47.7 #4651 (DL Qual #2748

May 29, 2011 6:37 PM  Disneyland Real-Time Land
She insisted on sitting in the front. She learned her lesson. So long Disneyland!!! See you Thursday!

Thanks for all the feedback! I'm happy to know that we're not the only ones laughing.  we bought the pic and the frame. This is definitely going on the Xmas cards. - disney3  47.7 #4651 6:59PM
Haha!! I see we have the same kind of parenting styles!  - Melliott  301.2 #855 10:18AM
That's not the happiest face on Earth ;) - Dashyboy  20.7 #6760 6:58PM
She used to say that it was her favorite ride because she's sat in the back every time. Now, actually seeing the hill made her change her mind. I'm proud of her because she said she'd try it again on Thursday...but she's already claimed a spot in the back :) - disney3  47.7 #4651 6:50PM
Omg I love it I didn't notice the look on her face until now. Poor thing. I would frame this picture and use it for her senior year book - MissNicki14  8.1 #11807 8:01PM
He does look like vinny!! - CMWalker  341.4 #659 9:32AM
5 months later and I still love this picture! - LAFDWifey  81.5 #3795 11:06AM
one of the picture of the year!!! lol - Daddy & Maddy Fett  125.7 #3032 11:45AM
Yes I agree - Tealtownfan  1015.5 #173 12:09PM
Priceless ! - DisneyByMarco  1331.0 #117 1:46PM
You MUST frame this one! - calidream1  397.5 #534 1:47PM
If there was a wall of fame for scared faces on the drop, she would be on there. Lol thanks for the laugh! - flounderinaround  6.8 #13433 12:52PM
Lol!!! - RickeyCalifornia  158.1 #2529 6:38PM
Omg this just made my night lmao!!!! - LovinMyVillains  6.3 #14433 6:39PM
Best.face.ever!!!! - kritomiester  364.1 #592 6:40PM
LOL! - fireflymom  60.4 #4267 6:40PM
hahaha oh my.... - Spiderbeth  215.1 #1741 6:40PM
That pic seriously made Vern and me crack up! - vernswifevickie  400.5 #529 6:41PM
That's so funny! - audrey7877  5.2 #17047 6:42PM
LOL that is ha-larious!! - catiem_CM  311.2 #793 6:42PM
My hubby and I are cracking up at this pic too! Hopefully she still enjoys going on this ride! - wonderlandgirl  341.6 #658 6:43PM
LOL! That is an awesome picture. - AndReallyBadEggs  254.8 #1249 6:43PM
This pic is classic!! Lol - ZMaleficent  235.5 #1470 6:43PM
 - LoveLove  346.0 #642 6:45PM
That is hilarious! - proudcanuck  478.6 #419 6:46PM
I think we all looked like that our 1st time, I know I did. Too cute - SUUZinOCretiredPLAID  1035.8 #168 6:47PM
That was sooooooo me like 2 hours ago, hahahahahahahahaha. - BriHizzle  374.8 #571 6:51PM
Thats a great picture! - missdonduck  7.9 #11996 6:51PM
Priceless! - Nesabell  157.7 #2535 6:53PM
hahahahaha oh man that face is priceless! - nicoleface  1752.6 #88 6:53PM
Love it! - castmemberg  3.3 #30474 6:54PM
Bahaha! Awesome! - MagicFeather  79.6 #3831 6:55PM
Awww! Lol - LBChica  2376.3 #57 6:55PM
Best face!! - Disneylyn  200.3 #1922 6:55PM
As much as hurts to laugh I need it thanks timeless pic - Cricket  224.4 #1616 6:55PM
Omg it looks photoshopped so feeling funny! - Kittymeowmeow  271.1 #1096 6:58PM
Omg poor thing! Haha that's the face I make and I'm 46! Which is why I can't go on it! She's a better girl than me! Haha - SueBayou  2019.0 #70 7:00PM
Awesome!!!!!! - peacelovemickey  350.6 #629 7:00PM
Good for her for going on Splash! A lot of adults won't go on it! - ZipadeeMickey  284.0 #969 7:00PM
LOL!! That's awesome! What a great memory. - MonteKristal  311.7 #790 7:01PM
Haha that's priceless. - Darla  22.2 #6542 7:02PM
That's the best! Her face is awesome! - jjdq  338.0 #668 7:04PM
 - DuffysJuju  628.4 #300 7:06PM
Hahaha lol awww - pintsize  290.1 #923 7:06PM
Great photo, save for when she gets older... - Plumiegirl  9393.9 #4 7:08PM
Omg! That is too funny! - MicheyMouse  343.5 #650 7:11PM
Lol, great face! - Elduderino  19.8 #6914 7:15PM
lol! - MelB  108.6 #3374 7:17PM
Awwww - wishiwasatdisney  5.3 #16640 7:19PM
That would so be me. I don't see how anyone can raise up their arms on this! I hold on for dear life! - msdizmaui  676.5 #275 7:19PM
 priceless! - connielu  686.5 #267 7:20PM
Oh no, poor thing! - MinnieMousewife  892.2 #189 7:20PM
Now that picture is TOTALLY worth buying! - DannieLand921  30.4 #5612 7:22PM
LOL! This one is funny! - MomWithAJuiceBoxBuzz  1181.0 #137 7:22PM
Guess she was singing zippity do don't ever want to sit in the front again haha - PumpkinKing83  73.3 #3946 7:24PM
LOL!!!  - Polkadobo  384.7 #554 7:25PM
Lol! Her face is priceless - disneydramasingar  17.0 #7487 7:27PM
I kinda feel terrible saying this but it really made me laugh! !! Poor kid but this really is priceless!!! - jennjillo7  15.5 #7881 7:28PM
Poor thing! She looks terrified!!! - Tweedle_Deedee  228.2 #1569 7:28PM
Haha that's too funny!!! - spaceranger88  24.1 #6256 7:29PM
Lol, looks like she may make a break for the back! - PartOfYourWorld  74.5 #3921 7:33PM
OMG! - Mando  267.9 #1132 7:37PM
So cute!!! I'm glad she's willing to give Splash another try! - indyRocks  366.2 #587 7:41PM
Lmbo this was my sons face this morning - PopcornYeti  378.6 #562 7:41PM
All I have to say is, CLASSIC!!!!  - santeemouselover  370.0 #581 7:42PM
Epic! - PIRATADELCARIBE  94.0 #3581 7:43PM
I nominate this for picture of the year. If there is such an award here on MW. - santeemouselover  370.0 #581 7:45PM
Lol - MavrickMoMmY  13.5 #8521 7:45PM
Hahaha oh man! - DisneyVillain  356.0 #618 7:46PM
 - mozbaby  132.2 #2928 7:46PM
Lol, love it! - TiggerThePooh1  0.0 #106953 7:46PM
 priceless!! - Domolover  283.4 #976 7:47PM
Bwahahaha!  that's too funny. Poor thing but too funny! - Queenof2princesses  259.6 #1203 7:47PM
Omg I luv it. I have one similar to this of my daughters first time in the front, total classic. we laugh everytime we think about it! - AdventurelandFam  173.6 #2283 7:48PM
That is classic! - VanDisney  342.3 #656 7:51PM
Haha classic!! Hope you guys bought that!! This is exactly what I looked like the first time I went on that! So did she like it after? Was she soaked?? - CuriousAsAlice7  124.2 #3066 7:51PM
Omg, is that vinny from jersey shore behind her? So cool! (I'm guessing not but it would be so cool) - akpoppins  263.1 #1172 7:53PM
Too funny! : ) - cinderella5  333.1 #684 7:55PM
Absolutely priceless!!  - tballzz  558.2 #344 7:57PM
@curiouasalice- She was soaked but we changed her shirt right after the drop. :) when we got off she refused to talked to us and said she didnt like it anymore. It went from her #2 favorite ride to lower on the list. After talking to her and reminding her how much she liked it, she agreed to go on again when we go back on Thursday. Next time she'll be in her normal passenger #5 spot.  - disney3  47.7 #4651 7:58PM
"One of these things is not like the others, One of these things just doesn't belong, Can you tell which thing is not like the others, By the time I finish my song?" super cute pic thanks for sharing totally cheered me up. Can't wait to make it back to DL now that Splash Mountain is open again! - AgentP  113.1 #3294 8:07PM
Omg...that is terrifying... Poor thing. Lol - MoniMouse  29.3 #5710 8:07PM
Ohhhhhh that's so funny!!! - Pinup Princess  169.7 #2345 8:10PM
OMG, that is funny! Poor thing looks terrified. - Mimmy  1442.3 #105 8:11PM
ROFL!!!!!!! sorry but that is priceless. Hope u bought the pic :) - mzdisnee  525.2 #15 8:13PM
OMG poor thing. She looks terrified!!! Getting soaked probably didn't help things. Couldn't help laughing though. - MiggyMouse  296.9 #880 8:13PM
Oooooh, I hope she will go on it again! - PrincessKristin  780.8 #224 8:14PM
Lmao  - sixsixty660  40.9 #4943 8:16PM
Hahahaha you need to save this for her wedding! - ladylikesdisney  945.0 #180 8:18PM
Omyguah, I almost feel bad for laughing. - BuccanEAR  282.7 #985 8:20PM
Vinny said she's never getting married. - disney3  47.7 #4651 8:20PM
That is the greatest expression of pure terror I have ever seen. It's also, conveniently, absolutely hilarious. :) - BreadAndButterfly  505.4 #392 8:20PM
This could very well be the greatest expression I've ever seen. Classic. - MontanaMouse_CM  311.8 #787 8:28PM
Aww. Poor baby! She looks so scared! Cute pic though :) - yvieinwonderland85  16.6 #7602 8:29PM
LOL that is amazing! - Warpedlogic  7.4 #12634 8:30PM
Lol!! Poor thing!!! - UrsulasTwin  323.7 #735 8:31PM
Hahahah - Madi  204.1 #1884 8:31PM
Scared for life.  - JediStitch  429.7 #473 8:33PM
Best reaction pic ever. - donduck  21.8 #6597 8:33PM
That is such a great picture. I don't blame her. The ride is so pretty but so high and splashy. - rainbowlite  13.5 #8514 8:34PM
Hahahahahaa!!!! - BubbaLoo  870.6 #200 8:34PM
That's classic. - dvsjedi70  44.8 #4760 8:37PM
Haha love the front seat!! - hello_pirate_goodbye  13.4 #8557 8:39PM
LOL great picture! I am glad she is going again. What a great trooper! - Boundin  614.8 #310 8:39PM
Lol - Disneybaldie  355.8 #619 8:40PM
Fronts the best - soccerdp9  32.0 #5467 8:42PM
HAHA! - missgoofy  371.6 #578 8:52PM
poor kid :( - mommy_likes_minnie  270.8 #1099 8:52PM
This picture is way too funny! Thanks for sharing! - lsmarz  51.2 #4526 8:54PM
That's the same face I made when my wife suggested we go watch Captain EO - DoleWhipComa  16.9 #7510 8:54PM
That's classic! Love it! - Pineapplewhip  16.2 #7683 8:55PM
this is a blackmail picture when she starts dating lol - mommy_likes_minnie  270.8 #1099 8:59PM
hahaha! So funny! - iheartdisney  323.9 #730 9:01PM
Lol !!! - NoodleDance(Jsea)  6.9 #13308 9:01PM
thats one petrified kid if I ever saw one.... - azzyjay  22.3 #6519 9:02PM
 Hahaha we shouldn't be laughing it's sorta sad - Max  4.2 #21297 9:03PM
hahahaha that is classic!!!! - socalsoftballchick  86.8 #3701 9:03PM
thats sheer terror on her face! poor girl :( - kyoto_sparkle  150.2 #2646 9:22PM
Lol! That's hilarious! Poor baby! - NingyMouse  378.4 #563 9:24PM
haha i remember those days! thanks for the laugh this is such a great picture! this is definantly a picture you hang up! - NeverlandTink  423.1 #485 9:25PM
You guys should know that after hearing about all of the talk on MW about her picture, she just looked at the pic and started cracking up!  - disney3  47.7 #4651 9:27PM
That's great that she can laugh about it now! - Mimmy  1442.3 #105 9:30PM
LOL....over and over and over - SergZak  3125.8 #41 9:32PM
Oh awesome!! I'm glad you convinced her to ride it again!! Have fun on thursday! :) - CuriousAsAlice7  124.2 #3066 9:36PM
Lol! You should blow it up poster size. - Bassplayerswife  418.5 #497 9:37PM
The poor little girl. I remember what that felt like - acesmagic  122.7 #3093 9:39PM
Hahah this is still funny! - Madi  204.1 #1884 9:41PM
This picture is a keeper! Someday it will be one of her favorites. - redrockmickey  111.8 #3316 9:43PM
I am literally rotfl!!! Had to show this pic. Glad she's such a good sport, willing to ride Spalsh again. Picture of the month! - luvMickey  583.6 #326 9:44PM
I can't get enough of this picture!! - Mimmy  1442.3 #105 9:46PM
That's hilarious! - 007flipper  569.7 #337 9:47PM
 I laugh every time I scroll past this photo! - outatime  23.0 #6418 9:48PM
looks more like it was a terror ride,than splash, poor girl. Glad she laughed after, I feel her pain and I have a 9 yr old who will only ride this in the very back next to me or her dad - dizzylandjunky  224.9 #1609 9:50PM
Poor baby - Missymoo  708.1 #255 10:00PM
I won't show my kids... They'll never get on if they see this! - bzozenbaugh  19.2 #7030 10:05PM
Such a great photo! Thanks for sharing!! - p8stryqueen  162.4 #2467 10:05PM
Classic!! - debzdo  5.0 #17660 10:07PM
Too cute! The look says it all! - Dimo  66.3 #4114 10:09PM
Priceless lol  - SupremeLeader  395.4 #539 10:13PM
Lol cute! - SofiMouse  5.8 #15520 10:14PM
Look up terror in the dictionary, this is what you see! - BashfulDoc  61.3 #4237 10:16PM
She looks terrified. - NikkiMickey  1685.7 #92 10:17PM
Great pic. A keeper for the teenage blackmail years! - Kendall  10.4 #9995 10:18PM
That's fantastic! - Katya75  321.3 #747 10:25PM
I can't get over this picture. I laugh everytime I see it. - MiggyMouse  296.9 #880 10:58PM
That is why i dont like sitting in the front - robertoe258  5.0 #17552 11:03PM
LOL I just got to make sure my son (he's 5) doesn't see this he promised me this next trip he will go on splash with me - honeybear_smacks  50.2 #4573 11:04PM
OMG I just snorted when I saw this photo!! :P - PrincessSarah  170.9 #2327 11:05PM
Omg lol poor baby. - nanibear  29.1 #5729 11:06PM
I can't not laugh at this, no matter how many times I see it! - ladylikesdisney  945.0 #180 11:07PM
Priceless - msparrow  143.3 #2763 11:08PM
ROTFL! This is the best MW photo i've ever seen! That is true terror! - LAFDWifey  81.5 #3795 11:08PM
Lol that's so sad yet sooooooo funny - joctopus  22.5 #6485 11:09PM
AWESOME - element  70.2 #4021 11:21PM
I feel bad for her, but I can't stop scrolling past this and laughing!!! - WhatHappensInDisneyland  2201.9 #63 11:21PM
Very funny! - Tom  9215.4 #5 11:23PM
looks photo shoped - Dave  13237.9 #2 11:24PM
Awesome pic. That is a really good pose lol - CM_SmS1291  544.6 #356 11:25PM
I thought so too - DreamingofDisney18  169.6 #2348 11:25PM
Poor little thing, bet she won't sit in the front ever again! :) - babebahn  207.3 #1841 12:06AM
Omg! I have a pic almost this good, but it's of my mom, waaaaaay back in '95! - TandAlly  213.5 #1764 12:07AM
Haha poor thing - Stephen  284.6 #966 12:07AM
Aww! She looks terrified! - BeautyandTheBeast  142.7 #2774 12:08AM
I still can't stop laughing!!! - mozbaby  132.2 #2928 12:11AM
Lol! Oh man that made me laugh! Thanks for sharing! - mojo18  1.3 #63833 12:24AM
Hahaha it keeps appearing - DisneyVillain  356.0 #618 12:28AM
Lol  omg this is hilarious!!! - missposita  13.1 #8688 1:04AM
That's awesome! - Em.Lurves.Disneyland  90.4 #3643 1:04AM
Priceless!!! - SillySwings  471.0 #431 1:05AM
That face is amazing. - deadmou53  38.6 #5051 1:06AM
Awesome!! - jrobin144  11.4 #9472 2:47AM
This has been being bumped all evening and everytime I look at it I bust up laughing. Omg this is too funny - mozbaby  132.2 #2928 3:02AM
I allready commented on this pic but every time I see it I hope she's not scarred for life - MoniMouse  29.3 #5710 3:06AM
I needed something to make me laugh I just got chewed out by the trashman - jon-t  190.5 #2048 3:08AM
Lol! Sooooo funny! - MissAshley  113.6 #3283 3:32AM
Awwww - piratemom  467.6 #434 8:28AM
That is hilarious! - CassiaOSU  0.6 #74478 8:30AM
The look of pure terror! - darthsean  74.4 #3925 10:35AM
This picture had our whole family laughing yesterday at our BBQ - MozPrincess  582.4 #328 10:36AM
Lol! Thank you so much for sharing this!!! - tikiwren  173.2 #2292 10:38AM
She will look back on this someday and laugh. Maybe a long time from now, but some day! Cute terrified face. - octechguy  3.1 #36464 6:49PM
Wow! - icedevil31  294.1 #899 6:50PM
This is so funny. I hope she has the courage to go again one day! - mommyvera  3.6 #26672 7:43PM
That kid is terrified... - MMDiver  276.3 #1039 7:46PM
LOL! Priceless! - VeloMouseGirl  549.8 #351 7:47PM
haha that is classic! - iamsmee  11.9 #9197 7:47PM
OMG! she looks so scared! priceless - JimW  1074.1 #161 7:48PM
Poor baby!!! - Katrayher  764.5 #230 7:48PM
omg lol poor kid - kstarr76  248.9 #1304 7:57PM
Lol!!!! - LoveMyBoy  30.2 #5623 8:02PM
aww that was me on saturday..lol - pixiemommy  28.5 #5785 8:03PM
 - goofball  472.2 #427 8:03PM
Hahaha!!! - NurseKatey  325.9 #719 8:43PM
Hahahha too good - TheKaJaSi  144.8 #2734 8:51PM
Do you know ducky? - cenicienta  323.8 #732 8:54PM
Hahaha that reminds me of my face when I first went on splash mountain in the fourth grade... - Alex  20.3 #6834 8:55PM
Priceless!! Poor baby! - Wilaine  25.5 #6080 8:55PM
 - Starspeeder1000  151.9 #2619 8:56PM
Funniest I have seen in awhile! But bless her heart, I hope she feels better now. - 2ndStar2theRight  24.5 #6203 8:58PM
This made me snort. Haha - pridegirl  386.8 #552 8:58PM
 - Jo_ohanna  387.4 #551 9:04PM
comparison purposes - cenicienta  323.8 #732 9:05PM
Omg yes!!! Hilariously adorable!!!! :D - dznylovr  233.6 #1503 9:10PM
That look reminds me of a horror show look. - Rn4uminnie  234.8 #1483 9:18PM
LOL! - goob  142.9 #2770 9:57PM
ROFL!!! - GreenLantern  746.6 #237 10:06PM
That is priceless!!! - DlandDude  544.5 #357 10:17PM
This kid is a star  her face has gained so many comments!!! - azzyjay  22.3 #6519 10:20PM
Love it! - Bunne  0.3 #84819 10:21PM
Love that this keeping popping back up. Makes me giggle every time. - PopcornYeti  378.6 #562 10:24PM
Classic! - ilovemickey8  324.8 #725 10:33PM
Hahahaha!! That's how I looked when I first rode ToT. - MimiMouse  1046.6 #166 10:36PM
Best pic ever! - Briana  241.0 #1409 10:39PM
Every time I scan by the picture reading the lounge I get a chuckle. This picture never gets old. - ZombieJerky  372.1 #575 10:41PM
This is hilarious...I love it! - MWer_Lizzie  113.6 #3285 11:45PM
Still good! - Pineapplewhip  16.2 #7683 11:46PM
Yup still funny!!!! Lol - MelB  108.6 #3374 11:47PM
Hilarious! - ilovemickey8  324.8 #725 11:47PM
Omg!!! This is an awesome pic!!!! - gfylvr  33.1 #5387 11:48PM
Love this pic ! - princesscorinne  83.7 #3755 11:57PM
HAHA, as I said yesterday, it never gets old. - ZombieJerky  372.1 #575 12:22AM
Haha. This picture always gets me laughing! Priceless!! - Wilaine  25.5 #6080 12:24AM
Yep. It still makes me giggle - PopcornYeti  378.6 #562 12:29AM
I feel bad for her but I can't help laughing........again.... - VeloMouseGirl  549.8 #351 12:29AM
That is the best face I have ever seen in my entire life!!!! - Obi-Juan  3.8 #24471 1:00AM
Priceless hahaha - mimibee  344.3 #648 1:01AM
Still laughing! - Wilaine  25.5 #6080 1:06AM
Still funny! I love how this pic keeps popping up. :) - Mimmy  1442.3 #105 1:07AM
LOL aw  - Mulannn  108.8 #3367 1:08AM
Nope, hasn't got old yet. This pic is classic.  - JediStitch  429.7 #473 1:10AM
I want a button with her picture that's says.. I survived Splash Mountain! Hehe. Too cute!! - Wilaine  25.5 #6080 1:11AM
This picture is one of the reasons why photography was invented. - rainbowlite  13.5 #8514 9:22AM
hillarious!!!! this will be a classic photo forever! - californiajill  147.2 #2691 9:38AM
lol!!! omg poor thing!! - tiggertailgrl  236.2 #1457 9:41AM
Well, I thought you guys would like to know that she went back on splash today! She freaked out a little but survived!!! - disney3  47.7 #4651 9:28PM
Bump for those waiting for star tours - MontanaMouse_CM  311.8 #787 8:34AM
Well I'm glad she went on again!! She is braver than I am!! Haha :) this pic really is going to be an instant classic!! - CuriousAsAlice7  124.2 #3066 8:44AM
wow! I remember the first time my sister rode splash mountain....looked a lot like this lil girl! - SammyJo  348.7 #636 8:51AM
Omg that picture is amazing! - carriemlewis  184.2 #2135 9:26AM
Hey! It's Vinny from jersey shore!!  jk jk looks a lil like him. - kristian  1992.1 #73 9:30AM
LMAO!! that's classic!! - Mouse92im  256.0 #1240 11:17AM
This picture will FoREVER be a favorite of mine. This is the infomous birthday princess - MissNicki14  8.1 #11807 12:00PM
That's awesome make sure u keep that lol - kameleongt  180.5 #2186 12:07PM
EPIC!!! - jamesLA  76.6 #3887 12:08PM
I'm so glad this picture made it back to the front page of the lounge, it's classic!! - BreadAndButterfly  505.4 #392 12:09PM
^^ this - pridegirl  386.8 #552 12:10PM
^^ this - pridegirl  386.8 #552 12:10PM
LOL love it!! Yah I still hesitate going in the front - MarshaMouse  4832.3 #22 12:10PM
Aw poor thing. - Bambi.  605.0 #315 3:30PM
That's an awesome picture! LoL - MonorailLover1959  694.6 #262 3:32PM
Omg she is a brave lil one. I won't get on that ride yet alone sit in the front - laurajubee  204.4 #1880 4:24PM
Hahaha this is classic  - missteacup  44.7 #4764 4:49PM
Love the pic! - BiancaS87  4.4 #20186 10:05PM
Lol. That pic is great. - Sandcar13  1404.7 #107 10:51PM
Lol talk about priceless! - dlmickeymouseCM  2404.5 #52 11:07PM
Haha - Stephen  284.6 #966 12:03PM
Yes I agree - Tealtownfan  1015.5 #173 12:09PM
Oh the terror of the front seat on Splash Mtn. - WaltSentMe  329.6 #702 12:17PM
I'm giggling uncontrollably in the school library and everyone's starting to look. - OkapiC  139.5 #2826 12:34PM
Show them the picture so they can all laugh with you. - MissNicki14  8.1 #11807 12:36PM
I'm glad I'm not the only one giggling uncontrollably ! - JediStaceyB  43.5 #4819 12:41PM
OMG! I feel so bad for laughing...but I almost peed my pants! Best pic ever!! Just wondering is that vinny from jersey behind her?!?! MVP?! Yea buddy! hee hee :) - Eeyorelvr  111.4 #3325 12:49PM
Hahaha! Poor girl! But hey she's a trooper, i still make that face when I go on splash mountain - AnaheimsMom  244.0 #1373 12:52PM
this pic is just priceless! - SammyJo  348.7 #636 1:01PM
That's how I look going down some rides too! Haha. Way to be brave and do it though! - violet53  6.5 #14053 1:02PM
She looks so scared but I bet she will go on again!! - DisneyMamaRose  4.3 #20894 1:56PM
My daughter made that same exact face the first time she went on this ride, and I have not been able to get her back on it!! - princesscitlali  229.4 #1558 2:01PM
What a great pic - CantWait  1111.1 #153 2:10PM
Lol, my first pic on Splash could totally compete with this - KAA  357.4 #613 2:12PM
Please tell me you did purchase the pic! 😁 - Kayoss  82.7 #3777 5:50PM
Hilarious...thanks for sharing! - lovebelle  150.4 #2639 6:08PM
Love that shot, hilarious!!! - Roto  245.6 #1350 6:11PM
Happy official 6th birthday to our little thrill seeker Princess Emily!  - disney3  47.7 #4651 9:30AM
Happy birthday Emily!!  - SkellyMouse  501.4 #395 9:34AM
Happy Birthday - Tealtownfan  1015.5 #173 9:35AM
Happy birthday Emily!!  - SkellyMouse  501.4 #395 9:34AM
Happy Birthday - Tealtownfan  1015.5 #173 9:35AM
Happy Birthday!!! - tikiwren  173.2 #2292 9:37AM
Hahahaha comical - arielneric-11  32.4 #5432 10:17AM
Hahahaha comical - arielneric-11  32.4 #5432 10:17AM
Haha!! I see we have the same kind of parenting styles!  - Melliott  301.2 #855 10:18AM
Lol funny.. can you say lesson learned..lol - dawna  290.0 #924 11:50AM
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah. Bet she won't ask to sit in the front again. I learned my lesson as well my first time. - deletedddddd  4.6 #19283 11:56AM
I really don't see what is so funny about a scared child, and I don't even like kids. My son and I went on it the first and last time Dec '10. We both hated it. - Lelundrial  583.4 #327 12:03PM
^ wait...........you dont like kids?!?! and you have one?!? ha ha ha ha - heathrm  3.3 #30458 12:34PM
^ That stuck me as odd too! - Jewelz  557.9 #345 12:37PM
She had been on the ride before and asked to sit in the front. She thinks it's a funny picture so I shared it. Our entire family has gotten a good laugh at it. I'm sorry if you don't find it funny. - disney3  47.7 #4651 12:39PM
You don't like your kids?!?  - mozbaby  132.2 #2928 12:40PM
Erm...I don't even know how to respond to this. Wait I do...it's funny because nearly everyone makes a scared face while on this ride. Her's just so happens make this one of the best splash photos of all time! I'm sure she was just fine and was laughing getting off the ride. - Nyghtngale  570.9 #335 12:45PM
^ wait...........you dont like kids?!?! and you have one?!? ha ha ha ha - heathrm  3.3 #30458 12:34PM
^ That stuck me as odd too! - Jewelz  557.9 #345 12:37PM
She had been on the ride before and asked to sit in the front. She thinks it's a funny picture so I shared it. Our entire family has gotten a good laugh at it. I'm sorry if you don't find it funny. - disney3  47.7 #4651 12:39PM
You don't like your kids?!?  - mozbaby  132.2 #2928 12:40PM
Erm...I don't even know how to respond to this. Wait I do...it's funny because nearly everyone makes a scared face while on this ride. Her's just so happens make this one of the best splash photos of all time! I'm sure she was just fine and was laughing getting off the ride. - Nyghtngale  570.9 #335 12:45PM
That's pretty sad that you have a child but you don't like kids?! WT? - KAA  357.4 #613 12:49PM
LOL - christophercooke  49.7 #4597 12:52PM
O that sucks... And that's why I don't get on rides with high drops anymore. - PrInCeSa9  70.1 #4023 1:01PM
That picture made my day! - dlandgirlz11  3.5 #28053 2:07PM

MONTHLY OVERALL REAL-TIME LEADERBOARD

1. toystory3
124.23

2. Goofytom
123.72

3. disneybob49
72.43

4. grumpypapa
64.28

5. DarthFairy
63.1

6. Song
43.03

7. adisneyfamily
38.57

8. Winnie111286
36.32

9. leopardditz2000
34.46

10. MsTikiMermadam
30.81



SEE TOP 100 LEADERS

I love Disneyland! - MelodyMouse  6679.5 #13 11:30PM

Thanked by:   Tom   FrankenweenieVelinee   JediKitty   DarthFairy   jacdanfan  
Here are the Weekly Top 10 TRIVILATOR Players. Find people to play here. Play Disneyland Trivia with your friends on iOS. Play on any device with our new web version here.

1. DisneyMakesMeSmile
2.52

2. beentoall
1.14

3. Dolewhipped
0.39

4. mamabeam
0.25

5. Moog
0.19

6. DisneylandOrBust
0.17

7. sawman911
0.13

8. Goofytom
0.09

9. Disneylanddad702
0.06

10. DonaldRox
0.06

 

Yay @@Moog!!!! So great!  😁 - valj84DisneyDeppAddict  217.4 #1712 6:28PM
You sweet thing!  You crack me up!  I'm merely an apprentice being schooled by @@Tom!! - Moog  56.8 #4348 11:33AM
👋❤️ - Tom  9215.4 #5 11:47AM
Wtg @@DisneyMakesMeSmile and @@Moog ;) - otilegna  2317.0 #58 7:41PM
A major compliment from someone who hands me my you know what every game, @@otilegna 😜!!! - Moog  56.8 #4348 8:05PM
Yay !!!  - otilegna  2317.0 #58 9:42AM
Kind of shows anyone can play trivia and do well, newbie or veteran!😀 - secretagentangel  2202.0 #64 1:33PM
i fail hard!!!! - DarthFairy  179.9 #2189 7:23PM
Finally on the list thanks to @@DisneyMakesMeSmile - beentoall  204.0 #0 11:31PM

DISCOUNTED DISNEYLAND TICKETS THROUGH MOUSEWAIT! You get 2% off select tickets if you purchase on this page and use the code MOUSEWAIT at checkout. A percentage of your total purchase comes back to MouseWait, which helps cover our monthly maintenance and development expenses! You will also get 100 Credits if you email us your receipt along with your username! 

Can you get a discount on annual passes too? - DeeDeeMouse  257.0 #1227 9:59PM
How do you get discount on AP passes. Guessing use MOUSEWAIT - suzieq65  77.7 #3866 4:00PM
You get discounts on AP by renewing early. It's through Disney . They'll send you a card.  - secretagentangel  2202.0 #64 8:58PM
It says discount not available ... Maybe I'm doing it wrong? - gedi0614  31.6 #5498 12:13AM


 
Deadliest Cast Member SEASON TWO is here! Find out what really happened on Disneyland's 50th Anniversary. Twenty-four hours or real-time action, authentic Disneyland history, and a finale that you'll never forget. EVENTS OCCUR IN REAL TIME. Download it to any device from Amazon here.

Will there be a Season 3??  Please??? - YoPirate  692.5 #265 8:03PM
I bought the paper copy for myself and 2 copies of season one for christmas gifts!  LOVE THIS BOOK!!! - snitsos  30.0 #5646 5:28PM
Thank you snitsos for your support, glad you liked Season Two! - Admin  12:13AM
Thank you for your support glad you liked Season Two! snitsos - Admin  12:15AM
Test - Admin  12:16AM
Both books are an  read!  I've read both numerous times and will re-read again before our Nov trip! - Dianat710  5.7 #15688 7:13PM
- djmickeymouse  8.1 #0 8:30AM

Play Disneyland Trivia with your friends for FREE! See the list of TRIVILATOR usernames on this page. Play from any device with our new web version

Cool admin. Hope I do better than the first one. Hope people that enter will be ready to play and the tournament moves along better - Goofytom  1342.2 #116 6:41PM
I will announce the December tournament date this week. - Admin 11:58PM
Can't wait! - sawman911  733.2 #249 6:30PM
There should be a droid version of this. I. would love to play  - bryanjung1997  1.1 #66092 2:19PM
I end up deleting games while in progress due to opponents leaving me hanging FOR-EH-VER!!! - MommyandBash  240.3 #1417 12:18PM
It happens, if you want start a game and I'll play you. I take a couple days off a week but I'll finish the games I start. - richiii3  740.0 #243 2:20PM

Our new Walt Disney World App for iOS is here! MagicSearch, upNEXT, new Lounge, and tons of other upgrades. Go get it here. You can see all of the new features and how tos here

thanks admin - Fantasmicfan1  1376.0 #112 9:42PM
  - jacdanfan  9436.0 #3 6:08AM
- Lilogirl1  121.6 #3119 4:26PM
Thanks! DW fans appreciate you! - LeighMouse  17.9 #0 7:58AM

What if Walt never dreamed of Disneyland? What would your life be like? What would the world be like? Get Book Two of the VOYAGEERS Saga - The Great Storyteller - on Amazon. Buy the Paperback and get the Kindle version FREE! 

Thank you Admin! This book is a great read. I recommend it to anyone who is a Disney fan. Can't wait for the next one! - grumpypapa  3679.2 #36 8:38PM
Thank you for reading! - Admin  6:26PM
cant wait to read it - ebugsmama  18.1 #7263 10:32PM
- MommyandBash  240.3 #1417 1:32PM
- DarthFairy  179.9 #2189 4:40PM

MONTHLY WAIT TIME LEADERS REAL-TIME: Thank you to everyone who enters accurate wait times--you earn MouseRank Points, Credits, worldwide fame, and wealth beyond your wildest dreams when you enter wait times at the Park (ok maybe not the last two things). Please remember to ONLY enter wait times that you have verified in person, this improves our algorithm substantially, thanks!

1. toystory3
124.23

2. Goofytom
97.77

3. grumpypapa
39.62

4. Song
28.42

5. JPatDL
22.2

6. Coaster
19.97

7. janetx
14.92

8. Madgesty
14.17

9. DarthFairy
12.7

10. jim9760
11.97

 

SEE THE TOP 100

Been in the Midwest much of August. Nice to see wait time warriors have been out there walking and working! - MelodyMouse  6679.5 #13 7:25AM
Hope you're having fun!! - secretagentangel  2202.0 #64 11:37PM
Wow! I'm on the list 😊 - disneymom1  239.7 #1424 10:17PM
14 more days and I shall be entering in wait times for the first time( I was slow and shy to post). Well actually it will be 15 days. The first  day we check in and go to Trader Sam's. 😉 - varela2892  6.5 #13973 7:14AM

Thanked by:   goducksgo   boomom   catlikesmouse   2 More Thanks Tom   Song   DarthFairy  
MouseWait COUNTDOWN for iOS is here! Countdown the days to your next Disneyland or Disney World trip with our images OR your pics! Your Countdown also displays on Apple Watch and is beautiful on iPhone 6 screens. Secure the discounted launch price for a limited time.

I have the countdown and I love it! - tree320  0.6 #0 9:26AM
Just got it! - Dizkid  370.4 #579 12:29PM
Love it!!My count down is 13 days.Yahoo Yippee!! - LorisMickeyEars60  45.5 #4731 3:13PM
Downloading it now.  - TrueFromOzLovesDisney  481.8 #414 4:18PM

Here is the Overall Quality Top 10 real-time list. Follow these MouseWaiters for great content:

1. CobbPR
6727

2. uscdisneyteacher
6018

3. Dave
5620

4. BaseballMickey_CM
5556

5. Duchess_SMK
5049

6. Plumiegirl
4975

7. Stitch_Legacy
4712

8. HandMeAChurroImmaFaint
4465

9. ElSuperRaton
4197

10. Winnie111286
4135



SEE THE TOP 100

This list needs to be updated! Just saying😬 - MadameLeota  3408.3 #39 9:51PM
FINALLY!  Thank you!  - MadameLeota  3408.3 #39 2:34PM
is this just a standing thing? Never changes? - DarthFairy  179.9 #2189 8:06PM

TOP 5 THINGS to do this week at the Disneyland Resort:

1. Watch the new "Paint the Night" parade 8:50 and 11pm nightly.

2. Watch the new "Disneyland Forever" Fireworks show at 9:30pm nightly.

3. See the new "World of Color" 9pm and 10:15pm nightly.

4. Try to find a "Made with Magic" wand or paintbrush which allow you to interact with select Disney experiences and merchandise. 

5. Look for the Word of the Day displayed outside of the theme park entrances (or in the MouseWait Lounge) and text the word between 7am and 10:59am Pacific to the shortcode listed on the sign. You must be at the Disneyland Resort to enter. If you win, you will be notified around 11am via text or phone. For more info go here

And don't forget about Food! Check out our real-time Food blog to see what's new at the Resort. POST YOUR IDEAS BELOW and they could make the weekly top 5!

Come to our la  Brea sticker meetup which starts early at 4 pm then come join MWers to watch PTN and Fireworks too!  - secretagentangel  2202.0 #64 11:59PM
was bummed i did not make it two weeks ago,  see you in aug! - MsTikiMermadam  487.8 #408 6:41PM
Check✔️finally completed the list! I think my favorite is the new fireworks shows!!! Gives me goosebumps and brings on the happy cry.  - MinnieMyLove  191.2 #2039 9:00AM
- piratemom  467.6 #434 12:50PM
I wish! Soon, very soon!! - MyMouseMickey32  158.8 #2519 4:56PM

TRIVILATOR 2.0 for iOS is here! We made it faster, easier to use, improved Random Games, fixed Push Notifications, added a Remove Ads option, new game packs, and we optmized it for the iPhone 6 and 6 Plus. Get the complete run down on our new blog here. Get the new update in the App Store, or grab it here. Did you know you can play on the web or from any device via our web version? Tell your friends about the TRIVILATOR, and submit your questions so they (and you) can be featured inside the app. You can submit your questions here. Have fun!

- valj84DisneyDeppAddict  217.4 #1712 12:58PM
Hi, @@valj84DisneyAddict Hope you are having a wonderful Easter 🐣Come play Trivilator with me! - Moog  56.8 #4348 3:00PM
Yes! A wonderful day!  Hope yours is great too!!! I will look for you on Trivilator. 😁👍 - valj84DisneyDeppAddict  217.4 #1712 3:27PM
Is it a game? - palomine96  20.6 #6789 11:58PM
Yes!  It's a separate app.  Come play! - Moog  56.8 #4348 8:58AM
- djmickeymouse  8.1 #0 10:08AM
I just re downloaded trivilator after a brief break from the losing stretch 🙈 feel free to add me! I am back and ready to play!  - LindseyanaJones  125.8 #3029 9:04AM

Here are the Top 10 MouseWaiters of All-Time:

1. Coaster
16155.7

2. Dave
13237.9

3. jacdanfan
9435.95

4. Plumiegirl
9393.9

5. Tom
9215.39

6. goofygal
9034.71

7. uscdisneyteacher
7687.99

8. BaseballMickey_CM
7199.36

9. CobbPR
7122.15

10. Sonja
6794.37


Such great people on this list, many who doSo much for the app. 😍😍 - secretagentangel  2202.0 #64 2:09PM
Yay! Thank you! - Song  1867.9 #82 8:50AM

Here are the recent wait time leaders:

July: MelodyMouse 417.38
May: MelodyMouse 640.08
April: WARLOCK 228.33
March: HARR_E 290.27
February: jacdanfan 251.32
January: ShariRenee 246.23
December: MelodyMouse 303.05
November: MelodyMouse 410.98
October: jacdanfan 189.98

 Everyone for making   - Boundin  614.8 #310 10:21PM
That's awesome but like me a lot of ppl can't enter wait times I can't ever open or connect while in the park  - mickeyat78  1855.5 #83 5:39AM
Wow. Sorry to hear that. I'm on ATT and sometimes can't connect, tho it is rare - MelodyMouse  6679.5 #13 8:12PM
great job! It's the wait times that brought me to this app. Thank you - Kimo  183.7 #2145 8:16PM
The mysterious disappearing month of June! - MelodyMouse  6679.5 #13 12:13PM

Follow the new MouseWait Blog for updates, how-tos, tips, contests, and more! 

Didn't know there was one. Yay - TrueFromOzLovesDisney  481.8 #414 4:20PM

Here are the overall MouseRank leaders for the past 6 months:

July 2015: Winnie111286 463.58
May 2015: MelodyMouse 679.4
April 2015: Fantasmicfan1 466.89
March 2015: HARR_E 423.38
February 2015: Winnie111286 364.36
January 2015: ShariRenee 408.65
 

! - FrankenweenieVelinee  2384.9 #55 7:16AM
- MowgliLovesBaloo  65.2 #0 5:18PM
- LindseyanaJones  125.8 #3029 11:31AM
- XochiFryingPanWhoKnew  83.9 #3751 5:02PM


Hey I'm finally on this list 😄👍🎉 - Sweet_Irish_Cream  4399.5 #27 10:39PM
Your always on the list!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂list of what I don't know😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝. Jk - Fantasmicfan1  1376.0 #112 12:34PM
Love seeing everyone's pictures from Disneyland !! I know, we always have a good time :) - Lyssa2012  196.1 #1984 11:22PM
i am so glad i got to experience it,  but did not have to go thru it! - MsTikiMermadam  487.8 #408 5:56AM
After all of this time being away and I made the list - cyndaws  258.0 #1217 1:45AM
First time on the list!!!!! - Voycekids  30.8 #5570 10:37AM

Get 100 Credits for staying at the Hojo Anaheim! Just fill out this form and we'll get the Credits added to your account. When you stay at the Hojo, you help us continue to improve MouseWait. Call their in house reservation number and remember to mention MouseWait--you will love everything about the Hojo!

Credits have been applied to everyone's account as of today! - Admin 11:40AM
I just called them to price out our potential trip in June. Chris was so nice and the MW savings are phenomenal! Still waiting on work vacation approval to reserve the room!  - HNL2SFO  205.4 #1865 1:26PM
What percentage saving are we looking at for being MouseWaiters? Is it better than a AAA discount.  - MoChuck  130.6 #2957 3:57PM
@Admin. I filled out a form for May 22nd.  I hope you got it. Thanks. - Winnie111286  5102.9 #20 2:23AM
@@Admin I booked with get away today and am staying at the HoJo in December.  Does MW still give the 100 credits or do I have to book with the hotel directly? - dsnylvr1975  13.8 #8408 5:02PM

DISNEYLAND PARK:

Innoventions reopens as Star Wars Launch Bay September 30
Haunted Mansion Aug 24-Sept 11
Space Mountain Sept 7-Sept 11
Pirates of the Caribbean Sept 14-Sept 30

DISNEY CALIFORNIA ADVENTURE:

Luigi's Rollickin Roadsters opens early 2016
 

Were visiting during the diamond celebration.  I'm so excited because all of our favorite rides will be open! - Dsc1983  16.2 #7686 10:53PM
Awesome! Can't wait! - PrincessDaisy  323.7 #734 8:33AM
Darth Vader will be commanding the pirate ship beginning Oct 1. - MsTikiMermadam  487.8 #408 9:45PM
what are they doing to pirates? - MsTikiMermadam  487.8 #408 3:00PM

Subscribe to the MouseWait Email NEWSletter for Disneyland and MouseWait news, and never miss an update! 

Nice pic!📷 - Stitchcrazy62622  16.9 #7497 10:18PM
Oh how we miss you MSEP... 😩😩😩 - DisneyBallers  26.9 #5921 10:05PM
Awesome!! - stanvoodoo  20.5 #6793 7:25PM

Credits Hall of Fame. This real-time list honors the top Credits purchasers by showing the total number of Credits purchased. These MouseWaiters play an integral part in helping us maintain and innovate. Thank you to everyone who buys Credits in the MW iOS app, TRIVILATOR, and Goat Effect!

1. jacdanfan
70000

2. iLOVELUCYnDISNEY
63000

3. secretagentangel
62300

4. DisneyGrandma
51500

5. leopardditz2000
48500

6. DisLUVney
42500

7. debbiev
42250

8. MeridaFan
41630

9. MelodyMouse
40000

10. MinnieMyLove
38250

 

  Well done and congratulations.  Now I know how some people have so many stickers.  Keep up the good work:-) - beentoall  204.0 #0 2:55AM
And they share - suzieq65  77.7 #3866 9:06PM
#10 needs a pic bad! - DarthFairy  179.9 #2189 12:42PM
@DisLUVney, lol weren't we just talking about this haha - MinnieTinker  549.3 #352 8:58PM
I can't help myself....help me. 😂 - DisLUVney  608.2 #313 9:23PM
Wow wow wow!!! - stanvoodoo  20.5 #6793 10:52PM

Here are the upcoming MouseWait Events. You can post your event on mobile here, and on the web here. Thanks!


We have our weekly MW sticker meetup at La Brea bakery at 4 pm in Downtown Disney! Lots of fun for newcomers and all and a great way to meet new people! Then we go to the MW spot we've held in DL to watch PTN and fireworks! Everyone is welcome! - secretagentangel  2202.0 #64 6:10PM
On Tuesday nights, duh!!!😂😂😩 - secretagentangel  2202.0 #64 10:47PM
Thank You - suzieq65  77.7 #3866 6:20PM
We will be there in November - makeitbluesaysmerriwether  41.9 #4890 9:58AM
I'm gonna have a crowding meetup Presidents' Day weekend! Post to come!  - TinkerSchelle  1785.9 #85 5:42PM
I'll crowd with you  - LaPearleNoir  1638.1 #96 2:27PM
I ❤️ crowding meetups - bonedaddy909  1354.8 #113 12:29PM
Would love to come! - susanann  8.9 #10991 6:15PM
What day works best for you guys bonedaddy909 and susanann and LaPearleNoir? - TinkerSchelle  1785.9 #85 1:21PM
Any day Friday theough Monday works for me! - susanann  8.9 #10991 2:12PM
Friday thru Sunday for Us😃.....Wait a minute😳what the heck is a crowding meetup and what would we be crowding into??😂😂😂 - bonedaddy909  1354.8 #113 7:09PM
Actually the 5k is May 6th, 10k May 7th and 1/2 on May 8th in 2016.  I am doing 5k and 10k. - barbwire  7.1 #0 10:42PM
are there any MW going to Mickeys Halloween Party 10/31?  It would be fun to meet up.  - kimm84  28.8 #0 11:24PM
I think there is a post for this. Try searching for it, and you'll find all kinds of information about this particular night. Have a great time!  - teach67  129.6 #2972 11:09AM
Look under cadaver call and then find the date on post. I think that night is posted by toarrispirate - secretagentangel  2202.0 #64 2:12AM

Here are the top 10 News Contributors:

1. BaseballMickey_CM
7199.36

2. Stitch_Legacy
5138.01

3. RickChavez
3537.09

4. ScooterMike
1962.99

5. SPandEvLover
3852.06

6. caramiapoohAKAface
3867.7

7. IDVandalSkipperCM
2407.64

8. Dave
13237.9

9. Duchess_SMK
6163.48

10. Sweet_Irish_Cream
4399.48



SEE TOP 50 NEWS CONTRIBUTORS


Download VOYAGEERS to your device today! Discover the VOYAGEERS Society, and the magical Main Street Realm in this action packed adventure for kids of ALL ages! Also available on iBooks and Kobo. Follow the VOYAGEERS on Facebook for more info and behind the scenes exclusives.

Like normal I am late to the party. Reading it now - Tealtownfan  1015.5 #173 3:13PM
Got it! More than halfway thru it! It's a lot of fun!!!👍👍✨✨ - TinkerSchelle  1785.9 #85 10:53PM
  - mckelfam  36.7 #5159 3:09PM
Weeeeee - MommyandBash  240.3 #1417 10:29PM

Disneyland unFORECAST (BETA) is here! Top MouseWaiters giving you the rundown of what's happening at the Disneyland Resort. The unFORECAST now has its own page on the web www.unFORECAST.com

unFORECAST for the week of August 31, 2015
Look for light crowds this week until Labor Day weekend begins on Friday. Disneyland and California Adventure will close early for the second week in a row (DL 9pm, DCA 8pm). Looking back at MouseWait's Historical Crowd Index (available in our new MagicPlan iOS Calendar), this week last year averaged in the high 50s (approx 60% capacity) -- that means it was a very slow week. Even Labor Day last year (which fell on the 1st) averaged in the mid 70s, which is light for a holiday. Now that most schools are back in session, we should see lighter crowds at the Parks until Halloweentime begins! To get a real-time look at crowd levels, check the MouseWait App for Crowd Index averages and wait times. Have a great week! - Admin Aug 31, 2015 9:23PM



We have always noticed that Saturdays are better than Sundays! We always come on the weekend and say we want to leave at dinner time on Sunday, but always leave by 11-12 because there are so many people. We love Saturday!! - 1Princess3Princes  495.8 #400 5:39PM
I agree. I think it has to do with most passes being blocked - PoohSizedGuy  18.6 #7168 11:53PM
Saturday's rule! One of the perks of a premium pass!  - snappy  399.9 #532 7:32AM
I love these posts!  I do have a question/request/suggestion...is there a way to only show the 3-4 most recent posts?  It's a lot to scroll through. @@Admin - TiggersAndTinks  162.3 #2469 5:08AM
I second this. The info is great to have, but it's too long.  - 1HitchhikingGhost  239.8 #1423 5:04PM
summer surely has been very busy!  - MarshaMouse  4832.3 #22 12:18AM
I was there this week, Tues, Wed.,Thur. Very hot and muggy. Long lines except single rider lines were great. Because we had 3 days we didn't mind waiting in line. It's so fun to people watch while you wait. We had a great time. Can't wait until next time to go back. - Popcorn  9.4 #10634 9:33AM

Use this link (save it as a bookmark to make it easy) before you add things to your Amazon and MouseWait will receive 5% of your purchase! Thank you for your support!

Purchased the Voyageers book through this link so MW benefits twice  - UTDISNEYFAMILY  1648.8 #93 4:48PM
Spent $490 on it the other day - CVDisneyland  388.1 #549 12:40PM
Thank you! - Admin  5:04PM
I buy pretty much everything on Amazon. Nice to know MW can get a little piece of that! - MellyMelBB  65.0 #4144 12:06AM
I will do this next time I'm on Amazon! - DisneyLov3r  10.3 #0 5:02PM

Easily manage the social side of MouseWait for Disneyland and Disney World with our new mousetopia app for iOS. Post to the DL or WDW side, use your Stickers, and utilize our new MouseWait Messenger. Optimized for iOS 8 and the iPhone 6! See what's new here


Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.toystory3 247.2 #11  
2.MelodyMouse 229.25 #13  
3.Winnie111286 194.69 #20  
4.Goofytom 125.55 #116  
5.grumpypapa 105.72 #36  
6.disneybob49 76.14 #698  
7.jacdanfan 72.14 #3  
8.DarthFairy 66.02 #2189  
9.Tom 62.91 #5  
10.BAMBAM 52.67 #0  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!






Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword
See what's happening LIVE at Disneyland!