lakers unofficial
MR-banner600
MouseWait Search
 7.0 #12815 (DL Qual #4040

Mar 29, 2015 7:24PM 
From our mother daughter trip last week! #CoveBar #LobsterNachos #TriTipSliders soooo good! :)

Looks like you ladies had fun!  - conant4  14.3 #8022 7:50PM
Yumm! - JenGwen323  1565.4 #93 9:45PM
- PirateHairNerd  385.3 #539 10:11PM
- MsTikiMermadam  305.0 #817 3:26AM

 3663.1 #31 (DL Qual #19

Sep 2, 2014 8:59AM 
Cove Bar Lobster Nachos $13.99 and Tri-tip Sliders 11.99. and the stars of this show The Black Pearl and Mickey's Fun Wheel :) #covebar #food

Tagged in: Food  
🍹 - Minnie13  169.7 #2323 9:05AM
Gonna try the nachos! Look really delicious, what's in the Black Pearl?  - CaptainMouse777  12.9 #8519 9:06AM
i've heard it compared to a long island ice tea with chambord, but have yet to watch the bartender make it. it's really good! i can't leave that place with less than 3 under the belt lol :) - OhanaPhoto  3663.1 #31 10:06AM
Ok so I am ordering that one for sure! Thanks for the info! Cheeers OhanaPhoto - CaptainMouse777  12.9 #8519 10:15AM
it's not as pretty as Mickey's Fun Wheel, but it tastes WAY better imho :) - OhanaPhoto  3663.1 #31 10:52AM
But watch out because it's strong! - LaPearleNoir  1529.8 #96 6:46AM
ZOMBIE, Zombie, Zombie!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MrsSchnooks  3112.1 #40 7:01AM
Hahaha I'll be careful, nice and smooth all the way... LaPearleNoir - CaptainMouse777  12.9 #8519 5:31PM
Not a big fan of langostino .... But this order looks extra cheesy and saucy ..!!!;-) - carminaire  669.6 #263 4:46PM
Oh my yum  - MarshaMouse  4194.4 #26 6:37AM

 1194.4 #131 (DL Qual #116

Jul 28, 2014 8:26PM 
#covebar no filter . It's such a beautiful evening, today got a bit warm... So this pleasantly cool evening is even more appreciated! I just love all the lights at night... No surprise to those that know me. #lightingaddict

Beautiful!  πŸ‘πŸ‘ - MeridaFan  3528.4 #36 8:37PM
I can finally reply to you ! Lol! My mini and I are busting up over the new name change! Lol! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - eviljules  1194.4 #131 8:39PM
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  3528.4 #36 10:09PM
- PrincessTiannaBeignet  299.7 #849 9:26PM
Beautiful - dink  90.0 #3604 10:38PM
love! - OhanaPhoto  3663.1 #31 8:14AM
Thank you! 😘 - eviljules  1194.4 #131 10:21AM

 84.4 #3698 (DL Qual #681

Jun 4, 2014 12:19PM 
Hanging at the #covebar

Yummy! Whatcha get? It looks delicious 🍹 - happylittlethoughts  8.2 #11417 12:22PM
It's a white sangria nice and refreshing you should try it next time!! happylittlethoughts - flowerchild92_CM  84.4 #3698 12:48PM
looks refreshing! - ebugsmama  16.4 #7441 3:00PM
Cheers!   - BombFrogFormerCM  864.6 #194 8:15PM
mmm...wish i was having a black pearl right now. - OhanaPhoto  3663.1 #31 9:03AM

 1080.3 #153 (DL Qual #107

May 29, 2014 5:09PM 
Where else on the Pier would I end up😁 Cheers! #CoveBar

πŸ‘ - apesandmonkeys  6521.7 #13 5:42PM
::pulls up a stool:: - Duchess_SMK  5986.3 #15 5:53PM

Thanked by:   minniemon   Duchess_SMK  
 3811.1 #28 (DL Qual #14

May 28, 2014 1:35AM 

Nice! - jacdanfan  8647.1 #5 5:56AM
So pretty!  - Duchess_SMK  5986.3 #15 6:08AM
 USA USA USA!! - CM_Shadowgamer  2457.4 #49 1:30AM
Beautiful picture. - DOPEY13  46.9 #4618 1:39AM

 3811.1 #28 (DL Qual #14

May 27, 2014 7:35PM 

I'm debating if I want to try these tomorrow..., - leopardditz2000  640.7 #283 7:37PM
Do it! The music is great and you get an awesome view! - BrerPam  274.0 #1041 8:15PM
Do it!!!! - luxkitty  2504.7 #48 8:25PM
So brave! - RadiatorSprings4Ever  1107.2 #149 8:30PM

 3811.1 #28 (DL Qual #14

May 27, 2014 7:08PM 
Light crowds today! #GoldenZepher #CoveBar

Tagged in: Attractions  
Wow! Lots of spinning attractions and you can still take great pictures! - RadiatorSprings4Ever  1107.2 #149 8:56PM

 6521.7 #13 (DL Qual #15

Apr 17, 2014 4:45PM 
Giving the Magical Star Cocktail a try at the #CoveBar 😎Cheers!

Enjoy - missymel  61.6 #4167 4:46PM
I spy a squishy stich!! - disneyaddict24  140.4 #2782 4:47PM
We went on a wild goose chase finding him today πŸ˜‚ - apesandmonkeys  6521.7 #13 5:06PM
He's super cute! - disneyaddict24  140.4 #2782 6:08PM
Add me! - ShariRenee  6202.2 #14 6:26PM
Sometimes ya just have to ( or have two ) hehe - carminaire  669.6 #263 7:23PM
Love it πŸ‘ great quote πŸ˜‚ - apesandmonkeys  6521.7 #13 7:33PM

 6521.7 #13 (DL Qual #15

Apr 15, 2014 7:39PM 
Dusk from the #CoveBar. Such an incredible view! #DCA πŸ’œπŸŒΊ

I love it there - TrueFromOzLovesDisney  471.4 #414 7:51PM
Beautiful!  - DisLUVney  592.4 #313 7:53PM
Glad you guys finally got there! - BeatleMike  607.8 #301 1:18PM
Ahh beautiful. - DisneylandOrBust  417.4 #0 1:21PM

 6521.7 #13 (DL Qual #15

Apr 15, 2014 6:25PM 
Panoramic view from the #CoveBar. We finally caught it without a long line and scored a seat with a view 😎 Simple pleasures!πŸŒΊπŸ’œ

Nice!  - luxkitty  2504.7 #48 6:26PM
- debbiev  981.5 #172 6:56PM
A gorgeous day! - FoolishMortal138  355.0 #606 1:33PM
- JoannaPandaMouse  251.0 #1261 5:30PM

 13.9 #8158 (DL Qual #2711

Apr 2, 2014 2:01PM 
Ghirardelli Chocolate Liqueur infused strawberries at #covebar

I don't recall the exact price but around $10-$12.  - Method  13.9 #8158 2:57PM
Sold! Thanks!!  - WirTANenAtDisney  115.6 #3203 2:59PM
Can I get a price on these? It will be a must have when we are there later this year! - WirTANenAtDisney  115.6 #3203 2:06PM
I don't recall the exact price but around $10-$12.  - Method  13.9 #8158 2:57PM
Sold! Thanks!!  - WirTANenAtDisney  115.6 #3203 2:59PM
That looks so good.  - Luv-Mickey  27.0 #5791 3:11PM

Thanked by:   Seebritatdland   Luv-Mickey   disney mama   Taunton  
 198.7 #1919 (DL Qual #1689

Mar 15, 2014 3:32PM 
Fun Wheel #covebar

- luxkitty  2504.7 #48 3:43PM
βœ¨α¨βœ¨α²βœ¨α‹βœ¨βœ¨α‹βœ¨αŽ‘βœ¨αŽ¦βœ¨ - MadameLeota  2608.9 #42 3:50PM
- MrsSchnooks  3112.1 #40 4:00PM
So pretty and good!  Extra foam please!  - MiamiMickeyMom  132.9 #2892 4:49PM

Thanked by:   disneyaddict24   dethrizu  
 67.2 #4041 (DL Qual #1078

Jan 31, 2014 10:36PM 
world of color tonight - best seats in the house! #covebar #worldofcolor

Wanted a good viewing of the world of color on feb 27th Thursday, heard we need to get tickets right when it opens so they don't run out. Is it pretty easy to get tickets if we get them when we first arrive? Is it a long wait? Is it worth it to pay the money for the 3 course prix fix for lunch or dinner at one of the restaurants? If so...which restaurant and is lunch or dinner better? - mikamarie33  5.1 #16854 12:36PM
I'm really not too sure... I've never gotten a really good pass but seeing it from the ground over peoples heads really doesn't do the show justice if you're short (which I am). Last night I was at Cove Bar for the first time close to show time & our waitress offered to move us closer for the show before it started. It was completely unplanned  - we really  lucked out  & it was spectacular from up there! - livelovelol2010  67.2 #4041 1:41PM

 3811.1 #28 (DL Qual #14

Jan 22, 2014 9:08AM 
one more from last night... #CoveBar #Carsland via #MickeysFunWheel #dca

Pretty shot!  - ElSuperRaton  4469.1 #22 7:38PM

 3811.1 #28 (DL Qual #14

Jan 22, 2014 9:03AM 
from last night..a view of #dca #CoveBar via California Screaming

Love it! - madameJB  29.9 #5537 9:29AM
Amazing - Luv-Mickey  27.0 #5791 4:01PM
So glad we have people brave enough to take these great photos way up in the sky....I'm way too chicken πŸ“ - MinnieMyLove  175.3 #2225 8:21AM
I only like riding Scream in at night. Love all the lights. - Chumash28  1081.1 #152 8:49AM

 317.2 #746 (DL Qual #652

Dec 28, 2013 8:39PM 
Showing my #disneyside! This is the right way to do it, yeah? Haha πŸ˜‚ #covebar

Yep!  - luxkitty  2504.7 #48 8:40PM
- DisneyGrandma  853.7 #195 8:46PM
Cheers!!! 🍹🍹🍹 - dizneegrl  111.8 #3275 8:55PM
Cheers!!! - goofydad909  1972.2 #70 8:57PM

Thanked by:   luxkitty   catlikesmouse   abskid495   goofydad909   CinderellE-79  
 665.8 #266 (DL Qual #104

Nov 14, 2013 6:32PM 
#CoveBar Lobster Nacho and Blue Glotini time!

Super cute picture! The person in the background looks like she's standing in your cocktail πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - goofymom2boys  1458.4 #101 6:34PM
It's not TinkerSchelle, is it?  πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MeridaFan  3528.4 #36 6:56PM
πŸ˜‚πŸ˜‚ - FarelMickey  119.4 #3126 6:56PM
Lol she does!   - breathe_in_the_happiness  665.8 #266 7:07PM
You look pretty in the blue glow of your cocktail..;-) - carminaire  669.6 #263 6:55PM
Thank you!  - breathe_in_the_happiness  665.8 #266 7:00PM
Nachos Rule!!! - TheHubs  212.2 #1763 2:16PM
Not a fan of lobster in general, that blue glotini on the other hand... 🍸 cheers! - DisneyDarcey  8.2 #11396 8:33PM
It was really good and had sugar around the rim! - breathe_in_the_happiness  665.8 #266 10:20PM

 1074.3 #154 (DL Qual #124

Oct 2, 2013 11:37PM 
Ladies and gentlemen, introducing the Honey Badger. Available at dca #covebar not on the menu, not many bartenders know how to make it. Defiantly beats out the black pearl (imo). Consists of JD Tennessee honey whiskey, Tabasco sauce, goldschlager, lemon juice, and angry orchard beer. $9.75 no ap discount. Not bad (FYI for those who like extra spicy this drink can also be made with Serrano peppers)  More...

You had me until Goldschlager! One bad night after a bad movie, never again! - JediCOTA  69.9 #3974 11:56PM
Been there, not a fun thing to "relive" the next morning πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜– - Disneykarij  266.3 #1125 7:09AM
I think it's time for another try - mini_MINNIE  1074.3 #154 9:18AM
πŸ˜–Ugh same here. That and peppermint schnapps. Never again. - Lelundrial  560.3 #331 10:38AM
Honey badger  - mini_MINNIE  1074.3 #154 11:39PM
Hmmm I'm not sure if I can do goldshlager again, I have bad memories. - madsdad  1847.2 #77 10:49AM
You had me at the whiskey but lost me at the Tabasco. Not a fan of Tabasco at all!   - MissyluvsDisneyland  362.0 #585 1:53PM

 1074.3 #154 (DL Qual #124

Sep 6, 2013 1:22AM 
Last pic of the night for me. #Mickeysfunwheel #worldofcolor AP colors #covebar (was closed during the event) :-(

Your pics are always so life like as if I was standing right next to you? Nice pic!! - JollyRoger5  3811.1 #28 1:25AM
Ha! Thank you, but by this time you had already ditched me and was half way to Toy Story getting in line! Lol - mini_MINNIE  1074.3 #154 1:40AM
LOL - MrsSchnooks  3112.1 #40 6:15AM
Very pretty! - RadiatorSprings4Ever  1107.2 #149 9:04AM

Your Donations Help Us Make MouseWait Better!

TOP MWs of the WEEK

1.Winnie111286 149.94 #35  
2.MelodyMouse 108.82 #21  
3.Dave 107.15 #2  
4.Tom 97.47 #4  
5.goofygal 84.5 #6  
6.SPandEvLover 77.79 #34  
7.HARR_E 77.29 #33  
8.LaPearleNoir 74.82 #96  
9.caramiapoohAKAface 71.05 #32  
10.MadameLeota 70.44 #42  

MW Quality Top 100    Monthly Leaders   Top 100 MouseRank Leaders  Top 50 News  Monthly Wait Time Leaders


Use this link to do your shopping on Amazon.com and MouseWait benefits from your purchases!








Get Disneyland and MouseWait News before anyone else! Join our Priority Text List today.


By UsernameBy Keyword