lakers unofficial
MR-banner600
 72.4 #3841 (DL Qual #6343

Jun 24, 2011 11:17 PM  The Hub
Hey everybody I'd like to call tonight MWA meeting to session. ill start off by saying I'm MsMater and I'm addicted to Disney

SkellyMouse checking in! ::raises hand:: "I am a MWA" ::takes a seat:: man did our meeting last night take some wild turns! lol - SkellyMouse  501.4 #368 11:18PM
I think I'm slowly kicking my addiction. Especially after the movies tonight - deadmou53  38.6 #4822 11:19PM
There were some interesting twists last night! Unfortunately I won't be able to stay up to see what tonight has in store. - LilSterner  4699.4 #18 11:20PM
Hey me too! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:21PM
Lol oh yea it did. We went from girls night out to hangover man fights to us being compared to food. Lol see everybody the MWA crew is fun! - MsMater  72.4 #3841 11:21PM
I'm duckiefan2 and proudly stand here at this meeting! But just checking in need to go to bed soon. - PrincessDuckie  737.1 #218 11:23PM
@skelly.. we need MWA pins! - MsMater  72.4 #3841 11:24PM
Hi all krismiss here and I'm a Disney and MW addict. - Krismiss  304.9 #791 11:24PM
Sillyswings present and accounted for! - SillySwings  451.7 #422 11:24PM
@MsMater that would be awesome! WELCOM TO MWA @duckiefan2 and @krismiss @ilovedisney77 Just know that this is a support group and we are here to support you and your additction to MW ^_^ @lilsterner hahah seriously xD - SkellyMouse  501.4 #368 11:25PM
MsMater- there was proposed girl fights (or other suggestions from HC) after we were compared to food. It got very interesting. - LilSterner  4699.4 #18 11:25PM
welcome back @sillyswings! :D - SkellyMouse  501.4 #368 11:26PM
Fish are friends.........not food! - calidream1  397.4 #503 11:26PM
Lol I saw that last nites was long but I didn't read it! Wat did I miss? - ilovedisney77  37.6 #4878 11:26PM
Thank u smelly! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:27PM
Don't know how long ill last..I'm wiped from packing all day! - SillySwings  451.7 #422 11:27PM
@ilovedisney77 hahah you should! it's very entertaining :D - SkellyMouse  501.4 #368 11:27PM
Ah! I mean skelly! Sorry! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:28PM
I saw the proposed girl fights. I think that's when I went to sleep. What's everyone up to tonight - MsMater  72.4 #3841 11:28PM
@SkellyMouse- you left me all alone. It was suggested that we not only brawl, but dress as princesses as we do it. I think some guys were fantasizing just a bit! - LilSterner  4699.4 #18 11:29PM
@skelly lol it sounds like it. Girl fights? Lol @msmaster I'm am attending my first MW meeting! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:30PM
@ilovedisney77 hahha xD "Smelly" i like it :3 @sillyswings i know what you mean i had a rough day at work it's graduation season (im a server) and ugh, lets just say i seriously needed a drink after work..lol - SkellyMouse  501.4 #368 11:30PM
LETS WELCOME @ilovedisney77 to their first MWA meeting! ^_^ - SkellyMouse  501.4 #368 11:32PM
But smellymouse doesn't sound good @ all! BTW where did the skelly part come from? - ilovedisney77  37.6 #4878 11:32PM
hi @IfTheBootFits :3 you missed out last night lol..you should read the thread! i think it reached up to 200+ comments lol - SkellyMouse  501.4 #368 11:33PM
Thx! *blushes* - ilovedisney77  37.6 #4878 11:33PM
@ilovedisney77 i really like skeletons :) they make me laugh when i see them, it's strange, i know, but i just really like them ^_^ - SkellyMouse  501.4 #368 11:33PM
It reached around 250 comments last night! It got a little ridiculous! - LilSterner  4699.4 #18 11:34PM
Welcome ilovedisney! @itbf we hit 260 last night! - MsMater  72.4 #3841 11:35PM
WHAT THE WHAT!?!? that's pretty awesome ^_^ - SkellyMouse  501.4 #368 11:37PM
@skelly really? U must love potc! N omg 260! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:37PM
I saw the thread last night. It did get long. I fell asleep with my phone in my hand. I woke up wondering if I was still on MW lol - Krismiss  304.9 #791 11:38PM
Lol is there a MW record for number of comments? - ilovedisney77  37.6 #4878 11:39PM
Ya it was fun tho! - MsMater  72.4 #3841 11:40PM
@ilovedisney77 :3 yes i do, especially the captains quarters part ^_^ @IfTheBootFits oooh in the WHITE BULLET! - SkellyMouse  501.4 #368 11:41PM
I have no idea - MsMater  72.4 #3841 11:41PM
Ilovedisney- I think the record is over 1000 comments. The thread kept popping up for many days! - LilSterner  4699.4 #18 11:41PM
Yup, there is an old thread that got over 1,000 comments - LBChica  2025.7 #59 11:41PM
My name is Allyson, and I'm addicted to MouseWait. I just came to the MW lounge for medical advice instead of my doctor. That's bad, right? :/ - TandAlly  213.5 #1708 11:42PM
Hi LBChica! - LilSterner  4699.4 #18 11:44PM
Lol that's crazy! @tandally no of course not somebody's got to be a doctor - ilovedisney77  37.6 #4878 11:44PM
OMG @Lilsterner @LBChica we need a MWA post LONGER!! hheheh Welcome to MWA @LBChica and @TandAlly! Actually @TandAlly MW is pretty resourceful ^_^ - SkellyMouse  501.4 #368 11:44PM
Not at all. We are more understanding. And can prescribe trips to DLR and dca for treatment. Churros cure everything! - MsMater  72.4 #3841 11:44PM
**SPECIAL ANNOUNCEMENT** CMWalker is feeling under the weather and will not be attending tonight :( please send some pixie dust her way so she feels better ^_^ - SkellyMouse  501.4 #368 11:46PM
 Pixie Dust! - CxD_CM  518.6 #349 11:47PM
I went to the dentist this week and laid there for an hour thinking about how it was a waste of time because I could have been on MW...and if it would be rude to hold the phone up while she cleaned my teeth. ;) - Darlingwendi  897.9 #173 11:48PM
I know Skelly, it's so great!  - TandAlly  213.5 #1708 11:48PM
Yes churros do make everything better!!! And pixie dust to cmwalker! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:48PM
The record setting post was not a RAK. In fact I think it was before Dahulagirl started RAK's. - LilSterner  4699.4 #18 11:48PM
Sorry to hear that, Skelly. For CMW  - BLG  1049.5 #147 11:48PM
Someone get her a churro STAT! Skelly can you let her know I hope she feels better! - MsMater  72.4 #3841 11:49PM
@ darlingwendi that's hilarious - ilovedisney77  37.6 #4878 11:49PM
Where's Katrayher tonight? I've got a bone to pick with that man chaser!  - TandAlly  213.5 #1708 11:50PM
Oh no...feel better CMWalker!!! - SillySwings  451.7 #422 11:50PM
I hope you all have an entertaining evening. I have to force myself to sleep as the alarm will be ringing early for a trip to Sea World. But I look forward to reading the mischief that unfolds! - LilSterner  4699.4 #18 11:51PM
Hi Silly! @skelly are you MW'ing on a computer right now or a phone? - MsMater  72.4 #3841 11:52PM
@lilsterner good nite and have fun mañana! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:53PM
Have fun Lilsterner! - LBChica  2025.7 #59 11:54PM
hehehe we'll try to make it good for you @lilsterner. lol who knows what could happen in these meetings! - MsMater  72.4 #3841 11:54PM
(that had a wink-face after it, realized it sounded bad if you can't see the wink ;) ) - TandAlly  213.5 #1708 11:56PM
Hi msmater! - SillySwings  451.7 #422 11:56PM
Stupid Android! I wanna c Wats in the boxes! - ilovedisney77  37.6 #4878 11:58PM
Aww, sad ILD77! I try to use old-emojis now because I feel bad for the box-seers! :/ - TandAlly  213.5 #1708 12:00AM
Thank u @tandally I appreciate that! :) - ilovedisney77  37.6 #4878 12:01AM
I see [][][] too..but, Coaster was kind enough to tell me how to down load the emojis on Crome on my computer so if I get desperate to see them I go online... - iyuzMickey  511.1 #360 12:03AM
Lol is there a way to do it on a phone? - ilovedisney77  37.6 #4878 12:05AM
Not on android :0( - iyuzMickey  511.1 #360 12:06AM
me too! all i ever see are boxes, they need an emoji app everyone can see! - MsMater  72.4 #3841 12:07AM
Omg did u guys see the wall-e cake in DL talk? It's amazing go look @ it! - ilovedisney77  37.6 #4878 12:09AM
@ilovedisney77 I would have a hard time eating that cake. It looks too cool to cut. - Krismiss  304.9 #791 12:11AM
When I see the iPhone boxes now I put my own boxes up! Adroids unite box power! [][][][][][] :0) meh...not as cool but I feel better knowing they see what I see... - iyuzMickey  511.1 #360 12:11AM
hey guys you got me thinking... so if i disappear for a few its ok. i'm gonna look something up i'll be back tho! lets get the MWA passed 300 tonight! - MsMater  72.4 #3841 12:14AM
@krismiss ya I'd have to take a million pics first. Or Maybe make 2! One to eat and one to keep forever! Lol @msmater where r u going? - ilovedisney77  37.6 #4878 12:16AM
@iyuzmickey... hahahahahahaha thats hilarious! What android phone do you have? - MsMater  72.4 #3841 12:22AM
I used to love watching ace of cakes on the food network but a-I'd always get hungry and b-I couldn't imagine eating those awesome cakes - Krismiss  304.9 #791 12:22AM
Hey cs - ilovedisney77  37.6 #4878 12:25AM
My hopes might be delusional, but I carry them around anyway. - BLG  1049.5 #147 12:27AM
What up CS? You are amazing just so you know! - SillySwings  451.7 #422 12:27AM
I can't believe that RAK ur doing! It's so freakin generous! - ilovedisney77  37.6 #4878 12:27AM
annnnd i'm back! sorry i was totally SmellyMouse but now not so much :) I feel so refreshed! in anycase i sent a txt to CMW to tell her we hope she feels better @MsMater i am on a computer, i can type/refresh faster :D BLG!!! HELLLLO! and yes all i can see are boxes how do i see them on a comp? i'm using chrome as well.. - SkellyMouse  501.4 #368 12:28AM
@blg what are ur hopes? - ilovedisney77  37.6 #4878 12:28AM
WELCOME BACK @CS ^_^ - SkellyMouse  501.4 #368 12:29AM
haha @krismiss. that show is awesome. i like cake boss too! - MsMater  72.4 #3841 12:29AM
Hi Captain! How are you! Welcome back Skelly! Im on a computer right now too, it makes multitaksing easier! lol im looking into emoji support for android and im hitting a wall. nonbody post an emoji of that.. i'll just see a box - MsMater  72.4 #3841 12:33AM
I've only seen cake boss once. But really any show about cakes is good. - Krismiss  304.9 #791 12:34AM
Yes CS for all the nice stuff you do! - SillySwings  451.7 #422 12:35AM
Ilove - my hopes are many and dizzying. However, the dearest right now involves getting my kids over there for a month, before the littlest is still young enough to believe the magic. - BLG  1049.5 #147 12:35AM
@krismiss I agree but they make me want cake! - ilovedisney77  37.6 #4878 12:35AM
You're trying to bring your kids here for a month? How awesome! - MsMater  72.4 #3841 12:36AM
lol @ITBF... Where I live I dont even get 4g right now. lol I compensate by connecting to my home WiFi. :) - MsMater  72.4 #3841 12:38AM
@IfTheBootFits yea i can only keep up so much on my iTouch -_- @BLG that's awesome :D - SkellyMouse  501.4 #368 12:39AM
@blg DL for a whole month? Wow! N I'm almost 17 n I still believe in the magic! Good luck with ur dizzying dreams I'm sure they'll come true - ilovedisney77  37.6 #4878 12:39AM
CS, oh please do and slip him my number..867-5309...muhaha - SillySwings  451.7 #422 12:40AM
hahah @SillySwings has anyone ever called that #? - SkellyMouse  501.4 #368 12:41AM
I had to plug the iPhone in and get the itouch out. @BLG that's awesome. I hope you make it out. - Krismiss  304.9 #791 12:41AM
lol until we android users get emoji i use im itouch for that too. but it kinda gets to be a pain after a while. i have hard enough time keeping up with the thread. it always disappears on me! - MsMater  72.4 #3841 12:42AM
where's @madi and @HC D: guys? guuuuys?!?! ::echoes:: - SkellyMouse  501.4 #368 12:42AM
Thank you! I'm really hoping we can do it one November. We really miss Thanksgiving and my kids have never seen the parks at the holidays. - BLG  1049.5 #147 12:42AM
@krismiss ya that's the only bad thing about MW it kills the battery too fast! - ilovedisney77  37.6 #4878 12:44AM
@blg Awww they'll love it - ilovedisney77  37.6 #4878 12:45AM
lol yay for my evo extended battery! it makes my phone have a lump on the the back but not only does it give me the juice i need for the day it protects my camera! - MsMater  72.4 #3841 12:46AM
Ilove - I know they will. The parks are amazing at the holidays. Plus the youngest doesn't remember Thanksgiving, and she's an American citizen so she should experience it. - BLG  1049.5 #147 12:47AM
lol i just saw HC comment on some other thread! where is he! lol and i havent seen Madi yet tonight - MsMater  72.4 #3841 12:47AM
Boo reminds me of monsters inc. Lol. Not calling u a little girl cs - ilovedisney77  37.6 #4878 12:48AM
@blt yea i love the parks during the holidays ^_^ @ilovedisney77 ever since my MW addiction i have to charge my itouch like every day as opposed to the 1 charge every 3-4 days o_o - SkellyMouse  501.4 #368 12:48AM
lol im not in the park :( I'm home. We just finished cleaning for my nephews 1st birthday party tomorrow. And im nursing a sore shoulder. I had to go get a shovel out of my back shed and in the process got stung by a wasp! - MsMater  72.4 #3841 12:49AM
BLT, Skelly?? LOL! I'm a lot of things, but a sandwich isn't one of them. - BLG  1049.5 #147 12:49AM
Aww Boo dont be so hard on your self. I hardly think you're disgusting - MsMater  72.4 #3841 12:50AM
@blg omg yes she should!! @skelly ya I'm up to twice a day - ilovedisney77  37.6 #4878 12:50AM
YAY MWA got me to 10! - MsMater  72.4 #3841 12:51AM
CS, why in the world would you not want to be mistaken for me? There are worse things. - BLG  1049.5 #147 12:51AM
@CS Well if you're a beast, RAWR baby! lol - LBChica  2025.7 #59 12:52AM
@msmater I hope u feel better in the morning! - ilovedisney77  37.6 #4878 12:52AM
YAY i have emoji on my pc now. :) now i can see what those boxes are. @skelly I'll try and see if i can get it for you on chrome :) - MsMater  72.4 #3841 12:53AM
nope - BLG  1049.5 #147 12:53AM
im sorry @BLG it must be my rumbly tumbly doing the typing!! My apologies!! /)_(\ woot woot for @MsMater hitting 10!! - SkellyMouse  501.4 #368 12:53AM
@msmater yay I'm almost there too! - ilovedisney77  37.6 #4878 12:54AM
I seem to be plugging in the iPod more too since MW. It's usually the first thing I do when I get home so I can MW while I'm in bed at night lol. - Krismiss  304.9 #791 12:54AM
@skelly i found the link for the emoji stuff for chrome. do you want me to email it to you? - MsMater  72.4 #3841 12:55AM
@Krissmiss i do the same too, but im all lazy pants right now and have it next to me when it should be charging o_o - SkellyMouse  501.4 #368 12:56AM
@blg its driving me crazy wat does blg stand for? - ilovedisney77  37.6 #4878 12:56AM
I am stone cold sober, thanks. - BLG  1049.5 #147 12:56AM
mmm a nice cold shot of patron would make me happy - Tinky76  318.8 #721 12:56AM
@MsMater please???? ^_^ skellymouse@yahoo.com thanks doll! - SkellyMouse  501.4 #368 12:56AM
lol boo we dont drink wine coolers! mmm rum sounds good right now! - MsMater  72.4 #3841 12:57AM
I'm sober too! - ilovedisney77  37.6 #4878 12:59AM
@skelly i just sent it! - MsMater  72.4 #3841 1:01AM
i can has marguhrituhh please? i had one hellish shift at work today o_o - SkellyMouse  501.4 #368 1:02AM
Boo... I used to drink JD... one bad incident now i dont think i can drink it anymore. Im more of a DP drinker myself. lol i hardly ever partake of the adult drinks - MsMater  72.4 #3841 1:03AM
@skelly what kind of work do you do ? - MsMater  72.4 #3841 1:03AM
I CAN SEE EMOJI'S ^_^ Thanks @MsMater my MW experience on the lap top just. got. BETTER :D - SkellyMouse  501.4 #368 1:04AM
@SkellyMouse I was like that the other night. I just kept hoping the battery would last. @CS bring on the JD. Funny we were talking about how some JD would go good with our cokes today at work. It was a crazy day. - Krismiss  304.9 #791 1:05AM
do you prefer boo or cs ? we'll call you whatever you'd like. Us here at the MWA are very accomodating - MsMater  72.4 #3841 1:06AM
@Krismiss did you have a crazy day at work too?!? O_O - SkellyMouse  501.4 #368 1:06AM
sum coke n 151 sound even better than patron ;-) - Tinky76  318.8 #721 1:08AM
lol theres nothing wrong with a little JD. lol i just havent had any in a while. maybe i'll try it again soon - MsMater  72.4 #3841 1:09AM
Good night MWAs! Have fun with this thread! Can't wait to read it in the morning lol - ilovedisney77  37.6 #4878 1:09AM
good nite ilovedisney77 - Tinky76  318.8 #721 1:11AM
@MsMater just read your comment, i'm a server +_+ and it can be pretty darn stressful. @IfTheBootFits wow fancy fancy :D @ilovedisney77 nighty-night! - SkellyMouse  501.4 #368 1:12AM
me and JD broke up a long time ago he let me down so i cut all ties lol - Tinky76  318.8 #721 1:12AM
then he gave me some scary dreams now jack sparrow those are some awesome dreams ahhh ;-) - Tinky76  318.8 #721 1:14AM
Night ilovedisney! - MsMater  72.4 #3841 1:14AM
@ifthebootfits where at i use to be there all the time on weekends - Tinky76  318.8 #721 1:15AM
Lol@CS JD is the only thing to order on a night out. Although I was told in a bar one time it wasn't a girls drink. Silly boy. @skelly it was major crazy. It was like a full moon. I think it may have been the fact that our 4th of July shirts finally came in and as we were trying to get them checked in and out on the floor people were going through them. - Krismiss  304.9 #791 1:15AM
lol silly boys think they can tell us what to drink. - MsMater  72.4 #3841 1:17AM
@IfTheBootFits i'm still at Applebee's for another week and this week were hs and middle school graduations, i'm just so glad it's over. Today has been the worst of the week! but it's over yay! @Krismiss there must be something in the water i know @TangledNdisneY had a rough day at work too... DRINKS ALL AROUND! - SkellyMouse  501.4 #368 1:20AM
I like girls' drinks. I'm not ashamed. Except for the creamy ones. - BLG  1049.5 #147 1:20AM
yay! and churros! - MsMater  72.4 #3841 1:21AM
lol @blg my go to drnk is malibu and pineapple. im totally thinking a Dole whip float would be amazing with some malibu in it, lol this is only speculation tho because ive yet to have a dole whip or float for that matter - MsMater  72.4 #3841 1:22AM
Every time I order a Jack n Coke I think of my friends mom. One 4th of July at a BBQ I was mixing my drink and her mom scolded me telling me I was ruining good whiskey with the coke. I laughed so hard. She was about 80 at the time she told me that. - Krismiss  304.9 #791 1:24AM
@skelly it must be something in the water. It felt like a Monday. - Krismiss  304.9 #791 1:27AM
I like to try different things - BLG  1049.5 #147 1:27AM
hey who's gonna be in the park tomorrow night? - MsMater  72.4 #3841 1:30AM
I wish I was going to be. I'll be at work. - Krismiss  304.9 #791 1:34AM
I wanna try and go for swing dancing. I've never been before. This is my first year with an AP so I wanna check it out. See if I know anyone - MsMater  72.4 #3841 1:35AM
@IfTheBootFits it's 15% there and they don't always leave it 10% there is too much to ask for even -_- @MsMater im blocked :X - SkellyMouse  501.4 #368 1:37AM
I would love to learn to swing dance. It looks like so much fun. - Krismiss  304.9 #791 1:40AM
Aww Skelly :( what pass do you have? @krismiss its not very difficult you should try it. If not at the park somewhere else. Where do you live? I can tell you where some places are - MsMater  72.4 #3841 1:44AM
I have Deluxe -_- without parking. If my memory serves me right i believe @MsMater was in a swing dance troupe and for our ladies night she was going to teach us some moves, you should come too @Krismiss ^_^ - SkellyMouse  501.4 #368 1:46AM
yay ladies night! - MsMater  72.4 #3841 1:48AM
I'm in Coronado MsMater. - Krismiss  304.9 #791 1:49AM
Our numbers are dwindling. I should make dinner... - BLG  1049.5 #147 1:51AM
@Krismiss :'( do you know when you'll be down next?? - SkellyMouse  501.4 #368 1:51AM
@BLG what's for dinner!? :D - SkellyMouse  501.4 #368 1:52AM
Skelly - chicken adobo and rice - BLG  1049.5 #147 1:53AM
What is going on over here? Is this a mutiny?? - SupremeLeader  395.4 #506 1:54AM
mmm! sounds tasty! but...whats adobo? O_o - SkellyMouse  501.4 #368 1:54AM
Coronado? I like it out there. I remember in high school my history teacher took us to a bunch of historical places in SD that were coincidentally enough "haunted" the hotel was on that list too. It was a fun trip - MsMater  72.4 #3841 1:55AM
Good evening @SL ^_^ welcome to MWA! @MsMater i am totally into haunted places, i really want to visit the Whaley house in old town SD :) - SkellyMouse  501.4 #368 1:56AM
I'm hoping to go again sometime in August. I got invited to go monday but I have to work and have no one to switch with me. I'd love to go sooner but I have comic con coming up and I took a week off of work for that. - Krismiss  304.9 #791 1:56AM
@Skelly - it's a dish from the Philippines. Chicken, lots of fresh garlic, soy, vinegar, salt, pepper, bay leaf. It's really yummy and a favourite in our house. I love having people in my life from different cultures who can teach me new things to cook. - BLG  1049.5 #147 1:57AM
No, no, no...I cannot come over to the other side here. You cannot welcome me to this addiction - SupremeLeader  395.4 #506 1:58AM
@Skelly yes you're memory is correct I was on a troupe. I can't promise much but i can show you the basic steps that will pretty much be what you'll use if you do dance. and if anyone does end up liking it as much as I do we can go to other places too! - MsMater  72.4 #3841 1:58AM
uhhh i just did @SL now...your...ONE OF US! ONE OF US! ONE OF US! ;D @BLG that's really cool. @Krismiss comic-con ey?? i've been wanting to go to that, I have AnimeExpo next week! I am soo excited...do you dress up? O_o - SkellyMouse  501.4 #368 1:59AM
@MsMater are you in San Diego too? What high school did you go to? Hi SL. - Krismiss  304.9 #791 2:00AM
@skelly I do dress up. I go as Pansy Parkinson from the Harry Potter books. I was so bummed last year I lost my wand. - Krismiss  304.9 #791 2:03AM
Oh goodness I feel like I am in Winnie the Poohs dream spinning, spinning, spinning! Krismissthebus.....I am in San Diego but don't tell anyone - SupremeLeader  395.4 #506 2:06AM
@Skelly ... the Whaley house was on our field trip! That place freaked me out. @SL.... Welcome to MWA... unlike the dark side we dont have cookie... just churros. @Krismiss I dont live in SD I went to school in Ontario and we went down there for the day. I live in Riverside now. - MsMater  72.4 #3841 2:07AM
Lol SL. Winnie the Pooh had some crazy dreams. Watch out for heffalumps - Krismiss  304.9 #791 2:08AM
i wonder if the night he had those heffalump dreams was the night he might have ate some expired/bad honey O_o - SkellyMouse  501.4 #368 2:10AM
And Woozles! - MsMater  72.4 #3841 2:11AM
I haven't been to the Whaley house in forever. I have friends who go every Halloween. - Krismiss  304.9 #791 2:11AM
I think he had to much chocolate like me heehee. I think I am going to be up for a long time, I am flying. I have lived in SD all my life and never been in the Whaley house lol. I eat across the street from it but never really knew about it. And I really grew up only a few miles away - SupremeLeader  395.4 #506 2:13AM
@Krismiss the gallows freak me out o_o i've only been outside, i haven't had the chance to go in :| - SkellyMouse  501.4 #368 2:14AM
man that place is sooo creepy. I took a bunch of pics there when i was there. and had some weird ish happen lol - MsMater  72.4 #3841 2:14AM
Oh and really and really and really. What the heck! That is all I said in my last post. Sorry about that - SupremeLeader  395.4 #506 2:15AM
@MsMater do tell :) or maybe not because it's late and i will scare myself also the bewitching hour is not to far away either x_x - SkellyMouse  501.4 #368 2:15AM
Last time I went to Old Town was for dinner. I don't think I could handle the whaley house at night. - Krismiss  304.9 #791 2:17AM
ok, i am checking out of this MWA meeting for tonight, until next time stay classy! Pleasant dreams everyone :3 - SkellyMouse  501.4 #368 2:18AM
theres a theater up stair and when we walked thru i took a few pics and in one of them when i got it developed it had like a spot of fog with what looked like the outline of eyes and a mouth. - MsMater  72.4 #3841 2:18AM
lol i guess on halloween they put a bunch of chair in the theater and leave all the lights off and play scary music for you to listen to.. im a chicken i'd never do that - MsMater  72.4 #3841 2:19AM
Night Skelly! - MsMater  72.4 #3841 2:21AM
Too creepy for me @MsMater. I couldn't go there on Halloween. - Krismiss  304.9 #791 2:23AM
night guys im going to bed too! - MsMater  72.4 #3841 2:23AM
lol i KNOW. I'm scared to go back. and we went to the hotel del coronado which i guess is haunted too - MsMater  72.4 #3841 2:24AM
It is haunted. The ghosts name is Kate Morgan. I'm going to bed too. I can't keep my eyes open. Nite all - Krismiss  304.9 #791 2:26AM
Lol I know. My history teacher stayed there and unbeknownst to her they put her in the "haunted" room and she had some crazy stuff happen - MsMater  72.4 #3841 2:34AM
Omg @krismiss I was thinking about the hotel del and looked up the documentary on youtube. Now I can't sleep! - MsMater  72.4 #3841 2:53AM

Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
45

2. DisneylandOrBust
19

3. richiii3
16

4. Goofytom
15

5. SplashLover24
9

6. emily.northcutt.94
8

7. Boundin
4

8. DonaldRox
3

9. Tom
2

10. DarthTinkerbell
1

 

What the! I made a top 10 list! I lose like half my games but at least I play. Atora should know, she made a fool of me. What was it 28 to 12? - philliprocks  905.4 #172 6:51PM
Ouch! She's pretty tough to beat. - sawman911  665.2 #251 10:19PM
Ready for a rematch? 😈 - Atora  2184.7 #55 5:49PM
If I say yes, I'm lying. If I say no I'm a sissy  - philliprocks  905.4 #172 7:46PM
Hahahaha!  - apesandmonkeys  7554.5 #4 6:51PM
Woo woo! Look at you! - BellesLibrary  402.2 #492 3:36PM
You're just the 9th loser! Loser - SnoopMousyMouse  41.4 #0 1:11PM
And you're a sissy anyway - SnoopMousyMouse  41.4 #0 1:11PM
I smell a recount due to dangling chads @philliprocks⚠ - MickeyLumboCM  762.0 #210 7:06PM
Wow congrats Phillip! You're moving on up!  - BellesLibrary  402.2 #492 5:41PM
Annnnnnnnnd.... ur gone - SpiritOfAdventure  1029.3 #149 11:24PM
Whaaaaaa??? I'm on The List! I...... I feel so honored! I don't know what to say! Id like to thanks my parents for.... Lol jk. Kind of shocked. I usually lose. - BellesLibrary  402.2 #492 11:34PM
It's inconceivable!  - DonaldRox  32.9 #5138 11:29AM
DisneylandOrBust, DonaldRox and MadLeota are fun players!!! I am learning a lot!!!!! - Boundin  536.1 #333 6:20PM

Thanked by:   Ray1man   Shameekz   Tom   20 More Thanks DarthTinkerbell   Boundin   richiii3  
DISNEYLAND PARK:

Casey Jr. reopens Dec. 19
Storybook Land Canal Boats reopen Dec. 19


DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Boudin Bakery Tour

Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  307.5 #779 8:33AM
Did anyone ride Canal Boats today? Anything to report? - MelodyMouse  3476.5 #27 9:10PM
Did you see the photos yesterday, they have the canal ride  frozen land where old mill was. - secretagentangel  1304.6 #103 2:39PM

Thanked by:   Tom   carminaire   kimdis  

 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  26.7 #5611 5:28PM
- luxkitty  1922.0 #68 12:00AM
Thanks for the sticker!!!luxkitty - GoofyMom77  637.7 #266 12:19PM
- NascarDave  295.0 #845 6:30PM
- richiii3  302.3 #801 9:08AM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

How cool! Hmmmm now to find someone who needs tickets! - Shameekz  41.3 #4703 3:14PM
Does it include purchasing so cal resident discunted tickets? - HappyPrincess  25.0 #5803 11:49PM
Umm... Excellent question - BeatleMike  564.7 #313 11:23PM
Awesome - pamntink  36.0 #4960 10:54AM
Also doesn't include D23 memberships. ugh. - DLKenCA  1759.9 #75 8:57AM

La Brea Bakery is the Official Restaurant of MouseWait! Thank you for supporting our partners. Join us Tuesdays 8pm at La Brea for Sticker Night. La Brea offers MouseWaiters a 15% discount during official MouseWait Meetups (Sticker Nights every Tuesday night, and other meetups that we announce in the Lounge).

Yay! Thanks for joining this awesome community! - simba77  311.6 #745 10:04PM
- luxkitty  1922.0 #68 3:11PM
  - MissSeaMonkey  160.5 #2427 11:59AM
Very cool! I can't wait to move back to CA so I can finally join the meet ups! - NeverlandTink  423.1 #452 4:45PM
👏👏👏where are you guys living now? - HandMeAChurroImmaFaint  4477.4 #20 1:37PM
Galveston TX right now.  Hopefully gonna me moving to the Corona or Riverside area in CA. How have you been HandMeAChurroImmaFaint - NeverlandTink  423.1 #452 1:38PM
Oh that will be a long drive but it will be worth it - HandMeAChurroImmaFaint  4477.4 #20 5:54PM

MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. MelodyMouse
364

2. ShariRenee
343

3. Stitch_Legacy
258

4. HARR_E
242

5. Winnie111286
232

6. WARLOCK
221

7. Plumiegirl
219

8. Tom
209

9. luxkitty
163

10. chads018
157



SEE TOP 100 LEADERS

I'm in the top 10!  - luxkitty  1922.0 #68 3:12PM
Waytago! Keep up the good woik (Bugs Bunny accent) - MelodyMouse  3476.5 #27 9:57AM
I adore Disneyland! - MelodyMouse  3476.5 #27 8:58AM
Me too! - ShariRenee  4692.8 #19 9:09PM
MelodyMouse is #1 in my book no matter where she may be on this list...oh, wait...she IS #1...WOO HOO! - DisneyDonn  0.1 #97958 3:19PM
Aw shucks (Goofy voice). Thx DD - MelodyMouse  3476.5 #27 8:12AM

Thanked by:   luxkitty   Tom  
Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I still have not received my credits from the birthday bash? - vegashappyhaunts  97.9 #3436 6:01PM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1819 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  13.3 #8018 3:57PM
- Yen-Sidious  37.3 #4889 8:46PM
I have done this form multiple times and I never get the points :( - Disney4life  57.6 #4169 10:43PM
Please send a ticket into support and let them know. - HandMeAChurroImmaFaint  4477.4 #20 8:45AM
They helped me get the points. - Winnie111286  2018.9 #61 10:21AM

Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  886.4 #175 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!👍👍✨✨ - TinkerSchelle  1200.6 #119 10:53PM
- mckelfam  30.4 #5320 8:46PM
Loooooved it! - melissa_ficent  318.5 #722 9:57PM

Play Disneyland Trivia with your friends with our new WEB VERSION of the TRIVILATOR! Play single or multi-player games real-time with people from all over the world. You can also play on your iOS device with our app.

I've only been playing random players and that is definitely hit or miss. Anyone who wants to start a game with me is more than welcome!! Plus - you'll probably win! Lol - MissAcroBRAT  244.5 #1305 8:13AM
Just sent you a couple of invites. Let's play - Goofytom  1021.9 #153 4:06PM
I love this game! If anyone wants to play, I'm willing! - DisneylandOrBust  330.3 #0 10:02AM
I sent some invites too!!!! - DisneyPrincessT  65.3 #3994 10:40AM
I haven't played in a while so if anyone wants a game start one and you might get some easier points ;) - chrismis21  469.5 #398 3:19PM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1401.9 #96 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  383.3 #521 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I purchase a lot on amazon, I always use this bookmark, but I always wonder if mousewait gets the credits. - snowgrey  5.5 #14952 3:56PM
I always use this when I shop on Amazon  - Plumiegirl  8312.4 #3 11:26PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!


If I get my health back on track with my new insurance and we somehow get my brother helped, I will post a join me for my first ride on RSR party, my brother can't go on, and I have been so sick and felt bad about going in front with the old pass.  I will post one in june. maybe it can be the lets all go on the attractions we have never been on before event. - secretagentangel  1304.6 #103 4:31PM
Thank you!! My birthday is April 29th & I just realized that we will have been moved down by then. Time to plan a birthday bash! 😎👍 - apesandmonkeys  7554.5 #4 9:08PM
We need to celebrate!! - Superspacemountainfan  82.8 #3667 2:03PM
We share the same birthday! Happy a early Birthday!! - BriarRose110511  230.9 #1480 9:03PM
That's so cool!!! Same to you 🌺💜🌺💜 - apesandmonkeys  7554.5 #4 12:36AM
If I knew about this, I'd have stayed an extra day w @amyb1076 - luvdatturkeyleg  39.4 #4788 3:00PM
I've never done a mousewait meet up... Where do I go... - Disneygrl35  2.1 #55978 12:50PM
If you're there today, you can make HandMeAChurroImmaFaint 'S POTC meetup at 6 pm. Usually they will gather across from the ride entrance. Perhaps along the fence area of the Riverbelle Terrace. Look for a fairly large group of fun-loving people. Many will have their mouse ears on. Your hostess, Ms Churro, will be leading the way. Just dive right in and ask, 'excuse me. Is this the Mousewait meetup?'  You won't be sorry!  Disneygrl35 - MeridaFan  3439.0 #28 2:09PM
Thanks so much for the info MeridaFan!!!😊😊 - Disneygrl35  2.1 #55978 2:19PM
We are meeting at the Petrified tree in Frontierland- to the left of the Mark Twain Riverboat entrance. Thanks MeridaFan😘😘 - HandMeAChurroImmaFaint  4477.4 #20 4:45PM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
14839.9

2. Dave
11842.9

3. Plumiegirl
8312.42

4. apesandmonkeys
7554.48

5. jacdanfan
7497.63

6. Tom
7477.03

7. goofygal
7312.58

8. uscdisneyteacher
7223.13

9. CobbPR
6884.62

10. Bullseye
6682.33


Mr.7, that was fast. And I think it's been less than a year since you joined right? Thanks for sharing your talent with us - philliprocks  905.4 #172 6:08PM
Haha - SnoopMousyMouse  41.4 #0 12:33PM
Number 6 now - philliprocks  905.4 #172 2:09PM
5* - AshleyRae-  121.5 #3038 3:25PM
Thank you for your contributions! - Song  1548.0 #86 11:18AM
What about me??? 😂😭😪😂😭😭😪😋 - Kayoss  82.7 #3668 6:02AM
Kayoss you aren't easily forgotten. Just mention the words bus ride. - Dizkid  353.9 #588 8:15PM

Our Favorite Things: This is a list of the top things added to our popular ToDo List feature inside the app (based on the number of times added to a ToDo List):

Popular Restaurants : 1. Big Thunder Ranch BBQ
2. Blue Bayou 31 rue royal
3. Cafe Orleans

Popular Attractions :1. Pirates of the Caribbean
2. Indiana Jones Adventure 46"
3. Haunted Mansion Holiday


New Orleans Square attractions are best.  - CM_Shadowgamer  2375.0 #49 7:23PM
 I agree,for life - bonedaddy909  1173.0 #125 6:56AM
Completely agree!!!       - adisneyfamily  722.3 #224 10:23AM
Gotta love NOS!    - grumpypapa  2612.4 #39 4:12AM
Nooooo captain EO needs to go! - hairdog67  258.6 #1157 4:17PM
Agreed! - KingdomKeeper1210  29.0 #0 3:17PM
What!!?? Nooooo!!!! - CaptainEOlove  4.6 #17957 12:40PM
I still have yet to eat at big thunder! What's your favorite thing to eat there??  - littleone  244.3 #1309 4:19PM
Make reservations!  They were full when we went. So bummed I missed it.  - TinyDancerTay  23.8 #5956 4:56PM
Everything is delicious in the all-you-can-eat barbecue meal there,  but last time, we just went to share the huge cookie/ice cream dessert. Worth it! - YoPirate  27.5 #5550 5:11PM
Agree!!! - bondfamluvsdisney  2.0 #56323 9:54PM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
6360.08

2. Stitch_Legacy
4989.15

3. RickChavez
3276.12

4. ScooterMike
1961.66

5. SPandEvLover
3108.23

6. IDVandalSkipperCM
2211.73

7. caramiapoohAKAface
3256.38

8. Dave
11842.9

9. Duchess_SMK
5778.38

10. JustCantWait
1115



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS

Thank you everyone! You do a great job keeping us in the know and making MW a must have for Disney info!!! - Boundin  536.1 #333 10:33PM
Seriously, thank you so much! Being that we can only afford to go a couple times a year, this helps keep my Disneyland "craving" in balance  - apesandmonkeys  7554.5 #4 3:47PM
Yes!  Same here.   - DisLUVney  555.5 #318 2:36PM
  - Ray1man  57.4 #4174 8:36PM
newsies! - MelodyMouse  3476.5 #27 9:02AM

MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. MelodyMouse
303

2. ShariRenee
241

3. WARLOCK
221

4. HARR_E
208

5. goofygal
140

6. Tom
136

7. Coaster
119

8. jacdanfan
118

9. chads018
91

10. Plumiegirl
68

 

SEE THE TOP 100

Entering accurate wait times is hard work but a lot of fun and adds value to this app for the hundreds of people who have the app and only use it to see wait times, like I did when I first got the app  - MelodyMouse  3476.5 #27 2:44PM
Thanks everyone!  I always do wait times when I'm there but you guys are awesome to do this so consistently and every visit, it shows how much you care to help the rest of us!!😘😘:):D - secretagentangel  1304.6 #103 12:26PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6504

2. uscdisneyteacher
5585

3. Dave
4710

4. BaseballMickey_CM
4632

5. Stitch_Legacy
4402

6. Duchess_SMK
4385

7. ElSuperRaton
4195

8. Plumiegirl
3989

9. LoneRAYnger
3609

10. HandMeAChurroImmaFaint
3457



SEE THE TOP 100

Take me to your Quality Leaders - MelodyMouse  3476.5 #27 1:04PM
Phillip is on another list! My hit list! - SnoopMousyMouse  41.4 #0 1:41PM
Them is fighting words - philliprocks  905.4 #172 1:57PM
It's not nice to hit  - Sweet_Irish_Cream  3872.8 #25 6:41PM
But sometimes he deserves it! - SnoopMousyMouse  41.4 #0 10:00AM
He throws Rocks doe - RickChavez  3276.1 #31 3:07PM
Anyone here in DL today would like some company for a few hours? - jamesmuller8  0.0 #64324 1:07PM
Soo nice you asked, I wish I were there now, will be later though - TinkerbellRings  1.4 #59720 9:29AM
👏👏👏👏👏 - MeridaFan  3439.0 #28 3:40PM

GOAT EFFECT is finally here for iOS! #SaveTheGoat by knocking the dynamite out of his mouth and see how high you can run your score up! Press on your High Score on the main page to see where you rank in Game Center. Have fun!

- jacdanfan  7497.6 #5 7:44PM
- MadameLeota  1840.1 #72 1:06PM
- FanOfJack  135.1 #2822 12:25PM
- BibbidiBobbidiMe  102.7 #3373 5:55PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and MagicRace!

1. MeridaFan
41630

2. MelodyMouse
40000

3. jacdanfan
40000

4. iLOVELUCYnDISNEY
28750

5. PrincessCindy
25400

6. secretagentangel
24900

7. debbiev
24250

8. nataska1989
20000

9. DisneyGrandma
19500

10. leopardditz2000
18750

 

A list I made....for spending money!! Figures... - debbiev  873.8 #183 2:42PM
Lol - robmurow  3116.4 #35 4:03PM
Ha hahahaha!  Yeah. I won't be telling my husband about this list. Not that he'd be surprised. 😂😂😂 - MeridaFan  3439.0 #28 6:28PM
Haha, @MeridaFan my husband knows me too well!! - debbiev  873.8 #183 10:06PM
Me too! hahahaha - luxkitty  1922.0 #68 8:34PM
💸💸💸💸💸 - debbiev  873.8 #183 11:31AM
This list is awesome!!!! LOL We already know Dave spends the most on food and 2BON2B spends the most on dolls. It's funny to think of other possibilities! Great job contributing everyone!!! - MrsSchnooks  2833.1 #37 11:54AM
I just figured out that if you buy 1500 at a time it is a major deal.  but then you get too tempted and buy EVERYTHING!!!!!:D - secretagentangel  1304.6 #103 8:57PM
The dolls! 👀 - missariel33  1615.6 #82 8:01PM
I spend too much $$ on Disney purses. luxkitty can you relate? Lol - apesandmonkeys  7554.5 #4 9:43PM
Yep @apesandmonkeys lol - luxkitty  1922.0 #68 5:01PM
 Spend too much on everything!  😂 - MeridaFan  3439.0 #28 3:06PM
Shhh!😳😳don't tell my husband 😂 - 2BeignetOrNot2Beignet  950.0 #161 10:00PM
Thank you Admin, for the Costco iTunes card tip and for the generous double credits which, if my math is correct, were actually quadrupled somehow! I'm stunned and grateful.  - MelodyMouse  3476.5 #27 8:20AM
@luxkitty bumped you off sorry 😂 - draven898  470.1 #397 1:49PM
Awww man! I gotta step my game up now! Lol - luxkitty  1922.0 #68 2:13PM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1021.9 #153 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  665.2 #251 6:30PM
Sounds fun!! - HappyPrincess  25.0 #5803 10:48AM
I have the app so if anyone wants to play a game with me :-) - nelcamp90  29.5 #5377 7:12PM
Just invited you to play - Goofytom  1021.9 #153 1:21PM


Great job everyone!!!  - Boundin  536.1 #333 9:24PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  194.6 #1947 11:22PM
I agree!  - Dizkid  353.9 #588 6:28PM
Gotta love the matterhorn :-) - foundpluto1  1405.2 #95 5:28PM

Read Episode One of Deadliest Cast Member FREE on Amazon and iTunes!

I downloaded this before a very long road trip, and it kept me entertained the whole time (well, except when I was taking my turn at the wheel, safety first!).  - Geekery  401.5 #493 10:21PM
Thanks! I'm glad you liked it! - Admin  10:46AM
Where can I find the book please?  - sarahsanch  6.8 #12422 1:03PM
Just got it! Can't stop reading it. I am already starting chaper 16. Love how all the details of DL are woven into the story. - Tiggerific  335.1 #641 4:20PM
Glad you like it! Season Two is coming in a few weeks! - Admin  11:52PM
I'm halfway through Season 2 and I have already read both Voyageers. My 15 year old is now reading my hard copy of Season 1 and she can't put it down 😊👍📖 I LOVE reading them and am anxiously waiting for more! Well done, Admin!!  - melissa_ficent  318.5 #722 10:01PM
Loved them all! - MinnieCarman  251.1 #1226 8:26PM

The Season Two cover is revealed through an epic trailer--a tribute to Walt Disney. Check it out below and go here to get more info on MouseWait's hit series Deadliest Cast Member. Follow us on Facebook here

Looks good - Chumash28  1069.6 #142 4:48PM
How exciting! Always love your trailers! - Duchess_SMK  5778.4 #14 7:42AM
I can't wait to start reading this.  - grumpypapa  2612.4 #39 7:23PM
When oh when will this be available on iTunes?!?! I have never finished a book so quickly. I am rereading it with my son while anxiously waiting for season 2 to be iTunes ready. Please hurry! - snitsos  26.7 #5611 9:54PM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  2612.4 #39 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
I love the cover of this!  I just started reading it this morning.  - MeridaFan  3439.0 #28 1:25PM
Thank you! We put a lot of work into that cover to get it just right. - Admin  2:00PM
- MissAmericaSings  358.0 #577 5:36PM
Loved watching this video now I want the book!! - missdisney925  114.7 #3168 3:08PM

unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. Automated crowd prediction calendars are worthless--the UNFORECAST is where it's at!

unForecast for week of December 22, 2014:

Park Hours: DL: 8am-12am (Monday, Tuesday, Thursday-Sunday) 8am-11pm (Wednesday); DCA: 8am-11pm (Monday, Tuesday, Thursday-Sunday), 8am-10pm (Wednesday).

Reminder to check out the new "Freeze the Night", apart of Frozen Fun in Hollywood Land every night. 

unForecast Crowd Prediction: Expect it to be busy this week, Monday and Tuesday, with CIs in the 80s in Disneyland Park and in the 70s in DCA. Christmas Eve and Christmas Day are hard to predict, crowd wise, as it is sometimes busy and sometimes crowded. Then expect it to be busy the rest of the weekend. 

Merry Christmas!  - BaseballMickey_CM Dec 22, 2014 12:07PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  351.6 #595 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.5 #6733 11:53PM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  114.1 #3182 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  215.0 #1689 5:04PM
Thanks for these updates. I love them!  - Dizkid  353.9 #588 6:07PM
It's Dance the Magic this weekend-always adds to the crowds too!!! - TinkerSchelle  1200.6 #119 8:23PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.HARR_E 170 #45  
2.ShariRenee 147 #19  
3.Tom 104 #6  
4.Winnie111286 76 #61  
5.pikarich 67 #33  
7.Plumiegirl 59 #3  
8.goofygal 57 #7  
9.grumpypapa 39 #39  
10.Maddernhorn 38 #3652  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!