pet area outside, dogs cannot lick the plates/utensils, who cleans up after a dog accident......No pets in at a restaurant for now (service dogs are the exception). Disney is excellent with their food cleanliness in the parks per the Public health inspections. DTD does not fare as well per Retaurarant inspection. Check the Health Care Agency for the current restaurant inspections. As a Public health nurse I always check to see who is keeping clean in their kitchens. Diners beware! - Plumiegirl  8572.2 #3 10:42AM
i asked for MW meet up discount on 3/31 and nobody working knew what I was taLking about but they did give me an ap discount - MelodyMouse  4019.8 #26 4:22PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 


Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!


I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1435.7 #100 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1448.7 #98 2:27PM
I ❤️ crowding meetups - bonedaddy909  1260.7 #115 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10560 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1435.7 #100 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10560 2:12PM
Friday thru Sunday for Us😃.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??😂😂😂 - bonedaddy909  1260.7 #115 7:09PM
We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 8 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! - secretagentangel  1424.0 #102 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!😂😂😩 - secretagentangel  1424.0 #102 10:47PM
is there a meet up at the AP event tues march 3rd? - MsTikiMermadam  191.4 #2000 9:33PM
I heard there's a cool Winchester Mystery House meetup 😬 - adventurerEnDisneylandia {AED}  867.8 #189 7:17PM

DISNEYLAND PARK:

Peter Pan closed through May 7
Matterhorn Bobsleds closed through May 15
Innoventions closed March 31-September 30
Space Mountain closed May 5-7
Haunted Mansion closed May 4-7
Indiana Jones closed April 20-May1

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Soarin' Over California closed through May 14
Luigi's Flying Tires closed through Dec 1
 

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.7 #799 8:33AM
Looks like redwood creek will open earlier. 3/3 I think - aud2580  10.0 #9868 3:22PM
it was open when i was there on the 4th. - MsTikiMermadam  191.4 #2000 1:29AM
I have seen so many referb schedules even the dland website has something different -- does anyone know which schedule is correct? - muggywump1  7.0 #12611 8:09AM
the dl site seems to change.  hopefully for some earlier openings. - MsTikiMermadam  191.4 #2000 12:24PM
Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  10.6 #9449 10:53PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 


Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15289

2. Dave
12402.5

3. Plumiegirl
8572.2

4. Tom
8439.17

5. jacdanfan
8426.28

6. goofygal
8206.66

7. uscdisneyteacher
7322.77

8. CobbPR
7017.2

9. BaseballMickey_CM
6851.32

10. Bullseye
6755.94


Of all time?!  Wow! - MeridaFan  3510.6 #33 3:00PM

Thanked by:   valj84DisneyAddict   Boundin   eviljules  
Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  974.4 #170 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!👍👍✨✨ - TinkerSchelle  1435.7 #100 10:53PM
- valj84DisneyAddict  77.3 #3803 11:21AM
Wondering if 8 of you would fit in a sky bucket? 😊 - MelodyMouse  4019.8 #26 7:50PM
If I remember correct - 8 Normal people would never fit. Maybe 8 characters, fuzzy little animals - suzieq65  7.7 #11730 9:04PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - vegashappyhaunts  123.6 #3024 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1837 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  49.7 #4481 3:57PM
- Calypso  866.7 #190 12:38PM
- E-Ticket  1315.6 #110 6:27AM
- Fantasmicfan1  988.1 #169 10:49AM


Hey I'm finally on this list 😄👍🎉 - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  988.1 #169 12:34PM
Great job everyone!!!  - Boundin  592.2 #308 9:24PM
Hey I'm finally on this list 😄👍🎉 - Sweet_Irish_Cream  4386.6 #22 10:39PM
Your always on the list!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  988.1 #169 12:34PM
Thank you everyone that keeps me close to Disneyland through your wonder posts.  - PalousePrincess  12.1 #8739 1:19PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 


Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unForecast for week of Monday, April 13, 2015:

CROWD PREDICTIONSpring Break is winding down as Disney reduces hours this week. The MouseWait Historical Crowd Index shows mid-70s for this week which seems about right. Crowds will be lighter than last week with Friday and Sunday being the busiest days. - Admin Apr 14, 2015 12:04PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  372.9 #559 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6923 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  122.1 #3052 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  219.6 #1651 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  361.8 #581 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1435.7 #100 8:23PM
What is dance the magic?? - bks4lou  178.9 #2168 4:40PM
Dance studios sign up and dancers come and do a little "pre-parade" along the route. It's cute ;) - TinkerSchelle  1435.7 #100 1:05PM
@bks4lou sorry-I just saw this question ;) - TinkerSchelle  1435.7 #100 1:06PM
thank you. No worries. I just figured out how to find my old comments to see replies :)  - bks4lou  178.9 #2168 8:21PM
I'll sport my hotpants.  - Butterlina  1512.8 #94 11:54PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
15289

2. Dave
12402.5

3. Plumiegirl
8572.2

4. Tom
8439.17

5. jacdanfan
8426.28

6. goofygal
8206.66

7. uscdisneyteacher
7322.77

8. CobbPR
7017.2

9. BaseballMickey_CM
6851.32

10. Bullseye
6755.94



Thanked by:   valj84DisneyAddict  
Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6628

2. uscdisneyteacher
5681

3. BaseballMickey_CM
5275

4. Duchess_SMK
4868

5. Dave
4841

6. Stitch_Legacy
4683

7. Plumiegirl
4320

8. ElSuperRaton
4197

9. HandMeAChurroImmaFaint
4068

10. LoneRAYnger
3634



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  2184.7 #57 9:51PM


 
MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. Fantasmicfan1
261.23

2. Tom
229.26

3. ShariRenee
209.91

4. HandMeAChurroImmaFaint
168.65

5. MelodyMouse
161.25

6. WARLOCK
159.57

7. pikarich
144.7

8. HARR_E
142.38

9. Winnie111286
131.11

10. FrankenweenieVelinee
109.36



SEE TOP 100 LEADERS


Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1104.8 #144 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  670.1 #258 6:30PM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  32.3 #5291 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1104.8 #144 1:21PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #64783 2:19PM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyAddict  77.3 #3803 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  24.9 #5960 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. 😁👍 - valj84DisneyAddict  77.3 #3803 3:27PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  409.4 #493 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12912 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  337.1 #655 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
thanks! I just got the first one for my kindle!  - LuvMySmallWorld  45.7 #4619 9:09AM
- valj84DisneyAddict  77.3 #3803 6:47PM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
22.52

2. Goofytom
5.52

3. DisneylandOrBust
5.38

4. Moog
5.34

5. otilegna
3.04

6. Tom
3.01

7. richiii3
2.57

8. CoachDisney
1.98

9. Lolabell4
1.91

10. Dolewhipped
1.75

 

Yay @@Moog!!!! So great!  😁 - valj84DisneyAddict  77.3 #3803 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  24.9 #5960 11:33AM
Wtg @DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2052.1 #63 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  24.9 #5960 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2052.1 #63 9:42AM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
50000

2. MeridaFan
41630

3. MelodyMouse
40000

4. iLOVELUCYnDISNEY
39250

5. secretagentangel
32400

6. debbiev
25750

7. draven898
25550

8. PrincessCindy
25400

9. DisneyGrandma
22500

10. MinnieMyLove
20250

 


Thanked by:   valj84DisneyAddict   Tom   conant4   Disneyland_man  
Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  988.1 #169 9:42PM
  - jacdanfan  8426.3 #5 6:08AM
- Lilogirl1  73.7 #3857 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1603.5 #89 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  386.5 #533 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I didn't know about this. I'll do it next time I'm going to shop with Amazon! - melissameow  23.0 #6210 3:23AM
@otilegna - pikarich  3777.2 #27 9:34AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3013.8 #40 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  11.9 #8824 10:32PM
I am reading the book now! It is awesome I have already read the deadliest cast member series(btw awesome books!) and also read the first voyagers LOVE THE BOOKS keep up the good work! - DisneyDudeCarsten  4.0 #21902 10:14AM
- valj84DisneyAddict  77.3 #3803 7:01AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  303.7 #815 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.8 #5758 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
Ever thought if making a movie of this  - karieh  141.6 #2751 11:11PM
Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  303.7 #815 8:03PM


 
MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. WARLOCK
159.5

2. MelodyMouse
148.93

3. ShariRenee
115.58

4. Tom
88.83

5. HARR_E
86.68

6. Tmoneysf
82.2

7. Coaster
73.52

8. dberryman
71.28

9. disneylandBOSS123
69.42

10. goofygal
58.9

 

SEE THE TOP 100


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Fantasmicfan1 184.67 #169  
2.MelodyMouse 155.78 #26  
3.ShariRenee 138.54 #15  
4.Tom 132.07 #4  
5.HandMeAChurroImmaFaint 95.53 #17  
6.dberryman 71.28 #3536  
7.grumpyinphx 62.26 #453  
8.grumpypapa 61.72 #40  
9.pikarich 61.63 #27  
10.WARLOCK 58.17 #32  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!