86.8 #3802 (DL Qual #4726

Jun 12, 2011 11:40 AM  Disneyland Talk Land
Well I survived the "WHEEL OF DEATH" never doing that again!!!!!!

Hahaha that's what I call it to!!! - HawaiiTink  231.1 #1592 11:41AM
you have to experience it once & only once!! Now you're done :) - MrsSandcar13  628.8 #322 11:43AM
Wheel of death = awesome - PIRATADELCARIBE  94.0 #3680 11:43AM
Aww I saw your other post and thought.. wow you are brave to do a "swinging" one... glad you survived and I'm with you.. Never, Never again!! - Tinkerbabe  49.2 #4817 11:43AM
Hahaha CS I didn't see your comment until after I posted. - MrsSandcar13  628.8 #322 11:44AM
That means CS has 1 more try right?? Hmmmmm??? - Tinkerbabe  49.2 #4817 11:47AM
Sure... but I will tell you now it won't be pretty... when I'm skeeeerd I turn into a whole nuther animal. I talk really fast and then start to cry!!! LOL - Tinkerbabe  49.2 #4817 11:54AM
Lol--it's the wheel of life people! If you like it, it makes you feel happy. If you loathe it, it makes you appreciate your life more! - Spoonful_O_Sugar  613.1 #331 11:56AM
LMBO! I can just picture it.... what a pathetic ride that would be.. Me talking a mile a minute whimpering like a baby while I use you as a foot rest.. LOL!!!! ;) - Tinkerbabe  49.2 #4817 12:01PM
I like the wheel of death lol - mimibee  344.3 #694 12:04PM
The wheel of death is awesome!!! My fave. - kristian  2004.9 #79 12:05PM
Hmmm, you're right CS, might be fun. Hahaha - Tinkerbabe  49.2 #4817 12:07PM
The wheel can't be that bad. Maybe the altitude but it's real fun. - 5Disney5  8.6 #12154 12:17PM
After screamin, soarin, tsmania, TOT, and grr, the wheel of death is next... Haha... too much fun listening to ppl who scream and watching others in the gondola who're scared... too much fun - TikiJOSEsWingman  332.4 #733 12:23PM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Melody_CM 466.18 #3  
2.OhanaPhoto 423.62 #21  
3.Mouse4life 386.45 #100  
4.drummerkidd 146.03 #534  
5.shootanyangle 90.53 #2754  
6.happiestplace 89.92 #1105  
7.jeffandkaarina 74.13 #4061  
8.Taunton 67.17 #190  
9.dignan311 66.57 #3351  
10.Winnie111286 66.06 #4  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!